Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 261
  1. #26
    Geregistreerd
    14 juli 2006
    Last Online
    16 februari 2019 @ 15:38
    Berichten
    182
    Discussies
    76
    Thanks
    3
    Thanked
    247 in 93 posts

    Standaard

    Kürzlich war ich seit längerer Zeit mal wieder in der Finca.

    Es waren ca. 20 - 30 Damen im Haus. Dabei waren allerdings keine absoluten Top-Models. Dennoch waren ca. 1/4 optisch sehr hübsch. Der Rest war eher Mittelklasse. Auch fielen mir recht viele stämmigere und älter-semstrige Damen auf.

    Mit Chrissi hatte ich dann aber ein Service-Highlight erwischt! (Bericht s. unter Damen!). TOP!


    Insgesamt sehe ich die Finca derzeit ungefähr auf PSR-Niveau.

  2. #27
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard Never assume....

    Gisteren had ik weer eens de lange reis naar Dierdorf gemaakt. Mijn vaste dame Irene zou er niet zijn, die zit in Londen, en dat gaf mij de kans mijn verlangijstje eens af te werken. Helaas bleek al snel dat geen van die dames er was. Er waren rond 20.00 uur zo een 40 a 45 dames aanwezig maar de line up viel tegen. Hooguit een stuk of 4 konden door de ballotage van Pistol Pete (nee Jansen: dat is geen ski-poortje ). Al snel werd ik opgevangen door Susie en dat was zeker geen ongenoegen. Na lange presales inclusief whirlpoolsessie trok ik een uurtje op de kamer en dit werd een prima sessie. Toen ik terug kwam van de kamer waren er van de circa 30 klanten die er bij mijn binnekomst waren al ruim de helft verdwenen en na twaalven begon het zelfs echt stil te worden.

    Toen ik even later bij de kino lag kwam er een anti-pistollady naast me liggen en we raakten aan de klets. Veel meer wou ik er niet mee doen maar het bleek een intelligente dame van 28 jaar die in haar leven heel wat pech had gehad en via via in Duitsland was gekomen. Er ontstond een klik door het gesprek en toen ik de dame mededeelde dat ik voor de nacht was uitgekamerd kwam ze ontspannen nog wat dichter tegen me aan liggen. Ik keek in haar vermoeide ogen en ze begon mij haar indrukwekkende levensverhaal te vertellen. Indrukwekkend maar niet zoals zoveel gristenhonden in NL ons willen doen geloven. Geen Matroesjka achtige toestanden maar wel gedwongen door de (slechte) financien en dromen om er nog iets van te maken voor haar kinderen, en zo vertrokken met hulp naar het verre 'beloofde' Duitsland. Maar er al na enkele dagen achterkomen dat ook dat, zoals zo veel in haar leven, zal tegenvallen. De dame was moe en voelde zich veilig aan mijn zijde, zo vermoedde ik. Helaas voor ons beiden moest ik de verre terugreis weer aanvaarden en we namen afscheid.

    Beneden aangekomen besloot ik nog effe een colaatje te drinken toen ik werd geroepen door Daria ex-Marisol die haar haren had veranderd en er veel beter uit zach dan in haar Marisol-tijd. Ze stelde zich voor aan haar vriendin Stefania en we begonnen wat te kletsen over 'onze ' Marisoltijd. Mijn gedachten en blikken gingen al snel uit naar haar vriendin. Wow wat een mooie meid. Ik had haar al eerder die avond meerdere malen gespot maar vanwege haar iets kille uitstraling hield iets me tegen met haar contact te maken. Helaas, helaas. Ze bleek een poeslief meisje te zijn en met haar uiterlijk en manier van doen een 100 % pistolmeisje. Inmiddels kustte ik haar lippen en een beroering ging door mij heen. Dom, dom, dom....Maar voor vanavond zou dit 'snoepje'' aan mij voorbij gaan. Maar niet voor lang! Finca Erotica zal mij snel weer zien.....

  3. Onderstaande leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (28 juni 2011)

  4. #28
    Geregistreerd
    24 mei 2007
    Last Online
    30 januari 2023 @ 16:39
    Berichten
    58
    Discussies
    19
    Thanks
    0
    Thanked
    10 in 6 posts

    Standaard ANJA (Roumeense) MARIA (Armeense) en VERONICA (Poolse)

    Woensdagmiddag 10 augustus dan voor de eerste maal terecht gekomen in Finca Erotica. Er was al flink wat volk, en dat van beide geslachten. Na even te hebben rondgekeken en iets gegeten te hebben, liep ik ANJA tegen het lijf.Na wat gepraat te hebben naar de cinema bovenaan de trap getrokken, om er op de zetels links van de inkom wat te dollen en te neuken.
    Na nog wat rondgelopen te hebben in de jaccusi gaan zitten, waar na enige tijd MARIA zich bij mij voegde. Samen naar een hoekje getrokken met wat knusse banken, en dan samen van een paar goede en zalige momenten genoten.
    Weer eens wat rusten ergens op een bank, wat gedronken en gegeten, totdat ik Veronicategenkwam. Mooi lang pikzwart haar en zeer mooie stevige boezem. Echt een topper.
    Met haar weer maar eens naar de cinema getrokken om daar dan rechts op het grote bed van bil te gaan.
    Rond 16.30 Hr was ik aan nog meer rust toe, en moest ik nog op zoek naar een hotel. Gekozen voor het Waldhotel, me aangeraden door Maria, die daar trouwens ook logeerde.
    Als ik me goed voel denk ik eraan om nog naar Dolce Vita in Raubacht te trekken, amper 6 km van Dolce Vita.

  5. Onderstaande leden hebben boemboem69 bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (16 augustus 2011)

  6. #29
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Thxs voor je bericht! Heb het naar FE Algemeen verplaatst. Als het lukt handigst om voor de Dames separaat topic/paspoort aan te maken.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #30
    Geregistreerd
    28 oktober 2009
    Last Online
    6 maart 2024 @ 15:49
    Berichten
    170
    Discussies
    4
    Thanks
    29
    Thanked
    116 in 25 posts

    Standaard

    Op verzoek van een vriend van me meegegaan naar een Heavy Metal festival (Swordbrothers) in de buurt van deze club. Om een uur of 0830 vertrokken vanuit NL en aangekomen op het festivalterrein. Backstage kaarten gekregen, hotel werd ook betaald en onwijs aardige organisatoren. Alleen... Na 3 bands was ik het zat en het was 27 graden.

    Dus dan ben je wel gek als je tussen langharig gespuis gaat staan in de hitte ipv aan een zwembad liggen met een biertje in je hand omringt door vrouwelijk schoon. Teruggaan naar het festival kon altijd nog.

    Kwam rond 16:00 aan, ondanks dat de club in een soort oude fabriekshal ligt voelde ik me meteen welkom. Aardige theke, nette ruimtes en vooral een goede sfeer (heel belangrijk). Op mijn gemak omgekleed, een biertje gehaald en een plekje gezocht aan het zwembad. Vond veel vrouwen weer niet mijn ding, te veel makeup of een sjacherijnig smoelwerk. Aan de bar gaan de dames altijd proberen maar maakte ze duidelijk dat ik eerst wilde relaxen. Dus nog een sauna gang, praatjes maken, zwemmen, bubbelbad, eten. Was ook erg gezellig met wat mede beren. Ben nog niet zo ervaren op club gebied maar ik vind het met nederlanders toch een stuk gezelliger dan met die duitsers, hoe goed je duits ook is en je best doet, ze zijn bijna allemaal afstandelijk en stug. Op een paar na...

    Na het eten liep ik Nicole tegen het lijf. Eindelijk een dame die me echt aansprak, op zich is ze niet heel knap maar wat kijkt ze geil. Ging meteen voor de bijl. Prima sessie, bijna een GFE. Maar als een vrouw zegt dat je de eerste bent die haar klaarneukt deze week geloof ik ze niet zo. Wel een lieve meid.


    Sfeer 8
    Wellness 8 (Grote sauna en lekker bubbelbad, zwembad onverwarmd)
    Eten 7 (Pasta met saus, salade, rijst met vlees in roomsaus, volgens mij serveren ze dat ik veel clubs..)
    Vrouwen 7 (naar mijn smaak teveel roemenen, zigeunerlook)


    Na deze sessie teruggegaan naar het festival en de laatste amerikaanse band meegepakt, weet niet of iemand Anvil - The Story of Anvil heeft gezien. Ik waande me ertussen... Erg leuk...

  8. Onderstaande leden hebben primus1968 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (18 september 2011)

  9. #31
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard op verkenning

    Omdat ik in de buurt was op vrijdag om 11.15u bij Finca aangebeld en voor 30 euro een handdoek en slippers in ontvangst genomen. De omschrijving van de club staat reeds duidelijk vermeld. In de omkleedruimte viel het groot aantal dames dat zich omkleedde me op, zeker op dit uur. Deze dames zagen er over het algemeen ook goed uit. Eens in de clubruimte voelde de sfeer goed aan en kon de grote verkenningsronde beginnen. Alles ziet er keurig uit en de buitenruimte sprak met erg aan. Alhoewel de hemel staalblauw was, was het toch een beetje te fris om rond het zwembad rond te hangen wat later op de dag veranderde.

    Nu ik een beetje geacclimatiseerd was de vrouwtjes beginnen te scannen. Ongeveer 25 ladies in the house tussen de 19 en 45 waarvan een 10tal vooraan in de twintig en de overige tussen de 30 en 45. Op enkele uitzonderingen na waren er wel een stel lekkere kippen bij. Als ik alle cups op een hoop gooi komt het gemiddelde op een B of B+, zeker de grootste hoop borsten die ik in een club bij mekaar zag en daar kan ik niet over klagen.. Nu kwam de moeilijkste opdracht, de goede service-girls ertussenuit halen. Dus ik begon mijn interviewronde en kon zeer moeilijk besluiten totdat er plotseling 2 jonge grietjes me attakeerden, Carolina en Claudia volgens hun zeggen Hongaars. Claudia was zo bloedmooi dat ik me liet leiden door dingemans en haar gelijk naar een kamer ontvoerde. Haar B+plus boezem was perfect vormgegeven en al de rest navenant. Het kussen was redelijk en haar pijpen zeer afwisselend en aangenaam. Ik was haar eerste vandaag en ze liet zich de befbeurt goed bevallen met vermoedelijk een orgasme tot gevolg. Tenminste op de schokken en vochttoename te oordelen. Ze is echter zeer professioneel en door het uitblijven van de GFE weet ik niet zeker of het allemaal wel echt was. Zij boven op mij en al snel zette ze mij aan het werk. Lekker klaargekomen maar niet meer dan dat. Ze zou ook bij PSR gewerkt hebben onder de naam Delia maar is daar buitengevlogen. Ze is 23 en heeft een stijve rechter bovenarm en 2 knobbeltjes op haar staartbeen, misschien kennen jullie ze wel.

    Zo het ijs was gebroken dus tijd voor een versnapering en wat platte rust. Het was zalig in het zonnetje naast het zwembad. Een Belgisch-Luxemburgse beer leren kennen die Finca ervaring heeft. Het contact met andere beren, meestal duits, loopt vlot in deze club. Een blonde frohnatur voegde zich bij ons en wist mijn sympathie te wekken. Ze was Oekraïens en luisterde naar de naam Lalai, vroeger GT gewerkt, 39 jaar, cup A en blond. Later op de dag liep ik ze terug tegen haar heerlijk lijf en ben er aan blijven plakken. Cleane sessie maar niet mijn ding. Veel te profi, overdreven gehijg en veel fake. Een medebeer wist mij te vertellen dat ze een Master van de academski oraliski had maar die mening kan ik absoluut niet delen.

    Mijn 2de so so sessie zat er dus op en ik zat nog steeds op mijn honger. Het eten was ondertussen aangerukt en alle vrouwen stonden gelijk in een lange rij aan het buffet. Mijn telling leverde 33 meisjes op die alle poedelnaakt aan de dampende bain marie's stonden, naakt en eten doet me altijd wat, het heeft zo iets pervers en dan komt de Roman Polanski en zijn 'grande bouffe' altijd even boven.

    Het was ondertussen 19u geworden en er begonnen meer beren binnen te lopen en nieuwe meisjes vervingen de eerste lichting. Een duitse beer wist me ook te zeggen dat deze club in de laatste weken en enorme wijven injectie heeft gehad want dat het tijdje terug triestig gesteld was. Nou vergelijken kan ik niet maar dit was toch wel in orde. Nog wat blijven rondhangen en wat contacten gehad maar niet dewelke ik zocht.

    Zo weerom een ervaring rijker.
    " A dirty mind is a joy forever"

  10. Onderstaande 6 leden hebben savesexer bedankt voor deze bijdrage:

    Alabama (18 oktober 2011),Ascari (13 februari 2012),bad pritt (18 oktober 2011),egon, Dr. Rammler (27 oktober 2011),Knabbel (19 oktober 2011),satanic surfer (18 oktober 2011)

  11. #32
    Geregistreerd
    19 juni 2008
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:17
    Berichten
    124
    Discussies
    11
    Thanks
    151
    Thanked
    93 in 38 posts

    Standaard Finca Erotica (Dierdorf), Algemeen

    Een kleine fles wijn, een cadeaubon (1 / 2 prijs toegang voor de komende winter te bezoeken) en een volledige
    Kullisse zijn de eerste beelden die op mijn errinerung komen uit het bijwonen van afgelopen zaterdag.
    Groot decor, lekker eten, veel mooie Weinachstsdamen, geweldige muziek, geweldige shows, Gang-Bang LORENA Actrice in super vorm ...

    Hereniging met Jana Ina, het mooie Russisch meisje - familie kwam uit St. Petersburg- van de Bang Gang van het
    Mainhattan. Zeer mooie dame ...

    Had ook twee operaties op kamer. Niets bijzonders. Ik vergat zelfs de voornaam van de dames ... op
    Partijen hebben de dames vaak haast ...

    Oana heb ik gemist. Ook Sherin.

    Toch, het was een mooie avond. De X Mas Party was super georganiseerd. Party van het Finka kan ik alleen aanraden.

    Diet is mijn Text in het Duits :

    Eine kleine Flasche Wein, einen Gutschein (1/2 Eintrittspreis beim nächsten Winterbesuch) und eine volle
    Kullisse sind die erste Bilder die mir in Errinerung vom gestrigen Besuch kommen.
    Grossartige Deko, leckeres Essen, viele hübsche Weinachstsdamen, super Musik, tolle Shows, Gang-Bang Darstellerin LORENA in super Form...

    Wiedersehen mit Jana Ina, die hübsche Russin - Familie stammte aus Sankt-Petersburg-vom Gang Bang des
    Mainhattans. Wollte sie direkt fürs Zimmer buchen. Wusste nicht das sie "nur" als Künstlerin antratt.
    Ich, Trottel der ersten Klasse, dachte das die ehemalige Freundin vom Fussbaler Arthur Boka, auch bekannt
    dank der Venus, in der Fianca al Showgast zu sehen wäre. Die heisst eigentlich... Gina Lisa.
    Verliere mein Latein mit all diesen Frauen... Dazu gibt es ja noch in Deutschland eine berühmte Janaína...
    verheiratet mit Herr Zarrella...
    Hatte die Ehre das Jana Ina wärhends des Abends par Mahl mit mir plaudern kamm. Sehr freundliche Dame...

    Hatte auch zwei Zimmer Einsätze. Nichts besonderes. Habe sogar die Vorname der Damen vergessen... Bei
    Partys haben es die Damen öfters eilig...

    Oana habe ich vermisst. Und auch Sherin, die den Planet ja für fie Finca vor zwei Monate verlassen hatte...

    Trotzdem war es ein schöner Abend. Die X Mas Party war super organisiert. Events von der Finca werde ich versuchen zu besuchen. Kann ich Ihnen nur empfehlen.

  12. Onderstaande 2 leden hebben pipette bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 5 juni 2012),Megaboob (30 november 2011)

  13. #33
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Op de zaterdag (voor mijn zondagse bezoek aan FE) trof ik in FKK World een heerlijke blondine genaamd Raisa. Ze vertelde mij tot donderdag in Finca Erotica gewerkt te hebben. Desgevraagd gaf ze me aan Irena te kennen, sterker, het was haar vriendin en Irena was net enkele dagen weer terug na een maand afwezigheid. Voor mij alle reden om op de zondag van het Etap Hotel in Linden door te reizen naar FE, een ritje van slechts 90 km.
    En Raisa dan? Nee, die heb ik niet gekamerd. Reden: het was haar laatste dag en ze weet niet of ze nog terugkomt. Omdat PP er altijd op uit is een dame vaker te ontmoeten (bij gebleken wederzijdse geschiktheid) was het voor mij reden het bij een gesprekje te laten. Bovendien had ik in World al gebumsd met de heerlijke Carina, een Pistolmeisje pur sang en stond Larissa nog op mijn programma.
    Zondag dus om 11.30 vertrokken en om 12.30 reeds voor de poort bij FE. Een prima club voor mooi weer, jacuzzi in de club en ook in de VIProom kamer 1 die voor 20 euro meer prijs te huren is. Buiten een klein zwembadje van ca. 10 x 5 meter en een flinke tuin. Meiden die volop animeren en splitternackt rondlopen. Tegen 17 uur waren er zeker 35 dames en rond 13 uur een stuk of 20.
    Om 14 uur kwam Irena binnen. Het weerzien was als vanouds, ik kreeg een stomp tegen mijn borst en ze haalde haar hoofd op....Waar was je zolang? Inderdaad, het was al 5 maand geleden dat wij het laatst de lakens hadden gedeeld. Ik kon het reisgedrag van Irena niet meer volgen en had geen mobiel nummer. Ze voelde heerlijk aan, na slechts 10 minuten presalen togen we naar de kamer nr. 1. Ik zette de kraan van de whirlpool wijd open en we gingen alvast sexen op het zachte bed. Een heerlijke sessie volgde, wat is die meid knettergek maar ook heel goed op de kamer. binnen 20 minuten had ik mijn eerste pistoletjes de lucht in geschoten.
    De whirlpool was inmiddels vol en we gingen lekker relaxen, zij met een sigaretje in dr mond, ik met een lekkere tepel en borst in de hand. Na lekker wat spelen met water was ik alweer geil en droogden we elkaar af en gingen opnieuw op bed liggen. Ook nu weer een perfecte sexbeurt gehad. Om 15.45 stond ik weer buiten, na bijna 5 kwartier gespeeld te hebben.
    Het was een prima beslissing haar per ommegaande te bezoeken. Ook om te zien dat de line up in FE uitstekend is. Er liepen nog enkele plaatjes rond waarvan de russische Valeria uit het verre Wladiwostok de mooiste was. Ik was inmiddels platzak na twee dagen clubben en besloot Valeria op de to do list te zetten. Na nog wat genieten van de tuin en de zon vertrokken mijn vriend en ik om 18.30 huiswaarts. Het was mooi geweest.

    Fazit:
    prima club met alle faciliteiten
    fraaie line up.
    uitgebreide brunch en goed avond eten.
    aantrekkelijke toegangsprijs (30 euro)

    nadeel: reisafstand net iets te ver voor het gebodene (clubs als LR, DV en PHG) zijn min of meer vergelijkbaar en 45 minuten dichterbij.

  14. Onderstaande 9 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (28 mei 2012),bergm550 ( 5 juni 2012),Big30 (28 mei 2012),gignnl (28 mei 2012),madiwodovr (29 mei 2012),MichelJ (29 mei 2012),satanic surfer (28 mei 2012),Sparky (28 mei 2012),vrije jongen (28 mei 2012)

  15. #34
    Geregistreerd
    28 september 2011
    Last Online
    24 februari 2016 @ 18:51
    Berichten
    48
    Discussies
    1
    Thanks
    21
    Thanked
    94 in 24 posts

    Standaard

    Tijd geleden hier eens rondgeneusd op een woensdagavond tegen 23u. Waren niet veel beren, dus er werd behoorlijk gejaagd. In de buurt van de kino boven, wilde ik even rondkijken over de hele club, maar na 2' verdween kleine Dexter al in een mondhoek. Dan maar in de rokershoek nog even wat rondneuzen, en prompt 8 paar tieten tegen me aan. Eerste sessie duurde dus niet lang. Was niet heel bijzonder (slanke roem brunette met kort haar). Daarna aan de bar Dana gespot, 1.60m, donkerbruin krullend haar en een leuk lachbekje. Even daarna kwam ze heel gezellig een kwartiertje keuvelen in de rookhoek. Opeens verdween ze om 10' later weer terug te komen. Kennelijk waren de banken te koud voor d'r, want ze kwam gelijk boven op me zitten. Om d'r evenwicht te houden, diende kleine Dexter als handvat en d'r tepels vonden steun in mijn gezicht. Paar anderen beren werden er wat onrustig van. Met kleine Dexter in d'r hand de kamer opgezocht. Heerlijke pijpsessie. En over standjes hoef je Dana ook niet veel te leren. Uiteindelijk vanuit m'n tenen klaargekomen.

    Ik wilde nog gaan voor een Oekraiense knock-out (sorry, naam vergeten). Maar de rest van de avond werd die bezet gehouden door koppeltje Duitsers die cocktails met d'r wilden drinken

    Leuke club met mooie faciliteiten en goede bezetting. Maar vond de sfeer wel wat te relaxed. Schijnt door de weeks wel vaker zo te zijn. Op de lounge muziek viel ik in slaap, dus om 2 uur afgetaaid.

  16. Onderstaande 6 leden hebben dexter123 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 6 juni 2012),Badslippers ( 5 juni 2012),bergm550 ( 5 juni 2012),Boy69 ( 7 juni 2012),satanic surfer ( 6 juni 2012),Tiga ( 6 juni 2012)

  17. #35
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Alweer de vierde zondag achtereen dat ik Finca bezoek. Ik zal voorlopig deze reeks onderbreken. Niet omdat ik de club niet meer mag maar omdat ik deze week voor 3 weken mijn braziliaanse namorada op bezoek heb. Geen clubs dus de komende weken.
    Maar gister was wel de matigste dag van de vier. Mijn toppertje daar Irene werd, zoals het leek, weer helaas lang gepannekoekt maar kwam tot mijn verbazing al na 2,5 uur terug. Daarna kon ik haar boeken maar helaas had ze de afgelopen weekendagen teveel palen in dr grotje gehad. Ik heb daardoor max 20 min kunnen genieten. Daarna de whirlpool laten vollopen in de Vip room en de rest van het uur gechilled en gekletst. Vervolgens tijdens de EK wedstrijd gedubt wat te doen. Blijven was geen optie: matige line up en max 25 dames. Hoewel ik eigenlijk niet moet zeuren, ik had keuze uit 5 meiden de mooie russische Valeria, irena voor nog een sessie, susi, een blond pistolmeisje met peervormige tietjes en de, zo mogelijk, nog mooiere vriendin van Valeria.
    Toch besloot ik direct na de wedstrijd italie-spanje te vertrekken naar Duisburg, een telefoontje leerde mij dat mijn vaste pistolmeisje in de Vulkanstrasse aanwezig was.
    Met haar weer een prima sessie gehad en zo mijn zondag positief beeindigd.

  18. Onderstaande 4 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (11 juni 2012),Badslippers (11 juni 2012),Megaboob (11 juni 2012),satanic surfer (11 juni 2012)

  19. #36
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Last Online
    15 november 2022 @ 17:46
    Berichten
    115
    Discussies
    0
    Thanks
    64
    Thanked
    198 in 48 posts

    Standaard

    Vorige week moest ik Koblenz zijn en ben ik dan maar eens in het nabije Dierdorf wezen kijken. Was mijn eerste bezoekje hier. Bij aankomst rond een uur of 22:30 kreeg ik te horen dat het happy hour was en ik dus maar 30 Euris moest aftikken. Dat was mooi meegenomen, maar anderzijds ook gelukkig dat het maar 30 Euris was want de line-up viel aardig tegen moet ik toch wel zeggen. Ik denk dat er in totaal maar een 10 tot 15 dames aanwezig waren :-( Eerder op de avond zouden er meer geweest zijn maar die waren allen huiswaarts omdat het niet echt druk met beren was. De club zelf vind ik wel heel mooi en netjes en zeker de moeite waard mochten er meer Alina's rondlopen. Eigenlijk heet ze Roxanne wist ze me ter vertellen, maar haar clubnaam was Alina. Nationaliteit en dergelijke ben ik vergeten omdat dit me niet zo boeit, maar het is een mooi slanke blondine met een knap lichaam, mooi kopje erop en er viel een hele leuke babbel mee te doen ook. Afgaand op de optics is het niet verwonderlijk dat zij en een vriendin eigenlijk in FKK World werken. Haar vriendin was trouwens in World die avond. Na een leuk babbel en wat gefriemel op een van de bedden voor de ingang van de kino gingen we dan maar een kamer opzoeken waar Alina/Roxanne me fantastisch lekker, lang en langzaam gepijpt heeft. Nadien nog een paar standjes en het afgemaakt in missio na een 1/2 uurtje GFE. Zeker voor herhaling vatbaar en qua looks FKK World kwaliteit. Nadien een sauna-tje genomen. Heerlijk. Gevolgd door een plons in de jacuzzi. Eveneens heerlijk. Ik werd er benaderd door een Oekriense. Ben de naam effe kwijt, maar weet dat het een Oekraiense was omdat we het effe over het EK voetbal hadden. Dit was een van de dames met boven gemiddelde looks voor die avond, maar vermits ik net van de kamer kwam had ik wat tijd nodig om op krachten te komen. Verder liep er ook nog een blondine rond die constant geboekt was. Nogal wiedes gezien de perfecte optics. Alhoewel haar tepels voor mij iets te veel naar het plafond wezen wat duidelijk op een boob job wees, iets waar ik niet zo'n fan van ben. Dus maar wat langer aan de bar gehangen waar ik een mooi klein zwartharig opdondertje spotte, helemaal mijn ding, maar ze was omringd door 2 beren die maar niet uitgepraat geraakten. Geen getreur echter want daar verscheen de lange, slanke Andrada aan de bar. Na wat smalltalk aan bar ook met haar een kamertje opgezocht. Helemaal prima. Eveneens lang, diep en zacht pijpen gevolgd door een heel geile cowgirl. Nadien nog effe in doggy om het in missio af te maken. Andrada vraagt telkens of het je het prima hebt en wat je wil om het prima te hebben.... heel goede service ! Vermits het al relatief laat werd dan nog maar vlug een douche genomen om nadien te vertrekken. Samenvattend : mooie club, line up niet schitterend ( zowel in aantal als in looks ) maar zeker geen probleem om er 3 of 4 FKK World Optics uit te halen. Verder ook leuk dat zowel in de kino als op de bedden aan de ingang van de kino als hier en daar zelf op een bank wat publieke actie plaats vind...gaande van verkennend gefriemel tot luidruchtig "all the way"...leuke spectakelwaarde dus.

  20. Onderstaande 5 leden hebben bart_007 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (22 juni 2012),bergm550 (27 juni 2012),hansdordt (12 februari 2013),Megaboob (22 juni 2012),satanic surfer (23 juni 2012)

  21. #37
    Geregistreerd
    12 juli 2009
    Last Online
    6 september 2022 @ 00:21
    Berichten
    123
    Discussies
    1
    Thanks
    163
    Thanked
    280 in 57 posts

    Standaard

    Hallo,

    heute möchte ich mal meinen Einstandsbericht im ijsberenforum geben, wenn auch leider "nur" auf deutsch. Mit dem Erlernen der holländischen Sprache habe ich gerade erst begonnen, immerhin kann ich schon "Huntelaar" richtig aussprechen... :-)

    Gestern war ich an einem wunderschönen, sonnigen Tag ganz spontan in die Finca Erotica gefahren, entfernungsmäßig der meinem Wohnort am nächsten gelegene FKK-Club. Dennoch war ich erst zum zweiten Male dort...

    Das erste Mal liegt bestimmt schon drei, vier Jahre zurück, dennoch glaubte ich, die Zeit wäre stehen geblieben. Damals wie heute habe ich mich eigentlich sehr wohl gefühlt, vor allem das kleine, aber feine Außengelände hat es mir angetan, auch wenn der schöne Pool zum Baden leider zu kalt war. So begnügte ich mich mit einigen Sonnenbädern...

    Innen ist der Club recht schön gestaltet, eine große Bar ist der Mittelpunkt dort. Auch der sich anschließende Wellnessbereich ist gelungen, der Whirpool dort richtig klasse. Einziges Manko: Innen ist es einfach viel zu dunkel, die Augen müssen beim rein/rausgehen regelrecht Schwerstarbeit verrichten.

    Wer bis 14.00 Uhr kommt, kommt in den Genuß des Happy-Hour-Preises von nur 30 EUR (Normalpreis 50 EUR). Habe ich ausgenutzt. Bis 14.30 Uhr gibts einen leckeren Brunch, danach Kuchen u. Obst, bis es dann gegen 18.00 Uhr warmes Essen gibt...oder -wie gestern- gegrillt wird.
    Leider beherrschte die gestrige "Grillfrau" das Grillen noch nicht so ganz, vieles war einfach zu lange auf dem Grill.

    Zum wichtigsten, zu den Mädels:

    LEIDER hat sich zu meinem damaligen Besuch rein gar nichts geändert, die Auswahl ist optisch mehr als nur bescheiden, harmlos ausgedrückt. Ich hätte ganz sicher (wie damals) den Laden ungepoppt verlassen, wenn da nicht eine Zaubermaus aufgetaucht wäre:

    RUBY hieß das Mädel, das mir den Tag rettete, nicht nur das, sie machte diesen Tag für mich zu einem ganz besonders schönen.

    Diese traumhaft hübsche Blondine, Anfang-Mitte Zwanzig, mit Modellfigur und einem unbeschreiblich schönem Gesicht, sticht einem regelrecht ins Auge. Gebürtige Russin, aufgewachsen in Rumänien, vorher schon in einigen anderen Clubs gewesen, spricht zudem sehr gut die deutsche Sprache. Ein Mädel auch mit sehr viel Stil, Eleganz und Niveau.

    Die Chemie stimmte sofort zwischen uns und ich dachte mir, das wir zwei unbedingt das VIP-Zimmer buchen sollten. Eine längere Wartezeit und 20 EUR Aufpreis habe ich gerne in Kauf genommen, denn das Zimmer ist wirklich große klasse. Schönes großes Bett, Flatscreen, Dusche und ein großer Jacuzzi, in dem wir zwei uns nach einer innigen und wirklich tollen Nummer später erholten.
    Diese Stunde mit Ruby war "allererste Sahne". Solche Mädels machen Clubbesuche erst so richtig schön...
    Mein Glück allerdings, das die Gästeanzahl an diesem Wiochentagsnachmittag recht bescheiden war, sonst wäre es wohl verdammt schwierig geworden, die einzige Schönheit der Finca für mich zu gewinnen.

    Als Fazit bleibt somit ein mehr als gelungener Clubnachmittag in einem kleinen schönen Club, mit viel relaxen und einer traumhaften Stunde mit einem Zaubergirl.
    Kritisch muß man dennoch die Mädelsauswahl sehen, quantitativ noch o.k., aber qualitativ war das gar nichts.

    Gruß vom
    Blondinenschatz

  22. Onderstaande 7 leden hebben Blondinenschatz bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (27 juni 2012),Big30 (27 juni 2012),hansdordt (12 februari 2013),Megaboob (27 juni 2012),noglangnietuitgewandeld (27 juni 2012),satanic surfer (27 juni 2012),Tiga (27 juni 2012)

  23. #38
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blondinenschatz Bekijk bericht
    RUBY hieß das Mädel, das mir den Tag rettete, nicht nur das, sie machte diesen Tag für mich zu einem ganz besonders schönen.

    Diese traumhaft hübsche Blondine, Anfang-Mitte Zwanzig, mit Modellfigur und einem unbeschreiblich schönem Gesicht, sticht einem regelrecht ins Auge. Gebürtige Russin, aufgewachsen in Rumänien, vorher schon in einigen anderen Clubs gewesen, spricht zudem sehr gut die deutsche Sprache. Ein Mädel auch mit sehr viel Stil, Eleganz und Niveau.
    Ja, die russischen Frauen sind weltklasse. In der Periode 1995 bis 2003 gab es in den Clubs und Laufhäusern im Umgebung Haarlem und Amsterdam in Holland auch sehr viele Frauen aus Rußland. Und ich kann mich einfach nur gutes an diesen Frauen erinnern.

  24. #39
    Geregistreerd
    25 augustus 2012
    Last Online
    16 oktober 2022 @ 21:16
    Locatie
    Nordlicht
    Berichten
    66
    Discussies
    2
    Thanks
    5
    Thanked
    84 in 21 posts

    Standaard

    In der Finca der feuchten Pussys

    Am Dienstag letzter Woche konnte ich endlich einen weiteren weißen Fleck auf meiner Clublandkarte tilgen Aus erfreulichem Anlass stand mein Erstbesuch in der Finca Erotica an. Von Düsseldorf aus ging es mit der Bahn bei schönem Wetter über Königswinter immer schön am Rhein entlang. In Neuwied musste ich dann mein Verkehrsmittel wechseln, weiter ging es mit dem Bus 103 bis Dierdorf. Der Busfahrer pflegte doch einen recht rasanten Fahrstil, so wurde es nicht langweilig und die Strecke ist landschaftlich durchaus reizvoll, die sanften Hügel ließen in mir schon eine gewisse Vorfreude auf ganz andere Hügel aufkommen...

    Gegen 13 Uhr erreichte ich Dierdorf, noch ein kleiner Fußmarsch und da stand ich auch schon vor dem Eingang der Finca. Ich wurde freundlich empfangen, meine Freikarte wurde geprüft und die Empfangsdame sagte:" Na, da sind sie ja alle eingetrudelt, du warst der Letzte auf der Liste."

    Im Umkleidebereich fielen mir die sehr schmalen Spinde auf, so kleine Spinde hatte ich noch in keinem mir bekannten Club gesehen, ich hatte es schwer alles zu verstauen

    Nach dem Frischmachen schaute ich mich erst mal um, die Finca ist im Innenbereich im mediterranen Stil gehalten, im Thekenbereich könnte es gerne etwas heller sein. Angenehm finde ich, dass es im Hauptraum kleine Ecken bzw. Nischen gibt, wo man sich etwas zurückziehen kann. An meinem Besuchstag war das Wetter super, entsprechend nutzte ich den schönen Gartenbereich mit Grillhütte. Ich stärkte mich dann mit einem kleinen Spätfrühstück, heißt etwas Rührei, kleine Bratwürstchen, O-Saft.

    Viele Frauen waren zu dem Zeitpunkt noch nicht auf der Bildfläche, der Dienstag sollte sich auch im weiteren Verlauf als eher ruhig erweisen. Von den Ladies angesprochen wurde ich allenfalls zu Beginn, ich machte dann aber schnell klar, dass ich mich schon bemerkbar machen würde, wenn ich akuten Buchungsbedarf hätte.

    An der runden Theke fiel mir dann eine dunkelhäutige Dame mit einem verdammt skinny Fahrgestell und einem superknackigen Minipo auf.
    Wir nahmen Blickkontakt auf und dann schlenderte sie langsam zu mir herüber, mit einem schelmischen Grinsen im Gesicht. Sie stellte sich als Franca vor und erzählte mir, dass sie den ersten Tag in der Finca wäre, vorher hätte sie schon im Heaven 7 und in der World gearbeitet.

    Franca ist einfach eine Augenweide, so zart, ihre kleinen Brüste mit schnell hart werdenden Nippeln. Wir befummelten uns dann schon an der Theke, es folgten Lippenknabbereien, die sich zu spielerischen Zungenküssen steigerten. Diese Annäherung musste natürlich auf dem Zimmer fortgesetzt werden, dort konnte ich mir Francas Luxuskörper, dieses heiße Geschenk Gottes, in allen Einzelheiten betrachten . Franca genoss meine Zärtlichkeiten, die Küsse wurden heftiger, ihr knackiger Leib wand sich unter meiner Zunge, schier hemmungslos wurde Franca dann beim Lecken.

    Dann übernahm Franca das Ruder in unserer erotischen Begegnung, sie gehört zum Glück zu den Frauen, die wissen, dass die erogenen Zonen des Mannes sich nicht nur auf den Schwanz und die Eier beschränken. Ihre Zunge strich über meinen Körper, vergaß auch nicht meine Nippel, dabei blickte sie lüstern in meine Augen,einfach geil.

    Ich sehnte den Augenblick herbei, wo mein weißer Schwanz endlich in ihren süßen Mund verschwinden würde. Aber vorher kniete Franca breitbeinig über mir und verpasste mir eine 1a Schlittenfahrt, sie rieb sich schön intensiv an mir, mhhhhhhh...

    Dann war der Augenblick endlich gekommen, gekonnt und ausdauernd lutschte und saugte Franca an meiner Zuckerstange. Sie leckte auch die Eierchen und spuckte mir auf Schwanz und Dammbereich. Beim Blasen fing Franca langsam an mit dem Finger mein Hintertürchen zu verwöhnen, das war so ein geiles Feeling, schön feucht, das Spiel ihrer Zunge, ihr geschickter Finger, dazu der Anblick ihres skinny black body...

    Dann wollte ich die süße Gazelle nur noch ficken, geschickt gummierte sie mich und dann glitt ich mit meinem Stab langsam in der Missi in ihre enge Pussy, Franca stöhnte laut auf bei den ersten Stößen. Bei minimaler Bewegung meines Schwanzes war maximale Reibung garantiert Weiter ging der Fick in Bauchlage, ich legte Franca zwei Kissen unter den Bauch und drang von hinten in ihre jetzt schon etwas geweitete Muschi ein, jetzt gab es bei mir kein Halten mehr, mit tiefen Stößen vögelte ich Franca durch, bis ich die endgültige Erlösung in einem fulminanten Abgang fand. Eine supergeile Stunde war vorüber mit einem Wahnsinnsbabe.

    Mit Kaltgetränken glich ich meinen Flüssigkeitsverlust aus und relaxte anschließend ausgiebig im Garten, dort lag ich schön in der Sonne und dachte so, du hast es doch gut. Als die Lust wieder in mir Oberhand gewann, ging ich zurück ins Haus. Dort sprach mich sehr nett Sandy aus Dresden an, die sich mit einem Teller Obst stärkte. Sandy ist eine attraktive Blondine, sie trägt eine Brille und hier im Forum war im Zusammenhang mit ihr von Secretary-Look die Rede. Sandy ist Anfang 30 und hat für mich eine sexy Ausstrahlung. Sie ist eine Lady, intelligente Konversation ist möglich. Ich setzte mich zu ihr an den Tisch und wir unterhielten uns nett. Beim Reden schaute ich auf ihre süßen Brüste, ihre langen schlanken Beine, ihren wohlgeformten Mund, dabei bekam ich immer größere Lust auf Sandy.

    Wir wechselten irgendwann vom Tisch in eine Nische im Hauptraum, dort kamen wir uns sehr schnell näher, erste Berührungen und leckere ZK heizten mich weiter an. Da dauerte es nicht lang und es hieß ab ins Bettchen. Also gingen wir Hand in Hand in Richtung Zimmer. Dort angekommen, ging die Knutscherei erst richtig los, gierig machte ich mich über Sandy her, langsam küsste ich mich über ihren herrlich flachen Bauch hinab zu ihrer schönen Spalte, Sandy stöhnte und so startete ich mein Pussyverwöhnprogramm, ich sag nur: lecker.

    Sandys Französischkünste waren dann auch sehr an- und erregend, virtuos wusste sie auf meiner Flöte genau die für mich richtige Melodie zu spielen, besonders variantenreich war ihr gekonntes Zungenspiel, sie traf alle Töne. Dabei verwöhnte ich sie dann nach einer Weile in der 69er Position. So eine süße Blondine wie Sandy darf natürlich nicht ungevögelt bleiben, Hütchen auf die Nudel und ab ins Paradies. Eine wohlige Enge umschloss meinen prallen Schwanz, in verschiedenen Missivarianten trieben wir es ausgiebig, Sandy hatte ihren Spaß und ich sowieso. Das Grande Finale wurde dann in der seitlichen Missi eingeläutet, ich packte Sandy jetzt fest an Po und Hüfte und stieß tief, fest und immer schneller zu und dann betankte ich laut schreiend den Conti. Sandy ist eine Klassefrau und im Bett leidenschaftlich, die Stunde mit ihr würde ich sofort wiederholen.

    Für mich ging es dann wieder raus in den Garten, bei der Grillhütte stärkte ich mich mit Salaten und Gegrilltem, war ganz schmackhaft. Satt und befriedigt musste ich die Finca um kurz vor 19 Uhr schon verlassen, ich musste meinen Bus zurück nach Neuwied kriegen, und der letzte Bus fährt schon um 19.05 Uhr. Von Neuwied reiste ich dann weiter mit dem Zug nach Frankfurt, aber das ist dann schon wieder eine neue Geschichte...

  25. Onderstaande 2 leden hebben pussyfucker07 bedankt voor deze bijdrage:

    pipette (23 juli 2013),satanic surfer (14 juli 2013)

  26. #40
    Geregistreerd
    18 oktober 2011
    Last Online
    18 juli 2016 @ 14:31
    Locatie
    te ver van duitsland
    Berichten
    92
    Discussies
    1
    Thanks
    89
    Thanked
    169 in 50 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag op bezoek geweest bij de finca erotica.
    Het is een vreselijk eind rijden, maar het is het wel waard geweest. Bij binnenkomst zeer vriendelijk begroet door de theke.
    Nadat ik tekst en uitleg had gekregen, naar de zeer kleine locker gegaan. Bij binnenkomst in het clubgebouw meteen een goede indruk opgedaan, alles is prima verzorgd, en zeer hygiënisch. Het ontbijt was dik in orde.
    Het aanwezige damesaantal was zeer voldoende. Ik schat dat er overdag ongeveer 45 waren , en s avonds nog iets meer.
    Een aantal dames gezien die ik nog kende van de psr. Volgens hun was het hier stukken beter.
    Ik ben 4 keer naar de kamer geweest, en alle vier de keren dik tevreden de kamer weer verlaten.
    Dit is een club waar ik nog vaak zal komen, ondanks de verre afstand.

  27. Onderstaande 3 leden hebben trophy bedankt voor deze bijdrage:

    dbd67 (12 september 2013),Don Rudo (12 september 2013),satanic surfer (12 september 2013)

  28. #41
    Geregistreerd
    25 augustus 2010
    Last Online
    5 december 2014 @ 22:46
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 7 Times in 1 Post

    Standaard

    Inderdaad een eind rijden, maar als je er dan toch een keer langs komt en een paar uur te besteden hebt, is het zeker de moeite waard. Het ligt tenslotte maar een klein eindje buiten de A3.

    Afgelopen dinsdag toch maar even de stoute schoenen aangetrokken en een keer gaan kijken. Inderdaad valt de inrichting zeker niet tegen. Het is ruim opgezet met veel verschillende ruimtes en hoekjes rond een centrale bar. Naar boven toe een bioscoop en overal genoeg hoekjes waar je met een dame een goed gesprek aan kan gaan.

    Omdat er niet al te veel gasten waren, had ik in ieder geval genoeg te kiezen.

    Als eerste maar eens contact gemaakt met Helena, een Kroatische dame. Blond, ietsje ouder, maar vol humor en gezelligheid. Toen ze merkte dat ik al redelijke opgewonden werd van haar aanwezigheid, schroomde ze niet om mij vol overgave te zoenen en vervolgens mijn al groter wordende pik oraal aan een inspectie te onderwerpen. Aangezien zij daar wel een heel groot talent voor bleek te hebben, met haar maar naar een kamer verhuist, waar ze dit heel prettig heeft afgemaakt.

    Daarna bleek het eten geserveerd te zijn. Je kan in dit soort tenten geen sterrenvoedsel verwachten, maar de maaltijd was goed verzorgd, genoeg keus en prima van kwaliteit.

    Na het eten even lekker de sauna ingegaan en daarna Christina ontmoet. Een heerlijke lachebek met een prachtig figuurtje. Zij bleek echt porno aspiraties te hebben en vergreep zich spontaan aan mij op de bank waar wij zaten. Met haar heb ik de kamer nooit gehaald en heb ik het met haar ordinair tot een allesomvattend einde gebracht in de huiskamer. Ik moet zeggen, heel spannend en geil tegelijk.

    Kortom, een zeer geslaagd bezoek en zeker het omrijden waard.
    R8

  29. Onderstaande 7 leden hebben *R8* bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (22 november 2013),Megaboob (21 november 2013),Mr Pussy (21 november 2013),savesexer (22 november 2013),seksenfun (21 november 2013),Sparky (21 november 2013),vrije jongen (21 november 2013)

  30. #42
    Geregistreerd
    21 januari 2008
    Last Online
    5 juli 2022 @ 13:06
    Berichten
    23
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    37 in 15 posts

    Standaard

    R8, vraagje: met Christina bedoel je die Roemeense met lange blonde haren ? Indien ja, is ze weer terug van weggeweest ? Of hebben we het hier over een nieuwe dame ??
    Tot vorig jaar werkte er een mooie blondine Christina daar die inderdaad al met de actie begon als je nog aan de bar zat. Inderdaad supergeil om zo aan de bar heerlijk gepijpt te worden.
    En ook super waren haar pussy-sliding technieken. Heerlijk met haar vochtige spleet over je lul wrijven (af en toe het idee krijgend dat ze hem er zo in laat glijden). Als ze inderdaad terug
    is, des te meer een goede reden om weer naar Dierdorf af te reizen !

  31. #43
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ik schatte dat het zowat twee jaar geleden moest zijn dat ik daar nog eens was. Het blijkt bijna drie jaar te zijn.

    Ik heb me erg vermaakt. Nu was het drie jaar geleden maar daarvoor was er nooit zo'n lange tijd tussen. De grootste reden dat ik de club wat heb laten links liggen, is dat bij mijn laatste bezoekjes de optiek van de dames dik tegenviel. De optiek was (in mijn ogen) nog slechter dan de fotoselector aangeeft. Veelal minder slanke dames en wat oudere dames. Ook nu is de fotoselector geen trouwe weergave van de dames die op dit moment in Finca Erotica werken. Er lopen dames van allerlei pluimage rond. Voor ieder wat wils dus. Ik vond de optiek heel goed. Ik verschoot! Vele jonge slanke mooie dames waren present. Het gebeurt me maar sporadisch dat ik in een club zo geil wordt van de dames dat mijn lul al begint te reageren van het kijken alleen. In FE overkwam het mij twee keer. Neem van me aan dat dat heel veel wil zeggen.

    Wat er nog positief was aan FE?
    Ondanks dat het een zondag kort na de middag was, was er al veel ambiance in de tent. De muziek is zeer afwisselend. Ook voor ieder wat wils. De muziek staat eerder als achtergrond. De ambiance moet je dan ook meer zoeken in het gezellig vertoeven onder mekaar, vrouwen en mannen, het geroezemoes.... De mannelijke bevolking is wat ouder. Ook enkele bekenden van PSR gezien. In de vroege namiddag waren er al een 20-tal vrouwen. Later op de dag zou het aantal dames aangroeien tot een stuk of 30. Er waren gemiddeld ongeveer evenveel mannen als vrouwen aanwezig. Met momenten duidelijk meer dames, met momenten duidelijk meer heren. Vele heren blijven ook maar een kortere tijd in de club.
    Tweede positief punt is de goedkope inkom voor twee uur in de namiddag. Je betaalt dan maar 30 euro inkom. Nadien € 50.
    De wellness is ook prima geregeld.
    Het ontbijt staat er tot drie uur in de namiddag en is ruim voldoende. Jammer dat er enkel witte broodjes waren. Bij het ontbijt ook fruitsappen verkrijgbaar zonder bijbetaling.
    Na het ontbijt volgt een dessertenbuffet bestaande uit verschillende cakes en fruitsoorten.
    De soep en het avondeten waren lekker.
    Hoewel FE daar natuurlijk niets kan aan verhelpen, was het erg zalig om midden januari al voor de eerste keer in de zon te kunnen genieten, buiten op het terras, enkel met een handdoek om je middel. De zon gaf écht al warmte. Verbazend warm was het. Het schijnt dat het zondag 17 graden was in Dierdorf. Dat hebben wij mannen gemerkt. Geen enkele vrouw die al buiten kwam zitten, natuurlijk.
    De club heeft ook enkele plekjes waar je een beetje afgezonderd in de lounge kan gaan zitten, waar niet iedereen je zomaar ziet en waar je dus een beetje stout al kan doen met een dame.
    De service van de dames is erg goed.
    Er wordt in de bar/lounge niet zo nauw gekeken op een tongzoen meer of minder.
    Voldoende parking.
    Mooie club.
    Sanitair en kamers zijn zoals het hoort.
    Ruime opbergkastjes.
    Mooie tuin met zwembad (niet verwarmd en momenteel vuil)

    Nadelen: het avondeten wordt niet (of zeer slecht) aangevuld. Dessert op = op. Aardappelen op = op (ik heb ze niet weten bijgevuld worden). Het keukenpersoneel is ronduit onvriendelijk. Ik vroeg gewoon of er soms nog aardappelen waren of op komst waren en het antwoord was kort en roeperig: "keine". Ook de ontvangst was alles behalve vriendelijk. Het overige personeel deed normaal.
    Handdoeken dienen steeds gevraagd te worden aan het onthaal.
    Fruitsappen zijn niet inbegrepen in de prijs: € 2 per glas.
    De meeste sofa's staan slecht geplaatst. Ik bedoel daarmee dat je nooit een goed overzicht over de club (en de dames!!) hebt. Je ziet dan telkens alleen maar de dames die toevallig passeren.
    Ik heb geen danspaal gevonden, geen dansacts gezien.
    Zeer slecht bereikbaar met het openbaar vervoer.
    Waardevolle zaken kunnen niet (apart) in een kluisje opgeborgen worden (gewoon omdat men geen passende sleutels meer heeft voor die kluisjes .
    Badjassen tegen betaling verkrijgbaar.

    Ik dacht dat de club groter was. De grootte op zich is natuurlijk niet allesmakend.
    De veranda is nu rookkot geworden. Daar is het als niet-roker niet uit te houden.
    Tussen alle poezen loopt er ook een echte levende poes rond.

    Elke club heeft voor- en nadelen. Sommige clubs blinken uit in voordelen en die bezoek ik dan ook frequent. FE ligt qua afstand niet dichtbij en ook niet heel erg ver weg. Ergens tussen de twee. Iets korterbij ligt PSR en die wint het toch nog makkelijk op een paar belangrijke punten van FE. FE zal ik dus niet frequent gaan bezoeken. Wil ik nog verderdoor dan kan FE ook weer niet op tegen The Palace, Paradise of Sakura. Toch onthou ik van FE dat ze een mooie en goede wellness hebben, dat er meer dan voldoende mooie dames rondlopen die zeer behoorlijke service geven, dat het eten beter dan gemiddeld in saunaclubs is en dat het een mooie club op zich is. Nu nog wat aan de service in het algemeen werken; Vriendelijkheid personeel, aanvullen van eten dat op is, bijvoorbeeld.

    Het was een mooie dag, niet alleen door het heerlijk zonnetje buiten .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  32. Onderstaande 5 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    biged (16 november 2015),dbd67 (22 januari 2014),Elgar (23 januari 2014),Megaboob (22 januari 2014),trophy (23 januari 2014)

  33. #44
    Geregistreerd
    6 april 2008
    Last Online
    29 januari 2022 @ 17:15
    Berichten
    129
    Discussies
    23
    Thanks
    4
    Thanked
    52 in 24 posts

    Standaard

    kurz vor Schluss bin ich rasch zur Finca gedöst, hatte doch noch einen Freifahrtschein ins Happy End im Postfach der eingelöst werden wollte.

    Gerade angekommen wurde ich von einer jungen Bekannten mit viel O Mai Ra freudig begrüßt. Das blieb nicht ohne Folgen, das Eisbärenkostüm stellte sich auf wie ein Segel. Also erstmal zur Abkühlung auf die Couch. Abkühlung??? Da hatte ich die Rechnung ohne die Wirtin gemacht.
    Nicht nur dass ich diese festen Dinger knutschen musste, sie wollte unbedingt auch dem Fox guten Tag sagen, schlug den Bademantel zurück und begann genüsslich zu züngeln, erst auf zur prallen Spitze, dann ab zum dicken Sack. Bald verschwand das ganze Teil in Ihrem saugendem und sabbernden Mund , hm das ist gesund. Hier bin ich Mensch und daaaaa will ich rein. Also bald ein schönes Zimmer gebucht und dann leidenschaftlich losgespielt. Nach ausgesprochen erfolgreichem Hinspiel dann in die Revanche gegangen, so werden Helden gezeugt. Später dann noch klasse After Sales bekommen, das alleine war die Fahrt schon locker wert.

    Hardfacts:
    Maira, Mitte 20, dunkelblonde lange Haare
    sehr schlanke Taille, ausgeprägter Arsch + getunte C`s
    Tiefes Sabbergebläse

    Der nächste Streich war dann eine Olga, aber nicht von der Wolga sondern aus Rumstralala. Leider habe ich die Details zu Ihr Pegelbedingt vergessen. In Erinnerung sind recht ausgeprägte S-Lippen und guter Service geblieben. Sorry for Party Rocking .

  34. Onderstaande 2 leden hebben Bluefox bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 5 maart 2014),Megaboob ( 5 maart 2014)

  35. #45
    Geregistreerd
    15 december 2008
    Last Online
    7 januari 2017 @ 01:15
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    27 in 10 posts

    Standaard

    Over deze club wordt weinig geschreven, hoog tijd voor een update. Vorige week zaterdag was ik daar. Buiten spotte ik nog een paar gele kentekenplaten, binnen heb ik de eigenaren niet kunnen vinden. Wat mij betreft een prima club. Mooi, groot, gezellig druk, goede line-up. Er waren zeker 30 of meer dvp's, meest uit oost europa. Voor elk wat wils. Van wellustige rubenstypes tot sprieten zonder tieten. De classificatie van een a-cup zou schromelijk overdreven zijn. Kwestie van smaak. Er waren tijden dat ik daar op geilde, nu heb ik ze liever wat voller. Een aantal van hen jaagt, maar op een prettige manier. Gewoon even met een paar warme borsten tegen je aanleunen, een praatje maken. Als je aangeeft (nog) geen belangstelling te hebben is er niets aan de hand, geen neus omhoog, geen chagrijnig gezicht. Vind ik wel prettig omdat ik graag eerst wat geniet van het uitzicht en wat rust. Het is toch een dikke twee uur rijden om er te komen. Als je de trap oploopt naar de kino ben je wel meteen doelwit. Maar daar staat tegenover dat je op de rustbanken bij de jacuzzi redelijk met rust wordt gelaten.
    Het eten is prima. Toen ik aankwam stond het ontbijt er nog: brood, vleeswaren, kaas, yoghurt, sap. Prima geregeld. Voor mij meer een lunch, maar dat hangt nu eenmaal af van hoe laat je uit je mandje komt. Daarna zoetigheid, veel soorten cake. Wat minder mijn smaak. Avondeten goed verzorgd en voldoende. Varkensvlees (wel met veel vet, maar echte ijsberen vinden dat het summum), kip, bratkartoffeln, soort pasta, toetje. Gewoon lekker. De dame die er uit sprong was Maira. Eind twintig, lang krullend haar, een mooi stevig lijf met volle borsten. Wel opgevuld maar knap gedaan, geen harde bulten maar mooi zacht. Zoenen aanvankelijk wat voorzichtig, maar toen de klik begon te werken allengs beter. Pijpen prima, redelijk diep en lekker langzaam. Uiteindelijk in cowgirl afgemaakt. Nog even blijven liggen waarbij ze soepel met de klok omgaat. Als je haar hals en kaaklijn streelt begint ze nog net niet te spinnen. Vijftig euro afgerekend, ga haar zeker nog eens opzoeken.

  36. Onderstaande 4 leden hebben sitra bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (25 januari 2015),ButtinSky (30 januari 2015),hasta la pasta (25 januari 2015),Wijze grijze (25 januari 2015)

  37. #46
    Geregistreerd
    15 december 2008
    Last Online
    7 januari 2017 @ 01:15
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    27 in 10 posts

    Standaard

    Mijn huisarts had begin van de week bij mijn jaarlijkse check-up gezegd dat ik voor mijn rug en mijn gewicht wat meer beweging zou kunnen nemen, en dat ik er dan goed aan deed om iets te gaan doen waar ik plezier in had omdat ik -hij kent mij- er anders spoedig weer mee zou ophouden. Daar hoefde ik niet lang over na te denken. Mijn werk zou me naar het zuiden van Duitslands brengen en de afslag naar Dierdorp om een paar kippetjes aan het spit te rijgen was op de terugweg snel in de routeplanner opgenomen. Of mijn rug en gewicht er op vooruit zijn gegaan kan ik nog niet constateren, maar plezier had ik er wel in. De line-up was matig. Prima meiden, maar niet veel: in de middag een stuk of 12. Misschien omdat het vakantietijd is. Richting zuiden stonden heel wat skiboxen in de file. En in noordelijke richting was het gelukkig iets beter. Na een goede ontbijt/lunch, die is daar echt goed, wat in de sauna en de jacuzzi verpoosd, even de drukte van de week loslaten. Tot mijn genoegen was Maira er weer, die kon ik na vorige keer niet overslaan. Service beter dan vorige keer en toen was ik toch echt niet ontevreden. Lief, zacht, de tijd nemend. Jammer dat de Finca zo ver weg is en ik niet vaak zuidwaarts hoef, ik heb haar hoog op mijn lijstje staan al blijft Putri (ACA, ex Freude) aan top. Daarna met Carolina wat lichaamssappen uitgewisseld. Mooie vrouw, mooie zuidelijke olijftint, kort donker haar, strak lijf, lekkere billen, volle C-cup, zo te voelen puur natuur. Zoenen wilde niet echt, bleef bij wat lippenwerk. Jammer. Pijpen echter lekker diep en toen ze door had dat ik kriebelen en teasen zeer weet te waarderen was dat ook prima op orde. Verder erg gemakkelijk in de omgang: beffen en flink vingeren geniet ze merkbaar van. Beslist ook herhalingsgevaar. Ze zei half Italiaans, half Bulgaars te zijn, en ze lijkt niet op de (al oude) foto van Carolina verderop in de lijst van dames in Finca.

  38. Onderstaande leden hebben sitra bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer (22 februari 2015)

  39. #47
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    Een tijdje was het al de bedoeling om samen met ij-schrijver dbd67 van het forum die ik 1 keer had ontmoet in "Golden Dreams" een club te bezoeken. Bij zijn allereerste clubbezoek ooit in zijn leven, radeloos dat hij als ijsbeerbroekie was, raadde ik hem destijds aan Liana naar de kamer te ontvoeren, een zekerheidje voor een goede service verzekerde ik hem. Zogezegd had hij mijn raad opgevolgd, en dat was hem bijzonder goed bevallen.
    Ergo, was hij de persoon (ik dus) die hem ooit dat advies had gegeven nooit vergeten, en zou hem nog eens willen bedanken. Dat lukte niet want hij wist niet zijn naam, maar ook niet zijn pseudonaam op het ij-forum. Totdat hij besloot eens iets te schrijven over Liana, reageerde ik erop dat ik diegene was die hem destijds advies had gegeven met haar te kameren. De mailbox van mijn alterego aribaba werd vanaf dat moment zo nu dan gevuld met uitnodigingen om eens samen een club te gaan bezoeken.
    Niet zomaar een club het moest wel een bijzonder clubbezoekje worden. Niet een bezoekje die iedereen zomaar even kan doen door vanuit het Limburgse Brabantse, Gelderse even snel de grens over te wippen. Dat bedoel ik letterlijk dan! Maar eentje echt wat verder weg, we waren op "Harem" Bad Bispingen gekomen, allengs werd het echter steeds dichterbij gezien de tijdframes en afstanden.
    Besloten afgelopen zaterdag naar "Park Sauna Residence" in Lohmar Durbusch af te reizen. Een dag daarvoor hotel "Geno" in Rothar geboekt, zeven kilometer van Lohmar. De beoordeling van dit hotel kan ik alleen maar in superlatieven verwoorden, heel erg goed. Prijs kwaliteit beoordeling kom ik zelfs ver boven de 10 uit, booking.com geeft een 8,1, voor 53 euro incl. ontbijt. Echt een aanrader, voor wie eens naar Residence, of zelfs Samya of Bernds wil gaan.


    De weg ernaar toe besloten vanaf halverwege met elkaar mee te rijden, halver wegen betekent 109 km, Lohmar is vanaf mijn huis 218 kilometer. Derhalve Hamminkln is 109, ik heb mijn auto daar wel eens vaker geparkeerd!
    Afijn na dat ritje in gechecked in het hotel en op weg naar Lohmar Durbush, op de parkeerplaats stond het echt vol met voornamelijk Duitse auto’s, zo’n 50-60 stuks, zoveel dat we zeiden er zou toch geen forumparty zijn of zo.
    Als het zo druk is kunnen we mogelijk maar beter een deurtje verder opperde 1 van ons 2.
    Waar is dat deurtje dan? 60 Kilometer verderop "Finca Erotica", FKK meiden, goede service, en gezellig sfeertje, op z'n Fries klonkt het al heel "Geil". Hoeveel meiden zijn er dan, weet je wat we bellen even, zogezegd zogedaan, er waren zo’n 40 werd er aan de telefoon verteld.
    Afijn de knoop moest worden doorgehakt, en dat lukte alleen door een muntje te gooien en die beslissing heilig te verklaren. Kop zou Residence betekenen, en munt Finca Erotica, het werd dus die laatste.
    Op weg naar Finca dus, om half zes aangekomen, 50 eurootjes afgerekend, ik was er nog nooit geweest. Ho, da’s niet waar, op de terug van Sharks vorig jaar heb ik ooit eens voor de balie gestaan, op een zondag, maar leek mij toen te rustig, dus weer weggegaan.
    Eenmaal binnen en omgekleed, entree in de centrale ruimte moest ik toch even slikken. Ik ontwaarde overal blote meiden, en geen gewone blote meiden, vrijwel stuk voor stuk hele mooie blote meiden. Zo, dat wordt wel moeilijk kiezen vandaag bedacht ik nog.
    Eerst maar weer eens een latte besteld, en eens om ons heen gekeken. Van kortbij ontdekte maat dbd67 Roemeense Lara, hij maakte even een praatje met haar, maar liet haar nog even zwemmen.
    Het sfeertje is goed in de Finca, de meiden lopen aktief heen en weer, zo word je af en toe uitgedaagd maar netjes en niet irritant, de muziek paste ons goed, want gedurende de ganse avond werd er veel semi hardrock-achtige nummers gedraaid, veelal reeds grijs gedraaide nummers vanaf de jaren 70. Het sfeertje paste erbij en enkele beren gesproken die ook op de muziek kikten.

    Tijdens het wandelen was mij een hele blonde dame opgevallen, in het voorbij gaan wist zij gewiekst aandacht te trekken, en een gesprekje kon niet uitblijven. Zij stelde zich voor als Olga uit Riga, Latvia. Oeps, ik ken er meer die daar vandaan komen, da’s geen misselijk profiel.
    Het bleek dat we elkaar in de gaten bleven houden, terwijl ik in de whirlpool zat keek zij over de schouder van een flink gezette beer regelmatig mijn kant op, het klikje was er, een kamer met haar kon niet uitblijven.
    Toen ik weer aan de bar zat, kwam zij er snel aanstiefelen, een aaitje over mijn rug, ik wees naar de kruk naast mij, en gedwee nam zij plaats.
    Een hele leuke dame, maar dat zijn ze meestal uit Letland, heb daar veel ervaring mee.
    Elkaar een beetje plagen, vond zij dat ik geen suiker in mijn koffie moest doen, want dat was slecht zei ze, zei ik tegen haar wie ben jij mij dit op te dragen, terwijl jij zelf rookt? Dat was dan wel weer een punt ja.
    Met haar natuurlijk de op de kamer beland, die van heel goed niveau was, tongzoenen ja, vingeren, liever niet naar binnen. Bij intiem liet ik haar lekker het werk doen, (mijn patroon is meestal andersom) waarbij zij veel variatie in heupbewegingen, maar vooral ook snelheidswisselingen liet zien.
    Toen het haar lang genoeg ging duren, besloot zij maar tongetje mijn tepels te bewerken met haar tong tijdens het neuken. Ja dan, trap je mij op de staart, en het eerste orgasme van de dag was een feit. Aftersales van Olga vielen mij tegen, maar ze kreeg het ook erg druk viel mij op. Pas toen wij om 02:30 het hazenpad kozen, stond zij in de kleedkamer en kreeg ik een gepast afscheid.

    Ondertussen had dbd67 het met Lara aan de stok gekregen, de sessies uit het verleden waren echt beter, liet hij weten. Later op de avond ging hij met haar nog eens het gesprek aan, uit haar woorden kon hij opmaken dat ze heimwee naar huis had, en daarom minder goed in haar vel stak.
    Omdat dbd67 proefkonijn was kon ik daarom Lara ondanks haar absolute stunning looks wel afschrijven, en dus met haar niet gekamerd.

    In de rokersgedeelte werd ik aangesproken door een dame met donkere kijkers, deze dame zei “was machts du hier, du soll nur in Marisol sein”. Het klonk als een soort verbod om in de finca te mogen zijn. Nu was ik echter reeds 6 weken niet meer in Marisol geweest, maar afijn.
    Het bleek Turkse Ebru te zijn, die eigenlijk zelf ook maar pas voor de eerste dag haar geluk was gaan beproeven in Erotica.
    Opvallend was dat er tot 23:00 uur ’s avonds meer dames waren dan dat er mannen waren.
    Na dat tijdstip veranderden gestaag de bezetting, er leken minder dames, en meer mannen te zijn. Opvallend was voor de grote stijging van het aantal mannen met donkerharig kapsel, terwijl de "hondenharigen" op een gegeven moment duidelijk in de minderheid verkeerden.

    Na 23:00 uur steeg ook de bedrijvigheid van de dames, er werd erg veel gekamerd, de dames met de nieuwe bezoekers liepen af en aan. Terwijl er maar 13 kamers blijken te zijn, ontstond ter bij de balie een rij dames die een kamer wilden reserveren. Toch was er behoorlijke doorstroming want de meeste kamergangen bleken van niet al te lange duur te zijn, waardoor toch een ieder aan het gerief kwam.
    Zelf heb ik nog gekamerd met een mooie, jonge dame met de naam Constanza. Zij had al eerder op de avond bij mij op een bankje gezeten, en voordat zij zich had voorgesteld zat zij al tussen mijn benen te friemelen, dus liet ik haar maar gaan. Later viel mij op dat zij lange kamergangen maakte. Dus zou ik het toch wel met haar willen proberen. Met moeite kon ik haar strikken. Op de kamer in gesprek kwam ik erachter dat zij net als Lara last had van heimwee, en vertelde “gelukkig” morgen met het vliegtuig naar huis zou vertrekken.
    “Glucklich nicht arbeiten” zei ze nog.
    Was er nog wat van de sessie terecht gekomen, een beetje zoenen, een beetje friemelen, een beetje likken. Nerveus werd zij als je haar vrouwelijkheid wilde aanraken, en na het neuken was ze weer bang dat het condoom was geknapt. Kortom deze sessie had ik wel voorbij kunnen laten gaan.
    Het zij zo, als ben je nieuw in een club, enige voorbereiding dan moet je soms proefondervindelijk zaken vaststellen.
    Dbd67 had graag gezien dat zijn favoriete stunner Nadja aanwezig was geweest, die schijnt nu in SixSense te werken. Bleek dat als hij geapped had, zij speciaal naar de Finca voor hem was gekomen, liet zij fijntjes weten via Whatsapp. Tsja.

    Om ongeveer half drie zijn we uit het FKK walhalla vertrokken, en zo rond half vier waren weer in Rothar. Kort nachtje in de voortreffelijke hotelkamer, want het ontbijt vindt plaats tussen 08:00 en 10:00 uur.
    Om half elf uitgecheckt en op weg naar Hamminkln alwaar mijn auto stond geparkeerd.
    Dbd67 ging direct door naar zijn woonoord ergens in het uiterste noorden van het land in een Elfstedenstadje.
    In de villa nog even naar binnen voor 30 euro, en een paar uur gewellnesst om de moeheid uit mijn lichaam te verdrijven. Het was rustig in de villa, maakte mij niet uit, vlak voor zessen weer “op huus an gecruised”.
    Het weekend was mij erg goed bevallen, de Finca Erotica is wat ver weg, maar ze gaan mij daar zeker terugzien!
    Laatst gewijzigd door palimo; 19 mei 2015 om 10:18 Reden: zin gecompleteerd! met woordje "Niet"

  40. Onderstaande 13 leden hebben palimo bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (24 mei 2015),biged (19 mei 2015),dbd67 (19 mei 2015),forgetskinnyletsgetfatty (19 mei 2015),hasta la pasta (19 mei 2015),KanariePiet (19 mei 2015),KautoStar ( 9 juni 2015),MiniME (19 mei 2015),mrourke (25 mei 2015),noglangnietuitgewandeld (19 mei 2015),satanic surfer (19 mei 2015),Wentelt Eefje (19 mei 2015),Willi69 (19 mei 2015)

  41. #48
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Finca is een uitermate gezellige en aanbevelenswaardige club. Best een hoog gemiddeld servicelevel. Op zondag een prima alternatief, Stammgasttag met een kabbelende ambiente die een week-endafsluiting passend weet in te kaderen. Zijn een behoorlijk aantal dames die sporadisch opdoemen en weken/maanden erna wederom, vaak een verrassende line-up tengevolge.
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  42. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    biged (20 mei 2015)

  43. #49
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Finca is een uitermate gezellige en aanbevelenswaardige club.
    Gut, dass der Club nicht in NRW liegt, sonst hätte PP ein Problem.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  44. #50
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    SS bijzonder bedankt voor jouw toevoeging!

 

 
Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:00.

  Babylon 468*60