Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 213
  1. #101
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterpost22 Bekijk bericht
    Persoonlijk ga ik dan liever minder vaak naar een club en dan liever goed.
    Als je elke keer bbq of steak eet, dan wordt dat ook saai. Gelukkig voorzag phg me zondags van hamburgers

    Maar snap je punt. Als ik moest kiezen, zou dat ook mijn voorkeur hebben.

    En even voor de duidelijkheid, ik probeer partytreffs en pauschalclubs niet op te hemelen ofzo. De dames in sc en dik zijn optisch vaak mooier. Daar zit ook deels het prijsverschil in.

    En om nog even een voordeel te noemen van het credit systeem, het hoeven niet perse 20 min kamers te wezen. Je kunt ook voor 40 min met een dame kiezen. Ik weet alleen niet of je ook 60 of 120 minuten met dezelfde dame mag, al dan niet achter mekaar. Nadeel voor sommigen is dat het dan niet meer 'onbeperkt' is, maar destijds waren die 15 min sessies me net wat te haastig.

  2. #102
    Geregistreerd
    25 december 2014
    Last Online
    20 maart 2024 @ 18:54
    Berichten
    41
    Discussies
    4
    Thanks
    16
    Thanked
    68 in 14 posts

    Standaard

    Enkele weken geleden op uitnodiging van een vriend deze tent bezocht. Dit bezoek kan ik met de volgende woorden omschrijven; teleurgesteld in het aanbod van de dames. De dames waren in de minderheid en totaal niet aantrekkelijk. Naarmate de middag vorderde werd het aanbod als maar kleiner tot we zijn vertrokken. Toen waren er 3 dames voor 8 beren. Ook het aantal kamer is beperkt, afhankelijk van de tijd die je wil doorbrengen met een dame. Het eten was er net voldoende, de koffie zat goed. Kortom zonde van mijn entreegeld. Het zal voor mij de eerste en de laatste keer zijn dat ik deze tent zal bezoeken.
    Mente et Phallus !

  3. Onderstaande 4 leden hebben Sjeng bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 7 juli 2018),CVARIA ( 8 juli 2018),mentholbear ( 8 juli 2018),Wentelt Eefje ( 7 juli 2018)

  4. #103
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 15:14
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.232
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    @ Sjeng: zo herkenbaar. Helemaal eens, zonde van elke euro!

    Calvin

  5. Onderstaande leden hebben CVARIA bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeng (14 juli 2018)

  6. #104
    Geregistreerd
    2 mei 2013
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:38
    Berichten
    53
    Discussies
    2
    Thanks
    128
    Thanked
    139 in 22 posts

    Standaard

    Ben afgelopen vrijdagavond geweest , was na 19:00 binnen maar moest uiteindelijk toch de volle 120 euro betalen . Op vrijdagavond zou het happy hour pas om 20:00 zijn ??
    Tevens zou er volgens de reclame een BBQ zijn , maar heb die nergens mogen bekennen. Ook voor mij waren de ronddwarrelende vliegjes in de Jacuzzi een reden om er niet in te gaan.
    Heb wel met de Turkse dame Ebru een goede sessie gehad
    .

  7. #105
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 05:51
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    Nieuw Teddybeertje, ik heb even op hun site gekeken, staat duidelijk: na 19.00 happy evening 100 euro entree.
    Dus ze hebben je 20 euro teveel laten betalen.
    Voor mij eenreden om hier NIET heen te gaan.

    Groet, schoolmeester.

  8. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    NieuwTeddyBeertje (31 juli 2018)

  9. #106
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Nieuw Teddybeertje, ik heb even op hun site gekeken, staat duidelijk: na 19.00 happy evening 100 euro entree.
    Dus ze hebben je 20 euro teveel laten betalen.
    Voor mij eenreden om hier NIET heen te gaan.

    Groet, schoolmeester.
    Dat vind ik idd ook niet netjes van ze. Hadden ze hun site tijdig moeten aanpassen als er iets veranderd is.

  10. #107
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 15:14
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.232
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    Er zijn wel meer leugentjes omtrent Xanten.

    Er staan ook aantrekkelijke slanke dames op hun website, nou ik kan je uit eigen ervaring vertellen, die zijn er ook niet . Dus Xanten is niet wat het lijkt (i.d.d. ja, te mooi om waar te zijn).

    Calvin


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Dat vind ik idd ook niet netjes van ze. Hadden ze hun site tijdig moeten aanpassen als er iets veranderd is.

  11. Onderstaande leden hebben CVARIA bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (17 januari 2019)

  12. #108
    Geregistreerd
    24 mei 2018
    Last Online
    3 maart 2024 @ 20:26
    Locatie
    Regio Haaglanden
    Berichten
    75
    Discussies
    0
    Thanks
    40
    Thanked
    250 in 53 posts

    Standaard

    Snipperdagje genomen en op naar de Masker Party in Xanten..yeah...NOT. Daar stonden we met een beer of 6. Na anderhalf uur toch maar even met Ellena gekamerd en dat werd een echt quicky, de dames hadden het druk. Ze waren met z’n drieën en de deurbel bleef gaan. Volgens bardame Anja hadden de dames last van Stau of andere vervoersproblemen.
    Gelukkig was daar Lea die ik bij mijn laatste bezoek uitgebreid had liggen rimmen en masseren en dat was ze niet vergeten. Heerlijke standaard missionaris gehad dus het zonnetje begon weer te schijnen. Na een jacuzzi massage heb ik me laten pijpen door de Dominicaanse Judith met haar warme mondje en handjes. De dag afgemaakt met nog 20 minuten Ellena en 40 minuten Lea met diverse activiteiten. En Lea heeft hem graag door de achterdeur, alleen vertelde ze me dat pas aan het einde dus volgende keer, 5 september is ze weer terug van Urlaub, begin ik daar mee ;-)
    Kortom, die party thema’s stellen niet zoveel voor. Maar ik blijf het die 2 uur rijden en 120 euro waard vinden en gezien de aanloop ben ik niet de enige.

  13. Onderstaande 5 leden hebben ijsbeer63 bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (18 augustus 2018),der lickmeister (19 augustus 2018),Eddy_V (18 augustus 2018),Kwakje (20 augustus 2018),Wentelt Eefje (18 augustus 2018)

  14. #109
    Geregistreerd
    20 mei 2011
    Last Online
    11 maart 2024 @ 15:23
    Berichten
    88
    Discussies
    1
    Thanks
    67
    Thanked
    93 in 37 posts

    Standaard

    Woensdag deze club een bezoek gebracht. Vroeg aanwezig en mijn kaartje verzilverd van een ander forum. Thekedame was aardig. Eerst omgekleed en onder de douche gesprongen . Zon 10 meiden aanwezig , meeste toch wat asn de gewichtige kant. Eten en drinken was ok. Bij de dames toch elke keer dubbele tijd genomen. Ze deden toch wel hun best om het naar de zin te maken . In totaal 3 dames gekamerd waarbij de laatste Roemeense toch wel het beste was. Spreekt Engels en heeft een normaal figuur en een goede service. Mij verder wel goed bevallen en na 6 uur verblijf huiswaarts gegaan

  15. Onderstaande leden hebben pieterjan72 bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (23 augustus 2018)

  16. #110
    Geregistreerd
    24 mei 2018
    Last Online
    3 maart 2024 @ 20:26
    Locatie
    Regio Haaglanden
    Berichten
    75
    Discussies
    0
    Thanks
    40
    Thanked
    250 in 53 posts

    Standaard

    En nee ik heb geen aandelen bij deze PT maar toch maar weer een verslagje van mijn dag.
    De dag begon met Jessica, een goed gevulde Bulgaarse dame die er prima uit ziet. Lekker mee gekamerd. Vervolgens de opdringerige lawaaipapegaai Elena lekker haar gang laten gaan. Kortom de eerste 2x20 minuten waren prima besteed.
    En dan een klein missertje. Ebru en Nadja samen, tja niet helemaal mijn ding. Een 6- zullen we maar zeggen.
    Gelukkig de dag goed af kunnen sluiten met 40 minuten Samantha. ‘Lekker kontje’ & ‘Lekker neuken’ is zo’n beetje haar Nederlands maar daar druipt de geilheid dan ook vanaf en ook uit als je je tong er tegenaan zet ;-).
    Kortom weer een goed bestede dag afgewisseld met jacuzzi, sauna en een hapje eten.
    Ook nog uitleg gegeven aan een Nederlands beer hoe je die 6x 20 minuten kunt inzetten en dat je daar niet met een zak met 18 muntjes rondloopt. Het is tenslotte geen kermis :-)
    Persoonlijk vind ik prijs kwaliteit prima dus ik voel voorlopig nog niet de behoefte om mijn kwakje voor een hoger bedrag kwijt te raken.

  17. Onderstaande 2 leden hebben ijsbeer63 bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (30 augustus 2018),Wentelt Eefje (29 augustus 2018)

  18. #111
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    maar ijsbeert63 zowel pmc als nmc?

  19. #112
    Geregistreerd
    24 mei 2018
    Last Online
    3 maart 2024 @ 20:26
    Locatie
    Regio Haaglanden
    Berichten
    75
    Discussies
    0
    Thanks
    40
    Thanked
    250 in 53 posts

    Standaard

    @phea, je hoeft er inderdaad geen pzc en nzc activiteiten te verwachten. Ik denk dat Barbara je persoonlijk te tent uit schopt wanneer je dat aan de dames gaat vragen.

  20. #113
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    daarom kom ik daar ook al heeeeee lang niet meer, vroeger was er een samira...en een elvira en een mandy die kent barbara ook nog wel...dat waren goede tijden voor pt xanten.....en daar werd niet nzc gedaan beste man...wat een feest was dat...

  21. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (29 augustus 2018)

  22. #114
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 05:51
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    Inderdaad phea, ELVIRA: geweldig wat kon die goed pijpen, was mooie tijd daar in de vorige locatie.

    Die tijd is helaas voorbij.
    Nieuwe locatie heb ik geen behoefte aan om heen te gaan, ik lees helaas te veel negatieve verslagen.

    Groet, schoolmeester.

  23. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    mooneye (17 februari 2020)

  24. #115
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    maar ijsbeert63 zowel pmc als nmc?
    Uiteraard dat is nu eenmaal wettelijk zo geregeld in DE en daar dienen wij als nette en beschaafde beren aan te houden.

  25. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (30 augustus 2018)

  26. #116
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 05:51
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    Zo is dat, we zijn allemaal nette ijsberen die ons aan de wet houden...…

    Groet, schoolmeester.

  27. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (30 augustus 2018)

  28. #117
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    Ja phea, de oude locatie was veel gezelliger. Groot gezamenlijk bed en in het achterkamertje het hemelbed. en niet te vergeten heet hondenhok naast het grote bed kon je in kruipen en er boven op. Dat was nog eens een speelweide. Maar dit is helaas vergane glory. Waar is toch die goede oude tijd gebleven. De nieuwe locatie is veel te groot en niet gezellig. Barbara is veel te commercieel geworden. Aan de bar lacht ze wel. Maar ze houd de teugels te strak in de hand. Dat merk je ook aan de dames. Misschien is dit wel de reden dat veel van de oude garde er niet meer zit. OK Elvira snap ik nog wel. Zij was al behoorlijk op leeftijd voor dit werk. Maar ondanks dat, toch de meest gevraagde vrouw van PTX. En Samira was top. Mandy ken ik verder niet. En niet te vergeten de 2 dames waarvan ik altijd dacht dat het een tweeling was. Ze leken zoveel op elkaar.

  29. Onderstaande 4 leden hebben lyon bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (30 augustus 2018),fr_loper (30 augustus 2018),mooneye (27 september 2018),phoenix (30 augustus 2018)

  30. #118
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 05:51
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    MANDY was een vrij lange dame van ong. 30 jaar.
    Was echt een lekker ding.
    ELVIRA had later de leiding in een party-treff.

    Groet, schoolmeester.

  31. #119
    Geregistreerd
    16 maart 2013
    Last Online
    9 januari 2023 @ 18:56
    Berichten
    20
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    hoi ijsbeer ik las je verhaal dat jessica er was afgelopen woe ik dacht dat ze er niet meer werkte

  32. #120
    Geregistreerd
    24 mei 2018
    Last Online
    3 maart 2024 @ 20:26
    Locatie
    Regio Haaglanden
    Berichten
    75
    Discussies
    0
    Thanks
    40
    Thanked
    250 in 53 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wim491 Bekijk bericht
    hoi ijsbeer ik las je verhaal dat jessica er was afgelopen woe ik dacht dat ze er niet meer werkte
    Hoi Wim, ze stelde zich voor als Jessica. Ik heb verder niet gevraagd hoelang ze hier werkte. Dus misschien een ander. Verder klopt de aanwezigheid lijst voor geen meter van deze club dus laat ik me verrassen.

    Verstuurd vanaf mijn ASUS_X00AD met Tapatalk

  33. #121
    Geregistreerd
    17 maart 2014
    Last Online
    28 augustus 2023 @ 14:23
    Berichten
    62
    Discussies
    0
    Thanks
    61
    Thanked
    176 in 30 posts

    Standaard

    Gister ook deze club bezocht. Ik was er klokslag 11 uur en was rond half vier 'klaar'. De ontvangst was wat merkwaardig, omdat de 'directe/eerlijke' Nederlandse dame achter de balie me vertelde, dat ze een hekel had aan hoerenlopers en er vooral was 'voor de meiden'. De meiden hadden echter minder problemen met me en ik heb een paar prettige uurtjes doorgebracht. In eerste instantie was de keus beperkt to vier. Lea, Samantha en judith kwamen rond half twee de line-up versterken.

    Ik ben meteen naast Lisa gaan zitten: 23 jaar, grote bos krullen en slank, maar met het gebit van een spits uit de lagere Engelse voetbaldivisies en ze staat nog niet op de website. Ze sprak alleen Roemeens en Italiaans, maar deed wel haar best om er iets van te maken en was zeker niet onvriendelijk. Na 10 minuten op de bank naar de kamer gegaan, waar het allemaal wat te snel achter de rug was. Na een saunabezoek en een lunch buiten op de bank naast Ellena beland en met haar 40 minuten gekamerd. Ellena is een vrij stevige Grieks-Turkse, mooie borsten, een dertiger met twee gouden voortanden (tanden zijn blijkbaar een ding in Xanten). Met haar 40 minuten kamergang afgesproken (tegen dubbele punten) en die was prima: lekker lang en goed pijpen, neuken in diverse standjes en naderhand nog wat gezellig nakletsen. Na weer een sauna en nog een broodje, kwam Lea naast me zitten: Lea is Bulgaars, eind dertig, wat langer en met een goed figuur (licht buikje, maar alles goed in proportie. Ook met haar 40 minuten op kamer geweest. Na een hele poos elkaar tieten/tepels sabbelen, ging ze cowgirl en kwam ze haarzelf bevingerend luidruchtig klaar (kan ook zijn dat ze uitstekend acteerde). Vervolgens missionarisstijl klaargekomen en de tijd volgemaakt met wederzijdse massages. Uiteindelijk nog met Judith op de kamer beland (een gezette Dominicaanse vrouw, ergens in de twintig, lief gezicht, mooie borsten, praat redelijk Nederlands, want ook hier achter de ramen werkzaam geweest). Ik had geen zin om alles af te sluiten met nog een vluggertje en hebben daarom alleen wat gekletst, gestreeld en geknuffeld. Erg lieve meid!

    Al met al een goede ervaring. Twee keer twintig minuten en twee keer veertig minuten gekamerd. De 40-minutenservice in plaats van een 20 minuten-vluggertje (in de praktijk vaak 10-15 minuten) maakt Xanten voor mij de moeite waard, voldoende kwantiteit met duidelijk verhoogde kwaliteit. Verwacht geen fotomodellen, maar meiden (veelal van de steviger soort), die 15-25 jaar jonger zijn dan de vijftiger, die ik ben. Gister was het erg rustig. Er waren er 7 DvP en heb ik slechts 6 medeberen gespot (op één na allen uit Nederland).

  34. Onderstaande 10 leden hebben chumo bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 ( 7 september 2018),fr_loper ( 7 september 2018),hallodaarbenikweer ( 7 september 2018),Kwakje ( 7 september 2018),lyon ( 7 september 2018),mynasch ( 7 september 2018),Partytreff Xanten (29 september 2018),stimpy3 ( 7 september 2018),Ultiem_Genieter ( 7 september 2018),Wentelt Eefje ( 8 september 2018)

  35. #122
    Geregistreerd
    24 mei 2018
    Last Online
    3 maart 2024 @ 20:26
    Locatie
    Regio Haaglanden
    Berichten
    75
    Discussies
    0
    Thanks
    40
    Thanked
    250 in 53 posts

    Standaard

    Vandaag weer een heerlijk dagje “schwanz wellness” beleeft afgewisseld met sauna en jacuzzi. De dag begon met mijn toppertje Sarah met een lekkere pmc en nmc. Deze dame heeft ervaring. Gevolgd door de nieuwe Susi met dezelfde combi.
    En toen was daar Nina. Een klein dikkertje met een kinderstemmetje. Tja toch maar proberen...helaas niet mijn ding ook al deed ze haar best.
    Ellena was weer zwaar aan het vissen dus ook aan haar prima pmc ontkwam ik deze keer ook niet.
    De dag afgesloten met 40 minuten Sarah met Russisch, pmc en een heerlijke massage.
    Wederom weer een geslaagde Xanten dag.

  36. Onderstaande 4 leden hebben ijsbeer63 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (26 september 2018),firstme (27 september 2018),Partytreff Xanten (29 september 2018),Wentelt Eefje (26 september 2018)

  37. #123
    Geregistreerd
    21 augustus 2010
    Last Online
    5 januari 2019 @ 22:51
    Locatie
    Xanten
    Berichten
    147
    Discussies
    25
    Thanks
    2
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Dit weekend is party bij Partytreff Xanten kom langs en ga lekker genieten

    TCIL7511.jpg

  38. #124
    Geregistreerd
    21 augustus 2010
    Last Online
    5 januari 2019 @ 22:51
    Locatie
    Xanten
    Berichten
    147
    Discussies
    25
    Thanks
    2
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Beste Chumo,

    wij hebben jouw bericht in dit forum gelezen en betreuren dat je bij binnenkomst deze ervaring hebt beleefd. De dame is inmiddels niet meer werkzaam bij Partytreff Xanten. De instelling van haar (ook betreffende jouw bericht hier op het forum) is niet passend bij onze club. Wij danken voor je bericht en hopen dat je nog eens een bezoekje aan ons brengt.

    Met vriendelijke groet,

    Partytreff Xanten

  39. Onderstaande leden hebben Partytreff Xanten bedankt voor deze bijdrage:

    mynasch (16 oktober 2018)

  40. #125
    Geregistreerd
    27 augustus 2018
    Last Online
    2 november 2018 @ 07:46
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 9 Times in 1 Post

    Standaard

    Hallo mede ijsberen,

    Gisteren een bezoek gebracht aan Partytreff Xanten. Dit was mijn eerste keer en het viel me niet tegen Na een rondleiding van 1 van de dames. Begon ik met een colaatje en een verkenningsrondje met de meiden. Het zijn niet de slankste maar wel allemaal super aardig en lief. Lea was mijn favoriet en daar heb ik 2 kamergangen met genomen. 1x20min 1×40min mocht bij de langste zelfs haar anus vingeren en likken Er waren in totaal 6 ijsberen en 8 dames. Van 11:00 tot 13:30 zelfs met 1 andere man de dames mochten bedienen. Topclub en waar voor je geld is mijn mening. Misschien ook omdat het mijn eerste keer was gr Tuxedo

  41. Onderstaande 9 leden hebben Tuxedo bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (30 september 2018),Eddy_V (29 september 2018),firstme (29 september 2018),fr_loper (30 september 2018),Mr Bluenose (11 november 2018),phoenix (29 september 2018),snow.m (27 oktober 2018),Ultiem_Genieter (29 september 2018),Wentelt Eefje (29 september 2018)

 

 
Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52.

Babylon 468*60   Diamond 468*60