Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 155
  1. #76
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Ondanks dat ik mij wel kan vinden in de analyse van Big30 en Extince zou ik er toch voor gaan om de nieuwe vriend te informeren. Waarom weglopen omdat je die vriend niet kent? Waarom weglopen terwijl je weet dat iemand wordt misbruikt? Is dat niet een probleem van onze maatschappij dat als wij iets niet hoeven te zien dat wij dan ook niet hoeven in te grijpen? Hoe vervelend het nieuws ook is, ik zou als ik die nieuwe vriend was het wel op prijs stellen als ik zou worden gewaarschuwd.

    Maar mijn grootvader op de grote vaart zei ook altijd: wraak is een slechte raadgever

  2. #77
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard

    Ik lees heel veel jaloezie, van een beertje dat nog steeds verliefd is.

    Je doet heel veel aannames, maar misschien kan deze "oude" man wel ontzettend lekker neuken. En wil ze daarom heel graag tijd met hem doorbrengen. Waarschijnlijk krijgt zij de sex die ze in jaren niet gehad heeft. En op een oude fiets moet je het leren.

    Vergeet de dame en ga verder met je leven.
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

  3. #78
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timjava Bekijk bericht
    Ik lees heel veel jaloezie, van een beertje dat nog steeds verliefd is.

    Je doet heel veel aannames, maar misschien kan deze "oude" man wel ontzettend lekker neuken. En wil ze daarom heel graag tijd met hem doorbrengen. Waarschijnlijk krijgt zij de sex die ze in jaren niet gehad heeft. En op een oude fiets moet je het leren.

    Vergeet de dame en ga verder met je leven.
    SFL doet inderdaad veel aannames, maar het zijn natuurlijk wel aannames die meer dan aannemelijk zijn. Nu ken ik de dame in kwesie, dus wellicht ben ik ook wel subjectief. Maar die kennis bevestigt bij mij wel dat SFL wel eens gelijk kan hebben.

    Mijn grootvader op de grote vaart zei altijd: "Op een oude fiets moet je het leren, maar uiteindelijk koop je toch altijd een nieuwe" Toen hij dat zei was hij trouwens toen nog wel jong

    Het advies om de dame te vergeten is in mijn ogen een goed advies.

  4. #79
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    maar het zijn natuurlijk wel aannames die meer dan aannemelijk zijn.


    en weer een aanname
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

  5. #80
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    11 april 2024 @ 09:42
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.677
    Discussies
    316
    Thanks
    1.801
    Thanked
    7.711 in 1.635 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timjava Bekijk bericht
    Ik lees heel veel jaloezie, van een beertje dat nog steeds verliefd is.

    Je doet heel veel aannames, maar misschien kan deze "oude" man wel ontzettend lekker neuken. En wil ze daarom heel graag tijd met hem doorbrengen. Waarschijnlijk krijgt zij de sex die ze in jaren niet gehad heeft. En op een oude fiets moet je het leren.

    Vergeet de dame en ga verder met je leven.

    Luister, van jaloezie is er geen sprake... Iemand die haar persé wil, krijgt van mij het eten er gratis bij... Maar in dit geval weet die Duitser niet wat hem te wachten staat. Zoals Ace zegt: waarom de koppen in het zand steken en niets aantrekken van elkaar. Door één enkele hint zou het die Duitser veel ellende en geld bespaard blijven. Maar OK, tot dusver ben ik er zelf niet uit, als dat een geruststelling kan zijn.

    En nee, ik zweer het je: SFL is al lang niet meer verliefd. Daarvoor heb ik teveel saus over me heen gekregen. Gelukkig ben ik er bij dat gestoort wijf met de schrik vanaf gekomen, maar als je het verhaal een beetje kent, dan weet je dat ik binnen de kortste keren ongewild vader had kunnen zijn, een soa op mijn kloten kon hebben en hoorns dragen van een kilometer lang. Dat alles zou me veel geld hebben kunnen kosten... Door constant mijn kop te breken over haar toen ik in het buitenland zat, kostte het zelfs bijna mijn leven. Dus vertel me niet dat ik nog verliefd ben.

    Ik heb inderdaad afgezien na de breuk en nog meer na de breuk van onze vriendschap toen ze me dacht te belazeren... Maar daar ben ik overheen. In voorgaande posts kan je lezen dat ik inderdaad met vergeldingsactief in mijn kop zat, maar had ik dat willen doen, dan was het reeds lang gebeurt. Dat wijf is slecht en een enorme bloedzuiger met slechte gewoontes die geld kosten. Verliefdheid is het laatste wat ik voel. Woede des te meer, nu ik te weten kom hoe ze andere mannen gaat oplichten.

    Ze zal dat waarschijnlijk haar hele leven blijven doen en niet altijd zal ik er weet van hebben. En maar goed ook... Maar met die arme stakker heb ik nou wel te doen, want je ziet gewoon aan hem dat hij een makkelijk slachtoffer is. Wat die oudere kerel betreft: dat is niet omdat hij goed neukt. In het verleden was ze nog wel met oudere en wat rijkere mannen louter om van te profiteren (zoals de engelsman in wiens kelder ze haar inboedel ging opslagen, lees het verhaal nog maar eens na). Met dat soort mannen die geld te veel hebben en die voortdurend de liefde kopen met geld en geschenken heb ik geen medelijden... Die vragen er gewoon om en daarom heb ik al geen intentie om die kerel in te lichten.

    Dat mijn kameraad zo blijft graven, dat is ook enkel maar omdat hij denkt dat het het beste is en net zoals sommige onder jullie denkt hij dat ik haar nog terugwil of op wraak uit ben. Ik heb al meermaals gevraagd het te laten rusten, maar zo nu en dan geeft hij ongevraagd wat info. Dan is het toch normaal dat ik er even bij nadenk en bij een moment van verveling haar facebook nog eens check... Je maakt mij niet wijs dat geen enkele van jullie nog nooit naar een ex of facebook op zoek ging.

    Neen, voor mij is het al lang over en uit, maar ongewild is het een hoofdstukje geworden in mijn leven en daar kan ik niet buiten. Ik kan het allemaal laten rusten en dat ben ik echt ook zinnes en mijn kameraad zal vanaf heden definitief stoppen. Het 19de hoofdstuk was enkel maar een schetsing van de situatie en wat ik er mee doen moet. Die kerel inlichten of niet. De meerderheid zegt van niet tot nu toe, maar enige argumentatie bij die beslissing heb ik nog niet gekregen. Het is zoveel als zeggen: laat ze die kerel zijn leven maar lekker verwoesten!

    Geloof me: die kerel is geen hoerenloper zoals ons en werkt hard voor zijn centen.

    Dus nogmaals: ik vraag openlijk jullie mening over iets en heb graag wat argumentatie daaromtrent. Een psychologisch beeld vormen over mij is niet nodig, want ik weet zelf best wat ik al dan niet voel.

    Thanx
    SFL
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  6. #81
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    SFL,

    Ik begrijp dat je het graag aan die kerel zou willen vertellen, waarschijnlijk vooral omdat je weet wat je zelf hebt meegemaakt met haar, en dat je het waarschijnlijk je ergste vijand nog niet gunt

    Aan de andere kant is het wel zo, dat mocht je hem op de hoogte brengen, het vuurtje tussen jou en je ex wel weer wordt aangewakkerd, en dat zou wel eens het begin kunnen zijn van hoofdstuk 20!

    Nogmaals, ik begrijp dat je medelijden hebt met die kerel, maar stel je vertelt het, dan gaat hij het natuurlijk aan haar navragen
    Maar als die kerel ECHT gek is op haar zoals jij beschrijft, dan zal hij haar toch eerder geloven en zij zal jou waarschijnlijk bij hem wegzetten als een jaloerse ex of iets dergelijks

    Ik heb ook wel eens medelijden gehad met DVP's omdat ik hun situatie en achtergrond ken, de wereld is nu eenmaal niet eerlijk en dat moet iedereen accepteren hoe moeilijk het ook is.

    Hopelijk heb je iets aan mijn bescheiden mening

    IJSBEER11
    I´m an educated fool with money on my mind

  7. #82
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Ik zou stinkend rancuneus zijn en allebei (indien mogelijk) waarschuwen. Vrouwen die mannen mannen oplichten (want dat is het) op basis van hun vleselijke zwakten (of mannen die dat bij vrouwen doen) dienen te worden tegengehouden. Ik heb overigens in mijn omgeving schrijnende voorbeelden gezien wat er gebeurd als je dat soort vrouwen hun gang laat gaan. Als de man niet wil horen, is dat maar zo.

    Gewoon die man contacten. Hij zal je eeuwig dankbaar zijn. I would.

  8. #83
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    11 april 2024 @ 09:42
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.677
    Discussies
    316
    Thanks
    1.801
    Thanked
    7.711 in 1.635 posts

    Standaard

    Mijn verhaal hoeft hij niet te geloven... Maar ik zal hem wel de loeiharde bewijzen op tafel gooien dat ze als hoer aan de kost komt, dat ze het met nog een andere kerel doet en wat hem te wachten staat. Verliefdheid zal snel verdwijnen. En zo niet, dan zal hij in ieder geval wel iets voorzichtiger zijn in alles wat hij doet met haar. Het zal hem wel meteen duidelijk zijn dat alles wat ze zegt berust op leugens!


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    SFL,

    Ik begrijp dat je het graag aan die kerel zou willen vertellen, waarschijnlijk vooral omdat je weet wat je zelf hebt meegemaakt met haar, en dat je het waarschijnlijk je ergste vijand nog niet gunt

    Aan de andere kant is het wel zo, dat mocht je hem op de hoogte brengen, het vuurtje tussen jou en je ex wel weer wordt aangewakkerd, en dat zou wel eens het begin kunnen zijn van hoofdstuk 20!

    Nogmaals, ik begrijp dat je medelijden hebt met die kerel, maar stel je vertelt het, dan gaat hij het natuurlijk aan haar navragen
    Maar als die kerel ECHT gek is op haar zoals jij beschrijft, dan zal hij haar toch eerder geloven en zij zal jou waarschijnlijk bij hem wegzetten als een jaloerse ex of iets dergelijks

    Ik heb ook wel eens medelijden gehad met DVP's omdat ik hun situatie en achtergrond ken, de wereld is nu eenmaal niet eerlijk en dat moet iedereen accepteren hoe moeilijk het ook is.

    Hopelijk heb je iets aan mijn bescheiden mening

    IJSBEER11
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  9. #84
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Ik weet dat je bewijzen hebt, en dat die bewijzen voor zich spreken
    Wat ik bedoel te zeggen, liefde maakt blind, dat heb je zelf ondervonden

    Natuurlijk zal hij slikken als hij dit te horen krijgt maar zijn verliefdheid zal niet opeens verdwenen zijn

    Maar goed, je wilt graag een JA of een NEE horen zoals je aangaf

    Ik ben geneigd om het niet te zeggen, maar ik weet niet als ik in jou schoenen stond of het dan ook een NEE zou zijn
    I´m an educated fool with money on my mind

  10. #85
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    11 april 2024 @ 09:42
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.677
    Discussies
    316
    Thanks
    1.801
    Thanked
    7.711 in 1.635 posts

    Standaard

    OK thanx

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Ik weet dat je bewijzen hebt, en dat die bewijzen voor zich spreken
    Wat ik bedoel te zeggen, liefde maakt blind, dat heb je zelf ondervonden

    Natuurlijk zal hij slikken als hij dit te horen krijgt maar zijn verliefdheid zal niet opeens verdwenen zijn

    Maar goed, je wilt graag een JA of een NEE horen zoals je aangaf

    Ik ben geneigd om het niet te zeggen, maar ik weet niet als ik in jou schoenen stond of het dan ook een NEE zou zijn
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  11. #86
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.354 in 4.539 posts

    Standaard

    In een toekomstige relatie willen vrouwen net zo min hun hoerenleven aan de grote klok hangen als dat wij niet willen dat onze tekomstige relatie weet van ons hoerenlopersgedrag. Zij zal zich vast wel misdragen hebben maar ook zij verdient een kans om een relatie op te bouwen met iemand en dit leven achter zich te laten. Gun haar die kans, het is aan zijn nieuwe relatie om op grond van zijn inzicht te bepalen of zij een vrouw is waarmee hij een toekomst wenst op te bouwen.

  12. #87
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    11 april 2024 @ 09:42
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.677
    Discussies
    316
    Thanks
    1.801
    Thanked
    7.711 in 1.635 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Zij zal zich vast wel misdragen hebben maar ook zij verdient een kans om een relatie op te bouwen met iemand en dit leven achter zich te laten.
    Ben jij nog wel goed mee, Picasso...
    Ze heeft verdomme twee relaties waarvan de ene wat serieuzer is dan de andere. Ze liegt nog steeds over alles. Die kerel heeft het recht te weten wat haar beroep is... Indien hij het echt te pakken heeft voor haar, dan zal hij dit ook door de vingers zien.
    Lees heel het verhaal van begin tot einde opnieuw Pic1... Dat mens veranderd nooit... Voor niets of voor niemand. Net zoals ze tegen mij menig maal beloofde het beter te doen. Werkt alleen maar omgekeerd.
    Ik was een slachtoffer in de lange rij bij wie het niet gelukt is, maar er zullen nog veel slachtoffers volgen zoals deze stakker, bij wie het haar wel zal lukken. Laat hem maar verliefd worden, binnekort is ie gelijk vader en krijgt hij er een hoop problemen gratis bij.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  13. #88
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    In een toekomstige relatie willen vrouwen net zo min hun hoerenleven aan de grote klok hangen als dat wij niet willen dat onze tekomstige relatie weet van ons hoerenlopersgedrag. Zij zal zich vast wel misdragen hebben maar ook zij verdient een kans om een relatie op te bouwen met iemand en dit leven achter zich te laten.
    Dit is in zijn algemeenheid ook een zeer legitiem punt lijkt me even los van of de dame nu al afscheid wil nemen van dit leven en wat nieuws wil opbouwen.

    Het woord oplichten lijkt me in deze zwaar overtrokken. Misbruik maken van gevoelens OK, er een financieel voordeel uithalen daar zal ook wel sprake van zijn geweest maar zoals in zo veel andere gevallen "it takes 2 to Tango", je laat het ook gebeuren natuurlijk.

    Verder kan ik me goed vinden in de woorden van Ext. d.i. het klinkt niet alsof je er al echt een punt achter hebt gezet. Ik bespeur in ieder geval nog veel rancune en frustratie.

    Mijn reactie komt wellicht wat streng, afstandelijk en rationeel over. Dat is inderdaad een bewuste keuze.

    Nogmaals ik zeg niet dat je reactie heel vreemd is of onbegrijpelijk. Ik herken het wel een beetje. Maar beste is je er verder niet mee te bemoeien. Het is jou zaak ook niet. Je zegt zelf al dat je nog steeds veel woede voelt en ik denk dat je reactie primair van uit die nog steeds aanwezige woede is geschreven.

    Je kunt haar aanspreken zo je dat al niet gedaan hebt op haar gedrag t.o.v. van jou. Maar iemand die je niet kent vertellen dat een dame waar hij iets mee heeft en waarvan hij niet weet dat ze een DVP is vertellen dat ze dit werk doet zonder dat je alle feiten kent vind ik zeer ongepast en "not done".

    Big30
    Laatst gewijzigd door Big30; 25 oktober 2010 om 12:43
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #89
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.354 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Ben jij nog wel goed mee, Picasso...
    Ze heeft verdomme twee relaties waarvan de ene wat serieuzer is dan de andere. Ze liegt nog steeds over alles. Die kerel heeft het recht te weten wat haar beroep is... Indien hij het echt te pakken heeft voor haar, dan zal hij dit ook door de vingers zien.
    Lees heel het verhaal van begin tot einde opnieuw Pic1... Dat mens veranderd nooit... Voor niets of voor niemand. Net zoals ze tegen mij menig maal beloofde het beter te doen. Werkt alleen maar omgekeerd.
    Ik was een slachtoffer in de lange rij bij wie het niet gelukt is, maar er zullen nog veel slachtoffers volgen zoals deze stakker, bij wie het haar wel zal lukken. Laat hem maar verliefd worden, binnekort is ie gelijk vader en krijgt hij er een hoop problemen gratis bij.

    Wil je een advies of zoek je bevestiging op wat je al van plan bent te gaan doen?

  15. #90
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    11 april 2024 @ 09:42
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.677
    Discussies
    316
    Thanks
    1.801
    Thanked
    7.711 in 1.635 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Dit is in zijn algemeenheid ook een zeer legitiem punt lijkt me even los van of de dame nu al afscheid wil nemen van dit leven en wat nieuws wil opbouwen.

    Het woord oplichten lijkt me in deze zwaar overtrokken. Misbruik maken van gevoelens OK, er een financieel voordeel uithalen daar zal ook wel sprake van zijn geweest maar zoals in zo veel andere gevallen "it takes 2 to Tango", je laat het ook gebeuren natuurlijk.

    Verder kan ik me goed vinden in de woorden van Ext. d.i. het klinkt niet alsof je er al echt een punt achter hebt gezet. Ik bespeur in ieder geval nog veel rancune en frustratie.

    Mijn reactie komt wellicht wat streng, afstandelijk en rationeel over. Dat is inderdaad een bewuste keuze.

    Nogmaals ik zeg niet dat je reactie heel vreemd is of onbegrijpelijk. Ik herken het wel een beetje. Maar beste is je er verder niet mee te bemoeien. Het is jou zaak ook niet. Je zegt zelf al dat je nog steeds veel woede voelt en ik denk dat je reactie primair van uit die nog steeds aanwezige woede is geschreven.

    Je kunt haar aanspreken zo je dat al niet gedaan hebt op haar gedrag t.o.v. van jou. Maar iemand die je niet kent vertellen dat een dame waar hij iets mee heeft en waarvan hij niet weet dat ze een DVP is vertellen dat ze dit werk doet zonder dat je alle feiten kent vind ik zeer ongepast en "not done".

    Big30
    OK dankjewel Big30... Hier ben ik zeker wat mee en het zet aan tot denken.
    Waarschijnlijk ga ik toch niks ondernemen en in het ergste geval zal ik haar er nog wel eens over aanspreken. Niet over haar gedrag t.o.v. mij zoals je beschrijft (want er is geen enkel gedrag meer naar mij toe), maar wel het gedrag t.o.v. die Duitse kerel.

    Nogmaals ben ik het beu mezelf hier te verdedigen en nee daar zijn geen gevoelens van liefde of wraak meer! Het gaat me hier enkel om bezorgdheid over een mannelijke soortgenoot. Die dame deugt echt niet en voor zo iemand kan ik echt niets voelen. Ik vind het gewoon spijtig dat ze een hoofdstuk in mijn leven geworden is, maar daarvan kan ik nu eenmaal niet terug.

    Frustraties aangaande haar heb ik ook niet. De enige frustraties die ik heb is de linkse politiek in Europa, mijn haar dat uitdunt, mijn buik die dikker wordt en het feit dat het al weer een tijdje geleden is dat ik "de beste recensie van de maand" nog gewonnen heb

    Capice? (ook streng hé)
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  16. #91
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    11 april 2024 @ 09:42
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.677
    Discussies
    316
    Thanks
    1.801
    Thanked
    7.711 in 1.635 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Wil je een advies of zoek je bevestiging op wat je al van plan bent te gaan doen?
    Advies ivm wat ik zou moeten doen.
    -Die kerel inlichten over alles
    -Die kerel anoniem inlichten
    -Haar erover aanspreken en hopen dat ze eerlijk gaat wezen tegen hem
    -Gewoonweg niets doen
    -...andere suggesties...

    Liefst met wat argumentatie.
    Zeker geen bevestiging, want ik weet echt niet of ik wel iets zal doen. De kans is groot dat ik helemaal niets doe
    En zeker geen profielanalyse van mijn psyche, want ik weet namelijk heel goed voor mezelf wat mijn gevoelens en bedenkingen zijn.
    Uiteindelijk gaat het niet over mij, niet over haar... Maar wel om een potentieel slachtoffer dat ze zal maken.
    Dat is alles

    Hasta la proxima
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  17. #92
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.354 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Advies ivm wat ik zou moeten doen.
    -Die kerel inlichten over alles
    -Die kerel anoniem inlichten
    -Haar erover aanspreken en hopen dat ze eerlijk gaat wezen tegen hem
    -Gewoonweg niets doen
    -...andere suggesties...

    Liefst met wat argumentatie.
    Zeker geen bevestiging, want ik weet echt niet of ik wel iets zal doen. De kans is groot dat ik helemaal niets doe
    En zeker geen profielanalyse van mijn psyche, want ik weet namelijk heel goed voor mezelf wat mijn gevoelens en bedenkingen zijn.
    Uiteindelijk gaat het niet over mij, niet over haar... Maar wel om een potentieel slachtoffer dat ze zal maken.
    Dat is alles

    Hasta la proxima
    Je kan ook voor een tussenweg kiezen. Enerzijds discreet blijven over haar anderzijds toch proberen iemand te behoeden voor problemen.
    Zonder op details in te gaan aanmanen tot voorzichtigheid ivm dat je zelf een relatie hebt gehad waarbij je persoonlijk weinig oprechtheid en eerlijkheid hebt ervaren mbt haar echte intenties en het idee hebt dat dat nog niet veel is veranderd in haar persoonlijkheid

  18. #93
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 09:16
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard VERLIEFD WORDEN

    Kijk naar mij SFL ,oud en aftands en je gelooft het of niet maar alle DVP'S zijn gek op me
    Ik ben ook verliefd op alle dames die werken in een sauna-club en voor die paar luizige euros hun lichaam verhuren aan mij ,welke normale dame van pakweg 25 jaar gaat er met zo'n gedrog de kamer op.
    Ja juist de dames die graag een paar euros verdienen en je weet toch zelf ook wel dat wanneer je een dame betaald voor wat liefde ze echt niet van je gaat houden.
    Ze proberen er altijd munt uit te slaan op welke manier dan ook.
    Ik ken een paar van die dames waar ik al jaren mee de kamer opgaat en je gelooft het of niet maar daar komt ieder jaar een nieuwe bij.
    Gewoon lol maken met ze ,heerlijk wat drinken en uit je dak gaan en jezelf suf neuken of lekker laten blasen zodat je helemaal afgemat de weg naar huis weer inslaat.
    Maar wat in een club gebeurd moet je niet mee naar huis nemen ,gewoon in de club laten.
    Je komt ook iedere keer weer een dame tegen die lekkerder neukt als de vorige en dat is het doel waar wij ijsberen naar streven maar we gooien de oude schoenen niet weg want die gebruiken we nog steeds.
    Je weet nooit wie op een gegeven moment in de club werkt en dan is het altijd makkelijk om met een oude vlam,die je toch nog regelmatig pakt de kamer op te gaan.
    Een dvp is een dame die zoveel mogelijk geld probeerd binnen te halen ,wij weten dat maar sommige willen of kunnen dat niet in hun hersenen registreren.
    Wanneer een klant er leuk en jong uitziet is dat voor zo'n dame aangenamer maar de oudjes zijn toch in het voordeel want voordat die klaar zijn ben je minstens 2 uur verder.
    Wij bedrijven de liefde op de manier zoals het hoort,wij hebben altijd een pot rinse-appelstroop bij ons en smeren haar daar altijd helemaal mee in.
    De zak met zoete broodjes komt pas na het eerste nummertje te voorschijn en wanneer al die broodjes op zijn beginnen we aan het tweede nummertje,indien ze bij het eerste nummertje goed haar best heeft gedaan want anders gaan we na een half uurtje gewoon de kamer af en hebben dan pech gehad.
    SFL ik kan je alleen maar zeggen bemoei je niet meer met die dame en laat haar met rust of ga gewoon als klant met haar om,dat zal het beste zijn voor jullie alle twee indien ze nog wilt.
    Wij moeten de wens van een dvp altijd respekteren omdat we nu eenmaal hoerenlopers zijn en afhankelijk van die dames.
    Gaan we tegen de wensen van die dames in dan zijn we het doodschieten niet waard.
    Heeft ze een ander gevonden of misschien wel drie anderen laat gaan het is haar werk.
    Gewoon verder gaan met je eigen leven en de echte verliefdheid moet je nooit mee de club innemen maar in de auto laten liggen en in de club doen alsof dat is het spel van een echte hoerenloper.
    Beter een hele club vol dan tien dvp's in de lucht,de nieuwe spreuk van DALTON.
    Ik kan natuurlijk nog wel twee uur door blijven tikken maar dat heeft helemaal geen nut want echt hoerenlopers nemen nooit iets van anderen aan maar geven het beste van hun lichaam altijd aan een lekker hemels vrouwtje van twintig lentes of misschien twee jaar ouder.
    Als het eventueel gaat dan stopt hij de knikkers er ook nog bij in

  19. #94
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    11 april 2024 @ 09:42
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.677
    Discussies
    316
    Thanks
    1.801
    Thanked
    7.711 in 1.635 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Je kan ook voor een tussenweg kiezen. Enerzijds discreet blijven over haar anderzijds toch proberen iemand te behoeden voor problemen.
    Zonder op details in te gaan aanmanen tot voorzichtigheid ivm dat je zelf een relatie hebt gehad waarbij je persoonlijk weinig oprechtheid en eerlijkheid hebt ervaren mbt haar echte intenties en het idee hebt dat dat nog niet veel is veranderd in haar persoonlijkheid
    Muchas Gracias, mijn Spaanse Amigo... Hier ben ik wat mee en ik zal me erover beraden.

    Adios
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  20. #95
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    11 april 2024 @ 09:42
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.677
    Discussies
    316
    Thanks
    1.801
    Thanked
    7.711 in 1.635 posts

    Standaard

    Allemaal wijze woorden van jou, mijn beste Dalton... Alleen weinig uitkomsten op mijn vraag. Maar het klopt, veel DVP's verkiezen liever rijpere ijsberen dan jonge brutaaltjes... Dat is waar.
    Alleen als je het verhaal een beetje kent, was het bij mij toch net anders geworden. En nee, ik heb totaal geen behoefte meer om nog met haar te neuken. Dus als ik haar nog eens tegenkom, dan ga ik zeker geen euro's dokken om haar te hebben. Dat wijf verdient geen cent aan mij...
    Jij weet natuurlijk ook over wie het gaat en zowel jij als ik hadden goede sessies met haar. Helaas is het bij mij daar niet bij gebleven en dat was niet omdat ik er naar op zoek was, maar wel omdat zij zo nodig mijn kop wist gek te maken. Gaandeweg heb ik haar leren kennen en ze deugt voor geen haar! Als je wil zal ik jou zelfs eens wat meer vertellen via IM ten tijde dat ze in Acapulco werkte... Want dat was niet voor niets dat ze daar ook weggevlucht is. Dat kan je daar aan het management vragen en ook meerdere ex-collegae van haar kunnen dat bevestigen... Maar dat ga ik hier niet openbaar maken (dat zou pas wraak zijn).
    Neen Dalton... Ik ben een nuchtere jongen en behoor hier tot de betere van de klas als het erop aankomt hoe een DVP in elkaar zit... Maar geloof me, haast heel de club heeft een beter en eerlijker karakter dan zij... Om het in de woorden van mijn kameraad Balkan-Bull te zeggen: ze is labiel, is niet goed bij de geest, is gewoon ziekelijk... Hij kan het weten, want hij was erbij toen ze gemeen uithaalde naar een andere goede vriendin van ons. Een dame zoals haar hoort in een instelling, neem dat maar van mij aan. Verklaar anders maar eens waarom een Duits staatsburger geen vast adres heeft en constant onderduikt bij klanten, nooit een cent op zak heeft terwijl ze met gemak 6000 euro op een maand zou moeten verdienen.
    En de kerel waar ze nu mee is, dat is zeker geen hoerenbok zoals ons... Hebben elkaar op facebook of in real life leren kennen... Zeg je dan ook tegen hem; laat het plezier voor in de club, zet haar uit je hoofd en rij naar huis?

    En daar mijn beste Dalton, daar ging het hier om. Het lot van een nietsvermoedend mannelijk wezen. De rest heb ik al lang afgesloten en een plaats gegeven. Nu we er uitgebreid over bezig zijn, moet ik wel toegeven (aan alle wijzende vingertjes) dat de woede opnieuw in mij borreld. Maar in het leger kreeg ik een cursus anger-management en kan ik me ten alle tijden beheersen... Dus het zal niet SFL zijn die domme dingen gaat doen. SFL viel hier per toeval over en voelde een vorm van medeleven, meer niet. SFL is zelfs lekker de versiertoer opgegaan dit weekend, SFL heeft deze week nog andere leuke plannen en binnekort gaat SFL nog eens op tournee. Jij bent natuurlijk ook van harte welkom, heer Dalton... Maar dan gaan we het zeker niet over "haar" hebben.

    Doeg


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Kijk naar mij SFL ,oud en aftands en je gelooft het of niet maar alle DVP'S zijn gek op me
    Ik ben ook verliefd op alle dames die werken in een sauna-club en voor die paar luizige euros hun lichaam verhuren aan mij ,welke normale dame van pakweg 25 jaar gaat er met zo'n gedrog de kamer op.
    Ja juist de dames die graag een paar euros verdienen en je weet toch zelf ook wel dat wanneer je een dame betaald voor wat liefde ze echt niet van je gaat houden.
    Ze proberen er altijd munt uit te slaan op welke manier dan ook.
    Ik ken een paar van die dames waar ik al jaren mee de kamer opgaat en je gelooft het of niet maar daar komt ieder jaar een nieuwe bij.
    Gewoon lol maken met ze ,heerlijk wat drinken en uit je dak gaan en jezelf suf neuken of lekker laten blasen zodat je helemaal afgemat de weg naar huis weer inslaat.
    Maar wat in een club gebeurd moet je niet mee naar huis nemen ,gewoon in de club laten.
    Je komt ook iedere keer weer een dame tegen die lekkerder neukt als de vorige en dat is het doel waar wij ijsberen naar streven maar we gooien de oude schoenen niet weg want die gebruiken we nog steeds.
    Je weet nooit wie op een gegeven moment in de club werkt en dan is het altijd makkelijk om met een oude vlam,die je toch nog regelmatig pakt de kamer op te gaan.
    Een dvp is een dame die zoveel mogelijk geld probeerd binnen te halen ,wij weten dat maar sommige willen of kunnen dat niet in hun hersenen registreren.
    Wanneer een klant er leuk en jong uitziet is dat voor zo'n dame aangenamer maar de oudjes zijn toch in het voordeel want voordat die klaar zijn ben je minstens 2 uur verder.
    Wij bedrijven de liefde op de manier zoals het hoort,wij hebben altijd een pot rinse-appelstroop bij ons en smeren haar daar altijd helemaal mee in.
    De zak met zoete broodjes komt pas na het eerste nummertje te voorschijn en wanneer al die broodjes op zijn beginnen we aan het tweede nummertje,indien ze bij het eerste nummertje goed haar best heeft gedaan want anders gaan we na een half uurtje gewoon de kamer af en hebben dan pech gehad.
    SFL ik kan je alleen maar zeggen bemoei je niet meer met die dame en laat haar met rust of ga gewoon als klant met haar om,dat zal het beste zijn voor jullie alle twee indien ze nog wilt.
    Wij moeten de wens van een dvp altijd respekteren omdat we nu eenmaal hoerenlopers zijn en afhankelijk van die dames.
    Gaan we tegen de wensen van die dames in dan zijn we het doodschieten niet waard.
    Heeft ze een ander gevonden of misschien wel drie anderen laat gaan het is haar werk.
    Gewoon verder gaan met je eigen leven en de echte verliefdheid moet je nooit mee de club innemen maar in de auto laten liggen en in de club doen alsof dat is het spel van een echte hoerenloper.
    Beter een hele club vol dan tien dvp's in de lucht,de nieuwe spreuk van DALTON.
    Ik kan natuurlijk nog wel twee uur door blijven tikken maar dat heeft helemaal geen nut want echt hoerenlopers nemen nooit iets van anderen aan maar geven het beste van hun lichaam altijd aan een lekker hemels vrouwtje van twintig lentes of misschien twee jaar ouder.
    Als het eventueel gaat dan stopt hij de knikkers er ook nog bij in
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  21. #96
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    10 januari 2024 @ 09:06
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    Big heeft het perfect verwoord. Ik kan daar echt niks aan toevoegen.
    I drown by the flood of your beauty.

  22. #97
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    11 maart 2024 @ 23:57
    Locatie
    3e planeet van ons zonnestelsel
    Berichten
    1.939
    Discussies
    14
    Thanks
    278
    Thanked
    506 in 162 posts

    Standaard

    Mijn bescheiden mening : ik zou het laten rusten het is hun beide leven en hun verantwoordelijkheid, deze kerel zal indien hij zo gek op haar is zoals jij zegt jou niet geloven .
    en indien hij je wel gelooft wat gebeurt er daarna ? over diverse weken of maanden heeft ze weer een ander gevonden en wat doe jij dan ? ga je die ook waarschuwen ??? dan kan je nog wel wat jaartjes bezig zijn met die ongein .
    ik zeg : laat het rusten het is hun verantwoordelijkheid , ik snap dat het makkelijk gezegd is ik ben er emotioneel niet bij betrokken , jij wel .
    succes .
    Give me control of a nation's money supply and i care not who makes it laws
    mayer rothschild , private banker
    rookworst zonder r is ook worst ,

  23. #98
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    tjonge ik heb dus ook ander half uur van mijn tijd naar dit kostelijke verhaal zitten kijken.....ehm ja , ja , ik vermoed dat er velen verhalen nooit zullen worden verteld en ik ben mij er bewust van het feit, ja feiten zijn , dat mensen beinvloed worden door de omgeving waarin we verkeren. Hoeren snuiven, slikken, bedrigen, zuigen,naaien, plassen en poepen dat weet ik nu ook op mannetjes. Ik heb een raamhoer affarire gehad, maar besloot nooit meer te neuken met haar nadat ik verliefd werd, dan is er af en toe een moment dat het gordijn zeg maar wordt opgelicht en je de ware gelaatsuitdrukking van een mens krijgt te zien,ik kan hier ook een verhaal vertellen over ellende en zo, laat ik dat nou maar niet doen.De hoer zit er nog steeds in de hardenbollenstraat in utrecht en heeft haar gordijn weer prima rood gekleurd. We krijgen van mensen die teveel klappen hebben gehad nooit alles te zien, laat staan al het vertrouwen wat je maar wenst..........................tot slot ik denk dat u meneer sfl bull ook het nodige meemaakt in het leger...ik vraag mij zelfs af of het met ' liefde en romantiek' niet is afgelopen.............., behalve puberliefde..merendeel van de mensen zijn druk met zichelf en hun relatie met de buitenwereld...romantiek? verliefd?, liefde bestaat gelukkig wel ja, maar verliefdheid is dat niet vergelijkbaar met cocaine?, nooit geprobeerd trouwens, ben van dat slag dat bij overgrootvader al naast het mariabeeld een fles jenever zag staan....en zelf maar besloot om daar nooit van afhankelijk te worden, maria heeft trouwens ook niet gauw vat op mij.....maar ja ze is er wel voor me he...die lourdesmaria staat wel mooi bij mij naast mijn schouw he.....

  24. #99
    Geregistreerd
    6 mei 2009
    Last Online
    25 maart 2011 @ 07:00
    Berichten
    282
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    tjonge ik heb dus ook ander half uur van mijn tijd naar dit kostelijke verhaal zitten kijken.....ehm ja , ja , ik vermoed dat er velen verhalen nooit zullen worden verteld en ik ben mij er bewust van het feit, ja feiten zijn , dat mensen beinvloed worden door de omgeving waarin we verkeren. Hoeren snuiven, slikken, bedrigen, zuigen,naaien, plassen en poepen dat weet ik nu ook op mannetjes. Ik heb een raamhoer affarire gehad, maar besloot nooit meer te neuken met haar nadat ik verliefd werd, dan is er af en toe een moment dat het gordijn zeg maar wordt opgelicht en je de ware gelaatsuitdrukking van een mens krijgt te zien,ik kan hier ook een verhaal vertellen over ellende en zo, laat ik dat nou maar niet doen.De hoer zit er nog steeds in de hardenbollenstraat in utrecht en heeft haar gordijn weer prima rood gekleurd. We krijgen van mensen die teveel klappen hebben gehad nooit alles te zien, laat staan al het vertrouwen wat je maar wenst..........................tot slot ik denk dat u meneer sfl bull ook het nodige meemaakt in het leger...ik vraag mij zelfs af of het met ' liefde en romantiek' niet is afgelopen.............., behalve puberliefde..merendeel van de mensen zijn druk met zichelf en hun relatie met de buitenwereld...romantiek? verliefd?, liefde bestaat gelukkig wel ja, maar verliefdheid is dat niet vergelijkbaar met cocaine?, nooit geprobeerd trouwens, ben van dat slag dat bij overgrootvader al naast het mariabeeld een fles jenever zag staan....en zelf maar besloot om daar nooit van afhankelijk te worden, maria heeft trouwens ook niet gauw vat op mij.....maar ja ze is er wel voor me he...die lourdesmaria staat wel mooi bij mij naast mijn schouw he.....
    En die fles van je overgrootvader phea?Heb je die ook leeg ? Lijkt het wel op

  25. #100
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Als het een ijsbeer is, had ik hem gewaarschuwd.
    Maar dat is hij niet.

    Ijsberen moeten elkaar beschermen, als uitstervend ras.

 

 
Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50.

FKK Artemis 468*60