Deze mooie duitse met cup A borsten dat wel.. begon goed maar wou het snel afmaken met aftrekken toen ik zei dat ik dat zelf ook kon was ze wat gepikeerd en mocht er weer geneukt worden maar toen was eigenlijk de vlam al gedoofd.
Deze mooie duitse met cup A borsten dat wel.. begon goed maar wou het snel afmaken met aftrekken toen ik zei dat ik dat zelf ook kon was ze wat gepikeerd en mocht er weer geneukt worden maar toen was eigenlijk de vlam al gedoofd.
Haarkleur/-lengte : Donkerblond, halflang
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : Mager, a-cup
Nationaliteit/Taal : Duits
Leeftijd : circa 20
Tatoeages/Piercings :
Service: zie bericht hieronder van Römerforum
Voordelen: Erg mooie verschijning
Nadelen:Matige service
Tijdsduur : Langer dan 20 minuten is een zeldzaamheid
Prijs :€ 50
Extra’s bij het bezoek:
Zum Beispiel Rebecca: ca.1,65-70 fast Hungerhaken, Körbchengrösse, mittelbraune Haare, bis kurz vor die Schulter.
Ein ehemaliger Römer war mit Ihr auf dem Zimmer. Glaube, Er ist vorher noch gewarnt worden, aber der Verstand hat aussgesetzt.
Anschliessend sagte Er, das Geld hätte man sich sparen können.
Sie findet auch immer einen den Sie Abzocken kann
Dame al geruime tijd niet meer in Oase gezien.
Klopt, gisteren dus gezien in FKK The PalaceOorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
Naam: Rebecca
Nationaliteit/Taal: Duits/Duits
Haar: blond in staartje
Cup: AB
Figuur: slank
Service: PZC, FT, tongzoenen
Prijs: 30 min. 50 EUR, 60 min. 100 EUR, FT 50 EUR
Bijzonderheden: pijpt en zoent uitstekend.
Ik denk dat dit een andere Rebecca is dan reeds beschreven, ik weet het niet zeker. In ieder geval was haar service bij mij uitstekend, voor het pzc, daar gaf ze zich volledig aan, ze deed alles naar mijn wens en daagde me constant uit, heerlijk zo'n vrouw die me gek maakt. Ik ben die avond twee keer met haar geweest en heb dat zeker niet berouwd. Ik hop dat ze er dinsdag weer is, dat zou de reis alleen al waard zijn.
Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.
Rebacca werkt nu in The Paradise in Stuttgart.
Afgelopen donderdag een fantastische sessie met haar gehad.
Deze dame herbergt een duidelijk GFE kant op de kamer. In de bar oogt ze wat arrogant en chagrijnig. Technisch gezien heeft ze alles in huis om als bovengemiddeld gekwalificeerd te worden. Heb het zomaar een uur met haar weten uit te houden. Lieve veelzijdige meid.
Sonny:wink:
Deze dame vrijdag weer in Palace gespot, ze was tijdelijk in Paradise en naar eigen zeggen wisselt ze af. Het grappige was dat ze begon te vertellen over twee landgenoten die ze in Paradise had ontmoet, die twee hadden een week lang alleen maar clubs bezocht.... lol Ik ben vrijdag niet met haar de kamer op geweest maar dat zal een andere keer zeker nog een gebeuren.
Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.