Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 66

Discussie: Geile Tijden 2005

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Verplaatsingen die ik nu heb doorgevoerd zijn eigenlijk meer om te testen.
    Ive heeft zelf toegegeven een kikker te zijn.

    Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Verplaatsingen die ik nu heb doorgevoerd zijn eigenlijk meer om te testen.
    Ive heeft zelf toegegeven een kikker te zijn.

    Willem2
    Het lijkt mij wel duidelijk welke Tanya naar de PHG is gegaan....en welke Tanja nog is gebleven :teuflisch maar niets zo veranderlijk als een .....
    W2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #3
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard Zondag 23 oktober

    Afgelopen Zondag na het voetballen verder afgezakt naar GT voor wat Geile Tijden. Pas om 5 uur aangekomen en heel wat bekenden gezien.. allemaal dames... en weinig ijsberen.

    Had al telefoniswch mijn komst aangekondigd bij Lina, die terwijl ik mijn entree betaalde voorbij kwam. Het duurde niet lang of ik zocht met haar de kamer op.
    Na een uur of twee zo langzaam nog eens gekeken of er nog iets te eten was overgebleven en ja hoor... nog enkele plakken varkensrollade.

    Vervolgens met onze duitse collega ijsberen Nemo en Olli26 gesproken over het gebeuren in het duitse clubgebeuren.

    Tenslotte de overdruk laten weghalen door Lin die op de zondagavond ook weer eens aanwezig was.

    Bij het omkleden ook nog Dafman gezien en zo rond 10 uur naar huis gegaan.

  4. #4
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard Zaterdag 29 Oktober 2005

    Ondertitel : Catch me if you can ….


    Ik had al heel lang van te voren afgesproken om samen met Wil48 en zijn broertje naar Duitsland te gaan dit weekeinde. Het broertje mocht beslissen waarheen en dan weet je het al : Koos56 is namelijk wat verslaafd aan GT
    Dus GT zou het worden en dit al lang aan alle ijsberen verteld. Maar vanaf dat moment gaan allerlei andere processen werken en wordt er van alle kanten aan je getrokken.
    En als klap op de vuurpijl belt Natasa :ledy-in-r een week van te voren op dat ze weer terug is uit Ibiza. En waar moet ik gaan werken Willem ? Hmmm. Ik zeg : je kunt niet terug naar GT want daar kom je er niet meer in. De PHG loopt dan wel weer beter maar ik weet ook nog hoe je daar bent weggegaan. Dus probeer Samya in Keulen en anders The Ritz in België daar krijg je namelijk als vrouw enorme kortingen (geld toe) als je daar gaat werken. Ze zou eens even gaan bellen. Twee uur later een sms : Ik ga morgen naar de PHG ( 21 Oktober). Dus ik bel terug dat ze het niet moet verpesten en wens haar veel succes en zeg haar dat ik dat weekeinde niet kan komen en ik wel het volgende weekeinde in Duitsland ben. Ik ga wel naar GT, zeg ik ,want dat heb ik al afgesproken. Ik bespreek wel een hotel dan krijg je na afloop van je werkdag een massage en bespreken we alles. Ja, heel leuk Willem, daar verheug ik me op.
    Dat lijkt dan goed afgesproken en dat is lang niet eenvoudig bij vrouwen….
    Dus ik neem contact op met Koos56 dat ik gewoon naar GT ga maar niet zal meerijden met coureur Wil48. Tegen de andere PHG-ijsberen zeg ik dat ik ze ’s nachts wel een hand kom geven als ze naar buiten gaan ( zijn jullie de portier niet vergeten ).
    Dus de zaterdag eindelijk aangebroken. Heb eerst wat boodschappen gedaan en getankt (geld en benzine) alvorens ik naar Horny_one vertrok. Even een tussenstop maken om wat te drinken en de ook aanwezige Eagledriver en JackD een hand te geven. JackD had het namelijk zwaar. Hij zou de eerste keer naar een Duitse club gaan zonder mij :D . En dat vond hij eigenlijk wel spannend. Dus even moed ingesproken.
    Daarna door naar het hotel in Venlo met die grote Toekan. (Nachtje weg) Ingecheckt en snel door naar GoldenTime.
    Ik kwam om ongeveer 4 uur aan in GoldenTime en na het betalen van de 50 euro kon ik weer naar binnen. In de kleedruimte kwam ik DeuxDeux tegen. De laatste keer dat ik hem zag was in de PHG voor zijn vertrek naar Brazilië. Nu zag hij er aangebrand uit en klaar om af te kicken van zijn vermoeiende reis. Na de douche eens kijken hoeveel vrouwen en mannen er zaten in de barruimte. Voor een zaterdag was het aantal vrouwen heel hoog. Ik schat op zo’n 50/55 dames. Alle kleuren en maten waren weer aanwezig . En zeker toen ik binnenkwam was er keus genoeg. Ik moet wel zeggen dat het aantal dames met plakplaten ook groot was.

    Enkele aanwezige dames : Agatha, Alexa, Angela, Cadiz/Carry, Chaleen, Christina(Slowaakse), Cindy, Daisy, Daria, Denise, Doro, Fon, Harley, Isabella, Jamila, Jacqueline, Jeanetta, Jessica, Julia, Juliana, Kim, Layla, Lucy, Margo, Maria, Mia, Ola ( blond en zwart), Sabine, Sara (2x), Serena, Sofia, Stella (poolse), Tanja, Yasmine (iraanse) en nog heel wat andere dames…

    Nadat ik wat te drinken besteld had ben ik eerst eens rustig gaan zitten kijken. Al snel kwam Minime binnen samen met Mauriceyep. De twee waren op rondreis door het beloofde seksland Duitsland. Ook Bennie75 was er. Even op krachten komen met behulp van een stukje taart en een goed gesprek over de geneugten van het leven. Al snel werd het te warm en moesten we afkoelen. Daarom met een paar man naar het ijsberenbad . Deze keer was de temperatuur heel aangenaam en het vrouwelijke schoon wat af en toe voorbij kwam ook. Dus dat kan je wel volhouden tot je handen gaan rimpelen van al dat genot. Dus er maar weer uit en even douchen en in de Kino kijken. Daar was niet veel actie dus wachten op het avondmaal. Het avondmaal bestond uit aardappelen, soort rollade in jus en groente. Andere cateraar en volgens zeggen erg lekker. Ik vond de rij al snel veel te lang en had eigenlijk meer zin om even te kijken of er nu echt niks vrij liep wat ik aangenaam vond om de kamer mee op te gaan. Het was echter zo dat de dames of op de kamer waren of ook maar gingen eten.
    Gelukkig kwamen Wil48 en zijn broertje Koos56 binnenzeilen. Zodat er weer heel wat gesprekstof was. Na een snelle rit door Nederland stonden de heren stijf van de hormonen. Dus was het weer tijd om af te koelen wat we buiten en in het bad deden. Maar al snel werd Wil door zijn broertje op Ola geduwd. En Koos ging al snel met Juliana met haar geile lippen de kamer op. Ik trachtte met Sofie de kamer op te gaan maar had weer eens pech na een lang gesprek met haar zei ze dat ze op een sleutel zat te wachten en dat wij ons later op de avond wel konden treffen. OK.
    Toen kwam de sms binnen dat Natasa uitkeek naar een lekkere massage van mij. Dat maakte het vervolg van de avond wat lastiger. Want nu moest de dame wel van goeden huize komen wilde ik de kamer op gaan.
    De toch voor mij aantrekkelijke blonde Christina leek me wel wat maar die twee Slowaakse dames deden nogal raar in het zwembad. Dus eerst navraag gedaan bij een mede-ijsbeer die ik met haar de kamer op zag gaan. Ja was allemaal Ok. Dus ik vragen bij haar om een sleutel. Nee, ze zit te wachten op een sleutel om naar de kamer te gaan.
    Dus uiteindelijk na het afslaan van Harley , Doro en Layla die aan het vissen waren ; gedacht ik wacht wel op Natasa. De verhalen van Koos en Wil aangehoord over Juliana en Ola. Maar uiteindelijk om een uur of 12 naar de PHG vertrokken.

    Alvast een groet van Willem2 :wink:


    (Vervolg van Catch me if you can bij de PHG te lezen……)


    PS De middelste van die drie turkse dames met die lange zwarte haren en lippiercing zal ik de volgende keer speciaal voor Mauriceyep eens nader onderzoeken of de piercing werkt
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. #5
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Daumen hoch !

    Willem ik ben blij dat je voor mij op onderzoek uit gaat volgende keer, maar aangezien me dat toch echt iets te lang gaat duren ben ik zelf maar weer op onderzoek uitgegaan.

    Dinsdag op weg naar GT kon ik aan de lengte van de files richting Nederland zien dat het klaarblijkelijk een Duitse feestdag was. Toen ik om 14.00 uur aankwam was GT dan ook pas 1 uur geopend, iets waar een aantal Nederlandse klanten totaal niet op gerekend had. Binnen aangekomen zag ik Latoya weer eens en ze sprak met een voor mij nieuwe dame Nederlands … oh nee dacht ik. Nederlandse dames moeten niet in Duitse clubs gaan werken, want dan gaat je vakantiegevoel weg.

    Nou ja, hoe dan ook werd het een absolute topdag. Gezellig met veel bekenden, met name na 17.00 uur, maar ook met veel nieuwe gezichten van klanten en meiden. Twee absolute topsessies gehad: met Astrid, een Hongaarse van 23 jaar, die ik ongeveer 6 weken geleden voor het eerst gesproken heb, toen niet mee naar de kamer ben gegaan, vooral omdat ze toen totaal geen Duits sprak, hetgeen inmiddels behoorlijk verbeterd is. Een heel lieve meid, met een mooi gezicht, rasta haar en ontzettend veel plezier op de kamer. Relaxed, ontspannen, lief, teder en vooral met veel tijd en gevoel. Een absolute topsessie met groot herhalingsgevaar.

    Na het eten een vervolg met Tina, haar tweede dag, een Letse schone van 33 jaar, die vooral opvalt door haar lengte, vermoedelijk kleiner dan 1.60 uur en stijlvolle uiterlijk. Wederom een absolute topsessie met een vrouw die precies wist wat ze moest doen om mij te plezieren en die uitstekend kan zoenen. Ook hier groot herhalingsgevaar.
    Beide dames vallen niet erg op, doordat ze volledig afwachten tot mannen hun benaderen, hierdoor hebben ze beiden nauwelijks klanten hetgeen onterecht is.

    Na enkele “Veltins plus” werd de sfeer nog iets beter ..

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Hoi M,
    Volgens mij moet ik nog steeds op onderzoek uit want die turkse zit er nog niet bij
    Ik had hier heel duidelijk in drievoud aangegeven dat het een feestdag is in Duitsland (Meetingpoint 2x en in de kalender !!)
    Moeten ze het ijsberenforum maar lezen

    De twee dames zullen wel in de databank worden opgenomen

    W2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #7
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Last Online
    3 juni 2023 @ 21:20
    Berichten
    178
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Politie-inval in GT 2 november

    Mijn eerste berichtje op dit forum is meteen een iets mindere(er volgt zo ook nog een leuk berichtje:D )

    Gisterenavond wilde ik net na het eten samen met Olga(is nieuw en recensie volgt nog) richting kamer 4 vertrekken, totdat we tegengehouden werden in de gang door een strenge politieagent(die zijn ogen erg vaak af liet dwalen ) Iedereen werd gecontroleerd.

    We zijn toen maar samen terug gegaan en op een bank gaan zitten. Ik heb erg veel lol gehad met alleen al het bekijken van de politie en wat er gebeurde. Sommige agenten deden erg veel moeite om maar niet rond te kijken . Een paar meiden zenuwachtig rond zien lopen die hun papieren niet bij zich hadden. Iedereen(ook de mannen) werden gecontroleerd. Ik had mijn paspoort niet bij me, maar gelukkig werd er niet moeilijk gedaan nadat ik mijn bankpasje kon tonen. Iedereen werd wel gecontroleerd en er werd opgevraagd of je niet bekend was bij de Polizei. Na de controle Olga weer opgezocht en samen buiten alles afgewacht.

    Ik geloof niet dat ze erg veel gevonden hebben want 1,5 uur later waren ze weer vertrokken en ging alles weer over de normale gang van zaken, nadat er eerst nog een toepasselijk nummer gedraaid werd(diegene die vaker in GT komen zullen wel weten welk nummer ik bedoel.) De sfeer zat er meteen weer goed in volgens mij(aan het geluid te horen), maar daar heb ik niets van meegemaakt want toen waren we allang op de kamer . Een kamerbezoekje waarin ik na een lange tijd weer eens ouderwets verrast werd, maar dit houden jullie nog van me tegoet. Tijd is op dit moment even schaars.

  8. #8
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    8 november 2007 @ 10:11
    Locatie
    venlo
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ook ik was gisteren in GT aanwezig tijdens de razia van de politie/zoll

    Zoals al beschreven een hele strenge controlle. En ik kreeg toch wel medelijden met dames die na een hele dag werken maximaal 100,- euro blijken te verdienen .Maar ja het was ook bijna altijd hun eerste of tweede dag dat ze werken.
    Stond bij mijn favouriete dame die het duits niet zo machtig is maar prima engels beheerst ,maar blijkbaar is dit voor de gemiddelde duitse politieagente geen tweede taal. Een bombardement aan vragen in het duits die allen niet begrepen werden ,ik kon de humor ervan wel inzien.
    Hoewel veel ijsberen achter mij hun heenkomen trachten te zoeken, konden ze alleen de lokatie verlaten nadat alle gegevens genoteerd en het paspoort getoond was.
    Vervolgens ben ik nog zeker door 8 !! personen gevraagd mijn gele armbandje te tonen. Enkele dames zijn toch meegenomen (geen papieren?)
    Het cd met "razia" en de tekst dat een ieder die trachte de lokatie te verlaten zou worden neergeschoten kon ook bij de laatste politieagenten een glimlach opwekken.
    Desondanks duurde het hele oponthoud bijna 2 uur!!. Het was kwart voor acht voordat ik weer op een kamer was.

  9. #9
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard Politie-controle 16 nov

    Bij de vorige politie-inval in GT op 2 november jongstleden was ik present. Ondanks dat de controle streng oogde leek het erop dat er nauwelijks gevolgen waren.

    Het zal iedereen zijn opgevallen dat de dames erg weinig verdienden. Gelukkig bleken ze wel weinig uren te hoeven te werken. Toch werd de overduidelijke indruk gewekt dat de dames werden onbetaald. Dat vraagt natuurlijk om een reactie, want slavenarbeid is verboden.

    Die reactie heeft vandaag plaatsgevonden. Vandaag, 16 november, is de politie schijnbaar weer geweest. De controle was niet uitgebreid, maar wel doelgericht. Wellicht moest er nog iets wat nauwkeuriger worden gecontroleerd. Enkele dames moesten op het "kantoortje" verschijnen. Of er ook consequenties uit zijn gekomen weet ik niet.

    Zelf was ik niet in GT, maar via de tamtam kreeg ik iets te horen. Nu is de tamtam niet het meest betrouwbare communicatiemiddel, maar we moeten het er nu even mee doen.

    Natuurlijk zal ik eventuele aanvullingen op dit forum neerpennen.

  10. #10
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard Politie-controle 16 november

    De tamtam is vannacht weer verder gegaan. Van Duitsland naar Nederland doet het geluid er even over om aan te komen, maar het is gelukt.

    Schijnbaar is er gisteren een meisje meegenomen, waarvan de papieren niet goed waren.

  11. #11
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Dat is nu de derde razzia binnen een jaar in deze club.
    Dit zonder commentaar...........

    groet n.:wink:

  12. #12
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Aan het Roemeense rijtje kan ik nog een naam toevoegen: Mika. Een mooie donkere verschijning waarmee ik zondag op de kamer ben geweest. Vandaag ben ik met Denisa aan de slag gegaan, zelden een vrouw meegemaakt die de techniek van het neuken zo goed beheerst. Geen gfe maar gewoon een uitstekende vakvrouw waar je veel plezier mee kunt maken. Zondag was het uitstekend toeven in GT, veel dames en vandaag = woensdag was het beeld nog iets gunstiger. 4 van de 5 Roemeense dames, Angela, Anita, Isabelle en nog vele anderen. Vermoedelijk een soort eindspurt voorafgaand aan het kerstreces.

  13. #13
    Geregistreerd
    29 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:23
    Berichten
    302
    Discussies
    6
    Thanks
    2.588
    Thanked
    837 in 124 posts

    Standaard

    Habe im GT einen wunderschönen Nachmittag verbracht. Es waren eine Menge Frauen anwesend, eine schöner als die andere und die Stimmung fand ich auch total OK.

    Meine beiden persönlichen TA's, mit denen ich bei meinen letzten Besuchen jeweils auf dem Zimmer gewesen war, waren heute leider nicht anwesend. Was heißt "leider"? Dieser Umstand führte nämlich dazu, dass ich halt mal "was Neues" probiert habe. Und dabei wurde ich nicht enttäuscht.

    Zuerst eine schöne, rundum befriedigende und schmusige Nummer mit der sehr kleinen und zierlichen, strohblonden Angela aus Polen. Danach wollte ich im Whirlpool ein wenig relaxen, als Alya (aus Rumänien stammend, aber schon lange in Deutschland wohnhaft) hinzukam und mich fragte ob ich sie nicht ein wenig massieren könne. Dieser Bitte konnte ich nicht widerstehen; der Profi-Masseur ein paar Meter weiter schaute schon fast ein wenig neidisch zu . Danach haben wir die Massage im Zimmer zu einem schönen Absch(l)uss gebracht. Die letzte Nummer des Tages dann mit Mona, schwarzhaarig, ebenfalls aus Rumänien, und ebenfalls schmusig und rundum befriedigend. Besonders schön fand ich, dass sie mir schon fast verbot, richtig "aktiv" zu sein; wenn sie auf mir reitet, ist das "für mich und für dich viel schöner" - eine Behauptung, die sicher zutreffend ist :wink:

  14. #14
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    21 maart 2024 @ 18:50
    Locatie
    omg. Venlo
    Berichten
    306
    Discussies
    34
    Thanks
    4
    Thanked
    33 in 15 posts

    Standaard Weihnachtparty.

    De Weihnachtparty in GT was zoals verwacht een zeer drukke avond.
    De middag was al druk.
    Maar s`avonds was het stampvol.
    Er moesten zelfs bezoekers wachten tot dat er kleerkastjes vrij kwamen.
    Mijn Nederlandse auto was de eerste op de perkeerplaats van GT.
    Daarna kwam een voor mij bekende ijsbeer.
    Als derde was Caligula.
    Deze speelde aardig voor sinterklaas.
    Als eerst mocht ik een kortingskaartje ontvangen (nog bedankt).
    En s`avonds nog 2 lichtgevende bandjes.
    Het eten was zoals verwacht zeer eenvoudig.
    Alleen deze keer mocht je zelf niet opscheppen.
    Ikzelf had kertboomverlichting op batterijen megenomen , en om mijn nek gehangen.
    Vele bezoekers vonden het een geinig idee.
    Ze reageerde er wel op.
    Caligula had lichtgevende ijspegels om zijn middel(als een rokje)
    Rond 20.00 ben ik vertrokken.
    Simpel weg het mij te druk werd.
    Het was een gezellige maar stampvolle avond.

    Groeten .357 magnum:wink:

  15. #15
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    hallo,

    is Cindy (werkte voorheen even in PHG onder de naam Samanta) nog werkzaam in GT?

  16. #16
    Geregistreerd
    12 november 2005
    Last Online
    16 april 2017 @ 21:16
    Locatie
    tussen Schüttorf en Brüggen
    Berichten
    214
    Discussies
    20
    Thanks
    89
    Thanked
    99 in 22 posts

    Standaard

    @ Freddy K:

    Vorige week heb ik haar nog gezien in GT. Gisteren niet, maar toen was het wel erg rustig en had ik alleen oog voor Nadja.

    GT-junky


    Note admin :Weihnachtsparty was ze er gewoon.

  17. #17
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GT-junky
    @ Freddy K:

    Vorige week heb ik haar nog gezien in GT. Gisteren niet, maar toen was het wel erg rustig en had ik alleen oog voor Nadja.

    GT-junky


    Note admin :Weihnachtsparty was ze er gewoon.
    ok bedankt. Het bevalt haar blijkbaar beter in GT.

  18. #18
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard !

    Het was een mooie woensdag in GT. Diverse bekende ijsberen waardoor het gezellig werd. Eerste sessie met Poolse Carina een lieve, leuke meid waarmee ik een goede sessie heb gehad. Daarna terug in de bar werd de ene na de andere nieuwe dame rondgeleid, in totaal 5 nieuwe dames. Ik was daardoor duidelijk de weg kwijt en ben toen maar eens gaan zitten in een van de nieuwe sofa’s. In de kamers viel mij trouwens op dat er nu bijna overal spiegels hangen.

    De verhouding man-vrouw was gisteren uitstekend en daarmee werd het erg gezellig. Na het eten, hetgeen ook goed was, slechts oog gehad van 1 dame: poolse Nadia die mij enkele uurtjes gezelschap heeft gehouden. Veel dames gaan kerst vieren en dat ga ik dan ook maar doen …. GT ot 2006!

  19. #19
    Geregistreerd
    18 november 2005
    Last Online
    5 maart 2013 @ 21:45
    Locatie
    Niederzier, Germany
    Berichten
    205
    Discussies
    46
    Thanks
    4
    Thanked
    62 in 14 posts

    Standaard Keine Lena mehr hinter der Theke???

    Hallo an die GT-Dauercamper!!! :D :D :D

    IM RF steht, das Lena im GT nicht mehr hinter der Theke steht. Stimmt das, oder hat sie nur Urlaub?

    Wenn Lena gar nicht mehr da wäre, das wäre superschade! Ist nicht nur von Ihrem Aussehen her der Knaller, sondern auch noch eine richtig Liebe.

    Eine Info wäre nett.

    So long

    Rolliman

  20. #20
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Stimmt...

    Hallo Rolliman,

    Ich habe auch verstanden dass sie NICHT mehr zurueckkehrt in GT... Schade...

    Randy

  21. #21
    Geregistreerd
    12 november 2005
    Last Online
    16 april 2017 @ 21:16
    Locatie
    tussen Schüttorf en Brüggen
    Berichten
    214
    Discussies
    20
    Thanks
    89
    Thanked
    99 in 22 posts

    Standaard leider stimmt das

    Rolliman,

    Ich habe leider auch gehört das sie nicht mehr arbeitet in GT. Habe Lena auch schon 3 Wochen nicht mehr gesehen. Richtig schade das sie nicht mehr da ist.

    Gt-junky

  22. #22
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Es gab kleine "Differenzen" mit der Geschäftsleitung, Lena wird sicher in einem anderen Club wieder auftauchen... :wink:
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  23. #23
    Geregistreerd
    18 november 2005
    Last Online
    5 maart 2013 @ 21:45
    Locatie
    Niederzier, Germany
    Berichten
    205
    Discussies
    46
    Thanks
    4
    Thanked
    62 in 14 posts

    Standaard

    Sehr schade!!! Lena hat immer nur durch Ihre bloße Anwesenheit meine Hormone nochmal nach oben gepusht!!!! :thefinger :D



    Rolliman

  24. #24
    Geregistreerd
    29 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:23
    Berichten
    302
    Discussies
    6
    Thanks
    2.588
    Thanked
    837 in 124 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69
    Es gab kleine "Differenzen" mit der Geschäftsleitung, Lena wird sicher in einem anderen Club wieder auftauchen... :wink:
    Wo auftauchen? HINTER oder VOR der Theke?

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60