Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 115

Discussie: Alexa (Roemeense)

  1. #26
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    da kennie maat, die zit in roemenie op t moment
    Sarah? In deze kan ik vergelijken en Alexa is echt beter. Ik weet dat het moeilijk voor te stellen is, maar het is echt zo...
    PLECAT

  2. #27
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Deze Roemeense lieverd is dezer dagen uitermate drukgeboekt naar verluidt...de hoogste tijd voor een minder positieve recensie me dunkt..."deel tekst ontbreekt"...% ss

  3. #28
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Last Online
    29 oktober 2023 @ 08:50
    Berichten
    62
    Discussies
    2
    Thanks
    11
    Thanked
    72 in 16 posts

    Standaard

    Ja, is waar. Ben er gisteren een 4-tal uurtjes mee zoet geweest, en ik moet zeggen : je wordt ze beu na een tijdje... Ander en beter. Paloma is goed!

  4. #29
    Geregistreerd
    27 november 2011
    Last Online
    27 november 2011 @ 17:22
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    alexa is een hele lieve meid

  5. #30
    Geregistreerd
    17 juli 2010
    Last Online
    22 mei 2023 @ 21:30
    Berichten
    32
    Discussies
    1
    Thanks
    25
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    has anybody done alexa and lori in a trio? Is it straight or les action. Would be interesting I think?

  6. #31
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mickdundee Bekijk bericht
    has anybody done alexa and lori in a trio? Is it straight or les action. Would be interesting I think?
    yes I did ... and it is heaven

  7. #32
    Geregistreerd
    17 juli 2010
    Last Online
    22 mei 2023 @ 21:30
    Berichten
    32
    Discussies
    1
    Thanks
    25
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Well done mate. Is it full les or just playing around a bit?

  8. #33
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stano Bekijk bericht
    it is heaven
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mickdundee Bekijk bericht
    Is it full les or just playing around a bit?
    The 2 sisters don't play with eachother, of course .... but they play with you and not a little bit

  9. Onderstaande leden hebben stano bedankt voor deze bijdrage:

    mickdundee (30 november 2011)

  10. #34
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Gezien de vele goeie recensies, ging ik vorige keer eigenlijk een beetje speciaal voor haar. Afgelopen maandag eigenlijk ook weer. Vorige keer had ik wel al opgemerkt dat zij geen moeite doet om contact te maken. Deze keer deed ze zelfs wat uit de hoogte. Ik bedoel maar als je een handdoek vraagt, vraagt zij of zij die moet nemen (was het een grapje, dan maakt ze de grapjes veel te serieus). Ze was gisteren eigenlijk de enige dame die je met wat moeite onder het lolita type kan klasseren (eigenlijk heb ik echte lolita's nog niet gezien in Babylon). Ze heeft ook veel vaste klanten en pre saled er vaak lang mee. Intussen is ze onbereikbaar voor andere beren. Ik denk dat het Lana was die mij aanraadde om haar vast te pakken (terwijl ze met een andere klant stond, Lana wist dat ik zin had in Alexa) en een afspraak te maken maar zo ben ik niet. Lana kan dat natuurlijk niet weten. Voor mij mag het allemaal véél en véél spontaner. Ik sprak ook nog met een Belg uit Wallonië die mij vertelde dat Alexa onbereikbaar is omdat ze vindt dat ze genoeg vaste klanten heeft nu. Hij zei dat als hij haar ging zeggen dat ik.... maar zo wil ik het niet. Vroeger (een jaartje geleden pakweg, denk ik dat de Waal bedoelde) was ze zo niet maar tegenwoordig is het druk qua mannen in Babylon, waardoor ze zou veranderd zijn.
    Gelukkig kom ik nooit naar een club voor één dame of geen. Ik denk dat ik met Iman geen betere kan treffen in Babylon. Toch is het naar mijn persoonlijk gevoel een beetje dubbel. Alexa staat op de site aangekondigd als aanwezig, zo goed als enige lolita-achtige dame maar in de praktijk is ze op voorhand al (telefonisch) volgeboekt. Twee keer meegemaakt. Ik speur dan andere horizonten (met groot succes) op maar beren die er geen graten in zien om op uur en tijd (en stond) met haar te gaan kameren: boek haar!

    De beren die ik in haar gezelschap zag, zagen er smoorverliefd uit. Dat weet ze dus mooi te verkopen. Opletten dus, makkelijk-verliefd-wordende-beertjes. Ze weet hoe ze je rond haar vinger moet....

    Echte vreugde zag ik afgelopen maandag toen ze opsprong en omhelsde van een ongeveer 25-jarige vaste klant van haar. Hoe zou je zelf zijn als je kan kiezen tussen zo'n gast of een 50-iger met rughaar.

    Alexa is mooi, natuurlijk en ik twijfel geen moment aan haar goede service maar ze heeft haar mindere kantjes (maar die heeft iedereen). Dit is dan ook niet meer dan een gevoels-indruk. Misschien heb ik ze te veel in het oog gehouden vorige keer en afgelopen keer en daarom... .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  11. Onderstaande 6 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Alabama ( 5 februari 2012),bad pritt (31 januari 2012),duivenmelker (31 januari 2012),Megaboob (31 januari 2012),satanic surfer ( 1 februari 2012),savesexer ( 1 februari 2012)

  12. #35
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:41
    Berichten
    188
    Discussies
    8
    Thanks
    31
    Thanked
    358 in 104 posts

    Standaard

    is idd allemaal herkenbaar van sesksenfun, ik ben geregeld in Babylon geweest, maar geen Alexa terwijl ze wel op de site stond, maar twee weken geleden zag ik haar plotseling alleen aan de ronde tafel staan bij de bar (!?) Dus uiteraard geen moment getwijfeld en met haar gekamerd. In het begin bij de bar doet ze uit de hoogte en je moet ff moeite doen en wat lullen etc... Op de kamer kwam ze los en was het een super ervaring. Ze is erg lief, en aanhankelijk, zeker voor herhaling vatbaar, maar ik denk dat ik toen geluk heb gehad...

  13. Onderstaande 2 leden hebben hanslatta bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer ( 1 februari 2012),seksenfun ( 1 februari 2012)

  14. #36
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Tja S&F, wat kan ik hierop formuleren? Je gevoelsindruk is uiteraard volledig correct, of dit met andermans gevoelsindruk strookt doet eigenlijk niet ter zake. Elkeen weet dat elke DVP haar eigen preferenties heeft qua klanten, en ik kan me best voorstellen dat Alexa het leuker vindt te kunnen kameren met een 25-jarige stammklant dan een 50-jarige. Er zijn dames zat die de omgekeerde reflex hebben en NIET willen kameren met jongere snaken, en die dan weer urenlang presalen met oudere heren... Los hiervan, Alexa zit mijns insziens in een klein dipje gezien de continue staat van geboektheid, ze heeft het verdraaid druk, maar om nu te stellen dat ze al volledig telefonisch is volgeboekt is toch wel wat bij de haren getrokken, en dat strekt je niet tot aanbeveling...Sommige dagen is het lastig haar te boeken (zeker tijdens party-avonden, maar da's logisch en geldt voor meer dames dan) maar om nu te stellen dat ze met een spoorboekje de dag doormoet en haar telefonische klantenlijst moet afwerken, da's net wat té bont... Ze is gewoon zéér gewild, en niet om duistere redenen, gewoon om excellente en dubbeldwars geleverde serviceredenen... wat kan zij het helpen... mij hoor je niet mopperen, en ik heb niet eens het telefoonnr van babylon, dus van enig telefonisch booken is geen sprake... Heb haar ook al één keer niet kunnen boeken omdat ze die dag vastgekluisterd zat aan een stammklant (uit Italië nata bene) die haar urenlang opeistte, kon ik die kerel niet bepaald kwalijk nemen... Voorts was ze steeds beschikbaar, al moet je soms geduld hebben.

    Spreek haar volgende keer gewoon aan, haal haar een kopje koffie waarmee je eerst wat gaat buitenlopen om die te laten afkoelen, vergeet zeker niet 4 suikertjes mee te nemen en ik gok dat je een bovenstebeste kamergang tegemoet zult gaan met presales van uitmuntend niveau... ss

  15. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    seksenfun ( 1 februari 2012)

  16. #37
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Heb haar ook al één keer niet kunnen boeken omdat ze die dag vastgekluisterd zat aan een stammklant (uit Italië nata bene) die haar urenlang opeistte, kon ik die kerel niet bepaald kwalijk nemen... Voorts was ze steeds beschikbaar, al moet je soms geduld hebben.
    Inderdaad die kerel plakt gewoon tegen haar aan, in de zetels, aan het buffet en aan de bar ... Vorige keer hield hij haar in de kelder uuuren bezet met praten en (betaalde) massage : perdutamente innamorato !

  17. #38
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    @ hanslatta: je verwoordt in enkele korte zinnen perfect mijn gevoelens en mijn vermoedens .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  18. #39
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    maar om nu te stellen dat ze al volledig telefonisch is volgeboekt is toch wel wat bij de haren getrokken

    Spreek haar volgende keer gewoon aan, haal haar een kopje koffie waarmee je eerst wat gaat buitenlopen om die te laten afkoelen, vergeet zeker niet 4 suikertjes mee te nemen en ik gok dat je een bovenstebeste kamergang tegemoet zult gaan met presales van uitmuntend niveau... ss
    Jouw tip zal ik met veel dank ter harte nemen, hoewel ik na één keer al door en door verslaafd ben aan Iman. Over de telefonische boeking: klopt dat ze niet volledig telefonisch volgeboekt is, hoewel ik het wel zo (verkeerdelijk) neerschreef, blijkbaar
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  19. #40
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    S&F heeft z'n focus op Babylon gericht, een vesting die ik toch al redelijk goed ken
    Staat-ie me toe enkele kanttekeningen te maken bij de afspanning en heur heldinnen.
    Ik las dat zijn interesse in het bijzonder gaat naar de jonkvrouwtjes Alexa en Blanche... Van alles wat in 't Kasteel rondhuppelt zou ik je uitgerekend die twee ontraden
    Laat ik die spring-in-'t-velden respectievelijk Bleekneus en Pluimgewicht noemen. In tijden van storm moet dit stelletje pierewaaien met pijl en boog de vaandel van 't Kasteel hooghouden, terwijl de grote kanonnen op stal blijven Mandy (de Romeinse mythologie met de goden van het graan en de bliksem!) en Inez (de gruwelen van de ivoorhandel en ongegeneerde slavernij!), dàt zijn de virtuozen die tenminste weten wat hoereren is en hoe je de manschappen begeestert. Laat het grote geschut per galei weer aanrukken op de Elsdorfsche kaden!

    Een tweede poging met Alexa (eind november) viel nog pipser uit dan de eerste kamergang, een jaar daarvoor. Toen was ze tenminste nog een bleu reetje dat je anoniem in een hoekje vond en je zag de charme nog in van haar schroomval. Nu is ze een opgetut kindvrouwtje dat mind games speelt. Hoewel ze heel aanspreekbaar is en alles op wieltjes lijkt te zullen gaan verlopen voel ik mij erg ongemakkelijk bij haar. Met een gefingeerde kalmte probeert ze je te bedwelmen. Misschien is dat de nieuwe mode in dvp-land: dames die zich ook een beetje van de psychoanalytische kant menen te moeten tonen. Bref, Inez doet ook intake-gesprekken hoor... Maar zij neemt die gewoon mondeling af en ze veinst geen professie op enigerlei domein buiten de kantelen van afspanning Babylon.

    Ik kan moeilijk zeggen dat in november de schilderijen van de muur daverden. Ik had toen best een uiltje kunnen vangen in het hemelbed . Maar het is oorlog mensen! We moeten waakzijn blijven!
    Gelukkig zijn de andere dames van Babylon soldaten die getraind zijn op situaties inschatten je meteen bij je nekvel gritsen. In de grachten duiken voor het artillerievuur, dat willen we. Plaagsessies met sjaaltjes, dat is voor Jet pas ècht straf. En cichorei koop ik wel in de wereldwinkel, mocht ik daar mijn bidon mee willen vullen.

    Laat hier tussen de loftrompetten tenminste 1 krachtige wanklank schallen: Alexa is één van de mindere goden van Babylon.

    Er valt zoveel fraaiers te beleven in 't Kasteel. Ik wil terug naar het feodale Europa, met een lage levensverwachting. Waar is mijn maliënkolder?
    #Ursi polari, aardig beest#

  20. Onderstaande 6 leden hebben Jetliner bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 5 februari 2012),Ascari ( 2 februari 2012),duivenmelker ( 3 februari 2012),satanic surfer ( 4 februari 2012),savesexer ( 6 februari 2012),seksenfun ( 4 februari 2012)

  21. #41
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Je gelooft het of niet maar ik heb minstens twee keer nagedacht vooraleer ik mijn indruk van Alexa neerschreef (vaak denk ik er niet over na en plof het maar neer). Ik had zoiets van: men zal me wel weer neerschieten en haar ophemelen tot en met.
    Nu is het aan alabama .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  22. #42
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Tja, ophemelen lijkt me overbodig voor een dame die reeds telefonisch volgeboekt is... maar dat is een beetje flauw, excuus daarvoor. Dat enkele collega's de service van Alexa niet smaken kan eigenlijk alleen maar worden toegejuicht door mezelve, bespaart me alvast bookingsconcurrentie moest ik nog eens Babylon bezoeken... dit bovenvernoemde opgetutte kindvrouwtje ofte Bleekneus zal er geen klant minder voor mogen ontvangen lijkt me zo, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Ines die met de regelmaat der klokke Roeland potentiële klanten "verliest" door haar nukkige gedrag tegenover bezoekers die haar om uiteenlopende redenen een keertje links lieten liggen, ongeacht drijfveer daarvoor. Heb enkele keren met Ines gekamerd (tot tevredenheid overigens) maar toen ik haar tijdens 2 bezoekjes "links" liet liggen was een goeiedag of een vriendelijke hallo blijkbaar té lastig voor deze ietwat "hautaine" dame, niet dat ik de nood voelde om daarover te berichten overigens, maar nu er enkele malen wordt geageerd op een dame die hieraan hoegenaamd niet schuldig is, meen ik toch te mogen reageren. Wat Blanche betreft, haar geraffineerde verleidingsspel en bijhorende eerder als sensuele service te bestempelen diensten zijn niet geheel onattractief voor menige bezoeker, jammer dat collega Jetliner zich hierin niet kan vinden, als het rechttoe rechtaan moet zijn heeft ie waarschijnlijk aan Angie/Kesha betere bedpartners in Bab naar verluidt...

    Hieraan toevoegend blijf ik vooralsnog fan van één der mindere godinnen in Babylon, en ik plaats haar voorlopig nog een hemeltergend aantal sporten hoger dan de Hongaarse connectie die goede basisservice levert (Gina/Sabrina/Noelle/Jenny...) al heb ik slechts met enkelen van hen gekamerd. Angie/Kesha/Louisa laat ik vooral wegens optische redenen links liggen (no pun intended); Ines laat mij links liggen, en Mandy is me onbekend vooralsnog overigens... mvg, ss

  23. Onderstaande 3 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 5 februari 2012),Jetliner ( 5 februari 2012),savesexer ( 6 februari 2012)

  24. #43
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Ja jongens, over smaken valt niet te twisten.
    Iedereen mag zeggen en vinden wat die wil...

    Om te reageren op de door S surfer genoemde dames:
    Deze Alexa trekt mij persoonlijk niet erg aan
    Met Ines heb ik een hemelse sessie beleefd en met Angie een korte en toch heftig lekkere sessie gehad.
    Voor overige ervaringen; zie mijn recensies over Bab-dames.

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  25. Onderstaande leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer ( 6 februari 2012)

  26. #44
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Je gelooft het of niet maar ik heb minstens twee keer nagedacht vooraleer ik mijn indruk van Alexa neerschreef (vaak denk ik er niet over na en plof het maar neer). Ik had zoiets van: men zal me wel weer neerschieten en haar ophemelen tot en met.
    Nu is het aan alabama .
    Wat wil je weten?
    PLECAT

  27. #45
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Ik begrijp Alexa wel. Als er een vaste klant is, die laten we zeggen per week goed is voor € 500,00 en een nagenoeg perfecte illusie verkocht krijgt, dan gaat ze dat niet verpesten door even een half uur te gaan ketsen met iemand die (nog) geen vaste klant is. Alexa is, zoals alle dames, een onderneemster en wil geld verdienen. Iemand die dan € 500,00 per week neerlegt, krijgt dan voorrang op iemand die er nu € 50,00 neerlegt en zich verder nog helemaal moet bewijzen. Zo gaat dat.
    PLECAT

  28. Onderstaande leden hebben Alabama bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer (28 februari 2012)

  29. #46
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Volledig met je eens. Ze is natuurlijk nog jong en moet nog veel leren. Stel dat die goede klant ineens wegvalt (ik noem zomaar een naam: Alabama), en per ongeluk nog een. Wat dan? Een dame die haar vak goed snapt, houdt ook in het oog hoe nieuwe klanten omgaan met de dames en wat nieuwe klanten zoals uitspoken tijdens hun verblijf. Hoe dikwijls ze komen, hoe vaak en hoelang ze met een dame verdwijnen, tracht te vernemen hoe die klant op kamer met de dame is. Dit is beter en heel wat meer dan uit de hoogte doen bij nieuwe klanten. Haar wereld kan zomaar ineens instorten en dan kan ze weer van nul beginnen. Voor mij is het genoeg dat ze bij de vraag om handdoeken te geven omdat er geen theke was, toen ze toch voorbij liep, antwoordde dat dat haar job niet is, om er niet mee te gaan. Daarentegen als ze dat graag gedaan had en dat moment had aangegrepen om vriendelijk te zijn en bijvoorbeeld zeer kort te zeggen: je komt hier precies graag de laatste tijd; ik zeg maar wat .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  30. Onderstaande 3 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Alabama ( 5 februari 2012),satanic surfer ( 6 februari 2012),savesexer ( 6 februari 2012)

  31. #47
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Klanten kunnen altijd wegvallen, maar als een dame het echt druk heeft, dan kan ik me wel voorstellen dat ze de tijd steekt in het 'leegmelken' van vaste klanten i.p.v. vaste klanten op de tenen te trappen ten gunste van klanten die zich nog moeten bewijzen. Je kunt daar wel vaak komen, maar het is de vraag hoeveel wijzer deze dame daar van gaat worden. Wellicht heb je het na 2 keer wel gezien. Daarvoor jaag je geen klant weg die week in, week uit komt en elke week een paar honderd euro aftikt.

    Dat van die handdoeken is inderdaad niet heel netjes. Ik weet niet hoe precies de afspraak is. Moeten dames allemaal meehelpen met handdoeken uitreiken en drinken inschenken of is dat alleen van toepassing op 'vrije' dames? Maar ook dan zijn er andere manieren om dat duidelijk te maken. Helemaal mee eens.

    Verder is Alexa wel zo dat ze veel aandacht schenkt aan haar klanten en niet tijdens de pré- en aftersale al bezig is om andere klanten binnen te halen. Daar valt iets voor te zeggen. Veel beren zouden het ook niet leuk vinden als ze bezig zijn met Alexa en ze intussen haar aandacht verdeeld tussen de gelukkige beer en toekomstige handel.
    PLECAT

  32. Onderstaande 2 leden hebben Alabama bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer ( 6 februari 2012),savesexer ( 6 februari 2012)

  33. #48
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ik maak dat in PSR meermaals mee dat een dame tijdens mijn pre sales, als het pas geeft, tegelijk even een kleine pre sale met een andere beer houdt. Je bent in een hoerenkot hè. Lijkt me een behoorlijk achterlijke beer als die denkt dat de dame niets anders te doen heeft dan te doen alsof ze op hem verliefd is.

    Anderzijds laat ze dan de keer dat ik er was die ene oudere beer plots zien hoe veel gemeender enthousiast ze was met die jonge beer. Ik kan er maar moeilijk wat aan vastknopen. Me dunkt dat ze gewoon zichzelf is en weinig kaas van toneel heeft gegeten. Ik denk dat ze wat tactischer moet worden want dat ze anders van goeie in slechte periodes gaat vallen (maar zo leert men) .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  34. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Alabama ( 5 februari 2012),savesexer ( 6 februari 2012)

  35. #49
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Ik maak dat in PSR meermaals mee dat een dame tijdens mijn pre sales, als het pas geeft, tegelijk even een kleine pre sale met een andere beer houdt. Je bent in een hoerenkot hè. Lijkt me een behoorlijk achterlijke beer als die denkt dat de dame niets anders te doen heeft dan te doen alsof ze op hem verliefd is.

    Anderzijds laat ze dan de keer dat ik er was die ene oudere beer plots zien hoe veel gemeender enthousiast ze was met die jonge beer. Ik kan er maar moeilijk wat aan vastknopen. Me dunkt dat ze gewoon zichzelf is en weinig kaas van toneel heeft gegeten. Ik denk dat ze wat tactischer moet worden want dat ze anders van goeie in slechte periodes gaat vallen (maar zo leert men) .
    Een deel van de verkochte service in het hoerenkot is de illusie. Dit gaat in dit geval zeker wel op. Gaat het alleen om lekker neuken met een lekker wijf, dan zijn er honderden dames die in aanmerking komen. Toch blijven veel klanten aan Alexa plakken. Daar zit illusie wel voor iets tussen, denk ik. De illusie wordt gebroken als een dame tijdens de pre sale al gaat pre salen met toekomstige handel. Als illusie een belangrijk onderdeel is in je servicepakket (en wellicht zelfs een USP) dan laat je dat wel uit je hoofd.

    Het zijn ook mensen van vleesch en bloed, geen robots. Ze zal de ene klant liever hebben dan de andere klant. Wellicht heeft hij meer geld, gaat de tijd met hem wat sneller, etc. Ik ben er wel van overtuigd dat Alexa redelijk zichzelf is, maar wel als het echt moet prima een illusie kan verkopen. Gezien het feit dat ze voor iemand die geen vaste klant is, kennelijk nauwelijks te boeken is, doet ze het kennelijk nog niet zo slecht.

    Je moet d'r gewoon eens proberen, S&F. Ik weet zeker dat jij haar bedprestaties kunt waarderen.
    PLECAT

  36. Onderstaande 3 leden hebben Alabama bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker ( 5 februari 2012),satanic surfer ( 6 februari 2012),savesexer ( 6 februari 2012)

  37. #50
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Daarom net ga ik van mijn kant de discussie hier beëindigen. Stel dat ik met haar ooit de lakens deel en nog erg tevreden zou zijn, zou ik anders een belabberd figuur slaan hier .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

 

 
Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02.

  Babylon 468*60