Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 27 van 27

Discussie: GSM-nummer

  1. #26
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door badslippers Bekijk bericht
    Z

    Trouwens wie heeft het telefoonnummer van Aceyla (LR) voor mij! Eigenlijk wil Badslippers ook een lijstje in zijn gsm!
    Ik stuur je wel even mijn lijstje van 100+ DVP's de meeste hiervan zijn door mij totaal uitgewoond op de achterbank van mijn audi R7, oh nee, die heeft geen achterbank, het was de motorkap waar ze allemaal gillend op klaar kwamen toen ik de dames weer statusverhogend meenam naar een 5 sterrrenhotel, maar de meesten gaven de voorkeur om keihard genomen te worden in de buitenlucht. Dat heb ik dan ook gedaan met mijn snikkel tot er geen druppel meer uitgeperst kon worden.

    Zo dat moest ik effe kwijt.


  2. #27
    Geregistreerd
    25 februari 2010
    Last Online
    22 oktober 2012 @ 20:00
    Berichten
    38
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Ik stuur je wel even mijn lijstje van 100+ DVP's de meeste hiervan zijn door mij totaal uitgewoond op de achterbank van mijn audi R7, oh nee, die heeft geen achterbank, het was de motorkap waar ze allemaal gillend op klaar kwamen toen ik de dames weer statusverhogend meenam naar een 5 sterrrenhotel, maar de meesten gaven de voorkeur om keihard genomen te worden in de buitenlucht. Dat heb ik dan ook gedaan met mijn snikkel tot er geen druppel meer uitgeperst kon worden.

    Zo dat moest ik effe kwijt.


    Hele mooie reactie die ik goed begrijp,waarom wil men toch altijd weten wat iemand doet in een club?

    IK ben single,heb wel iets te spenderen en zoek mijn vertier in een saunaclub,wat is daar mis mee?
    Natuurlijk heb ik ook DVPnummers in mijn handy,en ja ik blijf ook wel eens een hele avond bij een dame,en dan?Voor mij is het ontspanning,ik geniet

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56.