Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 213
  1. #76
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    Gisteren @ 16:09
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.243
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    Partytreff Xanten Admin: New ladies? It would be really to your advantage if the ladies that actually work at your premises are visualised on your webpage. Managing expectations.

  2. Onderstaande 3 leden hebben CVARIA bedankt voor deze bijdrage:

    cornelis312 (15 mei 2018),Mr Bluenose (19 mei 2018),pret (13 mei 2018)

  3. #77
    Geregistreerd
    8 januari 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 20:22
    Locatie
    www.bigtit-special.com
    Berichten
    240
    Discussies
    9
    Thanks
    83
    Thanked
    297 in 77 posts

    Standaard

    Als iemand interesse heeft in een vrijkaartje cq. entree voor 60 euro de gehele dag PM me.

  4. #78
    Geregistreerd
    18 september 2014
    Last Online
    25 januari 2024 @ 09:03
    Berichten
    1.913
    Discussies
    20
    Thanks
    552
    Thanked
    1.574 in 819 posts

    Standaard

    Ik heb wel interesse.

  5. #79
    Geregistreerd
    8 januari 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 20:22
    Locatie
    www.bigtit-special.com
    Berichten
    240
    Discussies
    9
    Thanks
    83
    Thanked
    297 in 77 posts

    Standaard

    Is al vergeven

  6. #80
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 21:31
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.533
    Discussies
    270
    Thanks
    25.998
    Thanked
    15.801 in 6.413 posts

    Standaard

    Op de 2e woensdagochtend van mei richting Xanten gegaan. Eerst even het historisch stadscentrum bezocht, ijsje genomen, bij de oude kerk gebiecht, om mijn weg te vervolgen naar Partytreff om te gaan zondigen ^_^'

    Een fractie getwijfeld of ik wel goed zat, want ik zag een andere naam buiten staan. Maar dankzij leden wist ik dat ik me niet moest laten misleiden. Deed m'n navigatie ook niet, want die loosde me iets na het middaguur zo hun oprit in.
    Een vriendelijke theke ontving me en *vroeg of ik er voor het eerst kwam. Yep, want voorheen begreep ik dat Xanten een ouderwetse Partreff was met openbare actie. Dat is niet aan mij besteed. Maar toen ze vorig jaar ombouwden tot saunaclub met kamers, was ik wel nieuwsgierig geworden. Ik vroeg hoe het zat met die 18 sex coins. Dat blijkt dus niet 18 keer te zijn. Elke kamergang kost minimaal 3 credits. Dus maximaal heb je dus 6 kamer gangen a 20 minuten per keer. En niet 18 kamergangen wat ik eerst dacht.
    Omdat het mijn eerste keer bij deze club was, vroeg de theke een dame om met me mee te lopen.*
    Eerst de trapjes af om me om te toveren tot ijsbeer. Daar stond een speelautomaat waar een dame dr geluk op probeerde. Gangetje door waarbij je langs de douche, toilet en uiteindelijk bij de kleedruimte komt. Netjes met bankje en al. Via de kleedruimte kom je in hun tuin, maar daarover later meer. De dame vriendelijk bedankt voor de begeleiding.
    Gauw omgekleed en opfrissen maar. De douches zijn erg prettig. Ze hebben een sensor en blijven zo lang je er staat aan. Geen gedoe dus met drukknoppen die na enkele secondes weer uitspringt of een sensor waar je telkens met je hand overheen moet gaan. Met slechts 3 stuks kan ik me voorstellen dat het soms dringen Is.*
    Naast de douche staan 2 wasbakken mocht je je willen scheren, tandenpoetsen, etc.
    Toilet is wat verouderd, maar doet wat t moet doen.
    Na opfrisbeurt even terug naar de kleedruimte, om de andere uitgang te pakken. Die leidt naar een kleine relax ruimte met ligbankjes, rustige muziek en een sauna. Vanwege het warme weer vertelde de theke dat ze em helaas niet aan gaan zetten.
    Jammer, had er graag gebruik van gemaakt.
    Via de relax ruimte loop je zo hun tuin in. Wel even apart. Ik ben gewend dat alles vlak Is. Maar hier staat het gebouw soort van verhoogt. Dus de ingang Is op de begane grond. Maar de tuin ligt lager.
    In de grote tuin staan wat tafeltjes, stoeltjes en ligbedden. Van die laatste werd vooral gebruik van gemaakt met het zonnetje.
    In de tuin staat hun jacuzzi. Hoewel dat mijn favoriete wellness element is, *liet ik die maar voor wat het Was. Met het warme weer hadden namelijk ook insecten hun toevlucht erin gezocht en dreven er lustig in rond...
    Daarbij herinner ik me verhalen van een sterke damp schoonmaakmiddel. Daar merkte ik wel iets van wanneer je *de bubbels aan zet. Jammer, want ik vind het een mooie. Eentje die ongeveer zo mooi Is als die in saunaclub Venus. Dus dat Was een domper.*
    Dan maar terug naar boven. Door de klapdeurtjes kom je hun bar ruimte in. De bar staat links, verder links hun restaurant en rechts een danspaal en bankjes. De theke stond al klaar om me een drankje aan te bieden. 3 sterke drank zat inbegrepen, maar aangezien ik daar niet zo van ben heb ik voor wat fris gekozen.*
    Gelijk waren de dames geinteresseerd in de spulletjes die ik had meegenomen, waaronder wat babyolie. Dat zou later goed van pas komen *;-)

    Ik was wat hongerig en moe van de lange rit en wandeling door de oude stad. Dus in het restaurant van hun simpele ontbijt/lunch buffet gebruikt gemaakt en de tuin in om even een dutje te doen. Heerlijk met dit weer! En hun tuin Is best groot. Daar kunnen ze volgens mij best meer mee. Wat hutjes, grotere ligbedden, etc. Maar de ligbankjes die er waren, voldeden prima om van het zonnetje te genieten en er werd volop gebruik van gemaakt.

    Na uitgerust te zijn werd het tijd voor een kamergang. Het voorspelde weinig goeds. De line up bestond vooral aan wat vollere dames. En mijn smaak is juist wat slanks.*
    Maar een restaurant binnen komen zonder te bestellen, vind ik not done. Dus kameren zou ik hoe dan ook.*

    Er zaten zo een 6 beschikbare dames. Volgens de theke zouden er vandaag 9 zijn en dat bleek ook wel te kloppen. Alleen waren ze dus allen niet slank. Integendeel.

    Wie dan als eerst te kiezen? 1 dame zat op een bankje naast een collega haar teentje te drogen. Die waren net gelakt en ze zat maar te blazen. Mooi, die gaat voorlopig nergens heen en kon dus even rustig een praatje met ze maken. De dame in kwestie bleek Jessica te heten. Leuke gezellige dame en hoop lol mee. Vooral toen ik ging helpen met het drogen van haar teentjes *:-P

    Het werd onderhand wel es tijd om verder nader kennis te maken. Bij entree kreeg je geen muntjes ofzo mee. Ze zetten gewoon streepjes ofzo op een lijstje. Dus ik Jessica achterna. Toch wel wel leuk weer die spanning van een eerste keer een nieuwe club ontdekken en de dame achterna, onwetend waar je zou belanden...

    Ver hoefden we niet te lopen. Want door de klapdeurtjes van de bar meteen naar links is een mooie open ruimte. Daar langs zijn er links 2 kleine kamers.*

    Enfin, blijkbaar houden niet alle dames zich aan de bezet bordjes, want Jessica klopte eerst op de eerste deur. In koor klonk het van de heer en dame: besetz!
    Ik kon een grijns niet onderdrukken. Ook op de 2e kamer werd geklopt. Nu bleef het stil. Dus daar gingen we naar binnen*
    Het zijn niet mijn type kamers, want het zijn best gehorige kamers, zou even later blijken. De dames hielden namelijk onderling even een praatje door het scheidingswandje heen. En nog wat later kon ik meegenieten van de hoogtepunt van mn buurman...
    Na een lekkere kamergang kwamen we er weer uit. Ik moet bekennen dat ik had geluierd en haar 20 minuten had laten zwoegen. Tijd om het goed te maken en bood haar een massage aan. Daar had ze wel oren naar en gauw gingen we ons eerst opfrissen.*

    Na nog een frisdrankje was het moment om m'n belofte in te lossen. Aangezien het lekker weer was gingen we op het balkon zitten en had zij even een ontspanningsmomentje. Ondertussen kwam een dame langs die ook wel een massage wou. Er onstond zowaar een wachtlijst...

    Daarna kwam de kok de soeppan lekker vullen. Heerlijk om even wat warms naar binnen te krijgen.*
    Eigenlijk had ik het gevoel dat 1 kamertje wel genoeg was. Maar hey, ik had al voor 6 betaald. Bovendien had het soepje m'n energieniveau weer op peil gebracht. Dus es kijken of er nog een kamertje in zou zitten.

    Lang hoefde ik niet te wachten. De 2e dame was toe aan haar massage. Mooi, kon ik beide gelijk combineren. Dus Anna uitgenodigd om een kamertje te doen. Dat werd ook een lekkere kamergang. En zoals beloofd haar te masseren, tot m'n verbazing kwam van het 1 het ander...*

    Na een opfrisbeurt maar weer even bijkomen in de tuin. Heerlijk dat zonnetje. Deed me beetje verlangen naar de tuin van Villa Vertigo...
    Af en toe nam iemand toch nog plaats in de jacuzzi met insecten.

    Terug de bar in wilde de volgende dame haar massage, maar daar stak de theke een stokje voor...
    Oeps, had ik iets verkeerds gedaan? Neen integendeel, de theke drong gewoon voor! Zij wilde ook een massage en had nu even tijd. Wie ben ik om daar wat tegenin te brengen...
    Na een pauze uiteraard ook de volgende dame een massage gegeven. Haar naam weet ik niet meer.

    Intussen had de kok het warme maal opgediend. Een buffet met kippebouten, pannenkoeken, en nog iets. De soep stond er ook nog steeds in een warmhoud soeppan. Hoewel het lang niet zo uitgebreid was als bij sommige andere clubs, was het goed te doen. Tijdens het eten kwam een dame erbij zitten. Ze leek me wat jonger en even samen gegeten. Daarna ging ik met een frisje weer het terras op en ze nam naast me plaats. De dame stelde zich voor als Adel. Bij mij ging intern de vlag uit, want ik kon me herinneren dat volgens recensies zij gfe materiaal was.

    De theke begin mn meegebrachte ijsjes uit te delen als toetje. Lekker zo een verfrissing op deze warme dag.
    Onder het genot van een ijsje volgde een amicaal praatje, waarbij ze de kamervraag aan mij overliet. Geen gehaast. Nu viel het misschien ook mee dat het redelijk rustig was die dag.
    En ik kan beamen dat ze redelijk gfe wist over te brengen.
    Het werd zelfs een dubbele kamergang met haar. En ook hier weer een massage.

    Na opfrisbeurt wederom met wat fris even bijkomen. Er was plaats naast een blonde dame en even bij haar gaan zitten. Ze blijkt Gaby te heten en uit Polen te komen.*
    Het was intussen vrij laat voor me geworden. Met nog 2 credits tegoed ontstond het idee voor een trio. Jessica kwam erbij en toen was het groepje compleet voor een laatste sessie. Het werd een redelijk kamergang. De dames zijn niet feilloos op elkaar afgestemd, maar het was goed.

    Nog een laatste opfrisbeurt en toen afscheid genomen. De theke had nog een massage gewild. Die moet ik dr helaas schuldig blijven.
    Voldaan de terugweg aanvaard.*
    Al met al was het een leuke dag. De club is niet verkeerd. Het eten niet verkeerd. Zoals gezegd kan er meer uit de grote tuin gehaald worden. Jammer dat de jacuzzi buiten staan en met het warmere weer insecten aantrekt. Ook zou wat vaker een schoonmaak/inspectie ronde gedaan worden. Wat vuil in de douche lag er de hele dag.*
    En dan de line up. Zoals gezegd heb ik een leuke dag gehad met de dames. De service was voor mij voldoende tot goed. Ze zijn alleen niet mijn type. De dames die er waren zijn imho nogal wat stevig om het respectful uit te drukken. Ik val meer op slank. Hopelijk komen er ook wat leuke slankere dames bij. Ik kom dan graag nog eens terug.

  7. Onderstaande 6 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Devante (28 mei 2018),hallodaarbenikweer (26 mei 2018),Mr Bluenose ( 2 juli 2018),pret (26 mei 2018),Wentelt Eefje (26 mei 2018),Wijze grijze (26 mei 2018)

  8. #81
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 21:31
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.533
    Discussies
    270
    Thanks
    25.998
    Thanked
    15.801 in 6.413 posts

    Standaard

    Op de 2e woensdagochtend van mei richting Xanten gegaan. Eerst even het historisch stadscentrum bezocht, ijsje genomen, bij de oude kerk gebiecht, om mijn weg te vervolgen naar Partytreff om te gaan zondigen ^_^'

    Een fractie getwijfeld of ik wel goed zat, want ik zag een andere naam buiten staan. Maar dankzij leden wist ik dat ik me niet moest laten misleiden. Deed m'n navigatie ook niet, want die loosde me iets na het middaguur zo hun oprit in.
    Een vriendelijke theke ontving me en *vroeg of ik er voor het eerst kwam. Yep, want voorheen begreep ik dat Xanten een ouderwetse Partreff was met openbare actie. Dat is niet aan mij besteed. Maar toen ze vorig jaar ombouwden tot saunaclub met kamers, was ik wel nieuwsgierig geworden. Ik vroeg hoe het zat met die 18 sex coins. Dat blijkt dus niet 18 keer te zijn. Elke kamergang kost minimaal 3 credits. Dus maximaal heb je dus 6 kamer gangen a 20 minuten per keer. En niet 18 kamergangen wat ik eerst dacht.
    Omdat het mijn eerste keer bij deze club was, vroeg de theke een dame om met me mee te lopen.*
    Eerst de trapjes af om me om te toveren tot ijsbeer. Daar stond een speelautomaat waar een dame dr geluk op probeerde. Gangetje door waarbij je langs de douche, toilet en uiteindelijk bij de kleedruimte komt. Netjes met bankje en al. Via de kleedruimte kom je in hun tuin, maar daarover later meer. De dame vriendelijk bedankt voor de begeleiding.
    Gauw omgekleed en opfrissen maar. De douches zijn erg prettig. Ze hebben een sensor en blijven zo lang je er staat aan. Geen gedoe dus met drukknoppen die na enkele secondes weer uitspringt of een sensor waar je telkens met je hand overheen moet gaan. Met slechts 3 stuks kan ik me voorstellen dat het soms dringen Is.*
    Naast de douche staan 2 wasbakken mocht je je willen scheren, tandenpoetsen, etc.
    Toilet is wat verouderd, maar doet wat t moet doen.
    Na opfrisbeurt even terug naar de kleedruimte, om de andere uitgang te pakken. Die leidt naar een kleine relax ruimte met ligbankjes, rustige muziek en een sauna. Vanwege het warme weer vertelde de theke dat ze em helaas niet aan gaan zetten.
    Jammer, had er graag gebruik van gemaakt.
    Via de relax ruimte loop je zo hun tuin in. Wel even apart. Ik ben gewend dat alles vlak Is. Maar hier staat het gebouw soort van verhoogt. Dus de ingang Is op de begane grond. Maar de tuin ligt lager.
    In de grote tuin staan wat tafeltjes, stoeltjes en ligbedden. Van die laatste werd vooral gebruik van gemaakt met het zonnetje.
    In de tuin staat hun jacuzzi. Hoewel dat mijn favoriete wellness element is, *liet ik die maar voor wat het Was. Met het warme weer hadden namelijk ook insecten hun toevlucht erin gezocht en dreven er lustig in rond...
    Daarbij herinner ik me verhalen van een sterke damp schoonmaakmiddel. Daar merkte ik wel iets van wanneer je *de bubbels aan zet. Jammer, want ik vind het een mooie. Eentje die ongeveer zo mooi Is als die in saunaclub Venus. Dus dat Was een domper.*
    Dan maar terug naar boven. Door de klapdeurtjes kom je hun bar ruimte in. De bar staat links, verder links hun restaurant en rechts een danspaal en bankjes. De theke stond al klaar om me een drankje aan te bieden. 3 sterke drank zat inbegrepen, maar aangezien ik daar niet zo van ben heb ik voor wat fris gekozen.*
    Gelijk waren de dames geinteresseerd in de spulletjes die ik had meegenomen, waaronder wat babyolie. Dat zou later goed van pas komen *;-)

    Ik was wat hongerig en moe van de lange rit en wandeling door de oude stad. Dus in het restaurant van hun simpele ontbijt/lunch buffet gebruikt gemaakt en de tuin in om even een dutje te doen. Heerlijk met dit weer! En hun tuin Is best groot. Daar kunnen ze volgens mij best meer mee. Wat hutjes, grotere ligbedden, etc. Maar de ligbankjes die er waren, voldeden prima om van het zonnetje te genieten en er werd volop gebruik van gemaakt.

    Na uitgerust te zijn werd het tijd voor een kamergang. Het voorspelde weinig goeds. De line up bestond vooral aan wat vollere dames. En mijn smaak is juist wat slanks.*
    Maar een restaurant binnen komen zonder te bestellen, vind ik not done. Dus kameren zou ik hoe dan ook.*

    Er zaten zo een 6 beschikbare dames. Volgens de theke zouden er vandaag 9 zijn en dat bleek ook wel te kloppen. Alleen waren ze dus allen niet slank. Integendeel.

    Wie dan als eerst te kiezen? 1 dame zat op een bankje naast een collega haar teentje te drogen. Die waren net gelakt en ze zat maar te blazen. Mooi, die gaat voorlopig nergens heen en kon dus even rustig een praatje met ze maken. De dame in kwestie bleek Jessica te heten. Leuke gezellige dame en hoop lol mee. Vooral toen ik ging helpen met het drogen van haar teentjes *:-P

    Het werd onderhand wel es tijd om verder nader kennis te maken. Bij entree kreeg je geen muntjes ofzo mee. Ze zetten gewoon streepjes ofzo op een lijstje. Dus ik Jessica achterna. Toch wel wel leuk weer die spanning van een eerste keer een nieuwe club ontdekken en de dame achterna, onwetend waar je zou belanden...

    Ver hoefden we niet te lopen. Want door de klapdeurtjes van de bar meteen naar links is een mooie open ruimte. Daar langs zijn er links 2 kleine kamers.*

    Enfin, blijkbaar houden niet alle dames zich aan de bezet bordjes, want Jessica klopte eerst op de eerste deur. In koor klonk het van de heer en dame: besetz!
    Ik kon een grijns niet onderdrukken. Ook op de 2e kamer werd geklopt. Nu bleef het stil. Dus daar gingen we naar binnen*
    Het zijn niet mijn type kamers, want het zijn best gehorige kamers, zou even later blijken. De dames hielden namelijk onderling even een praatje door het scheidingswandje heen. En nog wat later kon ik meegenieten van de hoogtepunt van mn buurman...
    Na een lekkere kamergang kwamen we er weer uit. Ik moet bekennen dat ik had geluierd en haar 20 minuten had laten zwoegen. Tijd om het goed te maken en bood haar een massage aan. Daar had ze wel oren naar en gauw gingen we ons eerst opfrissen.*

    Na nog een frisdrankje was het moment om m'n belofte in te lossen. Aangezien het lekker weer was gingen we op het balkon zitten en had zij even een ontspanningsmomentje. Ondertussen kwam een dame langs die ook wel een massage wou. Er onstond zowaar een wachtlijst...

    Daarna kwam de kok de soeppan lekker vullen. Heerlijk om even wat warms naar binnen te krijgen.*
    Eigenlijk had ik het gevoel dat 1 kamertje wel genoeg was. Maar hey, ik had al voor 6 betaald. Bovendien had het soepje m'n energieniveau weer op peil gebracht. Dus es kijken of er nog een kamertje in zou zitten.

    Lang hoefde ik niet te wachten. De 2e dame was toe aan haar massage. Mooi, kon ik beide gelijk combineren. Dus Anna uitgenodigd om een kamertje te doen. Dat werd ook een lekkere kamergang. En zoals beloofd haar te masseren, tot m'n verbazing kwam van het 1 het ander...*

    Na een opfrisbeurt maar weer even bijkomen in de tuin. Heerlijk dat zonnetje. Deed me beetje verlangen naar de tuin van Villa Vertigo...
    Af en toe nam iemand toch nog plaats in de jacuzzi met insecten.

    Terug de bar in wilde de volgende dame haar massage, maar daar stak de theke een stokje voor...
    Oeps, had ik iets verkeerds gedaan? Neen integendeel, de theke drong gewoon voor! Zij wilde ook een massage en had nu even tijd. Wie ben ik om daar wat tegenin te brengen...
    Na een pauze uiteraard ook de volgende dame een massage gegeven. Haar naam weet ik niet meer.

    Intussen had de kok het warme maal opgediend. Een buffet met kippebouten, pannenkoeken, en nog iets. De soep stond er ook nog steeds in een warmhoud soeppan. Hoewel het lang niet zo uitgebreid was als bij sommige andere clubs, was het goed te doen. Tijdens het eten kwam een dame erbij zitten. Ze leek me wat jonger en even samen gegeten. Daarna ging ik met een frisje weer het terras op en ze nam naast me plaats. De dame stelde zich voor als Adel. Bij mij ging intern de vlag uit, want ik kon me herinneren dat volgens recensies zij gfe materiaal was.

    De theke begin mn meegebrachte ijsjes uit te delen als toetje. Lekker zo een verfrissing op deze warme dag.
    Onder het genot van een ijsje volgde een amicaal praatje, waarbij ze de kamervraag aan mij overliet. Geen gehaast. Nu viel het misschien ook mee dat het redelijk rustig was die dag.
    En ik kan beamen dat ze redelijk gfe wist over te brengen.
    Het werd zelfs een dubbele kamergang met haar. En ook hier weer een massage.

    Na opfrisbeurt wederom met wat fris even bijkomen. Er was plaats naast een blonde dame en even bij haar gaan zitten. Ze blijkt Gaby te heten en uit Polen te komen.*
    Het was intussen vrij laat voor me geworden. Met nog 2 credits tegoed ontstond het idee voor een trio. Jessica kwam erbij en toen was het groepje compleet voor een laatste sessie. Het werd een redelijk kamergang. De dames zijn niet feilloos op elkaar afgestemd, maar het was goed.

    Nog een laatste opfrisbeurt en toen afscheid genomen. De theke had nog een massage gewild. Die moet ik dr helaas schuldig blijven.
    Voldaan de terugweg aanvaard.*
    Al met al was het een leuke dag. De club is niet verkeerd. Het eten niet verkeerd. Zoals gezegd kan er meer uit de grote tuin gehaald worden. Jammer dat de jacuzzi buiten staan en met het warmere weer insecten aantrekt. Ook zou wat vaker een schoonmaak/inspectie ronde gedaan worden. Wat vuil in de douche lag er de hele dag.*
    En dan de line up. Zoals gezegd heb ik een leuke dag gehad met de dames. De service was voor mij voldoende tot goed. Ze zijn alleen niet mijn type. De dames die er waren zijn imho nogal wat stevig om het respectful uit te drukken. Ik val meer op slank. Hopelijk komen er ook wat leuke slankere dames bij. Ik kom dan graag nog eens terug.

  9. Onderstaande 20 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 mei 2018),bertje600 (26 mei 2018),BP2 (31 mei 2018),bullmate (31 mei 2018),cavediver ( 1 juni 2018),cheasehead (26 mei 2018),CVARIA (26 mei 2018),Devante ( 2 juni 2018),firstme (27 mei 2018),fr_loper (27 mei 2018),hallodaarbenikweer (26 mei 2018),Kwakje (27 mei 2018),lyon (26 mei 2018),Mr Bluenose (13 juni 2018),mynasch (27 mei 2018),NieuwTeddyBeertje (27 mei 2018),rmjhexe (26 mei 2018),snow.m (26 mei 2018),Tony M (26 mei 2018),Wijze grijze (26 mei 2018)

  10. #82
    Geregistreerd
    24 mei 2018
    Last Online
    3 maart 2024 @ 20:26
    Locatie
    Regio Haaglanden
    Berichten
    75
    Discussies
    0
    Thanks
    40
    Thanked
    250 in 53 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Op de 2e woensdagochtend van mei richting Xanten gegaan. Eerst even het historisch stadscentrum bezocht, ijsje genomen, bij de oude kerk gebiecht, om mijn weg te vervolgen naar Partytreff om te gaan zondigen ^_^'

    Een fractie getwijfeld of ik wel goed zat, want ik zag een andere naam buiten staan. Maar dankzij leden wist ik dat ik me niet moest laten misleiden. ..................................

    Zoals gezegd heb ik een leuke dag gehad met de dames. De service was voor mij voldoende tot goed. Ze zijn alleen niet mijn type. De dames die er waren zijn imho nogal wat stevig om het respectful uit te drukken. Ik val meer op slank. Hopelijk komen er ook wat leuke slankere dames bij. Ik kom dan graag nog eens terug.

    Goed verhaal. Ik aanstaande woensdag ook maar weer eens een kijkje nemen. Bedankt voor deze recensie.

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

  11. Onderstaande leden hebben ijsbeer63 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (27 mei 2018)

  12. #83
    Geregistreerd
    24 mei 2018
    Last Online
    3 maart 2024 @ 20:26
    Locatie
    Regio Haaglanden
    Berichten
    75
    Discussies
    0
    Thanks
    40
    Thanked
    250 in 53 posts

    Standaard

    Vandaag weer eens afgereisd naar Xanten. Rond 11:00 aangekomen en netjes ontvangen door theke Barbara, 120 euro afgetikt voor 6 maal 20 minuten. En die 20 minuten zijn heilig. Eerste 20 minuten doorgebracht met Sara, een ervaren slanke dame die weet wat ze doet. Ik werd getrakteerd op een heerlijk voorspel, pmc en naspel. Tja, het was te warm voor ficken. Vervolgens lekker gedouched, broodje gegeten en even pauze gehouden. Daar is bij deze club gelegenheid genoeg voor. Wederom op het terras plaats genomen om vervolgens door Ellena, een mollige griekse dame, naar een kamer te worden gelokt voor, je raad het al, 20 minuten pmc, missionaris (ik had daar toch wel ff zin in).
    Na weer pauze, tja die 63 is mijn bouwjaar, door Sissy overgehaald om me voor 10 euro 20 minuten (heilig getal) te laten masseren. Prima bevallen. Evenals de daarop volgende kamersessie. Die 10 euro moet je trouwens direct met de dame afrekenen.
    En toen was daar Samantha, een slanke blondine. Of ik even onder haar piercings wilde likken. Het gutste er uit en haar samentrekkende kringspier gaf aan dat ze geen fake hoogtepunt had.( ik hoef niet uit te leggen waar die piercings zaten ;-) ) Had wel even een meter keukenrol nodig om me af te drogen :-). De moeite waard. Oja, ik heb zelf ook genoten van een pmc en doggy. Maar dat is natuurlijk bijzaak met zo’n botergeile dame.
    En wat doe je dan met je resterende 40 minuten. Nog 2x spritzen zat er niet meer in en Sara had me al verteld dat ik aan theke Barbara om een 40 minuten sessie kon vragen. Dus dat werd 40 minuten in een mooie kamer boven. Die zijn veel mooier dan die hokken beneden waar je mee kan genieten van de buren. Zodoende met Sara de dag voltooid met een pmc, 69 en doggy. En ja Sara staat bij mij op nummer 1, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
    Wat mij betreft heeft Xanten er weer een stamgast bij. Ik heb me er prima vermaakt. 27 juni staat al in mijn agenda :-)

  13. Onderstaande 7 leden hebben ijsbeer63 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (31 mei 2018),bullmate ( 3 juni 2018),firstme (31 mei 2018),hvdk52 (31 mei 2018),Kwakje ( 1 juni 2018),mentholbear ( 2 juni 2018),Wijze grijze (31 mei 2018)

  14. #84
    Geregistreerd
    21 september 2007
    Last Online
    29 juni 2022 @ 12:36
    Berichten
    48
    Discussies
    5
    Thanks
    54
    Thanked
    101 in 26 posts

    Standaard

    Hallo heren ijsberen,
    ik ga voor de eerste keer naar Xanten op dinsdag 12 juni en ik zit met enkele vragen.
    Ik begrijp van Mentholbear dat je voor een kamergang 3 spass coins nodig hebt. Is dat dan voor een half uurtje standard sex, en wat is standard service hier ?
    Verder hou ik van lange kamers, kan dat ook in deze tent ? En zo ja wat is het gangbaar uurtarief of dien je hier ook spass coins voor te geven ? En wat is de gangbare prijs voor "extra's" ?
    Bij voorbaat dank voor jullie antwoorden.

  15. #85
    Geregistreerd
    24 mei 2018
    Last Online
    3 maart 2024 @ 20:26
    Locatie
    Regio Haaglanden
    Berichten
    75
    Discussies
    0
    Thanks
    40
    Thanked
    250 in 53 posts

    Standaard

    Beste Bullmate, zoals je op de site kun lezen kun je een 3 uur ticket voor 100 euro kopen. Wettelijk opgesplitst in 30 euro toegang en 60 euro voor de fun met onafhankelijke dames. Dus 12 spasscoins is 4 x 20 minuten fun, wel binnen 3 uur opmaken. Zoals ik in mijn eerdere post al beschreef kun je aan de theke vragen of je 40 minuten met een dame wil spelen. Procedure is heel simpel, dame uitzoeken, babbeltje, slotwoord zimmer. De dame meldt zich samen met jouw bij de theke en er worden 3 spasscoins van je virtuele rekening afgehaald. Je loopt dus niet zoals bij de botsautootjes met een zak muntjes rond. Heb zelf, behalve een extra massage, nog geen ervaring met de extra kosten. Maar Samantha gaf bijvoorbeeld al aan dat haar 'krappe gaatje' mehrpreis hatte ;-). Dus ik zou zeggen, waag het er gewoon op, heb ik ook gedaan. Veel plezier.

  16. Onderstaande 4 leden hebben ijsbeer63 bedankt voor deze bijdrage:

    bullmate ( 1 juni 2018),Kwakje ( 1 juni 2018),mentholbear ( 2 juni 2018),phoenix ( 1 juni 2018)

  17. #86
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 21:31
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.533
    Discussies
    270
    Thanks
    25.998
    Thanked
    15.801 in 6.413 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer63 Bekijk bericht
    Beste Bullmate, zoals je op de site kun lezen kun je een 3 uur ticket voor 100 euro kopen. Wettelijk opgesplitst in 30 euro toegang en 60 euro voor de fun met onafhankelijke dames. Dus 12 spasscoins is 4 x 20 minuten fun, wel binnen 3 uur opmaken. Zoals ik in mijn eerdere post al beschreef kun je aan de theke vragen of je 40 minuten met een dame wil spelen.
    En voor een hele dag entree krijg je dus 18 credits, omgerekend per kamers 3 credits zijn dus max 6 kamergangen van elk 20 minuten. Als je er overigens niet genoeg aan hebt, kun je credits bijkopen. Prijzen daarvan heb ik niet gevraagd.
    Wat er allemaal standaard bij zit weet ik niet. Ik heb het heel basic gehouden. Dus of extra's contant bijbetaalt moet worden of met credits verrekend kan worden weet ik niet.
    En je kunt dus idd ook lange kamers maken. Per 20 minuten kost je dat dus 3 credits. Een uur zijn dus 3x 3 credits zijn 9 credits. Ik weet niet of 50 minuten dan iets van 8 credits zijn of er per 20 mimuten afgerekend wordt.

    Verder weet ik niet of de theke de teugels liet vieren voor me als nieuweling, maar ze deed niet moeilijk om naderhand die credits te geven. Ik bedoel, kan toch best gebeuren dat een kamergang zo lekker gaat dat je langer blijft?

    Hoop dat dit een beetje helpt en veel plezier!

  18. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    bullmate ( 3 juni 2018),ijsbeer63 ( 2 juni 2018)

  19. #87
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 21:31
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.533
    Discussies
    270
    Thanks
    25.998
    Thanked
    15.801 in 6.413 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer63 Bekijk bericht
    Eerste 20 minuten doorgebracht met Sara, een ervaren slanke dame die weet wat ze doet.
    En toen was daar Samantha, een slanke blondine.
    Verdorrie, blijkbaar had ik de verkeerde dag voor slanke dames. Of hebben wij verschillende perceptie?

    Fijn te horen dat je je er iig prima vetmaakt hebt. Uit je quote dacht ik dat je juist van wat stevigere dames hield. Was dus verbaasd dat je 2 slanke dames had gekozen.

  20. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    ijsbeer63 ( 2 juni 2018)

  21. #88
    Geregistreerd
    24 mei 2018
    Last Online
    3 maart 2024 @ 20:26
    Locatie
    Regio Haaglanden
    Berichten
    75
    Discussies
    0
    Thanks
    40
    Thanked
    250 in 53 posts

    Standaard

    De foto's van Sarah en Samantha op de site kloppen en volgens mij heet dat slank :-). En verder doe ik nog wel eens ienemiene... en ga ook niet af op het uiterlijk. Heb wel eens een mollige bulgaarse dame met leesbrilletje gehad...nou die heb ik daarna heeeeeel vaak gehad.. maar dat was een andere PT.

  22. Onderstaande 2 leden hebben ijsbeer63 bedankt voor deze bijdrage:

    bullmate ( 3 juni 2018),mentholbear ( 2 juni 2018)

  23. #89
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 21:31
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.533
    Discussies
    270
    Thanks
    25.998
    Thanked
    15.801 in 6.413 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer63 Bekijk bericht
    De foto's van Sarah en Samantha op de site kloppen en volgens mij heet dat slank :-). En verder doe ik nog wel eens ienemiene... en ga ook niet af op het uiterlijk. Heb wel eens een mollige bulgaarse dame met leesbrilletje gehad...nou die heb ik daarna heeeeeel vaak gehad.. maar dat was een andere PT.
    Kan ik me voorstellen. Zoals ik al zei had ik me, ondanks dat ik op slank val, prima vermaakt met de genoemde dames. Klik, karakter, service en nog zovele andere factoren kunnen een rol spelen.

  24. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    bullmate ( 3 juni 2018)

  25. #90
    Geregistreerd
    21 september 2007
    Last Online
    29 juni 2022 @ 12:36
    Berichten
    48
    Discussies
    5
    Thanks
    54
    Thanked
    101 in 26 posts

    Standaard

    Bullmate was gisteren weer op tour. Xanten stond voor mij voor het eerst ooit op het programma. Dank zij dit forum en enkele leuke berichten op mijn vraagjes was ik voldoende geinformeerd. Netje 100 euro afgerekend aan de theke. Rondleiding gehad van Sandra. Douchen en berevel aan. Volgens mij waren er geen 12 dames soals aangemeld maar toch voldoende om een leuke tijd te hebben. Eerst gekozen voor Sandra. Super body voor een leuke dame maar toch wel rond de veertig. Ik boekte 2•20’ met haar. En t was super leuk. Echt mijn ding. Daarna gekozen voor een vollere dame ; dominicaanse judith. Gewoon 20 minuten verplichte sex zonder klik. V en goed maar das dan ook alles. Volgende meid was Samantha. Man man wat leuk. Mooi body goede service met verschillende extras. Super fun op de kamer en. Olgende keer blijf ik gewoon de ganse tijd met haar... Spijtig dat ik nog naar Dortmund moest anders ...
    Trouwens in Castrop-Rauxel ben ik dan naar Great Palace geweest . Daar volgt nog een verslagje van.
    Xanten is een leuke propere budgetclub die spijtig genoeg wat te ver ligt voor mij

  26. Onderstaande 13 leden hebben bullmate bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 juni 2018),Bond008 (13 juni 2018),CVARIA (13 juni 2018),Eddy_V (13 juni 2018),firstme (13 juni 2018),GrandCru (13 juni 2018),ijsbeer63 (13 juni 2018),Kwakje (13 juni 2018),lyon (13 juni 2018),mentholbear (14 juni 2018),Mr Bluenose (13 juni 2018),phoenix (13 juni 2018),schoolmeester (13 juni 2018)

  27. #91
    Geregistreerd
    12 juni 2018
    Last Online
    26 januari 2024 @ 12:48
    Berichten
    78
    Discussies
    1
    Thanks
    21
    Thanked
    96 in 16 posts

    Standaard

    Hallo!
    Ik heb een vraag over een Mira (Niet haar echte naam, maar die heeft ze me wel verteld) die rond oktober in xanten werkte.
    Ze werkt er al een tijdje niet meer maar ik vroeg me af of iemand weet of ze nu in een andere tent werkt.
    Ik heb erg leuke ervaringen met haar en zou dat graag nog eens meemaken
    Ze heeft "true love" op haar benen staan en ze staat ook nog op de site van saunaclub xanten.

  28. #92
    Geregistreerd
    27 april 2011
    Last Online
    13 september 2023 @ 17:40
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 2 posts

    Standaard

    na een tijd toch weer eens deze locatie bezocht,het concept blijft mij wel aan staan.
    ik was er rond 1 uur en de parkeerplaats was goed vol..
    dan maar een 3 uur kaart,mocht het te druk zijn dan viel de schade wel mee
    eenmaal binnen was het goed leeg,alleen Sarah zat buiten .
    ff een half uurtje onstpannen,
    stelt ze voor om voor de 40 minuten te kiezen,op zich geen bezwaar ,geen tijdsdruk.
    op de kamer kan ik alleen maar zeggen perfecte ervaring ,met wat hollandse woordjes van haar, goed kunnen genieten..
    een dikke 9 qua service.

    even eten/drinken gepakt en ik zag max 3 vrouwen en 6 beren,
    ik hoorde van een andere beer dat hij gehoord had dat er maar 6 vrouwen waren vandaag ipv de 13 op de website..
    jammer ...maar itt de vorige keer leek alles in de category 'normaal' qua body ipv de big ones een tijd geleden...
    vervolgens ff in de jacuzzi uitrusten.
    ff gerelaxed tot het over 3 was en buiten 3 beren zaten en er geen vrouwtje te bekennen was.
    dan maar ff naar binnen en daar kwam maria net naar binnen lopen, gewoon een leuke kop,niets mis mee en vriendelijk persoon....
    met een andere hollandse beer had ook meegemaakt dat de dames de 40 minuten aanbieden..
    ff buiten gespeeld,tot het tijd was voor ronde 2,omdat het al kwart over 3 was,gevraagd of zij geen bezwaar had tegen de 40 minutenoptie,
    en zo zat ik dan ook netjes aan mn 3 uur kaart
    op de kamer begon ze gelijk te knuffelen en te blazen als een malle, maar Maria had hem al aardig leeg gekregen,
    uiteindelijk lukte het haar toch om de proteineshake eruit te krijgen .en vervolgens kreeg ik nog een heerlijke massage...

    een dikke 8 voor de service.
    itt de vorige keer vondt ik de sfeer wel gezelliger,de dames zien er een stuk beter uit.
    de theke is ook weer vriendelijk en loopt mee naar buiten als dank & thuss /till next time (heb ik in mijn eerdere bezoeken niet meegemaakt)

    wie waren er vandaag:
    Lea,Maria,Ellena,Sarah en dus nog 2 dames welke ik nauwelijks tot niet gezien heb(en niet uit de fotos kan herkennen..


    persoonlijk vind ik het goed als ze 40 minuten aanbieden,de dames hebben dan meer tijd voor je en wij meer plezier ,
    kanon kan toch niet 4 geladen worden in 3 uur ,dan maar liever 2 goede sessies

    vandaag een dikke 8 waard,dames nemen in de 40 min goed de tijd en de aandacht.
    ze moeten alleen zorgen dat de 'agenda'klopt met de realiteit (of dat kan de reden zijn juist,zorgen dat je veel meiden aanbiedt,als je eenmaal binnen ben is het toch f-it en ga je niet zo snel meer weg..

    voor mij staat ie weer op routeplanner erbij

  29. Onderstaande 6 leden hebben GeilePeer80 bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (21 juni 2018),Kwakje ( 1 juli 2018),lyon (21 juni 2018),mentholbear ( 2 juli 2018),phoenix (21 juni 2018),Wentelt Eefje (21 juni 2018)

  30. #93
    Geregistreerd
    24 mei 2018
    Last Online
    3 maart 2024 @ 20:26
    Locatie
    Regio Haaglanden
    Berichten
    75
    Discussies
    0
    Thanks
    40
    Thanked
    250 in 53 posts

    Standaard

    En vandaag moesten de Duitsers Fußball gucken (en achteraf hadden ze beter iets anders kunnen doen...gnagna). Heerlijk weer vandaag dus een prima dag voor deze gelegenheid. ik kwam om 11:00 aan in een lege club waar 4 dames aanwezig waren. Heerlijke eerste sessie met mijn favorietje Sarah. Na een kleine pauze met een drankje en een hapje me door Ebru, een mooie turks dame, laten verleiden voor de volgende sessie. Aardige meid maar volgens mij is turks niet mijn ideaal.
    Na even uitrusten in de jacuzzi praatje gemaakt met Maria, ja die met dat gekleurde haar. Leuke meid die me overhaalde om een triootje te doen met de nieuwe Nadja, die nog geen woord Duits spreekt. Maria was top, maar Nadja heeft nog een hoop te leren. O, en Maria heeft een heel leuk frisortje elders ;-).
    De dag voltooid met 40 minuten Sarah inclusief lekkere massage. En de parkeerplaats was gevuld met gele platen :-) dus ik ben kennelijk niet de enige hollander die dit een leuke club vindt.

  31. Onderstaande 4 leden hebben ijsbeer63 bedankt voor deze bijdrage:

    Bond008 (27 juni 2018),mentholbear ( 2 juli 2018),Mr Bluenose ( 2 juli 2018),Wentelt Eefje (28 juni 2018)

  32. #94
    Geregistreerd
    25 december 2014
    Last Online
    20 maart 2024 @ 18:54
    Berichten
    41
    Discussies
    4
    Thanks
    16
    Thanked
    68 in 14 posts

    Standaard

    Hier toevallig verzeild geraakt op uitnodiging van een mede-wandelaar. In één woord teleurstellend. Op terugweg nog halt gehouden in Duisburg. Op die manier heb ik de daguitstap nog mooi kunnen afsluiten.Xanten is echt triestig de nieuwe dames zijn nergens te zien. De ratio tussen dames en beren was 1 op 3, bijkomend waren de dames aan de forse kant en totaal niet knap.
    Mente et Phallus !

  33. Onderstaande 3 leden hebben Sjeng bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 ( 2 juli 2018),mentholbear ( 2 juli 2018),Wentelt Eefje ( 1 juli 2018)

  34. #95
    Geregistreerd
    12 juni 2018
    Last Online
    26 januari 2024 @ 12:48
    Berichten
    78
    Discussies
    1
    Thanks
    21
    Thanked
    96 in 16 posts

    Standaard

    Ik had gisteren voor de eerste keer naar Gallardo willen gaan maar had helaas alleen in de avond tijd dus dan toch maar weer even naar Xanten.
    Meestal ga ik op de vrijdag na mijn werk maar het werd nu de zaterdag avond. Rond 20:00 daar aangekomen. Nog nooit zo druk gezien! Ik heb niet geteld maar er waren wel zeker 20 ijsberen en helaas maar een stuk of 8 vrouwen.

    Eerste sessie met de nieuwe Eva (of Iva). Leuke meid! Ze is 29 en komt uit moldavie. Lange blonde haren. Ze werkte nu de 3e dag in Xanten en blijft er ongeveer een maand.
    Pijpen deed ze erg langzaam, maar ik genoot er wel van. Daarna klom ze boven op me, dat beviel me erg goed, maar toen toch maar over gegaan naar de missionaris positie, want anders kom ik te snel de eerste keer van de dag, hehe

    Daarna de wedstrijd Uruguay Portugal gekeken wat wel een spannende wedstrijd was.

    Maria was ook weer blij om me te zien en in de pauze van het voetballen met haar een kamer opgezocht.
    Altijd een vrolijk koppie, een gezellige meid om mee te praten en wel in voor een grapje. Wel jammer dat ze iets te hard pijpt wat soms wel pijnlijk is. Ik geef dan aan dat het wat rustiger mag maar veel anders wordt het niet.
    Daarna verschillende posities gedaan en afgesloten met een massage
    Ik gaf haar aan dat ik haar ook even wil masseren, die meid is ook de hele dag aan het werk en ik vind het fijn om een vrouw te zien relaxen
    De vorige keer had ik haar ook gemasseerd, daar was ze toen blij mee en vond dat ik het erg goed kon. Ze wou het graag maar we hadden geen tijd meer over op de kamer. Dus haar beloofd om haar de volgende sessie te masseren.

    Toen het laatste gedeelte van het voetbal gekekeken en gelukkig won Urugauay (De theke vond dat niet leuk )
    De theke had het nog over een of ander beeldje die je ergens kon kopen, een zielig hitler mannetjes met daarop de tekst "2x verloren tegen de Russen" die vond ik wel goed
    Nog even met een gast gesproken over het voetbal en de drukte in de club. Hij was nieuw in Xanten maar zo te zien had hij het wel naar zijn zin met de dames.

    Mij derde sessie met Maria was op de boven verdieping omdat beneden alle kamers vol zaten. Boven is het een stuk relaxer op de grote bedden. Ze wou meteen aan de seks beginnen maar ik gaf aan dat ik wil beginnen met haar masseren.
    Daar genoot ze weer erg van zo te zien
    Toen verschillende posities en geëindigd met doggy
    Daarna even gezellig liggen praten.

    Ondanks de drukte een leuke avond gehad en gelukkig niet al te lang op Maria hoeven te wachten
    Rond 23:00 weer richting huis.

  35. Onderstaande 6 leden hebben DennisR33 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 juli 2018),Bond008 ( 7 juli 2018),brombeerzuid ( 7 juli 2018),Kwakje ( 7 juli 2018),mentholbear ( 2 juli 2018),Mr Bluenose ( 2 juli 2018)

  36. #96
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    Gisteren @ 16:09
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.243
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    Ondanks enkele positieve verhalen, is er niets veranderd.

    Calvin


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeng Bekijk bericht
    Hier toevallig verzeild geraakt op uitnodiging van een mede-wandelaar. In één woord teleurstellend. Op terugweg nog halt gehouden in Duisburg. Op die manier heb ik de daguitstap nog mooi kunnen afsluiten.Xanten is echt triestig de nieuwe dames zijn nergens te zien. De ratio tussen dames en beren was 1 op 3, bijkomend waren de dames aan de forse kant en totaal niet knap.

  37. #97
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 21:31
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.533
    Discussies
    270
    Thanks
    25.998
    Thanked
    15.801 in 6.413 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeng Bekijk bericht
    Hier toevallig verzeild geraakt op uitnodiging van een mede-wandelaar. In één woord teleurstellend. Op terugweg nog halt gehouden in Duisburg. Op die manier heb ik de daguitstap nog mooi kunnen afsluiten.Xanten is echt triestig de nieuwe dames zijn nergens te zien. De ratio tussen dames en beren was 1 op 3, bijkomend waren de dames aan de forse kant en totaal niet knap.
    Welke dag was je er? Dan probeer ik die te mijden. Want ik had ook een dag met alleen forse dames, terwijl Sarah en Samantha me wel degelijk slank lijken.

  38. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 3 juli 2018)

  39. #98
    Geregistreerd
    22 juni 2011
    Last Online
    12 april 2024 @ 21:45
    Berichten
    207
    Discussies
    2
    Thanks
    1.907
    Thanked
    171 in 83 posts

    Standaard

    Over Xanten kun je de opmerking plaatsen:Één zwaluw maakt nog geen zomer!
    Bedenk voordat je spijt krijgt van de verspilde tijd.

  40. #99
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 21:31
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.533
    Discussies
    270
    Thanks
    25.998
    Thanked
    15.801 in 6.413 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hvdk52 Bekijk bericht
    Over Xanten kun je de opmerking plaatsen:Één zwaluw maakt nog geen zomer!
    Bedenk voordat je spijt krijgt van de verspilde tijd.
    Nou nou, smaken (en wensen) verschillen. Zo lang je met een beetje realistisch beeld naartoe gaat, kan het best een leuk dagje worden.

    Mijn eerste Partytreff (Munster) bezoek was een desillusie. Maar dat kwam ook door de verwachting van onbeperkt neuken met mijn type meiden (slank en een voor mij mooie snoet). Op 1 dame na (die veelal bezet was) viel dat dus tegen.

    Wetende wat ik bij een partytreff kan verwachten, had ik me wel vermaakt. Ik bedoel bij een snackbar verwacht ik geen 3 sterrenmenu, maar ik kan net zo goed van een lekkere hamburger genieten, zeg maar...

  41. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje ( 4 juli 2018)

  42. #100
    Geregistreerd
    25 juni 2017
    Last Online
    27 december 2022 @ 15:42
    Berichten
    118
    Discussies
    2
    Thanks
    26
    Thanked
    85 in 37 posts

    Standaard

    Persoonlijk ga ik dan liever minder vaak naar een club en dan liever goed.

 

 
Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07.

Babylon 468*60   Diamond 468*60