Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 106

Discussie: Veronika (Poolse)

  1. #1
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    6 maart 2024 @ 03:41
    Berichten
    897
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Standaard Veronika (Poolse)

    Naam: Veronika

    Haarkleur/-lengte : zwart/ lang (in staart)

    Lengte dame : 1.65 mt

    Postuur/Cupmaat : slank/ B

    Nationaliteit/Taal : Pools/ Duits (matig)

    Leeftijd : 21

    Tatoeages/Piercings : Niet ontdekt

    Service: PZC, NMC, zoenen

    Voordelen: niet professioneel

    Nadelen: niet professioneel

    Tijdsduur : 30 minuten

    Prijs : € 50

    Extra’s bij het bezoek: Leuke jonge dame met bril en grote oorringen. Het blijkt een "vakantiekracht" te zijn. Ze had een paar week vakantie genomen om te werken in PHG. Mooi slank figuur met heerlijke kont! Beetje verlegen en ze spreekt niet goed Duits, wat de communicatie bemoeilijkt. Verder gewoon een lief meisje.

    Voor- en nadeel is haar amateuristisme. Je merkt dat ze nog maar kort in het vak zit en dat ze niet helemaal zeker is of ze het goed doet. De overtuiging daarbij ontbreekt. Ze pijpt desondanks toch wel goed. Zoenen in het begin wat onwennig en aarzelend, later toch wat uitbundiger. Het neuken ging best lekker, maar zo sensueel als bij (bijvoorbeeld) Vera ging het niet.

    Goede service, leuke lieve mooie meid, die als ze bijleert (zelfverzekerder wordt in haar optreden) kans biedt op herhaling.
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  2. #2
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Ja dit was het meisje met het brilletje wat ik even geheim wilde houden. Dacht eerst Monika te hebben gehoord maar het is wel degelijk Veronika. Proto-type meisje waar ik erg van hou. Klein met mooie borstjes en mooi figuurtje. Ik heb me uitstekend met haar vermaakt. Juist dat ze niet zo professioneel is vind ik dus ongelofelijk geil.

    Knabbel :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    30 januari 2006
    Last Online
    5 november 2020 @ 17:18
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ben het helemaal met knabbel eens , is ondanks dat ze niet veel duits spreekt een heel lief meisje, voor echte gfe . Ze doet geen FT maar is zeer lief op de kamer . ben er nu al 3 keer mee op de kamer geweest en heb steeds minimaal een uur van haar mogen genieten

  4. #4
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Geloof het of niet, maar dat amateurisme van Veronika doet dus echt de deur dicht... Opletten dat je flurk niet tussen die deur terechtkomt..! Ik schrijf zo snel mogelijk een recensie over haar, en ik beloof niet teveel superlatieven te gebruiken..

    Wat een lekkere jonge meid... wat een leuk sexy brilletje... wat een mooi kontje... wat een onvermoeibaar entousiasme en inzet... PHG is haar eerste club, zegt ze... wat een snelle en goede leerlinge, dus... bon, de rest volgt in mijn recensie... In alle geval: een hééél lieve meid, onvermoeibaar en héét, ....

    NB Ik draag zelf ook een modieus brilletje... dus we hadden direct een goed aanknopingspunt. Daarna niet meer los gelaten...!

    Als ik nu voor één enkele keer wat kort door de bocht mag gaan: een heel lekker kutje, jong, gespierd, vlezig, soepel, beweeglijk, romig, nat, hot, flexibel, heerlijk om meerdere vingertjes tegelijk in die gaatjes te begraven... Wààr heeft ze die sexy ontvankelijkheid op zo'n korte tijd onder de knie(en) gekregen....? Heerlijk om zo'n meid te kunnen pakken, vooral natuurlijk omdat ze het zelf ook lekker vindt... Dat merk je wel aan haar smile...
    Laatst gewijzigd door Flurkman; 23 juni 2006 om 18:24

  5. #5
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag ben ik weer naar Oedt gegaan. Het was jammer dat ik zaterdag niet kon vanwege alle andere ijsberen. Ik denk wel dat vrijdag beter is voor het aantal dames. Voor Veronika maakt dat niet uit want die is er volgens mij de hele week. Ze zegt het een kleine periode te willen doen. Van mij mag die periode wel redelijk lang gaan duren. Het is helemaal mijn type. Lekker slank, mooie borstjes en dan die mooie ogen. Het brilletje wat ze op heeft maakt het voor mij nog geiler. Ik had weer een heel goed uur met haar. Het wordt eigenlijk alleen maar beter met haar.

    Knabbel :wink:

  6. #6
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2024 @ 17:36
    Berichten
    257
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackD
    Puntje van spijt: Veronica laten zitten wegens "te laat"; zag er goed uit met haar brilletje, grote oorringen, rode bikini en haar lieve, enigzins verlegen, lach.
    Toch lekker als je zo'n "puntje van spijt" bij het volgende bezoek direct kan herstellen. Veronica 's middags niet te lang laten zitten en met haar een aangenaam uurtje volgemaakt. Wat een mooi meisje; volgens eigen zeggen iets te kort om fotomodel te zijn, maar daar volgens mij in ieder geval mooi genoeg voor.

    Heerlijk naturel, geen tatoeages, geen piercings, prachtige natuurlijke B-cup (ze heeft mij "versprochen" deze ongemoeid te laten). Geen "puntje van spijt" meer! :smile:

  7. #7
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    14 december 2023 @ 17:22
    Locatie
    venlo
    Berichten
    107
    Discussies
    11
    Thanks
    21
    Thanked
    49 in 30 posts

    Standaard

    en bonkie hebt haar ook gebonkt ze heeft wel de bril afgezet anders was die nu kapot
    maar bonkie vond ze goed een cijfer 7

  8. #8
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flurkman
    Als ik nu voor één enkele keer wat kort door de bocht mag gaan: een heel lekker kutje, jong, gespierd, vlezig, soepel, beweeglijk, romig, nat, hot, flexibel, heerlijk om meerdere vingertjes tegelijk in die gaatjes te begraven... Wààr heeft ze die sexy ontvankelijkheid op zo'n korte tijd onder de knie(en) gekregen....? Heerlijk om zo'n meid te kunnen pakken, vooral natuurlijk omdat ze het zelf ook lekker vindt... Dat merk je wel aan haar smile...
    Nog één adjectief vergeten Flurkman : ONVERZADIGBAAR.
    En dat ze het lekker vindt merk je niet alleen aan haar smile, want die heeft ze altijd al.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 juni 2007 om 20:59

  9. #9
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Veronika

    In eerdere recensies over Veronica wordt het woord ‘amateurisme’ aangehaald; indien hier een echte, ouderwetse GFE mee bedoeld wordt, kan Krimson dit alleen maar beamen.

    Op de kamer ging snel haar brilletje af en ook de kledingstukken – inbegrepen haar sexy stijlvolle schoenen – gingen vlug uit; gelukkig hield zij haar reuzegrote oorringen in.
    Daarna eerst voorzichtig en lekker zoenen en teasen, rustig de tijd nemen om deze eerste ontmoeting als en ware ontdekkingsreis te ervaren; om er na de opwarming flinker tegenaan te gaan.
    De orale wederzijdse verwenning kon op dermate veel bijval rekening dat de rollen tot tweemaal toe gedraaid werden; gelukkig was de kamer 14 met dubbel bed ter beschikking gesteld, kwestie van nog een droog plekje te vinden. Al vlug bij deze meid ervaren dat een half uur te kort zou zijn om al dan moois te kunnen beleven; weeral een uitzondering die de regel bevestigt.

    Veronica doet geen FT, maar blijft wel lekker en lang de trompet bespelen, met haar bruine ogen op Krimson gericht en haar neusje bijna op zijn buik. Uiteindelijk rubbertje erover en diep in haar natte en warme grotje klaargekomen.

    Terwijl deze sessie met nog een onderhoudend gesprekje werd afgesloten, kwam de geur van het avondmaal – aardappeltjes met groenten en kip, meent Krimson zich te herinneren - tegemoet. Reeds afgesproken om bij een volgend bezoek deze leuke ervaring nog eens over te doen.

    Krimson, die een kippetje als Veronica liever in bed heeft
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 juni 2007 om 21:01

  10. #10
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2024 @ 17:36
    Berichten
    257
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Mijn vorige ontmoeting met Veronica was eigenlijk veel te lang geleden; wanneer ik wilde was zij bezet of net weg, wanneer zij kon was ik bezet of een beetje dom :o . Daarom deze keer de mogelijkheid met beide handen aangegrepen.

    2½ uur geprobeerd iets van een minpuntje te ontdekken bij deze bijzonder aardige poolse.
    Vrolijk, mooi, lief, prachtige borsten, rookt niet, drinkt niet, geen tatoeages, geen piercings, blijkt op de juiste momenten goed te kunnen jokken ("du bisst ein hübscher Mann ..."; het was dus erg donker op de kamer ...). Perfect???

    Uiteindelijk toch een paar kleine puntjes gevonden. Zo zijn een paar technieken misschien (nog) niet helemaal top te noemen (kan je natuurlijk net zo goed ervaren als een - hier al eerder genoemde - charmante vorm van amateurisme) en schijnt er sprake te zijn van een lichte chocolade-verslaving (dus geen chocolade cadeau geven a.u.b.).
    Over haar muzikale voorkeuren wil ik het liever niet hebben (iets met smaak en twisten ...). Misschien is dit nog wel eens een leuk onderwerp voor "Algemeen Ge-IJsbeer ": "wie kent een dame met (muziek)smaak ...?"

    Kort samengevat: Veronica was deze zaterdag TOP voor mij!

  11. #11
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Ik heb zaterdag gehoord dat ze eigenlijk niet kan neuken.......of ligt dat aan de desbetreffende ijsbeer :D

    Voor de rest lacht ze zo lief en heeft ze zo'n schattig brilletje op. Ze is gewoon om op te eten
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  12. #12
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2024 @ 17:36
    Berichten
    257
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Ik heb zaterdag gehoord dat ze eigenlijk niet kan neuken.......of ligt dat aan de desbetreffende ijsbeer :D
    Veronica kan echt wel neuken! Dus moet het aan de betreffende ijsbeer liggen ... (naam? )

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Voor de rest lacht ze zo lief en heeft ze zo'n schattig brilletje op. Ze is gewoon om op te eten
    Dit is mijn tekst! Opzouten, W2!
    Laatst gewijzigd door JackD; 21 februari 2007 om 18:35

  13. #13
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Vakantie werk van ruim een half jaar.

    In de eerste recensie stond dat ze voor vakantie werk hier was.
    Maar nu woont ze zelfs in de buurt van PHG en gaat ze alleen nog voor korte vakanties weg.:green_smi
    Haar duits is ook veel beter geworden,en op zijn Frans doet ze het ook niet onaardig.
    Hele lieve meid met mooi figuurtje en ook leuk om mee te praten.
    Kan er zelfs een trio mee doen.

  14. #14
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Ik zag aan een oude recensie dat het alweer bijna een jaar geleden was dat ik met haar op de kamer was. Desondanks blijft ze altijd vriendelijk, knikt ter herkenning en maakt altijd een babbeltje. Terwijl we een beetje aan het keuvelen waren vond ik het toch weer eens tijd worden voor een gezellig samenzijn.

    Dat laatste heeft ze perfect in de vingers. Uiterst vriendelijk en correct, continu lief lachen en zelfs een knipoog onder het pijpen geven, terwijl haar brilletje op het nachtkastje ligt. Waar maak je dit nog mee? Zoenen mag iets overtuigender maar pijpwerk is prima en ze bouwt het heerlijk op. FT doet ze overigens niet. Het was gewoon weer een heerlijk uurtje met haar.

  15. #15
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Terug naar PHG?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Uiterst vriendelijk en correct, continu lief lachen en zelfs een knipoog onder het pijpen geven, terwijl haar brilletje op het nachtkastje ligt. Waar maak je dit nog mee? Zoenen mag iets overtuigender maar pijpwerk is prima en ze bouwt het heerlijk op. FT doet ze overigens niet. Het was gewoon weer een heerlijk uurtje met haar.
    Krimson neemt zich voor om met deze dame nog eens een aangenaam uur te beleven, als hij ooit nog in PHG geraakt. Maar eerst moet hij bij die dekselse Russinnen in Bochum wegraken, en als, en als, en ... :smile:

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 juni 2007 om 21:00

  16. #16
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 20:13
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Ik heb er een tijdje omheen gedraaid maar uiteindelijk ben ik een keer met dit lieve meisje naar de kamer gegaan. Haar verlegen oogopslag, haar onschuldigheid deed mij verlangen naar haar :o . En omdat JackD er niet was kon ik deze keer ongestoord mijn gang gaan
    Het is echt een heel aardig ,lief meisje. De seks op de kamer stelde niet zo veel voor maar dat wordt gecompenseerd door haar uitstraling van het lieve buurmeisje. Alle filmpjes van dames met brilletjes spookten door mijn hoofd maar uiteindelijk was het een hele beschaafde sessie.
    Als ze weer een keer zo ondeugend door haar brilletje kijkt dan kan het zomaar weer een keer gebeuren :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 4 juni 2007 om 23:31

  17. #17
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2024 @ 17:36
    Berichten
    257
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babbel Bekijk bericht
    ... En omdat JackD er niet was kon ik deze keer ongestoord mijn gang gaan
    BABBEL

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babbel Bekijk bericht
    ... Het is echt een heel aardig, lief meisje.
    Daar ben ik het dan toch wel weer heel erg mee eens ...

  18. #18
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 20:13
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Afgelopen weekend had je een kans gemaakt...............

    Wellicht dat ze dit weekend weer terugkomt om dan een weekje te blijven, maar dat weet je met haar nooit. JackD, ik hou je op de hoogte :D
    Ik durf het bijna niet te zeggen maar ze keek me dit weekeinde heel verlegen aan en vroeg aan mij : Waar is JackD ? :D

  19. #19
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2024 @ 17:36
    Berichten
    257
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babbel Bekijk bericht
    Ik durf het bijna niet te zeggen maar ze keek me dit weekeinde heel verlegen aan en vroeg aan mij : Waar is JackD ? :D
    Ja, ja ...

    Veronika was zeker een beetje bedroefd, waarna "mijn" Babbeltje "mijn" Veronica op zijn geheel eigen wijze ( ) heeft getroost ......

  20. #20
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Alle bekende beertjes waren zeer lovend over Veronika afgelopen zondag, maar JackD werd niet genoemd toen ze het over haar hadden...:teuflisch

    Ze ziet er erg lief uit, maar nadere kennismaking moet nog plaatsvinden.

  21. #21
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2024 @ 17:36
    Berichten
    257
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Mijn laatste ontmoeting met deze "vakantiekracht" (inmiddels toch sinds halverwege 2006 regelmatig aanwezig!) dateerde van begin dit jaar, dus dat schreeuwde om een hernieuwde kennismaking. Lief (LIEF!) meisje met prachtige (PRACHTIGE!) ogen. Samen weer een leuk uurtje doorgebracht, waarbij aangetekend dat echte erotische spanning helaas een beetje ontbrak.

  22. #22
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2024 @ 17:36
    Berichten
    257
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Niet lang getwijfeld toen ik Veronika plaats zag nemen op een van de krukken in de bar; het was tijd voor een weerzien.
    Het kamerbezoek was, zoals gebruikelijk, aangenaam en leuk.

    Kan mezelf niet herinneren dat ik eerder zo lekker ge heb met Veronika. :D

  23. #23
    Geregistreerd
    20 februari 2006
    Last Online
    3 september 2017 @ 07:10
    Berichten
    142
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik ben ook weer een keer met dit lieve meisje met brilletje geweest. Ik was er al wle vaker meegeweest want ze heeft toch wel een leuk figuurtje en een aardig koppie. Ik moet zeggen dat sex iedere keer wel wat beter wordt.
    Dus kans op een herhaling is er wel.

  24. #24
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:24
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.929
    Discussies
    62
    Thanks
    8.110
    Thanked
    2.612 in 929 posts

    Standaard

    Ik ben zaterdag met Veronika op de kamer geweest. Leuke vrolijke meid, ze heeft een lekker strak lichaam. PZC en NMC is dik in orde alleen het "opwarmen" (wat heel belangrijk is bij een ijsbeer ) was heel minimaal en zoenen zat er ook niet in, wel wat kusjes. Aftersales waren daar en tegen wel goed te noemen.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  25. #25
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    JackD moet de groeten hebben van Veronika en wenst hem nog vele jaren.
    En nu lees je het eens van een ander
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari
    Leuke vrolijke meid, ze heeft een lekker strak lichaam
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 
Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55.