Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 155
  1. #26
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimbo1 Bekijk bericht
    Pffff, wat een verhaal. Complimenten voor de wijze waarop je het allemaal verwoord hebt en respect dat je dit allemaal zo naar buiten brengt. Heb zelf ooit 2 jaar lang een relatie met een dvp gehad en herken veel (vooral de mails!). Nu, 15 jaar later, denk ik nog steeds vaak aan haar terug, zij het dat de pijn verdwenen is. Sterkte met het verwerken van deze hele situatie, het opschrijven van de hele story is daar ongetwijfeld een goede stap in.
    Thanx voor de reactie Jimbo1.
    Schrijven is voor mij therapie en alles is reeds zo goed als verwerkt hoor.
    Liefde die snel komt, daar ben je snel over ook... Ook al leek het op het moment zelf oneindig lang te duren.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  2. #27
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Pfeil

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Poewap, achter elkaar uitgelezen (met behulp van pagina verversen natuurlijk).
    Wat een geschiedenis. In ieder geval is het goed om te lezen dat die lekkende klep wel meeviel, en dat je nu een leuke vrouw ontmoet hebt.

    En ohja, die .50, machtig mooi wapen....

    Ook dank aan jou GMA. Leuk dat je het in één ruk hebt uitgelezen, dat is voor mij een bewijs dat ik toch nog kan boeien met al mijn ellende.
    Mijn motor is ok... De lek zal me niet meer hinder brengen dan aan eenieder ander gezond persoon.

    De punt 50 was idd heftig en het hielp me om alle frustraties van me af te schieten. Om op wrakken te schieten is het dus prettig... Helaas is het een wapen en door de kracht en het kaliber is het niet leuk om het te gebruiken tegen andere levende wezens of er door beschoten worden.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  3. #28
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    28 oktober 2022 @ 22:40
    Berichten
    176
    Discussies
    5
    Thanks
    262
    Thanked
    132 in 50 posts

    Standaard

    Ben afgehaakt.....

  4. #29
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 23:19
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Gatver, waarom zijn die dvp-verhaaltjes altijd langer dan het scenario van de beste filmkaskraker ?
    Afprinten en tussendoor lectuur voor in de club !!

  5. #30
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    24 april 2024 @ 12:52
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.925
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Ook dank aan jou GMA. Leuk dat je het in één ruk hebt uitgelezen, dat is voor mij een bewijs dat ik toch nog kan boeien met al mijn ellende.
    Mijn motor is ok... De lek zal me niet meer hinder brengen dan aan eenieder ander gezond persoon..
    heh dat zegt niet zoveel, waarde SFL. Bij de laatte reanimatie/AED cursus werd maar weer eens gezegd, het is maar 30% die geen rikketikafwijking heeft. Meeste zijn relatief onschuldig als en beetje lekkage of af en toe wat onregelmatigs tot een licht afwijkend ritme (zoals ik heb).
    En, wie heeft er wel eens, als ie de kans krijgt om rustig te slapen, tegen het bijna in slaap vallen dat het is alsof er een enorme schok door je lichaam gaat?
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  6. #31
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.635
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.265 in 5.180 posts

    Idee

    Quelle Histoire SFL!

    Men spreekt wel eens over "ter leering ende vermaeck" in jouw verhaal zit denk ik meer leering dan vermaeck.

    Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #32
    Geregistreerd
    13 april 2008
    Last Online
    24 juli 2013 @ 19:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    329
    Discussies
    20
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Men spreekt wel eens over "ter leering ende vermaeck" in jouw verhaal zit denk ik meer leering dan vermaeck.
    Hoewel ik af en toe wel gierend van het lachen haast van de bank viel, vanwege de zeer droge vertelstijl van SFL bij een aantal tragikomische situaties. Op andere momenten las ik weer met ingehouden adem of vertrokken gezicht. Het is bijna TE, een afschuwelijk relaas over een heftige romance met een zelfdestructieve dame van plezier. Iemand die meer dan eens naar het ziekenhuis moest vanwege haar eigen levensstijl. Het lijkt me heel moeilijk om echt om zo iemand te geven en dat een (poging tot) relatie met haar enorm veel kracht en energie heeft gekost om uiteindelijk te stranden, komt goed naar voren uit dit knap geschreven verhaal.
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

  8. #33
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    5 september 2021 @ 08:08
    Locatie
    De burcht Isengard
    Berichten
    694
    Discussies
    7
    Thanks
    55
    Thanked
    198 in 62 posts

    Standaard gokkasten

    Het is eigenlijk ook te erg voor woorden dat die clubeigenaren die gokkasten in huis halen.
    Ze zitten al met een hoop dames die aan van alles en nog wat verslaafd zijn, en dan brengen ze die machines ook nog eens binnen. Op die manier verdienen ze natuurlijk een deel terug van hetgeen de dames binnenrijven, maar of dit allemaal zo ethisch verantwoord is, betwijfel ik ten zeerste.

    Natuurlijk trekken die kerels zich geen reet aan van ethiek. In bijna elke club staan wel zo'n kasten. Overigens zijn het toch voor 99% de dames die erop spelen. Omdat ze "langweilen", gaan ze gokken, kettingroken, enz ... Makkelijke slachtoffers.

    Een beetje respect en begeleiding vanwege de clubs zou niet misstaan, en niet enkel naar eigen gewin kijken. Tenslotte zijn het heel vaak nog piepjonge meisjes die geen normale jeugd hebben gehad.
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

    Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

  9. #34
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:26
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.358 in 4.540 posts

    Standaard

    De leugens (in dit geval niet alle vuil buiten willen zetten) van de betreffende dame vallen op zich heel erg mee als je het vergelijkt met de dame waar Joop Slim over schreef (puur continu bedrog). Ook zie ik hier geen misbruik (financieel) noch bedrog bij het uiten van haar gevoelens.
    Deze dame draagt een enorm bagage die zich opgestapeld heeft in de nare wereld waarin ze leeft en mogelijk dat ze daardoor erg emotioneel en labiel is geworden.
    Feit is wel dat met iemand die zich zo emotioneel en labiel opstelt het bijna ondoenlijk is om een relatie mee te hebben. Het getuigt van kracht om tegen je gevoelens in de beslissing te nemen de relatie te stoppen.

    Naar aanleiding van de vele verhalen over verliefdheid bekruipt mij het gevoel dat liefde van God komt en verliefdheid van de duivel.

  10. #35
    Geregistreerd
    13 april 2008
    Last Online
    24 juli 2013 @ 19:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    329
    Discussies
    20
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    SFL,

    Je plaatst terloops een stellige observatie die denk ik anders is dan het beeld bij sommigen op dit forum. Zoiets zul je niet zomaar opschrijven. Kun je dit nog wat verder toelichten?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    VV blijft een nettere club dan LR… Zeker naar de dames zelf toe!
    Dank,

    Extince
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

  11. #36
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    21 april 2024 @ 09:39
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    Lang geleden heb ik op school in de lessen Nl ooit iets geleerd (nou ja) als 'een verhaal moet een vent zijn en de lezer bij zijn ballen grijpen' (het zal wel iets keuriger geformuleerd geweest zijn, maar het was toch iets van die strekking).
    SFL doet dat (hoewel hij ongtwijfeld de billen van de dames prefereert).
    Een mooie mix van spanning en spanning. Een indringend beeld ook van een dame en van een beer. Het leven zoals het is?
    I drown by the flood of your beauty.

  12. #37
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 15:01
    Berichten
    11.105
    Discussies
    224
    Thanks
    13.074
    Thanked
    17.508 in 6.159 posts

    Standaard

    Na Cuup schrijft nu ook onze "Rokende schoorsteen" zijn Magnum Opus. Deze kan de boeken in als klassieker op het IJBF. Geheel in eigen stijl kotst SFL zijn eigen "Love Story" over ons uit. Ik heb deze "Page Turner" in één ruk uit gelezen.

    Saillant detail: ik kan tegelijk in de praktijk aan de slag met de tips. Maar gelukkig heb ik ook nog mijn nuchtere en gezonde verstand tot mijn beschikking om een stroopsmerende en achtervolgende DVP van me af te houden. Dat is echter kinderspel vergeleken bij deze story want ik ben pas in het stadium van wat telefoonnummers uitwisselen. Maar ja begint het daar niet mee?

    Wie na dit verhaal en al die verhalen van Joop Slim, Cuup enz. het nog niet snapt heeft het verstand van een verlepte hangpetunia. Maar ja, liefde maakt blind.

  13. #38
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9 Bekijk bericht
    Het leven zoals het is?
    Ja.

  14. #39
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door badslippers Bekijk bericht
    Maar ja, liefde maakt blind.
    Nee.

  15. #40
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Pfeil

    Mooie reactie, Extince!
    Door de samenval van omstandigheden en het feit dat ik op die momenten zo ver van haar vandaan was, maakte het alleen maar erger.
    Had ik permanent weer thuis gewoond en ik kon geregeld naar haar toe, dan was ik hier sterker in geweest en kon ik meer doen. Misschien egoistisch dat ik het opgegeven heb, maar ik moest ook mijn eigen hagje redden en voor mezelf zorgen. Het was allemaal een foute timing!


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Extince Bekijk bericht
    Hoewel ik af en toe wel gierend van het lachen haast van de bank viel, vanwege de zeer droge vertelstijl van SFL bij een aantal tragikomische situaties. Op andere momenten las ik weer met ingehouden adem of vertrokken gezicht. Het is bijna TE, een afschuwelijk relaas over een heftige romance met een zelfdestructieve dame van plezier. Iemand die meer dan eens naar het ziekenhuis moest vanwege haar eigen levensstijl. Het lijkt me heel moeilijk om echt om zo iemand te geven en dat een (poging tot) relatie met haar enorm veel kracht en energie heeft gekost om uiteindelijk te stranden, komt goed naar voren uit dit knap geschreven verhaal.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  16. #41
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Pfeil

    Terechte opmerking Saru, maar in elke horeca-gelegenheid in Duitsland (kdenk ook in NL) zijn er gokmachines aanwezig. Enkele dagen terug merkte ik er zelfs eentje op in het buffetrestaurant van een galeria Kaufhof-filiaal.
    Dat het de clubeigenaren zijn, dat betwijfel ik ten zeerste.
    Volgens mij zijn het firma's van buitenaf, die de machines komen plaatsen in de clubs en daarvoor huur betalen aan de eigenaren. Zo gaat dat toch met caféspelen in Vlaanderen.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saruman Bekijk bericht
    Het is eigenlijk ook te erg voor woorden dat die clubeigenaren die gokkasten in huis halen.
    Ze zitten al met een hoop dames die aan van alles en nog wat verslaafd zijn, en dan brengen ze die machines ook nog eens binnen. Op die manier verdienen ze natuurlijk een deel terug van hetgeen de dames binnenrijven, maar of dit allemaal zo ethisch verantwoord is, betwijfel ik ten zeerste.

    Natuurlijk trekken die kerels zich geen reet aan van ethiek. In bijna elke club staan wel zo'n kasten. Overigens zijn het toch voor 99% de dames die erop spelen. Omdat ze "langweilen", gaan ze gokken, kettingroken, enz ... Makkelijke slachtoffers.

    Een beetje respect en begeleiding vanwege de clubs zou niet misstaan, en niet enkel naar eigen gewin kijken. Tenslotte zijn het heel vaak nog piepjonge meisjes die geen normale jeugd hebben gehad.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  17. #42
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Pfeil

    Allemaal begrijpelijk, waarde amigo. Maar waar ik het moeilijk mee had, dat is het feit dat ze zo labiel begon te worden en achteruit ging vanaf de dag dat we officieel een koppel waren. De problemen waren van ervoor en het gokken deed ze eveneens niet tijdens die eerste keren dat ik haar nog maar zag.
    Het had moeten blijven zoals het was toen ik haar leerde kennen, maar ik krijg er haast een schuldgevoel bij dat het toen pas de verkeerde kant op ging. Opeens de geldnood, weg flat, de symptomen van een dagelijkse snuiver, het gokken, de valse voornemens, er slechter en slechter uit gaan zien, haar labielere gedrag en dan op het laatste mijn geld nog willen aannemen, terwijl het niet voor de doeleinden was die ze toelichtte.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    De leugens (in dit geval niet alle vuil buiten willen zetten) van de betreffende dame vallen op zich heel erg mee als je het vergelijkt met de dame waar Joop Slim over schreef (puur continu bedrog). Ook zie ik hier geen misbruik (financieel) noch bedrog bij het uiten van haar gevoelens.
    Deze dame draagt een enorm bagage die zich opgestapeld heeft in de nare wereld waarin ze leeft en mogelijk dat ze daardoor erg emotioneel en labiel is geworden.
    Feit is wel dat met iemand die zich zo emotioneel en labiel opstelt het bijna ondoenlijk is om een relatie mee te hebben. Het getuigt van kracht om tegen je gevoelens in de beslissing te nemen de relatie te stoppen.

    Naar aanleiding van de vele verhalen over verliefdheid bekruipt mij het gevoel dat liefde van God komt en verliefdheid van de duivel.
    Deze is een goeie, die moet ik onthouden, Pic!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  18. #43
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Pfeil

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Extince Bekijk bericht
    SFL,
    Je plaatst terloops een stellige observatie die denk ik anders is dan het beeld bij sommigen op dit forum. Zoiets zul je niet zomaar opschrijven. Kun je dit nog wat verder toelichten?

    Dank,
    Extince
    Dat wil ik jou graag toelichten, maar ik weet niet dat me dit gepermiteerd is op dit forum. De ene club sponsort namelijk en de andere niet.

    Indien de forumleiding mij groen licht geeft om een vergelijking te schetsen, dan zal ik mijn bevindingen hier posten.

    AUB
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  19. #44
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Pfeil

    Dankjewel... Dat is één van de mooiste complimenten die ik ooit op mijn schrijfsels gekregen heb. Al had ik liever gehad dat het over een fictief verhaal ging. Het is bittere realiteit en het deed verdomme pijn... Misschien grijp ik jou ballen wel omdat het uit mijn hart en ziel komt. Als het uit mijn pik kwam, dan had ik idd naar een paar ronde mollige kontjes gegrepen!


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9 Bekijk bericht
    Lang geleden heb ik op school in de lessen Nl ooit iets geleerd (nou ja) als 'een verhaal moet een vent zijn en de lezer bij zijn ballen grijpen' (het zal wel iets keuriger geformuleerd geweest zijn, maar het was toch iets van die strekking).
    SFL doet dat (hoewel hij ongtwijfeld de billen van de dames prefereert).
    Een mooie mix van spanning en spanning. Een indringend beeld ook van een dame en van een beer. Het leven zoals het is?
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  20. #45
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.635
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.265 in 5.180 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht

    Indien de forumleiding mij groen licht geeft om een vergelijking te schetsen, dan zal ik mijn bevindingen hier posten.

    AUB
    Beter om dat als het te specifiek wordt per IM te doen. Tsja we hebben het hier vaak over de mooie voorkant van het club gebeuren dat er meer speelt dat weten we ook dat is zeg maar de achterkant.

    Dat er verschillen zijn tussen het beleid wat de clubs voeren t.a.v. de dames is zeker waar, maar ik denk niet dat we hier de bedrijfsvoering van de clubs in alle details moeten bespreken. Dat heeft overigens niets van doen met sponsoring of niet.

    Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  21. #46
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door badslippers Bekijk bericht
    Wie na dit verhaal en al die verhalen van Joop Slim, Cuup enz. het nog niet snapt heeft het verstand van een verlepte hangpetunia. Maar ja, liefde maakt blind.
    Neen, heeft volgens mij niets met verstand te maken, maar met de zoektocht van sommige ijsberen naar meer spanning en ups in het leven.
    Het leven in vredestijd, in welvarende landen, in een consumptiemaatschappij, is voor menig beer veel te saai.
    Dat meen ik echt, hoe absurd het ook klinkt.

    Er zijn redelijk wat beren die dan excessen gaan opzoeken, één daarvan is verpozen met een DVP, altijd spannend........
    Maar die dametjes zijn dan weer net iets TE spannend.

    Iedereen weet dat na deze verhalen er WEER volgenden gaan komen.
    Beren die meer spanning en ups in het leven willen, dan de standaardwip in een Duitse Puff.

    Dit verhaal grijpt wel aan, zeker als je leest dat de Poolse, lieve, welwillende vriendin (die is besodemieterd geworden), de klos is met haar gewone huisje-boompje mentaliteit.

    Ik lees het relaas overigens in 3 delen.......
    Altijd op zoek naar honing

  22. #47
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Pfeil

    Dank badslippers voor de lovende woorden aan mijn adres.

    Even een rechtzetting: ik rook niet... ik neuk alleen maar met vrouwen die roken als schoorstenen. En dan nog: zij was geen zware rookster. Toen het serieus werd rookte ze maar amper 3 sigaretten per dag... Ik vond dat raar omdat ze goed genoeg op de hoogte was van mijn fetisj

    Achteraf begreep ik het pas... En let op, dit ben ik nog vergeten te vermelden in de story, maar ze trachtte zwanger te raken. Door fel te minderen met roken, wou ze haar vruchtbaarheid opkrikken.

    Die telefoonnummers is niet gevaarlijk. Wel als je haar gaat stalken of je weet dat ze een potentieel gevaar is. Dus indien je nuchter bent en je herkent de situatie van jullie beiden, dan is het veilig om nummers uit te wisselen.

    In mijn geval kan ik beter nummers uitwisselen met iemand die volledig mijn type is. Dat is veiliger, want dan ben ik op mijn hoede. Met haar zag ik het niet aankomen... Dat is pas gevaarlijk!



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door badslippers Bekijk bericht
    Na Cuup schrijft nu ook onze "Rokende schoorsteen" zijn Magnum Opus. Deze kan de boeken in als klassieker op het IJBF. Geheel in eigen stijl kotst SFL zijn eigen "Love Story" over ons uit. Ik heb deze "Page Turner" in één ruk uit gelezen.

    Saillant detail: ik kan tegelijk in de praktijk aan de slag met de tips. Maar gelukkig heb ik ook nog mijn nuchtere en gezonde verstand tot mijn beschikking om een stroopsmerende en achtervolgende DVP van me af te houden. Dat is echter kinderspel vergeleken bij deze story want ik ben pas in het stadium van wat telefoonnummers uitwisselen. Maar ja begint het daar niet mee?

    Wie na dit verhaal en al die verhalen van Joop Slim, Cuup enz. het nog niet snapt heeft het verstand van een verlepte hangpetunia. Maar ja, liefde maakt blind.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  23. #48
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Pfeil

    OK, geen probleem... Ik zal het hier niet uitsmeren dan.
    Indien E wenst dat ik het alsnog naar hem stuur, dan mag hij me een IM sturen. Maar ik vermoed wel dat hij goed genoeg op de hoogte is over wat ik bedoel.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Beter om dat als het te specifiek wordt per IM te doen. Tsja we hebben het hier vaak over de mooie voorkant van het club gebeuren dat er meer speelt dat weten we ook dat is zeg maar de achterkant.

    Dat er verschillen zijn tussen het beleid wat de clubs voeren t.a.v. de dames is zeker waar, maar ik denk niet dat we hier de bedrijfsvoering van de clubs in alle details moeten bespreken. Dat heeft overigens niets van doen met sponsoring of niet.

    Groet,
    Big30
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  24. #49
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Pfeil

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jünther Bekijk bericht
    Neen, heeft volgens mij niets met verstand te maken, maar met de zoektocht van sommige ijsberen naar meer spanning en ups in het leven.
    Het leven in vredestijd, in welvarende landen, in een consumptiemaatschappij, is voor menig beer veel te saai.
    Dat meen ik echt, hoe absurd het ook klinkt.

    niet akkoord, want in de eerste plaats zocht ik niet. Ik was gewoon in een club op de ouderwetse egoistische manier mijn pleziertjes aan het beleven. Het liefst van al was ik dat blijven doen zonder al het gezeik erbij. Maar tja, gevoelens heb je niet altijd onder controle en zij zocht mij totdat ik gek werd van haar.

    Dit verhaal grijpt wel aan, zeker als je leest dat de Poolse, lieve, welwillende vriendin (die is besodemieterd geworden), de klos is met haar gewone huisje-boompje mentaliteit.

    Ja, en dat vind ik ook jammer. Ik heb het nooit op die manier willen verbreken, maar ik was sowieso al veel te ver gegaan. Ik ben daar volledig fout in geweest en werd door de DVP onbewust gemanipuleerd. Maar dit alles is geen excuus... Vroeg of laat kwam het met de Vlaams-Poolse toch tot een einde. Dat ik haar nu mis en terugwil, dat is simpelweg omdat ik nu gebroken ben en troost nodig heb. Ik ben teruggekomen van het buitenland, waar ik verschrikkelijke dingen gezien heb... En dan is het altijd leuk om thuis te komen bij een vertrouwd persoon, aan wie je al eens iets kwijt kan. Dit heb ik nu niet meer en dat maakt mij zielig!
    Gegroet
    SFL
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  25. #50
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:26
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.358 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jünther Bekijk bericht
    Dit verhaal grijpt wel aan, zeker als je leest dat de Poolse, lieve, welwillende vriendin (die is besodemieterd geworden), de klos is met haar gewone huisje-boompje mentaliteit.
    Ik had juist de indruk dat die vriendin ruzie aan het maken was met één bedoeling: aansturen op een breuk. SFL gaf haar vervolgens de ideale stok om mee te slaan waarna ze er geen woorden meer aan vuil hoefde te maken.

 

 
Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:01.

  Living Room 468*60