Weergegeven resultaten: 1 t/m 19 van 19
  1. #1
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Lächeln De mooie tijden "Al weer 6 tot 8 jaar geleden in PHG", Jansen blikt terug.

    Prachtige ontvangst in 2003 door een Theke en daarna in de hal een weelde van mooie dames die bijna geheel ontkleed om je heen lopen.

    Wat was het mooi een Duitse club waar je PZC kan met beffen,kussen en alle standjes voor D.M.100,- en later E.50,-

    Rond 11.00 u kwam ik dan binnen en na een douche nam ik eerst een Ontbijt van het buffet.
    De dames begroeten je dan al met Bon Appetiet en deden hetzelfde
    Ongeveer 15 dames waren al binnen bij de opening van PHG.
    En er waren al favorieten bij zoals :

    Cindy (Italie)) slank donker haar
    Anna (Gerorgie) Slank donker haar
    Daniella (Brasil) Getint iets voller en anaal
    Jennifer (Roe/Zwits) slank donker haar
    Pamela (tjech) als een echte Pamela silliconen
    Moniek (pools lekker blond en mooie rondingen
    Veronica (Bulg) slank en vurig
    Cindy (Cameroen) lang slank zwartje klein kontje
    Lisa (Cameroen) lekkere zwarte meid en heet
    Sammy (Duits) blond slank en super op de kamer
    Leyla (Rus) blond slanken met een geluidje in haar keel

    In 2004 kwam daar Cora,Sara,Susanne,Vanessa,Carrera,Juliette,Carmen en nog enkele andere dames bij.

    Ja met al deze dames heb ik de kamers gedeeld maar ik vergeet niet dat de eerste keer in PHg in 2003 Moniek (Duits) de eerste was.
    Moniek was een gewone mooie blonde meid met lekker lichaam en een gezichtje als een Muis (zo werd ze ook genoemd door haar PZC wat niet top was)
    Ik ging als Duitse club Maagd met haar naar de kamer, ze was zeer passief
    dus na een halve PZC waar ik van opkeek (zonder Condoom) en wat kussen,beffen met diverse standjes had ik het gevoel dat ik in de hemel was.

    Na jaren in Nederland Privehuizen,Ramen en straathoertjes gehad te hebben had een PZC er nog niet ingezeten en de tijd en ruimte die je hier kreeg ook niet.
    Ik had pauze dus rond 13.00 u ben ik weer vertrokken met het idee terug te komen een week later (God was was ik blij dat Duitsland nog bestond )
    Na een week stond ik weer om 11.00 u op de stoep van PHG en bleef tot 16.00 u om me te laten verwennen door weer super dames.
    Anna (Georgie) en Cindy (italaans) stonden op mijn progamma.
    Ja Anna was super en heb ik meerdere malen gehad zelfs telefoonnummers werden uitgewisseld en ik was bijna verliefd (nieuwigheid)

    Daarna Cindy (It) ze keek heel vurig en arrogant op me neer toen ik haar aansprak op dezelfde middag rond 15.00 u.
    Ze had een tatoo op haar rug met de naam van haar vriend er in wat ik minder vond maar de sex
    Ze kleede zich uit en kwam meteen op mijn buik zitten en wreef haar poes over mijn paal heen.
    Mijn handen had ze strak vast en keek me recht in de ogen aan ik voelde dat ik machteloos een paal kreeg waar ik veel plezier aan zou hebben de rest van de dag.

    Ze nam mijn paal in haar mond en ik kreeg in PZC waarvan ik dacht dat alles uit mijn tenen mijn paal nog langer en dikker zou maken.
    Nadat ik haar gebeft had wat ook lekker was omdat ze me vast hield aan mijn haren wou zij standje Doggy.
    Op de kamer waar de spiegel dienst deed om dit ook lekker van de zijkant te zien en zij mij aanmoedigde in de spiegel van harder spoot ik na geweldig haar hard en grof genomen te hebben vol.
    Ze gilde tijdens dit samenspel door mijn hard pompen tegen haar clitoris en haar billen waarbij ik als een echte dekhengst haar wou laten zien dat ik niet zo maar een Hollands menneke was.
    We hebben het uur vol gemaakt en weer was ik verliefd.
    Sindsdien heb ik deze dames vaak afgewisseld met Daniella (Bras) en Lisa (Camer).

    In 2004 werd ik steeds brutaler om nu ook de beste sex meiden te pakken zoals Sammy en Leila, deze twee maakte je kapot door hun supersex.
    Hier werd ik niet verliefd op maar kon me goed af reageren op deze meiden zodat ik kilo,s verloor aan gewicht.
    Later heb ik Carmen leren kennen in Juli 2004 en heb met haar jaren lang de beste sex gehad wat ik tussen door ook had met Sarah (Ind/Marok).

    In 2004 en 2005 kwamen Willem2,Rex,Big30,Tiga,Hollandmale,Scoobert,Flippe r,
    11cc en Sonny als vaste gasten en werd het onder de ijsberen ook een groot feest.
    Dames werden doorgestuurd door mondreclame wat later door het nieuwe ijsberenforum het hoogetpunt van dit forum werd.

    Er waren in het begin rond de 20 schrijvers wat uitgroeide naar een veelvoud hiervan omdat we nu ook naar GT en YY gingen om daar de dames te gaan keuren.

    Calicuda,Little diablo,Jack42,Gt junky en de Cock sloten zich al snel aan en Hollandmale ging speciaal alle clubs af om te shrijven.
    De Cock vond Bernds en zo waren binnen 3 maanden al vele ijsberen die schreven over de clubs in Duitsland.

    Ja PHG was mijn huisclubje maar ik ging nu ook naar YY.L.room,Oase,GT en Relax in Belgie en later ook V.V.
    Onze Haagse en Rotterdamse vrienden probeerde Bada Ding en zo werd de Duitse formule steeds groter.
    Een overmacht uit Rusland,Polen en Roemenie deed het vrouwenaantal vergroten en zo had Jansen er na een jaar of 3 al meer dan 100 verschillende dames opzitten.

    Wordt vervolgd over 2005 /2006

  2. #2
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Dan ben jij dus nu ook een ouwe doos :P
    Helaas is er van dat feest wat er zo vaak was in PHG toen, niets meer over

    .....en heb ik meer ontdekt dan PHG alleen :D
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scoobert Bekijk bericht
    Dan ben jij dus nu ook een ouwe doos :P
    Helaas is er van dat feest wat er zo vaak was in PHG toen, niets meer over

    .....en heb ik meer ontdekt dan PHG alleen :D
    Klopt PHg is niet meer zoals toen en gelukkig zijn er nu meer clubs die goed kunnen concureren met PHG.
    Maar de sfeer toen had ook wel iets maar ook het nieuwe is er nu vanaf.

    We zijn nu teveel gewend

  4. #4
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Blinzeln De goede oude tijd.......

    Eind 2004 ontdekte ik PHG. Ik was onmiddelijk verkocht aan het concept. De eerste ijsberen die ik ontmoete waren Scoobert en Flipper. Ik weet nog zeer goed hoe de kennis making verliep : ik hoorde ze zeggen daar gaat die weer naar de kamer met Sandy. Wat later kwamen we in gesprek aan de binnen sauna. De jaren die er op volgde waren zeer wild. Bijna elk weekend zat ik in PHG en ging 4x naar de kamer. Hierdoor kreeg ik van Willem2 men tweede nickname : den douwer. :wink: Het was the place to be. Maar zoals altijd : niets is eeuwig en eeuwig is er niets.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  5. #5
    Geregistreerd
    28 augustus 2008
    Last Online
    20 januari 2019 @ 23:20
    Berichten
    662
    Discussies
    29
    Thanks
    71
    Thanked
    293 in 154 posts

    Standaard

    ja onderstaande verhalen kan ik wel bevestigen,het is lang niet meer gezellig als enkele jaren geleden.
    de concurrentie is misschien wel veel groter dan voorheen,maar het heeft mijn inziens ook veel met de leiding van deze club te maken.

  6. #6
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    De dames begroeten je dan al met Bon Appetiet
    Tegenwoordig wensen ze je smakelijk eten met Guten Appetit (alles veranderd dus) .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  7. #7
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Tegenwoordig wensen ze je smakelijk eten met Guten Appetit (alles veranderd dus) .
    klopt maar de Roemenen en de Polen riepen Bon Appetit haha.

  8. #8
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Stiffie heeft pas zijn 5 jarige wandeljubileum gevierd na zijn stukgelopen huwelijk Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik een advertentie zag staan in de Telegraaf en erg nieuwsgierig werdt naar wat een saunaclub zou zijn. Wetende dat mijn broertje nogal op de hoogte was van het een en ander heb ik gevraagd of hij de club Goldentime in Brüggen kende, en eigenlijk niet eens tot mijn stomme verbazing bevestigde hij dat, en vertelde dat hij met wat bekenden wel vaker in Duitsland was geweest, een van die bekende was W2, ja ons aller bekend, en nu een ijsbeer in ruste.

    Hij vertelde me dat ze daar door het dragen van de witte badjassen ijsberen werden genoemd en dat hij en veel bekenden van hem schreven op een forum genaamd H...... en ik daar maar eens wat informatie moest gaan opzoeken, en zo gebeurde het dat ik dezelfde dag nog inlogde op de site van H...... en me verbaasde over het feit dat dit allemaal mogenlijk was. Na de site letterlijk volledig te hebben bestudeerd ben ik een week later nadat ik met mijn broer had gesproken over hoe en wat waarheen op een hele warme zomerdag vertrokken richting GT. Ik weet als de dag van gisteren nog hoe nerveus ik was en zowat stotterde toen ik, nadat ik had aangebeld, door de theke werdt gevraagd of het mijn eerste keer in GT was.

    Een geweldige mooie blonde dame uit Kroatië te weten Julia, liet me de club zien en ik dacht bij mezelf, lieve god hoe kom ik hier weer weg met al dat moois en de moed zakte me in de schoenen, zeer nerveus heb ik me omgekleed en de eerste paar uur heb ik in de bloed hete zon gezeten in de tuin te bang om met iemand te praten, ja nu kan ik me dat niet meer voorstellen, maar wat was ik nerveus. Geregeld keek de een na de andere mooie dame mijn kant op en wist ik niet waar ik moest kijken, gewoon te verlegen om te reageren.

    Ik denk dat ik die dag het geluk of voor sommigen de "pech" hebt gehad dat Gt nog geen neukfabriek was zoals het er nu aan toegaat, waarschijnlijk had ik dan na die ene keer afgehaakt, maar nu na een uurtje of wat kwam het meisje Julia weer na me toelopen en vroeg of ze bij me mocht komen zitten en wat praten, ja dat mocht wel en ze sprak heel lang met me en vertelde dat ik alle tijd moest nemen en dat als ik niets wilde dat ook niet moest gaan doen, zij stelde me zo op mijn gemak dat ik haar vroeg of het mogenlijk was om met haar naar de kamer te gaan, geen probleem en ik volgde haar gewillig als een jong schoothondje, wat een mooie vrouw en wat een lijf en nog lief en vriendelijk ook, ja Stiffie zou wel even gaan scoren niet dus geen beweging in te krijgen, mijn kop zat zo vol dat kleine Stiff het volledig liet afweten, ik schaamde me kapot, en weer nam ze alle tijd voor me en kuste zo zacht en innig alsof het leek of ze verliefd op me was, en toen knal gebeurde het en was ik verslaafd geraakt aan deze wereld en deze mooie vrouw.

    Ik ben nog jaren in GT gekomen en leerde er veel beertjes kennen en naderhand ook diversen clubs als YY, LR, PHG, VV, Amnesia en Acapulco, ook ben ik in een partytref geweest maar dat is niet zo mijn ding. Mijn verlegenheid ben ik ergens die de dag in GT zo rond een uur of zeven s`avonds bij Julia kwijtgeraakt en heb veel meegemaakt door de jaren heen en veel beren en dames leren kennen, maar die hete zomerdag in GT zal ik nooit meer vergeten, dit heeft mijn leven toch wel aardig op zijn kop gezet, en afkicken zit er voorlopig zoals het er nu naar uitziet niet echt in.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  9. #9
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Heerlijk die verhalen van 'de oude rotten' te lezen uit 2003 en later. Helaas (?) kende ik het concept van saunaclubs nog niet en struisde zelf in die tijd en de jaren daarvoor anoniem de raambuurten in Nederland af, af en toe een privehuis en 1 of 2 keer per jaar een sexvakantie naar caraibisch gebied of brazilie. Het was een hele goede tijd waarin ik soms langdurige contacten onderhield met DVP's en hele goede sex dacht te hebben. De keren dat PZC mogelijk was kan ik in de tachtiger en negentiger jaren op mijn handen tellen en vaak waren hetdames met wie je dat echt niet wilde.

    Ik las 'het andere forum' een maand of 9 sinds eind 2007 toen ik wel iets langs zag komen over een exotisch oord als Golden time in Bruggen en Planet Happy Garden uit Oedt. Ik las het niet of nauwelijks, kon toch niets zijn als het niet uit Dusseldorf, Koln of Duisburg of zelfs Oberhausen kwam zo dacht ik, zoals nu bekend volledig ten onrechte.

    Toen ik weer eens uit Brazilie terugkwam en daar met vele dames vele lange sessies had beleefd viel mij het raamgebeuren tegen en waren clubs als Stout en Diana Secret in Den Haag waar ik wel eens kwam te duur. En toen viel mijn oog op een verborgen link van uit het grotere forum naar YBF. Vanaf het moment dat ik een account had aangemaakt bleven mijn oren klapperen. Een wereld ging open. Ik denk dat ik nog geen twee dagen later Golden Time als eerst bezocht, en vervolgens in dezelfde week Villa Vertigo waar ik enkele maandjes bleef hangen, vervolgens enkele maandjes PHG en begin 2009 mijn eerste bezoek aan Living Room dat samen met Villa vertigo mijn stamclub bleef. Tussentijds vele andere clubs bezocht. Het vervolg is bij sommigen van jullie bekend. Over 2 maanden is het twee jaar geleden dat ik Golden Time voor het eerst bezocht, Vesna en later Gabriella waren mijn eerste dames daar. In Villa Vertigo was het de nog steeds aanwezige Sonja die mij op kamer 4 alle hoeken van de kamer liet zien. Velen volgden.

    Twee jaar zijn bijna voorbij. Al mijn Caraïbische en Braziliaanse contacten in mijn GSM zijn vervangen door Roemeense, Poolse, Duitse en wie weet wat nog meer. Hoewel Brazilie en het Caraïbisch gebied nog steeds lonken (Strand, lekker eten en heerlijke sex / 24 uur per dag) is de prijs kwaliteit verhouding duidelijk ten gunste van de Duitse Saunaclubs. Ik ben dan ook niet meer afgereisd naar de andere kant van de oceaan en mijn berichten op ISG zijn ten onder gegaan in de oude doos. De herinneringen blijven maar worden stilaan weggedrongen door al die fantastische herinneringen met DVP's in de Duitse clubs. Mijn belevenissen worden steeds intenser: 2008 was een spannend jaar met veel ontdekkingen van het nieuwe, 2009 was een zeer goed jaar, 2010 is haast onvoorstelbaar. Onderbelicht is de meerwaarde van de contacten met andere ijsberen, in die 2 jaar heb ik er vele 10-tallen ontmoet en met enkelen een vriendschapsband opgebouwd. Voor mij geen 6 a 8 jaar saunaclubs maar bijna 2 jaar maar wat een tijd!

  10. #10
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Blinzeln

    Leuke terugblik Jansen!

    Tsja, er is sinds die tijd veel veranderd!

    Nog geen 5 jaar geleden, in 2005 zag de Clubwereld er nog heel overzichtelijk uit, je had net over de grens PHG (toen eigenlijk de Club), Gt was nog maar net open en had het in het begin soms heel rustig. YY idem-dito.
    Iets verder op in Bochum had je Freude, ja PSW had je ook nog even en Bernds had je toen ook al en dan nog die grote 3 voor mij toen nog onbekende FKK's in Hessen en nog wat kleine Clubjes in NRW.

    Dat was het wel zo'n beetje!

    LR bestond nog niet, hoorde daar pas begin 2006 wat over, geen Villa Vertigo dat was pas Januari 2008, van Velbert had ik in 2006 nog nooit gehoord later kwam daar eerst Nanu34 en toen Acapulco.
    Er is veel veranderd in nog geen 5 jaar. PSR, VM, FG en ga zo maar door en dan nog wat je toen niet kende het fenomeen Pauschal-Flatrate Clubs.

    Maar Jansen is er nog steeds en die gaat morgen net als Big weer op pad in Duitsland .
    Some things never change.

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. #11
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:40
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Er ontbreken nog een paar namen om het plaatje helemaal af te maken:

    Aan de dameskant geen spoor van de barbie Leona (met in het spoor eheman Jack42) en al evenmin van de onvolprezen blaskunsten van Nina.

    Aan de mannenkant komt Horny_1 niet in het stuk voor en mis ik ook hausmeister willi69 die toen reeds bij het PHG meubilair hoorde.

    Wanneer je dit leest zit er misschien een mooie herinnering aan die tijd veel korter bij dan je ooit voor mogelijk zou houden ;-)

  12. #12
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bredero Bekijk bericht
    Er ontbreken nog een paar namen om het plaatje helemaal af te maken:
    Ik heb zelf maar geen namen van Beren genoemd want dan vergeet je er zeker sommige ! Niet alleen Bredero, J42 en H1 maar natuurlijk ook Eagle Driver, JackD, Oblix, Knabbel, Babbel etc.
    Dan zijn er natuurlijk ook veel bekende Duitse stamgasten die we al lang kennen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #13
    Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Geregistreerd
    4 november 2005
    Last Online
    26 december 2023 @ 18:01
    Locatie
    Omgeving Groene Hart
    Berichten
    463
    Discussies
    39
    Thanks
    28
    Thanked
    20 in 16 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bredero Bekijk bericht
    Er ontbreken nog een paar namen om het plaatje helemaal af te maken:
    Ella en de duitse Patricia

  14. #14
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    11 maart 2024 @ 23:57
    Locatie
    3e planeet van ons zonnestelsel
    Berichten
    1.939
    Discussies
    14
    Thanks
    278
    Thanked
    506 in 162 posts

    Standaard

    Het is voor mij nu ook alweer 2 jaar geleden dat ik GT ontdekte , wat gaat de tijd toch snel het lijkt eigenlijk al veel langer geleden .
    toendertijd zat mijn wandelcarriëre op een dood spoor ik was er effe klaar mee en ging maanden nergens meer heen tot het toch weer begon te kriebelen en ik uit pure nieuwsgierigheid een keer naar YY ging .
    dat was de katalysator die me uiteindelijk tot het ijzeren hek van GT bracht en daar wist ik niet waar ik kijken moest woow wat veel mooie gewillige dames , de nerveusiteit de stifmaster beschrijft in zijn verhaal herkende ik ook in mijzelf ik werd overdonderd , die eerste keer is uniek en dat gevoel krijg je niet meer terug , toch wel een beetje jammer aan 1 kant .

  15. #15
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    150 in 23 posts

    Standaard

    De Herinnering blijft.............iets om op terug te kijken, wat gaat de tijd toch snel......of lijkt dat nu alleen maar zo ?

    Eerste club, eerste indruk......je een klein jochie voelen in snoepwinkel jamin wow........

    Zoveel meegemaakt, zoveel ijsberen leren kennen, ijsberen met allen het zelfde geheim.........hoerenlopen.

    herinneringen aan elke club, van eerste binnenkomst tot weer verder trekken naar de volgende club, wat de dames ook deden ik neem ze niets kwalijk, ik was de persoon die het toeliet, zolang je dat kunt toegeven kun je terug kijken naar mooie herinneringen en dat waren ze.

    Mooie tijden samen met pling in de villa vertigo overnachten
    Mooie tijden samen met picasso chatten in de villa vertigo tot ergenis van de theke
    Mooie tijden met Raul, bosco, MJ, Jack, Ace2, Sonny, desouza in GT
    Mooie tijden met Extince en Zakkenleger in de villa
    Mooie tijden met dupke, foots, rp in LR
    Mooie tijden met big30, tiga, Jansen en vele anderen in villa vertigo tijdens nieuwjaars borrel.
    Een geweldige verjaardag in Villa Marisol, dat was denk ik wel het hoogte punt en tevens het moment dat ik voor haar viel, met alle gevolgen van dien.

    Toch heb ik het geen moment willen missen !

    soms mis ik de gezelligheid wel met de beren ouwehoeren............als alle lichten zijn gedoofd

    Groet, Joop de handjes vasthouder
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

  16. #16
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Rex blikt terug........

    Een saunaclubber werd ik pas vanaf augustus 2005, maar ik ben al veel langer een echte hoerenloper. Voor de saunaclubs bezocht ik wekelijks wel 1 of 2 privé huizen in Den Haag of Rotterdam......

    Tot op een dag, het was ergens halverwege augustus, ik op een ander forum een saunaclub zag staan, genaamd Planet Happy Garden in Oedt. En toen begon het........Ik had toen nog geen rexmobiel met navigatie, dus provisorisch op de site van de ANWB een route uitgedraaid en ik er naar toe, kon het niet vinden, maar na veel zweten en tieren toch gevonden na zo'n 3 1/2 uur in de auto te hebben gezeten.....Ik naar binnen en de eerste de beste vrouw meegenomen. Zal dit nooit vergeten, Chantal was haar naam en slecht dat het was..........Dus na een kwartier afgebroken en een colaatje om de schrik weg te drinken genomen en huppakee weer de auto in en weer 3 uur terug gereden naar het eerste de beste mij welbekende privé huis om daar zoals vanouds heerlijk te genieten.....

    's avonds toen ik thuis kwam zat ik maar te malen. Dat Planet Happy Garden dat kan toch helemaal niet slecht zijn door een zo'n mokkel waarmee ik een K***** sessie had??????

    Drie weken later opnieuw naar Planet Happy Garden en sindsdien ben ik wekelijks wel ergens in Duitsland onder de pannen..........

    Tja, of het nu mooie tijden zijn geweest? Jazeker, alleen gebied mij wel de eerlijkheid te zeggen dat als ik het toen anders had kunnen doen ik het zeker gedaan zou hebben.........
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  17. #17
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Reden Suzy

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    ....maar ik vergeet niet dat de eerste keer in PHg in 2003 Moniek (Duits) de eerste was....
    Volgens mij is het gros van de ijsberen bij de ontdekking van PHG echter verschalkt door rondborstige Susy, later zelfs met versterking van haar zus....??

    Die pikte ze er allemaal uit, incluis ondergetekende .

    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  18. #18
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Yeps ik behoorde ook tot de slachtoffers van suzy.Mijn allereerste ervaring was braziliaanse daniella maar toen ik de tweede keer arriveerde werd ik direct door haar ingepalmd,ben maandenlang elke week bij haar gekomen.In haar vakantie nam haar zus de honeurs waar,dit tot ik in bruggen de hel op aarde ontdekte...........althans voor mijn bankrekening!
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  19. #19
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.325 in 4.535 posts

    Standaard

    6 tot 8 jaar geleden volgde ik vooral mijn . In dat opzicht is er weinig veranderd

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28.

Babylon 468*60   Living Room 468*60