Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch Laiyla / Leyla / Leila / Layla uit Tunesië. Ex-relax

    Gisteren een keertje vreemdgegaan in YinYang. De eerste verjaardag werd er groots gevierd. Was een heel aardig feest, met Coyote danseressen en hele goede zangshow van een zeer grote solozanger, die regelmatig door "dansende" meisjes werd omringd. Een prachtig gezicht.
    Ik kon mijn draai maar moeilijk vinden, dag tevoren met 22 bekende mannen om je heen, en met dito aantal dames, vandaag slechts met één redelijke bekende. Zittend aan de bar werd ik toch wel erg afgeleid door een hele mooie zwartharige dame. Haar wel wel een erg verleidelijke toenaderingen deden mij naar haar toe gaan, terwijl op het podium een werkelijk perfecte performance van Angels van Robbie Williams ten beste werd gegeven. Op dit nummer heeft Gustomass oktober jl in Leon een All Time Best Lapdance gekregen van ook een zwartharig meiske waarvan me de naam is ontschoten. Dit nummer Angel kan Gustomass sindsdien nooit meer objectief aanhoren. Verscholen onder een grote bos zwarte haren kwam een lief snoetje met donkerbruine ogen tevoorschijn. Het bleek of Laiyla te zijn. Een jonge 2e jaars psychologie studente. Ze is van Tunesische afkomst, maar geboren en getogen in Nederland. De harde muziek belette ons om eens lekker bij te praten, het liep een beetje stroefjes. Maar aangezien kleine Gustomass nog nooit eerder zich had begeven op Tunesisch gebied, haar toch gevraagd een sleutel te halen. Een heerlijk lichaam, grote borsten die wel met siliconen waren gevuld. Jammer want voor Gustomass gaat er niets boven puur natuur.
    Meisje deed haar uiterste best, maar er was niet de lekkere klick, het was allemaal een beetje onwennig. Kussen deed ze gezien haar reactie niet, beffen was heel voorzichtigjes en pijpen is "gewoon"met condoom, nadat ze er een beetje onervaren handmatig mee in de weer was geweest.
    Meisje is volgens zeggen sinds 4 weken in YY , weet niet voor hoeveel dagen.
    Er is nog veel onervarenheid, wat soms tot een fantastische sessie kan uitlopen, maar helaas niet deze keer.:o
    Het neuken in missionaris ingezet en doggy afgemaakt. Ging wat moeilijk en ze schreeuwde het flink uit toen het vrij hevig naar een einde ging, hoewel ik probeerde het rustig aan te doen. Ik weet niet zeker of het schreeuwen nu was vanwege eventuele pijn, vanwege haar spelinvulling of dat het een voor haarzelf psychische afleiding van het gebeuren was. Heb haar niet gevraagd hoe het nu precies zat.
    Kortom meisje deed haar best, maar moet nog veel leren wil het in de buurt van het niveau van de in GT aanwezige dames uitkomen.
    Op zich een aardige ervaring, maar meer nog een goede ervaring als referentie voor de, sorry, niet Nederlandse dames in ons Golden Time.
    Op een of andere manier komen Niet Nederlandse dames in het bijzijn van Gustomass beter uit de verf.
    Dit meisje weet heel goed wat ze wil, is volgens mij erg intelligent en is volgens mij tijdens het spel in haar gedachten met meerdere zaken bezig, waardoor het erotische tot nu toe wat minder uit de verf komt.
    Dit is nu een meisje wat je graag enkele keren vaker zou vragen om dan haar een beetje de gangbare kneepjes van het vak aan te reiken.
    Ik heb al vaker aangegeven dat de dames weinig of beperkt instructies krijgen van wat er van hen verwacht wordt als ze in dergelijke clubs een centje komen bijverdienen. Zou direct van belang zijn zowel voor de club als voor de dames in kwestie.

    Wil bij deze Laiyla wel hartelijk bedanken voor wat we samen hebben gedaan.

    ps ik weet niet of naam goed is geschreven.

    Gustomass heeft met zijn vreugdeschoten het YY feest toch een beetje luister bij kunnen zetten.

  2. #2
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    Een jonge 2e jaars psychologie studente.
    Volgens mij lopen er over een paar jaar toch heel wat nieuwe psychologen rond. Veel van die meiden studeren psychologie.

    Verder top bericht!!

    :wink: tiga
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  3. #3
    Geregistreerd
    10 juni 2006
    Last Online
    27 februari 2007 @ 12:12
    Berichten
    15
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard


    Toen ik net vertrok kwam er een Marrokaans typetje binnen. Da was nu echt es mijn type. Heel mager klein ding met mooi grote borsten. Mooie sexy lingerie, kortom een op mijn to do lijst. Had graag es de naam geweten, voor de kenners !!!
    De betreffende dame is beslist Leila, Nederlands/Arabisch, heeft voorheen in de YingYang gewerkt.

  4. #4
    Geregistreerd
    4 februari 2006
    Last Online
    28 maart 2009 @ 12:25
    Berichten
    17
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    enige ervaring met die dame. Ben benieuwd alvast!!!

  5. #5
    Geregistreerd
    24 juli 2006
    Last Online
    29 mei 2013 @ 22:54
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Layla of Leila,
    ex YY.
    Aanrader!
    Ook voor goed gesprek.
    Wel voor 1 uur boeken, anders wil ze liever niet PZC en zoenen.
    Heerlijke sessie mee gehad in YY.
    Success.

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Wat Laiyla's/Leyla's/Leila's/Layla's samengevoegd.

    Doe er uw voordeel mee....

    Groeten Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02.

Living Room 468*60