5 juni jongstleden betekende voor mij de promotie van de zesde naar de zevende hemel. Mijn vorige bezoeken aan Golden Time hadden steeds een ietwat onvolmaakt karakter gehad. Deze kleine irritaties gingen van mislukte kamerbezoeken met zogenaamde wolven in schaapskleren ofte geile sekspoesjes in weinig kleren tot een overbevolking van ijsberen die ter hunner verdediging volledig te wijten was aan het rotweer dat boven Brüggen hing. Het leek wel alsof Hurricane Katrina de tuin van GT even gedag kwam zeggen, achja zooo slecht was het niet voor een eerste winterdag. Klein detail : Het was 30 mei dus de echte slimmerikken onder ons zullen bevestigen dat het dus niet de eerste winterdag was, not even by a mile . Zoals ik dus reeds zei in mijn openingszin (of zin in een opening) is op 5 juni eindelijk de poort naar het ware paradijs opengegaan. Tuurlijk waren er (nog) meer beren aanwezig dan tijdens die fatale eindemeizondag maar de weergoden lachten me toe en de beren zaten zowaar verspreid zodat het voor mij mogelijk was om rustig in een ligzetel plaats te nemen zonder dat er een andere beer met zijn badjas langs mijn pik schuurde.

Die verdomd lekkere zaterdag was een beleving van de puurste vorm. Het bracht me tot ongekende hoogten, onder andere toen ik mijn kwakje pannenkoekenbeslag tegen Paula's lip schoot . Nu moet ik tot mijn grote frustratie vaststellen dat ik de laatste dagen vooral laagten ervaar. Men kan spreken van een soort heimwee naar de poorten van Golden Time, nu na het googlen van de definitie van dit rare Duits-getinte woord stel ik vast dat het een verlangen naar de geborgenheid en zekerheid van het bekende is. Conclusie? Ik moet me wel echt lekker op mijn plaats voelen in die aftandse seksbungalow...

Ik reed zaterdagavond de Heidweg weer op richting thuis en had een lange rit voor de boeg. Ik was doodmoe van de met geile wijven doorspekte superdag. Ik vocht tegen de slaap op weg naar huis en betraptê me er op dat ik serieus aan het knikkebollen was. Gelukkig blokkeert het stuur van mijn auto de vrije doorgang naar het dashboard of ik was letterlijk met mijn kop door het glas van het instrumentenpaneel heen geflikkerd. Op dat moment kon men spreken van een verlangen naar de zekerheid van een energieboost aka RedBull please! Echter kwam ik vrij snel bij bewustzijn nadat ik door indommelen uit de bocht was gegaan en drie bomen los uit de grond had gerukt met de stoere snuit van mijn minstens even stoere Scanvinaviër. De trouwe vierwieler (man's best friend) was fameus toegetakeld maar gaf niet op en stelde zijn baasje tevreden. Hij draaide zich terug op zijn wieltjes en reed door de vangrail heen weer de snelweg op.

Na dit sexy voorvalletje dwaalden mijn gedachten niet meer af, zette ik mijn rit verder en kon ik nog enkele dansmoves ten beste gaan geven in de plaatselijke discotheek. Het aanwezige vrouwelijk schoon was legio en stiekem begon ik te wensen dat hier dezelfde regels aka standaardprijzen als in GT golden. Na mijn wens besloot ik het een keertje uit te testen. " Wat zit er in jouw servicepakketje schat? " Het leek zo dom klinken in het Nederlands. Ik gooide er dan maar een " Yes it's my first time here, yours too? Haha haha " tegenaan maar de meid leek me niet te volgen. Ik schakelde een versnelling hoger en viel met de deur in huis : " Hoeveel vraag je voor een half uurtje? " Enkele uren en een ijszakje later was het alweer veel beter met mijn gezwollen oog en kon ik vredig mijn bed in stappen voor een nacht vol zwoele dromen .

Ik voelde me zaterdagavond erg leeg aka mijn zak produceerde geen druppeltje zaad meer. Zondagochtend ontdekte ik dat mijn schacht in het berghok gedoken was en toch ook zonodig nog de reservetank moest leegpompen. Resultaat. Ik was niet teleurgesteld dat die nieuwe boxers verknoeid was en dat ik de lakens alweer moest wassen, integendeel ik gaf mijn jongeheer groot gelijk. Die nacht waren immers alle schatjes van mijn wishlist de revue gepasseerd. Al dan niet tegelijk. Mijn droom speelde zich af in een saunaclub waar ik de enige aanwezige beer was (sorry jongens), een dametje of 15 was aanwezig (een kinderhand is snel gevuld). Ik sabelde de ene na de andere dame neer en had een erectie waarmee ik de toren van Pisa van op de begane grond weer in perfect verticale positie zou kunnen brengen. Ik hoefde niet meer naar de kamer, de dames verscheurden me ter plekke. Mijn engel Paula was aanwezig, vergezeld van de Roemeense Carla, Anna met brilletje, Evita, Hani en Nani, de Roemeense Sabrina en nog enkele mindere godinnen zoals Veronique De Kock, Erika Van Tielen, Sophia Bush en de ons allerbekende Turkse Chick. Dit leek me een aangenaam gezelschapje en dus kon de seksmarathon in gang worden gefloten.

De dames deden allen hun duit in het zakje en verwenden me van top tot teen, mijn liefdesmayonaise vloeide meerdere malen over de goddelijke lichamen van deze rijpe schatjes en ook de aftersales waren top . Nu is deze gedachte dus gebaseerd op de realiteit van de saunaclub, in dit geval GT en is het dus niet gewoon een fantasie. Ik weet ook dat ik deze fantasie indien gewenst elke dag opnieuw beleefd kan worden. Dit doet mijn verslaving dus geen goed en helpt me allerminst om mijn drang terug te keren te onderdrukken. Deze droom werd op zondagnamiddag een dagdroom en overvalt me nu zelfs al op de werkvloer. Ik loop al dagen hondsgeil rond en kan het verlangen maar moeilijk van me afschudden. De vorige keren lukte me dat vrij goed maar nu blijft het me achtervolgen. Mijn verslaving groeit dus en dat baart me zorgen zeker nu ik durf te erkennen dat ik het karakter heb van een zachtgekookt eitje.

Ik spreek mezelf moed in en ben er rotsvast van overtuigd dat ik de vooropgestelde No-GT-period met succes zal overbruggen. Toch check ik dagelijks de financiën en de agenda om te kijken wat er mogelijk is. Want een wijze man zei ooit : " Never say never ".