Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 147
  1. #26
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Een toelichting waarom dit topic wel, en heel veel andere topics niet opgeschoond worden, zou anders wel zo aardig zijn. Als 'on topic' blijven het criterium is, vrees ik dat de mods nog heel veel te doen hebben. Idem voor criteria als op de man spelen, beledigingen of onzindelijke discussietechhnieken. Ik wens de mods veel energie en wijsheid toe.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  2. #27
    Geregistreerd
    23 juni 2007
    Last Online
    18 november 2020 @ 20:58
    Berichten
    157
    Discussies
    9
    Thanks
    1
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    beste ZL, ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden. na mijn bericht van gister avond had betreffende mod. behoorlijk geveegd, ik had hier niet om gevraagd maar wel als opmerking geplaatst, dit vind ik dan wel goed van de mods

  3. #28
    Geregistreerd
    15 november 2009
    Last Online
    20 maart 2012 @ 17:17
    Berichten
    20
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joep19699 Bekijk bericht
    ik heb dit draadje geopend om eens te kijken hoe het leeft, en als je goed leest staan er voornamelijk roemeense auto's.
    tuurlijk zijn er meer vrouwen die een pooier hebben, sommige zijn zelfs getrouwd (is het dan nog een pooier?)
    maar het gaat er om dat, ELKE vorm van DWANG niet goed is, en er zitten zat vrouwen uit eigen wil en hebben geen pooier.
    de vraag is hoe haal je die er uit,
    verder zei ik dat IK hier niet meer aan mee werk en wat een andere beer doet moet ie zelf weten, lijkt me.
    als je alleen vrouwen wilt pakken zonder pooier dan begin maar heel goed te zoeken en als ze zeggen hebben geen pooier ga ermaar vanuit dat ze toch 1 hebben. sta zelf bij 1 club aan de deur. en de hele branche is gewoon bijna gedwongen. waar grof geld is zitten criminelen. en dat zijn feiten.

  4. #29
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeerjte Bekijk bericht
    als je alleen vrouwen wilt pakken zonder pooier dan begin maar heel goed te zoeken en als ze zeggen hebben geen pooier ga ermaar vanuit dat ze toch 1 hebben. sta zelf bij 1 club aan de deur. en de hele branche is gewoon bijna gedwongen. waar grof geld is zitten criminelen. en dat zijn feiten.
    Toch zijn er aanwijzingen die je redelijkerwijze kunnen doen besluiten dat de dame onafhankelijk werkt.

    Bijv. als ze vertelt dat ze elk jaar een exotische reis maakt om te gaan snorkelen en tussendoor nog eens een paar dagen gaat ontspannen in Monaco of Las Vegas...
    Of dat ze met de motor heen en weer reist van en naar Roemenië ...
    Of andere zaken uit het privéleven die erop wijzen dat ze zelf beslist wat ze doet met haar tijd & leven...
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  5. #30
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Of dat ze met de motor heen en weer reist van en naar Roemenië ...
    Dvp die op motorfietsen heen en weer pendelen? leg uit...

  6. #31
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janjanjan Bekijk bericht
    leg uit...
    Dat IQ toch van de jury...
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  7. #32
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    Dat IQ toch van de jury...

    Zucht... Ik twijfel tussen *Gaap* of ha ha ha of gewoon


  8. #33
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janjanjan Bekijk bericht
    Dvp die op motorfietsen heen en weer pendelen? leg uit...
    In 2005 was ik eens bij een Roemeens meisje, (errug knap ding trouwens, maar haar naam ben ik vergeten) dat was niet in een sauna club, maar in een privé huis in Lebbeke, België : "Sauna De Vondel" heette die. Was toen redelijk bekend in Vlaanderen, maar is al enkele jaren gesloten.

    Die dame vertelde dus dat ze de volgende week niet aanwezig zou zijn omdat ze terug naar Roemenië ging... Op haar motor. Lange motorreizen deed ze blijkbaar regelmatig. Lijkt me moeilijk te rijmen met iemand die onder de knoet van een pooier zit?
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  9. #34
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    In 2005 was ik eens bij een Roemeens meisje, (errug knap ding trouwens, maar haar naam ben ik vergeten) dat was niet in een sauna club, maar in een privé huis in Lebbeke, België : "Sauna De Vondel" heette die. Was toen redelijk bekend in Vlaanderen, maar is al enkele jaren gesloten.

    Die dame vertelde dus dat ze de volgende week niet aanwezig zou zijn omdat ze terug naar Roemenië ging... Op haar motor. Lange motorreizen deed ze blijkbaar regelmatig. Lijkt me moeilijk te rijmen met iemand die onder de knoet van een pooier zit?
    Veel is te rijmen... en vraag is of haar verhaal klopt....

    Maar het is me duidelijk nu. Als motorrijder zou ik bij deze dame graag rondje achterop willen

  10. #35
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janjanjan Bekijk bericht
    Maar het is me duidelijk nu.
    Zucht... Ik twijfel tussen *Gaap* of ha ha ha of gewoon

    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  11. #36
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    Zucht... Ik twijfel tussen *Gaap* of ha ha ha of gewoon

    Stouterd! Kijk maar uit of ik meld dit bij Big30 wegens plagiaat

  12. #37
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    11 maart 2024 @ 23:57
    Locatie
    3e planeet van ons zonnestelsel
    Berichten
    1.939
    Discussies
    14
    Thanks
    278
    Thanked
    506 in 162 posts

    Standaard

    De laatste keer dat ik bij Gt was viel me 1 dame op die met haar eigen auto tergelijkertijd aankwam met mij .
    Dat zou een goede indicatie kunnen zijn dat de bewuste dame zelfstandig werkt al snap ik ook wel dat het nog niets hoeft te zeggen .

  13. #38
    Geregistreerd
    8 december 2008
    Last Online
    7 augustus 2018 @ 15:46
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    96
    Discussies
    6
    Thanks
    1
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard Altijd gevoelige onderwerpen

    Dit vind ik altijd mooie onderwerpen, omdat er zoveel van je eigen gevoel (worsteling) aan te pas komt. Tevens een compliment aan Pistol Pete, want jouw eerste reactie komt erg overeen met hoe ik denk.

    Door de verhalen van de dames, weten wij nooit wat de echte reden is voor hun keuze (gedwongen of niet). Maar het is aan ons om te bepalen wat wij als norm hanteren en of wij al dan niet door willen gaan met onze hobby.

    Een voorbeeld verhaal van een dame die vertelde dat zij en haar man/vriend (pooier) samen in Duitsland werkten en het geld gebruiken om voor hun (complete) familie in Hongarije een Hotel-Restaurant bouwen. Waar of niet waar, is niet relevant. Wel relevant is de mate van respect die je toont voor de dame, waarmee je naar de kamer gaat. Je betaald voor een leuke tijd, met of zonder sex, met of zonder zinnig gesprek.

    Maak een keuze voor wat je wilt en betaal voor geleverde diensten. De wereld die erachter zit kun je toch niet verklaren en vraag jezelf af of je dat wel moet willen. Of zoek je, bij ieder product dat je koopt, uit wie/wat/hoe het gemaakt is en wie er allemaal een graantje van meepikken.

    Het is de taak van de overheid/politie om criminaliteit aan te pakken en het enige dat je kunt doen is ingrijpen/melden als je misstanden ziet.

    Aan een ieder om zijn eigen keuzes te maken, want ieder mens moet met zichzelf kunnen leven.
    すべての息の生活:smile:

  14. #39
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dudeumberto Bekijk bericht
    Het is de taak van de overheid/politie om criminaliteit aan te pakken en het enige dat je kunt doen is ingrijpen/melden als je misstanden ziet.
    Dit kun je niet alleen op de politie of het OM afschuiven. Het achterlaten van een slachtoffer in hulpeloze toestand is zelfs strafbaar in Nederland! Nee dit is te makkelijk.

    Ingrijpen en melden als je misstanden ziet? Wat zijn misstanden? Hoe zie je dat? Waneer is het een misstand? Waar ga je dat melden? Hoe grijp je in? Heb je wel eens gemeld of ingegrepen? Ik niet. Wie wel? Met welk resultaat?

  15. #40
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    er zijn hier mensen die stellen dvp's en hun diensten gelijk aan producten die je koopt. tja als je zo de mens beschouwd , dan kan je eigenlijk zeggen je huur een auto als die het doet dan heeft de eigenaar het goed gedaan , doet ie het slecht dan heeft de eigenaar het slecht gedaan, ehm een dvp is een dienst = gelijk aan een product , z e is of doet het goed als je ze huurt voor een uur als ze het goed doet en ze is slecht als ze het in dat uur slecht doet. Of de auto duurzaam is of niet doet er niet toe , kun jij toch niet bijkomen, of de dame gepooierd is of niet, daar kan je toch niet bijkomen. is de voedselketen, ahum dienstenketen... of eeh productketen van een dvp of eeeh een auto die rijdt.... of niet...deze manier van redeneren is mensen gelijkstellen aan een product.......................veel triester kan ej over jezlef mijns inziens neit denken. Want hoe jij over die dvp denkt, zo denk je namelijk ook over jezelf als mensen je zo behandelen.

  16. #41
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man Bekijk bericht
    Dit kun je niet alleen op de politie of het OM afschuiven. Het achterlaten van een slachtoffer in hulpeloze toestand is zelfs strafbaar in Nederland! Nee dit is te makkelijk.

    Ingrijpen en melden als je misstanden ziet? Wat zijn misstanden? Hoe zie je dat? Waneer is het een misstand? Waar ga je dat melden? Hoe grijp je in? Heb je wel eens gemeld of ingegrepen? Ik niet. Wie wel? Met welk resultaat?
    Duidelijke en zeer valide vragen, relatief makkelijk antwoord wat betreft de ingrijpvraag. Centraal thema: gevaar voor eigen lijf/leden en privacy. Zeldzaam soort de ingrijpbeer.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    er zijn hier mensen die stellen dvp's en hun diensten gelijk aan producten die je koopt. tja als je zo de mens beschouwd , dan kan je eigenlijk zeggen je huur een auto als die het doet dan heeft de eigenaar het goed gedaan , doet ie het slecht dan heeft de eigenaar het slecht gedaan, ehm een dvp is een dienst = gelijk aan een product , z e is of doet het goed als je ze huurt voor een uur als ze het goed doet en ze is slecht als ze het in dat uur slecht doet. Of de auto duurzaam is of niet doet er niet toe , kun jij toch niet bijkomen, of de dame gepooierd is of niet, daar kan je toch niet bijkomen. is de voedselketen, ahum dienstenketen... of eeh productketen van een dvp of eeeh een auto die rijdt.... of niet...deze manier van redeneren is mensen gelijkstellen aan een product.......................veel triester kan ej over jezlef mijns inziens neit denken. Want hoe jij over die dvp denkt, zo denk je namelijk ook over jezelf als mensen je zo behandelen.
    Volledig mee eens prostitutie is niet vergelijkbaar met een product of dienst, omdat het tegen $ verkrijgbaar is. Het zijn mensen die deel van zichzelf offeren, vaak vanwege een klote situatie, minimaal bij aanvang van hun ‘beroep’. Waar ik persoonlijk grote bewondering voor heb is de dienstbaarheid die deze vrouwen tonen, zelfs vanuit het klote leven dat velen van hen hebben.

  17. #42
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    er zijn hier mensen die stellen dvp's en hun diensten gelijk aan producten die je koopt...
    Een product is geen dienst, dus dat is een misvatting. En een dienst is niet een dienstverlener, natuurlijk...

    Verder is een DVP wel degelijk een dienstverlener, waar je als klant bepaalde verwachtingen van mag hebben. Net als bij een dienstverlener als een masseur, een kapper, een advocaat of een boekhouder.

    Uiteraard is een dienstverlener niet alleen een dienstverlener maar ook een mens. Maar het is niet fout om als klant vooral op de dienstverlening te letten, en niet zozeer op de mens er achter. Wat een advocaat in z'n privéleven uitspookt hoef ik ook niet te weten, ik wil dat hij mij van deskundig juridisch advies voorziet en indien nodig mijn belangen behartigt in de rechtszaal.

    Een DVP als een stuk neukvlees beschouwen is iets heel anders. Dat doen alleen botte boeren.

    Maar als je niet wilt zien dat een DVP een dienstverlener is die geld wil verdienen, kun je net zo goed gewoon geld geven en er niets voor verwachten, danwel helemaal geen gebruik maken van haar diensten. Dan hoor je niet thuis in dit wereldje.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  18. #43
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    Een product is geen dienst, dus dat is een misvatting. En een dienst is niet een dienstverlener, natuurlijk...

    Verder is een DVP wel degelijk een dienstverlener, waar je als klant bepaalde verwachtingen van mag hebben. Net als bij een dienstverlener als een masseur, een kapper, een advocaat of een boekhouder.

    Uiteraard is een dienstverlener niet alleen een dienstverlener maar ook een mens. Maar het is niet fout om als klant vooral op de dienstverlening te letten, en niet zozeer op de mens er achter. Wat een advocaat in z'n privéleven uitspookt hoef ik ook niet te weten, ik wil dat hij mij van deskundig juridisch advies voorziet en indien nodig mijn belangen behartigt in de rechtszaal.

    Een DVP als een stuk neukvlees beschouwen is iets heel anders. Dat doen alleen botte boeren.

    Maar als je niet wilt zien dat een DVP een dienstverlener is die geld wil verdienen, kun je net zo goed gewoon geld geven en er niets voor verwachten, danwel helemaal geen gebruik maken van haar diensten. Dan hoor je niet thuis in dit wereldje.

    Het moet niet gekker worden.
    Wijze woorden van ZL.

  19. #44
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Het moet niet gekker worden.
    Wijze woorden van ZL.
    Zodra Bosco het met me eens is, moet ik dringend op zoek naar een andere mening.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  20. #45
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    ik blijf er bij dat je een mens niet puur als dienstverlener = gelijk aan product kunt zien en doe je wel als je de persoon als een 'dienstverlener 'ziet die daarnaast nog een priveleven heeft. In theorie is dat wel mooi mogelijk. Ik zie steeds emer mensen denken in termen van windows 2.0 maakt plaats voor windows 2.4 , zo is het ook met mensen een update, verbeterde versie. Mensen kunnen advocaat zijn en dat doen en artsen hun beroep, realiseer je dat zij volgens de wet nog steeds een ínspanningerverplichting hebben 'en niet de de uit de logische taal voortkomende taal van de dienst of het product is goed of niet goed.Juist daarom functioneren computers goed of niet. Mensen zijn echter niet te vergelijken met goed of niet goed. Ieder mens heeft zijn persoonlijke achtergrond en daar zit een beroep aan vast...deze twee kun je niet door midden hakken en zeggen jij bent dienstverlener en je pijpt verdomd slecht. Dit geldt zeker niet voor prostituees die gedwongen worden door pooiers ( ook voor ongedwongen dames)want dat is het thema hier. Je kan wat mij betreft nooit zeggen, daar heb ik niks mee te maken met deze mens want zij heeft haar persoonlijke leven en dat is niet van mij, van mij is alleen haar dienst en dat is haar sappige kutje, geweldige tieten en haar geweldige inzet bij deep throat en paardje rijden. Dat zij nog een pooier heeft die haar daar gerbacht heeft is niet mijn zaak. Eigenlijk is het massaal je kop in het zand steken en je persoonlijke gevoel totaal uitschaklen en zeggen , mijn lul is de baas en wat ik voel is weg zodra ik de deur weer dichtdoe en de dame sávonds wordt opgewacht door haar pooier. Dat jij niet voor alle ellende in de wereld verantwoordelijk kunt worden gesteld is waar, wel ben je voortdurend in ontmoeting met mensen die jou aanspreken met hun respect of disrespect, daar kun ej wel verantwoordelijkheid innemen. Dat zal dan zeker resulteren in geef toch geld.........Maar je kunt je verantwoordelijkheid niet categoriseren in persoonlijk leven en dienstenleven. Dat kan wel maar dan moeten beide partijen daar eerlijke afspraken over maken zoals een cao tussen werkgever en werknemer. Laat nou juist dat het grootste probleem te zijn van menig dvp 'eerlijke arbeidsomstandigheden'............................ ...je kunt als maatschappij samen heel veel druk uitoefenen ,w aardoor ook pooiers hun geweten steeds meer inde spiegel zien............zoveel optimist ben ik nogs teeds, en mijn spreuk luidt 'een mens redden is de hele wereld redden'.......( joodse spreuk)

  21. #46
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    Verder is een DVP wel degelijk een dienstverlener, waar je als klant bepaalde verwachtingen van mag hebben. Net als bij een dienstverlener als een masseur, een kapper, een advocaat of een boekhouder.
    De verwachting die je voor je $ mag hebben is uiteraard seks, hoe een dvp daar persoonlijk invulling aan geeft is aan haar, hier heb je als beer geen rechten en die heb je bij veel andere diensten wel, of je moet genoegen nemen met een kapper die een bloempot op je hoofd zet en er vervolgens met de tondeuse langsgaat
    Dus of een dvp haar werk met inzet doet of zonder inspiratie is haar keuze en (mede)bepalend voor de klandizie die ze vervolgens kan verwachten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    Uiteraard is een dienstverlener niet alleen een dienstverlener maar ook een mens. Maar het is niet fout om als klant vooral op de dienstverlening te letten, en niet zozeer op de mens er achter. Wat een advocaat in z'n privéleven uitspookt hoef ik ook niet te weten, ik wil dat hij mij van deskundig juridisch advies voorziet en indien nodig mijn belangen behartigt in de rechtszaal.
    Mee eens met aanvulling. Essentieel punt is dat de dvp als vrouw de dienst levert, m.a.w. zij als persoon, met haar lichaam, verleent de ‘dienst’. Beren met voorkeur voor gfe neigen vaak ook snel te kijken naar de vrouw achter de dvp, zeker gezien de aard van de dienst (en klik) is dit makkelijk mogelijk, hetgeen eenvoudig weer complex kan worden, zeker in dit wereldje.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    Een DVP als een stuk neukvlees beschouwen is iets heel anders. Dat doen alleen botte boeren.
    Vergeet de lompe beren niet


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    Maar als je niet wilt zien dat een DVP een dienstverlener is die geld wil verdienen, kun je net zo goed gewoon geld geven en er niets voor verwachten, danwel helemaal geen gebruik maken van haar diensten. Dan hoor je niet thuis in dit wereldje.
    Dit lees ik niet in de post van phea, wel dat hij benadrukt dat p-seks geen auto is die je least danwel huurt.

  22. #47
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    ik blijf er bij dat je een mens niet puur als dienstverlener = gelijk aan product kunt zien en doe je wel als je de persoon als een 'dienstverlener 'ziet die daarnaast nog een priveleven heeft. In theorie is dat wel mooi mogelijk. Ik zie steeds emer mensen denken in termen van windows 2.0 maakt plaats voor windows 2.4 , zo is het ook met mensen een update, verbeterde versie. Mensen kunnen advocaat zijn en dat doen en artsen hun beroep, realiseer je dat zij volgens de wet nog steeds een ínspanningerverplichting hebben 'en niet de de uit de logische taal voortkomende taal van de dienst of het product is goed of niet goed.Juist daarom functioneren computers goed of niet. Mensen zijn echter niet te vergelijken met goed of niet goed. Ieder mens heeft zijn persoonlijke achtergrond en daar zit een beroep aan vast...deze twee kun je niet door midden hakken en zeggen jij bent dienstverlener en je pijpt verdomd slecht. Dit geldt zeker niet voor prostituees die gedwongen worden door pooiers ( ook voor ongedwongen dames)want dat is het thema hier. Je kan wat mij betreft nooit zeggen, daar heb ik niks mee te maken met deze mens want zij heeft haar persoonlijke leven en dat is niet van mij, van mij is alleen haar dienst en dat is haar sappige kutje, geweldige tieten en haar geweldige inzet bij deep throat en paardje rijden. Dat zij nog een pooier heeft die haar daar gerbacht heeft is niet mijn zaak. Eigenlijk is het massaal je kop in het zand steken en je persoonlijke gevoel totaal uitschaklen en zeggen , mijn lul is de baas en wat ik voel is weg zodra ik de deur weer dichtdoe en de dame sávonds wordt opgewacht door haar pooier. Dat jij niet voor alle ellende in de wereld verantwoordelijk kunt worden gesteld is waar, wel ben je voortdurend in ontmoeting met mensen die jou aanspreken met hun respect of disrespect, daar kun ej wel verantwoordelijkheid innemen. Dat zal dan zeker resulteren in geef toch geld.........Maar je kunt je verantwoordelijkheid niet categoriseren in persoonlijk leven en dienstenleven. Dat kan wel maar dan moeten beide partijen daar eerlijke afspraken over maken zoals een cao tussen werkgever en werknemer. Laat nou juist dat het grootste probleem te zijn van menig dvp 'eerlijke arbeidsomstandigheden'............................ ...je kunt als maatschappij samen heel veel druk uitoefenen ,w aardoor ook pooiers hun geweten steeds meer inde spiegel zien............zoveel optimist ben ik nogs teeds, en mijn spreuk luidt 'een mens redden is de hele wereld redden'.......( joodse spreuk)
    Phea, ik ga niet in op je post (qua strekking ben ik het merendeels me je eens) maar wil alleen een tip geven: gebruik aub alinea’s en kijk je schrijven nog eens na voor je post, dit maakt het leesbaarder...

  23. #48
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janjanjan Bekijk bericht
    De verwachting die je voor je $ mag hebben is uiteraard seks, hoe een dvp daar persoonlijk invulling aan geeft is aan haar, hier heb je als beer geen rechten en die heb je bij veel andere diensten wel, of je moet genoegen nemen met een kapper die een bloempot op je hoofd zet en er vervolgens met de tondeuse langsgaat
    Dus of een dvp haar werk met inzet doet of zonder inspiratie is haar keuze en (mede)bepalend voor de klandizie die ze vervolgens kan verwachten.
    Niet helemaal waar. Als je met een dame bepaalde diensten afspreekt en ze komt haar afspraken niet na, kun je haar daar op aanspreken. En in een club bijv de Thekenfrau inschakelen.

    Over de kwaliteit van DVP diensten is uiteraard de persoonlijke smaak (zowel van DVP als van klant) bepalend voor het oordeel, maar zolang ze 'technisch' haar afspraken nakomt kan de klant hooguit met de voeten stemmen.

    Dit lees ik niet in de post van phea, wel dat hij benadrukt dat p-seks geen auto is die je least danwel huurt.
    Ik ben goed in het tussen de regels door lezen.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  24. #49
    Geregistreerd
    8 december 2008
    Last Online
    7 augustus 2018 @ 15:46
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    96
    Discussies
    6
    Thanks
    1
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Idee lezen is moeilijk

    Het blijkt wel weer dat het voor sommigen moeilijk is om te lezen en dan worden uitspraken suggestief gebruikt om er iets anders van te maken. Gelukkig zijn er ook mensen die wel lezen, dank aan Zakkenleger, waardoor het juiste perspectief wordt hersteld.

    Ja de wereld achter de prostitutie is hard (of mischien ook niet), maar hebben wij ijsberen (hoerelopers) niet bewust ervoor gekozen om juist die wereld te mijden. De dames waarmee wij kameren zijn inderdaad mensen en in die korte tijd dat wij bij hun zijn proberen wij er het beste van te maken (voor haar en voor onszelf). Als je daar niet mee om kunt gaan, dan kun je maar beter de badjas aan de wilgen hangen.

    Misstanden melden helpt idd. Ik heb het gedaan, door te melden dat ik er niet van hou om in een club te komen, waar een dame zichtbaar is geslagen (blauw oog). Navraag bij de dame heeft uitgewezen dat de clubleiding contact heeft gehad met de pooier, die uiteindelijk haar beter heeft behandeld. Hiermee praat ik mijzelf niet schoon, want ik weet dat ik de wereld erachter niet kan aanpakken.... hoe graag ik dat ook zou willen (even met een punt 50 langs die zeven wagens knallen, zoals in het wilde westen).

    Ik moet leven met mijzelf en ben verantwoordelijk voor mijn daden. Het enige dat ik de dames bieden kan is een uurtje (of langer) respectvol samenzijn, waarin alles mag en niets hoeft. Dat is ook wel eens lekker voor hun.

    De andere optie is dat alle mannen met een beetje gevoel in hun donder wegblijven en de dames achterblijven met de rest. Dat maakt hun leven er zeker niet gemakkelijker op.

    PS: de politie is er wel degelijk mee bezig (zoek berichten op vrouwenhandel)
    すべての息の生活:smile:

  25. #50
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    @phea, volgens mij vermeng je een aantal dingen die m.i. niets met elkaar te maken hebben. Daar zullen we het niet over eens worden, en dat hoeft ook niet. Ik ga mijn argumenten niet herhalen, ze zijn denk ik duidelijk genoeg.

    Wel een opmerking. Het gedwongen zijn is een eindeloze discussie waar geen mens het fijne van weet (behalve de direct betrokkenen). Gedwongen prostitutie staat voor mij los van het feit dat prostitutie een dienstverlenend beroep is.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

 

 
Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57.