Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Weergegeven resultaten: 101 t/m 115 van 115

Discussie: Alexa (Roemeense)

  1. #101
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 11:58
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.712
    Discussies
    156
    Thanks
    5.418
    Thanked
    2.979 in 966 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cy0530 Bekijk bericht
    Heeft er iemand een idee wanneer Alexa terug zal zijn ? Ze heeft een tijdje geleden gezegd dat ze van club zou veranderen, misschien is ze elders gesignaleerd ?
    Dame is terug, volgens AWL.

  2. #102
    Geregistreerd
    7 juni 2010
    Last Online
    3 februari 2024 @ 21:31
    Locatie
    brabantse land
    Berichten
    320
    Discussies
    16
    Thanks
    145
    Thanked
    132 in 62 posts

    Standaard

    Afgelopen week deze dame tegengekomen in Babylon, we botsten tegen elkaar op toen ik van buiten naar binnen wou gaan. Na een kort gesprekje met haar samen op een bankje gaan zitten waarbij tijdens het zoenen haar handje al snel onder mijn handoek verdween en mijn jongeheer al snel op lengte kwam.
    Ze stelde voor om verder te gaan in de kino en daar verder te gaan, daar aangekomen verder gegaan met tongzoenen en daarna trakteerde ze me op een geweldige pijpbeurt waarbij ook de balletjes niet werden overgeslagen en daarna het op zijn hondjes afgemaakt in haar heerlijk strakke kutje.
    Herhalingsgevaar is zeer groot bij deze dame die me snel weer eens terug gaat zien.
    Strangers from the city call my baby's number and they bring her toys
    When I come knocking she smiles pretty she knows I wanna be Candy's boy

  3. Onderstaande 5 leden hebben momentum bedankt voor deze bijdrage:

    biged (10 september 2016),duivenmelker (10 september 2016),ju52 ( 5 februari 2024),Kwakje (11 september 2016),Mr Bluenose (13 september 2016)

  4. #103
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 11:58
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.712
    Discussies
    156
    Thanks
    5.418
    Thanked
    2.979 in 966 posts

    Standaard

    En ook Alexa staat weer op de AWL...

  5. #104
    Geregistreerd
    1 februari 2019
    Last Online
    2 oktober 2019 @ 10:07
    Berichten
    89
    Discussies
    3
    Thanks
    58
    Thanked
    335 in 56 posts

    Standaard

    Alexa, kort en krachtig: must try before you die. HHG: overbelast met teveel %

  6. Onderstaande leden hebben xLicker bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 6 maart 2019)

  7. #105
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 11:58
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.712
    Discussies
    156
    Thanks
    5.418
    Thanked
    2.979 in 966 posts

    Standaard Alexa (Roemeense)



    Alexa (Roemeense)
    Leeftijd : 28 jaar Taal : Duits (goed), Engels (matig)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Blauw Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Beffen, Aftrekken, Vingeren
    Extra info : Al 9 jaar in Babylon.





  8. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 ( 5 februari 2024)

  9. #106
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 11:58
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.712
    Discussies
    156
    Thanks
    5.418
    Thanked
    2.979 in 966 posts

    Standaard

    Mag natuurlijk samengevoegd worden met dit :

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...xa-(Roemeense)

    Kwestie van eea aan te passen aan de realiteit...

  10. #107
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 11:58
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.712
    Discussies
    156
    Thanks
    5.418
    Thanked
    2.979 in 966 posts

    Standaard

    Wieder da!

  11. #108
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:51
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.672
    Thanked
    6.005 in 1.367 posts

    Standaard

    Op het ijsberenfeestje was ze verrassend ook aanwezig.
    Alexa is er niet zo vaak, en als ze aanwezig is, is ze veelal uren of een groot gedeelte van de dag geboekt.
    Nog nooit echt een kans met haar gezien, maar op deze dag was ze regelmatig vrij. Een paar keer oogcontact, gedurende de dag, was voldoende om elkaar in de avond te vinden.
    Een zeer prettige, vriendelijke en aangename dame om op de kamer te vertoeven. Het werd dan ook makkelijk een uur met pure GFE sex.
    Zo vind ik dan toch nog, zo heel af en toe, een ´nieuwe´ dame waarvan ik, zonder te aarzelen, kan vermelden dat het HHG 100% is.

  12. Onderstaande 14 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 augustus 2022),Eddy_V (22 augustus 2022),Giodude (21 augustus 2022),hasta la pasta (21 augustus 2022),Jooploop (21 augustus 2022),ju52 ( 5 februari 2024),le_belge (21 augustus 2022),mentholbear (21 augustus 2022),Patjax (21 augustus 2022),Schietgraagft (22 augustus 2022),SeX++ (25 augustus 2022),Shakir (21 augustus 2022),WANDELAAR5 (21 augustus 2022),Wentelt Eefje (28 augustus 2022)

  13. #109
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 11:21
    Berichten
    1.182
    Discussies
    85
    Thanks
    797
    Thanked
    1.656 in 675 posts

    Standaard

    Had geen zin/tijd in een gesprekje. Na haar reactie na het laatste niet geslaagde trio met haar geen gesprek meer met haar gehad. Vroeger gaf ze goede service. Hoe die nu is weet ik niet. De voorlaatste keer dat ik haar zag was ze vrij vaak in de bar te vinden. Vandaag niet maar het verastte me te zien met watvoor ijsberen ze de kamer op ging. Ik oordeel niet snel maar ik zag ze de kamer op gaan met een ijsbeer waarvan zijn gewicht naar mijn schatting uit 3 cijfers bestond en de eerste minstens met een 2 begon. Ieder zijn ding zal ik maar zeggen.

  14. #110
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:49
    Berichten
    261
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    261 in 104 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjeppah Bekijk bericht
    Had geen zin/tijd in een gesprekje. Na haar reactie na het laatste niet geslaagde trio met haar geen gesprek meer met haar gehad. Vroeger gaf ze goede service. Hoe die nu is weet ik niet. De voorlaatste keer dat ik haar zag was ze vrij vaak in de bar te vinden. Vandaag niet maar het verastte me te zien met watvoor ijsberen ze de kamer op ging. Ik oordeel niet snel maar ik zag ze de kamer op gaan met een ijsbeer waarvan zijn gewicht naar mijn schatting uit 3 cijfers bestond en de eerste minstens met een 2 begon. Ieder zijn ding zal ik maar zeggen.
    Voor je iemand veroordeelt, moet je het volledige verhaal kennen. En oh ja ik ben niet deze persoon ( ze was met hem op de kamer van ongeveer 17 u 30 tot 19 u
    als bewijs dat ik weet wie het was).

  15. Onderstaande 2 leden hebben bref-jefke bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen ( 4 februari 2024),Siberische tijger ( 4 februari 2024)

  16. #111
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 11:21
    Berichten
    1.182
    Discussies
    85
    Thanks
    797
    Thanked
    1.656 in 675 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bref-jefke Bekijk bericht
    Voor je iemand veroordeelt, moet je het volledige verhaal kennen. En oh ja ik ben niet deze persoon ( ze was met hem op de kamer van ongeveer 17 u 30 tot 19 u
    als bewijs dat ik weet wie het was).
    Ik veroordeel niemand. Ik heb alleen opgeschreven wat ik zag. De tijdsperiode waarover je het hebt weet ik niet aangezien dat ik rond die tijd op de kamer was hetgeen waarvoor ik naar een sc ga.

  17. #112
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:49
    Berichten
    261
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    261 in 104 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjeppah Bekijk bericht
    Ik veroordeel niemand. Ik heb alleen opgeschreven wat ik zag. De tijdsperiode waarover je het hebt weet ik niet aangezien dat ik rond die tijd op de kamer was hetgeen waarvoor ik naar een sc ga.
    Vreemd, hoe weet je dan, met wie ze naar de kamer gaat, indien je zelf op de kamer bent.
    En ok je gaat naar een sc om te kameren, goed punt, maar waarom observeer je dan de dames en geef je ongezouten mening over hen, waar trouwens niemand baat bij heeft.

  18. Onderstaande leden hebben bref-jefke bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester ( 5 februari 2024)

  19. #113
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 11:21
    Berichten
    1.182
    Discussies
    85
    Thanks
    797
    Thanked
    1.656 in 675 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bref-jefke Bekijk bericht
    Vreemd, hoe weet je dan, met wie ze naar de kamer gaat, indien je zelf op de kamer bent.
    En ok je gaat naar een sc om te kameren, goed punt, maar waarom observeer je dan de dames en geef je ongezouten mening over hen, waar trouwens niemand baat bij heeft.
    Volgens mij is een forum juist om ervaringen te delen. Dit zou je ook eens kunnen doen over de kamergangen die je naar ik aan mag nemen zelf ook gemaakt hebt. Als je goed gelezen had zou je kunnen begrijpen dat ik wel weet dat ze een kamer gemaakt hebben maar niet weet hoe de tijden geweest zijn aangezien ik zelf ook nog kamergangen hebt gemaakt. Jij hebt kennelijk wel de tijd/interesse om anderen lange tijd te observeren maar ieder zijn ding

  20. #114
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 19:39
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    2.075
    Discussies
    123
    Thanks
    2.100
    Thanked
    2.268 in 1.013 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjeppah Bekijk bericht
    Ik veroordeel niemand. Ik heb alleen opgeschreven wat ik zag. De tijdsperiode waarover je het hebt weet ik niet aangezien dat ik rond die tijd op de kamer was hetgeen waarvoor ik naar een sc ga.
    Hieronder veroordeel je haar toch omdat ze met een corpulent heerschap de kamer op gaat.
    Laat gaan joh, zolang zij voldoende kamers maakt (en ik denk uit eigen waarneming te mogen stellen dat ze die maakt) blijft ze hoogstwaarschijnlijk in Babylon werkzaam. Mooi toch?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjeppah Bekijk bericht
    (..) Vandaag niet maar het verastte me te zien met watvoor ijsberen ze de kamer op ging. Ik oordeel niet snel maar ik zag ze de kamer op gaan met een ijsbeer waarvan zijn gewicht naar mijn schatting uit 3 cijfers bestond en de eerste minstens met een 2 begon. Ieder zijn ding zal ik maar zeggen.
    Never argue with a fool, people might not know the differnce

  21. #115
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 11:21
    Berichten
    1.182
    Discussies
    85
    Thanks
    797
    Thanked
    1.656 in 675 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Siberische tijger Bekijk bericht
    Hieronder veroordeel je haar toch omdat ze met een corpulent heerschap de kamer op gaat.
    Laat gaan joh, zolang zij voldoende kamers maakt (en ik denk uit eigen waarneming te mogen stellen dat ze die maakt) blijft ze hoogstwaarschijnlijk in Babylon werkzaam. Mooi toch?
    Laat ik mezelf beter uitdrukken. Iedere vrouw bepaald natuurlijk zelf met wie ze de kamer op gaat. Ik gun iedereen zoveel mogelijk centjes en ik heb hier ook al veel meer woorden over geschreven dan oorspronkelijk mijn bedoeling was. Laat ik het zo zeggen ze heeft haar klantenvoorkeur uitgebreid. En ook die corpulente meneer gun ik natuurlijk zijn verzetje. Ik verbaasde me gewoon voor deze combi. En daar wil ik het verder graag bij laten

 

 
Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38.

  Living Room 468*60