Pagina 4 van 10 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 227
  1. #76
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    en de dames zaten daar werkloos te wezen
    Dat is het probleem net, je moet zorgen dat je een goed boek bij je hebt voor als er te weinig dames zijn...
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  2. #77
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.354 in 4.539 posts

    Standaard

    Je kan beter een boek meenemen voor de dames zodat ze zich vermaken terwijl je ze . Het gaat heel wat ego's naar beneden halen als men ze hoort zuchten en kreunen maar na de kamersessie blijkt dat ze inmiddels het hele boek uit hebben .

  3. #78
    Geregistreerd
    8 december 2008
    Last Online
    7 augustus 2018 @ 15:46
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    96
    Discussies
    6
    Thanks
    1
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Het park van Breda leent zich geweldig tot het lezen van een goed boek en van de omgeving te genieten, dan spaar je de inkom nog uit ook

    erpee
    Tja rplover, dat zou wat zijn. Als ik dan net als in de sauna wordt aangesproken, zin krijg en een heerlijke sessie met (ben haar naam kwijt, maar ze is Marrokaanse met grote tattoo 'Romina' op de rug) een dame wil. Dan heb ik in zo'n park toch echt een probleem. Bovendien zijn er in Breda weinig dames die mijn interesse wekken

    Ik hou er nou eenmaal van om die dingen in het leven te doen die ik leuk vind. Daarbij hoort relaxen, sauna en een goed boek. Oh en natuurlijk

    Dat desperate gedoe om als een hengst achter de dames aan te gaan, zit niet echt in mijn systeem

  4. #79
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Reden

    De eerstvolgende off-topic berichten haal ik meteen weg! Mocht een bericht door rp of zl worden geplaatst dan krijgen ze een extra harde straf !

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #80
    Geregistreerd
    26 augustus 2006
    Last Online
    29 januari 2024 @ 18:16
    Berichten
    353
    Discussies
    11
    Thanks
    408
    Thanked
    175 in 61 posts

    Standaard

    Weet iemand of roemeense Eliza ( klein, superslank, superlekker etc. ) al weer in de villa is gesignaleerd?

  6. #81
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ja dat weet ik





























    OK. Kleine blonde Eliza was 2 weken geleden in VV.
    Laatst gewijzigd door Big30; 11 augustus 2009 om 19:03
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  7. #82
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    De eerstvolgende off-topic berichten haal ik meteen weg! Mocht een bericht door rp of zl worden geplaatst dan krijgen ze een extra harde straf !

    Big30
    Dat rp nog berichten plaatst in dit Viva la Villa topic verwondert mij ten zeerste. Hij komt er al maanden niet meer dus is al zijn informatie op het betere giswerk, speculatie en pure kolder gebaseerd. Ik begrijp, ook niet waarom ZL NIET zijn zegje mag doen in dit topic, hij is toch (groot) kind aan huis in de Vertigo? Trouwens nog zoiets, wat doet het commentaar van Big in dit topic, die komt toch ook niet meer in DE Villa

    Moraal van het verhaal: je kan alleen maar schrijven/commentariëren over de dingen die je weet ...

    Trouwens, voor diegenen die het misschien (niet willen) weten, het motto van Villa Vertigo is: SPA FOR MEN WELLNESS IS OUR PASSION

    Daar hoort het lezen van een goed boek ook bij
    The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive
    Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide

  8. #83
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.354 in 4.539 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Local Hero Bekijk bericht
    Moraal van het verhaal: je kan alleen maar schrijven/commentariëren over de dingen die je weet ...
    Over afwijzingen bijvoorbeeld

    Zodat mensen niet gaan gissen kun je het best je ervaring hier neerpennen :
    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ight=afwijzing

  9. #84
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden hier, onze Bowie Martin Luther king

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Local Hero Bekijk bericht
    Dat rp nog berichten plaatst in dit Viva la Villa topic verwondert mij ten zeerste. Hij komt er al maanden niet meer dus is al zijn informatie op het betere giswerk, speculatie en pure kolder gebaseerd.
    What the fuck krijgen we nu, Local Zero? Mag ik niet meer schrijven waar IK wil?
    Ik dacht dat mijn berichten redelijk relevant waren voor medebeertjes. Als jij daar anders over denkt, beste Local, mag je gerust klagen, maar niet bij de vrouwen liefst
    Mijn recensies van Angie giswerk? Ik heb jouw laatste recensie over Manonnepon eens gelezen, en buiten wat Bowie en Martin Luther King staat er niet veel te lezen.
    Neem eens een lesje aan erpee, en schrijf eens over je kamerervaringen in de Villa. Of is er iets waardoor je dat niet kunt?

    Local Hero has a dream, that all his children..... ??????


    erpee

  10. #85
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Standaard

    Ook ik heb eens een bezoek gebracht aan VV, afgelopen vrijdag 7 augustus 2009.

    Wat ik miste: een gore, vuige kino, een dampbad en DVP's ouder dan 25.
    Tis allemaal een tikkeltje pretentieus (design), met die bordeau-rode bad-uitrusting.
    En iets te veel hardroepertjes uit de randstad.
    En ik miste pommes bij mijn grillvlees. En de glaasjes zijn erg klein.

    En 's avonds als de DJ gaat draaien (zeer verdienstelijk overigens), dan is het net een teenermeisjes disco. Dat heeft trouwens wel een zekere charme, en iets liefs.

    Was er ook iets goed? Jazeker: Svenja, een native, blonde Duitse die een Dreier aanbood met haar vriendin Vanessa. Vanessa maakte een angebot: ik verwachtte dan ook een prijs van 70-80 voor een half uur; nee, het angebot was 150 !!
    Daar ik niet zo van triootjes hou, heb ik dus alleen gekamerd met Svenja.
    Die was wild genoeg voor 2, en neukte zichzelf goed nat.
    Ze heeft een zwoele, geile blik en een lekkere kont.

    Voor Svenja wil ik nog wel eens komen (evenals Lorena) maar ik vrees dat het te weinig is geweest, voor hoge frequenties. Schauen wir mal.
    Altijd op zoek naar honing

  11. #86
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    What the fuck krijgen we nu, Local Zero? Mag ik niet meer schrijven waar IK wil?
    NEEN!!! DUIDELIJK ZO???

    Ik dacht dat mijn berichten redelijk relevant waren voor medebeertjes. Als jij daar anders over denkt, beste Local, mag je gerust klagen, maar niet bij de vrouwen liefst
    Mijn recensies van Angie giswerk?
    Dat was in LR lieve knul .

    Alle gekheid op een , LH heeft wel een punt, als je toch niet meer naar VV gaat veroudert je kennis snel. Ik zal zelf ook niet snel schrijven over LR of PHG, tenzij ik het antwoord op een vraag weet.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  12. #87
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.354 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jünther Bekijk bericht
    En 's avonds als de DJ gaat draaien (zeer verdienstelijk overigens), dan is het net een teenermeisjes disco. Dat heeft trouwens wel een zekere charme, en iets liefs.

    Was er ook iets goed? Jazeker: Svenja, een native, blonde Duitse die een Dreier aanbood met haar vriendin Vanessa. ...............
    Die was wild genoeg voor 2, en neukte zichzelf goed nat.
    Ze heeft een zwoele, geile blik en een lekkere kont.
    Goede keus. Svenja heb ik ook . Heerlijke nymphomane

    Wel grappig je opmerking m.b.t. tienermeisjes disco. Had er een soortgelijk gevoel bij.

  13. #88
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    NEEN!!! DUIDELIJK ZO???

    Dat was in LR lieve knul .

    Alle gekheid op een , LH heeft wel een punt, als je toch niet meer naar VV gaat veroudert je kennis snel. Ik zal zelf ook niet snel schrijven over LR of PHG, tenzij ik het antwoord op een vraag weet.
    Angie werkte al in VV toen ik die recensie over haar schreef

    En je hoeft zo niet te roepen Zakkenleger, IK ben niet doof

    erpee

  14. #89
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Local Hero Bekijk bericht
    Dat rp nog berichten plaatst in dit Viva la Villa topic verwondert mij ten zeerste.
    Wanneer kom jij in de Villa?
    1 keer om de 6 maanden en dan is het ook nog een nachtmerrie voor onze Zero !
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  15. #90
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.354 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    Ik zal zelf ook niet snel schrijven over LR of PHG, tenzij ik het antwoord op een vraag weet.
    Tel de hangbanken van LR bij die van PHG op. Hoeveel zijn het er dan in totaal?

  16. #91
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    13 april 2024 @ 23:06
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jünther Bekijk bericht

    Wat ik miste: een gore, vuige kino, een dampbad en DVP's ouder dan 25.
    Tis allemaal een tikkeltje pretentieus (design), met die bordeau-rode bad-uitrusting.

    En 's avonds als de DJ gaat draaien (zeer verdienstelijk overigens), dan is het net een teenermeisjes disco. Dat heeft trouwens wel een zekere charme, en iets liefs.

    Was er ook iets goed? Jazeker: Svenja, een native, blonde Duitse die een Dreier aanbood met haar vriendin Vanessa. Vanessa maakte een angebot: ik verwachtte dan ook een prijs van 70-80 voor een half uur; nee, het angebot was 150 !!
    Daar ik niet zo van triootjes hou, heb ik dus alleen gekamerd met Svenja.
    Dat is nou precies waarom ik er graag kom, veel lekker jonge DVP's, die ondanks hun leeftijd flink ipv het oude spul met al de nodige jaren op de teller.

    Kino heb ik niet nodig, disco des te meer en kamers met stijl en eigen badkamer ipv het locale industrieterrein.

    Voor Svenja en Vanessa betaalde ik voor 1 uur gewoon 150E in totaal
    FT-beer!

  17. #92
    Geregistreerd
    8 december 2008
    Last Online
    7 augustus 2018 @ 15:46
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    96
    Discussies
    6
    Thanks
    1
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nami Bekijk bericht
    Dat is nou precies waarom ik er graag kom, veel lekker jonge DVP's, die ondanks hun leeftijd flink ipv het oude spul met al de nodige jaren op de teller.
    Dat is exact de reden waarom ik VV kan waarderen. Veel wisseling in de bezetting en als de muziek lekker hard gaat, dan gaan de dames ook lekker los. Een waar feest voor het oog

    VV heeft juist een heerlijk combinatie van pure relax stemming tot aan dance party. Die jeugd reageert daar heerlijk op en dat zorgt er toch ook voor dat wij ons weer even jong voelen.

    Ik kom er om te te te en

  18. #93
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    5 april 2024 @ 12:25
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Pünktlich zur Poolparty

    am heutigen Samstag sind einige bekannte Mädels (u.a. Noelle, Fiona, Kira) wieder in der Villa Vertigo eingetroffen.

    Und zumindest eine Thekenfrau hat mir heute versprochen, dass sie am Samstag mit in den Pool kommen wird

    Also muss ich natürlich dabei sein :smile:

    Manni1a

  19. #94
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard Poolparty 2009

    Geweldig feest georganiseerd door Villa Vertigo. Er waren veel vrouwen, veel nieuwe of uit andere clubs ingevlogen. Mijn schatting minstens 60 a 70 dames waaronder enkele waarvan ik dacht dat die definitief wegwaren. nee dus, Emilia en Bella waren weer terug, voor korte periode weliswaar maar toch...Uitstekende sfeer. Overdag lekker gekamerd en tussendoor lekker in de swimming pool gespeeld. Eten was meer dan voortreffelijk, of wel: hoe BBQ toch lekker kan zijn. Ook met ijsberen was het beregezellig, oa Zakkenleger, Ricardo, mijn franse vriend van Youppie en nog wat anderen die ik bewust of onbewust niet noem. In de late avond werd het erg druk en besloot ik tegen 11 uur te vertrekken. De verleiding is erg groot zondag weer terug te keren....

  20. #95
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Poolparty 15 aug

    Heerlijk weer, groot feest in VV aangekondigd, dus waar gaan we heen dit weekend? Rhetorische vraag . VV had het behoorlijk groots aangepakt. Veel versieringen, het zwembad vol ballen en drijfkussens, BBQ plus catering, ook 's avonds laat, sangria, fruitschalen, zeer goede DJs en veel vrouwen, ik denk zo rond de 60 maar misschien wel meer.

    Opvallend was het Roemeense gehalte, zeker 1/3 was Roemeens. Ook verschillende dames uit andere clubs (Samya, Oase, GT, PHG) gespot.

    Qua mannen was het behoorlijk druk, maar gelukkig niet te. De dames deden goede zaken en de wachttijden liepen zeker 's avonds ook flink op. Onder de bekende beren Pistol Pete, Yankee, Flipper en Extince en nog wat anderen die minder bekend willen blijven :wink:.

    Het soapgehalte was ook weer hoog maar daar mag ZL helaas verder niet over uitweiden. Wordt ongetwijfeld wel vervolgd.

    ZL heeft zijn reputatie als bankhanger weer flink bevestigd en heeft gebabbeld met bekende en nieuwe dames zoals Marie, Maya, Angeline, Monique, Naomi, Isabella (Duits en Roemeens), Erika, Andrea, Linda en ook veel gedold met zwemmende dames als Vanessa en Andrea 2.

    Uiteindelijk op de kamer beland met Inez en dat smaakt zeker naar meer de volgende keer.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  21. #96
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door george101 Bekijk bericht
    Weet iemand of roemeense Eliza ( klein, superslank, superlekker etc. ) al weer in de villa is gesignaleerd?
    Gisteren was ze er ook.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  22. #97
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 21:12
    Berichten
    3.055
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.418 in 1.791 posts

    Standaard

    na een jaar afgelopen zaterdag voor de tweede keer pas naar de villa gegaan. Lees de laatste weken goede verhalen en verneem dat in het weekend ook nu het aantal dames groot is terwijl ik lees dat het in andere clubs de laatste weken zomer stilte is kwa dames.

    Er was een feest en dus zou het te verwachten aantal dames wel groot zijn en dat was het dan ook en veel erg mooi dames moet ik zeggen. Had een jaar geleden Noelle gespot en sinds die tijd het verlangen met haar te kamer. Ze schijnt er de laatste tijd vaak, maar niet altijd, te zijn en vermoede dat ze dit feest niet zou overslaan. Heb dan ook eindelijk met haar gekamerd. Verder een redelijke sessie gehad met de mooie paulina.

    Nog een paar dames (monique (pl), Naomi (pl) en ene mooie lange blonde theresa? die helaas geen engels sprak) op m'n verlanglijstje gezet maar zie hier in het forum helaas geen recensies.

    Was dit keer niet zo duur waardoor ik mezelf toe staa de laatste week van deze maand weer een club te bezoeken en denk dat de villa een goede kans maakt hoewel pHG ook wel interesant is aangezien ik daar nog niet ben geweest en het aanbod er ook groot is.

    Ben het trouwens niet met zakkenleger eens, 's middags en rond 10 uur 's avonds gekamerd maar er was geen enkele wacht rij, kreeg het idee dat er niet veel werd gekamerd en dat halfverwegen de avond een aantal dames dan ook vast vertrok. Want er waren aardig wat gezichtjes die ik na 9 uur niet meer heb gezien. Was ook iets aan de hete kant om te kameren volgende keer probeer ik een koelere dag uit te kiezen alhoewel de poolparty gezellig was, maar ik kom uiteindelijk toch helemaal uit amsterdam om 2 of 3 keer te kameren.

  23. #98
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    10 april 2024 @ 22:47
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    alhoewel de poolparty gezellig was, maar ik kom uiteindelijk toch helemaal uit amsterdam om 2 of 3 keer te kameren.
    Op de meeste party's in saunaclubland is het meestal overvol qua beren en zelden is het dan aan te raden om dan die dag naar een club te gaan om te neuken tenzij vroeg op de dag.
    Leuk is het wel op en rond de pool op zo'n dag: geweldige ambiance...dat wel
    Het doel heiligt de middelen

  24. #99
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard Sonntags Special auch noch im September!

    Weil alle Gäste und auch die Mädchen von unserer Aktion “Freier Eintritt sonntags!” so begeistert sind, wird diese Aktion für den gesamten Monat September erweitert. Wir freuen uns, Gäste des Saunaclubs Villa Vertigo, verwöhnen zu dürfen! Wer also von montags bis samstags einmal in die Villa kommt, hat sonntags freien Eintritt!

    All clients and all girls love our special “free entrance on sundays!”. This is why we extend the special for the complete september! We look forward to pamper our clients! The Sunday entrance is free if you visit Villa Vertigo one time before in the same week!


    http://blog.villavertigo.de/fkk-club...n-einer-woche/
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  25. #100
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    4 juli 2022 @ 19:57
    Berichten
    601
    Discussies
    34
    Thanks
    108
    Thanked
    129 in 40 posts

    Standaard

    Tijdens de poolparty waar ik met enkele vrienden vertegenwoordigd was, vroeg een vriend van mij aan 3 verschillende dames de prijzen. Het was namelijjk zijn eerste bezoek en ik geloof dat hij dit wel een manier vond om gewend te raken aan het contact met de dames. Ik luisterde mee en hoorde dat de dames 25 euro voor ft vroegen en 25 extra voor slucken. Is dit een nieuwe trend? ik dacht namelijk dat er buiten candy gt, die dit zonder meerprijs doet, niet een mogelijkheid als dit bestond. Kan iemand dit bevestigen en weet iemand welke dames in de villa of gt deze service a 25 euro bieden?
    mijn dank

 

 
Pagina 4 van 10 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25.

  Living Room 468*60