Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: Clubs vroeger open?

  1. #1
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Idee Clubs vroeger open?

    Waarom is het niet mogelijk dat de saunaclub reeds om 10u opengaat desnoods een hogere toegangsprijs vragen voor de vroege beren . Ik vind het altijd frustrerend om een uur te moeten wachten op de parking van YY of onderweg terwijl je weet dat al die mooie meiden binnen op je zitten te wachten . Als ik hoor van de andere wachtende meestal zo een 6 tal beertjes zijn die ook spijtig dat ze nog niet binnen kunnen.
    Je kan ook kiezen om verder door te rijden naar Duitsland de vorige keer heb ik dit gedaan GT maar daar moet je dan ook weeral een half uur wachten of je moet doorrijden tot Freude maar als je op tijd thuis moet zijn is de terugreis ook weeral langer en mijn favoriete dame zit nu eenmaal in YY en het is toch zo moeilijk om dit paradijs op tijd te verlaten.
    Het probleem is dat sommige beren in de voormiddag meer tijd hebben dan in de avond (een onbekende extra verlofdag bv).
    Waarom kiest men niet om bij het verlaten de vroegkomers die extra lang blijven 10€ te laten bijbetalen.
    Ik denk wel dat er een grote markt is voor deze vroege beren met beperkte tijd die er wel wat extra geld voor over hebben om reeds om 10 uur binnen te kunnen.
    Een alternatief is AC-Girl in Wurselen bij Aachen die openen al om 8 u s'morgens en er zijn toch een 10 tal dames aanwezig maar ik ben er nog niet geweest.

  2. #2
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groentenwandelaar Bekijk bericht
    Waarom is het niet mogelijk dat de saunaclub reeds om 10u opengaat desnoods een hogere toegangsprijs vragen voor de vroege beren . Ik vind het altijd frustrerend om een uur te moeten wachten op de parking van YY of onderweg terwijl je weet dat al die mooie meiden binnen op je zitten te wachten . Als ik hoor van de andere wachtende meestal zo een 6 tal beertjes zijn die ook spijtig dat ze nog niet binnen kunnen.
    Je kan ook kiezen om verder door te rijden naar Duitsland de vorige keer heb ik dit gedaan GT maar daar moet je dan ook weeral een half uur wachten of je moet doorrijden tot Freude maar als je op tijd thuis moet zijn is de terugreis ook weeral langer en mijn favoriete dame zit nu eenmaal in YY en het is toch zo moeilijk om dit paradijs op tijd te verlaten.
    Het probleem is dat sommige beren in de voormiddag meer tijd hebben dan in de avond (een onbekende extra verlofdag bv).
    Waarom kiest men niet om bij het verlaten de vroegkomers die extra lang blijven 10€ te laten bijbetalen.
    Ik denk wel dat er een grote markt is voor deze vroege beren met beperkte tijd die er wel wat extra geld voor over hebben om reeds om 10 uur binnen te kunnen.
    Een alternatief is AC-Girl in Wurselen bij Aachen die openen al om 8 u s'morgens en er zijn toch een 10 tal dames aanwezig maar ik ben er nog niet geweest.
    De oplossing is nochtans heel simpel als je niet wil wachten op de parking............. vertrek dan gewoon een uur later.
    Dat 98% van de clubs pas om 11 uur open gaat is geen toeval, meestal zien ze zelfs voor 12 uur geen kat. In LR ben ik al vaker om 11 uur stipt aangekomen en was ik er het eerste uur gewoon enige ijsbeer.
    Vergeet ook niet dat de meisjes die blijven slapen meestal, verplicht tot sluiting (1 uur) moeten blijven en tegen opening (11 uur) weer present moeten zijn. Gun die "schatjes" toch een goede nachtrust en de nodige tijd om hun op te maken.
    Redenen genoeg dus om niet vroeger open dte doen.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  3. #3
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Zoals zeppos58 al aangeeft is het voor een club totaal niet interessant om eerder open te gaan.
    Geen of weinig beren op dat vroege tijdstip en nog minder animo zeker bij de dames die intern zijn en pas laat naar bed gaan om zo vroeg te beginnen.

    Kwestie van marktwerking bepaald door vraag en aanbod. Het is niet voor niets dat een aantal clubs als je vroeg komt een gereduceerd tarief hanteren.
    Het is voor veel clubs eerder lonend om langer open te blijven dan vroeger open te gaan, zie VV en ACA.
    In de meeste clubs komt het leven ook pas eind van de middag begin van de avond op gang. Uitzonderingen daar gelaten als bv. GT waar het vaak 's middags al wel druk is.

    Denk dat zeker door de week geldt dat de meeste beren vooral 's avonds tijd en zin hebben voor een clubbezoek.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #4
    Geregistreerd
    7 december 2007
    Last Online
    21 maart 2018 @ 12:25
    Locatie
    uithoek van Belgie
    Berichten
    254
    Discussies
    6
    Thanks
    104
    Thanked
    45 in 18 posts

    Standaard

    Maar misschien ook de ver van het 'beloofde land'-wonende beren (3u heenreis) niet vergeten die weliswaar vroeg kunnen vertrekken, doch het zich moeilijk kunnen permiteren om laat (ik bedoel daarmee 's nachts ) thuis kunnen arriveren). Dit kan soms wel, maar het 'boek der fabeltjes' is ook niet oneindig...
    Daarom is Freude een heel goede optie, Bernds bv (mijn ) is iedere keer snuisteren in mijn bovenvermeld boek

  5. #5
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    Openingsuren in de ochtend zullen weinig bijval vinden, noch bij hertjes (die dan vroeg uit de veren moeten en langere dagen kloppen), noch bij de beren.
    Prostitutie is vooral een avondgebeuren, toch

    In het begin stond ik vaak om ter vroegst bij de deur. Met de jaren ondervind je dat de late namiddag een beter moment is om in te stappen. Dan heb je de pieken in damesaanbod. In mijn YY-periode gold: hoe later op de avond, hoe schoner het volk! Tegen middernacht durfden toppertjes nog wel 'ns hun opwachting maken, wat het wachten meer dan waard was
    #Ursi polari, aardig beest#

  6. #6
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag

    Blijkbaar hebben alleen de beertjes die naast de pot pissen het hier lastig mee. Als je single bent heb je hiervan geen last. Dus stop je relatie en het probleem is opgelost. Anders betere uitvluchten zoeken om ongestoord vreemd te kunnen gaan. :wink:
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  7. #7
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lustman Bekijk bericht
    Blijkbaar hebben alleen de beertjes die naast de pot pissen het hier lastig mee. Als je single bent heb je hiervan geen last. Dus stop je relatie en het probleem is opgelost. Anders betere uitvluchten zoeken om ongestoord vreemd te kunnen gaan. :wink:
    Of een betere hobby als uitvligt.
    Zelf ben ik DJ, die werken vooral 's avonds
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  8. #8
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Ondanks de voornamelijk negatieve reacties op de vraag van de groetenman, ben ik toch van mening dat er een zekere vraag zal zijn naar andere openingstijden.

    Er is natuurlijk een groep wandelaars die kan gaan en staan waar ze wil en dan maakt tijd absoluut niet uit. Zelfs overnachtingen in de buurt zijn dan geen probleem.

    Tegelijkertijd bestaat er een zeer grote groep beren die wel met diverse constraints te maken hebben en waar meer normale winkeltijden zeer bruikbaar zouden zijn.

    De rood-licht-is-avond-redenering klopt op meerdere fronten niet.
    Ik heb me al heel veel jaren geleden eens verbaasd over de hoeveelheid ramen die bezet waren om 8.00 uur 's ochtends. Dit zowel in het wallengebied als in de Utrechtse wandelvaartje. Die dames wisten ook een zekere en welkome clandisie te bevredigen door hun tijden aan te passen.

    Verder zo ook zo iets triviaals als beter als ochtend-mens dan als avond-mens te functioneren het geval kunnen zijn.

    Voor mij is op vrijdag naar Brends gaan niet aantrekkelijk. Ze openen te laat om voor mij een goede kans te beiden een leuke tijd daar te zijn en voor spitsdrukte terug te komen en in het nederland een fijne avond met vrienden te stappen. Ga je na de drukte terug dan ben je pas halverwege de avond terug op je stap-stek.

    BefBeer

  9. #9
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Wat zeuren jullie ACAPULCO is 's morgens om 10 open en dan zijn er zo'n 25 dames aanwezig en de parkeer-plaats al vol met auto's, dan zijn er zeker zo'n 30 beren binnen alleen al voor die 25 euro.

  10. #10
    Geregistreerd
    2 oktober 2008
    Last Online
    18 augustus 2015 @ 09:40
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    259
    Discussies
    20
    Thanks
    6
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Ik rijd nu ook naar ACAPULCO ben benieuwd hoe het zal gaan lopen en ik ga de beertjes en dames tellen :P. Maar ik ga niet zo vroeg bah bah

  11. #11
    Geregistreerd
    6 mei 2009
    Last Online
    25 maart 2011 @ 07:00
    Berichten
    282
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Wat zeuren jullie ACAPULCO is 's morgens om 10 open en dan zijn er zo'n 25 dames aanwezig en de parkeer-plaats al vol met auto's, dan zijn er zeker zo'n 30 beren binnen alleen al voor die 25 euro.
    Ja dat is nu eenmaal zo.Zijn altijd beren die van twee walletjes willen eten


    beren12.gif

  12. #12
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Wat zeuren jullie ACAPULCO is 's morgens om 10 open en dan zijn er zo'n 25 dames aanwezig en de parkeer-plaats al vol met auto's, dan zijn er zeker zo'n 30 beren binnen alleen al voor die 25 euro.
    Dank u Dalton voor deze tip ,lijkt me een mooie club en slechts 2u30 rijden ,lijkt me wel iets voor mijn volgend clubbezoek. Hoe is de damesbezetting bij het opengaan, heeft er iemand ervaring bij dit vroege uur.
    Lijkt me ideaal om eerst tot ACA te rijden vroeg enkele dames verwennen en daarna terug afzakken ofwel tot LR , GT of YY ,dan is de terugreis al iets korter.
    Bij deze ook dank aan de beren (Befbeer , Quitje ) die het probleem van het vroege uur begrijpen om 7u30 vertrekken is mijn normale dagindeling, daar niet van afwijken heeft het minste argwaan en het liefst nog op tijd terug .
    De andere beren hebben wel ergens gelijk met hun reactie (van 2 walletjes willen eten , naast de pot pissen , stoppen met je relatie ) maar ja het leven zit nu eenmaal voor veel beren zo in elkaar.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33.

  Babylon 468*60