Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 147
  1. #1
    Geregistreerd
    6 maart 2010
    Last Online
    4 juni 2010 @ 13:08
    Berichten
    7
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard "Gedwongen dames" - vrije dames?

    Ik heb maar besloten om de Roemeense meisjes te helpen, door niet met ze naar de kamer te gaan
    kom je om 01.00 buiten staat er een collonne van Roemeense pooiers met hun bijbehorende Pooier bak telde er gister 7, waar (ik heb even staan kijken) minimaal 2 meisjes in verdwijnen.
    ik heb begrepen dat deze meisjes hun paspoort af moeten geven en gedwongen worden al hun verdiensten af te geven.

    weet iemand hier meer van want als Nederlander kan ik hier slecht tegen, en zeker als ik weet dat ik mee betaal aan het inkomen van die mannen en niet aan het welzijn van de kinderen van sommige meisjes.

    oja de (jochies) pooier heeft een gemiddelde leeftijd van 23 jaar

  2. #2
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:48
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Beste joep
    Ik denk dat je best elke vorm van prostitutie vermijd als je het daar moeilijk mee hebt.....
    En als je denkt dat alleen Roemeense dames een pooier hebben, sla je de bal grondig mis. Ik ken enkele Duitse, Turkse, Poolse, Bulgaarse, Russische, Albanese,.... dames die er ook een hebben en die ook in GT werkzaam zijn.

  3. #3
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joep19699 Bekijk bericht
    ik heb begrepen dat deze meisjes hun paspoort af moeten geven en gedwongen worden al hun verdiensten af te geven.

    weet iemand hier meer van want als Nederlander kan ik hier slecht tegen, en zeker als ik weet dat ik mee betaal aan het inkomen van die mannen en niet aan het welzijn van de kinderen van sommige meisjes.
    Van wie heb je dit begrepen?

    Het lastige is dat niemand precies weet hoeveel dames in de door jou beschreven situatie verkeren. Er zijn ook gradaties. Sommigen moeten alles afstaan, anderen een deel, en weer anderen werken geheel zelfstandig. Dat kun je niet alleen bepalen obv welke dames in welke auto's stappen. En zelfs als een dame jou vertelt dat ze zelfstandig is hoeft dat niet waar te zijn.

    Er zijn verschillende onderzoeken gedaan, en daar komen verschillende beelden in terug. Grote lijn is gebrek aan harde cijfers.

    En zoals ILTG schrijft, het geldt niet alleen voor Roemeentjes. Denk bijv aan NL dames die door loverboys overgehaald worden achter de ramen te zitten...
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  4. #4
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Je raakt hier een oud maar immer actueel thema en zodra het voor ons, als beertjes, geen thema meer is, dan is er iets grondig mis. Om maar gelijk duidelijk met de deur in huis te vallen: beertjes die hieronder gaan schrijven dat alles al gezegd is zijn hier wellicht een mooie illustratie van.

    Geen idee waarom je dit draadje hebt geopend, desondanks toch een tip: bezint eer ge wat dan ook begint. Zodra je persoonlijk (te) betrokken raakt begeef je je op zeer glad ijs, helemaal als je haar meer dan leuk vindt…

    ZL en ILTG geven al aan, het komt overal voor, is moeilijk te signaleren, te bewijzen, laat staan dat er deugdelijk onderzoek is. Aan de beer zelf hoe hij omgaat met dit onderwerp.


    Meer info:

    In (de eerste pagina’s van) dit topic is veel te lezen: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=1775

    Persoonlijk:
    Mijn verhaal, weliswaar in romanvorm. Tip: lees tussen de regels
    https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=20024

    en nog een persoonlijk, niet roomser dan de paus, voorbeeld
    https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=15947

  5. #5
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    10 januari 2024 @ 09:06
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    Nou, alles is al ooit gezegd. Tot in den treure toe.
    Maar daarom is het nog niet overbodig het even te herhalen. Er komen immers altijd nieuwe beertjes bij, en die gaan niet altijd even grasduinen op ijsberenforum of hookers om dit topic naar boven te spitten. Die moeten wellicht even met hun zwarte ijsberensnuitje op deze shit gedrukt worden.

    Ik huiver wel van de dooddoeners hierboven. Genre 'er zijn geen precieze cijfers', 'er zijn gradaties', 'het geldt voor alle soorten prostitutie'.
    Dat klopt allemaal, maar het is niet relevant. Het banaliseert en relativeert alleen maar de dingen. 'Tja........... maar we kunnen er toch niks aan doen......... Het is zo'n verdomd ingewikkelde materie............'

    Jaaaaaaaaaaaaaaa......................... zucht..................... Keep on dreaming....

    Het is al evenmin relevant wie deze boodschap onder de aandacht brengt een moraalridder te noemen.

    Deviaties, aanvallen ad hominem, veralgemeningen, ... zijn allemaal niet van belang.

    Waar het om draait is dat er een relevant percentage vrouwen dit werk in bepaalde mate gedwongen doet - waarbij 'gedwongen' al dan niet een strafrechtelijke bijbetekenis kan hebben: je kunt met bruut geweld gedwongen worden, door al dan niet 'echt' gemaakte (of door smokkelaars afgedwongen) schulden te moeten terugbetalen, door je eigen economische situatie of die (van je familie) in je thuisland...

    Waar het om draait is of beertjes dit in rekening brengen of niet. Zeg je als beertje, nee, dit doe ik niet, om die en die reden, of zeg je, 'dank god dat ik in 2010 in het rijke Westen leef zodat ik meiden van 18 uit het Oosten voor weinig geld kan neuken'.
    Is het een harde wereld waarin jij toevallig on top zit, of heb je ook empathie voor degene die in de zwakke positie zit?

    Wandel je met principes, of maak je jezelf wat wijs, genre 'ik bezorg haar toch ook een goeie tijd', 'ik koester vaderlijke gevoelens voor haar'????

    Het spijt me dat ik alleen maar vragen stel...

    De antwoorden zijn voor iedereen persoonlijk...




    Maar misschien helpt het om je even in te beelden dat je een meisje van 18, 19 zou zijn, uit een klein O-EU dorpje, helemaal alleen in een bordeel een paar duizend km verder...
    I drown by the flood of your beauty.

  6. #6
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    G9, feitelijk herhaal je precies wat ik hierboven schrijf, maar dan met andere dooddoeners, die dat dus helemaal niet zijn…

  7. #7
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Ik heb zitten twijfelen aan deze discussie deel te nemen. Het is een discussie die heel lang duurt en nooit zal ophouden te bestaan. Misstanden in de prostitutie, ja die zijn er en misschien heel veel maar zeker te veel. Elke misstand is er een te veel.

    De vraag is hoe gaan wij ijsberen daar mee om. Soms is het beter om de ijsbeermantel aan de wilgen te hangen, dat hangt af van jouw persoonlijke levensopvattingen. Als ik in dit soort draadjes de opinie van sommigen lees zijn er zeker beren die dat vlg. mij beter kunnen doen. Als je van mening bent dat de misstanden de wereld uitmoeten, keep on dreaming. Je hebt gelijk maar krijgt het niet. Als je daar moeite mee hebt, neem schilderen, schaken of bowlen als hobby. Daar heb je vast minder misstanden.

    Verder is het aan een ieder die iets signaleert dat met zijn geweten botst om daar iets aan te doen binnen zijn vermogen. Maar generaliseren helpt niet en dat is juist wat er in de meningen over prostitutie gebeurd. Er wordt gegeneraliseert...Er stappen twee dames in een dure auto, zal wel de pooier zijn. Er zal wel sprake van gedwongen prostitutie zijn. Ja er zijn veel gradaties van dwang, dat is GEEN dooddoener, een realiteit. Economische dwang om schulden af te lossen? De beren die daar moeite mee hebben verdelen het best hun maandbudget onder de dames zonder daar een sexuele tegenprestatie voor te verlangen / krijgen.

    De vraag is welke dwang we accepteren als liggend binnen de vrije wil van de dame in kwestie, welke dwang laat de zelfbeschikking van de dame intact en is daardoor geen dwang meer. Een vriendje die meeprofiteert en mss de helft of meer van de opbrengsten zelf kan uitgeven maar zijn dame stimuleert, of mss het beeld van een betere gezamenlijke toekomst voorhoudt als zij in de prostitutie werkt. Antwoord op veel vragen die opkomen als we over prostitutie praten zijn voor ons ijsberen gewoon te complex. Enerzijds omdat het fenomeen erg complex is en anderzijds omdat het moeilijk is objectief te kijken naar het fenomeen als je zelf begeistert bent. Ga er maar aanstaan.

    Bij veel beren bespeur ik dat door hier te schrijven en quasi-wetenschappelijke wijsheden aan de man te brengen alleen maar gepoogd wordt hun eigen straatje schoon te vegen. Ze hebben tijdens de wandeling wat deukjes opgelopen en gaan moraliseren om zo met zichzelf in het reine te komen. Zeer nuttig overigens. Ik heb daar geen bezwaar tegen. Maar weet wel waarom je het hier neerpent. Beschouw dit topic als een afvalput, als je het kwijt bent kan je weer opgelucht verder. Daarom zal ik niet verder deelnemen aan deze immer oplaaiende discussie. Waar ik misstanden zie waarvan ik vind dat ze strijden met mijn normen en waarden zal ik er iets aan doen. Een afvalputje of 'erger' een beerput heb ik niet nodig.

  8. #8
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9 Bekijk bericht
    ...
    Ik huiver wel van de dooddoeners hierboven. Genre 'er zijn geen precieze cijfers', 'er zijn gradaties', 'het geldt voor alle soorten prostitutie'.
    Dat klopt allemaal, maar het is niet relevant. Het banaliseert en relativeert alleen maar de dingen. 'Tja........... maar we kunnen er toch niks aan doen......... Het is zo'n verdomd ingewikkelde materie............'
    ...
    Onzin. Er zijn geen harde cijfers, of we dat nou leuk vinden of niet. Dat is geen dooddoener maar een feit. Idem voor dat het in alle vormen van prostitutie voorkomt.

    Verder zie ik niet in deze (of andere) discussies dat beren zich hier niet druk over maken. Elk van ons maakt hier zijn eigen keuzes in. En is daar verantwoordelijk voor. Ook jij. Ook ik.

    Moraalridderen is erg makkelijk, maar lost ook het probleem niet op. Wat zijn jouw oplossingen dan?
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  9. #9
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Bij veel beren bespeur ik dat door hier te schrijven en quasi-wetenschappelijke wijsheden aan de man te brengen alleen maar gepoogd wordt hun eigen straatje schoon te vegen. Ze hebben tijdens de wandeling wat deukjes opgelopen en gaan moraliseren om zo met zichzelf in het reine te komen. Zeer nuttig overigens. Ik heb daar geen bezwaar tegen. Maar weet wel waarom je het hier neerpent. Beschouw dit topic als een afvalput, als je het kwijt bent kan je weer opgelucht verder. Daarom zal ik niet verder deelnemen aan deze immer oplaaiende discussie.
    Behalve eigen straatje schoonvegen zijn er ook andere intenties om in dit soort draadjes te schrijven. Topicopener is nieuw op YBF en stelt een vraag over een wezenlijk onderwerp. Van mij krijgt hij, op mijn wijze, antwoord, eenvoudigweg omdat ik het een belangrijk onderwerp vind dat blijvend aandacht verdient.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Waar ik misstanden zie waarvan ik vind dat ze strijden met mijn normen en waarden zal ik er iets aan doen.
    Ik ken je niet en afhankelijk van hoe ‘er iets aan doen’ gedefinieerd is, lijkt mij dit een demonstratie, in andere vorm, van wat er eerder in dezelfde alinea staat

  10. #10
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    10 januari 2024 @ 09:06
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    Meer kan ik niet bieden ;-)

    Het spijt me dat ik alleen maar vragen stel...

    De antwoorden zijn voor iedereen persoonlijk...




    Maar misschien helpt het om je even in te beelden dat je een meisje van 18, 19 zou zijn, uit een klein O-EU dorpje, helemaal alleen in een bordeel een paar duizend km verder...
    I drown by the flood of your beauty.

  11. #11
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    G9, je stelt niet alleen maar vragen. Je stelt je op een standpunt en suggereert wel degelijk...

    Edit: waarom zeg je niet gewoon klip en klaar wat jij wel (of niet) doet mbt de dames, ipv andere beertjes vragen te stellen? Zonder je jezelf bloot te geven komt dat nogal moraalridderig bij mij over.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  12. #12
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janjanjan Bekijk bericht
    Behalve eigen straatje schoonvegen zijn er ook andere intenties om in dit soort draadjes te schrijven. Topicopener is nieuw op YBF en stelt een vraag over een wezenlijk onderwerp. Van mij krijgt hij, op mijn wijze, antwoord, eenvoudigweg omdat ik het een belangrijk onderwerp vind dat blijvend aandacht verdient.
    De topic-starter doet weer alsof hij nieuw is maar had uiteraard al een andere nickname
    Topic zal inderdaad verplaatst gaan worden naar het algemene gedeelte.

    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  13. #13
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Beste janjanjan, lees het stukje van de topicstarter nog eens. Hou je dan nog steeds vol dat het geschreven is door iemand die pas als ijsbeer boven de ijsschotsen uitkomt en dan ziet wat er gebeurd ervan schrikt en zijn schrik deelt.

    Joep de topicstarter is geen groentje als hij om 01.00 uur in de ochtend bij het sluiten van de club ontwaart dat de gemiddelde leeftijd van zijn pooiers 23 jaar is.

    Maar goed, zo laat ik me meesleuren in deze zeker niet overbodige discussie voor ijsberen die een afvalputje nodig hebben.

  14. #14
    Geregistreerd
    6 maart 2010
    Last Online
    4 juni 2010 @ 13:08
    Berichten
    7
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ik heb dit draadje geopend om eens te kijken hoe het leeft, en als je goed leest staan er voornamelijk roemeense auto's.
    tuurlijk zijn er meer vrouwen die een pooier hebben, sommige zijn zelfs getrouwd (is het dan nog een pooier?)
    maar het gaat er om dat, ELKE vorm van DWANG niet goed is, en er zitten zat vrouwen uit eigen wil en hebben geen pooier.
    de vraag is hoe haal je die er uit,
    verder zei ik dat IK hier niet meer aan mee werk en wat een andere beer doet moet ie zelf weten, lijkt me.

  15. #15
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Beste janjanjan, lees het stukje van de topicstarter nog eens. Hou je dan nog steeds vol dat het geschreven is door iemand die pas als ijsbeer boven de ijsschotsen uitkomt en dan ziet wat er gebeurd ervan schrikt en zijn schrik deelt.
    Klopt, desondanks mag het van mij aandacht krijgen.

  16. #16
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Last Online
    3 juni 2023 @ 21:20
    Berichten
    178
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Na jarenlange wandelervaring durf ik wel te zeggen dat minimaal 95% gedwongen is of gedwongen begonnen is.

    Gedwongen is in dit geval wel een erg breed begrip en elke situatie is weer anders. Over het algemeen kun je wel zeggen dat de dames weinig andere keuzes hebben/hadden als je weet waar ze vandaan komen. Op de hele jonge leeftijd zien ze het nog als een avontuur, op de iets oudere leeftijd heeft ze kinderen waar ze zich verantwoordelijk voor voelt als moeder.

    Als je door blijft redeneren maken we met z'n allen misbruik van onze positie als rijke westerling en kom je weer in de buurt van de oude slavernij.

    En als je dan nog een paar stappen zet wordt je deprie en down van de rotte wereld waarin we leven.

    Zoals een bekende dame jaren terug al zei. Je moet hier(in de club) niet nadenken en dat deed ze dan ook maar niet

    Dat de wereld rot is weet iedereen en dat de prostitutie 1 van de "mooiste" voorbeelden hiervan is mag duidelijk zijn. Eenieder moet doen met die info wat hij zelf goed acht. Maar om hierom 1 land uit te sluiten is wel erg makkelijk gedacht. Het is geen landprobleem maar een brancheprobleem.

    btw ik heb afgelopen maanden ook af en toe een DVP opgehaald op haar werk voor een avondje/nacht stappen. Ben ik nu ook ineens pooier en is zei gedwongen?

  17. #17
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Women Lover Bekijk bericht
    ...
    btw ik heb afgelopen maanden ook af en toe een DVP opgehaald op haar werk voor een avondje/nacht stappen. Ben ik nu ook ineens pooier en is zei gedwongen?
    Wel als je haar dwingt het stappen te betalen.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  18. #18
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Sommige mensen willen het ook gewoon niet begrijpen he?

    Hoe vaak moet ik het nu nog uitleggen, deze mannen zijn schoenenverkopers!
    Ze hebben de nieuwste modelletje, de laatste collecties en die komen ze na werktijd aanprijzen. Aangezien GT deze mannen soms niet binnenlaat moeten ze wachten tot na werktijd (lullig). Meiden steken daar nu eenmaal graag hun geld in, wat is daar mis mee? Vaak geven ze de meiden een lift zodat ze in de hotelkamer nog eens op hun gemak de collecties na kunnen lopen, soms met enige onderhandeling, waarna tot aanschaf over kan worden gegaan Het zijn heel redelijke mensen, die vaak ook bereid zijn tot allerhande betalingsregelingen, want het zijn wel prijzige schoenen, maar dan heb je ook kwaliteit!
    Dit forum holt achteruit met al die groentjes ...
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  19. #19
    Geregistreerd
    6 maart 2010
    Last Online
    4 juni 2010 @ 13:08
    Berichten
    7
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Dat de wereld rot is weet iedereen en dat de prostitutie 1 van de "mooiste" voorbeelden hiervan is mag duidelijk zijn. Eenieder moet doen met die info wat hij zelf goed acht. Maar om hierom 1 land uit te sluiten is wel erg makkelijk gedacht. Het is geen landprobleem maar een brancheprobleem
    feit blijft dat elke avond 95% roemeens is, wat er staat te wachten op de euries
    en idd ben niet nieuw loop ook al vanaf 2005 bij GT rond,
    maar dit terzijde.

  20. #20
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    En ga je nu met je ‘nieuw’ vergaarde kennis ook niet meer met Bulgaarse, Russische, Albanese, etc. etc. meisjes de kamer op

  21. #21
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    10 januari 2024 @ 09:06
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    Hoe wordt op ijsberen (en op andere fora) gereageerd binnen discussies - ik spits het nou even toe op mijn posting nr. 5 in 'pooiers' ;-)


    1. We wijken af van de initiële/fundamentele vraag en we gaan het liever hebben over de preciesheid van cijfers, gradaties allerhande, de ruimere verspreiding van het issue. Gevolg: de oorspronkelijke discussie verwatert.
    2. We spelen het op de man: we noemen hem een moraalridder en hij is monddood.
    3. We verwachten een oplossing van hem (met de bijgedachte dat we die oplossing natuurlijk meteen afschieten).
    4. Zo lang dit niet gebeurt hoeven we zelf geen standpunt in te nemen.
    I drown by the flood of your beauty.

  22. #22
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    5. Men zwijgt.

  23. #23
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    6. categoriseren van de reacties en daardoor een nutteloze discussie een quasi-wetenschappelijk tintje geven

  24. #24
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    10 januari 2024 @ 09:06
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    6. categoriseren van de reacties en daardoor een nutteloze discussie een quasi-wetenschappelijk tintje geven
    dat valt sub 1 én sub 2


    7. We minimaliseren de relevantie van wat er gezegd wordt.
    8. We gaan de populistische toer op door te alluderen op 'wetenschap'. Oeps - quasi-wetenschap.
    I drown by the flood of your beauty.

  25. #25
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    10. bovenstaande vertoond repeterende cyclusbeweging, ongeacht inhoud discussie.

 

 
Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27.