Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 2345678910 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 227
  1. #126
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Is nellie uit hongarije ,een heel lief meisje met lekkere tieten en een heerlijk strak kutje van 18 jaar, in de villa aan het werk geslagen?
    Heeft in livingroom gewerkt en was heerlijk op de kamer.

  2. #127
    Geregistreerd
    2 april 2006
    Last Online
    6 augustus 2017 @ 18:56
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    326
    Discussies
    16
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sunny Bekijk bericht
    ++++++Ist Wanli, die etwas ältere Thai, noch in der VV arbeitend?++++++

    Kann mir da keiner was sagen?

    Viele Grüße
    samstag und sonntag kein thai gesehen....

  3. #128
    Geregistreerd
    24 november 2008
    Last Online
    14 september 2017 @ 19:52
    Berichten
    242
    Discussies
    22
    Thanks
    16
    Thanked
    95 in 30 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sunny Bekijk bericht
    Ist Wanli, die etwas ältere Thai,
    for thai lady Alter gaan sie naar Golden Time

    LIN oder LULU oder Djuna Sehr Good!!!

  4. #129
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Last Online
    13 juli 2023 @ 00:44
    Berichten
    515
    Discussies
    1
    Thanks
    375
    Thanked
    210 in 115 posts

    Standaard

    Ja, die kenn ich alle

    Ich hab aber nach Wanli gefragt..................

    Viele Grüße

  5. #130
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    16 april 2024 @ 22:41
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sunny Bekijk bericht
    Ich hab aber nach Wanli gefragt..................
    Die hab ich schon ewig nicht mehr gesehen. Karriere beendet???

  6. #131
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Last Online
    13 juli 2023 @ 00:44
    Berichten
    515
    Discussies
    1
    Thanks
    375
    Thanked
    210 in 115 posts

    Standaard

    Deshalb frag ich ja. Würd ich ihr ja gönnen, will se ja schon lange.

    Da meine SMS noch ankommen bei ihr, aber keine Rückantwort mehr erfolgt, denk ich mir schon sowas.

    Viele Grüße

  7. #132
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Wanli habe ich zuletzt vor 6 Wochen in VV gesehen. In PHG gar nicht mehr.

  8. #133
    Geregistreerd
    2 april 2009
    Last Online
    9 maart 2020 @ 18:11
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard 1e keer in de Villa

    Vorige vrijdag de 1e keer met een wandelmaat naar de Villa. Onthaal was ok, maar niet erg persoonlijk, vermits we al snel met een man of 8 in het kleine halletje stonden. 20 uur op een vrijdag is blijkbaar spitsuur in de Villa.

    Na een kwartiertje verkennen en even de benen strekken in een lounge chair op het terras, toch maar gaan checken wat er zich afspeelde in de verschillende bars.
    Al snel aan de praat geraakt met twee Hongaarse vriendinnen, eentje mooi slank met prachtige borsten en een fris kort kopje, de ander wat voller met grote borsten, lang donkere krulhaar en een babydolletje, die er na 5 minuten blijkbaar erg trek in hadden om gelijk met z'n vieren een kamer te delen. Ze deden allebei het nodige om ons een leuke ervaring te bezorgen en hoewel de kortharige zich meteen met volledige overgave op het liefdesspel stortte, moet ik zeggen dat na de switch, die met het krulhaar me echt helemaal binnenstebuiten heeft gepijpt. De toon was meteen gezet.
    Een klein dompertje op de feestvreugde was dat beide dames vrij zuinig waren met het zoenen, wat je toch altijd die extra boost geeft.


    Eens terug beneden, aan de grote bar gaan staan waar de DJ er al aardige sfeer inbracht en enkele meiden zeer sensueel stonden te dansen. Er waren natuurlijk ook wel wat muurbloempjes die vanop een afstandje alles zaten te bekijken en waarover we ons afvroegen of ze zelf wel wisten wat ze kwamen doen.

    Na een halfuurtje aan de bar zag mijn wandelmaat een leuke Roemeense, Inez, die hem meteen in vuur en vlam zette en zonder boe of ba naar een kamer meetroonde. Hij kwam een halfuurtje later erg enthousiast terug, met de melding dat ze super strak was geweest maar er wel helemaal voor ging. Zelfs een deep throatje was haar gelukt.

    Ik had m'n oog ondertussen ook laten vallen op een mooie donkerharige Roemeense, met een kleine sierlijke RG bovenaan haar rug getatoeeerd. Ze had zulke wulpse rondingen wanneer ze liep dat ik me maar al te graag liet verleiden om wat nader kennis te maken. En ik moet zeggen, dat ik het me niet beklaagd heb. De sensatie was compleet en maakte de avond meteen helemaal geslaagd. Haar 26 jaar gaven haar net dat tikkeltje meer, wat je vaak ontbeert bij wat jongere dames. De herhaling waard, zou ik zeggen;

    Tegen het einde van de avond, het was al tegen twaalf uur aan, werden m'n maat en ik benaderd door een stel Duitse vriendinnen, een blonde en een brunette, die ons een heel nieuwe ervaring voorstelden. De blonde had toch wel een tikkeltje teveel make-up op en zag er op het eerste zicht beter uit dan ze in werkelijkheid was. Haar jongere vriendin liep al de hele avond topless rond en had wel aardige volle borsten. Dit deed ons even twijfelen maar de naald sloeg toch al snel door naar laat w'het nog maar eens doen.

    De dubbele inspanning van tevoren was meteen vergeten en als jonge hondjes liepen we met dit hooggehakt stel mee. Hadden we het maar niet gedaan. Bij het verwijderen van lingeriesetjes, etc... viel al snel op dat z'er toch niet zo lekker uitzagen als we dachten. Maar dat hadden we nog door de vingers willen zien als de rest top was geweest maar ik heb zelden zo'n club "doodstompertjes" meegemaakt. In een te kleine kamer, op dus ook een te klein bed liggen neuken met dames die blijkbaar enkel lagen te wachten tot het voorbij was. Bij de switch begon het blondje me nog even te pijpen, maar dacht dat ze daarbij haar volle gebit moest benutten. Dit maar even snel een halt toegeroepen, vooraleer ik thuis een hele blauwe pik zou moeten verantwoorden.

    De villa was echter een ervaring, en een complete aanrader. We gaan zeker nog terug, zij het dan eens vanaf 's middags. En met de dames is het zoals overal. Je weet nooit wat je krijgt, maar dat mag de pret niet drukken.

  9. #134
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door countweasel Bekijk bericht
    Vorige vrijdag de 1e keer met een wandelmaat naar de Villa. Onthaal was ok, maar niet erg persoonlijk, vermits we al snel met een man of 8 in het kleine halletje stonden. 20 uur op een vrijdag is blijkbaar spitsuur in de Villa.
    op dit forum countweasel, leuk en overzichtelijk bericht over je beleving in de villa, zeker voor een eerste bericht een nominatie waard, wie weet wat het nog kan worden.

    gr.Stiffie


    Ps: je moet nog even wachten voor je nominatie i.v.m. wat onenigheid over het nomineren !!!!
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  10. #135
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard NL dame in de Villa

    Wie kan me helpen... Ik was vrijdag avond in de Villa en daar was het in iedergeval super sfeertje. Laatste 2x dat ik er geweest ben was het niet echt iets voor mij. Maar nu was het toppie. Er liep daar een nederlands meisje van rond de 22-24 jaar en ben erg benieuwt wie dat is en wanneer zij er is.
    Ze had geblondeerd haar met wat donker stukken er in. groetjes bert

  11. #136
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:22
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    602
    Discussies
    16
    Thanks
    550
    Thanked
    1.289 in 364 posts

    Standaard

    Het stond heel vluchtig op de blog een paar dagen geleden en daarna was de mededeling opeens verwijderd, maar het zag er wel grappig uit : http://www.simcard-without-roaming-c.../villavertigo/ (de) of http://www.simcard-without-roaming-c...ex.php?lang=en (eng)

    De posting op het blog vermeldde toen dat de kaart via de receptie te krijgen was en iets van € 40,- zou kosten. Beetje prijzig als je, met een Duits adres, tot 4 gratis simkaarten van bijvoorbeeld O2 kunt scoren.
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  12. #137
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door capitola Bekijk bericht
    Another disappointing day at VV. I must have a bad karma for this club.
    Too bad for you, i had very good experiences lately in Villa Vertigo after a clubpause for 5 weeks (only for VV ) After too frequent visits both the girls and I got boring of eachother. The exchange rate of new girls is one of the highest in Villa Vertigo. i recently restarted visiting this beautiful club. So after 5 weeks i met several new girls of which many perfectly fullfill my picture of dreamgirl. After two visits i placed this club on the top of my list again amongst Living Room and FKK World.

    So my advice is keep trying or try Living Room or other club in NRW region, there are so many...

  13. #138
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 23:34
    Berichten
    3.062
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.473 in 1.798 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rheinschwimmer Bekijk bericht
    hallo,

    noelle ist wohl sie ich selbst gesehen habe in den living-room umgezogen....

    Noelle laatste twee weken niet meer in LR gezien. Ze zei dat ze weer terug zou gaan naar VV iemand haar daar alweer gezien?

  14. #139
    Geregistreerd
    2 april 2006
    Last Online
    6 augustus 2017 @ 18:56
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    326
    Discussies
    16
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    het was vandaag best wel gezellig in de Villa

  15. #140
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Noelle laatste twee weken niet meer in LR gezien. Ze zei dat ze weer terug zou gaan naar VV iemand haar daar alweer gezien?
    Gisteren niet gezien. Ik zal morgen extra opletten .
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  16. #141
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mr rocky Bekijk bericht
    het was vandaag best wel gezellig in de Villa
    Dat was het zeker! Erg veel mooie leuke en lieve dames. Naar de smaak van de dames niet genoeg mannen (of mannen met geld :wink maar dat is in meer clubs het geval de laatste maanden.

    Opvallend was het gehalte Roemeensen: ZL schat dat zeker 50% daar van daan kwam! Aangezien ZL zeer gecharmeerd is van die nationaliteit had hij geen klagen, alleen over die Qual der Wahl.

    Aan Roemeentjes gezien / gesproken:
    Naomi, Monique, Sandra, Vanessa, Andrea 2, Bianca (terug van weggeweest!), Adnana (nieuw), Celine, Diana, Sonja, Linda, Inez, Liana.

    Ook weer terug van weggeweest: Lia, Vita, die niet Hongaars zijn maar Oekraiens maar er wel wonen.

    Verder gespot: Maya, Romina (Hon), Melissa, de twee zusjes, Emilia, Roxy, Salina / Celina (half marokkaans, hald spaans), Heidi, Angie, Nastja, Annabel, Celine (Italiaans), Bella.

    In totaal zo'n 30-40 vrouwen. 's Middags heeft ZL vooral in de zon gelegen en genetwerkt (sommigen noemen dat bankhangen maar onderschatten wat een intensief en subtiel proces dat is. Het is makkelijker om een sleutel te vragen). 's Avonds zat de stemming er goed in op de dansvloer. Er speelden zich weer diverse soap opera's af waar ZL zich ook enigzins schuldig aan maakte. Sorry darling! :wink:
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  17. #142
    Geregistreerd
    2 april 2006
    Last Online
    6 augustus 2017 @ 18:56
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    326
    Discussies
    16
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln

    Als je vaak in dezelfde club komt , is het probleem vaak, dat je bijna altijd dezelfde dames ziet, hoewel het pas 2 weken geleden was, dat ik de Villa bezocht had, kon ik dat niet zeggen: ten opzichte van 2 weken geleden een aantal voor mij nieuwe en ook interessante dames gezien en ook mee kennisgemaakt. Met Adnana (leuk koppie en lekker spontane meid, maar niet echt superslank) had ik een leuk kennismakingsgesprekje wat niet te lang daarna gevolgd werd door een kamerbezoekje. Omdat ik ook al een afspraak had gemaakt met poolse Emilia heb ik het maar bij een halfuurtje gehouden.....zeker voor herhaling vatbaar.

    De sessie met Emilia vond ik zo goed, dat ik die nog wel wilde herhalen, ze moest wel even wachten want ik was blut.......ze had beloofd op me te wachten en tot mijn verrassing heeft ze dat ook gedaan (toch meer dan een half uurtje, ik was rond 23.00 terug van de spaarkasse).....ze vertelde dat ze in de tussentijd wel een klant heeft moeten afwijzen......IK heb het in het verleden wel eens anders meegemaakt.......gelukkig voor mij dat ze niet meer terugkomt (zegt ze zelf dan, maar je weet het nooit)........too dangerous for me.......zij heeft een heerlijk figuurtje en doet zeer aktief mee.......Ik vraag in de villa altijd een kamer op de bovenverdieping met douche en spiegel.......van beide maak ik gebruik.....en super dat je die spiegels kunt verrijden zodat je de aktie goed kunt volgen.......



    als toevoeging aan het lijstje van Roemeense dames: Elisa, waarvan ook foto's op de blog staan......een van de kleinste meisjes van de villa.loopt topless rond, haren in een staartje........en ze heeft volgens mij een vaste zitplek.....als je de rokersbar binnenkomt direkt rechts op het hoekje......ik heb er al eens mee gesproken maar er was niet direkt sprake van een klik
    Laatst gewijzigd door mr rocky; 26 september 2009 om 12:39

  18. #143
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Gisteren bleek het aantal dames een stuk lager. 25-30, en veel van ZL's geliefde Roemeentjes als Inez, Bianca en Sandra waren afwezig. Damn! Wel was er een hele mooie dame (Fantasia) maar die werd voor ZL's neus weggekaapt door Pistol Pete. Fijne collega.

    Desondanks veel lol met de wel aanwezige dames en beertjes Caligula en PP, en een heerlijke sessie met Poolse Melissa.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  19. #144
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 15:08
    Berichten
    308
    Discussies
    15
    Thanks
    138
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    Desondanks veel lol met de wel aanwezige dames en beertjes Caligula en PP
    Zondag beloofde het misschien wel de laatste mooie dag van 2009 te worden. Dus op naar de Villa.
    Ondanks dat ik daar de laatste tijd niet zo heel vaak meer geweest ben kende ik noch verschillende leuke deerntjes en zij mij.

    Sommige bezoekers vinden het zgn bankhangen/seathanging maar niets maar dat is misschien uit jaloersheid Natuurlijk willen de meissies geld verdienen en natuurlijk bekijken sommige beren dit met argusogen, maar ja soms kan het niet anders.

    Op sommige momenten leek het wel of master bankhanger Zakkenleger en ondergetekende een soort wedstrijd aan het doen waren. De ene na de andere dame kwam op ons af voor een gesprek, voor een massage, voor een beetje kroelen, voor wat genegenheid, voor... noem maar op. Op bepaalde momenten leken er rijen te ontstaan en moeste de aandacht over meerdere dames verdeeld worden. Leuk, maar uiteindelijk is het lastig dat je maar naar de kamer moet vluchten om even rust te krijgen. Ja, bankhangen is een zwaar beroep...

  20. #145
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caligula Bekijk bericht
    Op sommige momenten leek het wel of master bankhanger Zakkenleger en ondergetekende een soort wedstrijd aan het doen waren. De ene na de andere dame kwam op ons af voor een gesprek, voor een massage, voor een beetje kroelen, voor wat genegenheid, voor... noem maar op. Op bepaalde momenten leken er rijen te ontstaan en moeste de aandacht over meerdere dames verdeeld worden. Leuk, maar uiteindelijk is het lastig dat je maar naar de kamer moet vluchten om even rust te krijgen. Ja, bankhangen is een zwaar beroep...
    Vreemd, zeer vreemd. En ik maar denken dat ZL juist geen bankhanger was, maar iemand die veel gaat buurten

    Het doet mij denken aan het fenomeen 'tooghangen': je moet met je ijsberenvel maar lang genoeg aan de toog hangen en er komt wel wat plezant gezelschap langs. In principe heb ik over het bankhangen door ijsberen al meermaals mijn beklag gedaan. Het doet mij denken aan hangjongeren die een bepaald territorium afbakenen en daardoor een soort van lusteloze dreiging uitstralen

    Maar blijkbaar is het in de Villa t'een en ander veranderd. Dat recente bankhangen moet ik toch eens wat van dichtbij gaan onderzoeken
    The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive
    Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide

  21. #146
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard Sonntags Special auch noch im Oktober!

    Freier Eintritt beim zweiten Besuch in einer Woche!

    Weil alle Gäste und auch die Mädchen von unserer Aktion “Freier Eintritt sonntags!” so begeistert sind, wird diese Aktion auch noch für den gesamten Monat Oktober erweitert. Wir freuen uns, Gäste des Saunaclubs Villa Vertigo, verwöhnen zu dürfen! Wer also von montags bis samstags einmal in die Villa kommt, hat sonntags freien Eintritt! And SEX sells!

    All clients and all girls love our special “free entrance on sundays!”. This is why we extend the special also for the complete october! We look forward to pamper our clients! The Sunday entrance is free if you visit Villa Vertigo one time before in the same week! And SEX sells!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  22. #147
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Local Hero Bekijk bericht
    Vreemd, zeer vreemd. En ik maar denken dat ZL juist geen bankhanger was, maar iemand die veel gaat buurten
    ...
    Vooral mensen die van alles over mij roepen, kennen me slecht :wink:. Caligula heeft het mooi en correct verwoord, en jij hebt ook al eens gezien dat bankhangen ook rondwandelen bevat. Steeds diezelfde bank gaat ook vervelen.

    Er zijn ook andere typen bankhangers: de zuipers bijv., of de mannen die vooral met elkaar en niet met dames bezig zijn. Ieder het zijne, laat mij maar lekker met de dames bankhangen .
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  23. #148
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:05
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    Na het verlate van GT ben ik via de kortste omweg naar huis gegaan. Inderdaad, die omweg leidde via VV. Hahahahahaha. Hmm, nieuw beeld in sauna land. Ook hier een volle parkeerplaats. Eenmaal binnen was het wel druk met zeer zeker niet vol. Viel bijna letterlijk met mijn neus in de boter, het eten was klaar. Tja, en als je dan van GT naar VV gaat dan kun je toch echt zien hoe zeer verschillend beide tenten zijn. Ach, er is daar al genoeg over geschreven en ik ben blij dat er voor iedereen wat is. Uiteindelijk kwam ik voor mijzelf tot de conclusie dat ik beter meteen naar VV had kunnen rijden vandaag.
    Een uurtje is ook maar een uur...

  24. #149
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 23:34
    Berichten
    3.062
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.473 in 1.798 posts

    Standaard

    Vrijdag 2 oktober na GT naar VV gegaan na dat het in GT niks bleek. Daar ga ik niet snle naar terug. In VV 2 keer gekamerd met Noelle en aan het eind van de avond met ene steffie naar de kamer gegaan die normaal in PHG werkt maar daar tot mijn geluk die dag gevlucht was omdat er een bekende de club binnen kwam (ze zou zaterdag dus gewoon weer naar PHG gaan). Een heel mooie jonge dame van 19 en een fantastiche ervaring op de kamer. Uit eindelijk dus een uitstekende avond in VV gehad.

  25. #150
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Zaterdag weer eens voor de allereerste keer sinds begin augustus naar een sauna-club geweest. Wat een mooi en wonderlijk gevoel toch
    En waar anders dan de De Villa of dreams kan ik naartoe gaan. Zo vlakbij, de enige en echte Villa zat weer ouderwets vol, auto's geparkeerd (inclusief rode Ferrari) tot buiten de straat, het eten was weeral zeer lekker, een troep cowboys waren op bezoek

    De enige en echte reden van mijn bezoek was eigenlijk een massage. Na een zeer zware werkweek had ik dringend de behoefte voor een (relax)massage. Als ik een kamerbezoekje kon meepikken dan was dat een welgekomen bonus
    Het mag wel eens gezegd worden, de Villa Vertigo heeft altijd al top-masseurs in dienst gehad ...
    The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive
    Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide

 

 
Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 2345678910 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22.