Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Reden Gevaarlijk spel goed voor libido...

    Enige tijd terug raasde Silvester in de buurt van Duits Limburg over de Autobahn.
    Hij kon er lekker de vaart inhouden, het was niet al te druk, en door de gedachte aan het later op de dag geplande bezoekje aan PSR drukte –rechtshangende- Silvestertje stevig naar beneden zodat de rechtervoet behoorlijk zwaar werd.

    Tot we achter een sjonnie BMW coupe met superbrede sloffen, superverlaagd, bijna met de brullende uitlaat over het wegdek schurend, geraakten.
    Die had er ook behoorlijk de vaart in, maar Silvester’s wandelmobiel wilde er graag langs…
    Maar we hadden de verkeerde tegenpartij, toegeven dat zijn stuiterbak overruled werd door Silvester’s bolide beviel hem totaal niet, van galant naar rechts gaan was dus geen sprake.
    Silvester kan heel geduldig zijn, maar eens is het geduld op, dus op een gegeven moment op een leeg stuk, hoppa naar rechts en gassen….
    Juist ja, die malloot met een kenteken wat eindigt op 7777 (!) snijdt Silvester ongegeneerd richting Leitplanke…!!!
    Oppassen dus, we hebben te maken met een zwaar getraumatiseerd figuur.
    Even afzakken en even later krijgt Silvester de kans via de meest rechtse baan enkele middenplakkers voorbij te steken en op de linkerbaan voor te steken voor een andere racer die mijn opponent net eventjes ophield .

    En toen waren de rapen gaar, in de verte ontspon een waar lichtorgel achter Silvester, maar de baan was vrij dus de lampjes werden steeds kleiner..
    Maar ja, het onvermijdelijke gebeurde dat Silvester toch weer eens ’n keer af moest remmen, en dan kwam mijn Gegner aangestoven alsof hij net als Kitt van de Knigt Rider over me heen wilde jumpen.
    Dit gevaarlijke spelletje ging zo even door, en jawel een Baustelle in de verte…
    Silvester past de techniek van het nieuwe rijden nu wel toe, en laat zijn trots rustig uitlopen.
    Er komt een wegversmalling van 3 naar 2 banen, de brullebak steekt me rechts op de middenbaan voorbij, en blijft dan naast me rijden, de opzet van het figuur achter het stuur was me snel duidelijk..
    Beetje remmen, andere ook beetje remmen, beetje gas, andere ook een beetje gas… dat ging lastig worden bij het naderende bord ?
    De truckendoos dus maar eens openen, automaat in “S”, flink remmen, uiteraard andere ook weer remmen, en dan.. Full Throttle, en in de spiegel zag ik door een hele wolk roet heen stoom uit iemand’s oren komen..

    Het gevolg was echter wel dat we met zo’n 140 Kmh de Baustelle in raasden…
    Dus maar netjes even fors bijremmen weer rechts gaan rijden op 80 Kmh, en jawel meteen had Silvester een linkerbuurman, tijd om dit personage eens diep in de ogen te kijken.
    Een persoon met een nog roder hoofd als we van veel duitsers gewend zijn toonde druk gebarend een zilverkleurige badge, en.., hij had een blauwe blouse met ornamenten op zijn schouder…., oeps..??.
    Silvester snapte wel dat deze boze man wilde dat ik met hem naar de aankomende Tankstelle zou volgen.
    Heel nerveus, hij omdat ie wel duizend keer in zijn spiegel keek of Silvester wel degelijk volgde, Silvester omdat hij niet wist wat er nu zou gaan gebeuren, draaiden we de Parkplatz op…

    Eenmaal op de parkeerplaats paste Silvester de techniek van de eerste klap is een daalder waard figuurlijk toe door als eerste uit te stappen richting tegenpartij en in vloeiend steenkolenduits deze amper 160cm. grote vette lilliputter (daarom had ik tot dusverre dus ook alleen maar een hoofd zien zitten) van minstens 130 Kg de huid vol te schelden .
    Maar ja, wat je dus in het buurland kunt verwachten is dat er paroli gegeven werd, hoe haalde Silvester het in zijn hoofd om met 140 Kmh een Baustelle ein zu fahren.
    Meneer had alles op camera staan, aldus wijzend naar zijn grill, waar niets aparts te zien was overigens, hij wilde Fuhrerschein en Kennzeichen kontrolieren.
    Ausweis bitte was Silvester’s wedervraag, want inmiddels had deze brave Hollander al gezien dat er op de bezwete blouse van het heethoofd Unicorn stond, net als op zijn Kravatte, en Silvester weet wat dit is, een beveiligingsbedijf.
    Meneer Unicorn hoefde geen Ausweis te laten zien, hij was van de Privat Autobahnpolizei…

    Ondertussen hadden we ook al wat toeloop van enkele flinkgebouwde truckers, het werd dus erg gezellig daar op het asfalt.
    Silvester wenste de beelden van zijn camera even in te zien, want daar stonden immers ook nog wel wat leuke shots op van meneer Unicorn’s rijkunsten, echter dit was niet mogelijk, die stonden op zijn Festplatte…
    Opeens stond deze Danny Devito tegen Silvester’s pas splinternieuwe banden te schoppen, die waren te groot en waren niet Tuuf gekeurd, hij raasde wat over een niet goed geplaatst Umweltplakat, waarom Hollenders altijd met licht rijden, hij balkte maar door..

    Silvester had het helemaal gehad, adviseerde de beste man derhalve eerst maar eens Silvester’s voorbeeld te volgen en een echte fatsoenlijke auto van een ander Duits merk te kopen, en wenste hem verder nog een gemutlicher Feierabend toe.
    Daarop bulderde het ding dat er Anzeige gemacht zou worden en dat Silvester voor eeuwig uit Duitsland verbannen zou worden .
    Onder luid instemmend geklap van de forse handen van de truckers startte Silvester zijn wandelmobiel, en stuurde al brobbelend a la wijlen Pim Fortuin met een opgestoken vingertje uit het raam van de parkeerplaats weg.

    Erg lekker zat het desalniettemin niet, Silvester keek de eerste kilometers meer naar achteren als naar voren.
    En dan, in verte komen blauwe zwaailampen aangeraasd, Silvester’s hart slaat over, gvd, dus toch ?
    Even later schieten er 2 Polizeiwagen met een boel kabaal en lampen met grote vaart voorbij en verdwijnen snel aan de horizon.
    Pffff…

    S’avonds in PSR kreeg Silvester van zijn kamergenote te horen dat deze dame zelden zo’n krachtige spuiter had meegemaakt bij een alterer Herr, ik heb haar het verhaal maar niet verteld…

    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  2. #2
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:31
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Ik krijg beroepshalve ook geregeld controle van de duitse Polizei ( geen Autobahnpolizei ) en laat ze ook altijd ausweisen. A. om fakers uit te sluiten en B. om mezelf de naam van de persoon goed in te prenten voor het geval dat er later rottigheid van komt.
    De meesten tonen zonder meer hun Ausweis, zijn ze ook verplicht, maar soms komt wel eens de opmerking dat ze toch in uniform zijn. Dan antwoord ik altijd dat de Hauptmann von Köpenick ook in een uniform rondliep .
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33.

  Babylon 468*60