Naam : Magda

Nationaliteit/Taal : roemeens / engels

Leeftijd : 21 (looks van een 19 a 19-jarige)

Haarkleur/-lengte : zwart / schouderlang

Lengte dame : 150 cm

Postuur/Cupmaat : zeer fijntjes gebouwd / stevige a-cup

Tatoeages/Piercings : geen tattoos / diverse piercings in gezicht

Service: GFE++ / TZ / PZC /NMC

Voordelen: heerlijke meid met lolitabody zoals lolita bedoeld is.

Nadelen: nope

Tijdsduur : 60 minuten

Prijs : 100 euri



Het was vrijdag niet een topdag in Oase. Er waren genoeg vrouwen dat wel maar de schitterende line-up van enkele weken geleden was er niet. Toich was er genoeg te genieten. Na een uurtje de boel verkend te hebben en een heerlijke duik genomen te hebben in de fraaie buitenpool besloot ik eerst voor vertrouwd te gaan en koos voor de Roemeense Selena. Ik had Magda al wel gespot maar ze keek wat koeltjes terwijl ze op en neer dartelde zoals een lolita betaamt. Maar later op de avond gebeurde het dan toch. Na een korte presales van ca. 10 minuutjes gingen we naar de kamer. Ik kreeg er geen spijt van. De sessie was zeer goed nar oase maatstaven minstens een 8,5: pijpen prima diepe halen met beperkt handgebruik en af en toe met dr diepbruine ogen sexy omhoogkijkend. Neuken: geen enkel probleem met mijn staaf, op en neer in een hoog tempo en diep. Af en toe wat cirkelende bewegingen makend in de rodeo.
Dat in combinatie ,met haar heerlijke body kwam ik ruim binnen het halve uur. Omdat het zo lekker was besloot ik van mijn oase gewoonte (half uur sessies schijn ik nergens zo veel te hebben als in oase) af te wijken en besloot te verlengen. Eerst nog wat drinken, korte pauze voor een sigaretje en het feest begon weer van voren af aan. Onvermoeibaar leek ze terwijl ze op dat moment al zo een 10 a 12 uur aan t werk was.

Prima sessie en bij gelegenheid als ik weer in Oase ben en zij ook is een zekere kamergang haar deel.