Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 213
  1. #51
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 15:09
    Berichten
    2.041
    Discussies
    53
    Thanks
    3.920
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    Tijdje geleden van een ander forum een vrijkaartje voor Xanten ontvangen; niet direct een club/partytreff waar ik zelf naartoe zou zijn gegaan, maar dat is nou net de lol van vrijkaartjes: dat je in clubs komt waar je anders niet zo snel zou komen. Eerste poging om binnen te komen ging niet helemaal lekker: een vrijkaartje moet 'op papier' zijn geprint, volgens de theke. Nou ja, ook goed, dus een week later stond ik -met een vers geprint vrijkaartje- weer bij de theke. Daar bleek dat ik twee opties had: of een bedrag betalen en dan 'kosteloos' met de dames aan de gang, of vrij entree en 45 euro per half uur betalen. Omdat ik uit het forum (en de AWL) al een beetje een idee had gekregen van de dames, gekozen voor dat laatste; mocht er niets van mijn gading bijzitten dan was de schade nog te overzien.

    De theke wenkte een van de dames die me een korte rondleiding gaf (douches, omkleedruimte, sauna beneden) en waar het buffet etc was. OK, prima; omgekleed, gedouchet, en eens de gekeken wat er rondliep qua dames. Ik telde zo snel 4-5 dames, allemaal wat aan de stevige en overjarige kant, en vnl. roemeens/bulgaars/turkse dames. Verder zatern er nog drie nederlandse ijsberen buiten, waarvan er een zich liet verleiden om te gaan kameren. De twee anderen waren turks, waarvan er een in 't turks wat met de dames zat te babbelen. Sfeer was een beetje lamlendig.

    Buffet was karig, een warmhoudbak met bolognesaus en spaghetti, iets soortgelijks met rundvlees oid, plus een warmhoudbak gevuld met frietjes. De inrichting deed een beetje denken aan een old-school duits hotel. Na een minuut of tien buiten te hebben gezeten om wat bij te komen van de autorit, en door verschillende dames te zijn aangesproken had ik het wel gezien, en pakte ik m'n telefoon om de route naar een andere club (heaven7 in willich) uit te zoeken. Dat werd gezien door een van de dames die naast me kwam zitten, die daar ook prompt melding van maakte bij de theke. Die dan ook een minuut later naast me stond om te zeggen dat mobielgebruik hier niet was toegestaan. Dat de twee knullen die daarnet buiten zaten uitgebreid op hun mobiel zaten te klooien, ach...

    Anyway, voor mij was dat het definitieve teken om te gaan; mezelf weer omgekleed (waarbij de badjas ontzettend statisch bleek te zijn), en naar buiten gegaan. Wat ook weer protest van de theke opleverde, er waren die dag namelijk wel 11 dames aanwezig en ik had de dames boven nog niet gezien. Gezegd dat ik het dat wel geloofde maar geen behoefte had om die dames te zien omdat ze waarschijnlijk toch niet van m'n smaak waren. En dat was dan dat.

    tl;dr: rustieke club, mooi gelegen, wat ouboliig maar niet onaardig, dames een beetje meh maar als je van ouder (35+) en wat steviger houdt ws. prima, eten stelt niet veel voor. Persoonlijk vind ik een club als van gogh meer 'value for money' bieden dan deze club. Club heeft best potentie, maar om mij te trekken moeten ze wel betere dames aantrekken en iets aan de prijzen doen.

  2. Onderstaande 6 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 3 april 2018),Eddy_V ( 3 april 2018),hallodaarbenikweer ( 3 april 2018),noglangnietuitgewandeld (26 april 2018),schoolmeester ( 4 april 2018),Wijze grijze ( 3 april 2018)

  3. #52
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:35
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.110
    Discussies
    112
    Thanks
    14.152
    Thanked
    5.795 in 2.935 posts

    Standaard

    Saunaclub Xanten is gevestigd in een voormalig hotel.
    Op de vorige lokatie was het altijd 1 groot feest met o.a. topper ELVIRA. (50 plus)
    Op nieuwe plek ben ik nog niet geweest i.v.m. matige reakties.

    Groet, schoolmeester.

  4. #53
    Geregistreerd
    1 februari 2013
    Last Online
    13 november 2023 @ 11:19
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 3 posts

    Standaard

    Hallo. Keine flat preise mehr. 35€ Eintritt und mit den Damen abrechnen.

  5. Onderstaande leden hebben stinger1965 bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 (16 april 2018)

  6. #54
    Geregistreerd
    12 april 2011
    Last Online
    17 februari 2020 @ 20:55
    Locatie
    In een rechte lijn naar Xanten
    Berichten
    266
    Discussies
    12
    Thanks
    219
    Thanked
    194 in 81 posts

    Standaard

    Op de website staat nog de all-in prijs

  7. #55
    Geregistreerd
    1 januari 2015
    Last Online
    24 november 2023 @ 13:49
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    25
    Discussies
    3
    Thanks
    13
    Thanked
    8 in 5 posts

    Standaard

    Inderdaad, het bovenstaande vroeg ik mij ook al af. Ze hebben twee websites, één in het Duits zonder vermelding van all-in prijs en een Nederlandse versie met wel de vermelding van een all-in prijs, zelfs bij recentste aankondigingen van party's. Wat is nu juist? En ook, bij betalen van het tarief van min 30 Euro ex. de entree Ad. 35 Euro is dit niet echt budget neuken meer. Op de Vulkaan is de prijs, optiek en service beter in mijn beleving. tenzij je de doorgaans lauwe sauna en spoelbak bier mist uiteraard.

  8. #56
    Geregistreerd
    1 februari 2013
    Last Online
    13 november 2023 @ 11:19
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 3 posts

    Standaard

    Habe dort angerufen. Flat gibt es weiterhin. Bei 99€ sind 4 Zimmer incl. Innerhalb von 3 Stunden.

  9. #57
    Geregistreerd
    22 juni 2011
    Last Online
    12 april 2024 @ 21:45
    Berichten
    207
    Discussies
    2
    Thanks
    1.907
    Thanked
    171 in 83 posts

    Standaard

    Gisteren een bezoekje gebracht aan deze club(?) omdat ik er in de buurt moest zijn.Was een grote teleurstelling.Op de website had ik gelezen dat de entree € 35,= bedraagt.
    De theke bood twee opties of drie uur voor € 100 of onbeperkt voor € 120.De eerste gekozen i.v.m. het onbekende.
    De line-up was naar mijn smaak zeer bedroevend.Heb daar een stuk of vijf dvp's mogen waarnemen,waarvan het merendeel zo vet als modder.(Als je er van houdt,dan zat je goed.)
    Er was een zeer simpel en karig buffet.
    Ik heb na een paar uur verpozen de schoenen aangetrokken en de boel de boel gelaten zonder enige sexuele opwinding te hebben gevoeld.
    Ik had,achteraf gezien,de twee briefjes van 50 euro beter in de brand kunnen steken,dan had ik er nog een beetje warmte van gehad en geen desillusie.
    Dat was dus een keer en nooit meer dat ik daar nog halt houd.

  10. Onderstaande 5 leden hebben hvdk52 bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (26 april 2018),noglangnietuitgewandeld (26 april 2018),pret (25 april 2018),schoolmeester (26 april 2018),stimpy3 (25 april 2018)

  11. #58
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    17 april 2024 @ 16:09
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.243
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    Niets veranderd dus sinds mijn bezoek twee maanden geleden, hvdk52, ik had exact dezelfde ervaring. Hoewel ik het geluk had dat er een redelijk aantrekkelijke dame tussen liep. Ik snap niet dat zo'n zaak kan blijven bestaan.

  12. #59
    Geregistreerd
    1 februari 2013
    Last Online
    13 november 2023 @ 11:19
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 3 posts

    Standaard

    War auch meine Erfahrung. Keine der schlanken Frauen von der Webseite da.

  13. #60
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 22:40
    Berichten
    41.731
    Discussies
    4594
    Thanks
    46
    Thanked
    14.461 in 8.528 posts

    Standaard

    Saunaclub Xanten is nu weer Partytreff Xanten. Ik weet nog niet precies hoe ze dat gaan doen, maar het is zo.

    De nederlandse website functioneert even niet omdat ze overgaan naar een andere provider.
    Als alles klop zou de duitse website wel moeten kloppen.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  14. #61
    Geregistreerd
    21 augustus 2010
    Last Online
    5 januari 2019 @ 22:51
    Locatie
    Xanten
    Berichten
    147
    Discussies
    25
    Thanks
    2
    Thanked
    2 in 2 posts

  15. #62
    Geregistreerd
    21 augustus 2010
    Last Online
    5 januari 2019 @ 22:51
    Locatie
    Xanten
    Berichten
    147
    Discussies
    25
    Thanks
    2
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    300x100.jpg

    Wij zijn back to the roots gegaan en heten jullie van harte welkom in Partytreff Xanten.
    Voor vragen zijn wij ook telefonisch bereikbaar op 0049 2801 98 60 44.

  16. #63
    Geregistreerd
    21 augustus 2010
    Last Online
    5 januari 2019 @ 22:51
    Locatie
    Xanten
    Berichten
    147
    Discussies
    25
    Thanks
    2
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Onze Website is weer online!!!


    234x60.jpg

    http://xantener-partytreff.nl/

  17. #64
    Geregistreerd
    13 april 2007
    Last Online
    26 januari 2024 @ 12:57
    Berichten
    275
    Discussies
    4
    Thanks
    120
    Thanked
    552 in 161 posts

    Standaard

    Heeft iemand de laatste tijd ervaring met deze club. Ik kwam er vroeger regelmatig, maar sinds drie jaar niet meer. Het was erg achteruit gegaan, dus had het geen zin meer om te komen.
    Maar de jaren daarvoor kwam ik er graag. Leuke meiden en de sex was allemaal open (op een paar bedden afgescheiden door gordijntjes na). Bijzonder waren de gangbangs. Er speelde dan een bepaals muziekje en dan zochten alle meiden een man op en die namen ze dan mee naar het grote bed waar groepssex werd beoefend. Had je geen zin meer in de dame die je had meegenomen, dan schoof je gewoon bij een ander aan om daar verder te gaan. Het neuken in het openbaar op het grote bed, of het nu een gangbang was of niet, had iets ontspannends en natuurlijks. Er werd wild, maar ook super relaxt geneukt en had je zin om over te nemen, dan liet je dat de man en het meisje gewoon even weten.
    Super waren de partyactiviteiten in de living. Een aantal malen per dag. Je zag de voorbereiding als er rollen keukenpapier werden neergezet en bij de danspaal werd soms een tafel bijgeschoven. Iedereen, mannen en meiden, verzamelden zich rond de paal en dan begon er weer een bekend muziekje: teken om te beginnen. Het begon met een show, soms een dansshow of een lesbische act en vaak werd er een man bijgeroepen om mee te doen. Op een bepaald moment, na een seintje gingen alle dames met de man in de omgeving aan de gang en ook dat wisselde met de nodige reglmaat. Om beurten volgden heftige orgasmes en na een half uurtje was iedereen voldaan.
    Ik vond dat altijd geweldig, maar toen kwam de klad erin.
    Ik lees nu dat men weer adverteert met de oude formule. Maar is het weer zo als zeg maar 4 of 5 jaar terug? Wie weet het?

  18. #65
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 15:09
    Berichten
    2.041
    Discussies
    53
    Thanks
    3.920
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    Toen ik d'r een ruime maand geleden was was er geen sprake van dit soort 'feestelijkheden', maar zelfs als dat wel het geval was had ik niet gewild dat de dames die daar op dat moment rondliepen zich zo aan mij zouden vergrijpen (niet alleen omdat ze wat al te overjarig en 'fors gebouwd' waren, maar ook omdat ik ze totaal niet aantrekkelijk vond). Dus be careful what you wish for ;-)

  19. #66
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    17 april 2024 @ 16:09
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.243
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    Ik ben er denk ik twee maanden geleden geweest. In het bejaarden tehuis waar mijn oma woont is meer actie dan in Xanten.

    De danes zijn allemaal even actief (lees: doen niet anders dan verveeld voor zich uitkijken) en zijn (Anna uitgezonderd), allemaal ouder dan 35 en type obesitas +++++.

    Als je dat aantrekkelijk vind, prima. Voor mij hoeft het niet. Geen van de dames die op hun website staan afgebeeld werken daadwerkelijk in Xanten. Verder, zeer matig eten, kannetjes kofie, dus daar hoef je ook niet voor te gaan. De wellness heb ik niet geprobeerd, ik ben na iets meer dan een uur gevlucht uit Xanten om er niet terug te keren als er niets veranderd.

  20. Onderstaande 2 leden hebben CVARIA bedankt voor deze bijdrage:

    cornelis312 ( 2 mei 2018),stimpy3 ( 2 mei 2018)

  21. #67
    Geregistreerd
    13 april 2007
    Last Online
    26 januari 2024 @ 12:57
    Berichten
    275
    Discussies
    4
    Thanks
    120
    Thanked
    552 in 161 posts

    Standaard

    Dank. Geen reden dus om nog eens te gaan kijken.

  22. #68
    Geregistreerd
    22 maart 2014
    Last Online
    4 maart 2020 @ 11:24
    Berichten
    27
    Discussies
    9
    Thanks
    3
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    wat bedoelen ze met munten (spass coins) - kan iemand dat vertellen

  23. #69
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    17 april 2024 @ 16:09
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.243
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    Die spass coins zijn voor de gokkasten, het enige wat daar actie biedt ������

  24. #70
    Geregistreerd
    25 juni 2017
    Last Online
    27 december 2022 @ 15:42
    Berichten
    118
    Discussies
    2
    Thanks
    26
    Thanked
    85 in 37 posts

    Standaard

    Niet heengaan allemaal forse vrouwen van hoge leeftijd. Beter iets meer uitgeven en dan tenminste een goede ervaring.

  25. #71
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:35
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.110
    Discussies
    112
    Thanks
    14.152
    Thanked
    5.795 in 2.935 posts

    Standaard

    Hier werken over het algemeen dames die in de goede saunaclubs niet meer aan de bak komen.
    Denk aan figuur, leeftijd etc.

    Groet, schoolmeester.

  26. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 4 mei 2018)

  27. #72
    Geregistreerd
    21 augustus 2010
    Last Online
    5 januari 2019 @ 22:51
    Locatie
    Xanten
    Berichten
    147
    Discussies
    25
    Thanks
    2
    Thanked
    2 in 2 posts

  28. #73
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    17 april 2024 @ 16:09
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.243
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    I am curious, does Xanten management read the comments? Since nothing is changing, I assume they dont read the comments of their former customers.

  29. Onderstaande 3 leden hebben CVARIA bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 5 mei 2018),noglangnietuitgewandeld ( 5 mei 2018),stimpy3 ( 5 mei 2018)

  30. #74
    Geregistreerd
    5 maart 2007
    Last Online
    16 februari 2021 @ 21:48
    Berichten
    18
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    19 in 6 posts

    Standaard

    Ma wat omzwervimgen door wegafsluitingen kwam ik om 15:45 aan in deze partytreff. Gelokt door de aanbevelingen op,dot forum.ik vind de wat vollere dames lekker en leeftijd maakt me niet uit, ben zelf neit de jongste. Door omstandigheden heb ik maanden geen sex gehad en ik was wat onzeker of het me zou lukken. Het hulp pilletje werkte echter uitstekend. bij de vriendelijke Theke gekozem voor de drie urenkaart. Gevraagd of verlenging nog mogelijk zou zijn, werd met "liever niet" beantwoprd. Mijn eerste keer daar dus een romleiding gehad van imderdaad een oudere en zeer dikke dvp. Omgekleed in berenvel, drankje genimen en op naar het zonovergoten terras, waar het dikkertje van de romdleiding me vroeg bij haar te gaan zitten. Echter zat er op een bank een andere, ook volslanke dame met mooie pijpenkrullen en prachtige, zeer grote borsten. Na wat kennismaken en pre sales met haar de eerste kamergang gemaakt. Ze heet Elena en ik zal daar de recensie schrijven, het was okay en tot mijn opluchting gold dat ook voor mijn erectie. Die werd door het pilletje nl nooit meer slap gedurende mijn verblijf en stak ondeugend zijn kopje steeds door het berenvel, tot,groot jolijt van de dames. Tijd voor pauze en in de jacuzzi gegaan. Water was beetje koud, maar niet erg met dat mooie weer. Eenmaal boven koos ik voor een blondine die helemaal niet dik is, beetje begin van buikje. Ze heeft stevoge tieten en volgens mij nog echt ook.Ze heet Veronika en hpudt van knuffelen en ook tz. De kamergang met haar was een echte GFE en maakte me op slag verliefd.ze werkte niet af, gaf service die je bij een saunaclub zou verwachten en pverschreed de tijd ruimschoots. Dat leverde een standje op van de Thele, maar ik zei schriff maar twee sessies op (bij een drie uur kaart mag je max. 4 keer op kamer). Ze heeft het verdiend en ze is nieuw en heeft me heel,goede service gegeven. Bovendie. Waren er weinig tot geen beren in de club op dat moment, dus wat is het probleem? Dat ze mij als nieuwe klant goede service geeft en niemand oets tekort doet? Okay, goed opgelost. Inmideels was het eten klaar. Lauwwarme frieten en iets onduidelijks van de grill. Nou ja, liet het me wel smaken na de heftigensex met Veronika, ik zal bij haar recensie plaatsen. Inmiddels,was Sofie tegen me aan gekropen, dikkertje met grote hangtieten in een te ruime top. Zodat ik de tieten er lekker uit kon grabbelen. Sofie zei dat we beter snel naar kamer moesten, anders kwam ik in tijdnood met de drie Uur. Ik-zal ook haar recensie schrijven.na de sex meldde de Theke dat de tijd om was. Omdat ik nog op doorreis was en een eind voor de wielen, besloot ik met een voldaan gevoel af te zwaaien.Samengevat: ja, wat volelre dames, nee lang niet zo oud als sommigen hier beweren. De dames waren voldoende actief. de club is mooi en ligt op een mooie groene plek met ruime parkeerplaats. Aantal dvp's heb ik er 6 geteld, aantal beren 2-4 dus weinig aanloop ( ga zo door met slechte recnsies schrijven, des te meer kan ik daar met de dames van bil). Service was wel afwerksex, maar de dames maakten wel de 20 minuen netjes vol met napsel. Veronika werkte niet af en nam er dubble tijd voor. Het eten was niet super, maar voor mij goed genoeg. Theke informeerde regelmatig of ik tevreden was. Nou zeker, de volgende keer neem ik een dagkaart en neuk ik ze allemaal minstens twee keer. Ik kom zeker terug.

  31. Onderstaande 5 leden hebben gekopbeffen bedankt voor deze bijdrage:

    bertje600 ( 7 mei 2018),firstme (13 mei 2018),hallodaarbenikweer ( 7 mei 2018),Kwakje ( 7 mei 2018),Tony M ( 9 mei 2018)

  32. #75
    Geregistreerd
    21 augustus 2010
    Last Online
    5 januari 2019 @ 22:51
    Locatie
    Xanten
    Berichten
    147
    Discussies
    25
    Thanks
    2
    Thanked
    2 in 2 posts

 

 
Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.

  Babylon 468*60