Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 147
  1. #101
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    21 april 2024 @ 09:39
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    I drown by the flood of your beauty.

  2. #102
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9 Bekijk bericht
    Dank U Gondolas voor deze verduidelijk ,het geeft me toch een inzicht over het wel en wee van de dames die dit allemaal moeten ondergaan .
    Na een vluchtige doorbladering van dit lijvig dossier , zie ik dat er in vele gevallen ( Bulgarije ) toch een medewerking is van de dame die weet voor wat ze staat en soms tot de helft afstaat aan haar pooier.
    Voor de meisjes uit Roemenie is het in veel gevallen erger en zeker voor de Roma meisjes hoewel dit in hun cultuur verweven zit.
    Mijn idee is dat er toch een deel meisjes uit deze landen zelfstandig werken en niet afhankelijk zijn van een Pim .
    Over de meisjes uit Polen , Rusland is er weinig terug te vinden volgens mij zal er hier en daar wel iets moeten betaald worden door de dames aan een of andere organisatie die de dames naar hier lokt en hun wegwijs maakt in deze wereld.

    Laten we deze meisjes die zich uitsloven voor ons , soms gedwongen of slechts voor een klein percentje werken met het nodige respekt behandelen en bij een te passieve houding toch enig begrip tonen .
    Laat ons in het vervolg de dames bij een slechter

  3. #103
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9 Bekijk bericht
    Dank U Gondolas voor deze verduidelijk ,het geeft me toch een inzicht over het wel en wee van de dames die dit allemaal moeten ondergaan .
    Na een vluchtige doorbladering van dit lijvig dossier , zie ik dat er in vele gevallen ( Bulgarije ) toch een medewerking is van de dame die weet voor wat ze staat en soms tot de helft afstaat aan haar pooier.
    Voor de meisjes uit Roemenie is het in veel gevallen erger en zeker voor de Roma meisjes hoewel dit in hun cultuur verweven zit.
    Mijn idee is dat er toch een deel meisjes uit deze landen zelfstandig werken en niet afhankelijk zijn van een Pim .
    Over de meisjes uit Polen , Rusland is er weinig terug te vinden volgens mij zal er hier en daar wel iets moeten betaald worden door de dames aan een of andere organisatie die de dames naar hier lokt en hun wegwijs maakt in deze wereld.

    Laten we deze meisjes die zich uitsloven voor ons , soms gedwongen of slechts voor een klein percentje werken met het nodige respekt behandelen en bij een te passieve houding toch enig begrip tonen .

  4. #104
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    21 april 2024 @ 09:39
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    Tien minuten. Tien minuten was de tijd die een gedwongen prostituee in Brussel van haar pooier kreeg om een klant af te werken. Op die manier beliepen zijn inkomsten dagelijks 500 tot 1.500 euro. Om het tempo hoog te houden werd een keukenwekkertje gebruikt. ‘Tien minuten’ is ook de titel van de film die Jorge León maakte naar aanleiding van een Europese actiedag tegen mensenhandel.

    Te zien op youtube:

    http://www.youtube.com/watch?v=FDCPR...ayer_embedded#!
    I drown by the flood of your beauty.

  5. #105
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 08:35
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9 Bekijk bericht
    Welk punt probeer je te maken met het plaatsen van een link van een rapport welke gaat over vermeende misstanden in 4 steden in Belgie: Antwerpen, Brussel, Gent en Luik?

    Zijn er daar misstanden? Geen twijfel over mogelijk! Krijgen we met dit rapport een goed inzicht in deze vermoede misstanden en is het geschreven door een onafhankelijke instantie?? Nee! Bepaald niet.
    Dit rapport is niet meer dan een aanklacht tegen het falende Belgische rechtssysteem als het gaat om de vervolging van vrouwenhandel in Belgie.

    Wellicht ligt er impliciet een boodschap/verwijt verborgen in je berichten naar de IJsberen gemeenschap die een voorliefde heeft voor de clubs in Duitsland!

    No problem! Maar benoem het dan ook concreet!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #106
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    21 april 2024 @ 09:39
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    Dit was enkel een aanvulling bij sofaking en een service naar groentenwandelaar. Niet meer, niet minder.



    Ik verwijt de ijsberengemeenschap niets. Ik heb ook geen Boodschap, zeker geen met een opgeheven vingertje. Na zoveel jaren weet ik heus wel dat er wit en zwart is, dat er heel veel keurige beren zijn (en ook wat scum), dat er uitgebuite, gedwongen dames zijn, maar ook dames die beren uitbuiten, vrije dames die veel geld verdienen, enz., enz.

    Ik probeer alleen wat mozaïeksteentjes aan te dragen die misschien een werkelijkheid helpen completeren. Maar ik benader IJbf niet wetenschappelijk, professioneel, of iets dergelijks. Ik ben enkel een betrokken buitenstaander die soms impulsief ingaat op prikkels.

    Lang geleden heb ik al eens geschreven dat ik globaal een positief beeld van IJbf heb. Dat is nog altijd zo. Dit is een goed gemodereerd forum met een onderliggende visie en met heel veel goedmenende leden die verder kijken dan hun *** lang is.

    Maar ik krijg wel het aanvoelen dat ik hier enkel serieus genomen zal worden als ik wat recensies geschreven heb. Ik zal daar de komende dagen maar eens mee beginnen dus .

    Misschien mag ik dan wel meepraten met de grote jongens...
    I drown by the flood of your beauty.

  7. #107
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9 Bekijk bericht
    Maar ik krijg wel het aanvoelen dat ik hier enkel serieus genomen zal worden als ik wat recensies geschreven heb.
    Ik zal daar de komende dagen maar eens mee beginnen dus .

    Misschien mag ik dan wel meepraten met de grote jongens...
    Aan schrijvende beertjes hebben we altijd behoefte, dus graag .
    En wat meepraten betreft, dat kan en mag ook zonder recensies .
    Je hebt voldoende FKK-ervaring, dus zeker wel recht van spreken :wink:.
    Founding Member

  8. #108
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:02
    Berichten
    3.130
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.781 in 1.478 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groentenwandelaar Bekijk bericht
    (...)
    en zeker voor de Roma meisjes hoewel dit in hun cultuur verweven zit.
    (...)
    Inderdaad. Voor de Roma zijn kinderen de belangrijkste bron van inkomsten. Of ze nu lopen te bedelen of verkocht worden aan een mensenhandelaar: het maakt de 'ouders' niets uit, zolang ze maar wat opbrengen. Een nieuw kind is immers binnen 3 minuten in elkaar geflanst, denken die Roma's dan. Nog immer zie je in Roemenië zigeuner-kinderen bedelen waarbij als baby 1 of meerdere vingertjes afgeknipt (!!!) zijn zodat toeristen uit medelijden de knip wat verder open trekken. De 'ouders' zitten de godganse dag in de schaduw onder een boom, en steken geen poot uit om aan het 'gezinsinkomen' bij te dragen.

    Bovenstaande is geenszins een rechtvaardiging voor de uitbuiting van Roma-meisjes in de Duitse/Nederlandse/Belgische seksindustrie. Wel iets om in je achterhoofd te houden: ook zonder mensenhandelaren is de toekomst van een Roma-meisje verre van rooskleurig. Zeker gezien door de bril van de Westerse verzorgingsstaat-cultuur.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groentenwandelaar Bekijk bericht
    (...)
    of slechts voor een klein percentje werken
    (...)
    Dat kleine percentage van de omzet vertegenwoordigd in het land van herkomst een dermate groot bedrag dat de dame de verleiding niet heeft kunnen weerstaan om met een 'schoenenverkoper' in zee te gaan. Na een tour van drie maanden door Duitsland komt de dame thuis met een bedrag dat het veelvoud is van wat in het thuisland als een heel acceptabel jaarsalaris word gezien.

    Wanneer ik voor een project een consultant op HBO/WO-niveau inhuur via een detacheringsbureau dan verdwijnt verreweg het grootste deel van wat ik betaal in de zakken van het detacheringsbureau. En dan hebben we het over een Nederlandse consultant (met een internationale academische titel welke behaalt is op een Nederlandse universiteit) van een Nederlands detacheringsbureau dat volledig volgens alle regels werkt. Daarbovenop hanteer ik natuurlijk ook een marge. Hierdoor werkt ook de Nederlandse consultant met een top-opleiding voor slechts een klein percentje van wat de klant die het project bij mij heeft aanbesteed voor zijn/haar werkzaamheden betaald. (Ondanks dat verdient de consultant een marktconform salaris. D.w.z. hij/zij kan elders met zijn/haar opleiding en werkervaring niet aanzienlijk meer verdienen.)

    Kortom: Er gebeurt in de prostitutie niets wat elders in de maatschappij niet voorkomt. Dat is slechts het beeld dat de anti-prostitutie lobby probeert te scheppen. Het enige verschil is dat de werknemers hun werk doen met hun geslachtsorgaan i.p.v. met hun handen. De anti-prostitutie lobby is van mening dat geslachtsorganen niet bedoeld zijn om geld mee te verdienen, en dat seks dient ter voorplanting, niet ter ontspanning ende vermaak.

    De indoctrinatie van de anti-prostitutie lobby is dermate effectief dat zelf doorgewinterde ijsberen en wandelaars een schuldgevoel krijgen bij het beoefenen van hun hobby. Sommige beginnen zelfs met de wolven mee te huilen. Wanhopig proberen deze beren cijfers boven water te krijgen waarmee ze hun hobby voor zichzelf kunnen verantwoorden. Dat is nergens voor nodig. Net als overal in de maatschappij is niets menselijks de prostitutie-branche vreemd. Als je je zorgen maakt over de gevolgen van je prostitutie-bezoek dan zou je je minstens even grote zorgen moeten maken over de gevolgen van je consumptie-gedrag in andere branches. Beperken je zorgen zich louter tot de prostitutie-branche dan ben je succesvol gehersenspoeld door de anti-prostitutie lobby.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groentenwandelaar Bekijk bericht
    (...)
    met het nodige respekt behandelen
    (...)
    Iedereen dient met respect behandeld te worden, ongeacht de omstandigheden. Tenzij de andere partij een gebrek aan respect jegens jou ten toon spreid. Medelijden is iets heel anders als respect. Veel culturen zien het tonen van medelijden juist als een gebrek aan respect. De linkse 'ach-gossie-toch' cultuur van onze verzorgingsstaat is hierop een grote uitzondering.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groentenwandelaar Bekijk bericht
    (...)
    en bij een te passieve houding toch enig begrip tonen.
    (...)
    Passieve houding houd niet per definitie in dat de dame gedwongen is. Het gebrek aan inzet kan ook veroorzaakt worden doordat de klant de dame absoluut niet ligt. En zo zijn er nog wel tientallen oorzaken te bedenken.

    Ik heb altijd begrip voor een passieve houding van de dame, ongeacht de oorzaak van het gebrek aan inzet. De belangrijkste voorwaarde voor het hebben van seks (wederzijdse (seksuele) aantrekkingskracht) is immers vervangen door een financiële transactie. Als je dat in ogenschouw neemt is het überhaupt een wonder dat je regelmatig lekker ligt te wippen met een betaalde dame.

    Dat begrip houd in dat ik niet ter plekke de dame verbaal of fysiek te lijf ga. Dat begrip houd NIET in dat ik andere beren/wandelaars niet waarschuw voor mogelijke passiviteit van de dame.

    Jan Wandelaar
    Keep on Walking.....

  9. #109
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    21 april 2024 @ 09:39
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard Beroepsverplichting?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blijemotorrijder Bekijk bericht
    Heel duidelijk een foute beroepskeuze.
    BMR
    Misschien beroepsverplichting?
    I drown by the flood of your beauty.

  10. #110
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 april 2024 @ 18:50
    Berichten
    6.939
    Discussies
    1882
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Idee

    Bovenstaand bericht verplaatst uit recensie topic dame, omdat deze discussie zo men die al wil voeren niet in een recensie topic van een dame thuishoort.

    Admin.

  11. #111
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    21 april 2024 @ 09:39
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Bovenstaand bericht verplaatst uit recensie topic dame, omdat deze discussie zo men die al wil voeren niet in een recensie topic van een dame thuishoort.

    Admin.
    Huh?

    Probleem... Met welke admin praat je nou
    Ik ben het overigens absoluut niet eens met die verplaatsing.
    I drown by the flood of your beauty.

  12. #112
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard Discussie over gedwongenheid etc.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    maar als ik het allemaal zo lees dan kan ik je op een briefje geven dat deze leuke maar naive meid hier wordt neergezet door haar "vriend". Als ze zo doodop is en haar diensten gratis verleent zal het haar ook niet uitmaken of ze haar vriend 600 of 700 euro overhandigt aan het eind van de avond. En de vriend vindt 600 ook al prachtig en zal vast een mooi gebaar maken en haar ook 150 euro meegeven. Als ze zelf zo naief zou zijn om niet te weten wat ze moet vragen voor bepaalde diensten, zou ze dan wel zo goed de weg weten in FKK-land dat ze direkt al wist naar welke volgende clubs ze zou gaan? Alles wordt voor haar geregeld. Voor die kerels is het veel beter en veiliger om de meisjes kort in bepaalde clubs te parkeren.
    Als dit de gang van zaken is in FKK land dan kap ik ermee. Ik wil niet aan loverboy-praktijken meewerken. ik ben vrij nieuw in dit wereldje maar weet zeer goed sex van liefde te onderscheiden en ik ging er tot nu toe van uit dat deze dames zelfstandig zijn. Als ik er naast zit dan valt voor mij het doek voor GT en andere clubs.
    Laatst gewijzigd door Big30; 20 juni 2011 om 15:35

  13. #113
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 23:19
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Ding - Dong

    Wake-up call !!
    We hebben het hier over een hoer, een domme nog wel als ik zo de verhalen hier lees.

    voor de verliefde dweiltjes, lees eens de geboden van ACE2 (of wie was het ook alweer die die bijbel geschreven had ?)

    kort samengevat:
    - alsof een vrouw (die hoer speelt) zelf met een hoerenloper wilt samenhokken
    - alsof een jonge hoer met zo'n oude kereltjes als jullie wilt samenhokken
    - alsof jullie ook maar iets gemeenschappelijks hebben, behalve neuken misschien
    - .....

    ps: elke dame die actief is in saunaclubland is dom, want zowel in BE als NL kunnen ze minimaal het tweevoudige, gemiddeld het drie/viervoudige verdienen, uitzonderlijk nog hoger verdienen met hun looks en service die in DE aangeboden wordt.
    Pain is weakness leaving the brain !

  14. Onderstaande leden hebben Costana bedankt voor deze bijdrage:

    lustman (20 juni 2011)

  15. #114
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Costana Bekijk bericht
    ps: elke dame die actief is in saunaclubland is dom, want zowel in BE als NL kunnen ze minimaal het tweevoudige, gemiddeld het drie/viervoudige verdienen, uitzonderlijk nog hoger verdienen met hun looks en service die in DE aangeboden wordt.
    Misschien wel per sessie dat ze in BE en NL meer kunnen verdienen, maar ik denk niet als je het over een hele dag, week of maand bekijkt.

  16. #115
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Costana Bekijk bericht

    voor de verliefde dweiltjes, lees eens de geboden van ACE2 (of wie was het ook alweer die die bijbel geschreven had ?)
    De 8-FKK geboden van Hollandmale !
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  17. #116
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    21 april 2024 @ 19:06
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Costana Bekijk bericht
    Ding - Dong





    ps: elke dame die actief is in saunaclubland is dom, want zowel in BE als NL kunnen ze minimaal het tweevoudige, gemiddeld het drie/viervoudige verdienen, uitzonderlijk nog hoger verdienen met hun looks en service die in DE aangeboden wordt.


    Ik denk dat dat wel van de dame zelf afhangt. In Nederland en Belgie zijn de gouden tijden allang voorbij. Meiden hangen daar soms wel uren op de bank voor ze eens een klant krijgen.Ze hebben weinig mogelijkheden zich te ontplooien. Een dame die de looks heeft en ook nog eens leuk is en weet hoe ze de beren kan verleiden zit goed in de saunaclubs. Ze hebben bv. in GT veel meer vrijheid, hebben meer kans om vriendinnen te maken, worden prima verzorgd met eten en drinken, de hygiëne is prima, ze kunnen zelf kiezen met welke beren ze naar de kamer willen gaan, kunnen veelvuldig buiten vertoeven, etc.etc. Bovendien kunnen ze ook geregeld van saunaclub wisselen als ze dat willen.

  18. #117
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    21 april 2024 @ 19:06
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    Als dit de gang van zaken is in FKK land dan kap ik ermee. Ik wil niet aan loverboy-praktijken meewerken. ik ben vrij nieuw in dit wereldje maar weet zeer goed sex van liefde te onderscheiden en ik ging er tot nu toe van uit dat deze dames zelfstandig zijn. Als ik er naast zit dan valt voor mij het doek voor GT en andere clubs.

    Dat risico loop je altijd, Wervelwind, waar je ook naartoe gaat.

  19. #118
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Dit risico???? het is zeker dat 75 % niet zelfstandig werkt. Dan zou ik een paspoort check doen haha als ze dat afgeven heb je iets meer kans dat ze zelfstandig werken
    Maar als je daar niet tegen kan moet je maar in nederland naar een kinder disco gaan en daar wat scoren. Maar vraag dan zeker om een ID om techecken of ze 18 zijn. Anders word je nog op gepakt wegens pedofilie en komt er in de krant te staan ijsbeer wervelwind opgepakt wegens onzedelijk gedrag

  20. #119
    Geregistreerd
    25 februari 2010
    Last Online
    4 mei 2020 @ 01:00
    Locatie
    Holland
    Berichten
    219
    Discussies
    8
    Thanks
    60
    Thanked
    16 in 11 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Dat risico loop je altijd, Wervelwind, waar je ook naartoe gaat.
    Dat risico is een stuk minder geworden als ie GT en andere clubs links laat liggen. En naar een kinder disco gaan? wtf , ben je wel wijs?
    Een kerel met ballen die wervelwind, staat achter zijn principes.

  21. #120
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:57
    Berichten
    13.826
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tifkad Bekijk bericht
    Een kerel met ballen die wervelwind, staat achter zijn principes.
    Als je je principieel opstelt dan wordt je een kerel met steeds grotere ballen.

  22. #121
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:58
    Berichten
    2.876
    Discussies
    83
    Thanks
    2.093
    Thanked
    3.192 in 955 posts

    Standaard

    Kun je meteen stoppen met het eten van (biologisch) vlees. Bovendien moet je dan wel ff nadenken over welke kleding je gaat aantrekken, wat voor een vloermat er op de grond komt, op welke wijze al die leuke potten bij de tuinder gefabriceerd zijn, waar die diamant op die ring vandaan komt, of die koffie nog zo lekker smaakt, wie het rubber voor die condoom heeft lopen oogsten en en en en en en en ........
    Een uurtje is ook maar een uur...

  23. #122
    Geregistreerd
    25 februari 2010
    Last Online
    4 mei 2020 @ 01:00
    Locatie
    Holland
    Berichten
    219
    Discussies
    8
    Thanks
    60
    Thanked
    16 in 11 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Als je je principieel opstelt dan wordt je een kerel met steeds grotere ballen.
    Ja dat denken wel meer mensen, maar het overschot wordt door het lichaam afgebroken hoor.

  24. #123
    Geregistreerd
    25 februari 2010
    Last Online
    4 mei 2020 @ 01:00
    Locatie
    Holland
    Berichten
    219
    Discussies
    8
    Thanks
    60
    Thanked
    16 in 11 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Kun je meteen stoppen met het eten van (biologisch) vlees. Bovendien moet je dan wel ff nadenken over welke kleding je gaat aantrekken, wat voor een vloermat er op de grond komt, op welke wijze al die leuke potten bij de tuinder gefabriceerd zijn, waar die diamant op die ring vandaan komt, of die koffie nog zo lekker smaakt, wie het rubber voor die condoom heeft lopen oogsten en en en en en en en ........
    Wat heeft dit met pooier praktijken te maken?

  25. #124
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:58
    Berichten
    2.876
    Discussies
    83
    Thanks
    2.093
    Thanked
    3.192 in 955 posts

    Standaard

    Tifkad, ik ben altijd bereid om het speciaal voor jou uit te leggen: er is meer leed in deze wereld dan de mensen denken. Niet alles wat glimt is goud en is op eerlijke wijze verkregen. Als je dus niet meer naar FKK clubs gaat (alsof gedwongen prostitutie elders niet zou voorkomen) vanwege de mogelijke dwang, dan is er nog veel meer dat je zou kunnen laten....

    En.......wellicht moeilijk om eens een bericht te lezen dat meer is dan 2 regels als je daar zelf niet in slaagt...
    Een uurtje is ook maar een uur...

  26. #125
    Geregistreerd
    25 februari 2010
    Last Online
    4 mei 2020 @ 01:00
    Locatie
    Holland
    Berichten
    219
    Discussies
    8
    Thanks
    60
    Thanked
    16 in 11 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Als je dus niet meer naar FKK clubs gaat (alsof gedwongen prostitutie elders niet zou voorkomen) vanwege de mogelijke dwang, dan is er nog veel meer dat je zou kunnen laten....

    En.......wellicht moeilijk om eens een bericht te lezen dat meer is dan 2 regels als je daar zelf niet in slaagt...
    Zo moeilijk waren die 2 regels niet hoor. Maar ik zie dat je moeite hebt met die ene regel van mij? Waarom niet relevante zaken als vlees,kleding, diamanten, koffie, rubber erbij slepen? Worden daar ook meisjes tot sex gedwongen? Dit is toch een toppic over meisjes die tot sex gedwongen worden? Als wervelwind het hele saunaclub gebeuren links laat liggen is het risico om een onder dwang staand meisje tegen te komen voor hem kleiner geworden. Dat is een principe dat ie aanhangt. Waar hij z'n vlees, diamanten , kleding , whatever vandaan haalt boeit niet.

 

 
Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03.

Freude 468*60