Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Yasmin

  1. #1
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Daumen hoch Yasmin

    Haarkleur/-lengte :bruin/zwart/lang
    Lengte dame :± 170 cm
    Postuur/Cupmaat : volslank/groot
    Nationaliteit/Taal :turks/duits en turks
    Leeftijd : ± 25
    Tatoeages/Piercings :?
    Service: Pzc,Nmc,kussen,FT
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur :30 minuten
    Prijs :50
    Extra’s bij het bezoek:

    Deze Turkse dame komt dus ook al uit GT en had het daar niet zo meer naar haar zin en is na wat omzwervingen terecht gekomen in YY. Erg aardig en daarom maar eens besloten om de dag met haar af te sluiten, Gezien het tekort op dat moment van de kamers maar besloten om het in de sauna ruimte te doen. Kijk het is al zwaar werk maar dan met die hitte erbij en de benauwdheid wordt het erg hard werken voor Koosje, maar goed na veel zweet daar te hebben achtergelaten toch mijn zaadcelletjes tegen haar huigje gespoten nadat we verschillende standjes al hadden uitgeprobeerd, daarna nog gebadderd en de tocht naar huis weer ondernomen, heb het toch bijna 10 uur daar volgehouden, trouwens de terugreis ging veel sneller want dan is er weinig of geen verkeer op de weg en, hoop er snel weer eens heen te gaan en als het eens een keer minder is dan ben je in 20 minuten alsnog in GT
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  2. #2
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Reden Jasmin

    Yasmin of Jasmin, Het verbaasd me toch elke keer weer waar die Gustomass de energie vandaan haalt om zulke geweldige verhalen te schrijven . Was dus inderdaad afgereisd om ook eens een heerlijk dagje te vertoeven in YY en stond om ± 13.00 uur voor de deur en werdt netjes ontvangen door een lieftallige dame, na het bandje de sleutel en de bekende berenvel snel omgekleed en richting tuin en het volledige operationele zwembad.

    En toen..........ja helaas eigenlijk viel het toen stil, weinig dames en weinig beren en dat zou de rest van de dag zo blijven, denk dat er op het toppunt hooguit 50 man binnen waren, let wel dames en heren bijelkaar opgeteld. Dit is voor zo`n geweldig mooie club toch veel te weinig. We hebben het er met zijn drieën nog over gehad, even voor Gustomass, de 3e ijsbeer was wordteenstijd Zag mijn droom om wat paspoortjes in te vullen volledig in duigen vallen , maar dit even terzijde. De dames waar Gustomass het al over had waren drukker met elkaar dan met de toch al weinige ijsbeertjes, en ja zolang dat gebeurd dan zullen de ijsbeertjes toch vaker weg blijven, nogmaals het is dat de service van YY absoluut topklasse is anders zou het misschien wel eens een roemloze ondergang kunnen worden van deze mooie club. En mocht de leiding van deze club dit soort berichten lezen, dan hoop ik van ganser harte dat ze er wat mee gaan doen en dat we nog regelmatig dus naar YY kunnen gaan, en niet het idee krijgen om bij YY in de tuin liggende de concurrentie in Duitsland te moeten gaan bellen om te zien of er daar wel de betreffende toppertjes zijn, en natuurlijk is dit voor een ieder verschillend. Gebeurde er dan echt niets buiten de wedstrijd van Nederland vs Servie Montenegro, zo weet je dat ook weer Gustomass, jawel hoor het is niet alleen kommer en kwel. Niet de door voor mij enkele ijsberen voorgeschotelde toppertjes, eventueel met of zonder bijpassend paspoort maar met iemand iemand die de klappen van de zweep kent :teuflisch .

    Dacht bijmezelf ik kan nog wel even voor de wedstrijd een blik in de kino werpen of daar nog wat te beleven viel en daar zat ze, Jasmin, vrolijk zwaaiende als altijd, en met een beetje die hese stem zei ze, zal ik met jou doelpaal eens gaan scoren, of ze het zo bedoelt hebt zou ik wel nooit te weten komen maar het gaf wel aan waar ze naar toe wilde. Dus ben ik er maar even bij gaan zitten en begon ze me lekker nat en diep te pijpen . Op een gegeven moment vroeg ze of we naar een andere ruimte toe konden en zijn we verhuisd naar een van de achterliggende open ruimtes en ging ze verder met waar ze mee bezig was. Na het aanbrengen van het rubbertje wat posities ingenomen en op het moment van het juichen van het publiek boven na het doelpunt van Robben, mijn eigen doelpuntje gevierd in de vorm van wat zaadcelletjes te deponeren in het ballonnetje dit in doggystyle zodat je haar ruim gemeten boezem goed kon vasthouden, daarna weer naar boven en met de andere beertjes op het terras wat zitten nagenieten onder het genot van een drankje .
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  3. #3
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    9 februari 2024 @ 16:27
    Locatie
    Ergens in het zuiden des lands
    Berichten
    261
    Discussies
    14
    Thanks
    13
    Thanked
    11 in 6 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koos56
    Haarkleur/-lengte :bruin/zwart/lang
    Lengte dame :± 170 cm
    Postuur/Cupmaat : volslank/groot
    Nationaliteit/Taal :turks/duits en turks
    Leeftijd : ± 25
    Tatoeages/Piercings :?
    Service: Pzc,Nmc,kussen,FT

    Deze Turkse dame komt dus ook al uit GT en had het daar niet zo meer naar haar zin en is na wat omzwervingen terecht gekomen in YY.
    Jasmin?, Turkse?, mooie kont?, beetje brutaal, ........ hier gaan toch wat bellen rinkelen, is dit soms dezelfde dame die 'n jaartje geleden nog in GT Brüggen werkte onder de naam Yasmina?..... wie kan daar zekerheid over geven want dan moet ik nodig toch eens YY met een eerste bezoekje gaan vereren (altijd leuk) maar als het deze Yasmina betreft wordt die aandrang toch wel erg groot......

    Met Yasmina in GT toch wel enkele heel bijzondere sessies doorgebracht die me lang zijn bijgebleven.....

    Dickydik

  4. #4
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.441 in 8.519 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dickydik
    Jasmin?, Turkse?, mooie kont?, beetje brutaal, ........ hier gaan toch wat bellen rinkelen, is dit soms dezelfde dame die 'n jaartje geleden nog in GT Brüggen werkte onder de naam Yasmina?..... wie kan daar zekerheid over geven want dan moet ik nodig toch eens YY met een eerste bezoekje gaan vereren (altijd leuk) maar als het deze Yasmina betreft wordt die aandrang toch wel erg groot......

    Met Yasmina in GT toch wel enkele heel bijzondere sessies doorgebracht die me lang zijn bijgebleven.....

    Dickydik
    Dat zou best kunnen want op vaderdag/hemelvaartsdag was ze er ook. .....
    Maar nu komt het : Ik heb haar daarna ook een keer in de PHG gezien. Ik denk echter dat ze daar al weer weg is.........
    Dus misschien heb je kans in YY. Doe maar mee aan de IJsberentrek

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. #5
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Reden absoluut dezelfde

    Jawel Dickydik, ik heb het haar zelf gevraagd na een sessie met haar en het is inderdaad de Yasmina uit GT, en ze is nog steeds brutaal maar vooral erg goed. :teuflisch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dickydik
    Jasmin?, Turkse?, mooie kont?, beetje brutaal, ........ hier gaan toch wat bellen rinkelen, is dit soms dezelfde dame die 'n jaartje geleden nog in GT Brüggen werkte onder de naam Yasmina?..... wie kan daar zekerheid over geven want dan moet ik nodig toch eens YY met een eerste bezoekje gaan vereren (altijd leuk) maar als het deze Yasmina betreft wordt die aandrang toch wel erg groot......

    Met Yasmina in GT toch wel enkele heel bijzondere sessies doorgebracht die me lang zijn bijgebleven.....

    Dickydik
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  6. #6
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Last Online
    26 mei 2022 @ 17:11
    Locatie
    AC
    Berichten
    63
    Discussies
    3
    Thanks
    1
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Lächeln

    Ich habe letzte Woche mal wieder einen Abend in YY verbacht und
    dabei eine super Nummer, auf der umgebauten Spielwiese im "Kino", mit YASMIN genossen! :D
    Einfach naturgeil die kleine und mit so einer DIREKTEN Sprache!!! OTon:"... komm ficken, meine Löcher sind schon feucht..." Ist wohl also nichts für feingeistige Intelekuelle. Aber der Sex, und das ist ja die Hauptsache, saugeil!

    YASMIN oder JASMIN (?) die hier meine ich:

    Haarkleur/-lengte :dunkelblond/lang
    Lengte dame: ca165 cm
    Postuur/Cupmaat : vollslank/D
    Nationaliteit/Taal :turks/duits en turks
    Leeftijd : 32
    Tatoeages/Piercings :keine
    Service: Alles
    Voordelen: völlg ungehemmt
    Nadelen: die Schwerkraft hat ihre Spuren an ihren Brüsten hinterlassen, also optisch naja, aber trotzdem schön griffig die Titten.

    Tijdsduur :40 minuten
    Prijs :50E gefordert /60E gegeben
    Extra’s bij het bezoek: Massage!!!

    Guss Friedel

  7. #7
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Last Online
    26 mei 2022 @ 17:11
    Locatie
    AC
    Berichten
    63
    Discussies
    3
    Thanks
    1
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Hallo YY Freunde,

    ich habe Yasmin/Jasmin schon lage nicht mehr im YY gesehen, weiß jemand wo sie jetzt arbeitet, hätte gerne mal wieder das Vergnügen mit Ihr !
    gruss Friedel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FHAC Bekijk bericht

    YASMIN oder JASMIN (?) die hier meine ich:

    Haarkleur/-lengte :dunkelblond/lang
    Lengte dame: ca165 cm
    Postuur/Cupmaat : vollslank/D
    Nationaliteit/Taal :turks/duits en turks
    Leeftijd : 32
    Tatoeages/Piercings :keine
    Service: Alles
    Voordelen: völlg ungehemmt
    Nadelen: die Schwerkraft hat ihre Spuren an ihren Brüsten hinterlassen, also optisch naja, aber trotzdem schön griffig die Titten.

    Tijdsduur :40 minuten
    Prijs :50E gefordert /60E gegeben
    Extra’s bij het bezoek: Massage!!!

  8. #8
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FHAC Bekijk bericht
    Hallo YY Freunde,

    ich habe Yasmin/Jasmin schon lage nicht mehr im YY gesehen, weiß jemand wo sie jetzt arbeitet, hätte gerne mal wieder das Vergnügen mit Ihr !
    gruss Friedel
    Leider, keine Ahnung.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  9. #9
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Last Online
    5 maart 2024 @ 14:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    332
    Discussies
    18
    Thanks
    11
    Thanked
    86 in 37 posts

    Daumen hoch Yasmin

    Gisteren voor het eerst met mijn vaste wandelmaatjes Spghetty en 2bat4you naar Roermond afgereisd. Daar arriveerde wij om half 2 op de parkeerplaats van Yin Yang. Mooi op tijd om nog tegen het lage tarief van 35 euro binnen te komen.

    De inrichting van de club ziet er prima uit; veel saunafaciliteiten en leuke zitjes bij de bar. Het buitendeel even door het raam bekeken, maar ziet er ook fantastisch uit. Het uitzicht is ook geweldig.
    Het eten is helemaal super. 's middags aan de eieren met spek en 's avonds is er een ruime keuze aan vlees om zelf op de bakplaat te bereiden. Hier kunnen vele clubs (ook GT!) een voorbeeld aan nemen.

    De dames zijn over het algemeen redelijk van postuur en zien er iets minder knapper uit dan de poppetjes die wij bij GT gewend zijn. Gelukkig zijn de dames van postuur meestal wel mijn types, echter mijn wandelmaatjes hebben een iets andere voorkeur.

    Yasmin was voor mij de derde en laatste dame die ik inmiddels in de avonduren benaderde om met mij te gaan stoeien. Ik heb een echte GFE met haar beleefd! Eerst lekker rommelen in de kino om vervolgens in 1 van de nabijgelegen kamers de liefde te gaan bedrijven.

    Ze pijpt heerlijk met lange halen en weet daarmee je ballen ook te stimuleren. Ze zoent redelijk; in het begin wat terughoudend maar hoe verder de vrijpartij vorderde ging het zoenen steeds spontaner. Deze dame heeft een geweldige D-cup! Als je daar van houd, zoals ik is dat helemaal super!
    Heerlijke billen en een knap stralend gezicht maken het compleet.

    Na het vrijen hebben we nog heerlijk in elkaars armen gelegen en nog wat gepraat. Ze vertelde mij dat ze een Turkse moeder heeft en een Franse vader en ze al geruime tijd in Duitsland woont.

    Deze dame is voor mij een groot gevaar om nogmaals met haar naar de kamer te gaan

    Om 20.30 uur de club verlaten om de avond als 'stapavond' in een gezellige stad af te sluiten

    Elgar

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04.

  Living Room 468*60