Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Naomi Campbell geeft anderhalf miljoen uit voor feestje

    Naomi Campbell geeft anderhalf miljoen uit voor feestje

    18 mei 2006

    (Novum) - Naomi Campbell heeft anderhalf miljoen euro uitgegeven aan een verjaardagsfeestje. Het Engelse model viert maandag haar 36e verjaardag in het bekende Burj Al Arab hotel in Dubai. Het partijtje in de Arabische golfstaat duurt drie dagen, meldt de Engelse krant The Sun.

    Campbell huurde alle achttien verdiepingen van het hotel af voor haar feestje. Op de gastenlijst staan onder anderen David en Victoria Beckham en de supermodellen Eva Herzigova en Linda Evangelista. Campbells vriend, de uit Dubai afkomstige multimiljonair Dabr Jafar, is de gastheer van het feest. Jafar en het model hebben acht maanden een relatie.

    Twee jaar geleden nodigde Campbell in de Zuid-Franse badplaats Saint-Tropez achthonderd gasten en het Cirque du Soleil uit voor jaar 34e verjaardag. Toen deden geruchten de ronde dat Campbell sponsors nodig had om het feest te bekostigen.
    Tja, aan sommige DVP's hangt 'n prijskaartje van anderhalf miljoen :green_smi.
    Founding Member

  2. #2
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Die 1,5 mln zullen dus moeten afgedokt worden door Dabr Jafar, voor zover ik Naomi goed ken....

    Ik bekijk nog even waar ik mijn volgend verjaardagsfuif zal houden. Misschien wel in PHG en dan stuur ik Naomi ook een uitnodiging... Liefhebbers van skinny models kunnen haar dan steeds sponsoren met 50 eurootjes...

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48.

Diamond 468*60