Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Kelly

  1. #1
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    10 april 2024 @ 22:47
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Daumen hoch Kelly

    Naam : Kelly

    Nationaliteit/Taal : Italiaans/Italiaans-beetje Duits en klein beetje Engels

    Leeftijd : 32

    Haarkleur/-lengte : lang zwart haar

    Lengte dame : 1m60

    Postuur/Cupmaat : slank/D-cup (getuned)

    Tatoeages/Piercings : denk het niet

    Service: TZ/PZC/NMC

    Voordelen: zie recensie

    Nadelen: ziet er wat afgeleefd uit

    Tijdsduur : 40 min

    Prijs : 50 euro+ fooi
    Het doel heiligt de middelen

  2. #2
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    10 april 2024 @ 22:47
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Afgelopen donderdag mijn vrijkaartje voor PSR gebruikt. Ondanks de dreigende onweerswolken rond 13u werd het een prachtige dag. Eerst lekker ontbeten en al meteen van ver een mogelijk Saintmeisje gespot dat in knalgroene outfit rondliep met ontblote bigboobs.......Na het dessert stond ik wat te bladeren in een tijdschrift aan de bar toen plots het al eerder door mij gespotte Saintmeisje recht op mij af kwam. Little Saint stond op scherp, maar hoe dichter ze kwam, hoe minder mooi ik ze vond: de boobs waren wel big maar stevig getuned en haar gezicht zag er wat afgeleefd uit.
    Het eerste contact verliep wat stroef: ze stelde zich voor als Kelly uit Italië (later bleek dat het wel een echte Italiaanse was en geen Roemeense).... nogal vlug vroeg ze om Spass te machen en ik had het onaangename gevoel met een afwerkertje (naar PSR-normen dan) te maken te hebben en mede doordat ik al wat minder gecharmeerd was door haar schoonheid, hield ik de boot af: ik zei dat ik het nog wat te vroeg vond om te kameren (lees: ik ben nog op zoek naar een mooiere meid). Ik zei nog dat ze een sportieve outfit aanhad met haar knalgroene haarband, dito string en gespierde benen... toen ik plots zei dat ik vroeger een niet onaardige tafeltennisser was, fleurde ze op en vroeg of ik geen zin had in een partijtje. Dat zag ik wel zitten en toen de tafel vrij was, hebben we zeker een groot halfuur gespeeld: de eerste slagen verliepen voor mij moeilijk, want ik had nog nooit gepingpongd met een dame met ontblote boezem zodat mijn aandacht in het begin naar de verkeerde rondingen ging Zij had ook talent in tafeltennis zodat het spelletje voor geen van beiden begon te vervelen. Toen ze uiteindelijk aangaf te stoppen, deed ze nog een schuchtere poging om te kameren, maar ik had me wel degelijk in het zweet gespeeld en ik zei: later mss ik moet me douchen. Zo gezegd zo gedaan. Een uur later zat ik in de TV-zaal naar het EK zwemmen te kijken (ik had nog steeds geen nieuw meisje gezien dat mij kon bekoren) toen geheel toevallig Kelly binnenkeek. Ze nestelde zich naast mij en draaide haar tong in mijn nek en mond, haar borsten in mijn gezicht en masseerde me tot ik uiteindelijk begaf onder het motto... ik heb nog niemand anders gespot en als het tegenvalt ben ik vandaag (door het vrijkaartje) maar 50 euro kwijt. 10 minuten later vertrok ik met haar naar de kamer zonder al teveel verwachtingen: wat me wel bekoorde was haar sportieve look en haar prachtige lange zwarte haren.
    Op kamer begonnen we -lekker-te tongzoenen en wat later stortte ze zich op mijn ondertss hardgeworden pik die ze wel heel lekker verwende met opvallend veel deepthroat... mmmm die blowjob kon ik wel waarderen, haar grotje was ondertss kletsnat geworden, tijd om wat standjes te doen... wow ook dat was heerlijk met haar in een 4tal posities... Ook tijdens het neuken bleef ze lekker doorgaan met intens zoenen en het werd dus een heel goeie sessie een 8+ zeg maar.
    We waren ook zeker 40 minuten op kamer geweest en toen ik vroeg hoeveel ik moest betalen, zei ze: 50! Ik maakte er 60 van en prompt zei ze: thank you, a real gentleman... en toen we mekaar een kwartier later tegenkwamen aan de bar, vroeg ze om samen met mij te eten: deze dame steeg alsmaar meer in mijn achting en we hebben samen buiten in de avondzon (zij nog steeds met ontblote boezem) ons avondmaal genuttigd.
    Daarna heeft ze zeker beneden nog 3x van mij afscheid genomen alvorens ze definitief weer 'aan het werk' ging. De 'klik' was er zeker aan beide kanten en ik denk ook dat ze echt van ons samenzijn genoten heeft en even vergat dvp te zijn. Ik denk dat deze meid veel klanten verliest door haar gebrekkige kennis Duits en zo moeilijk een inleidend gesprek kan opbouwen en zo de indruk wekt een afwerkster te zijn. Eigenlijk is ze helemaal niet zo. Het enige spijtige vind ik haar getunede borsten: veel te hard! Jammer!
    Ondanks de tegenvallende line-up heb ik een overheerlijke dag beleefd in PSR met dank aan Kelly, het lekkere eten, sportinfrastructuur en het lekkere zonnetje.
    Het doel heiligt de middelen

  3. #3
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Vreemd... heb ik haar een andere naam gegeven of heb ik mijn sessie met haar niet gepost (ik dacht nochtans van wel).

    Eigenlijk is het nu makkelijk. Ik onderschrijf de sessie van mijne maat hierboven. Ze is écht geil, die dame.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22.

  Freude 468*60