Weergegeven resultaten: 1 t/m 24 van 24
  1. #1
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.627
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.252 in 5.173 posts

    Idee Minister Eurlings opent Randweg Eindhoven

    http://eindhoven.kliknieuws.nl/nieuw...dweg-eindhoven

    Minister Eurlings van Verkeer en Waterstaat heeft dinsdag 8 juni de vernieuwde Randweg Eindhoven geopend. Op de Randweg Eindhoven is veel meer capaciteit voor het verkeer beschikbaar gekomen. De bereikbaarheid van de regio Eindhoven is hierdoor sterk verbeterd. Het verkeer richting het zuiden, de Randstad en Duitsland kan sneller doorstromen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #2
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    zo da's mooi nu staat het 10 km voorbij Eindhoven weer vast
    de hoeren lusten er wel pap van

  3. #3
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Heeft die minister niks beters te doen? IK ben daar vorige weken zelf al enkele keren doorgesjeesd. Heb wel geen champagne gekregen....

  4. #4
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    maar door de randweg is de reistijd voor menig beer nog minder geworden.als straks de nieuwe aansluiting bij venlo op de a 61 klaar is blazen we zo naar de heidweg of verder.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  5. #5
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    maar door de randweg is de reistijd voor menig beer nog minder geworden.als straks de nieuwe aansluiting bij venlo op de a 61 klaar is blazen we zo naar de heidweg of verder.
    Zal niet veel schelen. In het verleden heb ik me er wel eens over verbaasd dat we zo'n raar stuk moeten rijden.

    Dus ik ben er eens op gaan letten hoe lang ik er steeds over deed. meestal een minuut of 8 tot aan de grensovergang, eigenlijk nooit langer dan 10 minuten.
    7 minuten is de tijd die ik er over zou moeten doen volgens Routeplanner, het is een stuk van ongeveer 8 kilometer. Bij een gemiddelde snelheid van 60 km/u zou dat een minuut of 8 zijn.
    Een nieuw stuk asfalt zou hooguit 5 minuten schelen.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  6. #6
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 10:13
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.394
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.240 in 706 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    maar door de randweg is de reistijd voor menig beer nog minder geworden.als straks de nieuwe aansluiting bij venlo op de a 61 klaar is blazen we zo naar de heidweg of verder.
    Wanneer zou die aansluiting af moeten zijn?
    Het is echt zwaar kut nu om naar GT te rijden vanaf de A67.

  7. #7
    Geregistreerd
    2 oktober 2008
    Last Online
    18 augustus 2015 @ 09:40
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    259
    Discussies
    20
    Thanks
    6
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Het is wel even opletten en zeker omdat de routeplanner niet te gebruiken is. Ik kom er bijna dagelijks langs maar moet ook goed opletten...Wat een wegen!!

  8. #8
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Daumen runter Inderdaad, heeeeel erg opletten...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door royke86 Bekijk bericht
    Het is wel even opletten en zeker omdat de routeplanner niet te gebruiken is. Ik kom er bijna dagelijks langs maar moet ook goed opletten...Wat een wegen!!
    Silvester is al een paar keer in de fout gegaan, vanaf het noorden moet je bij Best (!) al kiezen als je naar Waalre wilt.
    Heb je de foute baan gekozen...., kun je pas bij Geldrop omdraaien..., en da's een heeeeeel eind...

    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  9. #9
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.627
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.252 in 5.173 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    Silvester is al een paar keer in de fout gegaan, vanaf het noorden moet je bij Best (!) al kiezen als je naar Waalre wilt.
    Heb je de foute baan gekozen...., kun je pas bij Geldrop omdraaien..., en da's een heeeeeel eind...

    Hier wordt inderdaad veel en terecht over geklaagd ! De Randweg is 4-baans maar de binnenste 2 banen zijn Transit banen en daar kun je geen afslag nemen.
    Moet je er bij Eindhoven af dan moet je kiezen voor de N2 dus de buitenste 2 banen. Ik zie het als een grote designfout!
    Staat ook niet echt goed aangegeven en klopt ook mijn Tomdom met recente route info stuurt je over de Transitbaan als je er in EHV af wilt.

    Dom dom dom!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. #10
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Hier wordt inderdaad veel en terecht over geklaagd ! De Randweg is 4-baans maar de binnenste 2 banen zijn Transit banen en daar kun je geen afslag nemen.
    Moet je er bij Eindhoven af dan moet je kiezen voor de N2 dus de buitenste 2 banen. Ik zie het als een grote designfout!
    Staat ook niet echt goed aangegeven en klopt ook mijn Tomdom met recente route info stuurt je over de Transitbaan als je er in EHV af wilt.

    Dom dom dom!
    Huur gewoon een aantal duitse infrastructuur deskundigen in en zorg dat er een wet komt zodat de duitse minister van verkeer en waterstaat het ook in Nederland voor het zeggen heeft. Na zoveel chaos rondom de Betuwelijn, de tunnels bij Roermond, kilometerheffingrioleringbullshit en nu deze doolhof aan wegen rondom Eindhoven kun je infrastructurele beslissingen/projecten voortaan beter uitbesteden aan een buurland die het allemaal veel beter snapt.

  11. #11
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.627
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.252 in 5.173 posts

    Standaard

    Men heeft 1 grote denkfout gemaakt en dat is jammer en ook bijna niet meer te herstellen. Overigens de snelwegen in NL zijn super, niets mis mee.
    In D kom je vaak zeer krappe afslagen tegen of slecht wegdek om over de betonbaan in B maar te zwijgen. Maar dit is een hele grote olie domme fout!

    Woensdag terug rijdende van uit PHG ging ik zelf ook weer bijna in de fout. Is me al vaker overkomen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  12. #12
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Dom dom dom!
    Tja, wat is dom?
    Op de manier zoals het nu is krijg je wel filtering van het verkeer, scheiding van afslaand verkeer (Eindhoven en omgeving) en doorgaand verkeer (A2) waardoor er veel beter doorgereden kan worden en er geen verstoppingen komen.

    Het is nu nieuw allemaal en moet je er even aan wennen. Dat is wel bij meerdere dingen zo. (nieuwe mobiele telefoon bijv.)
    Wat dieTomtom betreft we kunnen niet meer zonder dat ding maar daardoor is verkeersborden lezen tegenwoordig wel erg moeilijk.

  13. #13
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.627
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.252 in 5.173 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    Tja, wat is dom?
    Op de manier zoals het nu is krijg je wel filtering van het verkeer, scheiding van afslaand verkeer (Eindhoven en omgeving) en doorgaand verkeer (A2) waardoor er veel beter doorgereden kan worden en er geen verstoppingen komen.

    Wat dieTomtom betreft we kunnen niet meer zonder dat ding maar daardoor is verkeersborden lezen tegenwoordig wel erg moeilijk.
    Het Idee erachter is inderdaad wel goed! Scheidt locaal van doorgaand verkeer en je bevordert de doorstroming en vermindert de files. Files ontstaan bijna altijd daar waar afslagen of versmallingen zijn. Dat zal op de Transitbaan nu niet meer snel voorkomen dat klopt.

    Probleem is gewoon dat het tegen je gevoel en verwachting ingaat dat je geen afslag kunt nemen. Zonder Tomtom en je moet van Venlo naar EHV-airport denk je bij Leenderheide ik zit goed als ik richting A'dam-Tilburg aanhoud maar dan zit je dus fout.

    Het staat wel op de borden d.i. Locaal verkeer en Airport via de N2. Maar je verwacht zo iets gewoon niet.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #14
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Men heeft 1 grote denkfout gemaakt en dat is jammer en ook bijna niet meer te herstellen. Overigens de snelwegen in NL zijn super, niets mis mee.
    In D kom je vaak zeer krappe afslagen tegen of slecht wegdek om over de betonbaan in B maar te zwijgen. Maar dit is een hele grote olie domme fout!

    Woensdag terug rijdende van uit PHG ging ik zelf ook weer bijna in de fout. Is me al vaker overkomen.
    De wegen in Nederland zien er inderdaad keurig uit. Maar terwijl in Duitsland wordt geïnvesteerd in doorstroming, waren in Nederland decennia lang wegwerkzaamheden bijna alleen maar gericht op onderhoud aan wegen, overal verlichting (die nu inmiddels vaak weer uitstaat omdat weer een milieugroep heeft geklaagd over lichtvervuiling ), continue bordenvervanging, schoonmaken borden, etc.

    Verder gaan de keurig uitziende en netjes verlichte wegen in Nederland van 2-baans naar 3-baans (A12 bijvoorbeeld komend vanuit Den Haag) gepaard met een snelheidsbeperking van 20 kilometer om verderop verder verbreed te worden met 2 banen (aansluiting A20 op A12 bijvoorbeeld) om vervolgens die 5 banen een paar kilometer verder weer te reduceren tot 2 banen en daar weer de snelheid te verhogen en iets verderop een trajectcontrole in te laten gaan waar het weer 3-baans is .
    Als je files wil creëren dan is dit wel de manier

    Maar de wegen zijn wel erg mooi, dat klopt :wink:

  15. #15
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.627
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.252 in 5.173 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht

    Verder gaan de keurig uitziende en netjes verlichte wegen in Nederland van 2-baans naar 3-baans (A12 bijvoorbeeld komend vanuit Den Haag) gepaard met een snelheidsbeperking van 20 kilometer om verderop verder verbreed te worden met 2 banen (aansluiting A20 op A12 bijvoorbeeld) om vervolgens die 5 banen een paar kilometer verder weer te reduceren tot 2 banen en daar weer de snelheid te verhogen en iets verderop een trajectcontrole in te laten gaan waar het weer 3-baans is .
    Ik kom nooit in de Provincie ! Maar je hebt wel een punt di. elke delta of dat nu een afslag is snelheidsbeperking geeft snel aanleiding tot een file.
    Uit oogpunt van file bestrijding is de Transitbaan dan ook een goed idee het verkeer stroomt nl. perfect door maar het heeft wel een nadeel nl. dat je geen afslag kunt nemen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. #16
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    De wegen in Nederland zien er inderdaad keurig uit. Maar terwijl in Duitsland wordt geïnvesteerd in doorstroming, waren in Nederland decennia lang wegwerkzaamheden bijna alleen maar gericht op onderhoud aan wegen,
    Ook in Duitsland zijn er veel onderhoudswerken primair gericht op het wegwerken van achterstallig onderhoud...
    Wat?? hoor ik U denken, achterstallig onderhoud in Duitsland???

    Na de eenwording is er als een gek geinvesteerd in het oosten van duitsland, het onderhoud in het westen is toen op de lange ban geschoven, da moet nu worden ingehaald. (vb A61, het vervangen van de geleiderails in de middenberm heeft niks met doorstroming te maken)
    Laatst gewijzigd door Big30; 13 juni 2010 om 04:15
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  17. #17
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Men heeft 1 grote denkfout gemaakt en dat is jammer en ook bijna niet meer te herstellen.

    Woensdag terug rijdende van uit PHG ging ik zelf ook weer bijna in de fout. Is me al vaker overkomen.
    Hahaha hoe kan het dat je als bijrijder de fout in ging heb je dan ook 2 sturen in die auto die je bij je had.

  18. #18
    Geregistreerd
    6 mei 2009
    Last Online
    25 maart 2011 @ 07:00
    Berichten
    282
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Hahaha hoe kan het dat je als bijrijder de fout in ging heb je dan ook 2 sturen in die auto die je bij je had.
    Big rijdt nog in een oude lesauto met dubbelbediening.

    rijexamen_strategie.jpg

  19. #19
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    ... ook mijn Tomdom met recente route info stuurt je over de Transitbaan als je er in EHV af wilt...

    TT heeft een paar dagen nieuwe kaarten vrijgegeven, versie v850.****

    Gratis te downloaden op internet

  20. #20
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edward Bekijk bericht
    Big rijdt nog in een oude lesauto met dubbelbediening.

    rijexamen_strategie.jpg
    Geil plaatje Ed. Klasse.
    Altijd op zoek naar honing

  21. #21
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.627
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.252 in 5.173 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Hahaha hoe kan het dat je als bijrijder de fout in ging heb je dan ook 2 sturen in die auto die je bij je had.
    Goed opgemerkt Jansen! Ik was bijrijder met navigatie functie en versloeg de Tomdom.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. #22
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Hahaha hoe kan het dat je als bijrijder de fout in ging heb je dan ook 2 sturen in die auto die je bij je had.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Goed opgemerkt Jansen! Ik was bijrijder met navigatie functie en versloeg de Tomdom.
    Big30 en Keesroeiboot gaan altijd met elkaar en beslissen alles samen

  23. #23
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edward Bekijk bericht
    Big rijdt nog in een oude lesauto met dubbelbediening.

    rijexamen_strategie.jpg

    Die dame ken ik heeft bij mij nog op kantoor gepoetst

    En op de A67 was jij met doorlopen i.p.v. doorrijden

  24. #24
    Geregistreerd
    6 mei 2009
    Last Online
    25 maart 2011 @ 07:00
    Berichten
    282
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Die dame ken ik heeft bij mij nog op kantoor gepoetst


    Is toch al een poos geleden,want deze foto dateert uit de jaren 70 volgens de ANWB.
    Laatst gewijzigd door Big30; 16 juni 2010 om 01:17

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60