Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 147
  1. #76
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    10 januari 2024 @ 09:06
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    Nog eens, ik werd getriggerd door de opmerking van MiniMe en eentje van Jansen (i.v.m. de pimp-oorlog).
    Doorgewinterde ijsberen zijn ervaringsdeskundigen.
    Hoe kijken zij aan tegen cijfers?
    Uiteraard zijn er geen harde cijfers, en zoals altijd zijn er lies, big lies and statistics.
    Ik wilde gewoon even peilen of er een consensus zou kunnen zijn rond cijfers.
    J3 geeft al een mooie aanzet...

    Misschien moet iemand die geen moralist is maar eens een peiling opzetten (een admin bv. ;-) )
    I drown by the flood of your beauty.

  2. #77
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9 Bekijk bericht
    Nog eens, ik werd getriggerd door de opmerking van MiniMe en eentje van Jansen (i.v.m. de pimp-oorlog).
    Doorgewinterde ijsberen zijn ervaringsdeskundigen.
    Hoe kijken zij aan tegen cijfers?
    Uiteraard zijn er geen harde cijfers, en zoals altijd zijn er lies, big lies and statistics.
    Ik wilde gewoon even peilen of er een consensus zou kunnen zijn rond cijfers.
    J3 geeft al een mooie aanzet...

    Misschien moet iemand die geen moralist is maar eens een peiling opzetten (een admin bv. ;-) )
    Dit is iets waar je nooit een vinger achter zal krijgen.

    Je wilt cijfers weten over illegaliteit?

    Ik ga legaal naar de hoeren, maar ontken dat tegen bijna iedereen. Ik lieg dus al over iets dat legaal is, omdat het sociaal niet aanvaardbaar is.

    Dus dan kun jij wel nagaan dat er over illegale praktijken helemaal veel gelogen zal worden en de cijfers die je wilt hebben dus ook nooit boven tafel gaan komen.

    Waarom wil jij dit eigenlijk weten?
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

  3. #78
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9 Bekijk bericht
    Uiteraard zijn er geen harde cijfers, en zoals altijd zijn er lies, big lies and statistics.
    Ik wilde gewoon even peilen of er een consensus zou kunnen zijn rond cijfers.
    Ik denk niet dat er concensus te krijge is, gelet op de verschiningsvormen van de "werkgever/werknemer-relatie"als ik het zo even mag noemen.

    Het overgrote deel van de buitenlandse dames zal "in dienst zijn van iemand"
    Een aanzienlijk deel zal het slecht getroffen hebben- sommigen meer, anderen minder. Wat je daaronder moet verstaan is nu net het probleem. Hoewel het niet vaak voor zal komen kan er zoals aangegeven best een "werk"of zo U wilt "dwang"relatie bestaan die te vergelijken is met een uitzendbureau. Het ene bureau zal wat dwingender opereren dan het andere.
    Wellicht dat er dames op een dergelijke manier werken die het in de praktijk beter, soms zelfs veel beter, getroffen hebben dan menig Oost-Europees gastarbeider in "normaal"werk bij uitzendbureaus, al dan niet bona-fide.
    Dan heb je de schoenverkopers waar wij zo'n moeite me hebben, de niets ontziende uitbuiters.

    Kortom, er is niks over te zeggen. Ik weet niet eens hoeveel dames er werkzaam in onze clubs, achter de ramen of op straat. Ik heb wel het vage, wellicht naieve, vermoeden dat het schoenverkoperprobleem in de clubs een tikkie lager zal liggen dan op straat of achter de ramen, mits we degelijke clubs met weinig verloop meerekenen.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  4. #79
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:33
    Berichten
    3.127
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.778 in 1.476 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9 Bekijk bericht
    Ik vroeg enkel naar cijfergegevens...
    OK, cijfers dan. Ik zeg 200. €200 is namelijk een heel redelijk maandinkomen in Roemenië. Wanneer een aantrekkelijke 21-jarige Roemeense dame die een beetje Duits/Engels spreekt in haar thuisland te horen krijgt dat ze dit bedrag per dag kan verdienen door in Duitsland als sekswerker aan de slag te gaan, dan kan je je voorstellen dat de verleiding voor zo'n meiske vrij groot is. Door zes dagen in de week te werken heeft ze na twee weken een bedrag bij elkaar dat in haar thuisland een heel redelijk jaarsalaris is. Daarbij word de reis, het verblijf, en een werkplek ook nog eens voor haar geregeld. Ook word er een alibi voor haar verzonnen voor haar familie/vrienden: meisje gaat als au-pair of als kamermeisje in een hotel aan de slag omdat ze haar talen aardig spreekt.

    Wanneer je als ijsbeer je blik rond laat dwalen door de club dan zie je dat een behoorlijk aantal meiskes zo'n voorstel niet hebben kunnen weerstaan. Helaas komen de meiskes er pas in de club achter dat de dagomzet die ze draaien een veelvoud is van de €200 die ze zelf in hun tas steken. Echter, na drie maanden (12 weken) van 6 dagen per week komen ze thuis met een bedrag dat het zesvoud is van wat in Roemenië als een heel redelijk jaarsalaris word beschouwd. Haar omgeving, die denkt dat het meiske als au-pair/kamermeisje werkzaam is geweest, zal haar uiteraard aansporen om zo snel mogelijk nog zo'n baantje in het buitenland op de kop te tikken. Uiteraard zijn de 'heren schoenenverkopers' daarin niet de lulligste, waardoor het meiske twee weken later alweer te bewonderen is in één van de door ons zo geliefde clubs.

    Bovenstaande is geen waargebeurd verhaal, maar een aannemelijk scenario hoe Oostblok-dames in het vak terecht komen. Wanneer de politie, immigratiedienst of een hulpverlener ernaar vraagt, dan lepelen ze het ingestudeerde alibi op: "ik zou gaan werken als au-pair/kamermeisje, maar ik moest aan de slag als sekswerker". En hoppa: de gedwongen-dames statistieken zijn weer een 'slachtoffer' rijker.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9 Bekijk bericht
    (...)
    en zoals altijd zijn er lies, big lies and statistics.
    (...)
    Seks is en blijft iets waar vrijwel iedereen zich ongemakkelijk bij voelt als de vragen te persoonlijk worden. Dat is nu eenmaal het resultaat van eeuwen van christelijke moraal.

    Er word daarom dan nergens zo veel over gelogen als over seks-gerelateerde onderwerpen. Penis-lengte, aantal keer per week/maand, seksuele voorkeur, noem het maar op. Laat staan als het vragen over het oudste beroep ter wereld betreft. Wanneer er een uitgebreide enquête onder de gehele bevolking word gehouden betreffende het bezoeken van sekswerkers, dan zal daar een dermate laag cijfer uitrollen dat je je onmiddellijk afvraagt hoe het überhaupt mogelijk is dat er prostitutie-forums bestaan met meer dan 1000 leden. In de praktijk bestaan er prostitutie-forums met het 140-voudige aantal leden. Dan weet je een beetje welke correctie-factor je moet gebruiken bij het interpreteren van prostitutie-cijfers. Wanneer het weerbericht dermate onbetrouwbaar zou zijn dan had een woedende menigte het KNMI al lang in een rokende ruïne veranderd.

    Jan Wandelaar
    Keep on Walking.....

  5. #80
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    OK, cijfers dan. Ik zeg 200. €200 is namelijk een heel redelijk maandinkomen in Roemenië. Wanneer een aantrekkelijke 21-jarige Roemeense dame die een beetje Duits/Engels spreekt in haar thuisland te horen krijgt dat ze dit bedrag per dag kan verdienen door in Duitsland als sekswerker aan de slag te gaan, dan kan je je voorstellen dat de verleiding voor zo'n meiske vrij groot is. Door zes dagen in de week te werken heeft ze na twee weken een bedrag bij elkaar dat in haar thuisland een heel redelijk jaarsalaris is. Daarbij word de reis, het verblijf, en een werkplek ook nog eens voor haar geregeld. Ook word er een alibi voor haar verzonnen voor haar familie/vrienden: meisje gaat als au-pair of als kamermeisje in een hotel aan de slag omdat ze haar talen aardig spreekt.

    Wanneer je als ijsbeer je blik rond laat dwalen door de club dan zie je dat een behoorlijk aantal meiskes zo'n voorstel niet hebben kunnen weerstaan. Helaas komen de meiskes er pas in de club achter dat de dagomzet die ze draaien een veelvoud is van de €200 die ze zelf in hun tas steken. Echter, na drie maanden (12 weken) van 6 dagen per week komen ze thuis met een bedrag dat het zesvoud is van wat in Roemenië als een heel redelijk jaarsalaris word beschouwd. Haar omgeving, die denkt dat het meiske als au-pair/kamermeisje werkzaam is geweest, zal haar uiteraard aansporen om zo snel mogelijk nog zo'n baantje in het buitenland op de kop te tikken. Uiteraard zijn de 'heren schoenenverkopers' daarin niet de lulligste, waardoor het meiske twee weken later alweer te bewonderen is in één van de door ons zo geliefde clubs.

    Bovenstaande is geen waargebeurd verhaal, maar een aannemelijk scenario hoe Oostblok-dames in het vak terecht komen. Wanneer de politie, immigratiedienst of een hulpverlener ernaar vraagt, dan lepelen ze het ingestudeerde alibi op: "ik zou gaan werken als au-pair/kamermeisje, maar ik moest aan de slag als sekswerker". En hoppa: de gedwongen-dames statistieken zijn weer een 'slachtoffer' rijker.

    Seks is en blijft iets waar vrijwel iedereen zich ongemakkelijk bij voelt als de vragen te persoonlijk worden. Dat is nu eenmaal het resultaat van eeuwen van christelijke moraal.

    Er word daarom dan nergens zo veel over gelogen als over seks-gerelateerde onderwerpen. Penis-lengte, aantal keer per week/maand, seksuele voorkeur, noem het maar op. Laat staan als het vragen over het oudste beroep ter wereld betreft. Wanneer er een uitgebreide enquête onder de gehele bevolking word gehouden betreffende het bezoeken van sekswerkers, dan zal daar een dermate laag cijfer uitrollen dat je je onmiddellijk afvraagt hoe het überhaupt mogelijk is dat er prostitutie-forums bestaan met meer dan 1000 leden. In de praktijk bestaan er prostitutie-forums met het 140-voudige aantal leden. Dan weet je een beetje welke correctie-factor je moet gebruiken bij het interpreteren van prostitutie-cijfers. Wanneer het weerbericht dermate onbetrouwbaar zou zijn dan had een woedende menigte het KNMI al lang in een rokende ruïne veranderd.

    Jan Wandelaar

    Ik ben het op vele vlakken met je eens in deze treffende analyse. Vaak worden de ‘gedwongen’ dvp in deze discussie weggezet als puur slachtoffer, feit is dat deze vrouwen wel degelijk keuzes hebben en maken, uitgezonderd de vrouwen die onder de meest letterlijk betekenis van dwang moeten werken op straffe van vergaande represailles.

    Toevoeging is dat je m.i. de Christelijke (vervang dit woord gerust met tig alternatieven, afhankelijk van lokale cultuur) moraal sterk overschat en niet stilstaat dat seks op zichzelf iets intiems is met consequenties op meerdere vlakken, van hygiënisch, via medisch tot emotioneel. De nood moet dus wel zeer groot zijn om als sekswerker aan de slag te gaan. $ compenseert veel (zware arbeid) maar heeft grote beperkingen. Denk daarbij aan wat je in clubs aan ellende en alcohol/druggebruik zoal om je heen ziet.

  6. #81
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:33
    Berichten
    3.127
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.778 in 1.476 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janjanjan Bekijk bericht
    (...)
    Toevoeging is dat je m.i. de Christelijke (vervang dit woord gerust met tig alternatieven, afhankelijk van lokale cultuur) moraal sterk overschat en niet stilstaat dat seks op zichzelf iets intiems is.....
    (...)
    Het feit dat seks als iets intiems beschouwd word is reeds cultureel bepaald. Iedere diersoort die verdeeld is in een mannelijke en een vrouwelijke sekse heeft seks teneinde zich voort te planten, en al doende de soort in stand te houden.

    Daartoe zijn deze diersoorten uitgerust met een paringsdrang, en treden er bij het toegeven aan die paringsdrang (het hebben van seks) elektro-chemische processen op in de hersenen die een onovertroffen prettig gevoel opleveren (orgasme/zaadlozing, wat nodig is voor de voortplanting en in stand houding van de soort).

    Door te beheersen waar, wanneer en in welke omstandigheid een mannelijk individu zijn paringsdrang kan botvieren (lees: het beleven van een onovertroffen prettige gevoel) heb je de volledige controle over dat individu. Denk maar aan al die mannen die op zondag in de tuin aan het klussen zijn in plaats van dat ze met hun maten op een voetbal-tribune zitten, louter omdat hun vrouw ze een blowjob in het vooruitzicht heeft gesteld (over dwang/chantage gesproken).

    Het feit dat mensen bijkans slaafs worden op het moment dat je controle uit kunt oefenen over hun seksualiteit is de reden dat vrijwel elke religie strenge regels heeft over seksualiteit (op straffe van eeuwige hel en verdoemenis). Het is namelijk een heel makkelijke manier om mensen volgzaam te maken, en controle te hebben over het voortplantingsproces. Hoe meer nakomelingen, des te sneller de religie groeit (denk maar aan de grote 'roomse' gezinnen).

    De religies die in onze regionen dominant waren hadden bepaald dat seks alleen toegestaan is tussen twee mensen die een verbond (huwelijk) gesloten hadden, en dat de seks louter diende om je voort te planten. Omdat seks iets was tussen twee mensen, en alleen die twee mensen (voor de rest van hun natuurlijke leven) is seks in onze cultuur verworden tot het meest intieme wat je kunt doen. Van nature is seks louter iets dat dient voor de instandhouding van de soort. Omdat wij, als denkende mens, bewust zijn van onze orgasmes is seks ook iets wat we doen louter voor het genot.

    Jan Wandelaar
    Keep on Walking.....

  7. #82
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag Jack42 for president

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    Ik weet niet wat er interessant is aan dit uitgemolken onderwerp.
    Is wederom een oeverloze én zinloze discussie.
    Inderdaad Jack42. Als je er niet tegen kunt blijf dan bij de hoeren weg. Verder zeg ik have fun en afneuken die handel , anders doet iemand anders het wel.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  8. #83
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    10 januari 2024 @ 09:06
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lustman Bekijk bericht
    Inderdaad Jack42. Als je er niet tegen kunt blijf dan bij de hoeren weg. Verder zeg ik have fun en afneuken die handel , anders doet iemand anders het wel.
    Een vrij primitief wereld-, mens- en zelfbeeld...


    Er is dus intussen een gedachtepolitie op IJbf die bepaalt wat er en door wie mag gezegd worden?
    Zoals vroeger al gezegd: ik ben altijd bereid om van dit forum te verdwijnen hoor.
    I drown by the flood of your beauty.

  9. #84
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9 Bekijk bericht
    Een vrij primitief wereld-, mens- en zelfbeeld...


    Er is dus intussen een gedachtepolitie op IJbf die bepaalt wat er en door wie mag gezegd worden?
    Zoals vroeger al gezegd: ik ben altijd bereid om van dit forum te verdwijnen hoor.
    Neem eens een voorbeeld aan deze discussie https://www.ijsberenforum.com/forum/...ad.php?t=22238, geen gedoe zoals hier bij jullie

  10. #85
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9 Bekijk bericht
    Nog eens, ik werd getriggerd door de opmerking van MiniMe en eentje van Jansen (i.v.m. de pimp-oorlog).
    Doorgewinterde ijsberen zijn ervaringsdeskundigen.
    Hoe kijken zij aan tegen cijfers?
    Uiteraard zijn er geen harde cijfers, en zoals altijd zijn er lies, big lies and statistics.
    Ik wilde gewoon even peilen of er een consensus zou kunnen zijn rond cijfers.
    J3 geeft al een mooie aanzet...

    Misschien moet iemand die geen moralist is maar eens een peiling opzetten (een admin bv. ;-) )
    Ik heb je netjes wat percentages gegeven die je per I.M. vroeg.
    Verder ben ik de persoon die een uitgeproken mening heeft maar niet deze aan ander wil opdringen.
    Maar een spontane reactie kan altijd ( zie mijn reactie bij Joop Slim )

  11. #86
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  12. #87
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    10 januari 2024 @ 09:06
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    Tu quoque fili mi???

    Of om Clinton te parafraseren: it's about the numbers stupid (dat laatste zijn woorden).

    Ik peilde naar cijfers, getallen, niet naar het verschijnsel an sich. Maar bijna niemand (Jansen had ik het eerder al per Im gevraagd ja) wil/kan een antwoord geven...
    I drown by the flood of your beauty.

  13. #88
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9 Bekijk bericht

    Ik peilde naar cijfers, getallen, niet naar het verschijnsel an sich. Maar bijna niemand (Jansen had ik het eerder al per Im gevraagd ja) wil/kan een antwoord geven...
    Dat klopt om de simpele reden dat we het antwoord niet weten! Een grove op gevoel gebaseerde weinig zeggende extrapolatie kun je op zijn hoogst geven.

    Los van de vraag dat "gedwongen" (al vaker opgemerkt) een niet gedefinieerde term is. Natuurlijk zijn er dames die geld afstaan aan managers. Soms staat er een tegen prestatie tegen over, soms ook bijna geen omdat ze zo dom zijn verliefd te worden op een verkeerd vriendje.

    Ik kom al vele jaren in de clubs maar ben nog nooit een dame tegen gekomen die vertelde hoeveel ze aan een eventueel vriendje betaalde.

    Overigens veel leden hebben wel degelijk percentages genoemd, sommige hoog andere wat lager.
    Ik durf ook wel een percentage te noemen! Ik denk dat dit percentage in het interval [20%, 80%] ligt met een foutenmarge die het hele interval bestrijkt.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #89
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9 Bekijk bericht
    Tu quoque fili mi???

    Of om Clinton te parafraseren: it's about the numbers stupid (dat laatste zijn woorden).

    Ik peilde naar cijfers, getallen, niet naar het verschijnsel an sich. Maar bijna niemand (Jansen had ik het eerder al per Im gevraagd ja) wil/kan een antwoord geven...
    Hoho, daar is wel degelijk antwoord op gegeven en elders op het forum is genoeg te lezen. Maar vanwaar je interesse in de cijfers en niet zozeer het verschijnsel?

  15. #90
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janjanjan Bekijk bericht
    Hoho, daar is wel degelijk antwoord op gegeven en elders op het forum is genoeg te lezen. Maar vanwaar je interesse in de cijfers en niet zozeer het verschijnsel?
    Ja klopt schrijft hij ook Ik heb hem voldoende info gegeven via I.M.

    Maar of zijn politierapport al klaar is of zijn tijdschrift ( gedwongen sex ) er al is ?
    Misschien kan hij beter een www.gedwongensex.com starten.

  16. #91
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    10 januari 2024 @ 09:06
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    In het Nederlands is het seks.

    Je bent een betweter of je bent het niet :-) .
    I drown by the flood of your beauty.

  17. #92
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Dat klopt om de simpele reden dat we het antwoord niet weten! Een grove op gevoel gebaseerde weinig zeggende extrapolatie kun je op zijn hoogst geven.

    Los van de vraag dat "gedwongen" (al vaker opgemerkt) een niet gedefinieerde term is. Natuurlijk zijn er dames die geld afstaan aan managers. Soms staat er een tegen prestatie tegen over, soms ook bijna geen omdat ze zo dom zijn verliefd te worden op een verkeerd vriendje.

    Ik kom al vele jaren in de clubs maar ben nog nooit een dame tegen gekomen die vertelde hoeveel ze aan een eventueel vriendje betaalde.

    Overigens veel leden hebben wel degelijk percentages genoemd, sommige hoog andere wat lager.
    Ik durf ook wel een percentage te noemen! Ik denk dat dit percentage in het interval [20%, 80%] ligt met een foutenmarge die het hele interval bestrijkt.
    Zeer zinnige reactie van Big, you are my man...
    Uit zijn reactie vloeit de onzinnigheid van de vraag voort...Natuurlijk zouden we het willen weten maar we kunnen er simpelweg niet achterkomen...een percentage-interval van 20-80 % met een even zo grote fouten-marge....

    Ik ben het met Big eens dat we niets zinnigers kunnen antwoorden over de beginvraag in dit draadje.

    Natuurlijk is het leuk om weer te discussieren over dit topic en ik ga dus tegen niemand zeggen dat ik het zinloos vind. Iedereen kan zijn ei weer eens kwijt en daarna verder met de gewone dingen van de dag....

    Het is wel zo dat als ik een vraag stel ik een bedoeling heb met het antwoord. Ik ben benieuwd wat de topicstarter wil bereiken met zijn vraag. Wat is het doel? Misschien kan daar een antwoord op komen. En als dat niet lukt is het een aanwijzing voor de beoordeling of deze discussie zinloos is of niet.

    jmtc/

  18. #93
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Het is wel zo dat als ik een vraag stel ik een bedoeling heb met het antwoord. Ik ben benieuwd wat de topicstarter wil bereiken met zijn vraag. Wat is het doel? Misschien kan daar een antwoord op komen. En als dat niet lukt is het een aanwijzing voor de beoordeling of deze discussie zinloos is of niet.

    jmtc/
    Misschien aardig idee voor een enquete? "Wat bedoelde de vragensteller met zijn vraag?"

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  19. #94
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    10 januari 2024 @ 09:06
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    Bewijs de vraagsteller niet te veel eer. He's just another idiot on the loose.

    (en nou wordt het hier helemaal slap gelul - mission accomplished?)
    I drown by the flood of your beauty.

  20. #95
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Beitrag Nog wat cijfers!

    Jack42 smijt 100d40 en krijgt 33,3,14,26,1,33,30,35,25,28,31,4​,11,18,1,3,38,23, 21,22,12,5,20,18​,27,35,31,22,15,34,14,21,17,8,3,3 ​,20,23,12,28,26,3,4,40,39,14,36,2​2,16,29,21,37,2 4,22,2,8,7,22,14,2​1,1,3,13,5,40,4,21,12,25,24,5,3 9,​6,1,20,32,15,40,1,16,12,37,33,30,​19,10,3,13,10 ,33,29,1,12,12,36,30​,28,10,35,33

  21. #96
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Alle dames worden gedwongen door situatie waarin zij verkeren.

    Einde discussie.

  22. #97
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Alle dames worden gedwongen door situatie waarin zij verkeren.

    Einde discussie.
    Das 100%, de cijfers van J42 laten een ander plaatje zien

  23. #98
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lustman Bekijk bericht
    Inderdaad Jack42. Als je er niet tegen kunt blijf dan bij de hoeren weg. Verder zeg ik have fun en afneuken die handel , anders doet iemand anders het wel.
    Zo is het maar net.
    Al neuk ik er liever één af, die er uit vrije wil zit.........
    Maar goed, dat staat er niet op, en je gaat er al helemaal niet naar vragen.

    De dames die 'gedwongen' werken, hebben zich daarvoor eerst met volle bewustzijn ZELF afhankelijk laten maken van een parasiet (ik schaar ze maar allemaal onder deze term). Daar ging het mis.

    Omdat die parasieten heel erg stoer naar dames durven zijn, eventueel met gebruik van fysiek geweld, ontstaat 'het dwangmatige'. Dan is het te laat, en moet je de nodige risico's nemen als afhankelijke dame om eruit te geraken.

    Maar afneuken die handel is een prima raad.

    Oh ja...de stelling: ik schat 50% - 50%
    Altijd op zoek naar honing

  24. #99
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Oorspronkelijk geplaatst door Bosco
    Alle dames worden gedwongen door situatie waarin zij verkeren.Eventueel met gebruik van fysiek geweld.




    Duitsland en Nederland zijn toch een vrij land , waar zijn we dan mee bezig
    Welk een moraal hebben wij ijsberen dan nog !
    We neuken meisjes soms vanaf de leeftijd van 18 jaar, en als die te passief zouden zijn dan klagen we nog ,als je dan weet dat deze meisjes volgens uw mening gedwongen zijn om dit toe te laten zelfs met fysiek geweld ,dan voel ik me zeer ongemakkelijk .
    We laten deze meisjes aan onze lul zuigen en soms zelfs nog die vieze vuiligheid opzuigen, we penetreren ze ,ze moeten die oude mannen met volle overgave kussen en zich laten likken en betasten en ga zo maar verder en dit allemaal onder fysieke dwang van buiten af waar zijn wij dan toch mee bezig.
    Ikzelf voel me zeer ongemakkelijk met dit idee.

    Persoonlijk kan ik niet aannemen dat de meeste gedwongen worden.
    Toen ik onlangs uit medelijden op kamer was met een 18 jarig russisch meisje ,we hebben alleen gebabbeld en ze heeft me foto's laten zien van haar familie en van bij haar thuis op haar GSM dan viel het me op dat ze vanuit een schijnbaar zeer welgesteld gezin kwam, mooi huis een zeer verzorgde familie, haar GSM was van het duurdere type . Ze deed me denken aan mijn eigen dochter. Ik vroeg haar waarom ze dit beroep had gekozen en hoe ze hierin was terechtgekomen ze vertelde me via een vriendin en ze deed dit voor het geld .
    Van een aantal andere dames die ik ondertussen ken kreeg ik te horen , dat ze gestart zijn op jonge leeftijd meestal ook via een vriendin in de beginne slechts een dag of twee per week en dit alleen maar voor het geld .
    Reeds een aantal jaren ben ik goed bevriend met een escortdame uit Praag ,af en toe komt ze naar me toe of vlieg ik naar Praag.
    Ze is ook afkomstig uit een welstellend gezin, ze heeft een universitaire opleiding . De aanleiding bij haar om voor dit beroep te kiezen was het volgende: op een bepaald moment in konflikt gekomen met haar ouders zelfstandig gaan wonen, via een vriendin naar het buitenland getrokken in een FKK in Zwitserland gaan werken, daarna stripdanseres in Italie enz.
    Nu werkt ze via een escortbureau in Praag heeft opdrachten wereldwijd maar moet wel de helft afdragen aan het agentschap voor publiciteit , afspraken boekingen enz .
    Ze heeft al een eigen huis bij elkaar gespaard met deze job en ze is een eigen zaak aan het opstarten .
    Dit zijn nu enkele gevallen waarvan ik zeker weet dat deze meisjes uit eigen vrije wil en voor het snelle geldgewin met dit beroep zijn gestart ,waarschijnlijk waren er nog meerdere redenen zodat ze geen andere uitweg hadden op dat ogenblik. Maar nu hebben deze dames een doel voor ogen , op korte tijd zoveel mogelijk geld verdienen , sparen voor een eigen huis ,meubels enz zodat ze binnen een aantal jaren genoeg gespaard hebben om iets anders te beginnen en in de meeste gevallen is de relatie met de ouders en familie terug oke.

    Dit zijn nu enkele gevallen waarvan ik denk dat ze niet gedwongen waren voor dit beroep,
    en ik voel me er toch een beetje gemakkelijker bij.

    Daarbij maak ik me de bemerking voor die andere meisjes die uit Roemenie of andere landen naar hier zouden gelokt worden om als serveuse te werken en uiteindelijk in een club terechtkomen en dwangmatig dit beroep moeten doen dan is dit alleen omdat ze eraan meewerken en niet tegenwerken als die meisjes echt niet willen dan kunnen ze er toch uitstappen volgens mij.
    Duitsland en Nederland zijn vrije landen alsook de landen waar ze van afkomstig zijn, als ze zich richten tot de politie en de rechtbank dan zal die altijd de kant van het meisje kiezen de pim of pooier maakt geen enkele kans.
    Of zijn de meisjes op een andere manier gebonden via loverboys of dergelijke?.

  25. #100
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groentenwandelaar Bekijk bericht
    .... als die meisjes echt niet willen dan kunnen ze er toch uitstappen volgens mij.
    Duitsland en Nederland zijn vrije landen alsook de landen waar ze van afkomstig zijn, als ze zich richten tot de politie en de rechtbank dan zal die altijd de kant van het meisje kiezen de pim of pooier maakt geen enkele kans.
    Of zijn de meisjes op een andere manier gebonden via loverboys of dergelijke?.
    Lees de rapporten van het cgkr (centrum voor gelijkheid van kansen en racismebestrijding ) maar eens...

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...&postcount=457

    bijv.

    De beklaagden bedreigden de slachtoffers en hun familie in Roemenië en aarzelden niet om geweld te gebruiken wanneer de slachtoffers weigerden of zelfs te weinig geld binnenbrachten. Ze moesten elk per nacht 1000 euro binnenbrengen anders zouden hun benen gebroken worden. De meisjes werden openlijk gestraft in het bijzijn van de hele clan...
    of

    Daarnaast waren de meisjes het slachtoffer van zware geweldpleging. Regelmatig werden de meisjes afgeranseld in het bijzijn van andere meisjes. Er werden dreigementen geuit t.a.v. hun naaste familieleden, ze werden geïntimideerd met zijn goede contacten met de politie, ze werden gefouilleerd, bijna verdronken, opgesloten en verboden alleen buiten te komen, ze kregen boetes opgelegd, ze werden verplicht om te werken in alle omstandigheden, enkelen werden verplicht tot het nemen van drugs, verschillende meisjes werden verkocht, er was ook een getuigenis van een moord, enz. Wanneer bijvoorbeeld een meisje haar prostitutieactiviteiten wilde stopzetten, werd er willekeurig een meisje uit de groep gekozen en afgeranseld voor de hele groep.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

 

 
Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60