Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15

Discussie: Sevda, Rumänin

  1. #1
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard Sevda, Rumänin



    Laatst gewijzigd door Admin; 27 mei 2010 om 13:06

  2. #2
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard Renata (Roemeense) (andere)

    Naam : Renata
    Nationaliteit/taal : Roemeense / Duits en engels
    Leeftijd : 22jr
    Haarkleur/lengte : Zwarte lange haren
    Lengte : 1.65m
    Postuur/Cupmaat : Slank / B-cup
    Tatoeage/Piercing : ja
    Service : PZC, NMC, zoenen, beffen, massage
    Extra : o.a. werkzaam in Club Neby, Salome etc


    Name: Renata
    Herkunft/sprache: Rumänien/ Deutsch, Englisch, Rumänisch
    Alter: 22 Jahre
    Haarfarbe/-länge: Schwarz/ lang
    Grösse: 1,65m
    Figur: (auch Cupsize) schlank / B-Cup
    Tattoo/Piercings: Beintattoo
    Service : Küssen, Zungenküsse, Verbalerotik, Nylonerotik, GV. , Dildospiele, Highheels, Französisch beidseitig, Französisch ohne, Hodenmassage, Körperbesamung, Ölmassagen, Erotische Massagen, Schmusen, Spanisch
    Sonstiges : vorher Club Neby Dortmund, FKK Olymp Dorsten, Grimbergsauna Gelsenkirchen, Fungarden, Salome Herne

  3. #3
    Geregistreerd
    25 februari 2010
    Last Online
    4 mei 2020 @ 01:00
    Locatie
    Holland
    Berichten
    219
    Discussies
    8
    Thanks
    60
    Thanked
    16 in 11 posts

    Standaard

    Sonstiges: Ontzettend chagrijnig (onaangenaam aandoende en voortdurende humeurigheid )

    2 minuten met haar gepraat en toen maar doorgelopen.

    T.

  4. #4
    Geregistreerd
    26 mei 2010
    Last Online
    1 maart 2012 @ 18:57
    Berichten
    36
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ben nieuw hier op dit forum.

    Deze Griet interesseert mij wel !

  5. #5
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door antoine Bekijk bericht
    Ben nieuw hier op dit forum.

    Deze Griet interesseert mij wel !

    En dan te bedenken dat er nog massa's anderen met die "Looks" in "sauna/fkk-land" rondlopen. Jij gaat een hele fijne (en dure) tijd tegemoet.

    Ik ben nog nooit in "Fun Garden" geweest en de laatste recensies zijn niet bijster positief. Daarom zou ik er juist naar toe gaan. Gewoon zelf ervaren, laat je verrassen (of teleurstellen)!

  6. #6
    Geregistreerd
    25 februari 2010
    Last Online
    4 mei 2020 @ 01:00
    Locatie
    Holland
    Berichten
    219
    Discussies
    8
    Thanks
    60
    Thanked
    16 in 11 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door antoine Bekijk bericht
    Ben nieuw hier op dit forum.

    Deze Griet interesseert mij wel !
    Als je van chagrijnig en korte benen houdt is dit het meisje voor jou!

    T.

  7. #7
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door antoine Bekijk bericht
    Ben nieuw hier op dit forum.

    Deze Griet interesseert mij wel !
    Zeker als nieuwkomer zou ik nog even nadenken om hier naar toe te gaan, ik ben nog maar net geweest voor hun 3 jarig bestaan en zelfs toen was het op zijn zachts uitgedrukt erg matig en was ik met een uurtje al uitgekeken, en van de foto`s die hier worden tentoongesteld heb ik er toen geen een gezien, of het moet komen door mijn nieuwe bril, nee dan zou ik toch voor iets anders kiezen GT, LR, VM of iets dergelijks, veel wijsheid toegewenst
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  8. #8
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard


  9. #9
    Geregistreerd
    12 augustus 2010
    Last Online
    16 september 2020 @ 23:27
    Berichten
    59
    Discussies
    3
    Thanks
    2
    Thanked
    46 in 14 posts

    Standaard Sevda, Rumänin

    Ich bin auch der super Optik von Sevda erlegen und habe mich zu ihr auf das Sofa gesetzt. Sie spricht recht gut deutsch, aber es kam irgendwie keine längere Unterhaltung zustande. Somit kam nach sehr kurzer Zeit ihre Frage nach dem Zimmer. Sie besorgte den Schlüssel und machte sich dann nochmal kurz frisch. Auf dem Zimmer legte sie den BH ab und des kamen sehr schöne Boobs, schätze mal B-Cups zum Vorschein.
    Leider blockte sie dann meinen Versuch sie zu küssen ab und sagte, dass sie nicht küsst. Da habe ich mal auf die Forumseinträge vertraut, und mich darauf verlassen
    Wieder was gelernt, wer ZK haben will, sollte auf jeden Fall vorher fragen.
    Ansonsten das FO war gut und beim GV ist sie auch gut mitgemacht. Die Illusion von Nähe kam aber auch wegen den fehlenden ZK nicht auf.
    Fazit: Insgesamt eine schöne Nr., aber aufgrund der fehlenden ZK und des fehlenden Illusionsfaktor keine Wiederholungsgefahr für mich.

    Sevda hat schon in diversen anderen Clubs gearbeitet, u.a. Laluna (als Renata), Neby, Fungarden ....

  10. #10
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jb48 Bekijk bericht

    Sevda hat schon in diversen anderen Clubs gearbeitet, u.a. Laluna (als Renata), Neby, Fungarden ....
    Diese dame vielleicht?

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ghlight=renata


    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. #11
    Geregistreerd
    12 augustus 2010
    Last Online
    16 september 2020 @ 23:27
    Berichten
    59
    Discussies
    3
    Thanks
    2
    Thanked
    46 in 14 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ja, genau die.

  12. #12
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    16 december 2015 @ 07:16
    Berichten
    149
    Discussies
    10
    Thanks
    1
    Thanked
    12 in 7 posts

    Standaard sevda wow

    Als je Sevda ziet langslopen, alleen gekleed met een mooi wit slipje kun je je ogen er niet vanaf houden een heel mooi koppie en perfecte A/B tietjes steken je de ogen uit. Klein Limbo gaf direct signalen dat hij haar wel zag zitten.
    Op afstand lijkt ze arogant en toen ik haar vorige keer vroeg of ze kuste zij ze nee maar haar uitzien liet mij er toch weer naar toe gaan.
    Sevda had zeker een goede dag gisteren want toen ik bij haar ging zitten kwam ze direct tegen mij aan liggen en begon mij te strelen, ik was verkocht!
    Toen ook nog mijn vraag naar kussen met ja beantwoord werd gaf klein Limbo aan dat we moesten kameren. We hebben echter eerst nog zeker 20 minuten zitten kletsen en zijn toen naar kamer 13 gegaan.
    Ik ging in de stoel zitten en ze kwam heupwiegend naar mij toe en begon mij intensief te kussen. Ik kon niet nalaten haar prachtige tietjes te kussen en de tepels werden keihard. Het heftige zoenen werd onderbroken doordat ze op haar knieen voor mij ging zitten en heerlijk aan klein Limbo begon te sabbelen waarbij het klokkenspel niet werd vergeten. Ze keek mij daarbij recht in de ogen en ik moest oppassen anders was de lol snel voorbij.
    Ze ging op mijn schoot zitten en schuurde met haar kutje over mijn keiharde penis.
    Na enkele minuten zijn we naar het bed verhuisd en daar ging het zoenen, pijpen en likken door. Ik kon het niet laten haar heerlijke kale kutje uitgebreid te likken en dat kon haar wel bekoren.
    Tenslotte condoom om laten doen en haar op mij laten zitten en als zij zich vooroverboog om te kussen kon ik de tietjes waar strelen en kussen.
    Toen ik merkte dat ik dit niet lang meer vol kon houden ben ik gestopt met neuken en toen zij weer begon te pijpen voelde ik het snel komen en ik kon het niet nalaten alles op haar tietjes te spuiten, ik dacht dat ik gek werd zo heftig kwam ik klaar.
    We hebben nog zeker 5 minuten liggen te strelen en toen heb ik haar een uitgebreide massage gegeven van meer dan 1/2 uur (ik heb een opleiding gevolgd voor sportmasseur) en toen zijn we van de kamer gegaan.
    Na betaling + fooi kreeg ik nog een heerlijke tongzoen en ook de rest van de dat kreeg ik steeds aandacht als ik langs haar kwam.
    Wat een geluksdag voor mij!
    Op onderstaande pagina zijn enkele foto's van haar te zien.

    http://www.freiermagazin.de/bb/showt...=15808&page=30

  13. #13
    Geregistreerd
    18 januari 2008
    Last Online
    5 november 2022 @ 15:38
    Berichten
    83
    Discussies
    18
    Thanks
    7
    Thanked
    52 in 16 posts

    Standaard

    Seit gestern zurück im Acapulco

  14. Onderstaande leden hebben Charly_Brown bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer (29 december 2011)

  15. #14
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    overdag in AGold, des avonds naar zusterclub in Velbert...sinds effe met kubussillietieten waarop je je neus breekt desgewenst
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  16. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 1 december 2016)

  17. #15
    Geregistreerd
    26 juli 2017
    Last Online
    20 februari 2024 @ 05:12
    Berichten
    183
    Discussies
    12
    Thanks
    734
    Thanked
    850 in 158 posts

    Daumen hoch Sevda, lieb und romantisch.

    ....Dann um 20 Uhr schaute eine Dame rein die ein paar Kriterien erfüllte. Dann gab es eine Showeinlage an der Stange.
    Ich dachte gleich, "hab dich".

    Sie wurde aber gleich gebucht, ok da warte ich doch gerne. Als sie wieder auf dem Sofa war hin zu der schönen Unbekannten mit ein paar netten Worten. "Hi, Zimmer?"

    Auf den Weg zum Zimmer dachte ich mir, oh da musst du wieder wissen wie die heißt um die Sedcard auszufüllen.
    Ok, mal gefragt wie die Schönheit mit orientalischen Touch den heißt?
    Ich bin Sevda, oh da fielen mir gleich die Lobeslieder vom Redlightlover ein, der war mehr wie zufrieden.

    Sie zieht sich aus , ich breite schon mal das Laken aus, der erste intensive Blick von ihr kam jetzt.
    Die Mädels wundern sich wenn man ihnen etwas Arbeit abnimmt, aber sind auch dankbar für so nette Gesten.
    Da sehen sie gleich wie mein "Bild der Frau" auch im Club ist. Da sind die ersten Pluspunkte auf meiner Habenseite.

    Ein paar Küsse hier und da, ich fragte mal nett ob sie etwas zubeißen könne. Ging sofort ohne Rückfragen. Jetzt sind ein paar nette Worte nötig um die bizarre Situation etwas zu entschärfen.
    Ich sagte ihr, du bist ja total romantisch. Sevda bekommt ein kleinen Lachflash, das ist doch keine Romantik, das ist Sadomaso.
    Ich blieb aber dabei, das ist echte Romantik mit etwas Liebe.

    Dann ging es zum Blowjob,ich sage immer ab jetzt bitte ohne Zähne, das sorgt immer für einen Lacher bei den Girls.
    Einmal in Ratingen hat echt mal eine leicht zugebissen, jetzt nicht "Bergtester in Gefahr" aber unangenehm.
    Da war Sevda echt gut, auf zum knickknack, das Fräulein Sevda sattelt auf und ich knatter sie durch.

    Nach 10 Minuten Dauerbetrieb fragte sie ob ich mal die Stellung wechseln möchte? Ich: nö, wenn dir langweilig ist kannst du mir in den Hals beißen.
    Gesagt-getan, Dragolina in Aktion. Nach ein paar Minuten reichte es mir mit der "bissigen " Sevda, da musste ich sie bremsen, das passiert mir nicht so oft. Meistens kann ich nicht genug bekommen, aber Sevda arbeitet mit Liebe und eine Menge Romantik.

    Sie schwächelt auch nicht beim Powerknattern und kann einiges wegstecken, doch Sevda ist eine gute Wahl für mich.
    Nach der sportlichen Nummer, krabbelt sie aus dem Bettchen und zieht sich wieder an, ich räume ein paar Beischlafutensilien weg,
    sie meinte ich wäre aber nett.
    Ich sagte ihr nur bei meinen Wünschen muss ich nett sein. Sevda: du kannst mal bei mir die Wohnung aufräumen.
    Ich: Oh, da bin ich nicht so gut Baby. Sie: Baby?

    Zur Kasse bitte: 40 Euro für 30 Minuten Liebe und Romantik.


    Ein paar Ergänzungen zu Sevda: Ich stufe ihre deutschen Sprachkenntnisse als gut ein , sie sagt sie wäre halb Rumänin und halb Türkin.

    Auch an der der Poledance Stange macht Sevda eine sehr gute Figur.
    Attached Images Attached Images

  18. Onderstaande 2 leden hebben Bergtester bedankt voor deze bijdrage:

    Partycrasher ( 3 januari 2019),Patjax ( 3 januari 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60