Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 265
  1. #101
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 20:48
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Finca Erotica - Spaß in de Vulkaneifel
    2 November 2017


    Fazit

    Vriendelijk ontvangst + kortingskaart 10€ voor volgend bezoek binnen 2 weken.
    Goede wellness: jacuzzi en sauna goed op temperatuur
    Zwembad koud met reinigingstoestel er nog in
    Eten maar zozo, de pasta was wel verrassend lekker en genoeg keuze groenten
    Gejaag, U houdt er van of niet
    2 Goede kamergangen met Alice en Nina.
    Mijn gezondheidstoestand, die slokdarmspasmen weer :(
    Bier extra te betalen (of hoorde ik dat verkeerd)
    Mooi interieur
    vorm lockers in een L.
    Drukknoppen douches: te kort ingestelde tijd en dus vaak drukken, sommige douches bleven koud.
    Ze liepen in lingerie rond niettegenstaande ze FKK op hun site zetten. EDIT: Donderdag is dessous dag. (dank, Vrije Jongen)


    Kamergangen

    => Alice -Miss Romania - 9,0 / 10
    => Nina - Lekker seks met een Girl-Next-Door - 7,5 / 10

    GEMIDDELDE SERVICE-SCORE DAMES FINCA EROTICA VANDAAG: 8,25 / 10

    >> LINK VORIGE VERSLAG


    VOORAF

    Ik heb uiteraard geen ganse dag gespendeerd in Finca Erotica maar plande het zo dat ik eerst een mooie wandeling maakte in de streek van de Vulkaneifel om in de avond naar Finca Erotica te rijden. Het is stralend weer en dan is het zonde ook geen natuur en cultuur op te snuiven. De wandeling in Kell, dichtbij Maria Laach waar ik vorig jaar wandelde in de zomer vooraleer ik m'n debuut in deze club maakte. Deze formule om mijn dag te vullen werd wederom herhaald en met succes. Waar ik de vorige keer rond een vulkaanmeertje toerde om vervolgens mijn eigen vulkaan te doen losbarsten bij Christina, de lookalike van Veronique De Cock ging ik nu op onderzoek naar Trassholen en 'spuitwaterbronnen'. Deze Trasshöhlen, overblijfselen van mijnen uit de Romeinse tijden zijn heel cool om te bezoeken doch gedachten aan het avondlijke grotonderzoek in Dierdorf leidden me danig af. Via een mooi watervalletje kwam ik later langs wat bronnen waar de Romeinen ook dol op waren. Het bevat CO2 dat uit het diepste opborrelt (dit is vulkaangebied, remember): zoiets als spuitwater. De verslaafde ijsbeer in me dacht al vooruit aan de Jacuzzi in Finca Erotica. Hier was het water echter koud. Niet lang meer! Van daar werd ik ingehaald door een Duits koppeltje dat voortdurend liep te lachen. Ik kan het dan niet helpen wat jaloers te zijn, voor een verlegen autist ongekend. Ik kon nu dus niet snel genoeg aan de hemelpoort van mijn paradijs zijn. Daar zou een ander blondje me enthousiast opwachten en even 'verliefd' aan m'n schouders hangen dat ze zich overal liet meeslepen. Leest U verder. Dit is een van de hoogtepunten van mijn herfstvakantie.


    DIRECTIVES EN ONTVANGST

    De rit duurde een 50-tal minuten vanaf mijn wandel-locatie en zou bij terugkeren naar Cochem aan de Mösel een dik uur in beslag nemen. Een weekendje in deze stad en een bezoek aan Finca meenemen zal je niet berouwen: wijn, wellness-kuren, een mooie streek en mooie vrouwen! Het was al donker geworden toen ik er parkeerde en 10 voor 6 de club binnentrad. Ik werd verwelkomd door een erg vriendelijke theke die me nog een kortingskaart van 10€ mee gaf, te vergeven binnen 2 weken. Helaas kon ik niet zo snel terug keren. Ik kreeg een wit ijsbeervel, een handdoek en ging naar beneden om me uitgebreid te douchen en de witte Finca-dresscode aan te meten. Mijn spullen propte ik zo goed als mogelijk is in de nauwe onhandige L-vormige locker.

    De douches: sommige bleven wat aan de koude kant, andere werden erg snel heet. Het is een systeem met drukknoppen en je moet er te vaak op drukken want de tijd voor de waterstraal is echt te kort: luttele seconden, misschien 8 à 10 nog niet toe. Hier een daar waren de zeep-dispencers leeg en bleven leeg. Ik geraakte toch goed gewassen en gedoucht en kon de club verkennen.


    DE CLUB - EERSTE INDRUKKEN

    Ik heb deze al beschreven in mijn vorig verslag, ik blijf die wel goed vinden. Ik was al in Romeinse sferen sinds ik de thermen en thermaalbaden in Bad Bertrich heb bezocht en mijn wandeling langs een omgeving voerde waar ze zeer actief waren en deze club versterkte dit nog met hun Romeins-Italiaans decor. Mijn plan was het om alras de wellness in te duiken: dat doet wel deugd na een wandeling van bijna 14km. Ik inspecteerde eerst het eten en zag dat een dame hetzelfde deed als ik: voorzichtig hieven we de deksels van de warmhoudbakken op alsof we beiden bang waren dat er een of ander prehysterisch beest uit het eten zou springen of ze iets engs in hebben gestopt, Halloween was ten slotte net voorbij. Het zag er niet op eerste zicht appetijtelijk uit, zooi dat ze je in de kliniek zouden geven. We keken elkaar aan, vermaakt dat we beiden dezelfde conclusies trokken. Zij waagde zich eraan, ik ging naar de wellness toe.

    Maar zover kwam ik niet en werd overvallen door een blonde slanke dame die zowat aan m'n arm hing en haar andere hand al dicht tegen m'n liefdesknots legde om die zachtjes te strelen terwijl ze me lachend aankeek en knipoogde. Nu dient men toch echt ff de link naar de damesrecensie aan te klikken om verder te gaan met de clubrecensie vanwaar je terug wordt gezet naar de clubrecensie:

    >>> LEES HIER VERDER Alice -Miss Romania - 9,0 / 10 <<<



    Ik was nog niet bekomen van de geacteerde avances van deze Alice en de kamergang dat erop volgde en ondernam een tweede poging de wellness te verkennen. Voor het zover was, zond ik snel een SMS naar m'n beste kameraad in het verre België over deze Alice en haalde een cola in de bar om van het gebeuren na te genieten. Ik ging dan weer naar de ruimte van de kino om de reactie te checken, black school ongetwijfeld, hij kent m'n onbereikbare schoonheid ook, om tot m'n schrik te ontdekken dat de SMS per ongeluk bij m'n ouders was terecht gekomen. De SMS was vaag en insinuerend, voor de goede verstaanders bedoeld dus m'n ouders dachten wisten niet wat ze daar mee aanmoesten en vreesden al dat ik werd ontvoerd, halfdood neergeslagen en al met een nier en een lever minder in het diepste deel van een bos lag weg te kwijnen terwijl een zot mijn GSM gebruikte om gedrogeerde berichten te sturen naar schimmige figuren. Zelfs het hotel was op de hoogte van deze vreselijke euveldaad en keken naar me uit. Ik had meer dan een half uur nodig om ze gerust te stellen terwijl ik opdringerige dames van me af moest schudden. Wat er ginder gebeurd en waar ik was? Gewoon in een restaurant en de Moeselwijn was de anderen meester.... Na wat verontschuldigingen heen en weer kreeg ik m'n maat te pakken die er wel om kon lachen. Na een lange SMS-conversatie kon ik eindelijk de wellness verkennen: derde poging ondertussen!


    WELLNESS EN VERLEIDING

    De jacuzzi is rond, voldoende van grootte en in de vloer verzonken. Het water was lekker heet en ik ging er vaak in. Vanuit de jacuzzi kan je de barruimte inkijken, althans tot de bar zelf waar dames op hun stoelen naar je lonken. Onbeschaamd zijn ze hier, die dames. Ze lonkten, likken hun tong over hun lippen, kronkelen met hun lichaam,... en jij zit daar dan in die grote waterplas te bubbelen met een stijve. 2 dames een links en een rechts verleidden me, niets van elkaar wetend: grappig.

    Toen ik er een tijdje later uitging, kwam een der dames naar me toe en ze stelde zich voor al Pia of Tia, ik verstond het niet goed. Ze heeft wel iets van Julia over zich, alleen, deze betrouwde ik niet zo zonder dat ik het echt kon verklaren. Uiterlijk was ze overheerlijk, een zigeunerprinses maar ergens was ik niet zo overtuigd. We hadden een kort gesprek over de wensen op kamer maar die wou ze pas op de kamer kennen. Dan ben ik eerder geneigd te weigeren. Met spijt in het hart want ze was een van de mooiste dames, zo niet de mooiste van de hele club. Ze had iets exotisch over haar en haar ogen waren overduidelijk met kleurlenzen wat met haar bruine gezichtskleur en zwarte haren contrasteerde. Nee van de presales was ik niet overtuigd.

    Veel later ging ik nog 2x naar de sauna die goed op temperatuur was, deze zag er vernieuwd uit. Het is goed dat je er quasi verplicht bent de koude douche te ondergaan. Ik werd er nooit gestoord en was er steeds alleen in.

    Ik had nog ergens bij het begin van m'n bezoek het zwembad gecheckt: deze was verlaten en ijskoud met een reinigingstoestel erin. Een beter signaal van 'blijf eruit' was er haast niet.

    Ik had nog een paar maal in de heerlijke warme jacuzzi gezeten. Zelfs als je er in zit komen dames zich bij je voorstellen.


    ETEN

    Na de jacuzzi waagde ik nog aan het eten en nam een bord pikante tagliatelli met kleine tomaatjes en een extra bord groenten. Een dame kwam bij me zitten om mee te eten en wat te praten. En uiteraard hoopt ze dat er een kamergang op volgde. Helaas, ik nam afscheid van de lieve schat en ging terug naar de wellness, naar de sauna waarover ik eerder schreef. Het eten heeft me toch gemaakt en het gezelschap was gezellig en beleefd.


    LINE-UP - TWEEDE SESSIE

    Eventjes over de line-up: deze was redelijk goed te noemen, er waren een heel aantal mooie dames die er rond liepen. De 2 zwartjes Becky en Kareen waren er ook en zaten aan de bar iets te drinken. Beide dames joegen amper en waren erg rustig. Ik vermoedde dat ze wel erg goed zijn maar ik had die dag niet echt zin to go black. Ik voelde me niet meteen aangetrokken tot hen. Andere dames als Pia (of Tia) wel maar deze dame die me constant lonkte toen ik in de jacuzzi zat, vertrouwde ik niet helemaal. Er was nog een dame die een paar maal checkte toen ik in de kino mijn telefonisch accidentje aan het uitklaren was. Of ze goed is of niet, weet ik niet, ik voelde het aan als een 'twijfelgeval', ik zal het dus niet weten. Alle dames waren in lingerie gekleed dus van FKK is hier vandaag geen sprake. Als je komt voor een club waar ze zoals in Babylon naakt rondlopen, kom je hier bedrogen uit, toch op een Donderdag. Ze adverteren wel als 'FKK' op hun site, maar op DOnderdag is dit blijkbaar anders. Verder zijn de dames die hier werken hoofdzakelijk Roemeens.

    Ik ging nog op en af naar de kino om sms'en te checken ivm de vergissing en werd vaak op een prettige manier gestoord door dames die kwamen polsen. Die konden er wel mee lachen met deze vergissing toen ze me bezig zagen. Een dame kwam 2x polsen, ken haar naam niet meer. Een andere was een naturel mooie dame: een girl-next-door type. Ze had prachtige borsten: C-Cup en keek me ondeugend aan. Ik zag ze wel zitten en in de kino bespraken we mijn wensen. Daarop liet ik haar de sleutel halen. Ik wist dat dit een optick fick ging worden, een bovengemiddelde kamergang. Dat mag wel want deze jongen moest nu wel op adem komen. Wat een tegenstellingen: eindigen met een dramakamer in Babylon, naar het ander eind geschoten worden in deze club en dan de middelmaat moeten zoeken...

    => Nina - Lekker seks met een Girl-Next-Door - 7,5 / 10


    EINDE - CONCLUSIES

    Na de tevredenstellende sessie met Nina nog eens in de jacuzzi gedoken, cola gedronken, je kent het wel. De slokdarmspasmen kwamen weer op dus dat gooide wat roet in m'n eten. Ik had in de tussentijd nog afscheid genomen van de Duitsers waarvan de ene me steevast Mister Belgium noemde. Ja, vast wel als je met Miss Romania hebt geneukt. Op het einde zat ik nog samen met Miss Romania in de sofa tegenover de trap naar de kino te praten en afscheid te nemen. Ik had wel zin voor een derde kamergang maar gezien het al erg laat werd, hield ik het voor bekeken. Ik gaf m'n sleutel terug aan de vriendelijke theke die me al had gevraagd hoe alles verliep en dit weer vroeg en ontdeed me van de armband. Ik was best tevreden dus zei ik dat. Na een dik uur stond ik weer in mijn hotel in de mooie wijnstad Cochem aan de Moesel.

    De club is heel mooi, prachtig interieur en de line-up was best goed te noemen. Hier heb ik geen FKK gezien, de dames waren niet gans naakt. Werkpunten zijn de korte insteltijd van de drukknop van de douches, het eten kan wat beter. Positief is dat je een kortingskaart krijgt voor een volgende keer binnen 2 weken. Ze zien me zeker terug want in de Eifelstreek ben ik, om even het zinnetje van een andere bekende ijsbeer te lenen, 'nog lang niet uit gewandeld'. Letterlijk dan en ook in onze zin des woords.
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 13 november 2017 om 16:32 Reden: Wel FKK, niet op Do.
    De zwarte wolf

  2. Onderstaande 12 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    24HOURS (13 november 2017),Ace2 (26 november 2017),Agronymus1 (14 november 2017),biged (28 november 2017),Eddy_V (13 november 2017),forgetskinnyletsgetfatty (14 november 2017),Klatergoud (13 november 2017),mentholbear (14 november 2017),Pandabeer82 (13 november 2017),snaal88 (13 november 2017),Wentelt Eefje (13 november 2017),yylover (13 november 2017)

  3. #102
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    donderdag is dessous dag. op andere dagen net zo fkk als babylon

  4. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    VAZKOR (13 november 2017)

  5. #103
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 20:48
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    donderdag is dessous dag. op andere dagen net zo fkk als babylon
    Ah, vandaar, bedankt.
    De zwarte wolf

  6. #104
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    18.11., ein Tag im „erotischen Landhaus“!

    Anruf in der Finca…ein „JA, Sie ist da“ und schon stoppt meine Puffkutsche vor der
    Finca. Aber was ist los? Kurz nach 11.00 und schon 15 Autos vor der Hütte? An einem
    Sonntag, unglaublich. Doch der Supermarktpatz ist groß genug und der Weg nicht weit.
    Stau an der Rezeption, habe ich mich im Tag geirrt? Aber wie immer mit einem freundlichem
    Hallo empfangen, Schlüssel und Handtücher und ab geht es in die schmale, kleine
    Umkleide.
    Männer, Männer, Männer und dazwischen auch ein paar Nackedeis zu sehen. Duschen,
    ‚aufhübschen‘ (im Rahmen des Möglichen) und erstmal Richtung Theke für den obligatorischen
    Schoko-Cino mit stillem Wasser.
    Aaaaaaaah, hab ich vergessen. Es ist Buffet-Tag! Die Tische schon alle belegt, jetzt weiß ich
    den Grund des Ansturms. Aber Respekt! Da hat die Finca-Leitung sich nicht lumpen lassen.
    4 Sorten Fisch, Käse, frisch zubereitete Sorten von Eiern, die ‚fränkische Variante‘ des Crepes
    Schon mit dem neuen Nutella. Die Frau hatte bis in den frühen Nachmittag viel zu bruzzeln.
    Großes Buffet, großes Kino!

    Da erblickte mich auch schon meine Herzdame und kam wie immer mit ihrem bezaubernden
    Lächeln auf mich zu. Wie macht Sie dass nur immer, bestens gelaunt und natürlich schön.
    Meira. Wir verzogen Uns in den Raucherbereich um erstmal die Neuigkeiten bei einer Zigarette
    auszutauschen. Bei mir im Arm gekuschelt wurde mir warm ums Herz.
    „Mergem?“ „Da!“ Zwei Worte die eine Stunde besten GFS auf dem Zimmer bedeuteten. Das
    kleine Vorweihnachts-Geschenk gefiel ihr so gut, dass Sie sich mit zig Küssen bei mir bedankte.
    Die kleinen Dinge im Leben haben oftmals die größte Wirkung!
    Die nächsten Stunden waren mit frühstücken, relaxen, einige Gespräche mit anderen Frauen
    zu verbringen. Wenn es Ihr möglich war, gab es hier mal eine Umarmung, da mal ein
    Küsschen bis Meira entschied: „Ich mache noch mal eine Runde und dann gehen Wir wieder
    auf Zimmer“. Gesagt, getan und Wir finden immer Neues und Überraschendes was das
    ‚Liebesspiel‘ nicht langweilig werden lässt. Herrlicher Abschluss von einem schönen Tag mit
    meiner Finca Freundin.
    „Komm bald wieder, Schatz“ verabschiedete sich Meira bei mir am Spind, denn auch für Sie
    war für heute Schluß. Ich komme wieder!

    vanKees

  7. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (28 november 2017)

  8. #105
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    18.11., ein Tag im „erotischen Landhaus“!

    .....die ‚fränkische Variante‘ des Crepes
    Schon mit dem neuen Nutella. .....

    vanKees
    De Nutella-case in Duitsland : https://www.telegraaf.nl/nieuws/1052...ella-aangepast
    anders kan je bovenstaand bericht niet lezen
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. #106
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Kukulekuuuu, haan. Somtijds is het leven toch eenvoudig. Miauw, kat. Evenzo. Kunnen we nog een tijdje mee doorgaan doch eerst een dienstmededeling. Er wordt ietwat gewerkt aan de parking van de belendende supermarkt naast Finca dus best niet op je roze carnavalpumps richting Dierdorf kachelen aub. Comfortabele schoenen kunnen wonderen doen want het aantal parkingplekjes kan vol zijn en dan is het ietwat verder stappen. Iaiaiaa, ezel. ss had daar dus geen last van aangezien ie hoegenaamd géén roze pumps draagt én ter uitbreiding kan dat dommige carnaval verticaal aan m´n kont roesten overigens. Dus keurig de carnavalsparty in Finca ontlopen en kurz davor een stippvisite ter verwijlen omdat het op een vliegroute ligt als men een academische kilometerkwartiertje als tomtomafwijking incalculeert. Meiiiih, schaap.

    Zo, bijna iedereen afgehaakt mag ´k verhopen, prachtig toch. Culinaire alineja wordt een vluggertje, ontbijtbuffetje meer dan toereikend met charcuteriedingen, kaasvarianten en broodjessnedes afgekruid met komkommer en andere groenselen. Havondeten een schnitzelachtige met gegaarde patatjes en de nouveau groentenkrans. Drankjes waren non-alcoholisch en doorgaans gazeus water ende cappuccino. Zo, niets om zeurderig over te doen doch eveneens geen derde regel waardig. Algeheel applaus!

    Entree 38 Euronen (HH +3 Euro Bademantel), prima prijsje. Timmy Trumpet, Australische olifant. Blubblub, vis. Line-up dan maar. Een 30-tal deernes die naaktemundo rondliepen, nul Chokomausen, nul Asias, met wat goede wil eveneens nul latina´s. Laten we zeggen erg Oosteuropees getint met wat verdwaalde Duitse dames dabei. Zeg maar vlotjesweg 85% Roemenistan. Opvallend dat in bijna alle toko´s de Chokomausen bijna collectief zijn verdwenen, rondom Seraing is het andersom, dolletjes. Wellness op hoogtouren, al die gekken maar saunagang na saunagang maken, knettergek wordt een mens ervan. Whirlpool eveneens drukbezocht en dat maakt plassen plezieriger. Kwaakkwaak, kikker. Heb de line-up al behoorlijk impressionanter gezien dus het was kwestie van de miauwmiauw uit de boom te kijken dunkt me...

    Session1: LARISSA: Roemeens (zusje van Kami), 21 ofzo, 1m58 ong, C-cups van de pendante soort met tepeltaloren van jewelste die mits Aufregung verworden tot uitermate gevaarlijke toestanden die de halve feestelijkhedenballonvoorraad doorkliefde, bruine sluike haren, Glückslucke qua dentaal gedoe, Frohnatur die goedgeluimder is dan de gemiddelde applausmeester in kutquizzen. Service: goed tot zeer goed te noemen met voloffensieve tongzoenbattles in staande/zittende/liggende positsies. Knorknor, zwijn. Oraal intermezzo verloopt handsfree wat prima is want dan kan men onderwijl prettig rock-paper-scissors spelen. Intiem zonder glijmiddelgedoe doch dat was generlei synoniem voor saharatoestanden mettertijd, dolletjes. Conti volgekwakt en uitermate correctemundo afrekening enzo. Qua looks een aantal percentpunten achter zuslief, qua service het tegenovergestelde...4-Sternennummer dat een kleine van je jodelahitie mag opleveren zo vlak na Rosenmontag, voor 1 keertje dan. Kan geen mens zich een buil aan vallen als ie correctemundo tikt dunkt me. Aftersales ook dolletjes, alleraardigst moppie...

    Session2: SARAH: Duitse (heb geen zusjes), 25 ofzo, spreekt nogal wiedes prima Duits en 1 of andere onverlaat had al n paspoortje van ´dr aangemaakt voorheen..Yup: quelle beautée. Tietenkast van heb ik je daar, kurkentrekkerlokken waar je in verloren kunt lopen en tussendoor een verjaardagstaart vacuum verstoppen. Voorheen dus het genoegen mee gehad en dat treft. Presales die outdoors aanvingen, voor Bademantelsmijten zorgde putteke winter, tengevolge verbaasde rookhoksnoeten, alla, het was weer ns ouderwets knettergek gedoe dat me deed terugdenken aan de stengelpartij op het dakterras van Panthera in de sneeuw voor een aantal jaren. ss bezorgde daar ´n meisje kippenvel meent ie nog steeds, ok, met een beetje hulp van de metereologische omstandigheden misschien. Egal, we wijken af. Woef, hond. Service dan maar, tongzoenenbattle om niet te bevriezen dus, met allure, stijl en endurance. Oraal van je kluif me daar maar een eindje weg. Sexhueel van je formitastisch en de conti werd quasi binnenstebuitengeneukt en och wat is dat toch prachtig als het stimmt. Mits de juiste combi 5-sternenlooks en 5-sternenservice...Dat zijn de krenten in de pap, de pinguins in de dierentuin, de klapschaatsen in Pyonchang, kortom, dolletjes. Madame houdt van Bootshaus, ik ook. Daar werd het nog een prachtige verderzetting doch daarmede ga ´k u niet vervelen... Een mooie tune om uit te checken is het onvolprezen "The Bells" van technopionier Jeff Mills , ultimo disco versie...Luister en huiver, zulk een feesje dus! Zoek de link zelf maar luiwammessen in Youtube, enjoy.

    Peace out!
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  10. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    NikXXX (14 februari 2018)

  11. #107
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch super

    Een party die nog eens een party kon genoemd worden, de 12-jarige party van FE.

    Knappe pornoshows door pornosterren, knappe paaldansacts, overvloed aan verrukkelijk eten, een goede DJ die zijn vak kent en R&B (lees: R&B en roembulbrol) achterwegen liet. Zonnig weer, vele mooie vrouwen en een erg goede sessie aan overgehouden. Wat kan een mens nog meer verlangen? Chapeau! 12,5 uur in de club geweest en mezelf geen moment verveelt.

    De algemene teneur was er overigens een van: super .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  12. Onderstaande 10 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (15 april 2018),cavediver (15 april 2018),dbd67 (15 april 2018),forgetskinnyletsgetfatty (15 april 2018),geert5 (23 juli 2018),mechelen (15 april 2018),Partycrasher (18 april 2018),pret (15 april 2018),schoolmeester (15 april 2018),yylover (15 april 2018)

  13. #108
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Freitag der 11. des Monats Mai war wieder mal ein Meira-Tag in der Finca auf
    der Agenda.
    Mit meiner Zeit mit ihr werde ich euch nicht langweilen, aber im Club ist momentan ein ‚P6 Paradiesvögelchen‘!
    Zur Beschreibung:
    Superschlanke Türkin aus Köln mit perfektem Deutsch, KF 34, max. 45 Kg,
    Microärschchen, kleine B-Titten (oder doch große A’s?), 23 Jahre, lange bunte
    Krallen sprich Fingernägel, schon 4/5 Jahre im Geschäft und kennt schon einige Clubs.
    Unter der Woche selten anwesend, aber an den Wochenenden. Doch wie lange?
    Besonderheit:
    Soll deine *Juwelen mit ihren Nägeln markieren*!
    Und ist nicht auf den Mund gefallen. Ein Freier wollte Sie wörtlich auf den Arm nehmen, doch Sie hat auf clevere und intelligente Art gekontert (ich lag daneben und konnte mir das Lachen nicht verkneifen).
    Ihr Name: SEN(N)A
    Viel Spaß mit dem Wildfang

    vanKees
    (Fan von Meira!!!!!!!!!!)

  14. Onderstaande 2 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 mei 2018),Husky (17 mei 2018)

  15. #109
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Meine Geburtstagstour durch die NRW-Clubs TAG 4

    Wie läuft es am Besten? Wenn Mann sich das Beste zum Schluß aufhebt. Da fällt mir für den Sonntag nur die FINCA EROTICA und MEIRA ein.
    Mit dem süssesten Lächeln begrüßt, einen dicken Schmatzer hinterher und „Schatz, ich komme gleich zu Dir“ schon wieder vertröstet.
    Doch habe ich Zeit mich frisch zu machen und mit Wasser, CappuchinoSchoko und meine Sonnentag-Utenlilien mir eine schöne Ganztagesliege zu ergattern.
    Da kam Sie schon zu mir, und… Sie ist jetzt Mama und mußte mir natürlich alle kleinen und großen Flausen ihres Benni(e?)‘s erzählen. Sie war so begeistert,
    das für Sie untypisch Sie die Zeit vergaß und ich genoß jede Minute ihrer Gesellschaft außerhalb vom Zimmer.
    Doch „mergem impreuna..“ riß mich aus der romantischen Stimmung aber mich erwartete ein Traum von Frau auf dem Zimmer. GFS in Vollendung, eine Stunde
    Wohlfühlen und bei mir dauerlächeln im Gesicht. Nichts denken, nur fühlen, geniessen und beidseitiges Verwöhnen. Als Mensch, als Frau für mich fast perfekt.
    15 Jahre jünger und ich müßte mir was Großes überlegen. Viel zu schnell war die Stunde wieder rum und Wir trennten Uns auf Zeit.
    Finca hatte wieder einmal ihr Sonntagsbuffet aufgebaut. Woah, das ist wirklich Top. Und ich bekam sogar ein GänseEi gebraten, danke liebe Köchin.
    Auf den Liegen links und rechts waren interessante Gesprächspartner, sodaß ich diesmal in meinem Buch nicht arg weit kam. Für wenige Minuten Pause kam
    Sie immer wieder mal vorbei um mich dann wieder zu verlassen. Ohhhjeee.
    Das Date zum gemeinsamen Abendessen stand dann, und es ist schön wie besorgt Meira um mich ist und teilweise füttert. Mama halt.
    Zur rechten Zeit war ich wieder unter der Dusche und bald darauf gingen Wir wie zwei Verliebte (so sah es sicher für die Gäste aus)
    zu unserem zweiten Schäferstündchen, das Meira aktiver und experimenteller wollte.
    Wieder was dazugelernt.
    Danach ist für Sie Feierabend, so ist die Verabschiedung immer kurz und schmerzlos mit der Verabredung fürs nächste Mal.

    Fazit:
    Fast vier durchgehend schöne Tage mit tollen Frauen, einige gute Freier als
    Gesprächspartner und oh Wunder, ein paar Euro blieben auch noch übrig.
    Gebt Gummi Jungs!!

    Auflösung: Meira ist 'Hunde-Mama'

    vanKees

  16. Onderstaande 2 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (22 juli 2018),Wentelt Eefje (30 juni 2018)

  17. #110
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Het is inmiddels alweer enige tijd geleden, eind vorige maand om precies te zijn. Ik had een vrijkaartje van mijn grote Duitse vriend Macchiato ontvangen, goede reden om af te reizen naar het verre Dierdorf. Vanuit Amsterdam toch een dikke 300 km, we hebben er toch wat voor over he !
    Nu kom ik niet vaak in Finca (juist omdat het zover weg is), maar het is een van mijn favoriete clubs. Redenen: De meiden lopen nog volledig naakt rond, er is een mooie tuin met zwembad en de service is eigenlijk altijd goed. En het is in vergelijking met Babylon ietsje goedkoper als je op tijd komt. Verder is het wel met Babylon te vergelijken ….

    Eerst maar eens aan het zwembad gezet, de katjes uit de boom kijken …… wat loopt er zoal rond vandaag ? Nou van alles wat en voor iedereen wat wils. Ik vind het toch wel lastig als je niet zo vaak in een club komt en de meisjes dus niet zo goed kent. In mijn jarenlange carriere als ijsbeer heb ik mij het volgende aangeleerd: 1. Uiterlijk natuurlijk, het moet er wel lekker uitzien 2. Uitstraling: Huppelt ze vrolijk rond of zit ze er sjagarijnig bij 3. Maakt ze veel kamers: dan moet de service wel goed zijn 4. Hoe is de reactie na de kamer: Neemt ze innig afscheid of pakt ze het geld aan draait ze om ? Ook de collega-ijsbeer is van belang: Staat hij met een enorme smile of met een beteuterd gezicht dat hij zojuist 50 euro betaald heeft voor een kutnummertje ? En ik wacht nooit te lang met de eerste kamer ….. Na de eerste keer is de druk eraf en zit je veel relaxer rond te kijken.

    Voor mij was het al duidelijk wie het zou worden: Een donkerharige slanke Roemeense, het mooiste meisje van de club. Ze was wel druk bezet dus toen ze vanonder de douche kwam kiep ik quasi toevallig langs en knoopte ene gesprek aan. Ruby bleek ze te heten en al een jaar in deze club. Slimme en enthousiaste meid. Weet echt wel waarom ze hier is ….. Op de kamer toch onverwacht goed tongzoenen …. Heerlijk rustig een gevoelvol pijpen. Had wat mij betreft wel iets dieper gemogen, maar ze houden helaas nu niet allemaal van deepthroaten. Wel prima verder hoor. Neuken ook rustig aan dus geen poging om mij zo snel mogelijk klaar te rijden. Na het eerste vochtverlies besloten er gelijk nog maat een halbe Stunde aan vast te knopen, we waren nu toch lekker bezig. Dat werd door Ruby enthousiast ontvangen. Het hele verhaal herhaalde zich min of eer met ook hetzelfde resultaat. De tweede keer nam ik haar in een soort liggende doggy ….. Zij op haar buik liggend met haar kontje ietsje omhoog. Mijn favoriete standje en vaak houd ik dat ook niet zo lang vol voordat ik kom, maar nu duurde het toch een behoorlijke tijd (voor mij dan).

    Het was een enerverend en intensief uur geweest en ik had even wat tijd nodig om herstellen. Heerlijk met een sigaretje en een drankje in de zon aan het zwembad, terwijl er regelmatig een naakte meid voorbij komt dwarrelen ….. Tijd voor het avondeten alweer, dat is OK maar niets bijzonders in Finca. Kom ik ook niet in de eerste plaats voor.

    Na het eten liep ik opnieuw tegen het ranke lijf van Ruby aan (dit keer echt per ongeluk). Ze vroeg of ik nog puf had voor een derde keer …… Dat moet je nou nét niet aan BOO vragen. Normaal doe ik niet aan dat soort herhaalkamers, maar ze moeten me natuurlijk niet gaan uitdagen !
    Eerst nog zeker een half uur op een ligbed bj het zwembad liggen praten, bij de ondergaande zon, het leek haast romantiek …. Je kunt het al raden: Weer zoenen, pijpen, beffen, en neuken ja.
    Tijd om afscheid te nemen van Ruby en mijn nieuwe vrienden van de bediening haha.

    Een heerlijke club die gelukkig veel te ver weg ligt, anders kwam ik er veel te vaak ! Misschien een keer carpoolen (oproep) ?

    Groeten, BOO

  18. Onderstaande 11 leden hebben boo bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (22 juli 2018),Devante (23 juli 2018),forgetskinnyletsgetfatty (23 juli 2018),geert5 (23 juli 2018),Husky (22 juli 2018),pret (23 juli 2018),satanic surfer ( 6 september 2018),schoolmeester (23 juli 2018),VAZKOR (23 juli 2018),Wentelt Eefje (23 juli 2018),Wijze grijze (22 juli 2018)

  19. #111
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Aangezien het in Hessen ruk was op de terugweg richting deftig clubben in NRW een stopbord in Dierdorf gerespecteerd aangezien ss een grote aanhanger is van de verkeerswet. Stel je ´ns voor dat we allemaal maar onze zin mochten doen en kriskras door mekaar rijden. Er zouden potdorie nogal wat ongevallen gebeuren. Die geinige bordjes naast de weg luisteren ook de saaiigheid van het doorgaans grijze asfalt op en aldus pleit ss voor het strict naleven van de lokale verkeersorde opgesteld door daarvoor gekwalificeerde ambtenaren bottom line. Zo, dat lijkt me voldoende om 90% van de muisklikkende passanten te hebben afgescheept.

    Culinair gezien is het de alinea niet waard gezien de übliche clubspeizen die het darmkanaal vullen. Maar ik had beloofd spatieregels te hanteren als nooit tevoren. Belofte maakt schuld dus bij deze. Ontbijt stabiel en desgewenst wordt er een geinige pannekoek met Nutella klaargestoomd. Avondeten degelijk en eigenlijk een verademing dat het géén barbiecue was. Natjes met graagte aangereikt door de geinige bardame, ok, niet uit de petfles dus van dat dommig aangelengd spul doch onderhand is dat bijna overall common. Wat cappuccino´s dan maar mét een suikeradditief dat men uit zo´n olijk knijpding kan wringen, enkel daarvoor slurp ´k een koffievariante want ik krijg daar prima luim van doorgaans.

    Line-up-store: een 30-tal snollemiekes waarvan minstens een 20-tal Roemeens leek me stellig. Al bij binnenkomst bijna een oog uitgestoken door een vingernagel van Senna die "zuslief" Samira in ´dr kielzog had. Wel een lekker ding met strakke buik, strakke tieten en strakke blik. Helaas ook een strakke klantenlijst leek me gezien een stammie haar de komende uren ging entertainen dixit haarzelve. No worries moppie, dan zoek ´k me wel een andere lichtekooi repliceerde ss schaamteloos. Alles im grünem Bereich. Effe later een Russische tiet tegen m´n kiekenborstje waarvan ´k niet kon uitmaken of ie naturel of zoutachtig qua invulling was. Waar is Megaboob als je ´m nodig hebt? Waarschijnlijk richting Hitalije aan het vliegen om grotere formaat van longen rondzeulende mokkels te motiveren én sponsoreren om er nog wat cc´s tegenaantesmijten. De sessieboot afgehouden ondanks dat deze dertiger gezellig bleef doorkwebbelen, wat pijpenpromo uitkraamde doch dat kwam omdat er een Duitsche krullenbol binnenwandelde die ´k al eeuwig niet meer had gezien. Hobbyhurre Sarah dus die me discreet toelachte zonder dat de tietenwrijvende Russin dat hoegenaamd in de smiezen had. Voorts nog een aantal jongere Kükens waarvan eentje erg geinig was en ss wreef haar ´ns aimabel over ´dr schouderbladje dat er lichtjes verkouden uitzag.

    Sessionista uno: SARAH: Duitse, mid-20, paspoortje idem aan vorig jaar, misschien is ze jarig geweest onderhand, dan mag dat aangepast worden. Een lokale feestneuzin die zo af en toe ´ns opduikt in neukgelegenheden dixit haarzelve. Nou dat treft, ik ook. Gebazeld en geleuterd als waren we 2 in opleiding zijnde spreekbuisjes en onderhand gerookt omdat dat de ozonlaag op termijn aansterkt. Service like before: redelijk fabuleus op elk dominatje en tengevolge werden ss 3 tijdseenhedencorrespondere flappen uit de buideltas geslagen net alsof ze geen zin meer hadden in die dommige kunstlederen omgeving te blijven. Naja, veel plezier in die opgefokte damestas met nepgouden sluiting wenstte ik briefjesachtigen toe en madame nog ´ns binnengedaan om haar alvast een fijne verderzetting van de avond te gunnen. 4,5/5 qua score is toch mooi oder? Douchen erna, je kent dat wel. Aftersales knudde ditmaal want madame had een langzeitbucher aan ´dr krullen hangen de rest van m´n verblijf.

    Sessionista duo: MAJA: Roemeense, anfang20, paspoortloos doch een algemene beschrijving gaat als volgt: 1m65, slank, bruinblonde sluike haren, mooi hockeymeisjessnoetje, sinds een maandje in Finca(noviete dixit haarzelve), spreekt vloeibaar Engels en lalt een eind weg mits men wat te zeggen heeft. Geinige B-cuptieten van de deinende doch stabiele soort, wat kleine tattootjes waaronder een solsleuteltje op de middenrug. Het type snollemie die men gaarne in z´n 1m67grote rugzak frommelt en haar op festivalwei vrije loop geeft...Helaas bezit ss géén rugzak met die ridicule afmetingen en om haar nou in mekaar te timmeren om haar in die kleine doch geinige buideltas te kunnen plooien gaat me een brugje te ver. Bovendien zitten er allerhande attributen die me naa aan het hart liggen in die buideltas dus allesbeschouwd verliep alles peis en vreeachtiger dan de gemiddelde knuffelsessie bij wereldverbeteraars op donderdagmiddag. Service schurkt tegen bovengemiddeld aan, TZ die richting allure ontplooien doch nog jeugdig enthousiasme in zich dragen. Oraal een zuigmachientje in opleiding, wel humide net als de kleddernatte zoenbattle. Speichelproducerend is ze wel die sloerie. Intiem nog ietwat onwennig en tempovariatie ontberend doch ze past zich gaarne aan aan slowmoopi in opleiding ss die tengevolge niks te mopperen had. 3,5à4 /5 qua score is voor een jong veulen bovengemiddeld. Aftersales dolletjes als je okseluitlikken tijdens het day afterroken meetelt. haar dan ook de 2CE toegefrommeld wat m´n mondholtevochtaanvulling weer tot half verzuipen aanzette..Wat een schattemieke.

    Zo, geen verkeerd bezoekje en ss zal ongetwijfeld binnen afzienbare tijd de Ausfahrtpijl Dierdorf nog wel ´ns respecteren. Al was het maar omdat ´k als dierenliefhebber pur sang natuurlijk een zwakje heb voor de gangbare verblijfsnaam. Dat lijkt me nogal wiedes. Prima clubdagje inclusief 2 corresponderende sessies. Voorts me redelijk deftig gedragen en de 38 Neuronen entree waren elke cent waard. Corresponderend een dierentuinsongsnede from Sweden: No Fun At All: Evil Worms...

    Peace out!
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  20. Onderstaande 13 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 6 september 2018),brombeerzuid ( 6 september 2018),cheasehead ( 6 september 2018),Devante ( 6 september 2018),forgetskinnyletsgetfatty ( 6 september 2018),hasta la pasta ( 6 september 2018),Manureva ( 2 februari 2019),mechelen ( 7 september 2018),mentholbear (10 september 2018),pret ( 6 september 2018),Ultiem_Genieter ( 6 september 2018),VAZKOR (22 september 2018),Wentelt Eefje ( 7 september 2018)

  21. #112
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Ich war am Freitag dem 14.09. und was muß ich berichten?
    Die Finca wiedermal ein Rückfall in schlechte Zeiten.
    Service allgemein... naja
    Essen und BBQ mies. Neue Kaffeemaschine im A....
    Wetter war o.k sodass ich mich lange im Aussenbereich aufhalten konnte , aber das war nicht der Verdienst
    des Clubs.
    Das HIGHLIGHT ---- MEIRA, die Frau lässt einen für die Zimmerzeit "träumen!!!!
    Wieviele Sterne darf ich vergeben? ***** *****+*
    Line-Up Sommerurlaub bedingt auch ausgedünnt und die Mädels langweilten sich, da sich die Gästezahl auch
    sehr in Grenzen hielt.
    Que vadis Finca???

    VanKees

  22. Onderstaande 3 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    delaplace1 (18 september 2018),paul-kuhn (18 september 2018),Wentelt Eefje (18 september 2018)

  23. #113
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    28 maart 2024 @ 21:38
    Berichten
    77
    Discussies
    22
    Thanks
    18
    Thanked
    64 in 27 posts

    Standaard

    afgelopen donderdag in deze club geweest we waren er al vroeg voor 14.00 zodoende 35 e betaald waar normaal 50 betaald dient te worden maar dan heb je wel gratis bier en badjas,slippers dus wel meerwaarde.




    Mooie inrichting boven is de cinema waar aantal dames die als kamer gebruikten dus liveshow was aanwezig al was het te donker voor de gluurders daarnaast een leuk gemaakte geheime kamer waar je doorheen moet kruipen.
    Goeie lineup al is het daar meer serieuzer dan in sixsense waar we meestal heen gaan kwa kamerverwachtingen.
    Lunch was matig dinner was oke voor de rokers genoeg ruimte om te chillen
    Binnen is het te klein om daar heel lang te blijven maar denk dat het in de zomer daar zeker heel gezellig kan zijn met een mooi zwembad en een grote ruime tuin.
    Je merkt wel dat er veel vaste klanten komen daar waar de meiden dan ook meer oog voor hebben maar toch nog een zeer goeie sessie gehad met tamara.
    Het is geen club waar ik snel weer naartoe zou gaan kwa afstand en omdat het niet zo bijzonder is als sixsense waar je je altijd een lange dag kan vermaken.

  24. Onderstaande 4 leden hebben Ricky Martin bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (20 november 2018),duif1 (20 november 2018),mechelen (18 november 2018),pret (19 november 2018)

  25. #114
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Bijlage 31550

    vanKees

  26. #115
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Bijlage 31631

    vanKees

  27. #116
    Geregistreerd
    17 november 2014
    Last Online
    30 december 2023 @ 01:45
    Berichten
    435
    Discussies
    62
    Thanks
    251
    Thanked
    757 in 203 posts

    Standaard

    afgelopen dinsdagavond door omstamdigheden in de buurt van de club.
    ik kon deze kans niet laten liggen om ook deze club te bezoeken.

    iets na 21:00 aangekomen bij de club wat er klein eruit zag.
    bij binnenkomst uitleg gekregen van de theke over hoe en wat.
    50 euro is de entree en de dames bepalen hun eigen prijs echter normaal 50 euro per 30 min.
    helaas geen persoonlijke rondleiding van een van de dames.

    de club is wat kleiner vergeleken met SS,Yy en GT.
    geheel in een soort romeinse stijl met grote witte zuilen.
    er waren rond de 20-25 dames aanwezigen volledig naakt(FKK).
    what you see is what you get!
    denk 90% roemeens
    een stuk minder mannen dus waren ze flink aan het jagen.

    er waren zeker genoeg mooie stunners bij met een top figuur.
    echter had ik er geen goed gevoel bij en winpelde ik ze vakkundig af.

    het eten zag er niet echt top uit en ik had ook geen trek.
    3 schalen met pasta,aardappels en stoofpotje.

    de wellness zag er wel prima uit.
    een sauna en ronde jaccuzi net zo groot als die van SS.
    er was er een grote kino boven.

    ik had een plekje cetraal aan de bar bemachtigd toen er een mooie blonde dame naast me zitten genaamd Simona.
    super lief gezicht en een killer body.
    even babbeltje gemaakt en snel naar de kamer.
    de sessie was redelijk omdat ze oppervlakkig zoent.
    voor meer info zie paspoortje.

    toen ik rond 22:00 terug in de bar zag ik dat er veel dames na huis gingen.zeker de helft:(.
    ook was er zeker 5 min niemand achter de bar voor een drankje te bestellen, toen hij terug kwam moest ik nog steeds 2min wchten voordat ik iets kon bestellen omdat hij met van alles en nog wat bezig was.
    zeer slecht imo klantvriendelijkheid kan een heel stuk beter.

    even bijkomen in de verschillende hutjes/lounges hoekjes die ze daar hebben.

    toen kwam Michaela bij me liggen.
    een dame die wat babyvetjes heeft echter niet super dik is en heerlijk je verwend.
    zie paspoortje voor meer info.
    echt een top sessie was het.


    eindconclusie:
    - kleine knusse club
    - klantvriendelijkheid is ver te zoeken
    - eten is matig
    - welness is goed
    - aanbod dames is prima van tot 22:00 daarna veel te weinig
    - service boven gemiddeld (echter dit is gebaseerd op de sessies).

    al met al geen spijt gehad om toch deze club een bezoeken.

  28. Onderstaande 7 leden hebben lollypopman bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (24 maart 2019),ButtinSky (23 maart 2019),forgetskinnyletsgetfatty (21 maart 2019),Manureva (30 maart 2019),pret (21 maart 2019),satanic surfer (10 april 2019),stimpy3 (22 maart 2019)

  29. #117
    Geregistreerd
    12 mei 2008
    Last Online
    4 april 2024 @ 13:57
    Berichten
    346
    Discussies
    13
    Thanks
    110
    Thanked
    144 in 63 posts

    Standaard

    Habe vor knapp 2 Wochen der Finca einen Besuch abgestattet.
    War bestimmt ein halbes Jahr nicht mehr dort.
    Ich wurde von Maira direkt an der Bar verhaftet worden und bin mit ihr ne halbe Stunde aufs Zimmer.
    Beim Small Talk an der Bar kam sie von hinten an mich ran und sprach mich mit ihrer süßen Stimme an.
    Ein bodycheck ist so ausgeblieben...
    Auf dem Weg zum zimmer ist mir dann erst der extrem "gewachsene" Arsch aufgefallen...
    Mein leztest mal mit Maira war anscheinend schon ne Weile her, da waren es bestimmt 3 Konfektionen weniger...
    Der Service ist nach wie vor klasse...

    Später ist mir eine süsse Blondine aufgefallen (sie nannte sich Katalina / Catalina: ich schätze sie mal auf 24-26 Jahre, hell-blonde längere Haare, KF 34, super schöne C Silis, süsses Gesicht, hat keine Runden im Club gedreht, schüchtern, ca. 175 mit Puffstelzen, eher hellerer Hauttyp, Tattoos habe ich keine gesehen, Piercing in der Zunge, kein deutsch).
    Da sich mein Zeitfenster schloss musste ich ohne weiteren Zimmergang gehen.

    Nach telefonischer Nachfrage ist sie wohl nicht mehr im Club...
    Weiss jemand über ihren Verbleib... würde sie gerne mal buchen...
    Sie war echt nett beim Casting...

  30. Onderstaande 2 leden hebben paul-kuhn bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 8 april 2019),Giodude ( 8 april 2019)

  31. #118
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Afgelopen week voor het eerst sinds afgelopen zomer weer eens naar Finca getrokken voor een dagje old school FKK-en. Grappig dat gedurende de dag, ik steeds meer het gevoel had in een flashback te zitten van een paar jaar terug in Oase. Niet speciaal omdat theke Julia (of Giulia?) toen ook in Oase de (lauwe) drankjes inschonk en zeker niet omdat de line up te vergelijken is... maar de algemene sfeer, nou ja ik kom er nog wel op.

    Faciliteiten zijn niet meer helemaal van deze tijd, maar dat lijkt te gelden voor de meeste dingen in dat niemandsland tussen Keulen en Frankfurt (mijn hotelkamer ook). Bubbelen en zweten kon, maar het zwembad buiten gaat pas bij het feesje open. Totaal bizar was dat slechts 1 van de 6 douches warm water had. Dus netjes in de rij, van te voren inzepen en max twee minuten eronder. Eten was een aanfluiting. Meestal heb ik al wat te zeggen over het slachtafval dat ze op de bbq gooien, maar nu snap ik waarom ze daar zo trots mee te koop lopen in de zomer. Keuze tussen ranzige braadworst en drooggebakken vis... overigens ook herkenbaar in de flashback naar Oase. Voor mij werd het uiteindelijk de burgerking aan de A3 op weg naar het hotel.

    Line up was niet speciaal indrukwekkend en haalt het al lange tijd niet bij mijn eerste bezoeken in de toko een jaar of 3/4 terug; toen een handvol mooie, slanke meisjes met goede service... nu toch veel wat voller en ook redelijk wat siliconen. Echte stunners niet gezien en twee zeer recente transfers waren optisch wel een versterking. Beide dames in verschillende samenstelling ervaring in de Ruhrpot en het Keulense... in die eerste periode met beiden wel eens gekamerd (in een geval tientallen keren), dus gezellig gekeuveld over de vorige clubs en hun eerste twee dagen hier in Dierdorf.

    Waarom deed me dit dan aan vroeger denken? Ten eerste had ik tijdens mijn eerste kopje koffie al drie keer tieten in mijn gezicht gehad van dames die gedag kwamen zeggen of wilden kameren (ook beiden), toch wel een heel stuk lichamelijker dan in de FKK clubs in NRW of (tegenwoordig) in Hessen. Daarnaast werd de poging mij tot een kamergang te bewegen vormgegeven door activiteit met lippen en tongen (mond dichthouden was een duidelijke vorm van afwimpelen)... waarbij de drie kamergangen dus zijn ingeleid met een paar tongzoenen (bij de laatste duurde dit tamelijk lang).

    De service van alle dames was in orde, zonder nou meteen geweldig te zijn, met tongzoenen, pijpen zoals het hoort en dan in een paar stellingen neuken zonder ook maar de vraag of ik iets duurders had belieft. Absoluut upsellloos dus. Ook dit nogal herkenbaar van vroeger, kamertjes van halve uurtjes. Met twee van de drie zie ik me makkelijk nog op de kamer gaan, en zoveel mis was er met die derde ook niet.

    Voor vertrek lag ik nog even bij het bubbelbad en een van de voormalige bedpartners probeerde een tweede ronde te regelen. Vriendelijk de zoentjes oppervlakkig gehouden en mijn aanstaande vertrek uitgetekend, waarna het gesprek snoezig verder ging richting vakantieplannen en "snel weer komen"... tussen de wat minder oppervlakkige zoentjes door. Ook lang geleden dat ik in een club nog een beetje heb zitten nabekken terwijl er geen kans op extra kamer meer was (vroeger in Panthera, Neby, Babylon helemaal niet zo gek...).

    Ik kom vast wel weer eens als het bbq tijd is.

  32. Onderstaande 16 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (10 april 2019),biged (11 april 2019),ButtinSky (19 april 2019),Cucumber (10 april 2019),forgetskinnyletsgetfatty ( 9 april 2019),Giodude ( 9 april 2019),hasta la pasta (10 april 2019),Husky (10 april 2019),hvdk52 ( 9 april 2019),mentholbear (11 april 2019),Partycrasher ( 9 april 2019),pret ( 9 april 2019),satanic surfer (10 april 2019),Sjeufke ( 9 april 2019),Wijze grijze ( 9 april 2019),yylover (10 april 2019)

  33. #119
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 09:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.989
    Thanked
    15.797 in 6.412 posts

    Standaard

    EFTELING

    De 3e dinsdag van de 2e maand was de laatste dag van mijn lang SC weekendje. Of moet ik eigenlijk zeggen FKK weekendje. De dames waren namelijk voornamelijk in Eva kostuum gekleed.

    Voor de laatste dag besloten om op de terugweg nog een club aan te doen. Dat scheelt dat ik dan niet in de avond nog zo een lang stuk moet rijden. Bovendien had ik de volgende ochtend vroeg afspraken geplanned staan. Dus wou het niet al te laat maken.

    De club in kwestie betreft Finca Erotica. Een club waar ik zo nu en dan wat iets over gehoord en gelezen heb, maar die voor mijn doen te ver weg is om vanuit Mentholland te bezoeken. En dit was dan de ideale gelegenheid.

    Nu eens geen grote oprijlaan of dergelijke, zoals bij de 3 grote clubs rondom Frankfurt. Gewoon in een buitenwijk ofzo aan een straatkant waaraan je kunt parkeren.
    De theke overhandigde mijn spulletjes en ik mocht doorlopen naar hun kleedruimte. De douche daar is wel wat klein en er lopen de hele tijd mensen langs.

    De bar ruimte in heb je rechts hun restaurant gedeelte. Het eten was daar basic, maar voor mij voldoende. Links en in het midden heb je wat zeteltjes waar je je even met een dame kunt terug trekken.
    Beetje centraal achter heb je de bar zelf als een eilandje waar je omheen kunt zitten. Helemaal achterin bevindt zich de wellness met een ruimte met jacuzzi. Tevens heb je er 4 a 5 ligbedjes waar je even een tukkie kunt doen. Wel een beetje gehorig, aangezien de bar er aan vast zit. Maar overdag tot in de voor avond viel het volume gelukkig nog wel mee.
    Rechts naast de jacuzzi bevind zich een paar tredes lager hun houten sauna. Wel effe oppassen met die tredes. zonder m'n bril viel het me even niet op. No worries, ik heb alle tanden nog.

    In de rechter ruimte achterin hebben ze wat bankjes om op te relaxen. Die hoek wordt blijkbaar ook gebruikt om binnen te roken. Hoef je niet buiten in de regen te staan. Dat naar buiten gebeurt ook die kant op, want rechts achterin is de deur naar hun tuin. Ik was die dag behoorlijk op na zoveel dagen feesten, ik weet niet eens meer of ik er een zwembad ofzo had gezien. Het is me nog wel bijgebleven dat het redelijk ruim was.
    Verder hebben ze in de bar een trapje omhoog om op een verdieping hoger te kunnen zitten of te kameren.

    De algehele inrichting van Finca Erotica moet volgens mij ook aan de Romeinse oudheid doen denken. Maar daar waar ik het in Oase goed vind gelukt door de grootsheid en uitgebreide toepassing, zoals de vele zuilen en beelden op de parking in de tuin, de plaatjes van dames in toga's, enz, heb ik bij Finca het gevoel dat ik in de EFTELING ben beland. Het is als een Holle Bolle Gijs huisje hier, Roodkapje daar. Heck, ze hebben zelfs op de verhoging een kamer waar je doorheen moet kruipen. Is dat voor de jeugdige bezoekers ofzo, Joost mag het weten...
    Apart is het wel hoor. En een leuke afwisseling op de doorsnee SC/FKK. Misschien dat het komt dat als je net Oase achter de rug hebt, dat je dan erg gaat vergelijken.

    Het bezoek ging vrij gemoedelijk. Ik werd niet zwaar opgejaagd, het is meer dat de dames naar je vissen wanneer je langs loopt ipv dat ze op je gaan zitten, onder de gordel gaan lopen graaien en dat soort fratsen. Die zijn niet aan mij besteed. Moet bekennen dat er uitzonderingen zijn, zoals een vrijblijvende tongzoen twister van Valentina in Babylon. Ze deelde em uit als bedankje voor een kleinigheidje en liep weg. Alhans, dat wilde ze, want ik floot haar gelijk terug. Dat smaakte naar meer!

    Maar goed, ik dwaal af. De line up. Die was op een dinsdag nou niet bepaald groot, maar dat vind ik wel begrijpelijk. Ik weet niet hoe dat bijvoorbeeld laat op de avond of in het weekend is. Er waren toen een kleine 20 dames aanwezig, en gevarieerd van slank tot wat forser, jong en oud, voor ieder wat wils denk ik zo.
    Zelf kwam ik achter een nieuwe dame de club binnen. Die moest administratie regelen. Maar ze was wel mijn type. Ik weet niet waardoor het kwam. Misschien doordat ze als nieuw visje in de vijver zich niet helemaal op d'r gemak was, misschien had ze haar dag niet, of misschien was ze ook overrompeld door het pretpark gehalte van de club. Maar ik leek geen contact met haar te krijgen. Dus verder gekeken en uiteindelijk een Roemeense brunette aan de haak geslagen. Die werkt er zichtbaar al langer en voelt zich helemaal in d'r sas. Best grappig om haar, en met haar een paar andere dames, de zware barkrukken te zien verplaatsen naar een plek die zijn prettig vinden. Een paar naar de speelautomaten, andere weer naar een leuning of sta tafel. Misschien door de setting, maar deed me denken aan cave (wo)men die met een rotsblok schuiven om er op te kunnen zitten... ^_^'

    Zoals ik al schreef was ik die dag al best wel gaar. Ik ben haar naam vergeten. In een mij bekende club ga ik meestal gelijk wat details noteren op m'n mobieltje. Maar hier was het douchen, eten, relaxen, en pas veel later en de club verlaten besefte ik pas dat ik niet meer weet hoe ze heette. Het was in ieder geval een slanke Roemeense brunette die me een heerlijke kamergang bezorgde.
    Na de kamer haar nog een magisch presentje gegeven, waar ze oprecht happy mee was. Als een kleuter met een nieuwe Barbie pop liet ze het aan al d'r vriendinnen zien, en de theke aan toe. Enerzijds vond ik het een leuk gezicht, haar reactie en die van haar vriendinnen. Anderszijds gruwel ik er van, omdat DVPs als een horde bedelaars bij een touristische trekpleister in een exotisch land achter je aan komen.
    Het scheelt misschien dat ik een onbekende vogel daar was. Maar in menig club waar sommige dames me kennen, komen ze als gieren aangevlogen. Tegenwoordig geef ik het ze discreet mee en met het verzoek om er niet mee rond te paraderen.

    Om af te sluiten nog voor de laatste maal een rangschikking van de bezochte clubs. Let wel, het is gebaseerd op mijn persoonlijke voorkeuren, zoals bv relax ruimte boven drukke party. Een ieder ander zou het weer heel anders hebben staan.

    Op 1 nog steeds Oase door de goeie balans tussen party en relaxen in de 2 gescheiden vleugels van het complex.
    Op 2 World door de rustige hoek van wellness en lounge. Oase heeft in dat opzichte nog stukje voor van een veel grotere line up met best aardig wat stunners. En natuurlijk hun aparte Romeinse stijl bevalt me wel.
    Nummer 3 is voor het eigenlijke doel van m'n trip: Sharks. Een grote club met veel stunners.
    En 4 voor Mainhattan door hun fijne wellness overdag, levendigheid die ik beleefde in de avond (hoewel mij persoonlijk te druk), en toch best een hoop dames die bij me in de smaak vielen: jong en slank.
    Dan rest plaats 5 voor Finca. Helemaal onderaan. Dat betekent echter niet dat ik het een slechte club vond. Zeker niet. De wellness en de relaxte sfeer bevielen me wel, ook al was de wellness niet zo afgescheiden in een aparte ruimte. Maar doordeweeks overdag was het voor mij rustig genoeg om er een poosje te vertoeven. Het was een goeie en leuke tussenstop, om even te pauzeren en te relaxen.

    En met Finca Erotica kwam mijn lang weekendje clubben tot een einde.

    Of toch niet...

  34. Onderstaande 7 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Devante (27 april 2019),Giodude (25 april 2019),Meme Moo (25 april 2019),pret (26 april 2019),Sjeufke (25 april 2019),Wijze grijze (25 april 2019),yylover (25 april 2019)

  35. #120
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 09:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.989
    Thanked
    15.797 in 6.412 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Waarom deed me dit dan aan vroeger denken? Ten eerste had ik tijdens mijn eerste kopje koffie al drie keer tieten in mijn gezicht gehad van dames die gedag kwamen zeggen of wilden kameren (ook beiden), toch wel een heel stuk lichamelijker dan in de FKK clubs in NRW of (tegenwoordig) in Hessen. Daarnaast werd de poging mij tot een kamergang te bewegen vormgegeven door activiteit met lippen en tongen (mond dichthouden was een duidelijke vorm van afwimpelen)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Het bezoek ging vrij gemoedelijk. Ik werd niet zwaar opgejaagd, het is meer dat de dames naar je vissen wanneer je langs loopt ipv dat ze op je gaan zitten, onder de gordel gaan lopen graaien en dat soort fratsen. Die zijn niet aan mij besteed.
    LOL Wat een contrast

  36. #121
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 04:40
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.110
    Discussies
    112
    Thanks
    14.144
    Thanked
    5.794 in 2.935 posts

    Standaard

    mentholbear, FINCA EROTICA heeft een zwembad in de tuin.
    Ben er slechts 1 maal geweest want is voor mij 240 km. rijden.

    Groet, schoolmeester.

  37. #122
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 09:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.989
    Thanked
    15.797 in 6.412 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    mentholbear, FINCA EROTICA heeft een zwembad in de tuin.
    Ben er slechts 1 maal geweest want is voor mij 240 km. rijden.

    Groet, schoolmeester.
    Ik zag het staan bij het verslagje van vrije jongen.

  38. #123
    Geregistreerd
    1 september 2017
    Last Online
    5 december 2020 @ 11:56
    Berichten
    53
    Discussies
    1
    Thanks
    39
    Thanked
    77 in 32 posts

    Standaard

    Brunette, en als ze een beetje lispelt, maar mooi lijf, en veel lacht, kan het Yasmin zijn. Zij werkt er al wat jaartjes!


    "Zoals ik al schreef was ik die dag al best wel gaar. Ik ben haar naam vergeten. In een mij bekende club ga ik meestal gelijk wat details noteren op m'n mobieltje. Maar hier was het douchen, eten, relaxen, en pas veel later en de club verlaten besefte ik pas dat ik niet meer weet hoe ze heette. Het was in ieder geval een slanke Roemeense brunette die me een heerlijke kamergang bezorgde."

  39. Onderstaande leden hebben Cucumber bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (25 april 2019)

  40. #124
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 09:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.989
    Thanked
    15.797 in 6.412 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cucumber Bekijk bericht
    Brunette, en als ze een beetje lispelt, maar mooi lijf, en veel lacht, kan het Yasmin zijn. Zij werkt er al wat jaartjes!


    "Zoals ik al schreef was ik die dag al best wel gaar. Ik ben haar naam vergeten. In een mij bekende club ga ik meestal gelijk wat details noteren op m'n mobieltje. Maar hier was het douchen, eten, relaxen, en pas veel later en de club verlaten besefte ik pas dat ik niet meer weet hoe ze heette. Het was in ieder geval een slanke Roemeense brunette die me een heerlijke kamergang bezorgde."
    Het zou best kunnen. Tijdens onze kennismaking had ik weinig van het lispelen gemerkt, en lachen zat er weinig bij met die flauwe grappen van me. Pas toen ze rondging met haar verkregen kleinigheidje zag ik dr wel lachen.

    Anyhow, bedankt voor de hulp. Maar zelfs met naam en foto zou ik niet eens durven te zeggen of zij het was. Geheugen als een zeef...
    Ik heb al vaker meegemaakt dat een dvp me aankijkt (soms zelfs verrukt) en ik haar als een zombie aankijk. Gezien haar reactie maak ik er al op uit dat ik dr al zou moeten kennen. Ik verontschuldig me dan alvast dat ik een geheugen als een zeef heb, en vraag waar we elkaar van kennen... Nou ja obviously, welke saunaclub bedoel ik. Noemt zij een sc naam. Okay... Daar ben Ik wel es geweest ja... Pas als ze het/de presentje(s) opnoemt moet het wel waar zijn.

    Of een keer in Happy, stap ik af op een leuke meid voor een babbeltje, vraag ik hoe ze heet. Kijkt ze me verontwaardigd echt zo aan van are you serieus?! We hebben elkaar nog niet zo lang geleden daar en daar ontmoet.

    Crap crap crap denk ik dan

  41. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    pret (26 april 2019),Sjeufke (25 april 2019)

  42. #125
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 06:03
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    In een tijdsbestek van een kleine 2 weken heb ik Finca Erotica drie maal bezocht, en ik moet zeggen dat de club mij meer dan bevalt met een absoluut geweldige line-up (oa veel bekenden uit (ex-)LR en PSR)
    Alle meiden die ik heb gehad (12 kamertjes met 7 verschillende meiden) waren niet alleen slank en bloedmooi, maar ook qua service uitstekend.

    Ivm de veelvuldige ritjes van de veegwagen door mijn recente bijdrages aan het forum voel ik mij niet geroepen in detail te treden over de meiden.
    Daarom zal ik me beperken tot enkele positieve en negatieve aspecten van de club

    positief:
    - zeer goede lineup van veelal slanke roemeentjes
    - zeer goede service bij mijn 7 kamergenotes, waarvan ik er met een 6 keer op kamer ben geweest.
    - zeer schappelijke entree van € 35 voor 14:00
    - ontbijt voldoende
    - vriendelijke bediening van Julia aan de bar
    - weinig opdringerige meiden
    - voldoende parkeergelegenheid
    - prima kamers
    - prima hwp, sauna en zwembad

    negatief.
    - claimgedrag van ligbedden buiten doordat er handdoeken over de ligbedden worden gelegd
    - soms lang wachten bij uitgifte handdoeken
    - overdaad aan arabieren
    - rijen bij uitgifte avondeten anders dan BBQ
    - drukte in sauna

    Al met al voor mij de beste club die ik in 2019 heb bezocht.

  43. Onderstaande 16 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 juli 2019),b77 (26 juli 2019),biged (26 juli 2019),billclinton ( 6 september 2019),brombeerzuid (26 juli 2019),ButtinSky (26 juli 2019),cavediver (26 juli 2019),forgetskinnyletsgetfatty (26 juli 2019),gignnl (26 juli 2019),Husky (26 juli 2019),ju52 ( 5 maart 2020),mechelen (28 juli 2019),peterp095 (26 juli 2019),PPan ( 9 augustus 2019),rmjhexe (26 juli 2019),Wijze grijze (26 juli 2019)

 

 
Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:13.

Diamond 468*60