Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 212
  1. #26
    Geregistreerd
    12 augustus 2010
    Last Online
    Gisteren @ 21:29
    Berichten
    313
    Discussies
    5
    Thanks
    245
    Thanked
    417 in 100 posts

    Standaard

    Hallo Beren,

    Het is mij niet duidelijk, wat kost de toegangsprijs en hoeveel moet men betalen voor een nummertje?

    Groeten,

    Kees

  2. #27
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 10:26
    Berichten
    308
    Discussies
    15
    Thanks
    137
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kees1000 Bekijk bericht
    Hallo Beren,

    Het is mij niet duidelijk, wat kost de toegangsprijs en hoeveel moet men betalen voor een nummertje?

    Groeten,

    Kees
    Eenheidsprijs 79€ voor de hele dag!
    of
    Eenheidsprijs Full-Service (AO) 99€ voor de hele dag!

    Genoemde prijs is inclusief dames zo vaak je maar wilt/kunt en met wie.

    Service: SaunaClub kwaliteit moet je vertalen naar < Laufhauskwaliteit!
    Optics: Gemiddeld < Laufhauskwaliteit!
    Per kamerbezoek wordt ca 10 a 15 minuten uitgetrokken....

    Ben 1x daar geweest.Voor mij was dat 1x te veel....

  3. #28
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 08:00
    Locatie
    im ausland
    Berichten
    326
    Discussies
    42
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    wat een baggertent zeg pfffffffffffff TMC

  4. #29
    Geregistreerd
    16 januari 2010
    Last Online
    17 juni 2016 @ 07:59
    Berichten
    202
    Discussies
    11
    Thanks
    220
    Thanked
    458 in 64 posts

    Daumen hoch 1 december party was echt een feest!

    Om niet alles van een first impression af te laten hangen, ben ik voor een kleine contra-expertise afgelopen woensdag weer naar Gelsenkirchen gereden, om mij voor de party in de Arena van Cleopatra te begeven. En wat een totaal andere ervaring heb ik daar beleefd…

    Kort na elven arriveerde ik en er was nog voldoende plek om m’n auto op het terrein de parkeren. Binnen werd ik door de aardige (Bulgaarse) thekefrau van de vorige keer herkend. Bij haar 79 eurootjes afgetikt om me de hele dag te kunnen vermaken (voor 20 euro meer kon je bij twee van de aanwezige dames de rubbers in de verpakking laten). Behalve ikzelf was op dat moment nog 1 andere beer aanwezig, tot een uur of 3 waren we zo met z’n zessen en vanaf 4 uur werd het wat drukker: zo’n 10-12 beren tegelijkertijd aanwezig. En dat was prima, want er waren zo’n 10 dames van de partij. En daar begon de aangename verrassing #1. Twee van de dames met een wat forse buikpartij (zonder dat ze overigens afstotelijk zijn), maar de rest een hele nieuwe lichting jonge, slank tot superslanke, frivole, onbevangen, vrolijke, ondeugende, lachende, pretmakende, zin in seks hebbende, sfeerverhogende mooie meiden. En zowaar enkele herkenbaar van de foto’s die voor de lokreclame voor deze dag gebruikt waren. Achteraf viel me op dat de meeste van deze dames op de website van de zusterclub ‘partyclub Gelsenkirchen-Buer’ in Gelsenkirchen te vinden zijn, kennelijk worden die voor de party in de arena tijdelijk overgeheveld.

    Toen ik de bar binnenliep met het berenvelletje omgeslagen, stond een clubje meisjes met elkaar te dansen op wat opzwepende muziek. Ik werd direct uitgenodigd om met ze mee te komen doen en dat ging op een leuke, niet opdringerige manier. Natuurlijk sla je op zo’n moment de koffie even over en werd ik door het jonge spul al snel opgenomen in de groep. Dit leidde echter al gauw tot het betere tastwerk en met regelmaat werd er weer een ander bipsje tegen de daar toch hard van wordende stok aangewreven, nog steeds op de maat van de muziek. Jolijt en gegiechel het resultaat en het duurde niet lang of ik werd geknuffeld, omhelsd en gezoend door alles wat daar aan het swingen was, zolang ze maar onder het doekje konden gluren. :wink:

    Opgegeild als geen ander toch even een koffie gescoord en met Ayna (22-jarige Turkse?) op de bank geploft. Daar een tijdje met haar zitten kletsen en wat dollen met de rest die af en toe even d’r bij kwamen zitten. Met Ayna naar de kamer gegaan waar ik in een heerlijke, ontspannen, lekkere, lieve vrijpartij belandde. Lekker tongzoenen, strelen & knijpen en echt met gevoel en geilheid gepijpt worden. En geen enkele tijdsdruk, we zijn samen met elkaar lekker onze gang gegaan en uiteindelijk na diverse spontane standjes in doggy de eerste lading in het tuitje gespuwd. Daarna nog steeds niet van de kamer af, maar netjes schoonmaken, nog een beetje vrijen en kletsen, een dikke zoen en toen richting de douche. Prima begin van de reeks zal ik maar zeggen.

    De douches beneden zijn goed, die boven bij de sauna hebben nog steeds een defecte douchestang. Dat is gelijk het enige minpuntje. Nadat ik een koffie en een watertje had gescoord, werd ik door de meisjes alweer op de speelplaats uitgenodigd. Er waren al wel een paar andere beren, maar die waren meer van het bankzitten dan van het pret maken, dus zo stond ik samen met een britse beer weer tussen de hitsige deernes een beetje de paljas uit te hangen. Nog steeds prima sfeer en gute laune bij de meiden en wat zien ze d’r lekker uit in hun piepkleine bininietjes of broekjes… Zodra bij ons door de bewegingen van de heupen de doekjes op de grond gleden was er weer een hoop hilariteit bij het jonge spul: twee mafkezen met een harde die een beetje de meiden stonden te swaffelen. Het duurde niet lang of ik kreeg zo’n buikdanseressenrinkeldoekje om m’n heupen geknoopt, waar ik het zaakje niet achter verstopt kreeg maar waardoor het net leek of de kerstman met z’n arreslee door de ruimte denderde. Tijdens het dansen steeds weer andere mondjes om de snikkel heen, allemaal wilden ze even proeven. Daar vloog de vrolijke en geile Maria (zo'n 24 jaar, wel redelijk knap om te zien, lange donkere haren, wat kleiner meisje met lekkere cuppies A+, wel de vlotste van het stel) om m’n nek, die hield het niet meer. Snel naar de kamer en ik werd zowat verscheurd. Wat een wilde tijger zeg, wow… Die kon er ook niet genoeg van krijgen en genoot ook zeer intens van de verwennerijtjes die ik haar kant op stuurde. Weer een hyper geile slobber en likpartij en een lekkere pot ongeremde seks. Het zweet droop er van af. Na afloop weer een keurige nabehandeling en ze bleef maar om m’n nek vliegen. Goed voor je ego…

    Boven aangekomen was het tijd voor een showtje. Een groot badlaken werd op de grond uitgespreid en vier van de meiden sprongen letterlijk uit hun niemendalletjes om maar zo snel mogelijk aan de slag te kunnen gaan. Slagroom, dildo’s, ze gingen lekker met elkaar aan de slag en het was een supergeil gezicht. En het fijne was vooral dat de meiden het volledig spontaan leken te doen, niet het flauwste spoortje van dwang of desinteresse, klasse! Toen ze weer uit de douche kwamen druppelen kreeg ik Flory (20) uit Roemenië om mijn nek hangen. Wat een mooi schatje zeg, prachtig superslank lijf en hele mooie strakke borsten. En lekker kroelerig, afgewisseld met hitsig en die mooie ogen, zucht… Zo maar een beetje staan kletsen en wat drinken en ook zij kon schijnbaar niet wachten om de stok die ze inmiddels keihard had gefriemeld voor zichzelf te krijgen en in bezit te nemen. Op naar de kamer dan maar weer (twist my arm…) en nooit gedacht dat zo’n jonge griet zo’n boefje in bed zou kunnen zijn. Ze kon alles hebben, lekker wild, langzaam en sensueel, zij de lead, ik de lead, ander standje zonder hem d’r uit te laten floepen, body-to-body, het perfecte pijpen met gevoel, grote ogen die je aan blijven kijken, een lieve lach en weer aan de slag. Hemels, er zijn niet genoeg superlatieven om deze vrijpartij te beschrijven. Strik erom em meenemen…

    Na een gang in de sauna om weer even tot mezelf te komen even een hap gegeten. Broodjes (steeds vers aangevuld) met beleg, vers gegrilde döner (die gast stond lekker af te niften in de kou buiten terwijl binnen de ruiten besloegen van de feestelijkheden. Je moet er maar tegen kunnen…), turkse gekruide olijven, lekker hoor. Toen ik de mond weer met een watertje had schoon gespoeld, ben ik bij Violetta gaan zitten. Roemeens meisje van 20-22, donker haar, leuk gezicht met mooie ogen en een sensuele lach, lang slank lekker lichaam (zo’n 1.70 m) en leuke parmantige tieten. Ook zij sprak voldoende duits, net als eigenlijk alle andere meiden, dat vind ik echt wel een pré vanwege het kletsen tussendoor. Op de kamer weer veel spontane, ondeugende, experimenterende maar vooral erg lekkere seks en ook zij vond het fijn om verwend te worden: dat betaalde zich dubbel en dwars weer terug bij haar. Wederom een toppertje.

    Ondanks dat het wat drukker was geworden hadden ik en de brit echt het voordeel dat wij steeds met de meiden optrokken en meededen, want waar je ook maar ging staan of zitten, ze kwamen zo om de beurt weer even om je heenzwermen, flirten of gewoon even pijpen terwijl je een slok cola naar binnen kiepert. Alles steeds volkomen vrijblijvend en gewoon omdat ze d’r zin in hadden, ik heg echt geen moment het gevoel gehad dat ze zo snel mogelijk weer een rondje kamer wilden scoren. Buiten min 5, maar binnen was het ijs allang gebroken. Op een gegeven moment werd ik door Maria en Lory een beetje gesandwicht, betast en weer ranzig geil gemaakt en in no time werd het doekje afgetrokken en op de vloer gespreid, ik naar de vloer gedrukt en de meiden zo snel ze konden de kleertjes uit om me eens even lekker te pakken te nemen. Gelukkig heb ik niet zo’n last van alle toeschouwers en vond ik het natuurlijk super, maar het lukte niet om klaar te komen. Maar ja, dat bedierf de pret geen moment, ze bleven de stok aandacht geven en ze vonden het wel tof dat ik zo met ze meedeed.

    Na dit spektakel nog even tegen Lory aangeleund, en na wat drinken en een tijdje kletsen wilde ik haar lijf om me heen slingeren en uitgebreid van haar genieten. Dus maar naar de kamer, echt een leuk meisje, mooi lijf, lief gezicht (de foto’s doen haar geen recht, in het echt is ze duidelijk mooier) en echt enorme bollen. Die had ik al eens voor mijn ogen zien slingeren toen ik op de grond lag, maar had ik niet de kans om daar toen de vruchten van te plukken. Op de kamer ontstond een hele fijne, rustige GFE, met alles d’r op en d’r an. Toen ik de onderzijde aan het verwennen was, begon ze zeer intens mee te bewegen en te genieten, en op het eind kwam ze met d’r vingers erbij, de andere hand op m’n kruin en werd ik zo met neus en al de votz in geduwd toen de klapper kwam. Ook weer zo’n ego-boost, dat is meestal het laatste wat je bij een DVP verwacht. Nog even in m’n armen nagenieten weer een dikke zoen en op naar de douches.

    Voor mij was het helaas zo langzamerhand tijd om huiswaarts te gaan, maar ik had nog een andere dame gespot die ik persé even wilde uitchecken. Het was de 30-jarige Roemeense Laura, een mooi slank vrouwelijk figuur, stevige grote borsten, blonde haren en een mooi gezicht met sproetjes met een lieve lach. Ze heeft eerder in Spanje, Italië en België gewerkt en spreekt de bijbehorende talen redelijk (ook een beetje nederlands en voldoende engels). Duits grappigerwijs weer helemaal niet (kan mij gelukkig niet schelen, die andere talen red ik me prima mee). Ze was pas een week in Duitsland neergestreken en was zich nog een indruk aan het vormen of de club aan haar verwachtingen zou voldoen. Het contact begon (waar anders) op de dansvloer, waar ze de armen om me heen sloeg en lekker begon te tongen. Met haar ook op de kamer beland en je kunt het geloven of niet, maar zij bleek in alles de overtreffende trap. Wat een glorieuze uitsmijter van een geweldige dag!!!

    De hele weg naar huis een glimlach op m’n giechel … Maar wat nu te doen? Terugkeren zou kunnen betekenen dat het tegenvalt (de ervaring van woensdag zal nooit meer te overtreffen zijn), maar ga ik niet, dan mis ik misschien weer zo’n fantastisch feest…

    Eerst maar weer eens een weekje bijkomen…

  5. #30
    Geregistreerd
    9 juni 2006
    Last Online
    19 juni 2015 @ 09:00
    Berichten
    155
    Discussies
    14
    Thanks
    2
    Thanked
    7 in 6 posts

    Daumen runter

    Tja wat moet je nou allemaal geloven van deze recensies, ik neem maar geen risico
    en ga er van uit , wie op dit forum zijn ingehuurd voor positieve recensies,wie hebben
    aandelen in de clubs, helaas zullen we het nooit weten

    Of het is bagger of het is Super tja

    Mij zullen ze hier niet zien

  6. #31
    Geregistreerd
    16 januari 2010
    Last Online
    17 juni 2016 @ 07:59
    Berichten
    202
    Discussies
    11
    Thanks
    220
    Thanked
    458 in 64 posts

    Standaard

    Heb zelf al lang ontdekt dat de ervaringen in seksclubs zeeeeeer subjectief zijn. Ik heb mannen blij zien worden van vrouwen die ik met een tang nog niet aan zou raken en dat zullen ze omgekeerd van mij wellicht ook denken.

    Ik weet dat ik mijn seksdriften financieel binnen de perken houd als ik naar een pauschalclub of partytreff ga in plaats van naar een FKK sauna. Ik weet ook dat ik daardoor in ieder geval minder optisch genoegen aan kan treffen. En toch heb ik inmiddels geleerd dat je overal pareltjes tussen kunt hebben zitten. En ik heb maar 1 meisje nodig waar ik me tot aangetrokken voel om in ieder geval al waar voor mijn geld te hebben.

    Want dat moet je niet vergeten, je betaalt een miezerige 75 - 150 euro voor soms meer dan 12 uur onbeperkte seks. Daarvoor mag je in Nederland blij zijn met 1 uurtje met 1 dame. Voor mij is zo'n bedrag in het allerergste geval dat er helemaal niets te doen is ook niet iets waar ik achteraf last van heb.

    Vandaar mijn persoonlijke zoektocht: weliswaar voorbereid met de info uit het forum om het echte kaf van het koren te scheiden, maar gewoon zelf op ontdekking uit. Zodat ik mijn eigen mening kan vormen en op basis daarvan wel zie of ik nog een keer terugkeer. En tot nu toe ben ik nog nooit volledig teleurgesteld geweest.

  7. #32
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carrera-gt3 Bekijk bericht
    Tja wat moet je nou allemaal geloven van deze recensies, ik neem maar geen risico
    en ga er van uit , wie op dit forum zijn ingehuurd voor positieve recensies,wie hebben
    aandelen in de clubs, helaas zullen we het nooit weten
    Beste carrera-gt3,

    Je uit vrij zware verdenkingen richting dit forum. Een ieder kan hier zijn mening geven. Positief of negatief. De suggestie, alsof we hier positieve recensies inhuren dan wel deze komen van leden met aandelen in een club is niet meer dan een volkomen onterechte en zeer suggestieve beschuldiging die ook bepaald niet fact-based is.

    Zoals noelcitroen ook al zegt, een clubbezoek is een zoektocht. Post hier je berichten gebaseerd op eigen ervaringen m.b.t. deze zoektocht, goed of slecht, egal!

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #33
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noelcitroen Bekijk bericht
    Heb zelf al lang ontdekt dat de ervaringen in seksclubs zeeeeeer subjectief zijn. Ik heb mannen blij zien worden van vrouwen die ik met een tang nog niet aan zou raken en dat zullen ze omgekeerd van mij wellicht ook denken.

    Ik weet dat ik mijn seksdriften financieel binnen de perken houd als ik naar een pauschalclub of partytreff ga in plaats van naar een FKK sauna. Ik weet ook dat ik daardoor in ieder geval minder optisch genoegen aan kan treffen. En toch heb ik inmiddels geleerd dat je overal pareltjes tussen kunt hebben zitten. En ik heb maar 1 meisje nodig waar ik me tot aangetrokken voel om in ieder geval al waar voor mijn geld te hebben.

    Want dat moet je niet vergeten, je betaalt een miezerige 75 - 150 euro voor soms meer dan 12 uur onbeperkte seks. Daarvoor mag je in Nederland blij zijn met 1 uurtje met 1 dame. Voor mij is zo'n bedrag in het allerergste geval dat er helemaal niets te doen is ook niet iets waar ik achteraf last van heb.

    Vandaar mijn persoonlijke zoektocht: weliswaar voorbereid met de info uit het forum om het echte kaf van het koren te scheiden, maar gewoon zelf op ontdekking uit. Zodat ik mijn eigen mening kan vormen en op basis daarvan wel zie of ik nog een keer terugkeer. En tot nu toe ben ik nog nooit volledig teleurgesteld geweest.
    Bedankt voor je fantastische recensie...ervaring in zon club hangt af van het kontakt dat je krijgt hebt mnet de dames..kunje het goed met ze vinden of met enkelen heb je meestal een gouden tijd.

    Ik ga zelf vaak naar Harem maar na jouw recensie ga ik binnenkort hier eens kijken ..

  9. #34
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:59
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    IK denk dat we hier langzaam maar zeker op een off-topic aansturen. Ik wil in ieder geval wel wat kwijt. Je kunt heel veel zeggen over het forum. Je kunt ook heel veel proberen te zeggen over de ervaringen. Hou echter voor ogen dat dit moment opname's zijn die iedereen, door zijn subjectieve bril en persoonlijke voorkeuren, ervaart.
    Een ding is echter niet aan de orde; vooringenomenheid van de forumleiding. Het beste bewijs is denk ik wel dat er toch wel een aantal kritische topics zijn over etablissementen die het forum sponsoren. Ik denk dat je hier tot op bepaalde hoogte (veelal beperkt door algehele fatsoensnormen) heel veel vrijheid hebt....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  10. #35
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Net als uurtje off-t maar ik sluit me bij hem aan.
    Je hebt HIER heel veel vrijheid en er wordt niet zo stom gemodereerd als op het beroemdste forum van Nederland (dat door die huisarts/politicus beroemd werd).
    Je mag hier vrij en blij zijn!!

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  11. #36
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carrera-gt3 Bekijk bericht
    Tja wat moet je nou allemaal geloven van deze recensies, ik neem maar geen risico
    en ga er van uit , wie op dit forum zijn ingehuurd voor positieve recensies,wie hebben
    aandelen in de clubs, helaas zullen we het nooit weten

    Of het is bagger of het is Super tja

    Mij zullen ze hier niet zien
    We hebben je al gezien en alle ijsberen worden met vrijkaartjes omgekocht om hier iets moois neer te tikken.
    Ben zelf nog nooit in een sauna-club geweest en weet er alles van door hier het forum door te lezen maak je alles mee wat te koop is in zo'n club.
    Ik koop iedere week een aandeel van de clubs bij HAPPY kost hij 50,LIVINGROOM 45,ACAPULCO 35,VILLA VERTIGO 50,PRS 50,GOLDEN TIME 50 trouwens de meeste aandelen kosten 50 euro per stuk.
    En zo kan ik mijn hobbie dat is iedere dag trekken achter de laptop,mee verwezenlijken,en schreeuwen zo hard ik kan als pielemans begint te spuiten waar de buren slapenloze nachten aan overhouden.
    Het liefste hadden ze de verbinding van mijn laptop verbroken wat misschien nog eens gebeurd, je weet maar nooit.
    Ik ben nu een verhaaltje aan het verzinnen maar het begin wil maar niet komen dus zal ik eerst een stukje van de pil afbijten om een stijve pielemans te krijgen dan tikt pielemans mijn verzinsel wel op dit forum,die ijsberen hier op dit forum slikken alles als zoete koek,alleen moet je voorzichtig zijn met het opperhoofd die wil nog wel eens op onderzoek uitgaan met zijn assistente.
    Soms zie je ze een jaar niet en dan 2 maal in de week dus pas op voor ze.

  12. #37
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Idee Frauen dort im FKK-Club....

    hehe, hab mir mal die Bilder der Frauen angeguckt
    also, wenn die wirklich alle da arbeiten........könnte man sich vorstellen, das Dr. Rammler mal eine Reihenuntersuchung vornehmen muss
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  13. #38
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 07:10
    Berichten
    175
    Discussies
    4
    Thanks
    51
    Thanked
    84 in 38 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    hehe, hab mir mal die Bilder der Frauen angeguckt
    also, wenn die wirklich alle da arbeiten...
    Ja, ja, so ging es mir auch vor einiger Zeit...
    Die Inspektion vor Ort fiel allerdings - gelinde gesagt - ernüchternd aus
    Tip: Lass´ Dich besser von Beatrice melken. Da macht das "Kohle ´raushauen" wenigstens Spaß. Oder ersatzweise Sherin; die ist zwar für PSE und AV nicht geeignet, aber ansonsten auch recht "bereitwillig"...

  14. #39
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Daumen hoch @ dauerlutscher

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dauerlutscher Bekijk bericht
    Ja, ja, so ging es mir auch vor einiger Zeit...
    Die Inspektion vor Ort fiel allerdings - gelinde gesagt - ernüchternd aus
    Tip: Lass´ Dich besser von Beatrice melken. Da macht das "Kohle ´raushauen" wenigstens Spaß. Oder ersatzweise Sherin; die ist zwar für PSE und AV nicht geeignet, aber ansonsten auch recht "bereitwillig"...
    danke für den Tip. Da wir uns kennen, nehm ich das für bare Münze
    das mit dem AV klär ich noch......
    Bea wollte das erst auch nicht machen,grins, einmal kommt immer "das 1. Mal" haha
    Laatst gewijzigd door egon, Dr. Rammler; 29 december 2010 om 18:34
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  15. #40
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard @ dauerlutscher

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dauerlutscher Bekijk bericht
    Ja, ja, so ging es mir auch vor einiger Zeit...
    Die Inspektion vor Ort fiel allerdings - gelinde gesagt - ernüchternd aus
    Tip: Lass´ Dich besser von Beatrice melken. Da macht das "Kohle ´raushauen" wenigstens Spaß. Oder ersatzweise Sherin; die ist zwar für PSE und AV nicht geeignet, aber ansonsten auch recht "bereitwillig"...
    Frage: woher kennst du denn Sherin ? Kennst du auch evtl Ihre Freundin ?

    Grus Egon
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  16. #41
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 07:10
    Berichten
    175
    Discussies
    4
    Thanks
    51
    Thanked
    84 in 38 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    Frage: woher kennst du denn Sherin ?
    z.B. u.a. aus dem GT. Ist ein "Wanderpokal". Heute hier, morgen dort...
    Kennst du auch evtl Ihre Freundin ?
    Leider nein.

  17. #42
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard @dauerlutscher

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dauerlutscher Bekijk bericht
    z.B. u.a. aus dem GT. Ist ein "Wanderpokal". Heute hier, morgen dort...

    Leider nein.
    ja ok sei bedankt

    Gruss Egon
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  18. #43
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    21 maart 2024 @ 18:50
    Locatie
    omg. Venlo
    Berichten
    306
    Discussies
    34
    Thanks
    4
    Thanked
    33 in 15 posts

    Standaard

    Mijn vrijkaartje was nog 1 dag geldig.
    Deze heb ik nipt weten te verzilveren.

    Cleopatra is een typische ''Turken'' tent.
    Goedkope entree dito kamerprijzen.
    Gasten als vele dames zijn Turks.
    Muziek klinkt ook Turks ( maar kan anders zijn)

    Er waren een handje vol dames aanwezig die mij niet konnen bekoren.
    Na een uur was ik dan ook gegaan zonder kamerbezoek.

    Herhalingsgevaar zonder vrijkaartje is erg klein.

    .357 magnum

  19. #44
    Geregistreerd
    16 januari 2010
    Last Online
    17 juni 2016 @ 07:59
    Berichten
    202
    Discussies
    11
    Thanks
    220
    Thanked
    458 in 64 posts

    Daumen hoch Cleopatra party

    Eens in de week heeft Cleopatra een pauschaltag, waarbij je voor een vast bedrag de hele dag je gang kunt gaan. Zo ook afgelopen woensdag en doordat ik weet dat er altijd een aantal meisjes van zusterclub GE-Buer op zo'n partytag aanwezig zijn, waar ik het inmiddels zeer goed mee kan vinden, besloot ik weer eens mee te doen.

    Kort na elven gearriveerd en aan de geluiden te horen waren de meeste dames al aanwezig. Een snelle blik leerde dat er in ieder geval al twee van mijn favorieten rondliepen, dus pret verzekerd. Alles bij elkaar waren er die dag zo'n 14 dames, waarvan er vijf uit GE-Buer waren overgezet. Leeftijden: de meesten vanaf 20 tot 25 en twee die iets ouder waren. En optisch slechts drie die mij niet zo bekoorden.

    De sfeer was wederom vrolijk en ontspannen, alhoewel ze ditmaal iets minder aan het dansen waren. Je merkt duidelijk dat de meiden uit GE-Buer goede vriendinnen van elkaar zijn en dat groepje was wel de smaakmaker, van de dames van Cleopatra (die ik niet op de website kon terugvinden) is in ieder geval Megi vermeldenswaard: als die met haar heupen begint te bewegen dan wordt zelfs een impotente geil. En ze wil niets liever dan een man die tegen haar aan komt rijden...

    Tussen de bedrijven door viel er te genieten van enkele lesbo-shows, waarbij Denisa en Andrea met tong, vingers, slagroom en dildo elkaar gek maakten. En duidelijk te zien dat ze er zelf dikke pret aan beleefden, niet van dat gemaakte van shit we moeten weer!

    Deze dag verder pret gehad met Denisa, Selena/Sonja, Andrea, Flori, de Bulgaars/Turkse Megi en de door mij eerder beschreven exotische spetter uit Bulgarije waar ik de naam niet van herinner. Alle meisjes stuk voor stuk gepassioneerd, geil, initiatiefrijk en niet op de klok kijkend. Zoenen, pijpen, alle standjes, beffen, alles was toegestaan.

    De website is inmiddels veranderd en op flash gebaseerd, dus helaas is het niet meer mogelijk om naar de pagina van de meisjes een link te maken. Maar de dames van GE-Buer Denisa, Andrea, Flori, Alicia en Mary zijn op de website terug te vinden.

    Alles bij elkaar een fijne geile dag beleefd, dus wederom (als het pauschaltag is) herhalingsgevaar 100%.

    PS: Selena/Sonja, de dame die voorheen in o.a. Dorsten en Wuppertal werkte, volhardt in haar oproep aan Rob1 en Rob2, die haar nog wel eens een keer lekker mogen komen pakken...

  20. #45
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Last Online
    13 maart 2024 @ 19:47
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    842
    Discussies
    102
    Thanks
    634
    Thanked
    720 in 308 posts

    Standaard

    Afgelopen woensdag ook maar eens cleopatra arena bezocht,
    Viel me een beetje tegen,je moet wel een beetje geduld hebben
    Lopen zeker mooie dames rond,maar niet zo gewillig als in xanten,

    Nieuws, jawel de eigenaar van deze pt opend er dinsdag,waarschijnlijk
    Ook ern nieuwe in emmerich,heb dus ook gelijk naar het adres gevraagd,wist immers al dat de vorigge
    Partytreff in emmerich niks was,kwa uitstraling en dames ,(op 1uitzondering na),
    Was dus ook geen verassing dat het hetzelfde adres is zal mij benieuwen,
    Of er nog wat aangedaan word,verbouwing ,dames,buffet. Laatste keer dat ik daarr was,1,5jr terrug liepen er 5 dames,na nummer 5nogmaals met nummer 1 op stap wat ik hiervan nog weet,mischien niet de mooiste dames maar wel geil,rust kennen ze daar niet, zal me dus ook benieuwen,hoe het er volgende week aan toe gaat

    Adres: hinter dem.
    (e,i) ingel 13, emmerich am rhein
    Onbetwist lik specialist

    Een dag niet gesext = een dag zonder sex

    Dakar rally raid profi

  21. #46
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Cleopatra Arena (part I)

    Eind vorig jaar ontving ik van onze grote vriend Willem II een vrijkaartje voor Cleopatra in Gelsenkirchen. Nogmaals hartelijk bedankt Willem !!!! Allereerst sorry dat ik nu pas mijn bericht schrijf, het kwam er eerder niet van .....

    Hoewel de recensies niet zó lovend waren, kon ik als rechtgeaarde zuinige Hollander dit natuurlijk niet aan mij voorbij laten gaan. Zo toog ik op een besneeuwde woensdagmiddag richting Gelsenkirchen. Vanuit Amsterdam ongeveer 200 km, je moet er wat voor over hebben he.

    De uitgeprinte vrijkaart overhandigd, dat gaf geen enkel probleem. Voor 20 euro extra kon je ook alles AO nemen, maar daar doe ik beslist niet aan !

    Over de locatie is al het één en ander geschreven, de centrale ruimte is eigenlijk een soort woonkamer. Er is een aangebouwde serre van waaruit je ook naar de tuin kan. Maar daarvoor was het nu veel te koud. Aan de zijkant zit een sauna en een redelijk groot zwembad. Boven zijn een aantal kamers en ook nog een soort speelweide, daarvan werd gedurende de gehele dag welgeteld één keer gebruik van gemaakt.

    Aanwezig ongeveer 10 vrouwen waarvan er 3 wel redelijk tot goed uitzagen. De overige vooral van de categorie kiloknallers of goud voor oud (of allebei).

    Na een koffietje als eerste Anca aangesproken. Die had ik al even gespot toen ik binnenstapte, kwam heel erg in de buurt van mijn type. Ze spreekt niet of nauwelijks Duits of Engels, maar kroop wel gelijk lekker op schoot. Toch altijd een wat lastige situatie als je daar met zo’n grietje op schoot zit, maar er valt verder niets te zeggen omdat je elkaar totaal niet begrijpt …….. Dan maar naar de kamer, ze begrijpt in ieder geval wel wat daar de bedoeling is. Kort blazen en daarna ficken, ze hield er een behoorlijk tempo op na. Ik kan dat wel begrijpen als je ziet wat die meiden er voor krijgen, maar het is toch even wennen als je normaal vooral in saunaclubs komt, waar alles er wat relaxter aan toe gaat.

    Nog een koffie en dan aan de slag met Mima (of zoiets). Misschien wel de mooiste van het hele stel, lange donkere haren, een slank gebruind lichaam. Ze is ook de vrolijkste van de kudde en staat regelmatig in het midden van de kamer te dansen. Ook op de kamer bleek ze zo vrolijk en actief te zijn, tongzoenen, blazen en ook lecken leek ze wel op prijs te stellen. Nam ook ruimschoots de tijd, bij haar had ik niet het gevoel dat het allemaal schnell schnell musste.

    Op de website had ook iets gestaan over een 21-jarige Thaise die fast tabulos was. Er was inderdaad een Thaise (Sharina) en die was ooit ook wel 21 jaar geweest. Dat was alleen wel minimaal 10 jaar geleden …. ze was voor een Thaise ook wel iets steviger. Maar ook zij liep steeds vrolijk lachend rond, dus ik dacht hopekee maar eens proberen.

    Op de kamer ging ze als een torpedo van start, je moet niet bij haar zijn als je van rustige slow sex houdt. Het leek erop of ze zo snel mogelijk mijn zaad eruit wou zuigen en dat is ook gelukt. Staand, met mijn rug tegen de muur spoot ik in haar mondje terwijl ze op haar knietjes zat. Ze bleef maar lachen en doorzuigen. Een heel aparte ervaring, maar ergens heb je toch het idee dat deze vrouw niet helemaal in orde is.

    Nu was het toch wel even tijd voor een pauze, ze maken daar vanaf halverwege de middag döner, was wel lekker. Toen ik weer een beetje hersteld was gekozen voor een trio met Flory en ……. (naam vergeten). Beide dames waren duidelijk ook weer van het soort “snel naar huis”, en bij een trio is het bij mij toch meestal al sneller gebeurd. Over Flory is inmiddels ook wel het één en ander geschreven, ze werkt nu in Emmerich. Dat is één van de zusterclubs van Cleopatra Arena.

    Inmiddels was het al donker geworden, en ik moest nog door de sneeuw terug naar A’dam. Met nog een koffietje en een broodje zet ik te dubben ….. Nu weggaan of nog een keer de allerlaatste druppeltjes eruit persen ?

    Anca zat een beetje zielig alleen op een bankje, ze had het duidelijk koud. Toen ik haar wenkte kroop ze dicht tegen me aan. Ze had de hele middag nauwelijks een klant gehad, terwijl ze voor mij toch één van de mooiste meisjes was (mooier dan de foto’s op de website). Nadat ze een beetje op temperatuur gekomen was weer naar de kamer. Hetzelfde ritueel, alles weer vlug vlug … Toen ik dan uiteindelijk klaar was en aanstalten maakte om te gaan douchen, bleef ze op bed liggen en wenkte me. Ze was duidelijk verdrietig ….. Eén van die meisjes die ergens terecht is gekomen waar ze eigenlijk niet thuis hoort. Op zo ’n moment voel je je ook niet echt happy, maar ik kan er verder ook niet zoveel aan doen, toch ? Hebben jullie dat nou ook wel eens ?


    Al met al is het mij zeker niet tegengevallen. In bijvoorbeeld Freude nemen de meisjes veel meer tijd voor je, maar als je een middagje even gewoon wilt rammen voor een belachelijk lage prijs, dan is dit prima. Ik was twee keer eerder in een Pauschallclub geweest, dan is Cleopatra mij toch wel beter bevallen. Ik nam mij voor om nog een keer terug te komen ……..

    En bedankt nog he, Willem !

  22. Onderstaande leden hebben boo bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (12 juli 2011)

  23. #47
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Cleopatra Arena (part II)


    Omdat het vorige bezoek aan Cleopatra mij echt was meegevallen, besloot ik het afgelopen woensdag nog maar een keer te proberen. Dit keer geen vrijkaartje, dus 79 euro afgetikt.

    Naar beneden om te douchen en daarna aan de bar een koffie besteld. Oeps …. ik herkende welgeteld één van de vrouwen die er bij mijn laatste bezoek waren. En dat was nou precies die ene waarvan ik nog een paar nachtmerries heb gehad.

    Nou ja, nog maar even afwachten of er nog wat lekkers zou neerdalen vanuit de kamers boven. Ik had vantevoren gebeld, er zouden 13 vrouwen zijn. Toen ik aankwam waren het er nog 10 en ik heb gedurende het uurtje dat ik er geweest ben 7 gezien.

    Er was welgeteld één meisje waar ik het nog wel op zou kunnen. Ze was echter doorlopend in gesprek met een paar oudere Turken (zonder naar de kamer te gaan), de andere gasten ontweek ze overduidelijk (mij ook dus).

    Ik had er inmiddels zo de pest in dat ik zonder te poppen weg ben gegaan. De thekedames (die verder trouwens heel aardig waren) zeiden of vroegen helemaal nix, terwijl ze ook wel in de gaten moeten hebben gehad dat ik helemáál niet tevreden was.

    Dea andere meisjes zitten nu waarschijnlijk verdeeld over de clubs in Emmerich en de Partytreff in Gelsenkirchen.

    Op de terugweg maar even langs de Vulkanstrasse gereden …..

    Cleopatra voor mij voorlopig niet meer meer !!!!!!

  24. #48
    Geregistreerd
    16 januari 2010
    Last Online
    17 juni 2016 @ 07:59
    Berichten
    202
    Discussies
    11
    Thanks
    220
    Thanked
    458 in 64 posts

    Unglücklich 50 - 50 fun - fail (outdoorparty binnenshuis)

    Woensdag de 4e mei maar weer eens een uur en drie kwartier in de auto op m'n gemak naar Gelsenkirchen getuft. Volgens de reclame weer zo'n megageile party met 12 internationale girls en 4 tabulose loeders. Ik wist al uit ervaring dat het alleen party is als de dames en een paar beren zin hebben om een beetje van de banken af te komen. Helaas was dat vandaag niet echt het geval. Belangrijkste nadeel: de hele dag door maar 7 dames en en het grootste deel van de dag tweemaal zoveel beren.

    Van de 7 dames bleek er 1 volledig buiten categorie mee te dingen (te volumineus, te oud, te lelijk), dus was er voor mij maar keuze uit zes. Helaas bleek Lory erg chagrijnig te zijn, met zoals het leek een beetje een steekje los, zodat die (ook op de kamer) met geen mogelijk aan te duwen bleek te zijn. Heb ik de rest van de dag maar een beetje genegeerd, terwijl ik het er voorheen best mee heb kunnen vinden.

    Vervolgens geprobeerd met Alicia , eveneens al vaker ontmoet, een gesprek aan te knopen, maar die hadden ze vandaag niet uit d'r kist moeten halen. Om maar met Cuties te spreken: zombiegedrag in extremo... Daarmee verlies je dus de lust om een kamer mee te delen, heb haar dus maar in d'r sop gaar laten koken.

    De derde uit de GE-Buer stal was Mary. Doordat ik bij haar in het verleden eens haar vaginaalspons tegen de tong aan heb gekregen is bij mij de lust verloren. Aardige meid, maar met zo'n associatie redt je het bij mij niet meer... Bovendien had ik het idee dat ze vooral om enkele stamgasten wervelde en zich niet om andere gasten bekommerde.

    Voor de snelle rekenaars onder u bleven er deze dag voor mij dus eigenlijk maar drie dames over. En laten dat nu net de drie zijn waar ik extreem goede klik en seks mee heb gehad. Vandaar dat ik achteraf kan zeggen dat mijn entree van € 79 absoluut geen weggegooid geld is geweest. De betreffende dames zijn:

    Sarina, een leuke spontane Thaise die al 15 jaar in Duitsland woont, 27 jaar jong, 1.55 m klein, lekker cuppies A, verder slank, lange zwarte haren. Gezellige kwebbel, houdt ervan je een beetje te dollen, maar zit je aan de bar ook al lekker op te geilen. Handjes regelmatig even onder het handdoekje, dan opeens een innige tongzoen, vervolgens wordt je hand tegen het sliploze gleufje aangedrukt en wisselt ze dat af met meesterlijk pijpwerk, waarna ik op de barkruk haar beentje spreidde om haar spleetje te lebberen. En het mooiste komt nog: toen ik daar in vol ornaat paraat stond (handdoek had ze al op de grond laten vallen) begon zij aan een heftige deep throat performance, dat mocht enige naam hebben. Christ wat kan die 'm diep hebben zeg, de knop ver voorbij de huig, haar lippen tot aan de buik en dat zonder tranende ogen.... En het malle is dat ik normaal van pijpen niet snel zal komen, maar hiervan moest ik toch af en toe echt even naar die lelijke dikke in de verte kijken om niet te vroeg al te schieten. En dit was nog slechts het voorspel in de bar.... Omdat ik het prettiger vind om bij het vervolg een bed onder de kont te hebben (meer mogelijkheden om met de dame te stoeien) zijn we toen maar de kamer opgegaan. Daar bleef het even intens met tongzoenen, vingeren, beffen en weer dat hemelse diepe pijpwerk en uiteindelijk een lekkere wilde neukbeurt rodeostyle, waarbij zowel de dame in kwestie als papa een hoogtepunt beleefden... Vorige week in Erkrath al een prima ervaring met een Thaise, maar na deze zou je ze speciaal ervoor uit gaan kiezen...

    Rinia, (of was het nou Tina???), een donkerharige Roemeense, zo'n 1.70 m lang, knappe dame om te zien, midden 20, stevige cuppies A, slank, geen tato's of piercings. Toen ik op de bank naast haar neerzeeg werd mijn arm om haar heen gedrapeerd, kwam ze half op schoot zitten en werd ik met een dikke tongzoen verwelkomd. Duits is ze nog niet zo machtig, English please, waar ze vervolgens ook niet zo heel vaardig in bleek. Was vandaag haar eerste dag en ik moet zeggen dat ze een prima performance heeft gegeven. Doordat het gesprek wat moeizaam ging werd het meer een beetje speelsigheid, wat dollen, zoenen en ondertussen zat ze af en toe als een kat kopjes te geven (haar interpretatie van pussy giving head?? of was dat wat anders). Ook zij zit op de bank al geile dingen met je te doen en op de kamer gaat ze er ook wild tegenaan. Lekke nat pijpen en toen ik haar begon te beffen reageerde ze heel heftig, totdat ze daadwerkelijk klaarkwam. Kreeg ik later beneden nog een complimentje voor, is goed voor het ego... Het neuken was in missio, waarbij ze haar knieën bij haar oren legde en me bij de kont greep om hem diep en wild in haar te stampen. Was echt lekkere hitsige intense seks met haar.

    Gina, Roemeense, begin 20, zo'n 1,68 lang, slank, donker haar opgestoken, lekkere stevige cuppies B met daarop twee hartjes getekend, spleet tussen d'r tanden maar nog steeds een aantrekkelijke meid om te zien. Liep/lag de hele dag topless en zonder slipje, echt een geile meid die je lekker beetpakt en die je overal mag betasten, lekker pijpen, enthousiast neuken en in de bar ook zo een die steeds tussen de bedrijven door even haar lijf om je heen slingert. Topwijf dat voor een goede sfeer zorgt.

    Wrap-up: behalve met de drie genoemde meiskes was de sfeer matig, de vrouw-beer ratio bedroevend en de party slaapverwekkend. Wat ook opviel (tegenviel) is dat sommige beren met zo'n damestekort er geen probleem van maken om langer dan een half uur met zo'n meid op de bank te zitten niksen zonder dat ze aanstalten maken om naar de kamer te gaan. En helaas laat een enkeling het ook op een triootje aankomen, waarmee een dame extra uit de roulatie wordt genomen (letterlijk en figuurlijk). Dat betekende dat je vooral de 2e helft van de middag idioot lang als jan lul aan de bar stond te wachten tot er weer iets uit de douche kwam lopen. Wat soms ook lang duurde omdat volgens mij de dames zo af en toe ff pauze namen om het herengeweld te ontvluchten (het zijn net mensen.... Toen ik naar huis ging kwam ik in de kleedkamer nog een foeterende Duitser tegen die aan mij vroeg of het hier altijd zo is dat de dames zo aan de stammkunden kleben en zich geen reet van de rest aantrekt...

    Ik was blij dat MichelVV er ook was, daarmee heb ik in ieder geval met nog een andere Hollander de tijd een beetje mee kunnen doden.

    Voorlopig deze hut maar even overslaan.

  25. #49
    Geregistreerd
    30 januari 2008
    Last Online
    1 februari 2024 @ 14:04
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    108
    Discussies
    0
    Thanks
    113
    Thanked
    195 in 40 posts

    Standaard

    De dag voor bevrijdingsdag in Duitsland doorbrengen is vragen om problemen maar er waren drie goede redenen (geil, geil en geil) om op 4 mei naar de Outdoorparty in de Cleopatra Arena af te reizen.
    Via een omweg (Dorsten, zie mijn recensie aldaar) arriveerde ik om circa 13.30 uur bij de Club.

    Vol verwachting klopte mijn hart (was me door de lauwe ontvangst nog net in de schoenen gezonken, maar halverweg de schaamstreek abrupt tot stilstand gekomen) en na een douche en het omknopen van de lendedoek was ik er helemaal klaar voor.

    Zoals in de vorige recensie van Noel Citroen al is aangegeven: Het was zeker geen feest, dus schrappen we het woord "party". Maar het was ook niet buiten, want daar waren een paar bouwvakkers bezig om de armzalige bebouwing van een verwilderde onverzorgde tuin op te knappen, dus ook "outdoor" kan geschrapt worden. Tja, wat was dan op deze bewolkte woensdag, trots aangekondigd met superlatieven als "geil", "saunagirls" "voll service" etc. . Een redelijk accurate omschrijving is als volg te geven:

    Geruime tijd je tijd verdoen met het drinken van slechte koffie, navelstaren (of wat er onder zit) en door de slechte bezetting (zowel in kwaliteit als kwantiteit) continue scannen of de beschikbare dames het predikaat "neukbaar" verdienen om daarna op redelijk korte termijn de passieve houding (bedoeld om de niet neukbare af te schrikken) te laten varen en de kansen te "pakken". In principe niet mijn ding, ik geef de voorkeur aan een echt "feestje" met voldoende (redelijk) aantrekkelijke vrouwen voor een ieder.

    Was er dan helemaal niets positief te melden? Jawel en het kwam uit Thailand. Bij gebrek aan (beschikbaar) heb ik mij 2 keer vergrepen aan deze Aziatische schone (haar naam is me even ontschoten) en dat mijn middag meer dan goed. Wat een overgave en vakmanschap bij het onderdeel "pijpen voor gevorderden". Absoluut een toppertje. Alles erop en eraan; Deep Throat, lekker nat houden met eigen vocht en de climax gewoon over zich heen laten komen. Tussendoor wilde ze graag geikt worden, tongezoenen ook geen probleem. WOW! Wat een zeldzame klasse. Jammer dat ze bij de bar om een piccolo jengelde maar mijn weigering stond de uitstekende dienstverlening niet in de weg.

    Daar zit ook het speciale van deze tent. Het is geen PT of PC maar aleen op de speciale PC dagen, hierbij blijft de dienstverlening van een hoog niveau, maar bij voorkeur voor vaste klanten en zie daar maar eens tussen te komen als ze in hun knuffel "modus" gaan. Zet er zes "sauna girls" bij en ik maak er bij Cleopatra Arena er elke maand een bevrijdingsfeestje van. IJdele hoop vrees ik.

    Kortom, een zwaluw maakt geen zomer, maar komt ze uit Thailand dan kan het er toch heet aan toe gaan. Toch ga ik op zoek naar een adres met een grotere populatie geslachtsrijpe vogeltjes.
    Altijd een " Euromassie" paraat !

  26. #50
    Geregistreerd
    12 mei 2011
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:23
    Berichten
    6
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    10 in 3 posts

    Standaard

    Ik ben er zaterdag voor het eerst geweest.
    Met me zelf mee gerekend wareen er op het drukste moment 4 beeren.
    De entree was 30 euro en 20 min op de kamer was 25 euro.
    De dames toonen weinig initatief en er was dus niet veel aan.
    Toch ben ik 2 keer met een dame de kamer op geweest.
    Bijde keeren was redelijk goed.dus aan de dames licht het niet dat ik hoogst waarschijnlijk op een niet party dag er niet meer heen ga.
    Ik ben echter van meening dat er in deze prijsklasse leukere clubs zijn.

 

 
Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02.

FKK Artemis 468*60