Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard man overleden in duits bordeel

    bild meld vandaag de dood van een 72 jarige man in een duits bordeel.gegeven dat het een onnatuurlijke dood betreft is sectie verricht en vastgesteld dat de man aan hartfalen is overleden.
    toch wel een mooie dood,de laatste druppel uit opa s knuppel zullen we maar zeggen.
    http://www.bild.de/BILD/regional/lei...m-bordell.html
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  2. #2
    Geregistreerd
    18 juni 2009
    Last Online
    15 mei 2012 @ 06:52
    Berichten
    49
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Dat is inderdaad wel een mooie dood. Ik ben benieuwd als ik zelf op die leeftijd nog wandel. Waarschijnlijk wel. :D
    Programming is like sex: one mistake and you're providing support for a lifetime.

  3. #3
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Er zijn inderdaad slechtere manieren om eruit te stappen. De nabestaanden zullen echter niet erg gecharmeerd zijn van de manier waarop. En voor het huis in kwestie houdt zoiets toch lang een vervelende nasmaak. Een paar jaar geleden was ik in een Arnhems privehuis en hoorde van de dame dat er pas een klant aan een hartstilstand was overleden, in de kamer notabene waar we 'het' zojuist hadden gedaan. De dames waren er behoorlijk overstuur van geweest en hebben die kamer de eerste weken ook niet gebruikt.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  4. #4
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Lijkt me persoonlijk een heerlijke dood!
    Eerst de top van het orgasme en dan zo de hemel in!!

    Ja, voor je familie, nabestaande en voor de dame en het huis wel een vervelende verassing.


    BefBeer

  5. #5
    Geregistreerd
    9 mei 2010
    Last Online
    19 maart 2023 @ 08:39
    Berichten
    117
    Discussies
    10
    Thanks
    1
    Thanked
    30 in 7 posts

    Standaard man overleden in duits bordeel

    Ergens in de jaren '70 ging een paginagrote cartoon in de Amerikaanse Playboy over iets vergelijkbaars.
    Camerastandpunt: op de hoek van plafond en muur in een 'bordeel-achtige' kamer met een groot luxe bed dat je schuin vanaf het voeteneinde ziet.
    Er ligt een man 'op leeftijd' op: naakt, op zijn buik, vastgebonden aan polsen en enkels. Wijd open ogen staren in het niets, tong uit de mond. Striemen op zijn rug en achterwerk.
    Naast het bed een stevige vrouw, zwaar opgemaakt, met te strak leren pakje. Zweepje in haar hand.
    Naast haar een politieman met een notitieblok in de hand, die zegt: it seems to me he had the unique experience of coming and going at the same time.

    Ik vond 'm schitterend.
    zoals deze ijsbeer in de club likt, likt-ie nergens!

  6. #6
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 07:08
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rene de Beer Bekijk bericht
    (...)
    Naast haar een politieman met een notitieblok in de hand, die zegt: it seems to me he had the unique experience of coming and going at the same time.
    Ik vond 'm schitterend.
    Ik kende hem niet maar hij is nog steeds geweldig!
    Ik kan me het plaatje er wel bij voorstellen, maar via Google helaas niet kunnen vinden.

    ^ Snor

  7. #7
    Geregistreerd
    9 mei 2010
    Last Online
    19 maart 2023 @ 08:39
    Berichten
    117
    Discussies
    10
    Thanks
    1
    Thanked
    30 in 7 posts

    Standaard

    Toen ik mijn posting had gedaan, ben ik ook nog gaan zoeken, maar ik kreeg 'm ook niet te pakken. Er is een 'coffee table book' over 50 jaar Playboy cartoons en als ik de volgende keer in Amsterdam ben loop ik boekenwinkel ABC eens binnen om te kijken of ze dat hebben. Zo ja: dan ga ik bladeren, want ik vind het echt een klassieker.
    zoals deze ijsbeer in de club likt, likt-ie nergens!

  8. #8
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    mooie dood, maar toch wel erg voor de dames die er gewoon verder moeten werken op hetzelfde bed
    de hoeren lusten er wel pap van

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09.