Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
Weergegeven resultaten: 126 t/m 127 van 127
  1. #126
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    tja ik ben een impulsieve heer, maar zeer verstandig als het om dvp's en geld gaat. Ik denk hoe meer geld je hebt , hoe lastiger het is om daarmee om te gaan. Hoeveel geld je ook geeft aan een ander mens het gaat er uiteindelijk toch om dat je het kan missen denk ik. Als je dat niet kan dan moet je daarvan leren, Kan je het wel missen, waar maak je je dan in vredesnaam druk over...ik was in ecuador veel eten en drinken betaald voor een dame daar, die het gewoon niet had, heerlijke sex gehad en van te voren afspraken gemaakt over verlangens etc....ik heb haar mijn defecte laptop gegeven, die ging stuk, een vriend had een stekkertje vervangen en hij deed het weer, het was een heerlijk lichte laptop....en nu heeft zij die, helemaal goed voor haar...ik stik van het geld als ik het vergelijk met wat zij verdient.....nee dit keer geen dvp ...............doet er ook niet toe. Als je een club als golden time bezoekt dan leeft men van jou geld en jij kunt je kwakkie kwijt.......en je ellende.....................het blijft geven en nemen..............vrouwen zijn meesters in nemen, ze hebben er een speciaal gat voor en wij moeten altijd wat kwijt, dat verander je niet. Beste yoshua als je ' eigenlijke vrouw nog hebt , dan begrijp ik niet zo goed eigenlijk waarover je klaagt.....het is allemaal veel geld....maar dat heb je blijkbaar , so let is be en leef vooral nu en niet wat er allemaal is gebeurd dat is namelijkk voorbij............hard of zacht het is zoals het is

  2. #127
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 08:40
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.857
    Discussies
    32
    Thanks
    3.903
    Thanked
    2.364 in 1.023 posts

    Standaard

    wijze woorden van jan en phea, je moet je verlies vergeten en naar voor kijken want het verleden is geschiedenis en morgen begint de toekomst
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

 

 
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41.

  FKK Artemis 468*60