Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 265
  1. #126
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Schön Boy69,
    dass es Dir so gut in der "Finca Erotica" gefallen hat. Dir müssen die Nackedeis dort aber etwas den klaren Blick 'getrübt' haben. Die Einrichtung des Clubs (abgewetzte
    Sofas mit Brandlöchern, schlecht gepflegter Außenbereich, sehr schwankende Qualität der Verpflegung, die Zimmer sind auch schon sehr in die Jahre gekommen...) hat einen neuen
    Anstrich mehr als nötig.
    Das LineUp der Frauen hat sehr hohen Standard mit dem dazugehörigem Service (leider läßt Du uns da nicht teilhaben. Welche Frau mit welchem Service //normal// gut// gehoben//
    würde mir z.B. schon reichen) !!
    Und ja, Du bist in einem Club wo doch eine große Anzahl an Stammies ist. Siehe Liegenbelegung oder auch zum Abendessen die Sitzverteilung.
    Mich treibt es nur wegen einer Frau dorthin, die momentan zuhause im Urlaub ist.
    Upps, jetzt hätte ich fast auch namenlos geschrieben. Ich meine Meira, für mich die fast perfekte "Club-Geliebte"!
    Vielleicht sehen Wir Uns im August dort zum Erfahrungsaustausch.
    Het pret!

    vanKees

  2. Onderstaande 2 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (26 juli 2019),ju52 ( 5 maart 2020)

  3. #127
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 01:30
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Van Kees heeft gelijk wat betreft het meubilair, maar dat is voor mij niet storend.

    Belangrijkste voor mij is de Line-up, en die was voortreffelijk met dito service.
    Liever jonge meiden op oud meubilair, als andersom !!!

  4. Onderstaande 2 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Flurkman ( 3 september 2019),ju52 ( 5 maart 2020)

  5. #128
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:50
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Liever jonge meiden op oud meubilair, als andersom !!!
    Mahw zie vaak dat liever omgekeerd!

  6. Onderstaande leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 ( 5 maart 2020)

  7. #129
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Dan moet je bingo en kienavonden bezoeken Brombeer zuid
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  8. Onderstaande 3 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (26 juli 2019),Cucumber ( 1 augustus 2019),pret (26 juli 2019)

  9. #130
    Geregistreerd
    18 december 2017
    Last Online
    14 april 2024 @ 02:13
    Berichten
    52
    Discussies
    3
    Thanks
    17
    Thanked
    96 in 31 posts

    Standaard

    Gisteren reed ik terug van Darmstadt van een zeer mooie dag in Sharks. Ik had het plan om naar Samya te gaan, omdat er party was, maar mijn favoriet zit nu helaas een paar dagen in een andere club. Het het bericht van Boy69 motiveerde mij bij mijn terugkeer een stop in Dierdorf te probeeren (voor de eerste keer in deze club).
    En het was een geslaagde avond. Mooi weer, ontspannen sfeer.
    Positiv: Pool, Shisha, verschillende zitplaatsen in de club ruimte, lineup (voor mij).
    Ik had twee sessies op deze avond. Denisa en Erika. Voor mij was Erika de highlight. Ze herinnerde me aan Olivia (ex LR, ex YY).

  10. Onderstaande 2 leden hebben PPan bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 ( 5 maart 2020),Sjeufke ( 1 augustus 2019)

  11. #131
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 01:30
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Afgelopen zo dag weer een leuke dag gehad in Finca.

    Uiteraard met mijn favoriete dame2x gekamerd,
    Verder een leuke nieuwe meid gehad en 2 rondjes met meiden die ik al kende van eerdere bezoekjes.

    Al met al 5 topsessies en een relaxte dag

    binnenkort is er weer een brunch-weekend, dus dan zijn we weer van de partij in Dierdorf.

  12. Onderstaande 2 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (24 september 2019),PPan ( 9 augustus 2019),Sjeufke ( 1 september 2019)

  13. #132
    Geregistreerd
    28 oktober 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 18:47
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    444
    Discussies
    35
    Thanks
    746
    Thanked
    1.359 in 304 posts

    Standaard

    Op doorreis met mijn wingman op 30 augustus in Dierdorf geland. Vierde of vijfde keer reeds en vooraf bespraken we weer de voor en nadelen van het FKK concept. Het voordeel is tevens ook het nadeel: wat je ziet aan dame is ook meteen optisch wat je krijgt. Nu zal, behalve Megaboob, elke ijsbeer wel optisch iets van zijn gading vinden. Megaboob sorry, groter als een natuurlijke DD heb ik niet gezien. Rond half twaalf aangelegd, entree voldaan en het was al redelijk druk. Na douchen en omkleden de bar benaderd waar ik net als de vorige keer door een vrolijke bardame begroet werd met 'dag kleine man'(in het Duits dan wel). Ik antwoordde in het Roemeens met dag kleine heks en de toon was weer gezet. Koffie en een sigaret in de rooklounge annex doorloop naar het zwembad en kennelijk mag je niet alleen roken want ik had meteen vier dames die het ook nodig vonden om op of rond de loungebank waar ik zat een sigaret te nuttigen. Meteen drie diskwalificaties . Ik heb een grondige hekel aan 'baby' als aanspreekvorm. Duidelijk gemaakt dat ik eerst wilde acclimatiseren, wat wilde brunchen en daarna pas eens aan gymnastische oefeningen wilde gaan denken. Brunch zeer oké en ook daar werden mijn maat en ik getrakteerd op af en aanlopende dames met de nodige teksten. Een Bulgaarse dame met heel lelijke siliconen kwam zich ook even met de wervende tekst 'jonge jonge lekker pijpenpijpen neukenneuken kijkenlijken niet kopen. Die was er de vorige keren ook zo ingevlogen (ex Sixsens want daar ook al eens). Geen idee of ze met die openingstekst succes heeft bij anderen maar bij mij en mijn maat niet. Na even verzorgd te hebben na het eten liep ik bij de bar Tina tegen het lijf (Duitse, nestrix van de club) en ik wist dat ik in ieder geval één heel goede kamer zou maken. Na even te hebben bijgepraat met een sigaret op een loungebank bij het zwembad en daarna een uurtje kamer bekeken met deze dame. Goed gebekt en super ervaren en de Shyman scoort haar gemakkelijk op 95 van de 100 op zijn schaal. Mijn maat had zich ook laten omsingelen door een Roemeense milf met een brilletje en heeft daar twee maal een uur ook heel veel plezier meer gehad zo verzekerde hij me. In de rookruimte een, naar later bleek, Roemeense gespot. Roodharige (geverfd?) lang en behoorlijk perfecte maten. Hel mooi in mijn ogen dus. Kennelijk was ze in negeer modus want geen enkel signaal naar wie dan ook als beschikbaar voor wat spelen. Jammer dan en de Shyman werd veroverd (of liet zich veroveren) door Aida, een Roemeense van 32 waarop mogelijk toch Megaboob zich zou kunnen laten gaan. Zachte DD's die me natuurlijk leken en waarvan ze later verklaarde ze verkleind te laten hebben. Super relaxt een uur met elkaar gespeeld en ik hoop haar weer te zien wanneer ik daar weer aanleg. Ook een easy 95 van de 100 op de Shyman schaal. Zo tegen vijven liet mijn maat zich nog verleiden door een mini dame met getatoeëerde strikjes op haar hamstrings en was voor kwart over vijf weer terug. Waardeloos was zijn meest positieve uiting over haar in ieder geval. Aangezien we nog een stukje verder moesten tegen zessen er een eind aan gebreid, de burger klamotten aangeschoten en vertrokken.Op dat moment was er een wachtrij voor de kamers overigens.....

    Samenvatting voor de kortlezers onder ons:
    - Theke: oudere dame die redelijk gestrest leek toen het wel druk werd;
    - bardame: vrolijke ex DVP waar het de Shyman prima op zou lukken. Snel en voor mij goede bediening;
    - Het eten: Alleen brunch gehad en dat was prima in orde;
    - De dames: op een gegeven moment minimaal vijftig aanwezig,voor elk wat wils. Ze jagen best wel actief.
    - Collega beren toch wel honderd en het was dus best druk, zeker rond het zwembad.
    - De club: helaas iets te ver weg maar een aanrader voor wie in de buurt is.

    N.B. zo iets over vijven klonk de stem van de thekedame over de luidspreker en iedere vrije dame moest zich daar melden. Kennelijk een dienst van de club dat het ook snelle privé service geeft: Dames laten zich allemaal zien en na een keuze kan de ijsbeer zich dan zonder clubentree een vastgestelde tijd vermaken. Nog niet eerder bemerkt bij een saunaclub.

    Groet en Respect!!!

    De Shyman
    (GVR)
    Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug

  14. Onderstaande 16 leden hebben De Shyman bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 1 september 2019),ButtinSky ( 2 september 2019),De Vrijbuiter ( 1 september 2019),forgetskinnyletsgetfatty ( 1 september 2019),hasta la pasta ( 1 september 2019),JonnyFontane ( 1 september 2019),Manureva (24 september 2019),noglangnietuitgewandeld ( 1 september 2019),Pandabeer82 ( 1 september 2019),Patjax (15 oktober 2019),pret ( 1 september 2019),schoolmeester ( 1 september 2019),Sjeufke ( 1 september 2019),Sparky ( 1 september 2019),Wijze grijze ( 1 september 2019),yylover ( 1 september 2019)

  15. #133
    Geregistreerd
    11 augustus 2018
    Last Online
    25 mei 2020 @ 01:38
    Berichten
    39
    Discussies
    2
    Thanks
    14
    Thanked
    84 in 30 posts

    Standaard

    Zaterdag de club bezocht voor de tweede keer.
    Kamers gedaan met Beatrijs, Meggy en Lara. Meggy was niet echt de moeite...
    Daarna aangezet naar Atlanta in Hanau voor nog meer kamers!

    Line-up: 6/10
    Service: 7/10
    Prijzen: normaal

  16. Onderstaande 2 leden hebben Musicus bedankt voor deze bijdrage:

    ButtinSky ( 2 september 2019),Manureva (24 september 2019)

  17. #134
    Geregistreerd
    16 juli 2010
    Last Online
    17 mei 2023 @ 21:54
    Berichten
    230
    Discussies
    5
    Thanks
    88
    Thanked
    196 in 75 posts

    Standaard

    Vrijdag deze club voor de 1ste maal bezocht. Rond 16.30u aangekomen en eerste indruk langs buiten was dat dit er klein en oud uitziet en dit werd binnen ook bevestigd. De club is niet zo heel erg groot en is heel erg vreemd ingedeeld en het meubilair, kino en de kamer die ik had zagen er heel erg oud uit. De bar viel nog wel mee, klein restaurant en zitplaatsen maar dus heel raar ingedeeld. Buiten nog een tuin met ligbankjes en wel een leuk zwembad.
    Er waren bij mijn aankomst niet zoveel mannen en vrouwen aanwezig en dit bleef eigenlijk heel de avond en nacht zo. Er kwamen alleen nog wat mannen bij maar jammer genoeg geen vrouwen. Een Duitser wist mij te zeggen dat op drukke dagen en vrouwen bijkomend worden opgeroepen.
    De line-up viel zoveel qua kwantiteit als kwaliteit tegen. De meeste vrouwen waren b-categorie en sommige c-categorie of beter gezegd heel lelijk. Het is een fkk club maar met weinig mooie vrouwen is dat nu ook weer niet echt bevorderend om geil te worden. Toch waren er 2 opties maar eerst maar eens iets eten en dat was van hetzelfde niveau als de vrouwen dus niet al te best en ik durf zelfs zeggen het slechtste eten dat ik al gezien heb ik een saunaclub dus niet veel gegeten dan juist wat pasta en een stuk brood.

    Heb een stukje van het voetbal Duitsland - Nederland gekeken en dat was wat de meeste mannen aan het doen waren tot groot ongenoegen van al die Roemeense meiden die na afloop wel heel erg tevreden waren dat Duitsland had verloren omdat de aanwezige Duitsers meer interesse hadden in het voetbal dan de vrouwen wat eigenlijk niet onlogisch was aangezien bijna geen mooie vrouwen. De sfeer was heel de avond heel erg koeltjes of beter gezegd 0,0 ambiance in deze tent. Tijdens de voetbalwedstrijd toch meer eens kijken of mijn 2 opties nog wat kon worden om deze avond te redden.
    De eerste meid met rood/rossig haar was op de speelautomaten bezig en dacht zo haar avond nog te redden om wat te verdienen. Dan maar eens kijken naar die andere meid die Ruby heet. Zij had een heel mooi lijfje en gezicht en was de enige meid die veel kamers maakte dus duurde nog even haar te pakken te krijgen. Uiteindelijk op oude kamer beland waarvan ik dacht is die hygiëne hier wel ok. Gelukkig gaf deze meid wel een heel erg goede service. Uitstekende blowjob zonder haar handen te gebruiken en neuken on-top wel ook goed en afmaken in doggy was echt super want zij voelde heel erg strak aan. https://www.ijsberenforum.com/forum/...by-(Roemeense)
    Even douchen en nog het einde van de wedstrijd gekeken 2-4 voor NL en nadien nog wat naar de samenvattingen gekeken van andere wedstrijden en dan nog eens kijken of die meid met haar rood haar nog wat kon worden. Met haar in gesprek geraakt aan de bar maar daar kwam echt niets serieus en verstaanbaar meer uit want zij was net zoals vele andere Roemeensen ladderzat van teveel tequila te drinken.
    Om 2u deze club verlaten en ook bijna alle meiden waren toen aan het vertrekken. Dit was de meeste vreemde saunaclub op Mondial na dat ik ooit bezocht heb. Ik zal hier niet meer terugkeren denk ik gezien de verre afstand, de zeer matige line-up en slechte eten en hygiëne waar ik mijn twijfels bij had. Ik kon mijn draai niet vinden in deze club waar ik mij niet thuis voelde.

  18. Onderstaande 12 leden hebben awakey bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 8 september 2019),cheasehead ( 9 september 2019),hasta la pasta ( 8 september 2019),hvdk52 ( 8 september 2019),Manureva (24 september 2019),mentholbear ( 6 juni 2020),Patjax (15 oktober 2019),paul-kuhn ( 8 september 2019),satanic surfer ( 8 september 2019),schoolmeester ( 8 september 2019),Sjeufke (14 oktober 2019),stimpy3 ( 8 september 2019)

  19. #135
    Geregistreerd
    12 mei 2008
    Last Online
    4 april 2024 @ 13:57
    Berichten
    346
    Discussies
    13
    Thanks
    110
    Thanked
    144 in 63 posts

    Standaard

    hatte mal wieder lust auch skinny mit silikon...
    da dachte ich mir ruf kurz im club an und frag nach ob conny da ist...
    am telefon sagte mir die empfangsdame: ja klar conny ist hier komm vorbei und es seien 34 mädels da...
    gesagt getan...
    im club dachte ich, die ist bestimmt im zimmer... aber nach drei stunden nicht anzutreffen. ich bin dann nach vorn und höflich nachgefragt, und siehe da: ne conny ist nicht da.

    meinen unmut habe ich direkt kundgetan und gesagt, dass ich diese art überhaupt nicht gutheisse. auch waren von den 34 frauen nur etwa 15-20 im club.

    ich bin schwer enttäuscht und mache erstmal finca-pause...

  20. Onderstaande 5 leden hebben paul-kuhn bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (26 september 2019),hvdk52 (26 september 2019),Manureva (29 september 2019),Sjeufke (25 september 2019),Wijze grijze (28 september 2019)

  21. #136
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 01:30
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Vandaag weer eens naar Finca gereden, en heb er absoluut geen spijt van.

    Helaas is het vandaag dessous-dag, maar verder alles toppie.
    Voor mij een geweldige lineup, met zeker 8-9 pino’s (Erica, Bibi, Giorgiana, Adelina, Ruby, Meggy, Yasmin, en 2 (nog) onbekende meiden.

    3 meiden van de todo lijst afgevinkt, nog enkele te gaan

  22. Onderstaande 5 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Cucumber (26 september 2019),forgetskinnyletsgetfatty (26 september 2019),hvdk52 (26 september 2019),Manureva (29 september 2019),Sjeufke (26 september 2019)

  23. #137
    Geregistreerd
    28 oktober 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 18:47
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    444
    Discussies
    35
    Thanks
    746
    Thanked
    1.359 in 304 posts

    Standaard

    12 oktober waren mijn wingman en ik weer eens onderweg en onderweg hier geland.
    Zo tegen kwart voor twaalf de deur ingelopen en we vielen met de neus in de boter. Er stond een luxe brunch en als echte Hollanders is dat natuurlijk feest. Nu zijn we (specifiek ik) daar niet voor het eten en ook het damesaanbod was zeer goed.
    Van enige bekende dames een knuffeltje gekregen nadat ik me na wat verzorging na de lunch (tandenpoetsen enzovoort) in de rookruimte ging vervoegen.
    Een Bulgaarse dame werd meteen aanminnig, propte zowat een (forse) tepel in mijn mond en legde mijn hand in haar kruis onder het motto 'van dik hout'. Ik vertelde beleefd dat ik nog niet toe was aan enige sportieve handelingen op een kamer dan wel kino hetgeen zij daarop onmiddellijk bezigde als sportruimte en ze ging weer verder in haar tocht naar slachtoffers.
    Inmiddels kreeg ik van een stamgast aldaar dat aftrekken bij een foto van haar zowel goedkoper als meer bevredigend zou zijn. Ik weet geeneens haar naam.
    Mijn maat was inmiddels goed van de wellness en het goed koude zwembad aan het genieten en even later van de genoegen van Jasmin die er met haar blauwe jarretel gordeltje zeer appetijtelijk uitzag. Hij heeft eerder zeer goede kamers met haar gedraaid dus dat liep wederzijds prima.
    Inmiddels even de hand geschud van Boy69 die ook inmiddels aanwezig was. Ik raakte in gesprek met Senna, het Duits/Turkse stripboek gezien het aantal tatoeages. Mijn tasje werd leeggehaald en het geld wat e inzat werd fictief al verdeeld tussen haar en Briana, een Roemeense die aangesloten was. Toch kreeg ik alles weer terug en Senna zag een prospect en dook er op af terwijl Briana bleef zitten. Leuk een tijdje mee geconverseerd. Goed Duits en een beetje gehoord waar ze allemaal geweest is. Inmiddels weer twee maanden in de business na een pauze van een paar jaar. Inmiddels waren we wat dichter tegen elkaar aan gekropen en ik kreeg (en ook de gegroeide kleine Shyman) wel zin in deze dame, jaartje of dertig, parmantige bril, slank, donker geverfde haren en blauwgroene ogen. Parmantige nog best stevige kleine B met knoepers van tepels.
    Een kamer om ons terug te trekken om wat sport te doen bleek nodig en het werd Palazzo, enorme kamer met enorm rond bed waar je leuk verstoppertje kunt spelen. Dat hebben we niet gedaan maar wel veel andere leuke spelletjes. Anderhalf uur later uiterst tevreden aan twee kanten de kamer weer vrij gegeven. Een dikke 95 van de 100 op de Shymantabel. Een herhaling diezelfde dag onmiddellijk voorgesteld en daar was Briana wel toe genegen.
    Mijn maat had het ook heel erg naar zijn zin, had een schakende medebeer opgeduikeld en heeft daar enige partijen onder belangstelling van andere beren en enige dames mee over het bord gedaan. Ik vermaakte me kostelijk met de interactie tussen mede beren en dames, het beleefd afwimpelen van aandacht van enige dames en eentje onbeschoft beledigd omdat ze het nodig vond om mij onbeschoft te beledigen. Een verlegen spelende? Roemeense dame die met niemand oogcontact maakte en stil ofwel aan de bar dan wel in het rookhok met collega's vertoefde. Ik heb haar geen toenadering zien doen en ook geen beren toenadering zien maken.
    De tweede ronde, na geringe wachttijd op een vrije kamer, met Briana gedraaid (ruimschoots dezelfde score als de eerste kamer) terwijl mijn maat ene De(h)lia had geschaakt (of andersom) en zo tegen zevenen zag ik hem heel tevreden bij het avondeten. Goed te pruimen overigens maar hoe sophisticated de brunch was hoe down to earth het avondmaal met goede gehaktballen en bloemkool met gekookte aardappels en wat loempia achtig uitziende pakketten met kool en kip. Het was zeer goed te eten, geen klachten. Het verlegen dametje aan de bar gespot, met oogcontact wat voorzichtig werd begonnen en een glimlach kwamen we een beetje in gesprek, Engels niet geweldig en Duits niets. Haar naam, stom, ik weet het niet terwijl de opvolgende kamer (na weer een kleine wachttijd), een halfuurtje, heel erg leuk was. Hoog in de 80 van de 100 op de Shymantabel. Nog een bak koffie aan de bar met mijn maat waar ook inmiddels de vrolijke Julia de taken overgenomen had van de man Marian, goede bediening van hem alleen lachen is moeilijk . Het burger weer aangedaan en de club verlaten. Heel goede clubdag in mijn beleving.

    Samenvatting voor de kortlezers onder ons:
    - Theke: vrolijke oudere dame;
    - barman: Marian een man, goede service weinig vrolijkheid later een dame, Julia: bekende leuke vrolijke dame. Snel en voor mij goede bediening;
    - Het eten: Zowel brunch als avondeten gehad en dat was prima in orde;
    - De dames: Genoeg, veel zelfs, voor elk wat wils. Ze jagen best wel actief.
    - Collega beren toch wel honderd en het was dus best druk in het begin ook rond het zwembad
    - De club: nog steeds iets te ver weg maar een aanrader voor wie in de buurt is.


    Groet en Respect!!!

    De Shyman
    (GVR)
    Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug

  24. Onderstaande 12 leden hebben De Shyman bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (16 oktober 2019),brombeerzuid (14 oktober 2019),Devante (15 oktober 2019),forgetskinnyletsgetfatty (14 oktober 2019),hvdk52 (16 oktober 2019),Manureva (16 oktober 2019),Pandabeer82 (14 oktober 2019),Patjax (15 oktober 2019),Sjeufke (14 oktober 2019),Sphinx (15 oktober 2019),Wijze grijze (14 oktober 2019),yylover (14 oktober 2019)

  25. #138
    Geregistreerd
    30 september 2015
    Last Online
    2 juli 2022 @ 12:12
    Berichten
    85
    Discussies
    0
    Thanks
    11
    Thanked
    64 in 13 posts

    Standaard

    Zaterdag afgedaald naar dierdorf om een bezoekje te brengen aan Finca. Tegen 1100u Ingeklokt en meteen maar genoten van het heerlijke ontbijt. Heel goed verzorgd het ontbrak werkelijk aan niets.
    Na het eten even uitbuiken, lekker van het zonnetje genieten in de tuin. Waarna het tijd werd om met een dame wat rek en strek oefeningen te doen. Ook qua dames niets te klagen. Zowel qua aantal als ook looks. Voor ieder wat.
    Eerste kamertje met Nina, wat een heerlijke partij was dat. Als tweede kamer een bekende dame voor mij aylin, zij overtrof zichzelf, wat een geweldige kamer. Alles erop en eraan. Voor mij een zekerheid inmiddels.
    De laatste kamer van de dag met Georgiana, heel mooie dame en ook een geweldige kamer.
    Rond een uur of 0100 vertrokken. Met een heerlijk gevoel. Geweldige dag.

  26. Onderstaande 4 leden hebben b77 bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 (16 oktober 2019),Manureva (16 oktober 2019),mechelen (14 oktober 2019),Sjeufke (14 oktober 2019)

  27. #139
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 01:30
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Ik kan de mening van Basti77 alleen naar delen.

    Finca is voor mij momenteel de club met de beste line-up, reden waarom ik dan ook regelmatig die kant op ga, ondanks de afstand.

    Na het inchecken in het hotel rap doorgereden naar de club waar we rond 11:00 de burgerkloffie inruilden voor een Hessendress.

    Op dat moment waren er al ruim voldoende pino’s aanwezig: Erica, Bibi, Giorgiana, Denisa, Meggy, Adelina gaven al acte de présence.
    Gedurende de dag werd dit lijstje nog aangevuld met Yasmin, Ruby en nog een stuk of 3-4 meiden.

    Eten en sauna waren ook op en top.

  28. Onderstaande 4 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (15 oktober 2019),hvdk52 (16 oktober 2019),Manureva (16 oktober 2019),Sjeufke (15 oktober 2019)

  29. #140
    Geregistreerd
    18 december 2017
    Last Online
    14 april 2024 @ 02:13
    Berichten
    52
    Discussies
    3
    Thanks
    17
    Thanked
    96 in 31 posts

    Standaard

    Voor mij is de finca momenteel ook een zeer goed alternatief. De line-up is ook goed op een dinsdag (voor mijn smaak) en het is niet te druk. Er is geen keuzestress, en een heel onspanned atmosfeer. De VIP kamer was helaas bezet de hele dag. Ik vind deze ook wel erg leuk. Alternatif gisteren een trio probeert en het is direct op plaats 1 van de top trio's beland (nog beter dan met Hannah en Emily in Aca).
    De Kamasutra kamer wordt momenteel gerenoveerd.
    Ik kom hier weer terug, dat is zeker.

  30. Onderstaande 4 leden hebben PPan bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 (16 oktober 2019),Manureva (16 oktober 2019),Patjax (17 oktober 2019),pret (16 oktober 2019)

  31. #141
    Geregistreerd
    10 februari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 08:50
    Berichten
    142
    Discussies
    8
    Thanks
    244
    Thanked
    654 in 89 posts

    Standaard

    Eigenlijk kun je d’r niet omheen: het is een verdomd eind rijden vanuit de omgeving van Eindhoven naar het verder onbekende plaatsje Dierdorf, een eind voorbij Keulen en Bonn. Een man moet er blijkbaar wat voor over hebben om even te kunnen neuken. En dan ook nog betalend…

    En toch is Finca Erotica een aanrader. En dat vooral omwille van de line-up. Gisteren zondag een 30-tal blote (het is een fkk-club, behalve op donderdag) vrouwen die er bijna allemaal goed tot erg goed uitzien. Op een tweetal na hadden ze allemaal best stevige borsten/borstjes en heel wat van de meiden waren mooi slank, vaak zelfs KF 34. OK, sommigen hadden een (voor mij) iets te stevig achterste, maar mijn clubervaringen hebben me al lang geleerd dat nogal wat medewandelaars, vooral medelanders, een steviger bilpartij verkiezen. Maar globaal gezien is het een lust voor het mannelijk oog om tegen een dergelijk 30-tal naakte vrouwen aan te kijken.

    De entreeprijzen zijn meer dan redelijk, zeker afgezet tegen bv. Babylon. Tijdens het happy hour (11-14 u en – voor de volledigheid – 22-23 u) betaal je 35 euro (en desgewenst 3 euro voor een badmantel). Het gewone tarief is 50 euro en dan krijg je ook een voucher van 10 euro, waarmee je binnen de 14 dagen na je bezoek korting krijgt bij je volgende bezoek. Een leuke geste, temeer omdat je bij de 50 euro-entree ook nog Freibier krijgt, maar door de afstand zullen de meesten van ons er wellicht niet zo snel pakweg een week later weer binnenwippen.

    De infrastructuur is OK, met een aantal leuke elementen en toch ook wel enkele aandachtspuntjes. Je krijgt een locker op basis van je schoenmaat: slippers bevinden zich in de locker.
    Ietwat storend waren de douches: er kwam water uit, maar het was gokken of dat warm of koud was, en terwijl je stond te douchen kon het ineens effe heel warm of heel koud worden…

    Eigenlijk is de club één grote ruimte met overal verspreid bankjes. De bar staat in het midden. De bediening was overigens vlot en vriendelijk. En de (fris)drank heerlijk koud. Aan de kant van de receptie is er trap die naar een soort balkon leidt waar je een leuk uitzicht hebt op de hele bedrijvigheid beneden. Boven is ook de Kino, waar de nodige actie plaatsvindt. Er zijn ook enkele kamertjes (waarbij eentje me wel een beetje deed denken – aan de buitenkant toch – aan het Xantener hondenhok van jaren geleden. In het andere kamertje (met een echte deur i.p.v. een gordijntje) heb ik een sessie met Andra gehad. Over de sessie (zie in haar topic) geen verkeerd woord, maar het kamertje zelf was overdreven warm, zodanig zelfs dat er een draaiende ventilator stond…

    Aan het andere uiteinde, recht tegenover dit balkon, situeren zich op het gelijkvloers een whirlpool en de sauna, en op de verdieping kun je je laten masseren. Een beetje weird is dat je om de kamer te bereiken waar ik met Tia gekamerd heb, doorheen de massageruimte moet, terwijl daar op dat moment gemasseerd werd.

    Buiten is er een zwembad, maar in de stromende regen was dat niet uitnodigend, ook al niet omdat het recent duidelijk niet onderhouden was. Toch zag ik enkele saunagangers er na afloop even gebruik van maken.

    Misschien klinkt dit nogal kritisch? Dat is dan niet de bedoeling. Het totaalplaatje was zeker leuk en positief, vooral natuurlijk door de echt goeie line-up, en ook door de mentaliteit van de meeste dames. Er mag blijkbaar redelijk actief gesolliciteerd (gejaagd klinkt zo negatief) worden door de dames, en sommigen doen dat met overgave. En dan krijg je twee mogelijke reacties wanneer je de boot (lees: de kamergang) afhoudt. De meeste dames zijn begripvol, wensen je een fijne dag toe, geven aan dat ze later nog beschikbaar zijn indien je dat wenst, etc. Een kleine minderheid is dan gepikeerd, draait zich abrupt om, mompelt iets onvriendelijks, etc. Waarmee ze natuurlijk hun eigen ruiten ingooien. Maar goed, eenieder heeft haar eigen businessmodel.

    Het enige waar ik echt niet van onder de indruk was, was het eten. Het ontbijt was nog ruim in orde, met ei, spek en worstjes, en verder het traditionele beleg. In de namiddag waren er zoetigheden: cake e.d. Ik heb die niet geproefd want het leek me alsof ze uit de Aldi of de Lidl kwamen. Het avondeten was niet fout, maar wel van grootkeukenniveau: leger, schoolrefter, zoiets. Ik heb mijn bordje leeggegeten, maar ik had niet de aandrang om achteraf nog eens terug te gaan.

    Maar laat ik dit berichtje heel positief eindigen. Voor 35 euro entree krijg je toegang tot een club met alle nodige faciliteiten, met één van de optisch beste line-ups die ik de afgelopen jaren in een club gezien heb, waar er een prima ambiance heerst en waar de dames over het algemeen een prima service lijken te leveren.

    Absolutes Wiederholungsgefahr.

  32. Onderstaande 16 leden hebben Levitrus bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (21 oktober 2019),forgetskinnyletsgetfatty ( 7 november 2019),gignnl (21 oktober 2019),Giodude (21 oktober 2019),hasta la pasta (21 oktober 2019),Husky (21 oktober 2019),man (21 oktober 2019),Manureva (28 oktober 2019),mentholbear (31 oktober 2019),Patjax (21 oktober 2019),pcenter ( 9 november 2019),pret (21 oktober 2019),Shakir (21 oktober 2019),Sjeufke (21 oktober 2019),Wijze grijze (21 oktober 2019),yylover ( 2 november 2019)

  33. #142
    Geregistreerd
    18 december 2017
    Last Online
    14 april 2024 @ 02:13
    Berichten
    52
    Discussies
    3
    Thanks
    17
    Thanked
    96 in 31 posts

    Standaard

    De afgelopen twee weken weer drie keer in de finca geweest. Alle bezoeken op dinsdag / woensdag en altijd was de line-up uitstekend (voor mij). Alle favorite dames aanwezig: Erica, Bibi, Denisa, Adelina, Meggy, Yasmin (gisteren niet, ze is een paar dagen naar thuis toe). De kamasutra kamer is weer klaar en nu worden andere kamers gerenoveerd. De Violetta die ik de vorige keer heb getest, is naar een onbekende locatie vertroken. Alle dagen waren heel rustig maar in de finca zijn de meeste dames nog steeds in een goed humeur. Voor mij op dit moment de favorite club.

  34. Onderstaande 4 leden hebben PPan bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 7 november 2019),mechelen ( 7 november 2019),schoolmeester ( 8 november 2019),Sjeufke ( 7 november 2019)

  35. #143
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Citaat PPan:
    "Alternatif gisteren een trio probeert en het is direct op plaats 1 van de top trio's beland (nog beter dan met Hannah en Emily in Aca). "

    Met wie of reeds die name vergeet?

    vanKees

  36. #144
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard



    vanKees

  37. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 4 januari 2020),pret ( 3 januari 2020)

  38. #145
    Geregistreerd
    26 juli 2017
    Last Online
    22 januari 2023 @ 20:35
    Berichten
    61
    Discussies
    6
    Thanks
    493
    Thanked
    321 in 51 posts

    Standaard

    In 2017 heb ik deze SC een keer op een doordeweekse dag bezocht, was matig, teveel gejaag en slecht eten. Op doorreis heb ik vandaag Finca Erotica weer eens bezocht en het was een bijzonder aangename dag...

    Om ca. 1245 was het parkeerterrein van de club vol, dus maar geparkeerd bij de ernaast gelegen supermarkt.

    Eerst een capucino aan de bar besteld en meteen in gesprek geraakt met Nina, hele mooie DVP, voelde goed, resultaat was een hele aangename kamer met HHG 100%

    Daarna rondje sauna, ze hebben een 'aufgiessmeister' met ca. 4x per dag een sessie. Prima geregeld.

    Rustige sfeer, en echt heel veel mooie vrouwen (FKK), er werd deze keer niet op een irritante manier gejaagd, vooral als je aan de bar zit heb je wel genoeg plezierige aandacht. Ik kwam in contact met Jasmin, = 2e kamer, werkt al enkele jaren in Finca Erotica, inteligente dame waarmee je wel een klik moet hebben....

    Om 1800 starte het avondeten buffet, kwalitatief boven verwachting. Enkele stamgasten vertelden dat het niveau nogal wisselt.
    Daarna wilde ik nog even relaxen en naar mijn hotel , Vanessa kwam naast me zitten en ze wist er nog een kamer uit te halen, 23 jr en 1 maand ervaring, was okay maar haalt het niet met Nina en Jasmin. Eigenlijk had ik veel betere opties zoals Anita en Tamira maarja

    Jammer dat deze SC 2,5 uur rijden is, wellicht ga ik Finca Erotica vaker bezoeken in combinatie met zakelijke reizen, fietstochtje of stedentrip

    Finca Erotica heeft me deze keer positief verrast, leuke sfeer, hele mooie vrouwen, geen upselling, welness, eten, service, verhouding prijs/kwaliteit is erg goed.

  39. Onderstaande 16 leden hebben Devante bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (26 januari 2020),dbd67 (25 januari 2020),gignnl (26 januari 2020),Giodude (26 januari 2020),Henry S (31 januari 2020),Husky (25 januari 2020),hvdk52 (26 januari 2020),le_belge ( 5 februari 2020),Manureva ( 2 februari 2020),noglangnietuitgewandeld (26 januari 2020),Patjax ( 1 maart 2020),Sjeufke (25 januari 2020),Sparky (26 januari 2020),Sphinx (26 januari 2020),Wentelt Eefje (26 januari 2020),yylover (26 januari 2020)

  40. #146
    Geregistreerd
    18 december 2017
    Last Online
    14 april 2024 @ 02:13
    Berichten
    52
    Discussies
    3
    Thanks
    17
    Thanked
    96 in 31 posts

    Standaard

    Nog steeds einige DVP op vakantie zoals Erica, Denisa, Bibi. Ruby, Meggy, Adelina, Giorgina, Yasmin, Luisa, Katalea, Micky en andere gewoon aanwezig.

  41. #147
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 01:30
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PPan Bekijk bericht
    Nog steeds einige DVP op vakantie zoals Erica, Denisa, Bibi. Ruby, Meggy, Adelina, Giorgina, Yasmin, Luisa, Katalea, Micky en andere gewoon aanwezig.
    Ruby, Adelina, Giorgiana, Meggy en Yasmin waren afgelopen zaterdag aanwezig

    Erica, Denisa en Bibi zijn inderdaad op vakantie

  42. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 6 februari 2020)

  43. #148
    Geregistreerd
    6 februari 2019
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:08
    Berichten
    119
    Discussies
    1
    Thanks
    23
    Thanked
    605 in 92 posts

    Standaard

    Entree inmiddels 5 Euro hoger, maar op happy hour 20 minder en met in de locker gevonden kaartje gaan er 10 af, maar op dit tijdstip voor de badjas er weer 3 bij. Je kunt je vermaken over dit soort goochelarij of gewoon het gevraagde bedrag neerleggen. Een grote iets donkere centrale ruimte met in het midden een podium met danspaal die niet gebruikt wordt, een aangename hoek met sofa's die gevuld wordt met rook, een kino met porno, een kleine welnesshoek, een kleine tuin die veelbelovend is als het weer beter wordt. Verder lijkt het meubilair willekeurig bij elkaar gezocht, en willekeurig in de ruimte neergesmeten. Een grote ronde bar met correcte bediening in het tempo dat de barstaf en de club past. Het eten is eten.

    Een groep van rond de 40 dames in ruime sortering: van jong(er) tot oud, slank tot vol, niet zo mooi tot boven gemiddeld, klein tot rondborstig, meisje tot moedder tot vamp. Dames die er veelal al een tijd zijn, en heren die er veelal al lang komen, dus twee groepen die heel goed weten wat van elkaar te verwachten en wat voor elkaar te doen. Dat maakt de sfeer aangenaam ontspannen, een van de clubs die een solide, ietwat lamlendige clubsfeer heeft. Laten we hopen dat de club niet gevonden wordt door de niet-duitsers die Sharks en Oase veranderd hebben. In de hoek: een oude man de champagne drinkt met in zijn armen zijn blonde jonge naakte geliefde.

    De mooiste meid van de club. En weer de oude wet van de hoerenloper: een mooie jonge meid hoeft zich niet in te spannen op de kamer, want er zijn toch altijd klanten. Op kantoor maar stiekem denken dat de knappere getrouwde collega's nooit zulke mooie borsten in handen zullen hebben.

    Als altijd een aantal nieuwe meiden in de club. De kleine, rondborstige, bruine Duitse uit haar laufhaus lijkt verdwenen. Helaas, ze deed haar best om uit te vinden wat er van haar verwacht werd en om het mij naar de zin te maken. Nu een meisje dat komt via Londen met mooie pronte tietjes. Nog even leren dat je je betere Duitse klanten wel een afscheidszoentje moet geven (in plaats van aan mij hangen), en qua kamerprestatie kan dit een aanwinstje zijn. Een wat oudere, MILV type, lang zwart haar die zich hyperventilerend door haar eerste professionele wip heenwerkte. Benieuwd of ze blijft. De meid die aandrong op herhaling was goed in bed, maar werkte zich er binnen de 15 minuten doorheen. De lijst gezichten en lijven op het lijstje volgende keer doen groeit en groeit.

    De gypsie die hier op het forum niet zo populair lijkt. Maar wat was ze mooi toen ze naakt voor me stond, en wat was ze fijn toen ze onder me lag. Je zou er bijna een sentimentele oude man van worden.

    Het was dat klere eind rijden waard.

  44. Onderstaande 14 leden hebben Wanderer13 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 maart 2020),bierbeer ( 2 maart 2020),cavediver ( 1 maart 2020),forgetskinnyletsgetfatty ( 1 maart 2020),jansenroy ( 1 maart 2020),Levitrus ( 3 maart 2020),Manureva ( 6 maart 2020),mechelen ( 1 maart 2020),mentholbear ( 1 maart 2020),Patjax ( 1 maart 2020),pret ( 1 maart 2020),schoolmeester ( 1 maart 2020),Wentelt Eefje ( 2 maart 2020),Wijze grijze ( 1 maart 2020)

  45. #149
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Habe im Club angerufen. Haben heute am Sonntag geöffnet. Also lasst uns unserem Hobby fröhnen. Wie lange noch?

    VanKees

  46. #150
    Geregistreerd
    5 juni 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:28
    Locatie
    Cologne, Köln
    Berichten
    348
    Discussies
    10
    Thanks
    2.856
    Thanked
    580 in 215 posts

    Standaard

    Ist jemandem bekannt, wann die Finca zumachen muss?
    Gestern am Montag war sie noch offen.

 

 
Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19.

Living Room 468*60