Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 31
  1. #1
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 15:12
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Daumen hoch Five Years IJBF, some Good Oldies and the Memory Lane.

    In Oktober bestaan we 5 jaar een heuglijk feit waar we zeker niet onopgemerkt aan voorbij willen gaan.

    Er zal denk ik nog wel aan aankondiging komen van een feestje !

    Lijkt me ook leuk om een topic te openen, waar men wat leuke anekdotes kan ophalen. Kan van alles zijn, aparte ervaringen in de club, leuke ontmoetingen in de club met dames en/of beren. Je eerste kennismaking met het forum.

    Jouw visie op 5 jaar IJBF waar we nu staan waar we heen zouden moeten gaan!

    Oja, ik sluit niet uit dat we de meest geslaagde bijdrage wel eens zouden kunnen belonen ! Maar vraag me niet welke criteria we daarvoor zullen gebruiken.

    Viel Spass,
    Big30

    Laatst gewijzigd door Big30; 31 augustus 2010 om 20:20
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #2
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    ja mooi begin Big kunnen de oude ijsberen vertellen over PHG 2001 met zwembad binnen en de bouw van GT

    Ben ik al zo oud

  3. #3
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 april 2024 @ 18:50
    Berichten
    6.939
    Discussies
    1882
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Idee

    Verhalen over dames die je mist, beertjes die je al lang niet meer hebt gezien en wie weet ook mist , de goede oude PHG tijden, het begin van GT, je eerste memorabele Hessen bezoek, het eerste beertje wat je in levende lijve aantrof, waarom je een IJsbeer werd, je eerste kennismaking met IJBF.

    Had PHG een binnenzwembad trouwens ?

  4. #4
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    beertjes die je al lang niet meer hebt gezien en wie weet ook mist
    Willem2!
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  5. #5
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Verhalen over dames die je mist, beertjes die je al lang niet meer hebt gezien en wie weet ook mist , de goede oude PHG tijden, het begin van GT, je eerste memorabele Hessen bezoek, het eerste beertje wat je in levende lijve aantrof, waarom je een IJsbeer werd, je eerste kennismaking met IJBF.

    Had PHG een binnenzwembad trouwens ?
    Ja het binnen zwembad was in de kuil waar nu de nachtbar is.

  6. #6
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    11 maart 2024 @ 23:57
    Locatie
    3e planeet van ons zonnestelsel
    Berichten
    1.939
    Discussies
    14
    Thanks
    278
    Thanked
    506 in 162 posts

    Standaard

    Ik mis de eerste YBFbeer die ik in in het begin van mijn saunaclubloopbaan tegenkwam af en toe wel een beetje ,EXTINCE klinkt dat gek
    eigenlijk is het nog niet eens zo heel lang geleden maar het lijkt wel zo.

  7. #7
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Niet bepaald een anekdote, persoonlijke herinnering of wat anders. Bij YBF denk ik allereerst aan de ontstaansgeschiedenis. De onverenigbaarheid destijds van (wat bleek) bepalende ijsberen met het beleid van Hookers. H is sindsdien nog verder een zakelijke en koude koers gaan varen, te 'recensie' gericht. Niveau van discussie is vaak minder, onderwerp vaak ‘in hoeveel stoten pomp jij een dvp klaar’ (uitzonderingen daargelaten!).

    YBF is tolerant, soms te (pas bij je 5e dubbele nick of 121e scheldpartij overweegt ‘men’ een ban, goed voorbeeld doet kennelijk navolgen ), een forum van/voor liefhebbers en das te merken, zie o.a. de commercie, leden profiteren mee. Kanttekening is dat sommige leden te verwend lijken, weinig ‘dankbaarheid’ tonen en het wereldje te weinig relativeren. Tis geen circuit dat je culinair (met michelin sterren) of met meetlat kan beoordelen.

  8. #8
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard 3,5 jaar

    Ik loop nu zo’n 3,5 jaar mee in het “ijsberenvak” en moet zeggen dat de tijd wel heel erg snel gaat. Zal de afgelopen 3,5 jaar even snel de revue laten passeren.

    Via het surfen op internet kwam ik in eerste instantie op de site van Ying Yang. Het concept vond ik erg interessant, maar vond het eng om daar zomaar alleen naar toe te gaan. Het leek ook allemaal te mooi en ik dacht er moet ergens een addertje onder het gras zitten.

    Toen ik op Google verder ging zoeken op saunaclubs, kwam ik op een site genaamd “ijsberenforum”. Nadat ik een account had aangemaakt op 24 september 2006, ben ik eerst gaan lezen. Na een aantal maanden had ik zo iets van: “dit is te mooi om waar te zijn”. Vervolgens aan de hand van de recensies gezocht naar de meest aantrekkelijk club. Dit was voor mij Golden Time.

    Begin 2007 voor het eerst op pad. Daar aangekomen, gaat er een wereld voor je open en kom je tot de conclusie dat het “bijna” allemaal waar is wat op het forum staat. Je voelt je als een kind in een snoepwinkel. De eerste IJsbeer die ik daar sprak was ILTG.
    Het was toen mijn bedoeling om eens in de 3 maanden naar een club te gaan.

    Na mijn 2e bezoek heb ik heel voorzichtig een eerste reactie op het ijsberenforum geschreven. Jammer dat ik mijn eerste bericht niet meer kan terug vinden, dat zou ik wel leuk vinden.

    Van het een kwam het ander en ik zag dat er een feestje werd georganiseerd in PHG, dit was volgens mij begin 2008. Ik dacht een mooie gelegenheid om eens kennis te maken met een paar beertjes. Wat terughoudend sprak in Willem2 aan. Die stelde mij voor aan een aantal beren, maar ik voelde mij nog niet echt op mijn gemak. Het is toch wel een groep die elkaar al wat langer kende en ik was weer zo’n vreemde snuiter erbij. Ook wou ik aan de andere kant wat anoniemer blijven. Al snel werd ik wel wat bekender en de frequentie van de bezoekjes ging ook wat om hoog.

    In mei 2008 was er een feestje in FunGarden, waar meerdere beertjes aanwezig waren. Echter het verblijf in FunGarden was van korte duur, want er werd besloten dat we door gingen naar een andere club. Dit zou Acapulco worden, tot die tijd de mooiste club die ik had gezien. Daar kwam ik Rex (een plaatsgenoot) tegen. Rex ben ik daarna nog vaak tegengekomen. Meestal kwam hij een halfuurtje na mij binnen bij een club en dan zeiden we tegen elkaar, waarom rijden we niet met elkaar mee? Maar concrete afspraken werden er toen nog niet gemaakt.

    Eind 2008 was ik op een feestje in PHG, toen het plan werd geopperd om de dag daarna naar Villa Vertigo te gaan. Volgens mij was dit met de Halloween party waar barbaradevil bij aanwezig was. Dit was de eerste keer dat ik 2 dagen achter elkaar naar een club zou gaan. Met Rex en RP gingen we naar het E-tap hotel in Willich. In het hotel zat ook wijlen Zakkenleger, die iets eerder dan ons was weggegaan uit phg. De volgende ochtend zijn RP, Zakkenleger, Rex en ik eerst naar Dusseldorf gegaan, waar we bij Starbucks koffie hebben gedronken. Van daaruit zijn we toen doorgereden naar VV. Achteraf wordt deze herinnering nog meer bijzonder, omdat Zakkenleger er niet meer is.

    Vanaf 2009 ben ik gaan carpoolen met Rex en toen was het hek van de dam. De in eerste instantie bedoelde 3 maandelijkse bezoeken, waren al naar maandelijks bezoekjes bijgesteld. Echter dit werden vanaf 2009 bijna wekelijkse bezoekjes. Ook het aantal clubs dat ik bezocht nam toe en ook de afstanden namen toe.

    Sonny heeft mij geïntroduceerd in Oase en World en Paradise. In Oase zitten qua service de beste en meeste vrouwen, In World hangt de beste sfeer en Paradise vind ik de mooiste club qua inrichting. Helaas zijn deze clubs wat te ver en zal de frequentie dat ik daar ben ook niet hoog zijn.

    Samen met Sonny, Picasso1 en Rex heb ik ook het grootste diepte punt meegemaakt. Dit was de Pussyclub in Stuttgart. Wat ik in die club heb gezien, hoop ik nooit meer mee te maken.

    Nu 3,5 jaar verder, ben ik een verslaafde ijsbeer die veel te veel geld uitgeeft aan de dvp’s. Echter ik had de afgelopen tijd ook voor geen goud willen missen. Heb vele beren leren kennen, wat de bezoekjes extra leuk maakt. Ben ook met heel veel vrouwen naar de kamer geweest.

    Ik heb echter nog niet kunnen ontdekken wat nu een ervaren ijsbeer is. Ik voel me nog steeds niet ervaren. Ik trap nog steeds in de listen die de dames verzinnen om mij op de kamer te krijgen. Komt waarschijnlijk ook dat ik bijna geen “nee” kan zeggen. Hierdoor ben ik wel eens tegen een zeperd gelopen, maar ik heb daardoor ook vaak een hele goede ervaring gehad.
    Ach, ik probeer zo veel mogelijk te genieten en een keer een slechte ervaring met een dame hebben, dat hoort erbij. Vaak kun je er achteraf ook wel om lachen.

    Favoriete clubs heb ik ook , maar wisselen heel erg snel. Voor mij is de club waar, voor mij, de leukste dames zitten mijn favoriete club. Op dit moment kom ik het liefst in LR, maar dat kan volgende maand weer anders zijn. Niets is zo veranderlijk als een DVP en IJsbeer.

    Het IJsberenforum moet vooral een plek zijn waar ervaringen worden uitgewisseld. Het moet niet een forum zijn waar constant welles en nietes spelletjes worden uitgespeeld. De discussies horen op de chat of in de club rechtstreeks met elkaar uitpraten. En als het nodig is een draadje openen onder algemeen ge-ijsbeer. Iedereen beleeft de club op zijn eigen manier. Is jouw ervaring anders, schrijf dan jouw ervaring op, maar ga iemand anders zijn ervaringen niet betwisten. Ik denk dat alle ervaring bij elkaar een aardig indruk van de club geeft. De overige reacties moeten gewoon verwijderd worden. Ik vind dat er meer geveegd moet worden door de moderators. Op dit moment zie ik heel veel reacties, die niets meer met de club of de dame te maken hebben.

    Ik hoop nog lang te kunnen genieten van mijn collega ijsberen en het ijsberenforum, maar vooral van de dames in de clubs. Mijn dank is groot aan het ijsberenforum die een hele mooie wereld voor mij geopend heeft.
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

  9. #9
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    't begon in tweeduizendenzeven
    ik had over queenie's gelezen
    En werd naar dit forum verwezen

    Na drie maand was queenie's historie
    Fuk, waar moest ik nú heen verdorie
    Die clubs zijn te ver, end of story

    Toch bleef ik de ijsberen lezen
    Het zal wel een verslaving wezen
    En zo ben ik toch afgerezen (dichterlijke vrijheid voor afgereisd hé mannen)

    Naar Roermond, de saunaclub yinyang
    De rit was gelukkig niet zó lang
    Maar waar ligt verdorie die ingang ?

    De YinYang viel me toen wat tegen
    bij "optics" op kamer gelegen
    En geen goede service gekregen

    Ik had hier dus best kunnen stoppen
    Maar Sans Souci kwam op de proppen
    In Tegelen zou 'k eens gaan shoppen

    Soucis was een kort lot bescheerd (heu, we overdrijven misschien wat met dichterlijke vrijheden )
    Yin Yang dan maar weer geprobeerd...
    Fantastisch nu, echt niet verkeerd.

    Mercedes, Maya en Alina,
    En Arabische Carolina
    Bevorderden flink mijn stamina

    Dit forum werkt als een magneet
    De verslaving die is nu compleet
    "Resistance is futile", vergeet't

    Dankuwel "ij-bé-ef", je bent top
    Mijn leven staat nu op zijn kop
    Kom ik hier ooit weer bovenop ?
    Laatst gewijzigd door sofaking; 11 augustus 2010 om 21:05
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  10. #10
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    11 maart 2024 @ 23:57
    Locatie
    3e planeet van ons zonnestelsel
    Berichten
    1.939
    Discussies
    14
    Thanks
    278
    Thanked
    506 in 162 posts

    Standaard

    Ik kom net (gisteren ) van Oase vandaan Timjava en ik moet je in 1 ding gelijk geven , de dames daar geven prima service verder vind ik het ook een hele mooie club die zeker niet onderdoet voor Paradise .
    Ik heb het super naar mijn zin gehad gisteren daar , weer een nieuw hoofdstuk in mijn ijsberenbestaan , jammer dat het zover rijden is

  11. #11
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    21 april 2024 @ 09:39
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    Ergens eind 2002 botste ik op een vrij nieuw forum: hookers. Dat was een openbaring, en met rode oortjes las ik allerlei ontboezemingen in een wereld die mij eigenlijk vreemd was.

    Ik was net mijn eerste voorzichtige stapjes in Hookerlandia aan het zetten, met name massage-ervaringen.

    Om allerlei redenen wilde ik meer.

    Om allerlei redenen is er dat nooit echt van gekomen. Na één dame was ik verkocht, werd ik monogaam, tot de dag van vandaag (en ze is al lang uit het wereldje weg – mijn band met p-fora is dus nogal abstract). Na en buiten haar interesseren andere ervaringen me niet zo meteen.

    Ik vond het niet eenvoudig dingen een plaats te geven. Er kwam zoveel wat vreemd was, waar ik me vragen bij stelde, op me af. Ik stelde die vragen dus ook hardop. Soms leidde dat tot fijne reacties, soms tot ordinaire, platte reacties.

    Eén forumonderdeel op hookers sprong er tussenuit. Het Duitsland-gedeelte. De stijl, de atmosfeer was daar heel anders. De seksbeleving ook. Heel wat schrijvers daar hadden een duidelijke mening. Ook de jonge god die daar toen mod was, een zekere Willem2. In een soort van driebanden (W - P - R) hebben we toendertijd veel afgediscussieerd. Ik ben er van overtuigd dat W2 toen soms dacht dat ik een vrouw was (god weet wat ie allemaal gefantaseerd heeft).

    Toen W2, Neukie en Zero (waar is ie gebleven…) een nieuw forum begonnen waren, ben ik ook eens komen kijken. En de rest is geschiedenis.

    Tussendoor ben ik een paar keer weggegaan, heb een tijdje een andere nick gebruikt, heb het best moeilijk gehad om op een zinvolle manier om te gaan met zij die liefde in mijn leven is, en heb dus soms adieu gezegd tegen p-fora in het algemeen en dit forum in het bijzonder.

    Het erg prettige is dat ik hier op heel wat momenten heel zinvolle dingen heb kunnen delen met fijne mensen – hoerenlopers en hoeren voor de buitenwereld, in werkelijkheid Spitzenklasse. Ik ga d’r geen enkele noemen, ze weten het zelf wel. Of toch eentje. Zakkenleger.

    Ik heb me hier soms timide gevoeld. Waarom zou ik nou alweer gaan zeuren over dit of over dat, als indringer in een community van mensen die mekaar irl kennen, in unieke omstandigheden. Toch heb ik zelden het gevoel gehad dat ik niet welkom was.

    Ik heb op IJbf literaire pareltjes gelezen, zeer erotische (erectiebevorderende) verhalen, aangrijpende getuigenissen, beklijvende, verstandige opmerkingen in discussies.

    Een paar jaar geleden heb ik W2 op neutraal terrein ontmoet, in Vander Valk Eindhoven, met Ace2 in zijn kielzog. Ik zie Ace nog denken, wat doe ik daar? Wellicht tot Willems teleurstelling was ik toch geen vrouw…

    Ik heb dit forum ook zien groeien. Commerciëler worden. Eenzelfde evolutie als bij hookers. Maar hoe verschillend in de uitwerking. IJbf deelt enorm veel van wat het genereert met de leden. IJbf lijkt ook geen mods te hebben (ja ik weet het, admin klinkt vééél chiquer), ik bedoel: modereren gaat heel soepel, vanzelfsprekend.

    Is er dan niks mis met IJbf? Natuurlijk wel, Timjava z’n hyperlink https://www.ijsberenforum.com/forum/...4&postcount=11 roept bv. vragen op naar de wenselijkheid van zo’n forumonderdeel, maar daar ga ik nou verder niet over zeuren.

    Ik geloof dat ik hierboven niets relevants gezegd heb (oude gewoonte), alleszins niets wat ik ook niet in één zin had kunnen zeggen.

    Eigenlijk is IJbf in vijf jaar een volwassen, evenwichtig, p-forum met een duidelijke meerwaarde geworden.
    I drown by the flood of your beauty.

  12. #12
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 15:12
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9 Bekijk bericht
    Eigenlijk is IJbf in vijf jaar een volwassen, evenwichtig, p-forum met een duidelijke meerwaarde geworden.
    We zijn niet op zoek naar complimenten maar als je ze krijgt is het natuurlijk wel leuk, zeker van iemand die wel vaak kritisch is maar tegelijkertijd ook waardering heeft voor de stijl en de typische sfeer van het IJsberenforum.

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #13
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9 Bekijk bericht
    Een paar jaar geleden heb ik W2 op neutraal terrein ontmoet, in Vander Valk Eindhoven, met Ace2 in zijn kielzog. Ik zie Ace nog denken, wat doe ik daar? .
    Hahaha, dat herinner ik mij nog. Willem2 had mij gebeld dat het goed was om eens bij te praten (nu belt er niemand meer ) en ik werd gedirigeerd naar Vander Valk om daar te horen te krijgen dat wij een ontmoeting hadden met jou. Het waarom van de noodzaak van mijn aanwezigheid was mij lange tijd onduidelijk, tot Willem2 vele weken later zei: "dan zag die Gondolas9 dat de hoerenlopers uit Duitsland ook gewone nette mannen kunnen zijn.". Ik lag krom van het lachen onder de tafel.
    Het was trouwens prettig je te ontmoeten. Jammer dat er nooit een vervolg op is gekomen. Maar wie weet..........................................?

  14. #14
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Hoe Stiffie in een wereld terecht kwam waar hij alleen van naam wist dat zoiets bestond en hij daardoor verslaafd raakte.

    Het zou eind 2004 begin 2005 zijn geweest dat ik mijn oudere broer vertelde dat ik een advertentie had gezien in de telegraaf over een klub in Brüggen zoals we allemaal weten hebben we het hier over GT, mijn broer fronste zijn wenkbrouwen en vertelde dat hij daar wel meer van wist?? Zo leer je nog eens iemand kennen hè Afijn het duurde nog even en op een zonnige zondag reed ik toen volledig onervaren richting NRW en kwam op de Heidweg terecht, weliswaar bij de dierentuin maar de mobiele telefonie bood uitkomst anders had ik nu nog tussen de aapjes gezeten i.p.v. de hertjes.

    Doodnerveus belde ik aan en had het geluk dat een hele lieve dame me rondleidde en me onder haar hoede nam, jammer dat deze dame niet meer werkt, het was de Croatische Julia, en nee onder haar hoede nemen is niet wat jullie denken, zij maakte me echt wegwijs in deze poel des verderfs en probeerde mij op mijn gemak te stellen iets wat uren duurde. Toen ik laat in de avond wegging had ik zoiets van eens maar nooit meer. Eenmaal thuisgekomen vertelde ik wat dagen later mijn verhaal aan mijn broer en die lachtte van "je moet even wennen en dan leer je het paradijs kennen" jaja van je familie moet je het hebben.

    In die tijd ben ik wederom dankzij mijn broeder op H..... gaan schrijven en zo leerde ik steeds meer en mijn eens maar nooit meer maakte plaats voor een onderbuikgevoel en dus via het aanmeldpunt op H... wederom in GT terecht gekomen, wederom zeer onzeker, maar nu vastberaden en leerde ik wat ijsberen kennen, een van de eerste waren Caligula en W2 en Latoyan en langzaam maar zeker naarmate ik er vaker kwam leerde ik steeds meer ijsberen kennen en de onzekerheid verdwijnde en voelde me er steeds beter thuis. Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik met mijn broer en W2 en Ali cyancali een dag doorbrachten in GT, ja daar leerde ik op een vreemde manier Lin kennen, met dank aan mijn eigen broertje.

    Op een gegeven moment kwam W2 die ik nu toch wel steeds vaker zag met het verhaal dat hij en nog wat beren een forum voor beertjes gingen opstarten, en zo werd de Stiffmaster geboren op het IJsberenforum. Na GT kwam ik steeds vaker in YY en ook deze club had ik hoog in het vaandel staan en was er een hele vaste klant, ja misschien zelfs wel iets teveel, maar ja verslaafd wat doe je eraan en beter hoe kom je er van af, niet dus. Na YY kwam ik in LR terecht en dat is voor mij heden dagen de dag nog steeds voor mij de leukste en gezelligste club waar ik kan vertoeven, ondanks wat uitstapjes naar clubs als PHG, Amnesia, Acapulco.

    Nu anno 2010 probeer ik het soms wat in te tomen maar het is zo verrekte moeilijk, de gezelligheid met de vele bekende beren het meestal prettige gezelschap van wondermooie dames, ja wat wil een oude geile beer nog meer, een ding heb ik in ieder geval wel van mijn broer geleerd.
    HET IS BETER RIJK TE LEVEN DAN RIJK TE STERVEN en ja daar heeft hij absoluut gelijk in ik ga liever dood met een heerlijk schepseltje dan tijdens het werk.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  15. #15
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    21 april 2024 @ 09:39
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Hahaha, dat herinner ik mij nog. Willem2 had mij gebeld dat het goed was om eens bij te praten (nu belt er niemand meer ) en ik werd gedirigeerd naar Vander Valk om daar te horen te krijgen dat wij een ontmoeting hadden met jou. Het waarom van de noodzaak van mijn aanwezigheid was mij lange tijd onduidelijk, tot Willem2 vele weken later zei: "dan zag die Gondolas9 dat de hoerenlopers uit Duitsland ook gewone nette mannen kunnen zijn.". Ik lag krom van het lachen onder de tafel.
    Het was trouwens prettig je te ontmoeten. Jammer dat er nooit een vervolg op is gekomen. Maar wie weet..........................................?
    Big was toen ook uitgenodigd. Nou snap ik waarom die niet kwam opdagen.
    I drown by the flood of your beauty.

  16. #16
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 15:12
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9 Bekijk bericht
    Big was toen ook uitgenodigd. Nou snap ik waarom die niet kwam opdagen.
    Klopt ! Het profiel van "een gewone nette man" bleek bij nader inzien toch wat te hoog gegrepen.

    Maar goed, denk dat Ace2 als het rolmodel voor de typische nette keurige welopgevoede gemanierde Saunaclubganger toch geen slechte beurt maakte (Jammer dat ik toen niet kon!).
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  17. #17
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard @ Willi69

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Willem2!
    das unterstütze ich...........
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  18. #18
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Reden @ Jansen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    ja mooi begin Big kunnen de oude ijsberen vertellen over PHG 2001 met zwembad binnen en de bouw van GT

    Ben ik al zo oud
    nein, nicht zu alt , du hast zu früh angefangen
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  19. #19
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:51
    Berichten
    41.797
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.551 in 8.577 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Hahaha, dat herinner ik mij nog. Willem2 had mij gebeld dat het goed was om eens bij te praten (nu belt er niemand meer ) en ik werd gedirigeerd naar Vander Valk om daar te horen te krijgen dat wij een ontmoeting hadden met jou. Het waarom van de noodzaak van mijn aanwezigheid was mij lange tijd onduidelijk, tot Willem2 vele weken later zei: "dan zag die Gondolas9 dat de hoerenlopers uit Duitsland ook gewone nette mannen kunnen zijn.". Ik lag krom van het lachen onder de tafel.
    Het was trouwens prettig je te ontmoeten. Jammer dat er nooit een vervolg op is gekomen. Maar wie weet..........................................?

    Gelukkig kan je er nu nog om lachen
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  20. #20
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    nein, nicht zu alt , du hast zu früh angefangen
    haha ja ik ben al ijsbeer vanaf mijn 18 jaar.

    In 2004 ben ik terug gekomen in PHG na wat wandelingen in het SKW en Amsterdam en Utrecht met wat clubs in Eindhoven en D.Bosch.

    Omdat er nog geen Ijsberenforum bestond moest je het zelf maar uitproberen wie er goed waren.
    De service was er ook op vooruit gegaan dit had te maken met de koncurentie van de dames uit Brasil,Dom.Republiek en de Poolse invasie.

    Mijn toppers waren dan ook; De Duitse Sammy,de Russin Leyla en en Brasiliaanse.
    In 2005 kwam daar nog Simona (Roemeense) Louisa (Roemeense) Carmen (Poolse)en Marina (Poolse) bij.

    God wat hadden we het goed.
    In Oktober werd het forum opgericht en ben ik op 11-11-2005 ook maar lid geworden ik had het al eerder willen doen maar kon het op internet niet terug vinden.

    De beren die daar kwamen waren W2,Rex,L.Diablo,Flipper,Big30,Scoobert enz.enz. en het werden er steeds meer.
    Sonny kwam met een briefje waar op stond Carmen en Juliette hij was nieuw dus heb ik hem aan Carmen voorgesteld.
    Ja ook Sonny werd verslafd aan de goede service van Carmen (P) en pakte meteen alle Russinnen om die ook maar eens uit te proberen.

    Nu zijn we 5 jaar verder en lachen we nog steeds met dezellfde ijsberen van toen en nu.

    Jammer dat deze dames niet komen anders was het een super reunie.
    Laatst gewijzigd door Jansen; 17 augustus 2010 om 13:08

  21. #21
    Geregistreerd
    8 maart 2006
    Last Online
    27 november 2010 @ 18:07
    Berichten
    20
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Fijne topic. Ben zelf al een bezoeker van de meisjes van plezier sinds ik 21 ben; en sindsdien eigenlijk nooit gestopt. Tenzij een periode dat ik in de VS woonde: te duur en te riskant. Die puriteinen zijn bereid om je voor jaren in de lik te werpen voor iets waar ze zelf van dromen, namelijk eens taboeloos de pannen van het dak te neuken.

    Rond 2002 begonnen met clubbezoek en ook lid van H geworden. Letterlijk uren gelezen en sites bezocht. Via GT in het clubcircuit terecht gekomen, alhoewel Parksauna Wildenrath mijn eerste clubbezoek was. Daar wel geluk gehad: Jenny en Anna die nu bij Ome Bernd zitten werkten daar toen en dat waren mijn twee gastvrouwen toen. Maar de tent stond me niet aan en al snel in GT terecht gekomen. Leuke twee jaren gehad met een 15 tal bezoeken. Het was er toen nog niet zo druk en de meiden (en de beren) gedroegen er zich heel anders dan nu. Schitterende ervaringen met een paar vaste meiden daar. Christine uit Togo (de meest ongelofelijke benen, een waanzinnig strak kutje, passioneel tongzoenen en sprak Frans met een accent waar je alleen al van zou klaarkomen), Selina, Mercedes en andere spetters. Maar de sfeer veranderde daar snel en het werd me te groot, te druk, te veel machogedrag bij de beren en vooral je kreeg minder en minder service van een steeds meer wisselende crew van meiden.

    Op dat moment Bernds leren kennen. Daar ondertussen ook een aantal keren geweest: back to basics zou je kunnen zeggen: klein, ouderwets, rokerige keet, ..., maar wel een onvoorstelbare groep meiden. Haast nooit een slechte ervaring gehad en een groot aantal toppers. Wie er ooit op de kleine speelweide in het zicht van iedereen een stevige beurt van Mara en Babsi gekregen heeft weet wel wat ik bedoel.

    Sinds een jaar of twee moeten afbouwen met clubbezoek aan Duitsland. Noodgedwongen terug meer lokaal naar de meisjes van plezier. Maar gelukkig ook hier een paar geweldige meiden ontdekt.

    Binnenkort weer op stap naar Duitsland. Bezoeken aan Bernd en Club Manuela staan zeker op het programma. Ook een partytreff wil ik wel eens meemaken alhoewel dat meer uit nieuwsgierigheid is dan met volle vertrouwen dat het iets voor mij zal zijn.

    In ieder geval veel gehad aan IJBF. Niet zoveel geschreven. Sorry, maar het is om allerlei redenen vaak te riskant voor mij. En wie hier schrijft begrijpt dat ons geheime dubbelleven maar zolang duurt als het geheim blijft.

  22. #22
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard Het forum

    Thuis heb ik nog wat oude recensies bewaard
    Waarin Wacko Wicky openlijk zijn verliefdheid verklaart
    Waarin HollandMale eigenhandig GT op de kaart zou zetten
    KevinGold alle GT-meisjes leek te kennen
    en Jip zich door een liefje liet verwennen
    Waarin CUUP ons op zijn verhaal deed letten

    Randy en onze gesprekken achterop de fiets
    Ach, het zijn namen, die zeggen jullie hoogstwaarschijnlijk niets
    Maar het is waarmee mijn ijsberenbestaan begonnen is
    Ik weet nog goed, die eerste keer,
    naar die onbevangenheid verlang ik telkens weer
    Het zijn namen die ik nu nog wel eens mis

    En in de tuin van GT zag ik de mooie hoertjes staan
    Ik was een beertje en wist niet beter dan dat het nooit voorbij zou gaan.


    Ik weet nog hoe het was
    Bij Hookers begon het pas
    Met Caligula veel mailen
    Over die mooie Thaise Fon
    Bij haar thuis leek alsof niets fout kon
    GT-Juncky, Jansen, Jack42, Shadow, Boedha, Sonny, Gustomass, Snelle Henkie, wij waren met zovelen

    Ik weet nog hoe ze waren
    Toen Willem2 Hookers de oorlog wilde verklaren
    Door en voor beren moest het zijn.
    Met Toppie maakte ik mooie tijden mee
    Bettina, Luana, Linda, Cosmina en Bee
    Het werd een forum vol sex en gein

    En in de tuin van GT zag ik de nieuwe hoertjes staan
    Ik was een beertje en wist niet beter dan dat het nooit voorbij zou gaan.


    Ik weet nog dat je alleen tussen PHG en GT kon kiezen
    Terwijl je nu met al die clubs het overzicht dreigt te verliezen
    Nieuwe helden deden hun verhaal
    Soms met proza en wat muziek
    Die goede oude tijd maakt mij wat melancholiek
    Maar steeds vaker discussies met kabaal.

    Blijkbaar deden wij het verkeerd
    Het forum werd gemoderniseerd
    Commercie en vrijkaartjes zijn de nieuwe dingen
    Die dubbele nicks werden trend
    Ik heb Zero ook nog gekend
    Al wat mij rest zijn oude recensies en herinneringen

    Toen ik in de tuin van GT de nieuwe hoertjes weer zag staan
    Ach, ik was een beertje, hoe kon ik weten dat het voorbij zou gaan.


    Ik weet het, het is het forum z’n goede recht
    De nieuwe tijd, net wat u zegt
    Wij zijn op de goede weg gegaan
    Met de dubbele nicks kregen wij Picasso als geweten
    Badslippers, SFL, Rene de Beer, MichelJ en Joop Slim zijn de nieuwe vaandeldragers gaan heten
    Nieuwe beren komen er toch weer aan

    ’s Avonds klitten beren wat bij elkaar
    Lezen, schrijven, chatten en ze zijn weer klaar
    Ach, het forum is bij mijn dagritme gaan horen
    Waar een virtuele ontmoetingsplaats is ontstaan
    Waar ik zie dat de mods zo met dit alles zijn begaan
    Een forum dat mij zo kan bekoren

    En in de tuin van GT zie ik de nieuwe hoertjes weer staan
    Ik ben een beer en weet dat het nooit voorbij zal gaan.

  23. Onderstaande 3 leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (22 november 2021),pret (22 november 2021),Shakir (22 november 2021)

  24. #23
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Kan alleen maar zeggen Mooi geschreven Ace.

    Dus wat zou het mooi zijn om met ijsberen van 2004/2005/2006 gezellig een becks ice te drinken aangevuld met de nieuwe beren van heden.
    En dan ook nog de dames uit die tijd erbij dan heb ik aan viagra te weinig denk ik.

  25. #24
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:51
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.915
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.705 in 2.636 posts

    Idee You never walk alone

    "When you walk through a storm, hold your head up high. And don't be afraid of the dark. At the end of the storm, there's a golden sky. And the sweet silver song of a lark. Walk on, through the wind. Walk on, through the rain. For your dreams be tossed and blown."

    "Walk on, walk on. With hope in your heart. And you'll never walk alone. You'll never walk alone!"


    Hoewel deze racebeer pas in oktober 2006 op dit forum gestuit is, was ik tegen die tijd al een paar jaar met p6 bezig. Al zaten daar verrekt grote hiaten en tussenpauzes in, wat vooral met mijn studie en de veel te kleine financiering te maken had. Toen ik eenmaal vast werk had, ging ik eens onderzoeken wat er nu allemaal klopte van al die juichverhalen die er op Internet stonden. Een aantal PT's had ik toen al uitgeprobeerd met wisselend succes en ook mijn clubdebuut in GT (eind 2005) kon je een wisselend succes noemen: een heel goede sessie gevolgd door een heel duur triootje. Daarna heeft deze racebeer nog een aantal uitstapjes gemaakt en kwam ondanks een paar goede ervaringen (Afrikaanse Maya , Braziliaanse Laura, dé Sonja en zelfs Kira waarover alléén maar slechte berichten te vinden waren) tot de conclusie dat me dit niet zo beviel. "And if you can't stand the heat, stay out of the Kitchen."

    Deze racebeer besloot eens een tip na te gaan die op Hookers stond: Hennef-Lichtenberg, Bernds Saunaclub. Niet geschoten is misgeschoten, aangezien ik toch in de buurt was voor de 24 uurs race op de Nürburgring. Ik geef eerlijk toe, het was een beetje overweldigend. De tent zat stamp en stampvol die dag, veel Duitsers, een paar Belgen en nog één andere Hollander. Als ik die man niet was tegengekomen had ik het waarschijnlijk veel moeilijker gekregen op mijn eentje. Ik kreeg een waterval aan namen over me heen (Svenja, Katya, Aylin, Leyla, Tanja, Rita enz enz) en vergat er veel meer dan ik er heb onthouden. Ik werd ook gelijk door hem bij een dame geïntroduceerd die ik nog veel vaker zou tegenkomen: "Kijk uit wat je zegt, ze verstaat ons, want ze is ook Nederlands." Dat was dus Mara. In het korte gesprekje daarna (ze was op een klant aan het wachten) bleek ze ook nog autosportfan te zijn ook! Wat me verder nog van die dag is bijgebleven? Sandra die zogenaamd nieuwe klanten alleen masseerde, volgens mijn 'gids' ... jawel, binnen een paar minuten was ze al bloasmeziek aan het spelen en werd wat als een massage begon een sessie die zich over twee kamers uitsmeerde en mij behoorlijk 'entleerde' Toen al leek het mij slim een date met Mara af te spreken, want die kende echt totaal geen rustmoment. Toen ik haar eindelijk te pakken had werd deze racebeer nog bijna van haar weggekaapt door een heel mooie negerin. Mara moest haar letterlijk wegjagen (finger weg, das ist meiner!) Het is nu nog lastig onder woorden te brengen wat Mara in het daarop volgende uur allemaal met me heeft uitgehaald; ik werd er gewoon stil van. En achteraf gezien, het was nog maar het topje van de ijsbeer.. (eh sorry freudiaanse verspreking) getuige de vele keren dat ik inmiddels met haar alleen of later samen met Babsi op kamer ben geweest. Al met al een heel geslaagd debuut, en in Augustus ging deze racebeer nog eens terug, achteraf gezien één week voor een hele IJBF-delegatie groots opruiming hield (lees: de dag dat Trixie werd ontdekt)

    Achteraf steekt dat tweede Hof-bezoekje in mijn geheugen er met kop en schouders boven uit, want van alle dames die ik had ontmoet tijdens mijn debuut en die me waren aanbevolen door mijn 'gids', waren er nu maar een handvol. Het was nog vakantietijd en dan worden de rangen aangevuld met invaldames: een aantal Poolse uit Sudbad (toen nog zusterclub), een dame die in Traumparadies werkte maar het nu hier kwam proberen (Trixie). Alleen Tanja, Celine en die mooie negerin herkende deze racebeer nog. Ik zat dan ook vrij vlug naast Celine en niet veel later zaten we al auf Zimmer, maar hoewel ze erg haar best deed, klikte het niet echt. Jammer, want ze zag er echt leuk uit. De Sudbad-dames hadden beneden de kelderbar bezet en gebruikten af en toe de danspaal om wat stimmung te krijgen. De muziek stond echter zó hard dat ik maar boven ging zitten en tussen drie dames belandde: Trixie, Tanja en de negerin, die Princess bleek te heten.Terwijl ik op de masseuse wachtte (geen Sandra helaas, maar Tanya) hebben we een flink lange tijd zitten kletsen en ik kwam er zo zoetjes aan achter dat niet alles wat op Internet staat klopt, op een ander forum was ze als jagertje omschreven, dat er zich snel vanaf probeert te maken en snel op zimmer aandrong. "Wat een flauwekul" dacht deze racebeer en zocht haar meteen op na de massage. Ik had niet beter kunnen doen. Hellafuckingluja wat kon die dame bloasmeziek spelen zeg, net een kruimeldief. Ze pijpte zo goed door dat ik haar ritme op de kamer niet onderbrak. Uiteindelijk vroeg ze het nota bene zelf, ze had de hele dag nog niet geneukt en ook dat heb ik geweten. Ze bleef na een heftig cowgirlritje even liggen, gromde iets over 'jouw beurt' en ging weer pijpen in een genadeloos tempo, totdat de motor alle olie haar keel inschoot. Óf dat forumbericht was totale kolder, of Princess heeft in een paar weken wat bijgeleerd. Deze racebeer gokte op A

    Ik kwam na een douche weer in dezelfde hoek terecht en mocht tussen Tanja en Princess in live meemaken hoe Trixie een vent te grazen nam. Later, toen het veel rustiger werd omdat de meeste gasten al opgebruikt waren, kreeg Trixie opnieuw alle aandacht toen ze met een vliegenmepper over de banken begon te rennen en door Conny terecht gewezen moest worden. "Als je energie teveel hebt wil ik wel helpen" hoor ik mezelf nog zeggen. Aan de ene kant een enorme denkfout, want Trixie bleek een "Human Dynamo", aan de andere kant de opmaat voor een geweldige sessie, die je gerust mijn eerste PSE-ervaring zou kunnen noemen. Want Trixie stelde zich een beetje 'devot' op zoals ze het noemde. Dat begon al toen ze tijdens het pijpen mijn hand achter haar hoofd legde en wilde dat ik flink duwde. En ze had nog meer van die stoute ideeën, in doggy merkte ze doodgemoedereerd op dat ik haar best op haar achterste mocht slaan. Hal-lo, het nymfomaantje kwam ineens echt los bij haar en na een aantal doggy-variaties zat deze racebeer behoorlijk klem in Trixie, wat dan ook misging. Ze draaide zich nog wel heel snel om, maar nét te laat voor een FT. Een kwak kwam nog op haar borsten terecht.

    In mijn vertrouwde zithoekje lag ik later tussen Trixie en Princess uit te hijgen, eigenlijk in de overtuiging dat er nu NIETS meer ging. Maar ja, Tanja kwam er ook weer bij zitten. Klein, sierlijk, sprekend in een lastig steenkolen-Duits waarin Sprite tot Spree wordt vervormd. Maar op de een of andere manier kwamen we er toch wel uit. Toen ze hoorde dat ik nogal een snoepkous ben vroeg ze me om de volgende keer eens coffeecandy mee te brengen waar ze gek op was. 'Klink' viel het kwartje. En een aantal maanden later had ik niet alleen een voorraadje voor Tanja mee, maar ook het snoepblikje wat ik normaliter alleen voor autoritten bewaarde. Terwijl ik zo met dit Oekraïense snoepje zat te praten maakte ik tevens de fout veel te lang in haar grote vragende ogen te kijken, en voor ik het wist was Kleine Sphinx in haar mondje gevangen. Persoonlijk dacht ik "dit wordt niks, ze krijgt er nooit meer leven in" en het hielp ook niet dat Trixie en Princess in een opstandige bui ons begonnen af te leiden. Tanja ging onverstoorbaar door, pas toen Princess haar even wilde voordoen hoe het wél moest werd ze boos. Als blikken konden doden... Gelukkig kreeg ik haar zover dat ze meeging om op kamer weer verder te gaan. Ik heb haar niet verteld dat toen ze alweer met bloasmeziek was begonnen beide relschoppertjes de deur op een kier deden en even malle gezichten trokken, maar Tanja moet de tocht hebben gevoeld want ze hield op, knalt die deur dicht en schuift de bank ervoor (goh, ze is best sterk als ze boos is). Daarna volgde een halfuurtje dat welhaast het tegenovergestelde was van wat ik daarstraks met Trixie had beleefd. Langdurig en zacht pijpen, een kalme 69, een paar heel rustige standjes en toch nog een FT.

    Dat record van vier op een rij is daarna nooit meer verbroken. Ik nam afscheid van drie van mijn vier gezelschapsdames, niet wetend dat ik Trixie nooit meer terug zou zien. Het was dan ook heel frappant dat op de autoradio "Feels like Heaven" van Fiction Factory te horen was, een liedje dat Kevin Patterson ooit schreef als een bitter afscheid, terwijl zijn platenmaatschappij het als een romantisch plaatje wegzette. Wat weinigen weten is dat Patterson nog geen naam voor zijn band had toen hij het schreef, maar hij koos Fiction Factory als een sneer naar de muziekindustrie, die in zijn ogen vooral uit mooie lijven zonder veel inhoud bestond (goh, er is in twintig jaar maar weinig veranderd hè?).

    "Heaven is closer now today, the sound is in my ears. I can't believe the things you say, they echo what I fear. Twisting the bones until they snap, I scream but no-one knows. You seem unfamiliar, cold to touch. And then you turn and go. Feels like heaven... feels like heaven... (heaven is closer, heaven is closer)"

    Dat plaatje en de dubbele emoties die er aan vastzaten hebben toch wel wat losgemaakt, en me ook het idee gegeven muziek in mijn verhalen te gebruiken.
    Tanja werkt nog steeds in de Hof en ik ben nog wel eens met haar meegeweest, maar zo goed als die ene dag, da's nooit meer gelukt. Celine en Princess hebben nog een paar jaar bij de Hof gewerkt, maar ik ben nooit meer met hen op kamer geweest. Een paar maanden later ging deze racebeer nog eens terug naar de Hof, en kwam daar toevallig Sonny tegen, die me attendeerde op dit forum, en de rest is geschiedenis. Ik heb inmiddels aardig wat clubs gehad, al blijft de Hof nog steeds favoriet, heb me ook bij de Duitse fora aangemeld en schrijf daar ook af en toe wat en heb zo ganz nebenbei aardig wat kennissen gemaakt. Deze racebeer wil niet beweren dat het forum zijn leven heeft veranderd maar toch zeker wel zijn horizon heeft verbreed. Je ziet zo ook de minder kanten van het oudste beroep, en alle narigheid die eraan vast kan hangen. Eén ding is duidelijk: You never walk alone
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  26. #25
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    11 maart 2024 @ 23:57
    Locatie
    3e planeet van ons zonnestelsel
    Berichten
    1.939
    Discussies
    14
    Thanks
    278
    Thanked
    506 in 162 posts

    Standaard

    je eerste keer bij een club vergeet je nooit meer , dat is absoluut waar , gisteravond hadden Cupido en ikzelf het daar nog over , ik dacht terug aan mijn eerste bezoek aan GT en waarachtig 2 dames van die eerste keer die ik al meer dan 1 jaar daar niet meer had gezien waren er inneens weer , alleen niet degene waarvan ik het af en toe stilletjes nog wel eens hoop haar weer te treffen .

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32.

  Diamond 468*60