Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 199
  1. #101
    Geregistreerd
    23 juli 2009
    Last Online
    14 juni 2018 @ 09:31
    Berichten
    287
    Discussies
    9
    Thanks
    114
    Thanked
    74 in 46 posts

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Het valt me gewoon op dat er vele nieuwe beertjes onder YY schrijven. Het verbaasde me een beetje.
    Nu lees ik dat Jacqueline heel goed zou tongzoenen. Nu, zij is een hele mooie dame maar deed tot voor kort absoluut niet aan tz en PZC en dat zegt ze ook mooi voor ze op kamer gaat. Voor de rest heb ik er dan (optick fick?) toch twee of drie keer een mooie tijd mee gehad. Ze is superlief.

    Mag ik twijfelen aan de oprechtheid van die nieuwe (tijdelijke) beertjes hun postings?
    Hey S&F,
    je moet gewoon nog eens ernaartoe gaan.
    Er zijn inderdaad wel heel wat zaken veranderd in Roermond en niet alleen het gebouw.
    Ik was er ook een hele tijd niet geweest, maar vorige week nog eens binnenge'wipt'. Ik moet zeggen, dat er vele nieuwe gezichtjes te zien waren bij de dames. Een gevolg daarvan zou toch kunnen zijn, dat de bestaande 'optick ficks' van vroeger, hun service wel noodgedwongen wat moeten uitbreiden, of niet?
    De proef op de som nemen.... dat moet je doen, niet zitten suggereren wat wel of niet zou kunnen.
    Ik ga morgen alleszins nog eens 'proeven'. Je weet wel wie, denk ik zo.

    :wink:
    Bief2

  2. #102
    Geregistreerd
    24 juni 2008
    Last Online
    8 april 2023 @ 19:13
    Berichten
    23
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 4 posts

    Standaard

    klopt inderdaad sommige beertjes vertellen het wat rooskleuriger als het in werkelijk is.(ken wel wat voorbeelden)toch klopt het ook dat sommige dames hun grenzen wat verlegd hebben om hun klanten te behouden of nieuwe te werven,daar zelfs voor de dames het slechte tijden zijn in vergelijking met een paar jaar terug

  3. #103
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    13 april 2024 @ 00:21
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marko Bekijk bericht
    klopt inderdaad sommige beertjes vertellen het wat rooskleuriger als het in werkelijk is.(ken wel wat voorbeelden)toch klopt het ook dat sommige dames hun grenzen wat verlegd hebben om hun klanten te behouden of nieuwe te werven,daar zelfs voor de dames het slechte tijden zijn in vergelijking met een paar jaar terug
    Als een jonge nieuwe ijsbeer schrijft dat een dame Top is, is deze dame voor een ervaren of zeer ervaren ijsbaar vaak maar zeer gewoontjes. Ik weet hoe ikzelf was in het begin van mijn SK en FKK periode.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  4. #104
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.354 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bief2 Bekijk bericht
    Hey S&F,
    je moet gewoon nog eens ernaartoe gaan.
    Er zijn inderdaad wel heel wat zaken veranderd in Roermond en niet alleen het gebouw.
    Ik was er ook een hele tijd niet geweest, maar vorige week nog eens binnenge'wipt'. Ik moet zeggen, dat er vele nieuwe gezichtjes te zien waren bij de dames. Een gevolg daarvan zou toch kunnen zijn, dat de bestaande 'optick ficks' van vroeger, hun service wel noodgedwongen wat moeten uitbreiden, of niet?
    De proef op de som nemen.... dat moet je doen, niet zitten suggereren wat wel of niet zou kunnen.
    Ik ga morgen alleszins nog eens 'proeven'. Je weet wel wie, denk ik zo.

    :wink:
    Bief2
    Ben er twee weken geleden geweest. Pijpen met condoom lijkt inmiddels de standaard geworden in YY, je hoort het van de verschillende aanwezige gasten. Een tijd terug was dit alleen bij het hongaarse kliekje, nu lijkt het overgewaaid te zijn naar veel andere dames. Oftewel, een gevolg van de beperkingen van de hongaarse dames kan zijn dat de rest hun service ook wel noodgedwongen hebben moeten beperken

  5. #105
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    14 april 2024 @ 19:35
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Hoe is het met de verbouwing?
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  6. #106
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:16
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.394
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.240 in 706 posts

    Standaard

    Als het goed is, is deze inmiddels voorbij...

  7. #107
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Als een jonge nieuwe ijsbeer schrijft dat een dame Top is, is deze dame voor een ervaren of zeer ervaren ijsbaar vaak maar zeer gewoontjes. Ik weet hoe ikzelf was in het begin van mijn SK en FKK periode.
    Zo is het - van ervaring komt nuancering; met de jaren komt wijsheid!






    Sprak deze oude man.
    De ervaren lezer leest er doorheen, de ervaren wandelaar, ja die, nou die gaat niet over een nacht ijs, leest de recensies, vormt zich een beeld, en volgt zijn door ervaring gescherpte intuitie. De moderatoren hoeven daar echt niet op in te grijpen, mijns inziens.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  8. #108
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht
    Moet Seksenfun hier toch wel een beetje gelijk geven. Ook elders oa onder Partytreffs, tja ik lees nog steeds mee, zie je wel eens reacties dat je denkt....mmmmwaaaa!!!!. ( ik probeer nu Tina Turner na te doen...tevergeefs...)

    Vraagje, kunnen moderatoren "nieuwe"nicks een beetje volgen screenen...weet ik hoe zo iets gaat>?????

    Gustomass
    Dat zelfde mmmmmmmwaaaaaaa gevoel bekruipt de moderatoren ook wel eens! Probleem is dat wij en dat geldt zowel voor nieuwe als voor ervaren leden natuurlijk nooit bij de kamersessie zijn dus ook niet weten hoe het contact verloopt.

    Feitelijke onwaarheden kunnen we natuurlijk screenen maar als "marietje" nu opeens wel zoent en een nieuw lid schrijft dat en in het verleden deed ze dat niet. Tsja dat zou best waar kunnen zijn natuurlijk ... of niet!

    Uitgangspunt van het forum is dat een ieder zijn ervaringen zo eerlijk mogelijk opschrijft in zijn eigen stijl. Niet vergeten dat ervaringen altijd subjectief zijn en dus ook niet hoeven te matchen!

    Gr.,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. #109
    Geregistreerd
    24 maart 2009
    Last Online
    8 maart 2024 @ 09:25
    Berichten
    131
    Discussies
    13
    Thanks
    26
    Thanked
    77 in 25 posts

    Lächeln Natte gedeelte open !!!

    Ben net terug van YY na een onverwacht bliksembezoekje, natte gedeelte is open en zeer mooi geworden.
    Op dit moment is de bios dicht.

    Over het natte gedeelte; Sauna is zeer mooi geworden, turks stoombad is mooi, echter bedoeld voor maximaal 4 personen die 2 aan 2 tegenover elkaar kunnen plaatsnemen.
    Verder zijn er douches, 2 kleine whirlpools, een zwembad met relaxstoelen en een zonnekanon.
    Ook de toiletten zijn vernieuwd.

    Over het bios gedeelte; wat er precies gaat gebeuren is mij niet helemaal duidelijk, wel is mij verteld dat waar de douches waren een kamer komt met jacuzzi en dat de masseur daar tegenover komt te zitten.
    Ook de bios krijgt qua meubilair een opfrisbeurt.

    Algemeen; handdoekenservice is gewijzigd, deze zijn alleen nog bij de receptie verkrijgbaar.

    Vandaag was het aanbod aan dames ook aardig te noemen.

    Gr. Jimmy Doe.
    Get what you like, or you'll be forced to like what you get

  10. #110
    Geregistreerd
    20 januari 2009
    Last Online
    5 juli 2021 @ 09:03
    Berichten
    42
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy Doe Bekijk bericht
    Ben net terug van YY na een onverwacht bliksembezoekje, natte gedeelte is open en zeer mooi geworden.
    Misschien een reden om na bijna 2 maanden afwezigheid uit de clubs nog eens een bezoekje te doen...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy Doe Bekijk bericht
    Ook de bios krijgt qua meubilair een opfrisbeurt.
    De hele bios was aan een opfrisbeurt toe en nog het meest vanal het beeldmateriaal

    H.D

  11. #111
    Geregistreerd
    25 oktober 2005
    Last Online
    31 mei 2023 @ 20:24
    Berichten
    75
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Heerlijk !!!

    Het natte gedeelte is weer open.
    mooi zwembad met daarlangs een 6 tal ligbedden.
    2 stuks bubbelbad
    turks stoombad een sauna en een zonnebank zeg maar kannon.
    verder zijn er douches goenoeg.

    de ruimte word afgesloten doormiddel van een elektriche schuifdeur de deur naar buiten is op dezelfde plaats gebleven.

    kortom een HEEL mooi geheel.
    super SUPER

    TommyV

  12. #112
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    7 april 2024 @ 17:19
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Nieuwsgierig naar het nieuwe sauna gedeelte, dus zondagmiddag toch maar eens kijken.

    Het is werkelijk heel mooi geworden, complimenten!! Wel even oppassen slippery when wet.

    Heerlijk gebadderd deze zondag.

    Tussendoor ook nog even een kamer bezocht met de mooie Veronica.

    Weer eens een zeer relaxed dagje YY.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

  13. #113
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Maandag middag richting roermond gegaan om een inspectie ronde temaken door het natte gedeelte. Het is wel luxe en netjes. Moet nog wel veel afgemaakt worden en aangekleed. Het verschil is heel groot met de bar maar hopelijk gaan ze dat ook aanpakken. De locker ruimte was een grote rommel omdat er nieuwe lockers geplaatst werden. Dat begrijp ik niet echt want die waren nog aardig goed. Wat nu echt balen is dat je de handdoeken moet vragen bij de receptie. Ik weet niet of ik mn draai hier weer kan vinden. De damens was eerlijk gezegd ook niet veel nieuws. veel van het vaste groepje die er de laaste 2 jaar al rond hangen en meestal is dat voor de sfeer niet echt goed. Dus mijn conclusie is dat ik pas terug kom als alles klaar is. groetjes bbertb

  14. #114
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    YY heeft een vernieuwde site: http://www.yinyang.nl/

    Wel vreemd dat er nog geen foto's zijn van het vernieuwde wellnessgedeelte. De foto's op de achtergrond van diverse pagina's zijn best het bekijken waard .

    Nieuw bij YY is dat je op je verjaardag gratis binnen mag .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  15. #115
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    Ook foto's van diverse dames zouden wel leuk zijn op de site.
    de hoeren lusten er wel pap van

  16. #116
    Geregistreerd
    11 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 02:58
    Berichten
    236
    Discussies
    16
    Thanks
    152
    Thanked
    88 in 36 posts

    Standaard

    Of een eigen forum...

  17. #117
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Last Online
    1 september 2012 @ 17:44
    Berichten
    165
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    Gisteravond laat nog even naar YY geweest, een wandelmaat was al de gehele dag aanwezig en genoot met volle teugen. Ik moest beslist even een kijken komen nemen naar het nieuwe natte gedeelte.

    Het was het wachten zeker waard, wat een mooi resultaat!!! Daar zou elke "normale" sauna gelegenheid ontzettend blij mee zijn, maar de meesten zouden er niet eens bij in de buurt komen, qua looks.

    Het water in het zwembad was iets kouder dan een normaal binnenbad, maar het was lekker te doen, de jacuzzi's waren ook lekker, stoombad is HEERLIJK (kleine tip: zet een hekje/doosje om het stoompijpje op de grond, om verbranding te voorkomen) de sauna net zo lekker. Wel is de vloer ERG glad (als het nat is), dus iets van een anti-slip laag (zoals bij de oude douches) zou geen kwaad kunnen.

    Er waren ontzettend veel leuke vrouwen, wat vaste krachten maar ook veel nieuwe vrouwen. Het zag er allemaal mooi uit en de vrouwen deden verder ook niet opdringerig. Goed nieuw begin dus
    Ik zie een lekkers

  18. #118
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Verschillende bronnen berichtten hetzelfde:

    - nieuwe wellnessgedeelte is om jaloers te zijn en geen andere club kan tippen aan deze faciliteiten: een buitenzwembad, een verwarmd binnenzwembad (23°C, wat inderdaad fris is als je niet uit een sauna komt, maar na een sauna ideaal: ter vergelijking: binnenzwembad Acapulco: 25°C), stoombad, meerdere HWP, binnen- en buitensauna.... Wellnessgedeelte is nu compleet af, inclusief afwerking.

    - Serviceniveau van de dames is doorsnee genomen een stuk lager dan in een gemiddelde club, wat toch een grote handicap is.

    De kino wordt momenteel verbouwd.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  19. #119
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    13 april 2024 @ 00:21
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun
    ........ Serviceniveau van de dames is doorsnee genomen een stuk lager dan in een gemiddelde club, .......
    En dat is nu toch wel het belangrijkste toch. We gaan voor de goeie seks, en de rest is prettig mee genomen. Voorlopig ben ik nog niet overtuigd om YY te bezooeken. Als ik hier berichten ga lezen dat de overgrote mederheid Tz PZC en goed NMC doen dan pas zal ik van mening veranderen.
    Eigenlijk is dat jammer YY is (BB niet mee gerekend) de klub die het dichts bij is, en waar ik op een vrijdag om 18uur nog kan naar vertrekken. Al de rest is te ver (eventueel GT zou nog gaan).
    Nu een avondje vrij maken kan best, een ganse dag ligt net iets moeilijker..
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  20. #120
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    En dat is nu toch wel het belangrijkste toch.
    Wat ik al zei :wink:.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun
    wat toch een grote handicap is.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  21. #121
    Geregistreerd
    20 januari 2009
    Last Online
    5 juli 2021 @ 09:03
    Berichten
    42
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    De kino wordt momenteel verbouwd.
    Enige berichten wanneer dit deel klaar zal zijn?

    H.D
    Laatst gewijzigd door Willem2; 28 oktober 2009 om 15:23

  22. #122
    Geregistreerd
    24 maart 2009
    Last Online
    8 maart 2024 @ 09:25
    Berichten
    131
    Discussies
    13
    Thanks
    26
    Thanked
    77 in 25 posts

    Lächeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HornyDevil Bekijk bericht
    Enige berichten wanneer dit deel klaar zal zijn?

    H.D
    Ik hoorde vorige week nog dat het eind november zou worden.

    Gr. Jimmy Doe
    Get what you like, or you'll be forced to like what you get

  23. #123
    Geregistreerd
    24 maart 2009
    Last Online
    8 maart 2024 @ 09:25
    Berichten
    131
    Discussies
    13
    Thanks
    26
    Thanked
    77 in 25 posts

    Lächeln Bios al klaar

    Vandaag bezoekje gebracht aan YY, de bios is "klaar"

    Anders dan eerder hier door mij gemeld is het meubilair niet veranderd, ook het beeldmateriaal niet.

    Het enige dat veranderd is, is dat de douches vervangen zijn door een kamer met whirlpool waarvoor je een sleutel moet halen en moet betalen.

    En er is een kamertje opgeofferd om de masseur daar z'n werk te laten doen.

    Verder viel het aanbod aan dames mee, veel nieuwe gezichten die er ook nog leuk uitzagen en dat voor een donderdagochtend / middag

    Gr. Jimmy Doe.
    Laatst gewijzigd door Jimmy Doe; 30 oktober 2009 om 01:00
    Get what you like, or you'll be forced to like what you get

  24. #124
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Dat was vrijdag ook zo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy Doe Bekijk bericht
    .....Verder viel het aanbod aan dames mee, veel nieuwe gezichten die er ook nog leuk uitzagen.....
    Eergisteren waren er aan het begin van de middag zo'n 30 dames, aan het begin van de avond ruim 40.
    Inclusief rondborstige Martina/ex-PHG en Maggy/ex-Thekefrau-PHG. Zie HM's reactie in Maggy's draadje.
    Hele leuke dag, genoten van de nieuwe wellness met J99 en L74, gezellig gebuurt met Maggy en Martina.
    Founding Member

  25. #125
    Geregistreerd
    28 november 2006
    Last Online
    31 mei 2020 @ 14:59
    Locatie
    Limburg - Belgium
    Berichten
    207
    Discussies
    23
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Hey,
    Heeft hier iemand geen goed betaalde job of tips voor mij zodat ik ook meerdere keren kan gaan naar YY ik mis het als ik maar 1 keer om de zoveel kan gaan
    Mag via PM
    thnkx

 

 
Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06.

Freude 468*60