Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Lissi

  1. #1
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Daumen hoch Lissi

    Naam: Lissi, http://www.samya.com/gallery/index.php?gid=567

    Haarkleur/-lengte : Blond, lang, stijl

    Lengte dame : 1.68 cm

    Postuur/Cupmaat : A

    Nationaliteit/Taal : Duits + Engels

    Leeftijd : 20

    Tatoeages/Piercings : puur natuur

    Service: PZC, beffen, kusjes, NMC

    Tijdsduur : 30 minuten

    Prijs : € 50


    voor liefhebbers van lolitas dan moet je even langs bij Samya. Sinds kort werkt daar een jong bloedmooi meisje. Ze oogt totaal niet als een meisje uit het vak, girl next door type dus, bovendien lijkt ze heel intelligent te zijn.

    Zoals vaak in Samya is het meisje waar ik mijn zinnen op heb gezet moeilijk aan te komen omdat de meeste mannen toch een vergelijkbare smaak schijnen te hebben als de mijne. Ook is ze nieuw daar. Ze kwam weer binnenlopen, ging zitten op een barkruk en ik was alweer te laat. Dan moet je haar zeg maar in de vlucht vangen en daar ben ik in de loop van de tijd bedreven in geraakt.

    Haar schoonheid overtrof elke verwachting en het was zeer aangenaam maar ik verwacht dan ook geen meisje die uitgebreid gaat zoenen enzo. Ik mocht alles bij haar doen, ze gaf een hemelse pijpbeurt en gaf kusjes maar geen zoenen (waar ikzelf nooit op aandring). Zeer goede ervaring gehad met haar.

    Zoals vaak in Samya zitten de meeste meisjes werkloos toe te kijken. De meeste zijn continu beschikbaar maar de mannen hebben het vaak gemunt op slechts enkelen. Gisteren was zelfs Cornelia de meeste tijd beschikbaar. Ik wilde later op de avond nog een keer met Lissi maar heb haar niet meer gezien. Ze werd vaak en ook langdurig geboekt voor meestal 1 uur of meer. Toen rond 21:45 mijn zinnen gezet op Jona, ook een erg mooi jong meisje die de hele dag al werkloos was. Net op dat moment werd ze geboekt samen met Tayra en ben ik maar gegaan.

    Lissi zegt dat ze dit werk tijdelijk doet dus ik ga volgende week nog een keer heen voordat ze weer is vertrokken.

    Verder kan ik zeggen dat Samya toch een erg fijne club is. Het is rustig wat de hoeveelheid mannen aangaat en je kan heerlijk relaxen beneden in de sauna ruimte plus boven kan je relaxed op het grote scherm voetbal kijken.
    Laatst gewijzigd door Freddy_K; 9 december 2007 om 08:58 Reden: spelling

  2. #2
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    ze was er weer, bloed en bloed mooi maar heb haar maar even gezien. Toen ik binnenkwam ging ze net naar de kamer en kwam pas 2.5 uur !! later terug. Dat vind ik maar niks. Ze was toen alweer van tevoren geboekt door een andere kerel. Lissi is echt de top attractie van Samya, continu bezet.

    Maar Samya heeft verder ook best een goede bezetting momenteel. Aanwezig was ook Etienne (schijnt in GT onder de naam nadine gewerkt te hebben, zie fotos site, zeer mooie meid ook). Sprak even met haar maar wilde wachten op Lissi. Etienne vertrok vlak nadat ik met haar sprak, ahum .... Ook een zeer aantrekkelijke dame vanavond is Bella die een lekker vol vrouwen lichaam heeft. Ben uiteindelijk met Jona naar de kamer gegaan. Wel een leuk meisje om te zien maar het kamerbezoek was niet erg bijzonder, erg professioneel.

  3. #3
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    het zat weer niet mee. Twijfelde om naar Agentur Cora te gaan vlak bij Koln, zie: http://www.6relax.de/agentur-caro/ Op Rheinforum las ik goede verhalen. Het is een privehuis maar voor 50 euro krijg je dus dezelfde service als in een FKK (geen entree dus). Dat scheelt wel in het geld. Nadeel is dat er maar 3 of 4 meiden tegelijk werken. Ze hebben wel iets van 12 ofzo in dienst maar er werken maar 3 of 4 tegelijk.

    In de buurt van Koln toch gebeld naar Samya. Ik had al gezien dat Lissi anwesend was maar toch gebeld voor de zekerheid. Ook nummer 2 op mijn lijst Etienne zou om 16u komen. Dus toch naar Samya. In het Ijsberenvel getogen en liep wat rond beneden. Zag ik Lissi in spijkerbroek en jas (zag er weer verrukkelijk uit in spijkerbroek wow) staan en even later vertrekken. Bij navraag bleek ze niet in orde te zijn. Nou ik ben geen dokter maar ze zag er wat mij betreft in orde uit. Toen wachten op Etienne. Je raad het al, die kwam dus niet. Ook nummer 3 op mn lijst Simon is niet gekomen. Nog even naast Mari gezeten, een beetje mollige Poolse van 20 met een heel leuk gezicht en heerlijke volle titties. Heel leuk meisje maar was een beetje pist-off en ben vertrokken. Ik heb wat pech met Samya maar blijf het een leuke tent vinden. Moet binnenkort nog een keer proberen Lissi te bemachtigen want ze is een echt super hottie. Maar het aanbod in Samya was vandaag erg matig naar mijn smaak.

    Toen naar Agentur Caro. Ik had gebeld of Michelle er was maar ze hadden alleen Jasmin, Aylin en Nora in de aanbieding. Die fotos van Jasmin zien er fantastisch uit. Dit privehuis ligt aan een doodgewone doorgaande weg in Kerpen en ziet er van buiten onopvallend uit. Ik werd binnengelaten door Cora een aantrekkelijke aardige jonge meid met lang zwart sluik haar. Mocht plaatsnemen in een heel sjiek aangeklede ruimte en 1 voor 1 kwamen de meisjes binnen om zich voor te stellen. Nora was echter nog bezig. Jasmin en Aylin zijn wel de meiden van de fotos maar in het echt viel het toch wel tegen. Ik wou alweer vertrekken maar Cora vroeg of ik wilde wachten op Nora. Gewacht en uiteindelijk voor haar gekozen. Zou 19 zijn en dat geloof ik niet. Eerder iets van 23 net als die andere 2. Mocht douchen in luxe badkamer en toen 1/2 uurtje met Nora doorgebracht. Nora zei dat ze in Artemis berlijn heeft gewerkt. Service was goed, PZC en verder niks te klagen maar ja .... Nora is geen Lissi :p

  4. #4
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    Lissi is weg bij Samya. Slechts 1 maal van haar mogen proeven. Weet iemand waar ze nu zit?

    Ik vond een meisje die wat op haar lijkt:

    http://www.malbert.de/team_galerie.p...=galerie&anz=9

    schijnt ook aan gewone sex te doen alleen heb ik nog niet gevraagd of ze ook PZC e.d. doet. Ik wil haar denk ik volgende week eens opzoeken. Wel enigsinds prijzig. 30 min 110 euro, 1 uur 220 euro. Iemand al ervaring met haar?

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19.

  Babylon 468*60