Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
Weergegeven resultaten: 226 t/m 227 van 227
  1. #226
    Geregistreerd
    23 juni 2008
    Last Online
    8 augustus 2015 @ 19:26
    Locatie
    in zn mand
    Berichten
    121
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard 4x VV ..................... (deel 3)

    Weer enkele dagen later......................

    Eindelijk weer eens een werkdag zoals iedereen ze graag wel heeft , lekker geen bal te doen wat hangen en duimendraaien . Ik besluit om mooi op tijd me uit de voeten te maken bij de "geldschieter" en de auto heeft al geroken waar de "reis" vandaag naar toe gaat . Lekker n middagje hangen in het duitse Grefrath heb ik op het plan-bord geschreven, niet letterlijk maar in gedachten dus . Van Kim had ik de laatste keer begrepen dat veel dames waaronder zij zelf en Anastacia "gisteren" n vrije dag zouden hebben om te shoppen. Dus als het n beetje meezat had ik toch wel het geluk dat een van de meiden die ik n beetje kon in de Villa waren . Natuurlijk hoopte ik ook dat "V" er zou zijn......... , eigenlijk alleen maar dit laatste . Na een niet al te lange rit weer de hij word "gevaarlijk" dubbele rechtse knik de poort door en Kater staat weer netjes met slippers in de hand op "klingel" te rammen . De blonde gastvrouw maakt weer open en kijkt van zozo jij hebt het hier wel gevonden he ?? . Beren vel mag ze weer houden , daar krijgt mij niemand meer in . Binnen loop ik meteen langs de broodjes en maak er een paar klaar met kaas en tomaat ( mmmm lekker gezond) . Meteen vervolg ik mijn weg naar de rustige "hang-hoek" achter in het rook gedeelte.
    En jawel wie zit daar weer heel alleen , juist Kim ( met bril ) .

    Euh jij kan niet meer zonder ons is haar openings zin van vandaag . Jawel hoor maar ik was in de buurt . Kim gelooft er weinig van en zegt : zeker 200km moeten omrijden ???? Kater valt door de mand maar daar geeft hij weinig om , liegen is niet mijn sterkste punt zeker niet tegen dames . Ik vraag hoe de "dames shop dag " gister verlopen was en het antwoord was leuk maar veels te duur . Verder was het verzet naar zondag ipv maandag , en zodoende waren de andere dames vandaag niet aanwezig . Ze hadden allemaal gister "gewerkt" en vandaag n vrije dag . Hmm dacht ik meteen . Wel kreeg ik van Anastacia een kus vertelde ze voor wat ik haar de vorige keer had mee genomen en wat Kim haar zondag dus gegeven had . En alsof het zo moest zijn "V" was vandaag shoppen ..........

    Verder was het aardig doods in de Villa , Kim baalde dat het niet op prijs werd gesteld dat ze buiten de deur ging vandaag aangezien er veel meiden n vrije dag hadden. Nu ik er was had ze toch nog iets om te blijven was het verhaal . Ergens in me vertelde iets dat het geen strak plan was om met haar te kameren vandaag , en heel misschien zou "V" later die dag nog komen . Ik ben vertel haar dat ik nog niet zo toe ben aan een kamer bezoek en vrolijker word ze er niet van . Tja hoe zeg je zoiets netjes tegen een dame , meestal lukt dat niet zo best . De broodjes smaken wel lekker en ik haal er nog 2 bij . Na veel aandringen kan ik Kim een plezier doen met n blikje red bul maar verder is de stemming niet zo best net als in de rest van de Villa ................Nog een paar dagen en ze ging voor enkele weken naar huis was het gesprek dat volgde . En juist die laatste dagen vond ze steeds weer erg zwaar.

    Ik loop een rondje , maar weinig te beleven . Bij terug komst is Kim weg en ik plof weer neer in de zit-hang-hoek. Na een tijdje krijg ik "bezoek" van een dame met een flink verband om haar vinger. Ze verteld hoe en wat en we lachen er n beetje om , ik zeg haar dat ze meer "vinger" heeft dan Kater "staart" . Ze kan er wel om lachen en op dat moment roept iemand "Lügner!!!!!" .... het is Kim die lachend weer haar plekje in de hoek inneemt . Weer valt Kater door de mand en volgens Kim had ik totaal geen reden tot klagen inziens het formaat "staart" . De andere dame ligt dubbel en we grappen nog wat over waar ze met die vinger wel niet allemaal in heeft gezeten . Maar als ze merkt dat ik niet zo te porren ben voor sex laat ze ons snel "alleen" . Ik loer wat uit het raam en Kim rommelt wat met haar gsm . Ze heeft een afspraak gemaakt met "Costa" maar er was n andere beer voor gekropen , weer baalt ze dit word een klote dag mompelt de dame ............ Weer wat met haar gsm klooien ( ik denk die is nog erger dan mij ) "V" pakt niet op zegt ze even later. Jammer zeg ik en eigenlijk geloof ik er weinig van dat ze haar probeert te bellen .Nog maar eens kijken of ik bij "Costa" terecht kan en weg is ze weer .

    Binnen enkele minuten weer bezoek van n andere blonde meid , ze noemt zich Jessie en is n Duitse en komt van niet zo ver van hier . Ohhh wat had "Kater" mooie ogen en ik was helemaal haar type . Nou das boffen zeg ik , maar ik wacht op iemand anders . Na wat gepluk en gewrijf heeft ze door dat ik het meen en valt ze me niet langer "lastig" zo zijn haar eigen woorden. Wel een leuke poezen-tattoo heb je zeg ik als ze opstaat , euh tijger was het geen poes !!!!! Zo nog ff aan de bar hangen voor n cola en dan langzaam inpakken en naar vertrekken was het plan. Nog even wat gebabbeld met een zo het bleek Poolse blonde dame ( neen @ZL niet die dame ) ze had een heel lief gezichtje en een mooi klassiek kapsel . Ergens sprak me dit wel aan , dus zou er zich niets meer voordoen dan ................

    De borden werden uitgehaald en dinner time was aangebroken . Alleen de blonde Poolse had geen trek zo bleek , ze vond dat er n paar "ons" af mocht dus voor haar vandaag geen uitgebreid avond maal . Plots heel discreet een stem in mn rechter oor : "V" is onderweg !!!!!! Ik draai me om en zie nog net dat Kim uit het zicht verdwijnt . Helaas pindakaas dus voor de meid naast me , ik drink mn glas leeg en doe net of ik aanschuif in de rij voor het avond-buffet. Maar honger heb ik niet dus sluip ik er sneaky langs.
    Ik tref Kim aan ver weg in n zit hoek in de buurt van de sauna . "V" heeft me net terug gebeld en ik vond het maar beter om je dat even in te fluisteren voordat je met die bonde poolse op n kamer zat was haar uitleg . Het was dus geen onzin die gsm truc van vanmiddag . Ergens schaam ik me dat ik dat niet wilde geloven , maar op een of andere manier heeft ook Kim door dat er tussen "V" en "Kater" iets speciaals is . Tja hoe lul ik me hier weer uit ........... Na ff gepolst te hebben hoe dat zit met een massage besluit ik deze haar "cadeau" te doen en hopende dat het haar baaldag toch nog n beetje goedmaakt .

    Een half uurtje later loopt er een dame binnen die mij meteen meteen al het hangen en wachten van die dag in 1 klap doet vergeten . Ze vliegt me om de hals en kruipt meteen boven op me terwijl ik nog in de bank lig/hang . Kim vraagt haar of ze meteen een sleutel heeft gevraagd , nee vergeten is het antwoord van "V" . Zoef weg is ze weer en komt binnen een minuut terug . Kater springt op en we trekken ons terug om ruim 2 uur weg te blijven . Op de kamer vind er een herhaling plaats van enkele dagen eerder , alleen dan n heel stuk heftiger .

    Om een of andere reden vind ze het prettiger dat ik "alleen" de trap afloop zodat niemand ons "samen" ziet verteld ze me boven op de gang . Ze is nog helemaal onder de indruk van ons kamer bezoek en schaamt zich haast. Ik vraag haar wanneer ze weer terug is in het nieuwe jaar , ze stelt voor om haar 06 op te slaan zodat ze kan bellen. Snel tikt ze haar nummer in op mn handy en na een laatste kus loop ik alleen de trap af . Iemand van de "poets-ploeg" ziet dit allemaal gebeuren en kijkt wijselijk weg .

    Ik besluit er voor vandaag een eind aan te breien in de Villa en loop met n raar maar goed gevoel naar mn locker .
    Tijdens het "uitchecken" komen 2 dames al dan niet toevallig langs , het zijn "V" en Kim de laatste bedankt me nogmaals voor haar massage cadeau en de 1e voor de "speciale" verrassing van vandaag .............


    Tot zover deel 3

  2. #227
    Geregistreerd
    23 juni 2008
    Last Online
    8 augustus 2015 @ 19:26
    Locatie
    in zn mand
    Berichten
    121
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard 4x VV ..................... (deel 4 laatse deel dus)

    Tja zoals bovenstaand het laatste deel van 4 bezoeken in zeer weinig weken aan Villa Vertigo .

    Tijdens het "uitchecken" van het bezoek van deel 3 me toch maar eens opgegeven voor de vrije zondag in deze club , je weet nooit waar het goed voor kan zijn uiteindelijk . Normaal zijn weekenden voor mij op een zeer hoge uitzondering na niet besteed om naar een club of andere gelegenheid te gaan maar deze zondag was het anders .Het plan werd in gedachten al gemaakt op zaterdag en aangezien "V" me haar nummer had gegeven haar toen ook maar meteen n berichtje gestuurd met de vraag of ze er zondag zou zijn . Zoals zo vaak dus nul komma nul reactie terug van de dame in kwestie . Maar als we eenmaal iets voor hebben dan moet veel gebeuren om daar van af te raken. Zelfs de sneeuw maakte daar weinig verschil aan al was het hooguit de reistijd die langer duurde dan normaal. S"morgens nog wat verplichtingen en s"middags zou er plaats zijn voor "fun en plezier" . Dus lekker kalm door de sneeuw ging het weer naar de duitse "herberg . Onderweg toch wel n beetje meer sneeuw dan verwacht en weinig tot niets vrijgemaakt van de wegen, dit zorgde er voor dat zeker de helft van de paarden onder de kap een vrije dag kregen van hub baasje . Vooral het laatste stuk van af de "bahn" tot aan de Villa waren niet voor alles en iedereen weggelegd . De laatste dubbele rechtse nog en we zijn weer veilig aangekomen...................... halverwege deze stuur-actie gaan er wat bellen rinkelen in mn hoofd dat het eindpunt niet helemaal gepland gaat zijn.Ik grijp op het laatste moment in en kom tot stilstand ongeveer 10 cm voor de linker pilaar van de poort opening van de Villa . Deze bijna touché had zowel de pilaar als mijn trouwe auto"tje geen goed gedaan . We steken terug en hup even het stof van de zuigers en met de nodige wheel spin kom ik op een zogoed als lege parkeerplaats tot stilstand .

    Snel naar binnen en door de nog steeds vallende sneeuw zoek ik een weg naar den "klingel" , shit slippers vergeten . Dus terug slippers pakken en snel naar binnen. De gastvrouw vraagt of ik makkelijk tot daar heb kunnen komen aangezien toch op veel plaatsen n weer alarm was afgegeven, alleen de laatste 100 meter de rest was geen punt zeg ik lachend .
    Binnen is het kalm tot akelig kalm volgens mij 7 stuks beer en net zoveel hertjes . Maar het is nog vroeg dus eerst even n paar broodjes smeren die natuurlijk worden opgegeten in de bekende hoek. Nee Kim is er niet die is gister naar huis vertrokken, Anastacia niet , "V" niet , eigenlijk niemand van de meiden die ik tot dan toe ken . Dus lekker bank-hangen om te beginnen, dat zetten we voort in het andere gedeelte waar ik lekker wat ik de tuin kan loeren . De honden rennen wat door de sneeuw en het is best een leuk gezicht . Ah 1 bekend gezicht komt een bankje naast me zitten met dezelfde interesses , het is Angie . Op een of andere manier zeggen wij elkaar steeds hallo en hoi maar verder niets. Ren ren !!! haasje ren roept Angie opeens en als ik kijk hebben de honden hun zin gezet op n haas die rent voor zn leven. Zouden ze hem opeten vraagt ze me met toch wel mooie oogjes ??? geen iedee maar koud maken lukt ze wel verzeker ik haar . Na een min of 5 heen en weer is de haas weg en weten de honden niet waar ze hem zoeken moeten , Angie opgelucht ze vond het maar zielig voor het haasje . Ik had meer van die 2 "keffers" verwacht maar het is niet anders , en het was nog geen kerst dus wat moeten we nu al met n haas zeg ik haar nog .

    Angie gaat de sauna in en ik blijf alleen wat in de bank hangen, wat rond kijken wat mn mail checken............. hopend op n antw van "V" . Opeens kijk ik een dame recht in haar ogen die voor me aan de bar zit , we lachen een keer na elkaar verder niks .Een minuut of 10 later verhuist de dame naar n bankje schuin voor me , zo das mooi van ver af zien we niet zo best denk ik nog . Pffffff de lipstick is wel heel erg fout veels te rood en past totaal niet bij de rest . Weer lacht ze en ik kijk vriendelijk terug , of Kater zin heeft in een kauwgom vraagt ze van ver af . Ik laat de mijne tussen mijn tanden zien maar gebaar haar dat ze wel bij mij op de bank mag komen zitten. Ze staat op en loopt heel sexy op me af , eigenlijk ziet ze heel best uit alleen die lipstick dan ............. Ze heet Liana en komt uit Rumänien verteld ze . We babbelen wat en ergens vind ik dit wel n hele lekkere dame , n beetje zoals Julia maar toch anders . Ik vraag haar wat ze fijn vind en hoe lang ze normaal "kamerd" , normaal n half uur zegt ze maar als het gezellig is kan het wel eens wat uitlopen. Extra"s waren niet haar ding volgens alles en zeik maken over de "prijs" ook niet als het prettig was het liefste 100 maar voor die 25€ extra ging ze niet mekkeren waren haar woorden. Verder verklapt ze dat mevrouw beneden heel verlegen is , maar eenmaal op de kamer er een kat in haar boven komt . Aha een KAT die wil ik wel proberen boven te krijgen in haar . De vraag die altijd weer komt beantwoord ik met Ja!! binnen nu en 30 sec met jou !!!.

    We lopen de trap op , altijd mooi achter n dame omhoog mmmmmmmmm . Op de kamer aangekomen kust ze met op n tepel die meteen vuur rood is van haar lipstick. Ze gaat even naar de badkamer en komt snel weer terug de lipstick is weg en ze ziet er meteen veel mooier uit . Ik kus haar , kijk in haar ogen en die zijn mooi !!!!! ik heb best al wat mooie oogjes gezien maar deze kleur bruin nog nooit . Kijk er nog eens in en verdrink er haast in. Ik kus haar nog een keer en Liana laat zich afzakken en rukt de handdoek van mn lijf . Meteen trakteert ze me op een pijp beurt die er zeker wezen mag en ik kijk opzij in de spiegel , en denk dat ik Jansen zie staan GRPJE maar ik moet er haast om lachen terwijl ze lekker ........... Ze stopt om even adem te halen en op dat moment til ik haar op en zwiep haar in 1 worp zo op het bed . Behendig ontdoet ze zich van haar laatste kleding stukje en meteen duik ik met mn tong lekker in haar poesje. Mmmm zo lekker proef je ze zelden bijna de zelfde zoete smaak als Anastacia , misschien wel het zelfde dieet . Het duurt niet lang of ze spartelt aardig tegen , zo snel wil ze nog niet komen dus er word rap een rubbertje gepakt en met haar mondje doet ze hem er in 1 keer over heen . Deze keer ook niet zn te kleine maat zoals vaak voorkomt dus weer n plus voor de ze meid. We laten elkaar om beurten alle hoeken van het bed zien en ook nu krijg ik opeens div Roemeense woorden vrij luid te horen . Wat zou ik toch eens graag weten wat die meiden allemaal uitkramen , ik verstaat er geen zak van . Na ruim 1,5 uur word het langzaam tijd voor de eindsprint en Riana op het bed liggend trekt mij heerlijk naar / over de eindstreep terwijl ik lekker met haar poesje speel . Na dat we weer flink het nest bevuild hebben veeg ik het ergste van haar af en draag haar naar de badkamer . Voor de spiegel veeg ik nog een vlekje uit haar haar en we stappen samen de douche in . Ik zeep haar lekker in en zij doet hetzelfde bij mij , als ze mijn staart onder de douche kop houd begint deze meteen weer tot leven te komen . Dit brengt haar op andere gedachten en binnen enkele minuten laat ze me voor de 2e keer klaarkomen , pfffffffffffff wat n meiske ............ dit had ik onder op het bankje niet kunnen voorspellen. Voor we de kamer afgaan duw ik haar haar "verdiende" deel in haar handjes en kreeg nog een hele lange diepe zoen van haar . Niet zeiken over € fluister ik haar in dat had je zelf gezegd , met een smile van oor tot oor lopen we samen de trap af .

    Ik loop meteen door naar de bar en vraag om n blikje red bull , dat hadden we wel weer verdiend . Meteen loop ik verder naar het niet rokers deel om daar even een makkelijke bank uit te zoeken. Met dat ik daar binnen loop die ik iemand aan de bar zitten , het is "V" !!! Kater sluipt op haar af en streelt haar zacht op haar rug , ze draait zich om en zegt : my Hero , you are here !!! Jaja zeg ik the one and only me . Ik vraag haar waarom ze niet reageerde op mn sms"je , ze kijkt heel verbaast . Checkt haar foon en wil mijne zien om te kijken wat ik gestuurd heb . Big mistake mompeld ze ......... I've made a big mistake ........ , blijkbaar het verkeerde nr gegeven . Ben je allang hier vraag ik , ja n uur is "V"s antwoord en jij ??? Ik al de hele middag , heb je niet gezien zegt ze . Nee ik was op n kamer en wist niet dat je nog zou komen . Ze baalt van dat verkeerde 06 nr ( was ook van haar niet niet het duitse) . Ik "troost" haar door te zeggen dat ook Kater een big mistake had gemaakt om zo snel met n andere dame het nest te delen. Daar wil ze niks van weten de fout lag bij haar, ze werd haast boos op zich zelf en nu gingen we zeker vandaag niet meer samen naar de kamer was haar vervolg . Nou zo erg is het ook weer niet fluisterde ik haar in en stelde voor om even te gaan bankhangen ( kon ik even mooi bijkomen van Riana )

    Binnen n half uurtje fluister ik haar in of ze geen zin heeft om samen lekker .................... ik heb het nog niet uitgesproken of de sleutel is onderweg ware het niet dat ze plots omdraait en terugloopt . Me heel streng aankijkt en erg doordringend zegt : do not escape !!!! en weer terug loopt naar kantoor voor een sleutel .Op de kamer is het weer een vervolg op de eerder 2 keren met haar , gewoon super met een grote S . We maken weer ruim 2 uur vol voor we ons mengen tussen de rest . Het weer blijkt nog steeds het zelfde te zijn buiten en ook "V" maakt zich net als Riana zorgen over haar vlucht naar huis over enkele dagen . Ze geeft me ook haar andere 06 nr"s en ik besluit langzaam te vertrekken. In dit weer vind ze dit geen best plan en steld voor om de nacht bij haar te blijven. Ik vertel haar dat dat echt niet gaat omdat ik over n paar uur alweer heel ergens anders moet zijn voor de "grote" geld schieter . Tja Thats life .

    De weg terug valt eigenlijk reuze mee , maar op de 61 ligt toch nog n best pak sneeuw . Ik besluit aan te haken bij n Duitse Audi en zo karren we met n aardige vaart lekker over de linker helft van de verder totaal lege "bahn" . Een beetje dromerig kijk ik naar de naald op t klokje en deze verteld me dat het akelig hard gaat voor deze omstandigheden , eigenlijk te akelig vind ik zelf . Ik besluit voor de 1e keer af te haken en stuur naar rechts terwijl ik het gas los , met een tik op de alarm lichten wens ik de andere "mafkees" een goede reis en tuf n heel stuk langzamer door naar huis .

    De volgende dag stuur ik "V" een berichtje dat we "veilig" zijn aangekomen , de rest laat ik weg . Bericht terug is dat ze op het vliegveld wacht op haar vlucht en dat ze vreest voor een ongeplande overnachting daar van wege de sneeuw. En of ik het meende haar te brengen zou de vlucht totaal niet door gaan . Ik stuur terug dat ik het meende , maar hoop dat het niet nodig zal zijn .Enkele sms"jes volgen nog de komende 12 uur .......................met een laatste of ik haar kan komen halen , het vliegtuig vertrekt niet !!!!
    Pfffff ik weer met mn grote bek , Ping !!!! bericht van "V" : grapje , vliegtuig is zojuist veilig geland en ben "thuis". Wat een dame , zo mooi en nog humor ook .




    Het moge duidelijk zijn dat "V" van uit het niets zo op nr 1 staat naast die andere lieve meid uit het nog steeds gesloten prive-huis .

    Lieve Riana komt met stip binnen op nr2


    Tot zo ver deel 4 en tevens laatste deel

 

 
Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60