Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 227
  1. #51
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Berichten
    383
    Discussies
    14
    Thanks
    98
    Thanked
    258 in 75 posts

    Standaard

    Grappig, bestaat deze tent nog steeds? Helemaal weggestopt in het sub/sub forum, en vooral vol met ijsberen die komen om te OH-en en niet om met dames de kamer op te gaan. En vol met dames die niet all the way willen gaan.

    Zoals rplover al zegt: hopelijk is het tij gekeerd, en kom ik eerdaags weer een keer buurten daar, tot die tijd GT en LR.

  2. #52
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeesterMixer Bekijk bericht
    Grappig, bestaat deze tent nog steeds? Helemaal weggestopt in het sub/sub forum, en vooral vol met ijsberen die komen om te OH-en en niet om met dames de kamer op te gaan. En vol met dames die niet all the way willen gaan.

    Zoals rplover al zegt: hopelijk is het tij gekeerd, en kom ik eerdaags weer een keer buurten daar, tot die tijd GT en LR.

    in dit weggestopte sub forum komen ook veel beren roepen dat ze de villa helemaal niks vinden.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  3. #53
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 15:08
    Berichten
    308
    Discussies
    15
    Thanks
    138
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard

    Oordelen en schrijven over zaken waar je NIET bij bent geweest wel erg gemakkelijk. Maar sommigen zijn daar bekend om!
    Veel meiden moesten sommige ijberen maar beter mijden, hebben we er ook geen last meer van!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Dinsdag? Tja, als je een homofeest organiseert van hookers, dan krijg je de volgende namen op je feest: Bobby Vitale, Frankkinky en Caligula. Geef toe, je zou van minder gan lopen, Ace, ik kan de beren geen ongelijk geven en de Meiden hadden ook eieren voor hun geld gekozen

  4. #54
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Cool de vis bijt

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caligula Bekijk bericht
    Oordelen en schrijven over zaken waar je NIET bij bent geweest wel erg gemakkelijk. Maar sommigen zijn daar bekend om!
    Veel meiden moesten sommige ijberen maar beter mijden, hebben we er ook geen last meer van!!!
    De hookervis bijt goed vandaag
    Ik hoor de laatste tijd veeel goede dingen over de villa, maar dinsdag moet een ramp en een homoclubje geweest zijn.
    Tja, je kan niet alles hebben he.
    Maar ja, hier mogen we wel de waarheid schrijven, op hookers niet he Caligula

    erpee

  5. #55
    Geregistreerd
    9 juni 2009
    Last Online
    18 augustus 2009 @ 11:28
    Locatie
    randstad
    Berichten
    47
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caligula Bekijk bericht
    Oordelen en schrijven over zaken waar je NIET bij bent geweest wel erg gemakkelijk. Maar sommigen zijn daar bekend om!
    Veel meiden moesten sommige ijberen maar beter mijden, hebben we er ook geen last meer van!!!
    Ik vraag me altijd weer af hoeveel maal frankkinky de aars van Bobby Vitale heeft gelikt. Anderen worden op hookers om een scheet gebanned en die Kinky komt overal met weg.
    Schrijven onder verschillende namen, anderen aangeven bij de mods. Dat is Frankkinky.
    Laatst gewijzigd door Audrey; 1 augustus 2009 om 15:52

  6. #56
    Geregistreerd
    2 februari 2008
    Last Online
    17 mei 2014 @ 20:45
    Berichten
    45
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ook weer eens een erg goede tijd gehad in de Villa. Ik twijfel altijd tussen GT of de Villa, even na Venlo hak ik de knoop door. Als ik echt voor veel actie ga, dan GT, en wat meer wil relaxen kies ik voor de Villa. Dit keer is dat ook weer goed gelukt. Met 2 leuke dames naar de kamer geweest (niet tegelijk overigens. )
    De 2e sessie was echt top, met Braziliaanse Lara. Echt een toppertje, goede GFE ervaring, aanwinst voor de Villa. Reden om al eerder de knoop door te hakken :wink:

  7. #57
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht

    ...
    Qua dames was er veel nieuws sinds ZLs laatste bezoek. Onder de bekende waren Andrea 1 en 2, Marie, Nadja, Bianca, Michelle 2 (blond, sinds een week in VV), Lavinia (heel nieuw, kwam rond middernacht pas binnen ) Raluka, Erika, Sonja, Alicia, Ouana, Christina, Nicole, Vanessa (allen Roemeens), Annabel, Carmen (blond), Noelle, Emilia, Agnes, Paula, Angelina en nog veel meer fraais.

    Ook 2 NL dames gaven acte de presence, Iska en Madeleine (?), maar daar zal een NL beertje wel meer over schrijven :wink:.

    ...
    Gisteren niet gezien: Wiam, Bianca, Iska, Madeleine, Julie, en Paula blijkt Kinga te heten. .

    Verder ook gezien / gesproken: Nathalie (Pools), lief ding die op ZLs wish list staat nu, Nadja (Pools) die daar al langer op staat maar zeer populair is, Jamila (Marokkaans), Ina (Russisch), Valentina, Luana. Lavinja blijkt al eerder in VV gewerkt te hebben maar aan ZLs aandacht ontsnapt te zijn.

    Alicia en Sonja zijn vanaf vandaag een maandje op vakantie.

    ZL heeft gekamerd met Irina en Emilia en dat was meer dan bevredigend :wink:.

    Nieuw is dat er nu ook zondags een DJ is, en hoe! Die man weet erg goede techno / house nummers aan elkaar te breien. Toen ZL hierover zijn enthousiasme uitsprak naar Pistol Pete en Raul7, keken beide heren hem afgrijzend aan. Ze zijn duidelijk te oud aan het worden voor dit soort muziek . Hun volgende station zal het bejaardenhus zijn, vreest ZL.Beate zei dat de zondag DJ de komende tijd terugkomt, ook op zaterdag.

    Verder heeft ZL zich prima vermaakt met vele gezellige dames en beertjes.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  8. #58
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:26
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag een mooie maar vooral zeer warme dag in de villa meegemaakt.
    Bij binnenkomst even aan de pool gelegen en een baantje getrokken waarna ik toch even een rondje moest maken en wie zag ik daar weer Nadia/Nadja (Pl), terug van weggeweest. Nu weer 3 wk in de Villa en ze was nog fresh sinds haar aankomst , niet meer lang uiteraard. Heerlijk uurtje met haar beleefd: TZ, PZC, NMC en FT. Pijpen doet deze dame echt top
    Daarna weer uurtje aan de pool. In de namiddag kwam ik binnen Wiam (Tur) tegen die ik al kende maar weer gelijk boekte vanwege prima eerdere ervaring. Ze was nog Tagesjungfrau en als ik ergens van houdt dan is het wel dit. Werd wederom een topsessie van 1 uur
    Na de BBQ nog een uur met inmiddels ook vaste kracht Anni (Dtsl), echt GFE. Moe en voldaan rond 22u in de auto gestapt en kan weer niet wachten dat ik terug ga. vrijdag a.s. dus , want evenwel een paar nw dames gespot die op het program staan:
    Wat een contrast qua aanbod met LR van vrijdagavond waar ik met moeite een keuze kon maken. De 2 naar mijn mening aanwezige toppers (qua opticks) waren of aan het keuvelen met mede DVP's of dauerbezetzt! Uiteindelijk toch nog 3 leuke sessies gehad waarvan de laatste echt goed was, maar dat was puur toeval omdat ze mij incheckte ipv andersom.
    FT-beer!

  9. #59
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:56
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.497
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Dinsdag? Tja, als je een homofeest organiseert van hookers, dan krijg je de volgende namen op je feest: Bobby Vitale, Frankkinky en Caligula. Geef toe, je zou van minder gan lopen, Ace, ik kan de beren geen ongelijk geven en de Meiden hadden ook eieren voor hun geld gekozen
    Als er geen Meiden zijn, kunnen ze je ook niet weigeren, dat is dan weer het voordeel :wink:

    erpee

    Nou dat viel wel mee, er was idd een te groot mannenoverschot, maar die behoorden niet tot de harde kern die voor Caligula was gekomen.
    Verder was het gewoon gezellig en was er niets te merken van rivaliteit tussen fora.
    Als voorbeeld, een bekende ijsbeer die later die middag kwam en niets van de verjaardag afwist, werd vervolgens door Caligula langs de theke geleid waar die ijsbeer zelfs nog de verjaardagskorting terugbetaald kreeg.
    Er zullen best wel etters op H. rondlopen, maar die zitten hier ook wel, in elk geval valt Caligula daar niet onder.

  10. #60
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:41
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    Verder was het gewoon gezellig en was er niets te merken van rivaliteit tussen fora.
    Als voorbeeld, een bekende ijsbeer die later die middag kwam en niets van de verjaardag afwist, werd vervolgens door Caligula langs de theke geleid waar die ijsbeer zelfs nog de verjaardagskorting terugbetaald kreeg.
    Er zullen best wel etters op H. rondlopen, maar die zitten hier ook wel, in elk geval valt Caligula daar niet onder.
    Caligula valt daar zeker niet onder. Ken hem al jaren, prachtige vent. Sowieso altijd onderscheid maken tussen mensen en organisaties.
    Ook Anvers en Sub worden hier door een aantal erg gewaardeerd ondanks kritiek op het forum waar ze voor werken.

  11. #61
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht

    Er zullen best wel etters op H. rondlopen, maar die zitten hier ook wel, in elk geval valt Caligula daar niet onder.
    Ik ken nog wel een etter hier die reageerd hier ook wel weer op.
    Het begint met een r en eindigd met een l.

  12. #62
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Last Online
    9 augustus 2011 @ 19:36
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Anni is top !! heb met haar ook eens een derde sessie gehad en daarna was het echt klaar !

  13. #63
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:39
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muchdutch Bekijk bericht
    Anni is top !! heb met haar ook eens een derde sessie gehad en daarna was het echt klaar !
    Hallo muchdutch!

    Je mag gerust je ervaring met Anni iets meer in detail beschrijven! Er bestaat volgens mij nog geen topic van Anni of het zou moeten gaan om de Bulgaarse Anni die wellicht weer terug is in VV.

    Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #64
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:26
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Standaard

    Nee, ik neem aan Duitse Anni, die desondanks haar niet praktiserende FT hoog bij mij in het lijstje staat. Nog 7u tukken en dan start ik de auto richting de Villa om nog effe te genieten van vooral het mooie weer
    FT-beer!

  15. #65
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Samstag, 15. August 2009:
    Große Poolparty in der Villa Vertigo. Poolnixen und schönes Wetter, heiße Beats und coole Drinks! Beginn: 15 Uhr. Für das leibliche wohl sorgen fünf Grillstationen.


    Sonntag, 16. August 2009: 14 Uhr – 18 Uhr
    Vernissage: Werke von Oscar Hermández Stewart in der Villa Vertigo, der Künstler ist anwesend. Eingeladen sind alle Freunde der Villa Vertigo. Infos über den Künstler: http://hernandez-stewart.de

    Hinweis: die Villa öffnet an diesem Tag erst um 18 Uhr den regulären Betrieb.

  16. #66
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden Künst in de villa van erpee????

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Sonntag, 16. August 2009: 14 Uhr – 18 Uhr
    Vernissage: Werke von Oscar Hermández Stewart in der Villa Vertigo, der Künstler ist anwesend. Eingeladen sind alle Freunde der Villa Vertigo. Infos über den Künstler: http://hernandez-stewart.de

    Hinweis: die Villa öffnet an diesem Tag erst um 18 Uhr den regulären Betrieb.
    Künstler? Künstler? Noemen ze dat een kunstenaar? Daar kennen ze in de Villa dus ook al niks van :wink:

    erpee

  17. #67
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik wist helemaal niet dat Erpee in het echt Oscar heet?

    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  18. #68
    Geregistreerd
    8 december 2008
    Last Online
    7 augustus 2018 @ 15:46
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    96
    Discussies
    6
    Thanks
    1
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard Is dat mogelijk?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Ik had Ischa toen verteld dat ik wou slapen in de villa en dat ik dat graag met haar wou doen....

    De afspraak om samen te slapen moest nog even met harde euromunt afgesloten worden, Ischa en ik verlieten even de groep om de zware onderhandelingen af te ronden. In no time waren we er uit, ik zou slapen met Ischa en Madeleine op kamer 6.
    Hi Pete,
    Grappig hoe je uit berichten, dan toch kunt afleiden wie we zijn. Ik zat in de sauna toen jij een heerlijke tijd in de Wirpool beleefde, vandaar :smile:

    Maar ik wist niet dat je in de Villa kunt overnachten met een dame. Betekent dat je dit met de dame in kwestie zelf moet regelen? En moet je dan ook voor de kamer betalen?

    Het lijkt mij een super optie en ben benieuwd wat zo'n keizerlijk avontuur op de menukaart brengt

    Oh ja, bedankt voor het mooie bericht.

  19. #69
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dudeumberto Bekijk bericht
    Maar ik wist niet dat je in de Villa kunt overnachten met een dame. Betekent dat je dit met de dame in kwestie zelf moet regelen? En moet je dan ook voor de kamer betalen?
    De overnachting kost € 100.- per nacht per kamer, waarbij je dus een dame mee mag nemen. De prijs die jij aan de dame in kwestie betaalt, bepaal je in onderling overleg en is natuurlijk mede afhankelijk van je verwachtingspatroon voor die nacht. De volgende ochtend kun je gebruik maken van het ontbijt en overige faciliteiten tot 13u. Besluit daarna die dag alsnog te willen blijven dan betaal je weer gewoon de gebruikelijke entree.

  20. #70
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dudeumberto Bekijk bericht
    Hi Pete,
    Grappig hoe je uit berichten, dan toch kunt afleiden wie we zijn. Ik zat in de sauna toen jij een heerlijke tijd in de Wirpool beleefde, vandaar :smile:

    Maar ik wist niet dat je in de Villa kunt overnachten met een dame. Betekent dat je dit met de dame in kwestie zelf moet regelen? En moet je dan ook voor de kamer betalen?

    Het lijkt mij een super optie en ben benieuwd wat zo'n keizerlijk avontuur op de menukaart brengt

    Oh ja, bedankt voor het mooie bericht.
    Fijn dat je genoten hebt van MIJN avonturen (bericht) !!

    Spreek me eens aan als we elkaar weer zien, kunnen we eens lekker kletsen over onze hobby's.

    En euh, het was erg lekker in de whirlpool met Ischa :smile::smile:.

    CU

  21. #71
    Geregistreerd
    8 december 2008
    Last Online
    7 augustus 2018 @ 15:46
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    96
    Discussies
    6
    Thanks
    1
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    De overnachting kost € 100.- per nacht per kamer, waarbij je dus een dame mee mag nemen. De prijs die jij aan de dame in kwestie betaalt, bepaal je in onderling overleg en is natuurlijk mede afhankelijk van je verwachtingspatroon voor die nacht. De volgende ochtend kun je gebruik maken van het ontbijt en overige faciliteiten tot 13u. Besluit daarna die dag alsnog te willen blijven dan betaal je weer gewoon de gebruikelijke entree.
    Bedankt voor de informatie. Kan ik de volgende keer mooi een beetje meer drinken en vervolgens blijven Is meteen een goede check of de dame snurkt of andere onprettige kwaaltjes heeft

  22. #72
    Geregistreerd
    8 december 2008
    Last Online
    7 augustus 2018 @ 15:46
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    96
    Discussies
    6
    Thanks
    1
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Fijn dat je genoten hebt van MIJN avonturen (bericht) !!

    Spreek me eens aan als we elkaar weer zien, kunnen we eens lekker kletsen over onze hobby's.

    En euh, het was erg lekker in de whirlpool met Ischa :smile::smile:.

    CU
    Hi Pete,
    Zal ik doen de volgende keer. Meestal ben ik een beetje op mijzelf en vermaak mij in het zwembad (baantjes trekken) of met een goed boek en ondertussen genietend van de omgeving . Maar voor een goed gesprek ben ik altijd te vinden.
    CU2

  23. #73
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden een goed boek? de playboy???

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dudeumberto Bekijk bericht
    Hi Pete,
    Zal ik doen de volgende keer. Meestal ben ik een beetje op mijzelf en vermaak mij in het zwembad (baantjes trekken) of met een goed boek en ondertussen genietend van de omgeving . Maar voor een goed gesprek ben ik altijd te vinden.
    CU2
    Typisch Villamentaliteit :wink:.
    Met een goed boek en genietend van de omgeving, kan het nog gekker? maar niet doen want da's ook een boek
    Doet me denken daan dat wandfossiel dat ik een maand geleden in LR een boek zag lezen op een bankje, en de dames zaten daar werkloos te wezen

    Het park van Breda leent zich geweldig tot het lezen van een goed boek en van de omgeving te genieten, dan spaar je de inkom nog uit ook

    erpee

  24. #74
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Typisch Villamentaliteit :wink:.

    ...
    Nee hoor, ook ZL wil wel eens een boek lezen tussen al dt geneuk door. Ook in andere clubs. En er zijn dames die graag meelezen.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  25. #75
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    Nee hoor, ook ZL wil wel eens een boek lezen tussen al dt geneuk door. Ook in andere clubs. En er zijn dames die graag meelezen.
    Dat duurt hier net tien minuten voordat de vis bijt. Ne goeie vijver.
    Ja Zakkenlegertje, jij bent nu net niet het schoolvoorbeeld van iemand die gaat om te neuken, dus je bevestigt alleen mijn stelling :wink:

    erpee

 

 
Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39.

Diamond 468*60   Babylon 468*60