Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17
  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Very / Verie (tjechische)

    Haarkleur/-lengte : Blond/erg lang, steil

    Lengte dame : 1.60

    Postuur/Cupmaat : Slank/BC

    Nationaliteit/Taal : Tsjechisch/Duits

    Leeftijd : 31

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Goed; TZ, vingeren, beffen, NMC, PZC, FT

    Bijzonderheden : Echt GFE-meisje
    Founding Member

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Veri weer terug

    HM had eind november 'n goeie sessie met Veri, die jonger oogt dan 31. Ze is weer terug in YY, werd afgelopen week daar gespot.
    Founding Member

  3. #3
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2024 @ 19:43
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard Verie (tjechische)

    Naam: Verie

    Haarkleur/-lengte : Blond lang haar

    Lengte dame : 1.68m

    Postuur/Cupmaat : slank / B

    Nationaliteit/Taal : Tjechische / Duits

    Leeftijd : 27-30 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : PZC, NMC, zoenen, Beffen

    Bijzonderheden : Dame heeft ook in GT gewerkt. Maar ik heb haar al eerder in YinYang gezien.

    Prijs : 50 euro half uur


    Ik kreeg gewoon een Tita - tovenaar gevoel. Dit meisje lijkt voor mij heel sterk op de dochter van Tita-tovenaar. Foto zal ik wel opzoeken . Heel aardig in de bar wat gekletst met haar en toen naar een kamer vertrokken. Het was jammer dat ze last had van een allergie want daardoor liep haar mooie neusje wat vol. Maar desondanks heb ik een goed halfuurtje met haar gehad. Beetje van alles gedaan en dat beviel me wel

    Babbel :wink:

  4. #4
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2024 @ 19:43
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    http://www.maroesja-lacunes.com/Tika/tika.jpeg

    Ze heette Tika de dochter van Tita-tovenaar. Maar voor mij was het dus Verie die mij klaar toverde

    Babbel:wink:

  5. #5
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Idee Draadjes Veri samenvoegen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babbel
    Ze heette Tika de dochter van Tita-tovenaar. Maar voor mij was het dus Verie die mij klaar toverde
    HM is ook al 'ns klaargetoverd door Veri :p https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...highlight=veri Draadje kan worden samengevoegd .
    Founding Member

  6. #6
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:33
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Veri(e)

    Veri(e) is een snoepje; eens de verpakking eraf smaakt ze zo zoet als suikergoed. Deze Tjechische, nep-blondine zit ‘sliploos’ aan de bar, waar zij zich de aandacht van de mannen laat welgevallen. Krimson had haar ’s morgens, samen met een collega-ijsbeer reeds in het vizier gekregen. Niet echt het type van Krimson zijnde, haar hij de zware opdracht om Veri aan een vergelijkend warenonderzoek te onderwerpen aan zijn collega toevertrouwd, die, ruimschoots een uur later, luid toeterend kwam verkondigen dat hij een superervaring had opgedaan. Op dat ogenblik had Krimson andere zaken aan zijn hoofd, doch na een aantal omzwervingen kwam hij later op de avond naast Veri op een kruk terecht. Zij herkende hem nog van ’s morgens, en na een aftastend gesprek kwam Veri tot de vaststelling dat de wederzijdse sterrenbeelden niet met elkaar in overeenstemming waren en stelde zij plagering dat een verderzetting van het gesprek op de kamer weinig zin zou hebben. Krimson hecht echter meer belang aan honing dan aan astrologie en ging de uitdaging aan.
    Sleutel gehaald, en terwijl Krimson zich verfriste had Veri zich van haar schaarse kledij ontdaan en lag zij uitnodigend, met haar kontje uitdagend omhoog, te wachten. Na wat aftastend werk, haar op de rug gelegd en stilaan, geen enkel plekje onberoerd gelaten en naar haar honingpotje afgedaald. Daar aangekomen het betere befwerk bovengehaald, iets wat Veri bijzonder sterk leek te appreciëren, want de combinatie van haar vaardige vingers en de ijsberentong leidde tot een climax waarbij de honing rijkelijk vloeide. En dat voor een dametje die er reeds meer dan een volle werkdag op zitten had.
    Dan was het tijd om de rollen om te draaien. Hier kreeg Krimson een verwenbeurt zoals hij nog niet dikwijls meegemaakt had, likken, strelen, kussen en een pijpbeurt waarbij alles ging duizelen. Tijdens het omdoen van het rubbertje kreeg hij het gevoel dat hij zowaar op een vacuümpomp aangesloten was. Veri was blijkbaar nog steeds goed opgewarmd want tijdens het neuken draaide en keerde zij zich in alle mogelijk denkbare standjes van de Kamasutra en werd de voorziene speelplaats volledig benut. Tenslotte het rubbertje gevuld in lepeltjeshouding, één van de favoriete standjes van Krimson. Na wat uitpuffen het bandje teruggespoeld en opnieuw begonnen. Na afloop moest Veri trouwens ‘ruiterlijk’ toegeven dat haar verhaaltje over astrologie in dit geval niet opging.
    Na afloop van de replay vroeg Veri aan Krimson of hij boos zou zijn indien zij een sigaretje zou opsteken; geen bezwaar, wat is 5 minuten, de tijd die nodig is om dat dunne stokje op te roken, in verhouding tot de tijd die aan kleine beer gespendeerd werd.
    Samenvattend kan Krimson stellen dat hij wel eens meer de wijze raad van meer ervaren saunagangers moet opvolgen, want niet elke oester herbergt zulke mooie parels. Zonde dat deze parel zich slechts zeer sporadisch voor de hongerige leeuwen (in dit geval beren) gooit. We troosten ons met de gedachte binnen minimaal binnen 5 weken deze oefening nog eens te kunnen overdoen.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 22 juni 2007 om 00:49

  7. #7
    Geregistreerd
    8 september 2006
    Last Online
    27 november 2011 @ 16:27
    Berichten
    20
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Deze dame hedenmiddag voor de 2e maal naar de kamer meegenomen en ja ze lijkt een beetje op het titatovenaar meisje maar dan vele malen mooier. Deze dame is erg vriendelijk en houdt van de sex,daarnaast is ze super vriendelijk. Gewoon een super vriendelijk,mooi en geil ding !!!!

  8. #8
    Geregistreerd
    18 november 2006
    Last Online
    13 juni 2013 @ 19:54
    Berichten
    21
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Veri Veni Veritas Venus

    De lovende woorden over deze dame kan ik beamen.

    GFE op zijn best!

  9. #9
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.441 in 8.519 posts

    Standaard

    Verie is inderdaad een mooi meisje. Wij, (Uurtje, Tiga(?) en ikke) zaten rustig in de Kino een filmpje te kijken. Ze ging zitten op een bank naast me. Eerst was ze wat bezig met haar telefoon en wat andere zaken, dus keek ik maar naar het filmpje. Filmpje speelde zich af op het strand. Uurtje en ik vonden dat eigenlijk maar niks, al dat geschuur van zad tussen je billen. Een nog onbekende ijsbeer vond dat allemaal reuze geil en had daarnaast goed uitzicht op Verie. Hij ging dus maar snel naast haar zitten met zijn halfstijve tampeloeris. Hij wilde wel een voorspel aan ons laten zien maar Verie doet niet aan seks in bios. Dus verdwenen ze naar één van de open kamertjes beneden. Na een tijdje konden we het kabbelende water niet meer horen en hoorden we het geklets van haar billen en dijen. Dus als een echte voyeur even kijken . Ze werd redelijk uitgewoond :o . Dus voor een volgende keer misschien. (Naast Verie lag Eagledriver een befshowtje te geven )

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  10. #10
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Last Online
    10 november 2019 @ 09:30
    Berichten
    81
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Věry on saturday, february the 10th

    First name : Věry, Věra
    Origine : Czech
    Langage: czech, german, russian fluent
    Age : approximately 30 years old
    Hairs : fair-haired, half long
    Eyes : blue
    Face : nice and smiling
    Stature : roughly 1.60 m
    Breast : average size and natural
    Figure : slim
    Body : thin, pussy shaved
    Tattoos/Piercings : on the navel, if I remember well
    Service : blow job with condom only

    Věry is a brave young woman, talkative, nice and smiling. Her conversation is spontaneous and friendly. Her service in room is correct, but she tends to make love in a way somewhat too "energetic", I would say. I would have prefered more tenderness and sensuality... She had to finish me with a hand job.


    Marks :

    External appearance : 7/10
    social time : 8/10
    enthusiasm : 6/10
    blow job : 6/10 (no BBBJ allowed, but I didn't mind)
    sexual intercourse : 5/10
    masturbation : 6/10

    average mark : 6,4/10
    Laatst gewijzigd door José Beauvit; 25 februari 2007 om 20:06

  11. #11
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Deze dame is sinds maandagavond actief in Golden Time en dat heb ik op dinsdag namiddag aan den lijve ondervonden. Recensie volgt.
    Cancel my subscription to the ressurection...

  12. #12
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard en hier is ie al

    Het alziend oog van Krimson had deze dame al gespot én herkend nog voor zijn kont de zetel in de bar raakte. Sickboy moest zijn vizier nog even afstellen maar kon uiteindelijk niet anders dan concluderen dat het inderdaad Veri (nu dus ex YY) was die in het hoekje aan de deur van de bar had plaatsgenomen. Hij holde dan ook snel Krimson achterna om een praatje te slaan met Veri. Terwijl Krimson een rondje liep stuurde Sickboy Veri ook weg voor een rondje, richting sleutel.

    Eénmaal op de kamer volgde er een sessie die het midden hield tussen vrijen en Grieks-Romeins worstelen. Veri is zéér actief, inventief en bovenal onvermoeibaar. Binnen de 10’ had ze Sickboy zijn eerste schot van de dag ontfutseld. Dit was echter geen teken om het rustiger aan te doen. Na wat beffen bewerkstelligde ze een nieuwe erectie en gingen we er weer tegenaan. Door de snelle opeenvolging van de actie moest Veri kleine Sickboy regelmatig wat ‘bijpijpen’ (indien dit nog geen bestaand werkwoord is dan moet het er één worden). Wat resulteerde in een ritueel van neuken, condoompje eraf, bijpijpen, nieuw condoompje erom en huppakee, daar gaan we weer.

    Na 50’ viel het laatste schot en Sickboy was G.E.S.L.O.O.P.T.

    Werkelijk onvermoeibaar die Veri. Het is een schatje maar voor Sickboy is het nieuwe er wat vanaf. Ik kan ze zeker aan iedereen aanraden. Behandel haar met respect en je krijgt er heel, héél wat voor terug. Je zal wel redelijk snel moeten zijn want binnen 2 weekjes gaat ze weer richting Tjechië.

    Score op de S.A.S* = qua vaardigheden 3* en een half. Omwille van de inzet verdient ze 4*


    * S.A.S: Sickboy appreciatie schaal
    Laatst gewijzigd door Willem2; 20 juni 2007 om 14:45
    Cancel my subscription to the ressurection...

  13. #13
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Vanaf de lounge 'achtervolgde' Tjechische Veri mij tot aan de ingang van de bios. Ze had blijkbaar haar zinnen gezet op een volgende klant en ik was het gewillige 'slachtoffer'. Ze stelde nog voor om eerst even een filmpje te kijken, maar daar had ik niet zo'n zin in. Dus naar tuinhuisje 11 getogen.

    Veri kan het blijkbaar niet rustig aan doen. Wat een wervelwind zeg. Prima TZ, pijpen, kussen, likken, trekken, vingeren. Het hele arsenaal. Hoogtepunt was het neuken. Dit was echt super met haar. Ik vind haar kutje zeer strak voor een dame van 32 (je geeft ze inderdaad veel jonger). Zeer heftige cowgirl, die moeiteloos overging in missionaris. Eigenlijk wilde ik me klaar laten pijpen door haar maar het neuken was zo lekker dat ik aan pijpen niet meer dacht. Ik bewaar dat maar voor een volgende keer. Prima aftersales ook, dus mij ziet ze nog wel eens terug.

    Naar YY gaat ze zeker niet meer terug. Of ze in GT blijft weet ze nog niet.

  14. #14
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Haar naam is overigens 'Very', want ze zei mij "mit Ypsilon am Ende". Dit voor de mierenneukers onder ons.

  15. #15
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard patroon

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1234
    Misschien minder goed nieuws voor de fans van Very, over een week gaat zij stoppen. Heel misschien gaat zij in de loop van het jaar nog eens terugkomen voor een weekje of zo maar zeker niet meer voor langere tijd.
    In YY vertoonde ze ook wel al eens dergelijk gedrag (afwisselend periodes aan en afwezig). Wie nog eens helemaal loos wil gaan: grijp je kans nu het nog kan.

    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  16. #16
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:33
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Verie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Bovendien kan een dergelijk beleid ook als resultaat hebben dat toppertjes die om bovengenoemde redenen zijn weggegaan uit YY (Bv Verie/Very), er opnieuw neerstrijken....
    Naar verluidt zouden de gewijzigde kledingvoorschriften in YY ook tot haar vertrek bijgedragen hebben.

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 20 juni 2007 om 14:45

  17. #17
    Geregistreerd
    8 september 2006
    Last Online
    27 november 2011 @ 16:27
    Berichten
    20
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    is dit toppertje nog ergens gespot ?

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35.

FKK Artemis 468*60   Freude 468*60