Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 227
  1. #26
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Last Online
    9 augustus 2011 @ 19:36
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    nieuwe ijsbeer gaat dit weekend voor t eerst maar eens de omweg maken naar VV. kunnen de ijsberen me vertellen of zondag of maandag de aanrader is ?

  2. #27
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muchdutch Bekijk bericht
    nieuwe ijsbeer gaat dit weekend voor t eerst maar eens de omweg maken naar VV. kunnen de ijsberen me vertellen of zondag of maandag de aanrader is ?
    Vrijdag of zaterdag zijn de beste dagen !
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  3. #28
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    10 april 2024 @ 22:47
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muchdutch Bekijk bericht
    nieuwe ijsbeer gaat dit weekend voor t eerst maar eens de omweg maken naar VV. kunnen de ijsberen me vertellen of zondag of maandag de aanrader is ?
    Zondag is beter dan maandag; maar PHG -vlakbij de villa-op zondag is wellicht veel beter.
    Het doel heiligt de middelen

  4. #29
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Last Online
    9 augustus 2011 @ 19:36
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    PHG op zodag ?? zaterdag dan iig maar naar VV.... !

  5. #30
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muchdutch Bekijk bericht
    nieuwe ijsbeer gaat dit weekend voor t eerst maar eens de omweg maken naar VV. kunnen de ijsberen me vertellen of zondag of maandag de aanrader is ?
    Maandag is in de meeste clubs vrij rustig qua aantal dames (maar ook weinig klanten). Sommige beertjes vinden dat prettig, de meeste echter gaan liever op dagen dat er meer dames zijn.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  6. #31
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muchdutch Bekijk bericht
    PHG op zodag ?? zaterdag dan iig maar naar VV.... !
    Zo ga ik het ook doen , maar als je zaterdag in de Villa bent geweest kun je zondag gratis binnen !
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  7. #32
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Last Online
    9 augustus 2011 @ 19:36
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Re raul : goed idee ! had eerst suggestie van andere ijsbeer gehad om naar GT te gaan maar VV is dichterbij vanuit Dusseldorf. ga er rond 1900 naar toe en ben erg benieuwd !

  8. #33
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Zo ga ik het ook doen , maar als je zaterdag in de Villa bent geweest kun je zondag gratis binnen !
    Iedereen die tijdens de week (gelijk welke dag) in de Villa is geweest kan er op daaropvolgende zondag gratis in. Weet wel dat het er bij gevolg op zondag vaak over de koppen lopen is.

  9. #34
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Last Online
    9 augustus 2011 @ 19:36
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Re Bredero : Thanx voor de tip. eerst zaterdag afwachten, hoewel ik niet kán wachten !

  10. #35
    Geregistreerd
    27 december 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    dobber op m'n ijsschots
    Berichten
    461
    Discussies
    20
    Thanks
    118
    Thanked
    70 in 31 posts

    Standaard

    Met een grote plons liet ik afgelopen donderdag mijn ijsschots weer eens te water. Even checken of er genoeg antisun in de tank zat (anders zit ik halverwege nog maar op een ijsblokje) en varen maar. Niet naar Duitsland dit keer maar naar Tiel. Tiel? Ging Zgmps het plaatselijke Van der Valk weer eens onveilig maken? Nee, dat hebben we in 't verleden al genoeg gedaan Al kon ik bij dat hotel wel mooi mijn ijsschots stallen om daar vervolgens in de bolide van Elgar te springen en richting Grefrath te koersen. Elgar had voor VV een vrijkaartje bemachtigd en voor Zgmps werd het hoog tijd om buiten GoldenTime om zijn clubhorizon eens te verbreden. Aldoende spoedden we ons naar de Villa der Lusten, althans zo zagen we deze club voor ons, nog wel...

    Eenmaal aangekomen al meteen een enorm verschil met de welbekende 'neukfabriek' in Brüggen, hier in Grefrath konden we de bolide overal kwijt op de vrij lege parking terwijl op dit tijdstip bij GT de beertjes vaak al grommend over straat rollen om de laatste parkeerplekjes te bemachtigen. Nou naar binnen dan maar, na alle verhalen verwachte ik een waar paradijs en dat kwam ook aardig uit. Bij de thekedame had ik genoeg tijd om rond te kijken naar de prachtige inrichting van de villa aangezien ze ontzettend moeilijk begonnen te doen over Elgar's vrijkaartje. Die was namelijk enkele dagen over de houdbaarheidsdatum maar hij had meerdere malen (per mail en telefonisch) geprobeerd dit met een weekje te verlengen maar daar nooit een duidelijk antwoord op teruggekregen . Na veel gezucht van het thekemeisje moest ze eerst ruggespraak gaan houden 'im Büro' bij de baas. Die liet al snel merken dat hij begrippen als klantenbinding en marketing het liefst door de villaplee spoelt want met een bot 'Nein' konden we het doen! Dus nadat we 250 km hadden gereden en ik nogmaals benadrukt had dat ik gewoon zou betalen werd het een paar dagen te late vrijkaartje gewoon doormidden gescheurd . Eigenlijk hadden we op dat moment al weg moeten lopen maar aangezien ik nu toch voor de theke stond en de club ook wel iets verder wilde zien toch maar 100 euries op de balie gelegt en twee bloedrode (bweh) badjassen aangetrokken. In plaats van een stoere ijsbeer voelde ik me eerder een net ontveld zeehondje in deze rode outfit.

    Na een verfrissende douche die bij Elgar net niet toereikend was om alle chagerijn over zijn kaartje weg te spoelen de club binnengelopen. En waar is waar, alles is er schitterend ingericht. Helaas was er verder ook bitter weinig om naar te kijken want de aanwezige dames kon je op twee handen tellen. De dames zaten verveeld voor zich uit te staren of in een hoekje een magazine te lezen aangezien er ook amper beertjes rondliepen. Het nieuwe gedeelte was uitgestorven dus maar via de mooie tuin naar de villa zelf om ons in enkele zetels neer te laten ploffen. Aldaar waren de dames wat aanschietelijker maar voor mij zat er nog weinigs tussen wat ook maar enigzins in de buurt van een GT-meisje kwam. Elgar had zijn chagrijn inmiddels ingeruild voor Milf-Drang en ging er al snel vantussen. Naast mij was ondertussen een groepje Roemeense vriendinnetjes komen zitten waarmee ik al snel aan de babbel raakte. De vrolijkste van de vier was Andrea, een leuk, jong lachebekkie die nog maar net in de Villa was neergestreken. Na een half uurtje babbelen over de diverse koopverslavingen van de vier dames (jurkjes, goud, oorbellen en bij Andrea schoenen) besloten om met haar een van de mooie Villakamers (waar ik veel over gehoord had) te bezoeken. Via de trappen daalden we echter af naar de ondergrondse kerkers van VV waar achter het schoonmaakhok nog een kelderkamer verstopt lag. De zoveelste domper van de dag...

    Andrea zelf deed wel haar best om er een leuke sessie van te maken. Ze was duidelijk onervaren in het 'vak' maar is van nature echt een teasertje. Ze zette de zgmps-ontdooiing in gang met een langzame maar o zo verleidelijke striptease (waar menig pro nog best wat van kan leren). Toen ze zich uiteindelijk in mijn armen stortte hebben we lekker op bed het halve uur volgestoeid.

    Na bij de douches Elgar weer tegen het lijf te lopen zijn we nog even een bakkie gaan doen in de tuin, waar een mager zonnetje net door de grijze wolken probeerde te breken. De sfeer in de Villa was echter nog niets veranderd en deed me eerder denken aan een bejaardensocieteit dan een spannende saunaclub. Na nog een rondje te hebben gelopen keken Elgar en ik elkaar aan en zeiden tegerlijkertijd: Wegwezen hier, op naar GT! Waarna we de lelijke rode badjassen van ons afwierpen en de sleutels op de thekebalie wierpen. Dat we VV van ons lijstje leuke clubs zouden schrappen kon de theke wel van ons gezicht aflezen. Dat ze haar vrijkaartjes voor die komende zondag dan ook lekker mocht houden kan haar dan ook niet verbaasd hebben. We trokken de deur van VillaFlop snel achter ons dicht. Hier gaan ze ons niet snel terug zien!

    --> vervolg van de reis naar GT

  11. #36
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Last Online
    27 juli 2012 @ 09:07
    Berichten
    21
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Is de "zondagactie" bij VV nog alleen van toepassing in juli of ook nog in augustus?

  12. #37
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Jawel, nog steeds zondagsactie

  13. #38
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:23
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maagd69 Bekijk bericht
    Is de "zondagactie" bij VV nog alleen van toepassing in juli of ook nog in augustus?
    In Juli geldt de actie in ieder geval nog wel. Kan op de weblog geen info vinden dat de actie ook in Augustus nog zou gelden, maar de actie is al een paar keer eerder verlengd dus even afwachten of dat deze keer ook zo al zijn.


    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #39
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:20
    Berichten
    13.827
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.369 in 4.542 posts

    Standaard

    Gisteren een prima dag beleefd in de Villa. Het merendeel van de dames is nieuw en er zitten hele aantrekkelijke exemplaren tussen. De sfeer was ouderwets goed.
    's avonds werd door veel dames gedanst op de discodeuntjes van de dj en het bleek een gelegenheid bij uitstek voor dames en heren om elkaar al dansend te teasen en betasten, erg geil.
    Bekende aanwezige ijsberen:
    Jansen - in enkele kamers moesten weer de nodige plinten worden teruggezet door het heen en weer lopend onderhoudspersoneel
    Extince - had weer eens amoureuze escapades met deze keer een prachtige poolse dame
    Raul7 - heeft zijn Casanova danspasjes laten zien en dat oefende een enorme aantrekkingskracht uit op een erg aantrekkelijke poolse dame

    Zelf heb ik twee heerlijke sessies gehad met twee duitse dames, Joanna en Svenja.

  15. #40
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Zondagsactie gaat gewoon verder in augustus

    http://blog.villavertigo.de/saunaclu...n-einer-woche/
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  16. #41
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Last Online
    27 juli 2012 @ 09:07
    Berichten
    21
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ok dus we kunnen in augustus nog genieten van deze actie, komt me goed uit omdat ik dan weer terug ben van vakantie.
    Kan ik weer eens gebruiken maken van deze actie..!!

  17. #42
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Last Online
    27 juli 2012 @ 09:07
    Berichten
    21
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Heb laatst een hele tijd geklets met Eva ( Poolse )maar niet de tijd gehad om nog met haar op de kamer te gaan, zie hier ook geen berichten over haar. Heeft iemand ervaring met deze dame, schijnt er nog niet zo lang te werken. Heb begrepen dat ze voorheen in Harem heeft gewerkt.

  18. #43
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Last Online
    9 augustus 2011 @ 19:36
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Papabeer heeft zoals beloofd de VV vereerd met een eerst bezoekje. Buschi en mevrouw waren vriendelijke en e.e.a. werd uitgelegd maar had niet veel meer nodig na blik op voorbijwandelende dames en lezen ijsbeer-forum ;-)

    Heb eerst rustig rondgekeken en na het verkennen heb mee eerst eens vermaakt met Tamara die er nog niet zo lang werkte. Ze had een goddelijk lijf en een hempje aan waar die heerlijke tieten bijna uitknalden, die moest ik gewoon pakken. prima sessie en wel buiten in een van de tentjes, was een goede suggestie want die kelderkamers zijn stikheet en benauwd. Voor tweede sessie ben ik daar belandt en dat was op het fysieke gedeelte na een afrader.

    Heb wat andere beren gesproken die niet echt bekend waren met forum hier, of duits zijn en niet meer naar de GT willen omdat het daar de fickfabrik wordt genoemd ( what's in a name, and most of all what's wrong with it.....).

    VV is voor mij relaxte plek met zeer prettige bijkomstigheid dat de dames zeer kundig zijn en lekker, maar wel op een paar uitzonderingen na.

    moet nu snel rennen en kom nog terug !

  19. #44
    Geregistreerd
    11 augustus 2008
    Last Online
    19 november 2016 @ 14:33
    Berichten
    295
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard VV op donderdag: niet gepland, wel geslaagd

    Donderdag heb ik, na telefonisch contact met een collega-ijsbeer, een bezoek gebracht aan de Villa.
    Na ruim een jaar afwezigheid heb ik deze club weer herontdekt, en ben er sindsdien 3x naar toe gegaan.

    Het bezoek van afgelopen zondag was een teleurstelling (niet gekamerd), maar was door het enorme overschot van Ijsberen (gratis entree op zondag) wel verklaarbaar.

    Donderdag dus een nieuw kans voor VV
    Om 17:22 arriveerde ik, bijna gelijktijdig met de eerdergenoemde collega-ijsbeer, bij de VV.
    Al direct bij binnenkomst viel ons op dat er een behoorlijke keuze was aan vrouwelijk schoon.

    Na een poosje stelde de collega-beer me voor aan Wiam, waarover ik uitsluitend positieve tot zeer positieve verhalen heb gehoord.
    Werkelijk een prachtige, spontane en lieve meid.
    Helaas was ze donderdag continue bezet.

    Zo rond etenstijd viel mijn oog op de Roemeense Erika, en een kamerbezoek met haar kon eigenlijk niet uitblijven.
    Omdat ze net naar de kamer ging met een concurrent-ijsbeer moest ik even wachten en aanschouwde het vrouwelijke schoon.
    Omdat ik de laatste tijd erg kritisch ben wat de dames betreft, zag ik geen alternatief voor Erika, en besloot op haar te wachten.
    Uiteindelijk zag ik haar zitten aan 1 van de automaten, stapte op haar af en vroeg of ze later tijd had.
    Geen probleem zei ze, en ik wachtte rustig af, en aanschouwde hoe zij het spel op de automaat speelde.
    Een andere, duitse ijsbeer zag haar echter als "zijn bezit" en stopte steeds weer wat muntjes in de automaat als ze bijna uitgespeeld was.
    Zodoende bleef ze spelen, en had ik het nakijken.
    Als ze liever met de automaat spelen dan met mij, dan zijn we zo klaar.....

    Ik vind het gedrag van de betreffende duitse ijsbeer werkelijk stuitend, maar waarschijnlijk is hij een vaste klant van Erica.
    Wat ook opviel is dat deze ijsbeer een aantal dames dronken aan het voeren was, door ze continue van sterke drank te voorzien.
    Op een gegeven moment had hij 7 glazen klaar staan om aan de dames te overhandigen.

    Dan maar op zoek naar een andere dame.......
    Zoals gezegd ben ik de laatste tijd zeeeer kritisch, en dus viel de keuze me zwaar.
    Uiteindelijk zag ik een mooie dame uit de sauna komen, en heb mijn zinnen op haar gezet.
    Met deze dame, de 23-jarige poolse Katrin, ben ik uiteindelijk naar de kamer gegaan, en ging na een uur tevreden weer naar buiten.

    Al met al een geslaagd bezoek, VV staat weer wat hoger op mijn club-lijstje

  20. #45
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Weer eens in VV beland, en wederom een verrassende dag. Verrassend, omdat ZL slechts 1 keer naar de kamer zou gaan, met Wiam, wat niet een overweldigend succes was, en dit toch als een topdag in ZLs dagboek terecht gaat komen.

    Er waren veel bekende beertjes zoals Rex, Sonny, RAUL7, Pistol Pete, Knabbel en ZL kon eindelijk eens de hand schudden met Local Hero en later Onzo. Uiteraard veel slap geOHd met deze en gene.

    Qua dames was er veel nieuws sinds ZLs laatste bezoek. Onder de bekende waren Andrea 1 en 2, Marie, Nadja, Bianca, Michelle 2 (blond, sinds een week in VV), Lavinia (heel nieuw, kwam rond middernacht pas binnen ) Raluka, Erika, Sonja, Alicia, Ouana, Christina, Nicole, Vanessa (allen Roemeens), Annabel, Carmen (blond), Noelle, Emilia, Agnes, Paula, Angelina en nog veel meer fraais.

    Ook 2 NL dames gaven acte de presence, Iska en Madeleine (?), maar daar zal een NL beertje wel meer over schrijven :wink:.

    ZL had na Wiam een rusteloze twijfeltijd en dat merkte Andrea, die eerst wat verstand in die harde kop mepte en hem vervolgens meesleurde naar de dansvloer, want gezeur daar kon ze niet zo goed tegen, ze ging liever Spass machen. ZL weet niet precies meer hoe lang, maar ze hebben toch zeker een paar uur zich daar uitgeleefd tot sluitingstijd, met af en toe een voor ZL noodzakelijke pauze. Ze heeft het misschien niet uitgevonden, maar in dirty dancing zijn er weinig die haar overtreffen. Pffff....

    Meer dames en beertjes waren zich aan het uitleven trouwens, waaronder Angelina ook wel zeer spannend met de billetjes kon trillen, lekker hoor.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  21. #46
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Daumen hoch goed zo

    Ik hoor niks dan positieve berichten over de Villa of Dreams.
    Doet me trouwens goed, ik heb altijd van deze tent gehouden, een liefhebber vanaf het eerste uur.
    Helaas, driewerf helaas, zal ik principieel niet meer nar deze tent gaan.
    Mijn ultieme voorwaarde, Grazella en Nilo tesaam, daar komt toch niks van in huis.
    Al loopt er nu wel een Meid rond die erpee volledig in haar Duivelse macht heeft.
    Ik zal ook geen verdere kritiek uiten op de Villa (heb ik nooit gedaan trouwens) maar ook niet meer op het management, ze zijn klaarblijkelijk een andere weg ingeslagen. En de goede weg, al zal de toekomst dat moeten dudielijk maken, verleden zomer was het ook top in de villa. Houden zo, want de Villa heeft ALLES om het te maken. En nu die superwijffies nog houden, en dan komt dat allemaal zeer zeer goed.
    Was het nu echt nodig hen met de neus op de feiten te drukken? Was het een goede daad voor de Villa? Niemand zal het weten.
    Wat we allen wel weten, is dat de Villa er sinds dat bericht enkel op vooruit is gegaan.
    Zijn er dan toch snuggere Duitsers op deze wereld :wink:

    Prachtige verslagen en geweldige ervaringen die ik lees. Gelukkig maar, zelfs ik wens deze tent, diep vanuit mijn hart, het allerbeste toe.

    erpee

  22. #47
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Ik hoor niks dan positieve berichten over de Villa of Dreams.
    Voor onze Local Hero was het gisteren de Villa of Nightmares !
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  23. #48
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Voor onze Local Hero was het gisteren de Villa of Nightmares !
    Omdat hij samen met een Spanjool dineerde?
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  24. #49
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Voor onze Local Hero was het gisteren de Villa of Nightmares !
    Vorige week donderdag vertrokken enkele ijsberen uit pure ellende en afgelopen dinsdag was het vol met ijsberen, maar nagenoeg geen vrouw te bekennen. Maar gelukkig hebben ze een zwembad. Daar kun je ook relaxen

  25. #50
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden ieder nadeel heb zijn voordeel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Vorige week donderdag vertrokken enkele ijsberen uit pure ellende en afgelopen dinsdag was het vol met ijsberen, maar nagenoeg geen vrouw te bekennen. Maar gelukkig hebben ze een zwembad. Daar kun je ook relaxen
    Dinsdag? Tja, als je een homofeest organiseert van hookers, dan krijg je de volgende namen op je feest: Bobby Vitale, Frankkinky en Caligula. Geef toe, je zou van minder gan lopen, Ace, ik kan de beren geen ongelijk geven en de Meiden hadden ook eieren voor hun geld gekozen
    Als er geen Meiden zijn, kunnen ze je ook niet weigeren, dat is dan weer het voordeel :wink:

    erpee
    Laatst gewijzigd door rplover; 1 augustus 2009 om 11:53

 

 
Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53.

  Living Room 468*60