Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Jenny (Duits)

Last Online
    16 augustus 2011 @ 11:25
    Discussies
    63
    Thanks
    0

Reden Jenny (Duits)

Afgelopen zaterdag maar weer eens naar Oase gereden
    Bij binnenkomst een groot aantal erg fraaie blondines te spotten zodat de aandacht van FG meteen gewekt was:teuflisch
    Eén van de fraaiere exemplaren maar meteen even uitgenodigd voor een intermezzo op één van de comfortabele zetels...

Naam: Jenny (2)
    Haarkleur/-lengte : kort blond op een staartje
    Lengte dame : 1.60m
    Postuur/Cupmaat : slank, b-cip (echt)
    Nationaliteit/Taal : Duits
    Leeftijd : 22
    Tatoeages/Piercings : Navelpiercing
    Service: redelijk, zeker geen topper, FZC iets te gehaast, zoenen was goed
    Voordelen: Knappe dame
    Nadelen: Standaard service; de lat ligt immers erg hoog
    Tijdsduur : 30 min.
    Prijs : € 50
    Extra’s bij het bezoek: geen

Dame heeft naar eigen zeggen eerder bij Pascha Köln gewerkt, een laufhaus. Om die reden bleef de service ook wat aan de beperkte kant. Zoenen was nog wel erg goed en met volle overtuiging, pijpen was al duidelijk minder en te gehaast. Neuken in diverse standjes was goed als opening van een vermoeiende dag die nog zou volgen...
    Daarna nog wat wederzijdse massage en wat verplichte conversatie...wel aardig met deze fraaie dame.:p :p

Last Online
    Vandaag @ 20:12
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Daumen hoch

Zaterdag bij binnenkomst was het nog redelijk rustig kwa dames, omdat de Oase tot 5u open is komen de dames die tot het eind blijven meestal tegen 16u binnen druppelen.

Jenny had mij al gespot toen ik net na binnenkomst aan het ontbijt zat, een vriendelijk knipoogje was mijn deel.

Toen ik even voor 16u alleen op een bankie zat (meen dat Forza en Ricky Martin of op de kamer of in de Sauna waren) kwam ze bij me zitten.

Wou net op staan maar wist van Forza dat ze wel een degelijke service verleende. In de zitruimte begon ze al meteen te knuffelen en tongzoenen, keek even op de klok, de Duitse zusjes Denise en Tony zouden pas later arriveren en Yasmine (was niet zeker of ze kwam, maar die is er altijd even na 19u). Onder het tongzoenen maar even een planning gemaakt en geconcludeerd dat ik rijp was voor sessie 1 met Jenny :D.

Op de kamer een goede en degelijke service, niet top wel OK. Nog wat small talk over het doordeweekse baantje wat ze uitoefent en in welke plaatsen in NL deze haar brengt.

Later bleek dat Yasmine toch was gekomen en dat in combinatie met de immer teasing Denise leverde soms een explosieve Oase Cocktail op ! Deze Cocktail smaakte wel lekker hoewel ik soms iets van een bij-smaakje proefde !
    Laatst gewijzigd door Big30; 8 januari 2007 om 19:13 Reden: laatste zin toegevoegd!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten