Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 265
  1. #51
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    Correctie op mijn verslag:

    "Een dag daarvoor hotel "Geno" in Rothar geboekt, zeven kilometer van Lohmar".
    Moet zijn:
    Een dag daarvoor hotel "Geno" in Rosrath, zeven kilometer van Lohmar.
    Erg goed hotel, ben er nu 2x geweest, super!

  2. Onderstaande leden hebben palimo bedankt voor deze bijdrage:

    mrourke (25 mei 2015)

  3. #52
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aribaba Bekijk bericht
    Correctie op mijn verslag.
    Moet zijn:
    Een dag daarvoor hotel "Geno" in Rosrath, zeven kilometer van Lohmar.
    Dan zou ik nog een kleine correctie toepassen :wink:, Rösrath als plaatsnaam!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #53
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    Dank u Grote30,

    U heeft gelijk Rösrath met umlaut maakt wel degelijk verschil. Ik ging afgelopen weekend na mijn bezoek aan Residence ( ja, ik was weer in hetzelfde hotel) met de trein van Rosrath naar Koln. Kaartje bij de automaat voor de heenweg was geen probleem. Koln werd gevonden ook zonder de o met umlaut als plaatsnaam in te tikken?

    Op de terugweg vanaf Koln hauptbahnhof was het een ander verhaal. Ik had er helemaal niet aan gedacht dat Rosrath met een umlaut werd geschreven. Dus ik tik als bestemming gewoon Ro, maar plaats Rosrath werd niet gevonden. Kon de naam ook niet verder afmaken omdat er verder geen plaatsnamen (met station) schijnbaar zijn in die context.

    Nou daar snapte ik niets van, ik moest er even van naar de wc, die was gelukkig dichtbij. Eenmaal terug bij de automaat had ik een ingeving laat ik eens op het heenkaartje kijken, en jawel daar ontdekte ik de umlaut op de ö, Problem fixed!

    5 minuutjes wachten op de trein, 20 minuutjes later weer op het kleine stationnetje van Rösrath, en in de auto op weg naar Elsdorf.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Dan zou ik nog een kleine correctie toepassen :wink:, Rösrath als plaatsnaam!

  5. #54
    Geregistreerd
    15 mei 2015
    Last Online
    2 februari 2024 @ 06:11
    Berichten
    30
    Discussies
    0
    Thanks
    57
    Thanked
    41 in 11 posts

    Standaard

    hoi, ik was er afgelopen donderdag ... mss ligt het aan mij maar ik ben alvast GEEN fan ...

    Ik had de pech dat het net 'dessous'-dag was ... Jammer, nergens te bespeuren op de website (ik kon toch gewoon 'anrufen') ... Want ik ben echt een liefhebber van FKK ...

    De 'finca' is wel oké, daar niet van, het personeel ...tjah ... kan veel beter want als klant voel je gewoon dat je eigenlijk voor hen een lastpak bent ...

    De line-up ... ik vond de dames wel oké, er zaten een paar toffe en tegelijk knappe madams bij maar toch, opnieuw ... laten we eerlijk zijn ... in NRW zijn we veel meer gewoon !!!

    Toegekomen om 11.30h, terug vertrokken om 16.30h ...

    Ik kom niet meer terug ...

  6. #55
    Geregistreerd
    15 december 2008
    Last Online
    7 januari 2017 @ 01:15
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    27 in 10 posts

    Standaard

    vandaag weer eens bij de finca binnengewipt. het blijft toch een van mijn favorieten tenten, jammer dat het zo ver weg is. het was druk veel dames, ook veel ijsberen, zelfs de parkeerplaats van de naastgelegen super stond vol. in de loop van de middag binnengekomen, lekker liggen zonnebaden bij het zwembad. sfeer gezellig, fijne muziek waarvan ik de meeste nummers wel kon meezingen. BBQ was voortreffelijk, salade, pasta, aardappelsalade, frietjes en een paar soorten vlees. gewoon echt goed. ik had al een paar meisjes gespot waar ik al trek in had. toen ik even naar binnen liep voor een colaatje zag ik een oosterse aan de bar zitten. mijn eerste idee was: japanse. het had de tweelingzus van een japanse vriendin van mij kunnen zijn. ik stond lokaal meteen te steigeren, ik val nu eenmaal op aziatische vrouwtjes. maar voor ik bij haar was, was ze er al met een ander vandoor. dan maar even wachten. dat loonde, ze wilde even pauze, wat eten, een sigaretje en toen was het mijn beurt. niet japans maar thais, wat een geweldige meid. lief, prachtig lijf, na een aarzelend begin diep zoenen, gfe compleet. diep pijpen en ze gaat helemaal los als je haar tussen vagina en anus likt. ik rij er graag nog een keer naar toe, al is het een takkeneind rijden. vraag me niet hoe ze heet, het klonk erg oosters en binnen vijf minuten was ik haar naam al weer kwijt. het helpt wel als je haar zoekt dat ze de enige aziatische is die ik daar ooit heb gezien.

  7. Onderstaande 9 leden hebben sitra bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (29 juni 2015),ButtinSky (28 juni 2015),dbd67 (29 juni 2015),Don Rudo (28 juni 2015),MiniME (29 juni 2015),palimo (29 juni 2015),satanic surfer (30 juni 2015),seksenfun (29 juni 2015),Wentelt Eefje (29 juni 2015)

  8. #56
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    @ Sitra: de naam der Thaise dame zal hoogstwaarschijnlijk Lucy zijn...jong, knap, redelijk nieuw in het vak enzo...

    Voorts is F.Erotica uiteraard een uitzondering dezer tijden in saunaclubland, namelijk een club waar nog een goede nationaliteitsbalans heerst. Somtijds een groepje zwarte dames al zijn de Ghanese "drielingen" nog zelden da. Enkele Russische en Poolse dames, een Thaise, Tsjechische, Sloveense, godbetert een Jamaicaanse en ga zo maar door. Enkel GT kan wedijveren aangaande de nationaliteitenspreiding percentueel. Voordeel van de Duitse dames in FE is dat die géén extra's vragen voor TZ , doch dat zijn uiteraard al jarenlang geruchten in da Fickfactory...my ass . Tja. Zoals al eerder aangehaald vooral zondags een prima alternatief, prachtig relaxen aan het zwembad, veel Stammgasten en een stevige damesbezetting. Voor liefhebbers van nét meerderjarige snollen die niks kunnen of willen aanbieden dat boven het syndicaal aanvaardbare level ligt: beter wegblijven en honkvast rondom de grensgrootclubs blijven hangen. Voor liefhebbers van een redelijk hoog gemiddeld servicelevel, vergelijkbaar met Babylon zeg maar ongeveer in een veel mooiere setting en met een variantrijkere line-up best een alternatief. Ook behoorlijk wat "oudere" dames, anfang30 zeg maar of ende20 die zeker voor ervaren ijsberen over voldoende serviceskills bezitten. Kan me vooralsnog geen enkele sofsessie voor de geest halen tijdens m'n bezoekjes aldaar, die zijn niet zo talrijk doch los daarvan geen evidentie anyhowkens. Een handvol solide standaardsessies, een dik handvol bovengemiddeld en een handvol exquise sessies die tegen toplevel aanschurken of die overstijgen. Voorwaar geen slecht gemiddelde. Jammerlijk genoeg sinds kort een andere Empfhangsdame doch dat mag voorts de pret niet al te veel drukken, die valt niet meer te neuken ... As mentioned before, een prima alternatief voor degenen die nog dom genoeg zijn om herhaaldelijk richting Hessen te kachelen. Effe stoppen bij FE bespaart kilometers, billigere Eintritt en een hoger servicelevel plus beter eten enzo...zomaar een ideetje voor non-afficionado's van 18-jarige poppetjes waartussen zo om het dozijn ns eentje tussen zit die écht iets verheffends kan

    Helaas kan ik u geen namen van dames en beschrijvingen mededelen, dat zou wel een erg persoonlijke aanpak zijn die niet wordt geduld eventueel... Find out for yourself kiddo's
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  9. Onderstaande 8 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    dbd67 (30 juni 2015),Don Rudo (30 juni 2015),Oudebelg ( 3 juli 2015),pipette ( 1 juli 2015),potentebeer (30 juni 2015),RAUL7 ( 2 juli 2015),Sjeufke (30 juni 2015),Wentelt Eefje (30 juni 2015)

  10. #57
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    @Sanatic surfer,
    Bedoel jij Thaise Lucy uit voormalig HP? Die kan het niet zijn, die werkt in een massagesalon heb ik uit betrouwbare bron.

    Het zou Een Thaise uit Residence kunnen zijn die zich daar ik geloof Joyce noemde. Een mooie vrouw trouwens, waar ik nog wel een eindje voor om wil rijden.

    Wat betreft het culinaire niveau moet ik jouw mening ten volle beschamen. Ben ik het niet mee eens. Maar binnenkort ga ik ook dat nog eens een keer uittesten.

  11. #58
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Nope Aribaba, niet Lucy ex-HP, knap en jong zijn nou niet meteen descriptieve lettercombinaties die ik met haar verbind...Sla me dood waar die is, zal me ook geen meter boeien. Of het Joyce uit Residenz is kan ik niet beamen noch ontkennen aangezien ik haar niet in PSR heb gezien voorheen (kom daar hoogstzelden). De BBQ was uitermate lekker vond 'k, is maar een meningkje...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  12. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    palimo ( 3 juli 2015)

  13. #59
    Geregistreerd
    12 juli 2009
    Last Online
    6 september 2022 @ 00:21
    Berichten
    123
    Discussies
    1
    Thanks
    163
    Thanked
    280 in 57 posts

    Standaard

    Hallo,

    letzten Sonntag habe ich der Finca nach dreijähriger Abstinenz mal wieder einen Besuch abgestattet. Eigentlich schon komisch, das ich den Club, der meinem Wohnort am nächsten liegt, so ignoriere.

    Dabei halte ich die Finca durchaus für besuchenswert. Es ist zwar ein kleiner, aber gerade im Sommer durchaus recht schöner Club mit einem feinen Außengelände. Denke mal, das es an den vielen tollen großen Clubs wie Sharks und Co. liegt, aber auch an der oftmals doch recht bescheidenen Mädelsauswahl und Optik . Die war vor drei Jahren schon bescheiden, und nun auch wieder...

    Damals gab es mit Ruby aber noch ein absolutes blondes Highlight, was nun nicht mehr der Fall ist. Ganze zwei Blondinen konnten mir halbwegs zusagen, wobei ich Roxana für die interessantere hielt.
    Mit diesem rumänischen Teenygirl verbrachte ich dann auch meinen einzigen Zimmergang. Dieser war o.k., wenn auch nicht mitreißend. Und da das Mädel nicht küsst, dauerte er auch nur eine halbe Stunde.

    Ansonsten stand der Tag im Zeichen von Wellness, Relaxen und ausspannen. Und da das Wetter richtig schön war und damals auch noch nicht so heiß wie an den letzten Tagen war, hat das richtig gutgetan. Wie geschrieben hat die Finca ein sehr schönes Außengelände mit Pool, später wurde dort auch gegrillt. Auch dafür ein Kompliment: Es gab leckere Steaks und Hähnchenschenkel, dazu Pommes und diverse leckere Salate.

    Drinnen gefällt mir besonders der Whirlpool sehr gut. Positiv auch das sehr angenehme Publikum, wobei ich allerdings nicht weiß, wie dieses in den späten Abendstunden ist.

    Negativpunkte in der Finca sind einmal die zu geringe Anzahl an Zimmer (selbst Sonntagnachmittags gabs da Wartezeiten) und die einfach viel zu dunklen Lichtverhältnisse im Hauptraum. Dazu wie geschrieben die Optik vieler Mädels.

    Als Fazit bleibt: Ein kleiner, aber recht feiner Club in der Provinz, der im Sommer durchaus besuchenswert ist. Und in der Happy Hour (bis 14 Uhr und ab 22 Uhr abends) mit 35 Euro Eintritt auch recht preiswert. Ob er jedoch auch den Normaltarif von 50 Euro wert ist, stelle ich zumindest mal in Frage angesichts doch recht bescheidener (vor allem optisch) Mädelsauswahl und angesichts der Tatsache, das selbst Spitzenclubs wie GT und Sharks nur unbedeutend teurer sind, dafür aber gerade vom Line-Up her um Welten mehr bieten.

    Gruß vom
    Blondinenschatz

  14. Onderstaande 5 leden hebben Blondinenschatz bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (25 juli 2015),dbd67 ( 6 juli 2015),Picasso 1 ( 5 juli 2015),Wentelt Eefje ( 5 juli 2015),Willi69 ( 4 juli 2015)

  15. #60
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Zo af en toe heb je de behoefte om eens wat nieuws te zien, weer eens een nieuwe club met nieuwe gezichten. Natuurlijk komt het uiteindelijk grotendeels weer op het zelfde neer maar je hebt in ieder geval weer eens kans op een verrassing. Het is niet eens dat ik de andere clubs slecht vind, maar elk weekend GT of YY gaat ook vervelen. Zeker bij het laatste bezoek aan GT mistte ik toch wel een beetje de spanning/opwinding die bij een clubbezoek hoort. Vanzelfsprekend is dat niet meer zoals het is bij de eerste bezoeken, maar als het onderhand hetzelfde voelt als een bezoek aan een supermarkt is het wel een beetje jammer.

    Enfin, na recente eerste bezoeken aan Planet Eden en PSR viel m'n oog nu op Finca Erotica in Dierdorf. Een best eind rijden voor mij, maar in combinatie met een overnachting in Kaarst leek het me wel te doen. Daarbij had ik maandagochtend vrij genomen maar was die afspraak vervallen, dus ik had alle tijd zondagavond om het wat later dan normaal te maken.

    Zondagochtend iets na 11 bij ISA in Kaarst weggereden, alwaar bij LR de eerste Hollanders al aan de deur stonden, en in een klein uurtje de 113km oid naar Dierdorf afgelegd. Nu ben ik an sich een fervent autorijder, geef mij een goede auto en een flinke autobahn en ik heb het best naar m'n zin maar wat zijn Hollandse vakantie-automobilisten toch een stel secreten. Het zou me niet verbazen als er een speciaal plekje in de hel is gereserveerd voor Nederlandse caravan&camper-bestuurders. Dat je je verlaagd om met zo'n onding op vakantie te gaan is één, iedereen maakt fouten, maar blijf in godsnaam gewoon rechts rijden en hinder de rest van de wereld niet met je ellende.

    Maar goed, Finca Erotica dus. De entree was 35 euro, dit is het happy hour van 11 tot 2. Voor wat je krijgt voor dat geld mag je niets zeggen, het ontbijtbuffet was niet bijzonder maar wel degelijk en smakelijk. Tussendoor is er een cake-buffet en tussen 5 en 6 is er een dinner-buffet. Bier is volgens mij excl. bij happy-hour, maar ik had geen behoefte aan alcohol dus dat weet ik niet zeker. D'n Deef liet het wel breed hangen zondag en besloot ook drie euro extra te lappen voor een badjas, Hessen-dress vind ik geen noodzaak.

    De club zelf is een oude loods of fabriekspand (gok ik) wat verbouwt is. Het is binnen netjes maar ik vind het persoonlijk wat oubollig eruit zien. Ze hebben er een Romeins thema ingevoerd met alle nodige tierelantijntjes. Aan mij niet zo besteed, maar alles is wel verzorgd. Bar, restaurant is één grote ruimte, aan de ene kant is er een boven een kino aan de andere kant boven een kamer, aan die kant is er beneden ook een sauna en whirpool. Andere kamers zijn beneden aan de zijkant. Drinken haal je aan een grote ronde bar min of meer centraal in de hal, de barvrouw die er zondag stond mag je gerust een klein half uurtje onder water houden in het zwembad, ze zou er niet onvriendelijker op worden. Er is namelijk ook een flinke tuin met zwembad, met genoeg ligstoelen en dergelijke. Helaas hadden ook hier de dames pleinvrees en voelden ze zich comfortabeler binnen achter het glas tussen de rook. Al werd het later op de dag wat regenachtig en was buiten zitten ook niet zo interessant meer. Wel leuk vond ik dat de dames-kleedkamer aan de zijkant bij de heren is en je vanuit de bar kunt zien wie er binnen komen lopen. Als je een goed plekje vind kun je op het gemak een beetje in de gaten houden of er wat interessants binnen komt schuiven bij binnenkomst.

    Qua dames viel het me op dat het gelijk al vrij aardig qua aantal was. Ik schat dat er om 12 uur al een dame of 25 binnen liep en dit uiteindelijk op liep tot een 40/50 stuks. Ik begreep later dat dames die vanaf 2 uur komen moeten blijven tot 4 uur 's ochtends, dames die vanaf 11 uur oid aanwezig zijn mogen stoppen om 7, 8 of 10 uur. Een goede motivatie om op tijd aanwezig te zijn dus. Optisch vond ik het gemiddeld vrij behoorlijk, de ondergrens lag ook wel iets hoger dan in sommige NRW clubs maar ik mistte enkele drop-dead stunners. Teminste, missen, ik heb ze niet gezien. Toch vond ik de line-up al met al zeer behoorlijk, ik had ook het idee dat er nog best wat Duitse dames rond liepen en ook nog wat andere nationaliteiten buiten het Roemeens contingent. Er werd wat gejaagd maar geenszins storend, al kreeg ik van een paar dames de sleutelvraag nog sneller dan dat ik uberhaupt al hallo had kunnen zeggen. Een Roemeense die me wel aansprak was Claudia maar die kwam een praatje maken op het moment dat ik zat te wachten op een andere dame. Overigens is de club FKK, ik weet niet of dat alleen zondag is, of altijd, maar het was voor mij een leuke verrassing.

    Maar wat er ook rondliep, voor mij persoonlijk kwam het hoogtepunt rond 2 uur binnen lopen, voor mij keurig op schema als dat de lust begon te komen maar ik nog geen keuze had gemaakt. Ik zat aan de bar alle opties een beetje af te wegen toen ik opeens een Aziatische dame binnen zag komen lopen. Na een beetje schaamteloos staren kwam ik tot de conclusie dat ze Thai moest zijn en Boedha was me gunstig gezind want ze kwam linea recta op me af lopen en liep naar de kruk naast me aan de bar. Dit had ongetwijfeld niets te maken met mijn gestaar en de hongerige blik in m'n ogen. Ze keek me glimlachend aan, ik gooide de beste openingszinnen die ik paraat had er tegenaan 'Hallo. Wie gehst?' En ik zag onmiddellijk het verpletterende effect daarvan. Na een praatje excuseerde ze zich en ging ze even ontbijten en roken. Ter verduidelijking van territorium en claim zette ze haar tasje recht voor me neer op de bar en zei dat ze zo terug was.

    Tsjah....Thaise dames...wat kan ik zeggen, ik denk dat ze voor mij een even grote aantrekkingskracht hebben als Picasso1 een afkeer heeft voor Roemeense dames. Vanaf m'n eerste trip naar Thailand ben ik er voor gevallen en er is voor mij geen weg meer terug, hoe leuk het in de clubs ook is en kan zijn, voor mij ligt het echte werk op 12 uur vliegen. De clubs zijn een bezigheid tot de volgende reis, een hele leuke bezigheid, dat dan weer wel. Ik vind het dan ook altijd bijzonder leuk en interessant om een dergelijke dame te treffen. Ze noemt zich overigens Lucy (ik zag later ook dat SS ze al noemde hierboven), woonachtig in Frankfurt en ze zei 18 of 19 te zijn. Het kan een jaar gesmokkeld zijn maar het zal niet heel veel schelen. Nu zou Lucy in Baccara in Bangkok geen ster zijn maar ze was absoluut de moeite waard. Zeker hier in het Duitse clublandschap is ze voor mij een prachtige verschijning.

    Terug van het roken komt ze me opzoeken aan de bar en zitten we een tijdje te keuvelen, ze spreekt geen Engels, wel Duits en redelijk Thai. Ze is wel in Thailand geboren maar al jong naar Duitsland gekomen. Ze was verbaasd dat ik (goed) gokte dat ze niet uit Issaan kwam Logischerwijs stuur ik haar uiteindelijk om een sleutel en we hebben de kamer boven de whirpool, het enige minpunt daar is dat er een bewegingssensor op de verlichting zit, dus je moet behoorlijk in beweging blijven om niet in het donker te vallen. Het samenzijn met Lucy was verder helemaal top, zonder moeite en stress, met een hele goede klik en het volledige servicepakket. Zou ze in een grensclub werken was dit de eerste kamer geweest van velen, nu zal het door de afstand een sporadische geweest zijn en blijven spijtig genoeg. Uiteindelijk na een 3 kwartier van de kamer gegaan, een uitermate bevredigende pot sex gehad maar wegens vermoeidheid door een te korte nacht en een overdaad aan sex op zaterdagavond zag ik geen brood in ronde 2. Aftersales aanwezig daar waar mogelijk, verder geen kwaad woord over deze dame.
    Indien mogelijk, HHG : 100%

    Na het douchen terug in de bar was ik eigenlijk gesloopt. Het was door het weer vrij benauwd in de bar en de vermoeidheid sloeg zwaar toe. Uiteindelijk besloot ik om even plat te gaan op een ligbedje bij de whirpool om zo een beetje rust te pakken. Een uurtje later was er wat beroering in de bar, de Duitse beren werden gevoederd en trokken massaal ten aanval op het buffet. Het was een grill-buffet en hoewel het er niet slecht uitzag had ik net wakker nog totaal geen trek. Kijkend op de klok overwoog ik m'n opties, hier nog een aantal uren blijven hangen en dan direct door naar huis of in de auto stappen en nog een pit-stop maken in Kaarst. Overigens ook niet voor het eten, laat dat duidelijk zijn, maar in Kaarst kon ik me met andere zaken nog wel even vermaken op de zondagavond. Wat me deed besluiten in de auto te stappen was dat ik op dat moment het (in mijn ogen) één na leukste meisje van de club richting kamer zag vertrekken. Circa half 6 stapte ik weer in de auto om een uurtje later weer in Kaarst uit te stappen.

    Dus, uiteindelijk een 5 uurtjes binnen geweest, prima ontbeten en een geweldige kamer gehad, avondeten gelaten voor wat het was. Lag FE in dezelfde afstandrange voor mij als GT/YY/LR/etc... ging ik er vaker komen, absoluut. Zeker met het happy hour tarief voor 35 vind ik dat ze een hele fatsoenlijke inkom hebben die we in de grensregio eigenlijk al niet meer gewend zijn met alle 60 euro clubs. Echter, gezien de afstand zal het een uitzondering blijven of alleen een optie zijn in combinatie met een tripje naar Frankfurt. Wat je vaker leest, je hebt maar één dame of één kamer nodig om een clubdag goed te maken, maar zelfs als ik voorbij die kamer met Lucy kijk vond ik FE nog steeds de moeite waard om eens langs te rijden.

    En volgende week? Nou ja. Dan zit ik weer te klagen in GT zeker.

  16. Onderstaande 16 leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (13 juli 2015),Ascari ( 1 augustus 2015),biged (15 juli 2015),boo (10 november 2015),ButtinSky (24 juli 2016),cassenoisette (13 juli 2015),dbd67 (14 juli 2015),goei1163 (19 augustus 2015),grundig (15 september 2015),hasta la pasta (13 juli 2015),Knabbel (13 juli 2015),Nedlovefkk ( 9 februari 2016),noglangnietuitgewandeld (12 november 2015),palimo (13 juli 2015),seksenfun (14 juli 2015),Wijze grijze (14 juli 2015)

  17. #61
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:31
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Het was alweer drie dagen geleden. Nu is er voor zover mij bekend nog nooit iemand doodgegaan door te weinig seks, maar ik heb weinig zin om de eerste te zijn. Ik zat in een of ander achterlijk gat in de buurt van Frankfurt, en keek eens om me heen. Mogelijkheden genoeg. Finca Erotica was niet het dichtst bij, maar nog wel aan te rijden. En die club heeft een goede reputatie wat de service van de dames betreft. Op een of andere manier was het er nog nooit van gekomen. Dus besloot ik mijn vrije zondag in het pittoreske Dierdorf door te brengen, zodat ik weer een clubje kon afvinken op mijn allengs langer wordende lijst.

    Om een uur ’s middags binnen voor Happy Hour tarief, en er was al een heel aardige line up. Best veel mooie meiden op een enkeling na. Bij de eerste slok aan de bar had ik meteen de eerste onvermijdelijke Hallowiegehts bij me te zeiken. Een blonde Bulgaarse die uit Living Room zei te komen. Zal best, ik ken ze daar niet allemaal. Maar als je het niet erg vindt, ik ga niet met de eerste Hallowiegehts op de kamer. En als je het wel erg vindt, ook niet. Eerst maar wat genuttigd van het ontbijtbuffet, meteen een mooie positie om de kut uit de boom te kijken.

    Daar viel me een meid op met kort roodbruin haar, een vriendelijke uitstraling, mooie tieten en een kont om een moord voor te plegen, werkelijk magnifiek. Ver achteruit stekende ronde billen, perfect gevormd, je zou er zo je tanden in zetten. Mijn handen jeukten. Ze stond met een paar andere meiden te praten. Ik sloop er op af en liet heel subtiel mijn belangstelling blijken. Ze vatte hem, kwam bij me staan en stelde zich voor als Maira, uit Roemenië en dertig jaar. Aangenaam, ik ben Nlnu uit Holland en bijna twee keer zo oud. Dat viel wel in de smaak, ze vond iets oudere mannen wel prettig. Die zijn relaxter. Zullen we even ergens gaan zitten? We kozen een afgezonderd bankje, waar het gesprek al snel verstomde omdat de monden elkaar gevonden hadden. Haar handje vond iets onder de handdoek. Zal ik hem ook even begroeten? Aan zijn reactie te zien vond hij haar al net zo aardig als ik. We betrokken een kamertje en na een uitgebreide zoensessie, waarbij ik maar niet met mijn fikken van die zalige billen af kon blijven, zakte ze naar beneden en hapte de zwans naar binnen, voor een perfecte pijpbeurt. Heerlijk zacht, diep en langzaam. Ik nam haar even de maat, en liet zien dat ze nog twee vingerkootjes te kort kwam. Altijd een goede manier om er een echte deepthroat uit te persen, want dat beschouwen ze als beroepseer. Ze keek me eens extra ondeugend aan, en slokte hem weer naar binnen. Langzaam kropen haar lippen naar het schaambeen. Applaus. Ze zoog op haar dooie gemak een poosje door, rolde er een condoom overheen en klom erop. Ik legde mijn handen weer om die goddelijke billen en duwde ze op en neer over de paal. Intussen kreeg ik die lekkere tieten in mijn gezicht, en begon ze uit zichzelf weer te zoenen. We gingen nog even naar doggy, maar dat is mijn ding niet zo. Wel een mooi uitzicht op die mooie brede kont. Dan beter op de rug, en met een bil die aan alle kanten uit mijn hand puilde, stootte ik mezelf in een paar minuten al tongzoenend naar een waanzinnig hoogtepunt. Maira, echt een geweldige meid, super aardig en seks van wereldklasse.

    De club wat verkend, en geconstateerd dat de sauna lekker heet is. Het was met het relatief warme weer aangenaam in de tuin te zitten afkoelen na een hete sauna. Een klein zwembad is er ook, maar dat was dringend aan een schoonmaakbeurt toe. Verder waren er bouwwerkzaamheden in de tuin, want op sommige plekken waren de tegels opgebroken. De rokers hebben een apart gedeelte, en daar zijn de meeste dames te vinden. Ik ging daar wat zitten lezen op een van de bankjes, en kreeg weer eens bezoek van een nogal ongemanierde Hallowiegehts. Een van de weinigen met overgewicht nog wel. Zeg ik zit even te lezen he. Waarom? Omdat ik daar zin in heb. Verongelijkt trok madam zich terug. De rustbanken achter de whirlpool zijn schijnbaar de enige animatievrije zone. Daar een poosje liggen luieren en eens op zoek gegaan naar de volgende.

    Op een bankje waar je langs moet als je naar de lockers gaat, had een vrij lange meid zich strategisch opgesteld. Telkens groetend, maar niet op een opdringerige manier. Uiteindelijk maar eens een praatje gaan maken. Andrea was half Russisch half Bulgaars. Rustig wat zitten praten, en toen de sleutelvraag kwam toch zekerheidshalve gevraagd of ze wel zoende. Eigenlijk overbodig in deze toko, zo zou blijken. Wacht even. Ze poetste de lippenstift weg en het volgende moment had ik een tong van een kilo in mijn waffel zitten. Ik was er gewoon even beduusd van. Kijk, now we’re talking. Het werd het kamertje achter de massageruimte, maar dat was niet de beste. Een deur die slecht sluit en telkens openzwiept vanwege de tocht vanuit het open raam. Dan pleur je het raam dicht, maar dan is het binnen de kortste keren stervensbenauwd in dat kot, want je ligt er met een Russisch zoenkanon te neuken. Het zweet gutste ons van het lijf toen ik de boel bij haar ingeleverd had. Als het nog langer had geduurd, dan hadden we allebei aan de zuurstof gekund.

    De recuperatietijd opgevuld met wat wellnessen en uitrusten. In de loop van de middag kwamen er meer en meer dames bij, en daar waren een paar hele mooie exemplaren bij. Het animeren viel nu wel mee, want het aantal gasten was ook behoorlijk toegenomen. De minst aantrekkelijke meiden ontpoppen zich dan automatisch tot de meest irritante Hallowiegehtsen, maar ze waren ver in de minderheid. Aan de bar nog even met een meid zitten praten die uit GT gekomen was. Niet eens zo aantrekkelijk, ik meende dat daar toch de beste line up was? Niet op haar avances ingegaan, want ex gttjes ik heb er weinig fiducie in. Bovenaan de trap is een Erotikkino. Kan geen kwaad om daar eens een blik in te werpen. Die installatie is lang niet in orde, want het beeld was zo vaal als de pest. Daar mag de technische dienst wel eens naar komen kijken. Heel vaag waren er nog een paar copulerende lichamen waar te nemen.

    De meid die ik in de ingang van de kino in de armen liep was in ieder geval een stuk minder vaag. Maya sloeg het Hallowiegehts cliché over, maar wilde alleen wel mijn naam weten. Snap ik, ik weet ook graag met wie ik neuk, de verdere achtergrond is eigenlijk van geen belang. Wat wel van belang was, was het feit dat ze het nodig vond om in de ingang van de kino minutenlang op mijn tong te gaan zuigen. Het hele kot was geblokkeerd door haar actie. Laten we er hier maar bij gaan liggen, dat lijkt me praktischer. Maya was een lekkere meid, en ze lustte er wel pap van. Haar billen waren niet zo geweldig als die van Maira, maar ik had er de handen toch behoorlijk vol aan. Ze pijpte wel even lekker als Maira, maar kon hem niet zo diep hebben. Ik was eerlijk gezegd te geil en te gemakzuchtig om nog naar een kamer te gaan, laten we het hier maar afmaken. Maya ging op de rug en we neukten als gekken zonder ons ene moer van de naar binnen loerende drooggeilers aan te trekken. Ondanks het halfdonker moet onze show een stuk spectaculairder zijn geweest voor de heren dan die pornofilm, want toen de klus geklaard was, waren de vage schimmen op het scherm zelfs niet meer als seksende koppels te herkennen.

    Tegen zessen wordt het avondbuffet opgediend, en daar wilde ik nog wel even gebruik van maken. Ik constateerde dat veel gasten zich al ver van tevoren buffettechnisch opstelden door tafeltjes te bezetten. Inderdaad, het eerste half uur was het een drukte van belang in de eethoek. Even afgewacht tot de chaos wat geluwd was, en mezelf tegoed gedaan aan een degelijke Duitse gutbürgerliche Küche. Hierna liep het dagje Finca weer ten einde, maar ik kan er met genoegen op terug kijken. De club op zich is best in orde, maar de hoofdzaak is toch wel dat er sextechnisch veel te halen valt. Ik heb er in ieder geval drie geweldige meiden geneukt, en kom nu tot de ontdekking dat ik dit veel eerder had moeten doen. Ook in Dierdorf ben ik na vandaag noglangnietuitgewandeld.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  18. Onderstaande 15 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    biged (16 november 2015),Bluebear (15 november 2015),ButtinSky ( 2 december 2015),dbd67 (15 november 2015),Flurkman ( 1 december 2015),gignnl (17 november 2015),licky luke (15 november 2015),MiniME (16 november 2015),palimo (16 november 2015),Patjax (16 november 2015),satanic surfer (30 november 2015),Sjeufke (15 november 2015),Sphinx (16 november 2015),Wentelt Eefje (17 november 2015),Wijze grijze (15 november 2015)

  19. #62
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Effe een update dan met enkele vermeldenswaardige zaken eventueel voor sommigen:

    * Lucy, de kleine Thaise wervelwind is sinds kort werkzaam in PSR...een verlies voor Finca. Eventueel wel ´n reden om na erg lange PSR-geheelonthouding nog ns richting Lohmar te karren.
    * line-up relatief richting Roemeens-dominant opgeschoven, geen Chokomaus gespot
    * zowat de drukstgefrequenteerde sauna in saunaclubland, ken géén toko waar dusdanig veel heren in het zweethok rondhangen.
    * tijdens WE-avonden erg druk naar verluidt, dames waren behoorlijk uitgeput gister dixit enkelen van hen.
    * 1 prima sessie met een Roemeense ervaringsdeskundige en 1 bovengemiddeld met een alleraardigst Duits moppie.
    * enkele verhuisminimeldingen: 3 uit Samya/Mondial overgestapte dames..ook in Finca weinig verrassend enkele Sharkstransfers en voorts 1 Magnumdame die anoniem wenst te worden getransfereerd, bij deze dus.
    * Fazit: mits een beetje Ahnung valt er wel wat te ritselen in Finca...
    ss scoort dus slechts een minimaal aantal mopperpunten, excuus.
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  20. Onderstaande 6 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    biged (11 december 2015),Dalton (30 november 2015),dbd67 (30 november 2015),noglangnietuitgewandeld (30 november 2015),palimo ( 2 december 2015),Sjeufke (30 november 2015)

  21. #63
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ook op zondagnamiddag zat de keet vol .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  22. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (30 november 2015)

  23. #64
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    I know, goed bezocht is ietwat accurater...Jou heb ik overigens niet gezien zondag in FE
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  24. #65
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard

    Verandering van spijs doet eten, zeggen ze. Dus hebben mij partner in crime en ik maar eens de meer dan 200 km naar deze club overbrugt.

    Het ontvangst was meer een sleutel en handdoek in je handen geduwd krijgen en zoek het zelf maar uit. Nadat we onze kleren op een min of meer deftige manier in de veel te kleine lokkertjes gepropt hadden, konden we de club verkennen. An sich is de club best wel mooi en origineel ingericht. vriendelijk personeel aan de bar, handdoeken haal je aan de receptie, er is een lekker warme whirlpool en een leuke sauna, beiden eigenlijk zo gelegen dat je contact met de bar behoud. De tuin zag er ook mooi en groot uit en de kamers waren allemaal bijzonder sfeervol ingericht. Om de longen bij te kleuren was er een apart hoekje voorzien en niet te vergeten: er liep, net zoals in GT, een leuk poesje rond. (hiermee bedoel ik het vierpotige harige soort). Ik heb een zwak voor katten, dus ik tel dit als een pluspunt voor de club.

    Het was vrij rustig qua beren en je kon de stress bij de dames ruiken en voelen. Bijna vakantie en ze moeten nog naar huis vliegen (tickets zijn duur nu), kadootjes kopen voor de hele familie, ... Veel dames gaven aan op mij te wachten, ik repliceerde dat dat niet nodig was. Eentje accepteerde de duidelijke 'nee' na drie pogingen, maar bleef me wel de hele dag boos aankijken, een andere begon haar eerste poging met een uitgebreide servicetabel om tegen de vierde poging haar arme kindje in de strijd te gooien. Tussendoor had ze echter mijn partner in crime al beledigd door te veronderstellen dat hij enkel daar was om te slapen en kijken, dus haar kansen waren sowieso al nihil.

    Een sympathieke Hongaarse bood me aan om een dame naar mijn smaak te gaan zoeken voor mij nadat ik al een hele tijd wat doelloos aan het brubbelen, drinken en dwalen was. Maar ik zoek toch liever zelf. Uiteindelijk een mooi naturel poppetje gespot, lief gezichtje, mooi lichaam. Alle signalen dat het een sof zou worden, waren er, maar dan toch maar mee naar een kamer getrokken en na tien minuten geconcludeerd haar gezegd dat als ze zo'n hekel heeft aan haar job, dat we dan beter de activiteiten kunnen staken. Haar antwoord: 'ok'.
    De Hongaarse dame kwam even informeren of t leuk was en ik repliceerde dat mijn zin in elk geval wel over was.

    Later kwam één van de aanwezige dames naast me in de zetel ploffen. Haar algehele houding paste wat bij t sfeertje dat er die dag hing: algehele malaise. We raakten aan de praat en de Hongaarse dame kwam weer even langs en maakte de opmerking dat ik nu wel naast een lieve knappe dame zat. Ik beaamde dat, want we waren ondertussen ook al wat aan de praat geraakt en nadat ik voor mijn zetelgenote had vertaald wat haar collega en ik net gezegd hadden, drukte haar indrukwekkende boezem tegen mij aan en verdween haar handje onder mijn handdoek. Ze pakte het subtiel aan, dus 5 minuten later waren we in een ruime, leuk ingerichte kamer aan het stoeien. Na een uurtje van wederzijdse orale verwennerij, knuffels en wat billekoek, gaf ze aan dat 'als ik eens iets nieuws wilde proberen, dat anaal ook mogelijk was bij haar'. Vooral door haar veronderstelling dat het voor mij eens iets nieuws zou zijn, moest ik toch even lachen. Het inbrengen van een vingertje in dat kleine sterretje leerde mij al snel dat ze echt enorm strak was. Uiteindelijk belandden we in een positie waarbij ik naast het bed stond haar in haar keel te neuken en te kijken hoelang ze haar adem kon inhouden terwijl ze haar kontje vingerde. Toen draaide ze zich om en maakte aanstalten om mijn jongeheer, die droop van het kwijl gewoon zonder hoesje in haar kontje te steken. 'Want in de poep kan dat geen kwaad'. Wel in alle eerlijkheid: been there, done that. Maar nu maakte mijn erectie plaats voor een moraliserende preek, een lesje biologie voor deze jonge dame, een knuffeltje en een correcte afrekening waarna ik huiswaarts gekeerd ben.

    Domper op het einde, ik wordt soft (letterlijk en figuurlijk) Verandering van spijs doet dan misschien eten, maar t was eigenlijk dezelfde soep, maar in een ander kommetje.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 11 december 2015 om 10:02

  25. Onderstaande 8 leden hebben NB100 bedankt voor deze bijdrage:

    biged (11 december 2015),boo (11 december 2015),cavediver (11 december 2015),licky luke (11 december 2015),MiniME (11 december 2015),Nedlovefkk (11 december 2015),noglangnietuitgewandeld (11 december 2015),satanic surfer (12 december 2015)

  26. #66
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Ben er een maandje geleden voor de allereerste keer ook geweest. Vanuit Amsterdam is het ruim 300 km en dat is toch wel een behoorlijke rit. Maar ik had een klant in Limburg, moeders was een weekje de deur uit dus het moest er maar van komen. Was er iets voor 14.00 uur dus het HH-tarief van 35 euries.

    Ontvangst was inderdaad niet heel vriendelijk, maar dat vind ik niet het allerbelangrijkste. Kleedkamers zijn zoals de hele club eigenlijk een beetje gedateerd. Grappig is dat naast de mannenkleedkamers ook de vrouwenkleedkamers zijn, dus het is een hele tijd een heen-en-weergeloop van de meisjes. Finca is een echte FKK-club dus dat is best een leuk zicht !

    De club zelf is mooi en ruim ingericht, alles een klein beetje over de datum. Inde "tuinkamer" staan een aantal banken, daar kun je ook roken. in het midden van de club staat een grote, ronde bar.

    Het was nog vrij rustig, maar de meisjes hadden haarfijn in de gaten dat ik een newbee was. In het eerste uur kwam er zeker 5x een DVPje naar me toe om kennis te maken, maar daar bleef het dan ook voorlopig nog ff bij. Ik had de hele dag dus wilde me een beetje oriënteren wat er zoal rondliep. Nou: van alles wat ... dun, dik, blond, donker, rood, lekker, iets minder lekker. Het enige dat ik eigenlijk miste was een donker meisje, een thaise of een latina.

    Het eten is zeker goed te noemen en het personeel was verder heel vriendelijk. Uiteindelijk de eerste kamer gedeeld met Selena, een Roemeense krullebol die op de bank heel spontaan en vrolijk was. De pijpbeurt op de kamer was ook heel goed, maar daarna ging het een beetje bergafwaarts. Ze zat een beetje op de klok te kijken terwijl we nog geen 20 minuten op de kamer waren. Verder een lieve meid.

    Een beetje op de gokkasten gespeeld en zowaar was het geluk mij nu een keer gunstig gezind. Had al een tijdje mijn vizier gericht op een jong girl-next-door-type, maar ze was de hele dag alleen maar bezig met haar vriendinnen of andere zaken. Ik zit absoluut niet te wachten op keihard animeren, maar het is toch wel leuk als ze je af en toe ff aankijken. Uiteindelijk raakten we toch aan de praat en al snel lag ze in mijn armen. Zeker 20 minuten gepraat, Dora heette ze trouwens, en toen naar de kamer. Begon wat aarzelend maar na 10 minuutjes kwam ze echt los, het omgekeerde als bij Selena dus eigenlijk. Besloot er al snel een uurtje van te maken en dat vond zij ook wel een goed idee. Werd een fantastische belevenis waarbij we denk ik 3 kwartier vooral oraal bezig zijn geweest.

    Inmiddels was het zo'n 20.00 uur, nog een bakje koffie en een sigaretje. Dora kwam nog ff op schoot zitten en toen in zo'n 2 1/2 uur naar huis gereden.

    Morgen ga ik er weer heen. Omdat het zo ver weg is wil ik er wel een paar uurtjes kunnen blijven.

  27. Onderstaande 2 leden hebben boo bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk ( 9 februari 2016),satanic surfer (12 december 2015)

  28. #67
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch

    Een tijdje geleden wandelde ik nog met opzet om Finca Erotica heen omdat ik liever Selena niet meer wou ontmoeten. Dat hou je natuurlijk niet vol en is eigenlijk klinkklare onzin ook. Niet dat ik ambras met haar had, net omdat de klik veel te groot was om nog gezond te zijn.

    Bang om een slechte line up had ik niet. Orthodoxe Pasen valt immers pas binnen een maand (1 mei, op de Belgische Dag van de Arbeid dus). De line up op zich veel meestal nogal tegen voor mij, in het verleden. Mijn laatste bezoekje dat al dateert van 22 november vorig jaar verbaasde mij over de erg mooie line up. Ook vandaag was de line up geweldig. De ene mooie dame na de andere paradeerde voorbij. Bij binnenkomst (omstreeks 13:15) bulkte het al van de vrouwen. Nog maar erg weinig mannen. Later op de dag/avond (vooral) kwamen er meer mannen binnen en door het doorgevoerde promotietarief na tien uur 's avonds, hadden ook de dames van de avondshift (nog mooier) geen tijd om zich te vervelen. Tijdens de avondshift (omstreeks 18:00) kwam trouwens, gewoontegetrouw, Selena ook binnengewandeld. Het totale aantal dames schat ik op een 35-tal.

    Bij ontvangst werden we uitgenodigd voor het paasmenu. Dat was een leuke bijkomstige verrassing. Het zag er erg goed uit en smaakte ook erg lekker. Visschotels, vleesschotels, uitgebreide saladbar, verschillende lekkere broodjes, cider en lekkere gebakjes. Bij binnenkomst kreeg iedereen een chocolaatje overhandigd. Wel verbazend dat er bij de paasbrunch geen enkel paaseitje te bespeuren viel. Niet dat het we wat uitmaakte want paaseieren had ik al zat genoeg gezien en gesnoept de afgelopen dagen.

    Ook het avondeten was speciaal. Zo trof je op het menu onder andere asperges, lamsgebraad en verfijnde gebakken 1/4 aardappelen. Erg lekker allemaal. Ze hebben hun best gedaan. Stond nochtans niet aangekondigd als event. Een verrassing is altijd leuker.

    In de namiddag vooral genoten van het vrouwelijk schoon, ernaar kijken als een ouwe geilebok, ouwehoeren met mijn compagnie, brubbelen in de HWP, saunaatje pakken en tussendoor voldoende drinken en languit relaxt liggen. Ook zo wordt het snel tijd om aan het avondeten te beginnen. Er waren wel enkele dames even komen polsen. Daarvan zat de klik met Emma wel goed maar ik had, voor mij dan, mooiere dames in mijn hoofd en wist toen nog niet dat Selena vandaag aanwezig zou zijn. Ik wist wel dat ze normaal gezien maar tegen de avond opdaagt en hield er dus wel rekening mee dat ze nog zou kunnen komen. Twee andere dames waren enkel bereid om een up tempo fickje te geven en nog een andere zag tongzoenen wel zitten als het niet te veel zou zijn.
    Zo komen we bij een tweede indruk van de dames. De line up is stukken beter geworden dan pakweg enkele jaren geleden maar de servicebereidheid is evenredig naar beneden gedaald. Die indruk heb ik toch. Ik kan me niet herinneren dat enkele jaren geleden het in FE zo makkelijk was om op een vrouw te botsen die aarzelt bij de tongzoenvraag. Hetzelfde fenomeen een beetje als bij PSR. Jammer maar doorsnee genomen is het in FE nog een stuk makkelijker om een dame te vinden die ook graag tongzoent dan in die andere club in de nabijheid, Samya. Omwille hiervan zal ik dus zeker niet wegblijven bij FE. Overigens, telkens ik in FE ben, heb ik het er opperbest naar mijn zin. Die club heeft iets speciaals voor me maar ik kan eigenlijk niet exact zeggen wat precies. Gewoon, een gevoel.

    Vanaf net voordat ik wou gaan tafelen van het avondeten dat er lekker uitzag tot mijn vertrek stond FE eigenlijk in het teken van Selena, voor mij.

    Net voor ik wou gaan eten, krijg ik ze in het vizier. Meer nog. Ineens stonden we oog in oog voor mekaar. De laatste keer dat ik met haar op kamer was geweest, speelde er iets af dat ik liever niet had gehad. Na onze kamergang ging het daar nog halvelings over maar het werd niet concreet. Toch was het net omwille van wat gebeurd was dat ik dus halfweg februari nog om FE heenfietste. Het was enigszins blijven hangen en misschien ook wel bij haar. Zij kwam ineens van achter een hoekje en daar stonden we mekaar dan enkele seconden recht in de ogen te staren. Zij wandelde me voorbij, zonder iets te zeggen. Ik ging met mijn kompel in een sofa zitten. Toevallig over haar. Zij ging naast een goede vriendin zitten waar ik iets voorheen mijn interesse aan liet blijken. Het kan niet gekker voorvallen natuurlijk. Meteen begint Selena tegen haar te praten. Over mij? Wie zal het zeggen. Later op de avond zou Selena me laten ontvallen dat ze gestoeft had over mij tegen collega's. Ik liet mijn kompel nog weten dat ik het niet meer zag zitten om met haar op kamer te gaan. Soms kan de klik té groot worden. Soms wordt het dan gevaarlijk en laat je haar beter varen voor vele andere schoonheden.
    Tot mijn verbazing komt ze even later dan toch naast me zitten. Eerst gewoon naast me, gewoon babbeltje... maar al snel legt ze haar benen over mijn benen en legt ze mijn arm over haar schouders en zitten we knus tegen mekaar aan. Wanneer mijn lul stilaan begint te groeien, zonder dat er veel gebeurde, en het dus warm werd voor mij, kreeg ik het voor mekaar om even van haar zijde te wijken met als excuus (niet gelogen) dat ik eerst wilde gaan eten.

    Tijdens de maaltijd gaat het er natuurlijk nog over. Ik vind het mooier om na het eten niet weg te lopen maar naar haar toe te gaan en haar duidelijk te zeggen waarom ik niet meer met haar naar kamer wil. Van "weglopen" zou trouwens geen sprake zijn want ze stond al bij mij toen ik nog aan het tafelen was en was voorheen al enkele keren langsgeweest met de nodige vluchtige lieve aanrakingen. Blijkbaar kent ze me beter vanuit bed dan buiten bed want ze komt net voor mijn dessert vragen of ik altijd zo veel en lang eet. Ze bood haar poesje nog als dessert aan maar ik wou de rijstpap met kaneel.

    Na de kaneelrijstepap stond ze (allicht toevallig) ineens weer naast me. Beetje tegen mekaar aanwrijven en ze haalde ook al haar verleidingskunsten boven. Als er iets is waarvan ze weet hoe het werkt, is het wel verleiden. Gelukkig blijft ze op kamer dezelfde als buiten kamer. Ze voelt natuurlijk van alle kanten dat het lang nog niet zeker is dat ik (vandaag) met haar op kamer zal trekken. Omdat ze het op de man af vraagt of het ja of nee zal worden omdat ze (begrijpelijk) niet graag aan het lijntje wordt gehouden, zeg ik haar dat het niets zal worden. Dan denk je dat ze (kwaad of teleurgesteld) weg zal lopen, hop naar de volgende klant maar nee. Selena nodigt me uit om in een sofa wat te gaan bijpraten. Ik weet wel dat dat levensgevaarlijk is maar moet maar laten zien dat ik een man ben die niet enkel zijn lul volgt maar ook zijn verstand in zijn bovenkamer en dat ik een man ben die bij zijn beslissing blijft. Uiteraard begint het gesprek in de sofa met knus tegen mekaar aankruipen, onze lichamen in mekaar geweven, lieve geile woordjes van haar met haar haar door mijn gezicht wrijven én op een bepaald moment de vraag stellen of ze mag tongzoenen, terwijl ze met haar lippen maar enkele centimeters van mijn lippen verwijderd is. Vermits zo'n getongzoen een ongeschreven contract is om te gaan kameren, wou ik dat niet. Ondertussen had ik haar al verteld waarom ik beslist had om beter niet meer met haar te kameren. Ze probeert me van gedachten te doen veranderen maar dat pakte niet. Ik hield vol en op een gegeven moment moet een dame dan wel de biezen nemen. Mijn kompaan had haar (en mij) bezig gezien en had nooit gedacht dat ik bij mijn neen zou blijven. We ouwehoerden wat verder.

    Vlak nadat Selena weggegaan was, komt een andere dame bij me polsen. Ze kon dat niet weten maar een verkeerder moment kon ze niet kiezen. We lopen naar de bar en bestellen nog wat te drinken. Selena maakt nog twee rondjes langs de ronde bar, zonder mij ook maar één blik te gunnen. Mijn kompaan zei nog dat het wel zijn effect gesorteerd had. Ik zei dat het beter maar duidelijk kan zijn. Zoveel effect had het nu ook weer niet. Bij de derde ronde om de bar, zie ik in mijn ooghoeken dat ze weer op me afkwam. Ik zat dit keer niet comfortabel in een sofa maar op een barkruk. Op zo'n barkruk is natuurlijk, bleek, ook veel mogelijk. Ze begint met achter mij te komen staan en met haar haar langs mijn wangen te wrijven, mijn borstkas vast te pakken en mijn tepels lichtjes te pijnigen. Ze bijt ook lichtjes in mijn nek. Ze weet op dat moment heel erg goed wat ze doet want ze weet dat ik dat beide harder kan verdragen en zelfs graag heb maar dat laat ze hier in de bar met opzet achterwege deze keer. Ze kruipt even later op mijn schoot en begint me daar behoorlijk op te geilen. Daarstraks in de sofa had ik al een beetje voorvocht. Nu moest ik constateren dat mijn benen langs mijn ballen nat van het voorvocht waren. Zelf merkte ze had wat later op dan ik. Ik ben natuurlijk ook maar een mens (van vlees en bloed). Ze begint op me te rijden en verleid me op alle mogelijke manieren. Daar is ze straf in en even dacht ik van als ze zo blijft voortdoen, kom ik hier klaar. Hoe langer het duurde hoe meer ze natuurlijk wel voor zichzelf wist dat ze dit zou verliezen. Ze wierp op het einde nog wat kanonnen in het spel. Zo wou ze me gerust pijpen op de barkruk of (zou allicht hilarisch geweest zijn) zelfs afrijden. Ik hield me (voor één keer?) sterk en bleef bij mijn beslissing om niet met haar op kamer te gaan. Ze nam het sportief op. In de sofa wierp ze nog wel op dat ze tegen haar vriendinnen al had gezegd dat ik een goede klant van haar was en ze me al kende van PSR en dat als ze nu afgewezen zou worden, haar collega's zouden lachen met de kwestie. Op de barkruk liet ze ontvallen dat het nogal "onnozel" zou overkomen (voor haar dan) dat ik niet met haar mee op kamer zou gaan na pre sales die bijna een sessie op zich waren. Het klinkt misschien cru maar da's haar probleem. Ik zei van vlak na het avondeten dat het nee zou worden.

    Nog wat ouwehoeren en ongepoept FE verlaten maar toch de dag van mijn leven beleefd.

    Voor ik definitief de bar zou verlaten, wou ik toch nog gedag zeggen tegen haar. Ze zat inmiddels weer naast haar vriendin in "haar" sofa. Mijn kompaan had stiekem laten weten aan die vriendin dat ik erg geïnteresseerd was in haar maar ook toen Selena me verliet bij de bar en ik recht tegenover haar vriendin zat, oog in oog, kwam haar vriendin niet op me af. Allicht om gekibbel met Selena te vermijden en om dezelfde reden leek het mij niet het beste om op die vriendin af te stappen en ermee te verdwijnen achter de coulissen. Bij het verlaten van de bar keek ik dus recht in de ogen van Selena en haar vriendin maar toen ik naar de eethoek ging, kon ik net recht in de ogen zien van Selena en door een steunpilaar zag ik haar vriendin niet. Ik waaide eens van ver en Selena moest er mee lachen.

    Einde soap, einde dagje FE .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  29. Onderstaande 7 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (29 maart 2016),biged (29 maart 2016),cassenoisette (28 maart 2016),dbd67 (28 maart 2016),mechelen (28 maart 2016),pret (28 maart 2016),Wentelt Eefje (31 maart 2016)

  30. #68
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Lächeln "Een ruime voldoende is ook mooi" tour deel 4

    Zoals in deel 1 van het vijfluik is vermeld, is "het" wat mij betreft momenteel "kut" wat de clubs betreft. Een nieuwe club bezoeken is dan altijd een goed idee. Al vaker over Finca nagedacht, maar het ligt net nergens voor mijn tripjes. Ditmaal dus wel in katermodus - met 100 tussen de caravans op de rechterrijbaan - naar Rheinlandpfalz getuckt. Kort gezegd:
    • Het eten is niet uitgesproken lekker
    • De welness is niet uitgesproken mooi
    • Er zijn niet uitgesproken veel stunners
    • De service lijkt er niet speciaal hoger dan elders
    • De sfeer is niet uitgesproken stemmig


    Het is me overigens echt bijzonder goed bevallen.

    Voor 14 uur is de inkom tamelijk voordelig aan 35 euro en deze zondag was het een half uur na opening al goed vol met dames. Zelf zat ik de eerste tijd nog door mijn kater heen de jagertjes te woord te staan en koffietjes te drinken, die door de bijzonder drukke barman (stond solo) regelmatig werd aangeleverd. Net op tijd nog wat ontbijt genomen en na 5 uur was er meer dan voldoende bbq te krijgen. Sakura en Sharks hoeven niet te vrezen hoor, maar gewoon prima te doen. Toen ik rond middernacht vertrok kon je nog steeds je buikje rond eten.

    Zoals gezegd al vroeg veel dames en moeilijk om te schatten hoeveel het er uiteindelijk waren. Gevoelsmatig een stuk meer dan in Babylon en daar zaten ze op zaterdag al tegen de 40. Laten we 50+ zeggen, waarbij FKK ook echt FKK is en ik welgeteld 1 riempje heb gezien. Voor de rest bloot, bloter, blootst... en lekker naturel. Geen sili's, weinig tatoos, weinig ijzerwaar. Prachtig zo. De wel eens genoemde "diversiteit" was deze zondag echter volkomen afwezig. Een enkele Poolse en mogelijk zijn een van de oudere dames ook niet Roemeens, want voor zover ik kon zien waren er iets van 50 Roemeentjes... oh, ook een Griekse en een Italiaanse. Zelfs de self proclaimed "Bulgaartjes" spraken liever Roemeens met elkaar. Voor de duidelijkheid, hier heb ik geen moeite mee want het was de beste line up van de 5 clubs deze "tour" (H7, Samya, Babylon, Finca en YY). De ene een prachtig snoetje, de volgende een prachtig lijfje en enkelen die dat heel aardig met elkaar combineerden. Nog zeker een handvol opties die niet aan bod zijn gekomen.

    De eerste dame die me mee naar de kamer kreeg was de tamelijk prachtige Tia. Iets te brede kont om een stunner te zijn, maar heerlijk stevig aanvoelend en mooie b cupjes, die alleen werden overschaduwd door het snoetje met de prachtige lach. Al twee jaar ter plaatse en heel behoorlijk Duits. Ze was al een paar keer vriendelijk komen doen, dus toen ik uit mijn kater was ontwaakt was het begrijpelijk tamelijk direct of ik inmiddels al zin had. Eventjes kort wat verdere info ingewonnen en na de douche naar een kamertje. Jammerlijk begon het direct of ik een FT wilde en eerlijk, het pijpen is ook heel behoorlijk... gewoon goed eigenlijk. Tongzoenen kan ze ook tamelijk goed, maar helaas leek de wil om hier al te lang mee bezig te zijn wat afwezig. Als het aan haar lag, kon het allemaal tamelijk snel. Neuken eerst in missionaris en daarna op de zei. Beiden in principe best lekker, met het nodige zoenen en een lekker lijf om je aan te vergrijpen... maar ook steeds een handje erbij. Geen idee wat ze deed, want ik had niet het idee dat ze de penetratie tegenhield of zo. Na een minuut of twintig was het zaakje geklaard en heb ik haar de 50 euro betaald. Niet echt geweldig dus en aftersales volkomen afwezig. Ik kon het toch niet laten regelmatig naar dat prachtpopje te zitten staren. Het viel wel op dat ze vroeg op de dag (toen het ook druk met mannen was) erg gejaagd was en later toen het leeg was een stuk relaxter. Misschien dat je dan meer plezier aan een boeking hebt (want als ze wil kan ze wel wat).

    Na bij de rokers en in de tuin wat te hebben gewerkt (was zaterdag niet veel van terecht gekomen), kwam ik uit bij de eerste van de twee frisse jongen meiden die steeds op dezelfde plek aan de bar zaten. Georgiana komt vooral heel guitig en fris over. Niet speciaal slank, maar alles lekker stevig en de onervarenheid straalt ervan af. Een paar woordjes Engels, maar al snel werd er van alles in het Roemeens naar me geroepen (geen idee wat, overigens). Redelijk snel de kamervraag en ik had er wel een goed gevoel bij.

    Meteen vol zoenen, maar eigenlijk speelde de tong daar maar een kleine rol in. Later wel wat spelletjes met tongzuigen enzo, maar bij de zoenen bleef de inzet wat matig. Voor de rest wel erg vrolijk en stevig erin met pussysliden en droogneuken. Vingeren zou kunnen met rubber, maar daar had ik dan weer niet zoveel zin in. Bij het pijpen duidelijk onervarenheid, maar we waren voornamelijk bezig via de spiegel rare bekken te trekken. Neuken had ze goed zin in en de lange cowgirl was zacht gezegd "stevig", lachen hoe die kleine er vrolijk op los beukte. Uiteindelijk zoenend in missionaris het hoogtepunt en welverdiend het uurtje afgerekend. Aftersales zoals je al ziet aankomen: prima.

    Weer wat later was Georgiana op de kamer en liep ik weer eens tegen Eli op. Het vriendinnetje waarmee Georgiana een week of vier geleden naar Duitsland is gekomen. Een minimeisje waar je vroeger direct twee p's aan had gekoppeld: 43 kilo, een straf lijfje met mooie a cupjes en ondanks dat ze klein is, voelt het allemaal lekker. Ook erg goed in het je van beneden aankijken met steeds groter wordende bruine ogen. Spreekt wat meer Engels dan haar vriendin, maar dat zal nog wel verbeteren. Het enige minpuntje zijn de tandjes... maar goed. Overigens al 20 jaar, al zou je 18 ook geloven (beiden geldt ook voor vriendinlief).

    De beloofde tongzoentjes waren zacht en veelvuldig aanwezig, al heb ik ze ook wel eens dieper gehad. Ook hier goed droogneuken en pussysliden - zat ze op een bepaald moment ook met piemel in de hand mijn eikel tussen de kleine schaamlipjes door op en neer te schuiven. Vingeren was ook geen probleem en ging opvallend makkelijk met meerdere vingers. Het kreunen was misschien niet helemaal noodzakelijk; niet overdreven, maar het kwam niet helemaal overeen met de lichamelijke reactie die ik peilde in haar poes. Pijpen was meer "gezicht neuken", maar best leuk. Neuken wat voorzichtig, maar closeness prima. Ook hier een uurtje waar je tevreden over kan zijn. Al is het duidelijk minder aan "sympathie" gerelateerd als bij Georgiana. Gelukkig hebben ze in Finca een pin automaat.

    Zoals al de hele dag, bleef in de avond de mix van de laatste 40 jaar opstaan (geen manele of zo). Voetbal uitsluitend op een tv-tje in het restaurant... en dan hebben we het over Duitsland-Ukraine! De hoop op formule 1 had ik al snel opgegeven. De laatste uurtjes wat op een bankje gehangen en moeizaam voetbal gekeken, met het laatste deel beide meiden naast me die elkaar met creme aan het masseren waren (Georgiana werd ondertussen ook graag wat door mij bepoteld). Gezellig en met ongeloof hoorden ze aan over de clubs waar veel manele gespeeld werd. Ook grappig om te zien hoe Eli boos enkele stamklanten een veeg uit de pan gaf omdat ze niet met haar naar de kamer gingen; en die kerels door het stof met beloftes voor de volgende keer. Zoals in het paspoortje aangegeven: neem je handschoentjes mee voor dit katje.

    Fazit: het is me goed bevallen. Nu wordt het zien hoe ik deze toko kan inplannen, want het is nog steeds bijna 4 uur naar huis... en dat maakt het nou net geen fijne optie als tussenstop na een Hessentrip.

  31. Onderstaande 9 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (18 juni 2016),biged (15 juni 2016),dbd67 (14 juni 2016),forgetskinnyletsgetfatty (14 juni 2016),licky luke (14 juni 2016),Nedlovefkk (15 juni 2016),pret (14 juni 2016),satanic surfer (15 juni 2016),Wentelt Eefje (15 juni 2016)

  32. #69
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard

    Eén jaar na de vorige (en eerste keer) wederom deze club bezocht op een donderdag. De enige niet-FKK dag heb ik begrepen. Op zich vind ik het wel leuker als de dames een lapje stof omhebben. Dat laat nog wat aan de verbeelding over. Anders treedt er ook nogal snel 'gewenning' op.
    In de kleedkamer werd ik zowaar meteen herkend door een dame waar ik de vorige keer wat mee gepraat had. Later wist de dame waarmee ik vorige keer gekamerd had, ook nog wie ik was. Mag ook we laangezien ze toen een gigantische preek had gekregen naar aanleiding van haar aanbod om m zonder gummi in haar achterdeur te schuiven.

    Paar zeer mooie dames gespot, overvallen door wat minder mooie dames, die het woordje 'nee' niet wilden begrijpen ookal heb ik het in een zestal talen gezegd. Eéntje die uiteraard Spaans/Roemeens was en mij 'senorito' noemde. Is dat echt Spaans? Mijn Spaans is namelijk erg beperkt, maar het lijkt me toch gewoon senor te zijn.

    Aantal beren erg beperkt; aantal dames redelijk uitgebreid, vervelingsniveau bij deze laatstgenoemden op maximum. Koning voetbal was er ook met een tv in een hoekje van t restaurant met daar wat tafeltjes met chips en flesjes bier in ijsemmers. Onthaal was relatief vriendelijk te noemen. Zelfs zeer positief, want vijftal minuten na het verstrijken van happy hour toch aan happy hour tarief binnengemogen. Bediening aan de bar nogal traag te noemen, maar geen dorst geleden.

    14u05 binnen, 17u stond zat ik weer in de auto. Tussendoor wat in de leuke jacuzzi en de enorm hete sauna gezeten. Jammer dat als je niet koud wil douchen na de jacuzzi dat je de hele club doormoet wandelen. Of ik heb iets gemist.
    De dames: 2 spraken mij optisch wel aan. De ene hing de hele tijd bij haar vriendinnen verveelt te kijken, de andere haar vocabulaire was beperkt tot 'do you want me?"
    Later op de dag kon er nog aan toegevoegd worden 'you like sex? Blowjob?"

    Ik ontdek de laatste tijd verschillende fases in mijn slechts zeer spaarzame clubbezoeken (jaren gelden ooit maanden elke dag in een club gezeten om wat dingen te verwerken, nu nog slechts heel zelden en meestal ongepopt naar huis, zoals ook deze keer)

    fase1: ik overtuig mezelf dat ik wat wil ontspannen en dat een club de beste optie is.
    fase2: Ik rij erheen twijfelend of het echt wel een goed idee is, maar zet dapper door
    fase3: Een beetje spanning bij het binnengaan, me best wel goed voelen en oude bekenden groeten
    fase4: Enkele interessante dames spotten, maar toch effe de boot afhouden
    fase5: godverdomme t is hier saai, dit is de fase waarin de dames ook aanvoelen dat ze je momenteel niet moeten benaderen
    fase6: k zit me hier nu al n hele tijd te vervelen en alle dames hebben ineens wel iets interessant, maar zeker in kleine clubs als er geen bekende dames zijn, hebben de dames al uitgemaakt dat je waarschijnlijk niet op kamer gaat en doen geen moeite.
    fase7: soms komt er ineens toch iemand met een leuke babbel en keert het tij, maar meestal is dat de fase waarin ik weer in burgeroutfit richting de auto wandel.

    Mijn partner in crime concludeerde nadat hij was meegesleurd voor een middelmatige kamergang dat ik meer nood had aan een bezoekje aan de musicstore in Keulen dan aan halfnaakte Roemeentjes en we zijn vertrokken. Een paar mooie Gibsons zien hangen in de musicstore, sterk verlaagde prijzen. Maar misschien is het met gitaren zoals met vrouwen; een andere lijkt altijd leuk en interessant om mee te spelen, maar de liedjes die je erop speelt blijven hetzelfde, dus misschien is eentje echt wel genoeg.

    Kortom: geen nieuwe borstjes gevoeld, geen nieuwe gitaar gekocht, maar wel een leuk dagje met m'n beste maat.

  33. Onderstaande 8 leden hebben NB100 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 juni 2016),hasta la pasta (21 juni 2016),Nedlovefkk (21 juni 2016),Patjax (21 juni 2016),pret (21 juni 2016),vrije jongen (21 juni 2016),Wentelt Eefje (21 juni 2016),yylover (21 juni 2016)

  34. #70
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door newbear Bekijk bericht

    Paar zeer mooie dames gespot, overvallen door wat minder mooie dames, die het woordje 'nee' niet wilden begrijpen ookal heb ik het in een zestal talen gezegd. Eéntje die uiteraard Spaans/Roemeens was en mij 'senorito' noemde. Is dat echt Spaans? Mijn Spaans is namelijk erg beperkt, maar het lijkt me toch gewoon senor te zijn.

    Señorito oftwel mannetje/menneke of wilde jij de grote mijnheer uithangen
    Neem volgende keer RAUL7 mee voor het 'zoefzoef' antwoord of Picasso1 die kan met zijn ogen dicht al merken dat het een roemse is
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  35. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    NB100 (21 juni 2016)

  36. #71
    Geregistreerd
    1 december 2006
    Last Online
    29 april 2023 @ 14:48
    Berichten
    107
    Discussies
    6
    Thanks
    26
    Thanked
    101 in 27 posts

    Daumen hoch

    I visited Finca some years ago but was not much impressed. For these same reasons
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    • Het eten is niet uitgesproken lekker
    • De welness is niet uitgesproken mooi
    • Er zijn niet uitgesproken veel stunners
    • De service lijkt er niet speciaal hoger dan elders
    • De sfeer is niet uitgesproken stemmig
    However, I read a post on another forum from a trustful source that indicated some changes at Finca.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Optimist
    I entered the main room and immediately saw half a dozen girls who looked ideal. Now this was Sunday afternoon, not the normal high point in any club. There were about thirty girls who in looks I would rank as follows (best memory guess).

    9 or 10 rating: 7

    7 or 8 rating: 10
    I had to stop by, and yes it really was true. The casting is really much improved from former times (even though you can find an occasional ghost from the past). To compare I would say the line up is worse than FKK Oase on a good day but better than FKK Oase on a bad day - of which there are plenty nowadays. The place is worth a visit!

    Additional:
    Interesting that the club administers a system where the girls have a fixed number of 'free' drinks per day, whereas we males have unlimited drinks. How on earth can the girls have abused the free drinks system so hard that it is in fact better for the club to keep track of girls' drinks?
    Laatst gewijzigd door Everhard; 22 juli 2016 om 22:12 Reden: extra non-essential info

  37. Onderstaande 5 leden hebben Everhard bedankt voor deze bijdrage:

    ButtinSky (23 juli 2016),dbd67 (23 juli 2016),mechelen (22 juli 2016),Nedlovefkk (23 juli 2016),Wentelt Eefje (23 juli 2016)

  38. #72
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Relaxen in Rheinland Pfalz

    Na de drie dagen in Hessen, maakte ik zondag een kort uitstapje naar Rheinland Pfalz. En zie daar – brave new world – eindelijk een bbq! Wel op tijd je ontbijtje nemen want tussendoor is het een paar uurtjes behelpen met een paars tukjes taart. Ontbijt overigens prima, net als drankjes enzo… al staat Torsten daar solo overdag, wat met de zondagsdrukte vaak een korte wachttijd (en gestresste barman) betekent. Voor de rest een fris zwembadje, bubbeltjes, sauna’s. Voor die 35 happy hour entree blijven de faciliteiten niet bepaald achter bij de grote Hessense clubs.

    Op zondagen ook vroeg behoorlijk druk, met een interessante mix van de moffigste oude Duitsers die je zult zien en dan groepen jonge Kroaten, Bulgaren etc. Enkelen stonden rond het middaguur al wankelend onzin uit te slaan. Daarbij wordt er behoorlijk gekamerd en is de gemiddelde presale tijd binnen een minuutje te tellen… nou ja, de kamertjes worden wel gemaakt en regelmatig even een wachttijdje (om 13 uur). In de avond wordt het snel rustiger en gaan veel van de dames dan ook naar huis; dat happy hour is dus om meerdere redenen wel interessant.

    Dan het belangrijkste: de line up vond ik wederom erg interessant. Natuurlijk minder dames dan de dagen hiervoor, maar naar mijn idee een stuk meer interessante dames… of beter gezegd, weinig dames die meteen afvielen. Op de 30/40 dames een Letse, Poolse en Duitse; de rest leek me Roemeens. In totaal 2 keer neptieten en misschien 3 dames die je meer dan “slank” zou geven. Voor de rest slanke dames met mooie natuurlijke tietjes (meestal a of b) en allemaal ook heel puur fkk. Ook de tatoetakeling valt bij de meesten heel erg mee.

    Bij mijn eerste koffie al snel twee eerdere veroveringen om mijn nek, waarbij Melanie uit Sharks (inmiddels weer terug) loog dat ze me herkende en Tia met 3 seconden knuffelen me tot een beginner degradeerde, die ongemakkelijk zijn erectie probeerde te verbergen. Iets later kwam knuffelmeisje Georgiana langs, die iets is afgevallen en behoorlijk jaagt inmiddels (met succes).

    De eerste kamers gingen echter naar de nieuwe zigeunerzusjes Betty en Madi. Eigenlijk vond ik Madi wat interessanter, maar die was bezet… dus het werd Betty. Erg slank met prachtige b/c cups en een mooi poppenkoppie (met grote bruine ogen). Eigenlijk besefte ik me pas wat een popje het is, toen ik haar in normale kleren zag (je gaat kapot). Leeftijd die werd gegeven was 20, maar volgens andere forums is het 21. Kennelijk zijn ze daar ook enigszins verblind door die tieten, want de lofuitingen zijn enigszins overdreven. Ze is voornamelijk erg timide in de kamer (als je dat ding van ons een kamer kunt noemen). Tongzoenen is voorzichtig, maar uiteindelijk best aardig. Pijpen kan ze ook best goed en een start met pussysliden is veelbelovend, maar dat kapt ze snel af. Uiteindelijk in cowgirl opvallend stevig (leuk neukertje). Best aardige kamer, ware het niet dat ze wat afstandelijk blijft; echter geen absolute topper nog.

    Enige tijd later was zuslief (Madi) aan de beurt, in een kamertje naast de masseuze die niet eens echt een bed heeft. Dit is dan van een ander laken een pak. Typisch pocketzigeunertje met bijzonder strak aanvoelend lijfje en rond de 1.60. Leeftijd 20 of 18, who cares. Direct diep tongzoenen en zonder pardon slaat ze haar been om je heen voor wat heftige droogneuk actie. Die intensiteit blijft er tamelijk inzitten, al is vingeren niet gewenst (ondanks de al dan niet artificiele vochtigheid). Enige minpuntje is wat kort gezeur om FT en meer tijd, maar dat laatste zat er sowieso wel in. Lang zo liggen prutsen en daarna een rubbertje eromheen… neuken was nog wat moeizaam met zo een minimutsje, maar met een tong langs mijn amandelen kwam dat kwakje wel (na ongeveer 45 minuten). Het vervolg was ook leuk en grappig, want ze bleef proberen me voor een volgende ronde te laten blijven… tamelijk succesvol ook (bijna). Haar peukie ging mis met as op de borst en een stukje smeulend en rokend spermapapier dat ze maar aan mij gaf (als een kind aan zijn moeder). Veel intensief tongzoenen nog… zo ook toen we op weg naar de deur liepen en met een nieuwe stijve werd ik bijna weer terug op het bed gedrukt. Toen maar snel de kamer ontvlucht. Leuk meisje met betere service dan haar zus.

    Niet al te lang hierna liet ik me overhalen door de pruillip van Georgiana… maar eerlijk gezegd viel de kamer wat tegen. Na al die gezelligheid de vorige keer had ik gehoopt dat het tongzoenen wat beter zou zijn, maar het gebruik van de tong is nog steeds niet bijzonder overtuigend. Beetje pussysliden, pijpen en neuken, maar zo snel na de vorige sessie zou het op deze manier niet veel worden. Jammer, herhaling de volgende keer wat minder waarschijnlijk.

    Inmiddels was het avond en zat ik bij de ingang wat nieuws/mail/olympische spelen te lezen op mijn telefoon, toen Betty, Madi, Kami en Ina klaar voor vertrek erbij kwamen… alsof je op de schoolbus zit te wachten. Madi semi per ongeluk een beetje tegen me aan terwijl ze haar dagomzet telde en me daarna vreemd aankeek, nadat ze even meegekeken had: onbegrip dat ik naar letters zat te kijken in plaats van foto’s van eendenkoppies en anabolenarmen.

    Inmiddels tamelijk leeg in de club, maar ik wilde wel nog een ronde. Enkele opties, waarbij Natalie uiteindelijk niet bezet bleek en op me kwam liggen. Al een paar jaar in finca en eerder in andere toko’s geweest (Samya oa). Mooi slank lijf met een prachtige a cupjes (mini tepels) en een verse tattoo op de schouder. Zwarte haren opgestoken en een beetje “typische oostblok kop”; best aardig totaalpakketje. Op de kamer erg basaal, maar ik probeerde er ook niet veel meer van te maken. Tongzoenen wat terughoudend, maar ok. Pijpen best aardig en ook intiem was prima. Gewoon clubstandaard, maar dat was wel ok voor de laatste lozing van het weekend.

    Niet lang daarna de lege snelweg getrotseerd… ik ga proberen snel weer terug te zijn!

  39. Onderstaande 7 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    dbd67 (13 augustus 2016),mechelen (13 augustus 2016),Nedlovefkk (18 augustus 2016),satanic surfer (18 augustus 2016),Sjeufke (13 augustus 2016),Wentelt Eefje (13 augustus 2016),Wijze grijze (13 augustus 2016)

  40. #73
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Na de dinsdag in het zuiden, besloot ik eigenlijk niks te zoeken te hebben in Hessen en ging dus maar meteen door naar Finca. Een stuk rustiger dan op zondagen, met ook een kleinere line up. Eigenlijk valt er weinig aan bovenstaande recensie toe te voegen. Eten en drankjes prima, welness ok, lekker zonnig in de tuin (en geen groepen zuipers). Qua sessies allen herhaald en alle dames presteerden zoals een week eerder (je verwacht het niet he)... enige aanpassing misschien het zigeunertje dat zich nu wel graag liet vingeren, maar dat is een van de minder belangrijke redenen waarom Madi nu mijn locale favootje is.

  41. Onderstaande 2 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (18 augustus 2016),Wentelt Eefje (18 augustus 2016)

  42. #74
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 20:48
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Vlugge Fazit

    + Stijlvol ingericht
    + Mooie kino
    + Goede wellness: Jacuzzi - Sauna - Zwembad
    + Tuin
    + Goede Line-up
    + Muziek comeercieel + oldies, 80's en 90's en wat balkanstuff
    + Douches
    + Bediening bar en personeel (behalve theke)
    + Meiden komen voorstellen, animeren maar niet dwingend, geen echt gejaag
    + FKK
    + Schitterende sessie met Christina
    - Ontvangst theke
    - Lockers
    - Wc's verstopten
    - Eten


    Het verhaal:


    VULKANISCH AVONTUUR IN FINCA EROTICA
    29 Juli 2016

    Ik doe het al vaker: mijn bezoek aan een club combineren met een andere activiteit...of moet ik zeggen dat ik een activiteit laat volgen met een bezoek aan een club? Ik moet zeggen dit zijn dagen, niet toevallig ingebed in mijn verlof, die snel tot de hoogtepunten van het jaar horen zoals mijn bezoek aan FKK Sakura vorig jaar. Zo ook deze dag in de Vulkaneifel. Ik begon de dag met een bezoek aan de abdij te Maria Laach om in de sfeer te komen en daar in de binnentuin, met de bezwangerde lekkere geur van bloemen in mijn neus, boog ik nederig het hoofd en bad vol hete verwachtingen tot het Hogere of ik een hete stomende avond mocht beleven in Finca Erotica met de beste dame.

    Ik vatte mijn wandeling aan rond een groot vulkanisch meer de Laacher See: van op de Duivelskansel overzag ik het resultaat van zoveel natuurgeweld en boog wederom nederig mijn hoofd en vroeg de Ziel der Natuurelementen om een spetterend orgasme waar ik al even geweldig en overvloedig spuitend van mag klaarkomen als deze vulkaan destijds waardoor dit meer ontstond. Op het einde van de wandeling kruiste ik een aantal nonnen, knikte hen lachend toe en vatte mijn weg naar een oord waar hun god niet kikt en de godin der lusten Lilith mits onze geldbriefjes als offer al onze geile gebeden en uitspattingen, al of niet in missionaris-stand, verhoord.

    https://www.youtube.com/watch?v=Nv6EAMu2_L4



    Een kille verwelkoming, lockers

    Ik kwam aan bij de club: je kan er voor de club aan straatkant parkeren. Net reed er iemand weg en ik zette mijn wagen op de lege plaats. Alles bij elkaar grabbelen, de plastiek zak ter hand genomen en naar de ingang gelopen en ziet: ze hebben de rode loper al uitgerold! Wat vriendelijk! Ik was bijna binnen toen ik plots besloot daar een fotootje van te maken en keerde terug. Ineens werd er geroepen. Een klant vol van tatoeages tikte op m'n schouder en wees naar de ingang waar een blonde theke kwaad naar me stond te kijken en te wijzen terwijl ze me toeriep dat ik nu snel de Schlüssel moest afgeven. Ik was niet eens binnen gekomen, laat staan buiten gegaan!? Ik zei dat ik pas gearriveerd was en dus nog geen sleutel kon hebben. De getatoeerde klant vertaalde mijn gebrekkig Duits en ze verdween weer, zonder verontschuldiging: wat een slecht ontvangst! Ik maakte maar gauw de foto van de ingang-met-rode-loper, en liep door naar binnen.

    Binnen gekomen was er een kleine inkomruimte afgescheiden van de bar en daar zat madam me stuurs aan te kijken vanachter haar balie.

    Je kan zo de club inkijken en het aantal meiden tellen mocht je jezelf willen overtuigen of het de moeite is binnen te komen. Ik gaf haar mijn 50€, eerlijk van m'n tante gekregen 'om uit te geven aan lekkere dingen', zij gaf me een handdoek. In de locker ruimte aangekomen, zag ik echter dat de ijsberen een badmantel hebben. Ik keerde meteen op mijn stappen terug en heb haar een ijsbeervelletje gevraagd dat ze voor mijn neus smeet. Ze moet echt lessen in beleefdheid jegens klanten leren, zo slecht heb ik het zelden meegemaakt of ze heeft een erg slechte dag of haar regels. Ik keerde terug naar de lockers en kleedde me uit, legde m'n spullen als geld, gsm e.d. zichtbaar voor de neus. Die L-vormige lockers vind ik maar onhandig. De gewraakte sleutel is bevestigd aan een bandje dat je om je pols draagt cfr. PHG. Als je die verliest, moet je de club 50€ betalen. Aan m'n andere arm was er nog een bandje bevestigd, misschien om mijn klant-status (Tagekarte) aan te geven?

    Aangrenzend aan de locker ruimte voor de beren bevindt zich deze van de dames waardoor het een heen en weer geloop is van dat mooi sexy geweld dicht langs ons heen en dan wil er al eens een lossere dameshand over je rug glijden. Die dames waren FKK en zagen er verdomd goed uit. Verder bevinden zich hier een mooie doucheruimte en toiletten. De douches zijn goed warm, voorzien met drukknoppen en warmteregelaar maar als je die afstelt wordt het gauw te heet of te koud. Het design van de muren is erg mooi. Er is naast de ruimte een brillenrek voorzien en wat haakjes om je badmantel aan te hangen maar liet die nog als pakket liggen. Het was erg druk en zoals steeds voel ik me heel erg onzeker in een drukke nieuwe club dat ik nog niet ken. Wel opwindend en leuk, natuurlijk maar ik ben steeds erg stil bij binnenkomst.


    De club, de ambiance

    Het eerste wat ik deed was vlug de club wat verkennen. Ik vond de barruimte wel iets hebben en was erg te vinden voor de stijl, het is wat op zijn Romeins of Italiaans ingericht. Ik ben wel een fan van de antieke oudheid en de architecturale insteek paste mooi bij mijn eerdere activiteit in de Vulkaneifel met mijn bezoek aan een prachtige historische abdij. Het podium met de danspaal is mooi versierd met een antiek uitziend beeld op elke hoek. De bar is cirkelvormig en deed me aan een volière denken. Ik bestelde een cola en werd al gelijk benaderd door een erg charmante dame Maggie genaamd, die me onmiddellijk wist te betoveren en kleine Vazkor deed steigeren terwijl ze met haar hand over mijn schouder en rug streelde terwijl erg stoute dingen in mijn oor werden gefluisterd toen ze haar plannen meedeelde als we maar een kamer zouden delen. Ik kreeg het erg warm maar kon de verleiding weerstaan want in het eerste half uur al een kamer maken doe ik zelden al is de dame zo goed. Ik vertelde haar maar dat ik pas binnen was en de club nog wilde verkennen en wilde relaxen na een 20km lange wandeling wat waar was ook. Ze begreep het en liet me met rust. Ik zou ze helaas niet meer opnieuw treffen.

    Ik zocht mijn weg naar buiten en passeerde een aparte loungeruimte met uitzicht op de tuin en met veel fauteuils waar de dames aan het presalen waren met de beren die ze aan de haak hebben weten te slaan. Buiten zag ik een groot prachtig zwembad cfr Planet Eden met een soort douchekop aan de zijkant waar water uit stroomde. Net als daar was het zwembad is niet verwarmd wat me niet verraste. Er rond waren relax-stoelen en verder in de tuin waren een aantal tuinhuisjes die als kamer dienst doen. Helemaal achteraan was nog een bar en grill maar dat was niet meer aangestoken. Ik was er immers in de avond aangekomen rond 18u30. In de tuin had ik later nog wat gesprekken met een aantal Duitse beren van die streek, de weinige die ik had want ik kende daar verder niemand waardoor ik wat meer op mezelf was.

    Weer binnen heb ik me aan het eten gewaagd dat rechts van het danspodium uitgestald stond in warm-houd-bakken. Ik zei 'gewaagd' want ik vond dat het eten hier wel beter kon. De salade was ok maar ben steeds kritisch over de vleeswaren (niet de fijne...hoewel...): als dat me niet meteen aanstaat, trek ik gauw mijn neus op. Ik koos voor een kippenbil met salade. Ik liet de lauwe frieten maar voor wat ze waren en koos een tafeltje net bij het podium. Tafeltjes om te eten waren her en der rechts in de ruimte geplaatst, dus niets hoeft geïmproviseerd aan te lage tafeltjes cfr H7. Onder het eten had ik oog voor een bijzondere dame waar ik later op terug kom. Ze paradeerde vaak langs me heen en ze zag wel dat ik haar op het oog had. Ze had een bijzonder mooi zandloperfiguur en prachtige perfecte borsten, gebruind, lang bruin haar, ondeugende schalkse ogen...iets in haar riep herkenning op. Er passeerden nog een aantal die erg mooi waren, een zag er Aziatisch uit.

    Na het eten de club verder verkend: er waren aan 2 tegenovergestelde kanten een trap met rode loper, redelijk theatraal in de barruimte. De ene trap leid naar de massageruimte en wat zithoeken en kamers. Aan de andere kant had je eveneens zo'n trap bevindt zich een mooie stijlvol ingerichte pornokino en waren er aan de weerzijden zithoeken met nog meer zetels waarin ik me nog vaak zou terugtrekken. Je hebt vanuit die zetels een goed overzicht over de barruimte, zie eerdere foto.

    Onderaan de trap is er een sofa waar altijd wel een meid of 3 zit uit te kijken tot je beneden bent om dan aan je badjas te trekken en je terug te slepen voor een triovraag.

    De toiletten in de club had ik eerst niet gevonden, liep er wat verdwaald te wezen en een personeelslid die de theke vast kan onderwijzen in klantvriendelijkheid wees me de toiletten aan, bereikbaar in de locker ruimte. De mannentoiletten spoelden nauwelijks door, verstopten vaak doorheen de ganse avond en nacht.

    Ik ging weer buiten liggen aan het zwembad met een cola, genietend van het laatste licht. Binnen speelde plots luid balkan-muziek. Ze spelen hier hoofdzakelijk commerciële muziek toen ik er was met de balkan-riedels ertussendoor waarbij het opviel dat het altijd dezelfde riedels waren. En natuurlijk herkende ik ze: Azis, Florin Salam, ze kennen blijkbaar nauwelijks andere artiesten. Er waren ook veel nummers uit de jaren 80 en 90 bij: het perfect passende Sexual Healing en Haddaway waarbij de laatste herinneringen binnen bracht dat perfect aansluit met mijn kamersessie van vandaag. Ah, memories.

    Op het podium waren een ijsbeer en een dame bezig met een nummertje op de muziek van Florin Salam en zo te zien hadden ze dolle pret. De dame waar ik oog voor had, kwam naast me staan kijken. Vertelde dat ik die muziek wel leuk vond ijsbrekergewijs. Ze keek me aan met schalkse ogen en ik wist dat dit wel goed zou komen: een Optick Fick Experience at the very least. We gingen ons apart zetten voor een geweldige presales met TZ waar ik intussen over m'n wensen op kamer vertelde. Ze maakte me helemaal geil! Dit werd de beste sessie van de zomertour tot op heden.

    Christina
    Score: ****1/2


    Van zo'n stomende sessie moest deze vulkaan weer tot rust komen. Andere dames waren kansloos. Zelfs ik moest dat later inzien als ik nu terug kijk hoe ik elke dame van de ganse club had afgewezen. Jammer genoeg bleef Veronique...euh...Christina niet werken die nacht en ging ze weg naar huis zoals best veel dames deden na een bepaald uur. Werken ze met shifts hier? Naarmate het later werd, waren er duidelijk minder en minder dames aanwezig. Na die superkrachtige sessie had ik nood aan wellness. Die had ik nog niet uit geprobeerd en was nu toch toe aan rust met 20km in de benen en dat neukbeest dat me klein kreeg. Het zou mijn enige sessie worden, trouwens.


    De Wellness

    In de jacuzzi, gelegen in een van de bar afgescheiden ruimte op grond-niveau, waren een groepje drinkende Duisters bezig een feestje te bouwen met elk hun flessen bier. Daar kregen ze een opmerking over, terecht, het is gevaarlijk. Dan klommen ze er uit en kwamen terug met plastiek bekertjes die eindeloos werden bijgevuld.

    De eerste maal dat ik in de jacuzzi was, was deze nog koel, eerder koud cfr. Planet Eden (maar zonder 28°-bordje). :( Ja dit is effectief afkoelen na een hete sessie. Later in de nacht werd ik nog aangenaam verrast dat de temperatuur hoger was en het water aangenaam warm aanvoelde cfr. SS, YY,... Heel lang en vaak maakte ik ervan gebruik. Er waren een aantal relax-zetels bij de jacuzzi. Ze hebben helaas niet gedacht aan haakjes om je badmantel aan op te hangen in het jacuzzi-gedeelte. Op gegeven moment waren de lichten uit gegaan in dit gedeelte en bleven uit. Is dat een subtiel gebaar dat het afgesloten is niettegenstaande je nog kon bubbelen?

    Dit werd afgewisseld met de sauna: die was zeer goed op temperatuur, erg warm en ruim. Er was een ijskoude douche daar naast. Als je daar een hekel aan hebt zal je wat verder moeten open naar de douches bij de lockers. Naast relaxen, was dit de enige activiteit dat ik nog deed.



    Dat relaxen deed ik geregeld met een cola of een biertje (in de prijs inbegrepen) in een van de fauteuils in de buurt van de kino waar ik dat mooie overzicht had. Daarbij stelden de dames zich een na een voor. De ene was nog niet van mij af of de andere was al op me geklommen om haar poging te wagen. Daarbij was een zekere Jenny de gevaarlijkste, ze wist me zeer goed te bespelen. Toch hield ik tot haar verontwaardigde verbazing de boot af. Ja hij staat hard. Nee ik ben niet overtuigd. Ze beweerde dat ze nog in Antwerpen had gewerkt, the fences. Doe ik er dan goed aan toch de meid te weigeren? Is haar service in Finca beter dan in het SKW? Ik zal dit nu niet weten. Ik hield het nog steeds op één kamer. De herhaling met Christina zat er helaas niet meer in, ze was weg .

    Een tweede keuze kon ik maar niet vinden. Op gegeven moment was er een blonde dame, helaas naam vergeten, die me omhelzde in de inmiddels erg lege bar. De bier zuipende jonge Duitsers waren er nog en schakelden over op koffie. De blonde dame bleef me omhelzen en zei dat ik de ideale man was, dat ze me erg mocht en zo graag met me op kamer wilde. De theke kefferde tegen een stel dames die ontverden waren over de inkomsten. Ook bij de superslanke blondine hield ik de boot af: A-cup, te slank na de perfect gevormde voluptueuze Christina. Ja, ze kan goed geweest zijn, maar ook haar service ga ik nu niet kennen. Ze kwam vaak terug, vroeg naar kamer wensen tot 3x toe. Ik hield de boot steeds af en begon te denken naar mijn sober hotel aan de Moesel terug te keren, een klein uur rijden verder. Ik twijfelde wel. Dat blijven-plakken-fenomeen weeral. Ik douchte me en ging nog een cola drinken in plaats van me om te kleden. Wachten tot de blondine verschijnt. Maar dat deed ze niet. Toen de cola leeg gedronken was, kleedde ik me, niet zonder spijt, om. Ik gaf aan dat alles goed was en vertrok hotel-waarts.


    Conclusie

    Wat ik van deze club vind? het is een beetje een mengeling van diverse clubs die ik ken: FKK (Babylon), Jacuzzi 1st à la PE, dan SS, Zwembad à la PE, Service: de ene dame waarmee ik ging was zeer goed (Babylon-SS), personeel vriendelijk, eten is een minpunt alsook ontvangst. Ik keer er zeker terug zodra ik weer in de Vulkaneifelstreek ben.
    De zwarte wolf

  43. Onderstaande 13 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (20 augustus 2016),dbd67 (20 augustus 2016),deket (21 augustus 2016),Firehawk (20 augustus 2016),forgetskinnyletsgetfatty (20 augustus 2016),Klatergoud (20 augustus 2016),Kwakje (20 augustus 2016),lustman (27 augustus 2016),noglangnietuitgewandeld (21 augustus 2016),pret (20 augustus 2016),Ryuhayabusa (22 augustus 2016),Sjeufke (20 augustus 2016),Wentelt Eefje (20 augustus 2016)

  44. #75
    Geregistreerd
    1 december 2006
    Last Online
    29 april 2023 @ 14:48
    Berichten
    107
    Discussies
    6
    Thanks
    26
    Thanked
    101 in 27 posts

    Standaard

    I made a stopover in August to check if the lineup was as good as in July. Not really. In July I was overwhelmed. This time it was about what I would have expected before I read Optimist's post that made me re-visit Finca. The most stunning girls from last month I did not see and they were not replaced by equally stunning girls.

    One girl presented herself as Madi and I vaguely remembered having read her name. Though she was neither stunning nor made a positive impression so I declined. Instead had dark blonde Laura fuck me, which she did like a champ.

    Perhaps the most annoying thing about this club is that they treat towels like goldbars in Fort Knox. Upon arrival you are given ONE towel. Apparently the management don't expect the guest to take shower upon arrival in this club.

  45. Onderstaande 6 leden hebben Everhard bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 augustus 2016),mechelen (21 augustus 2016),Nedlovefkk (21 augustus 2016),noglangnietuitgewandeld (21 augustus 2016),Ryuhayabusa (22 augustus 2016),Wentelt Eefje (21 augustus 2016)

 

 
Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40.