Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 72
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard Angela (Poolse) ex- LR, VV, PHG (Theke in NT)

    Naam : Angela

    Haarkleur/-lengte : Blond sluik haar

    Lengte dame : 1.60m

    Postuur/Cupmaat : Slank, A-Cup

    Nationaliteit/Taal : Poolse, duits en engels

    Leeftijd : 22 jaar-27jr

    Tatoeages/Piercings :

    Service : . NZC ,PZC, zoenen, beffen

    Bijzonderheden : Thekefrau VV, PHG
    Laatst gewijzigd door Willem2; 11 oktober 2010 om 08:31
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    2 april 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.848
    Discussies
    3167
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Bericht van 03-04-2005

    Gisteravond aan het eind van de avond stond ik nog steeds op scherp ondanks het goede toeven met Agatha (zie bericht). Om half 1 de kino in gegaan wetende dat daar meestal nog wel wat te scoren valt. Volgens mij denken veel meiden ook zo. Niet lang erna kwam Angela aan en het spelletje begon. Inderdaad zoals al vaker door collega's is aangegeven weet ze wat teasen is. En ze had gelukt want ik was een makkelijk slachtoffer. Op bed 20 minuutjes volgemaakt en daar ontpopte ze zich als een leuke, giechelende maar stoute meid. Kreeg wel weer kort een flashback naar Lisa die ik ook Barely Legal vond maar Angela vond ik qua figuur net iets volwassener. Kortom een leuk einde van de avond met haar beleefd, weet niet of ik haar nog es zal nemen omdat ze niet helemaal mijn type is maar op dat moment was ze op het juiste moment op de juiste plek.

    Owww behave!
    AP

  3. #3
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Last Online
    23 september 2015 @ 17:02
    Locatie
    denbosch
    Berichten
    274
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Enige tijd geleden ,mijn tweede bezoek aan GT liep ik deze mooie dame tegen het zeer lekkere lijf. Ze had een speelpakje aan dat niets verhulde, en keek mij zo geil aan dat mijn pik al snel hard werd. Naar de kamer, waar ik toch profesioneel werd afgewerkt. Wat een lekker kutje heeft die meid. Een hele goede beurt gehad, weet niet of ik haar de volgende keer kan weerstaan ,maar er zijn nog zoveel mooie meiden.:p

  4. #4
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 februari 2006 @ 08:52
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln Angela

    My first visit with Angela.:D

    She has a sweet little body and is a very good looking girl. Blonde, not too tall and with nice breasts.

    She makes me realy horney by kissing me very hot with tounge and later all over my body and give me a good blow-job.

    Fucking with her I like most from behind because you could hold her ass very good.

    Finally I came within FT and she takes it all in her mouth.

    I would give her "uitstekend"

    flashman

  5. #5
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    hebben we het over dezelfde Angela, die kleine doet nl niet aan FT (of sinds kort wel?)

    is this the same Angela? this small kiddo up til now did not offer FT, so or she extended het service offering or it is somebody else?

  6. #6
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 februari 2006 @ 08:52
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Angela

    Hello MiniME.

    Yes we are talking about the same Angela. I heard about her not taking FT normally, but in my place, she did it...:o

    Maybe thats why her history is so seldom...

    --Goed maar kan ook mannen afwerken---

    or what should this mean anyway?

    flashman

  7. #7
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flashman

    --Goed maar kan ook mannen afwerken---

    or what should this mean anyway?

    flashman
    She only wants to do a quicky and you want to spend hours with her
    Afwerken = finish off

    Gr Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  8. #8
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 februari 2006 @ 08:52
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Angela

    - She only wants to do a quicky and you want to spend hours with her -

    yes I heard about this fact when I saw her in fkk world in september when I talked to another customer about her.

    I didn´t go with her at that time, but my experience with her now was much better...

    But I must say that we always have a nice talk before going to the room, maybe she likes me a little bit,:D

    flashman

  9. #9
    Geregistreerd
    8 november 2005
    Last Online
    11 januari 2023 @ 08:58
    Locatie
    amsterdam
    Berichten
    97
    Discussies
    2
    Thanks
    3
    Thanked
    18 in 6 posts

    Standaard

    Bijna een jaar geleden, schreef ik op een ander forum een zeer positief bericht over kleine Angela, echter afgelopen donderdag 8 december was hier niet zoveel van over.

    Omdat diegene waarvoor ik was gekomen , niet aanwezig was in GT, leek het mij wel lekker om Angela weer eens mee te nemen. Ik was al goed op de hoogte van haar snelle service, maar ik dacht "ach zo erg zal het ook wel niet zijn". Nou niets was minder waar.

    Op de kamer ging ze direct tot actie over. Ze begon als een wilde te pijpen. Het leek alsof ze de bus naar Polen nog moest halen. Ik werd er onrustig van en ging overeind zitten. Ik moest even een blik werpen op dat geile figuurtje van haar om in de stemming te blijven. Dit lukte en het bloed begon weer behoorlijk door te pompen. Dit voelde Angela kennelijk ook en volgens mij was ze van plan om Shadow binnen 5 minuten in haar mondje te laten komen en met 75 euri's weer naar buiten te gaan. Om dit te voorkomen, pakte ik haar beet, legde haar op het ruggetje en had zo een fantastiche blik op haar kutje. Ik deed er een likje aan en Angela had het condoom al in de handen.

    Ok, nu was het overduidelijk, Angela wilde haast maken. Ik wist dat dit toch geen onvergetelijke ervaring zou worden, dus besloot om het dan maar af te maken. Ik wierp nog eens een goeie blik over haar lichaam. Dit was genoeg om ondanks de haast van haar kant mij boter geil te maken. Vervolgens condoor erom en na enkele minuten was het gebeurd. Ik had een persoonlijk record gevestigd in GT. ----------7 MINUTEN-----------

    Kortom: Angela is een topper om te zien. Knap koppie, lekker lijfje, klein kontje en tietjes en een verukkelijk poesje. Verder is het kille, snelle, zakelijke, onperoonlijke sex. Voor een GFE ben je hier aan het verkeerde adres. Overigens is Angela in de bar wel altijd voor een geintje, lach of praatje aanspreekbaar.

    Groet Shadow!

  10. #10
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2016 @ 00:09
    Berichten
    67
    Discussies
    7
    Thanks
    3
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    I had my first session of the day with little Polish Angela Monday 29 Mai. I liked the way she strutted around the club shaking her kontje. To me, she resembles Marlene of PHG, GT, and Samya fame. I see above that she speakes engels, but she told me no engels so we had little conversation. HMMMM. The kisses were of the teasing variety and limited. Her blow job is very good and she makes some stranges noises as she pijps. I got a nice beffen en 69 and then cowgirl, misionary, spoon and doggie and she started asking me to come at the 20 minute mark. I continued to around 25 minutes when I quit and stole a few kontje kisses as we dressed and laughed a bit. I am glad I did her but will not repeat.

    Doog
    Pepto
    Laatst gewijzigd door Willem2; 2 juni 2006 om 02:46

  11. #11
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    19 juli 2013 @ 11:28
    Berichten
    71
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Zeit mit Angela

    +++Misschien kunnen we er een kleine competitie van maken.
    Wie kan voor de basisprijs het langst bij Angela op de kamer blijven.

    Alleen recente ervaringen tellen. Ik zet dus in met 7 minuten!+++

    ... war gestern mit Angela und bin erst nach 51 Minuten gekommen:D :o

    Klar, wenn man sie machen läßt, legt sie los wie die Feuerwehr. Ich hab ihr gestern gesagt, daß wir Zeit haben und sie erstmal massiert. Dann sie mich inkl. Blow-job, bei dem ich schon dachte jetzt kommt das Ende und da war es erst kurz nach der Halbzeit (31. Minute).

    Aber ich konnte sie überzeugen doch noch ein bißchen Verkehr zu haben.

    Fazit: Angela ist zwar ein Profi aber sehr nett. wenn man mit ihr gut auskommt kann man auch sehr guten Sex mit ihr haben. Und vielleicht wird sie dann wie gestern sogar ein bißchen selbst geil....

    Grüße, newcomer

  12. #12
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln

    Vele malen heb ik hoor gespot al die maanden(9) die ze nu in Gt werkzaam is maar nog niet een keer was ik met haar naar de kamer geweest. Ik was altijd een beetje terughoudend vanwege de gedachte van een optik fick girl .
    Maar sinds afgelopen donderdag is dat helemaal anders geworden een zeer goed uurtje met haar beleefd en zelfs nog een tweede keer met haar naar de kamer geweest. Nadat we op de kamer waren aangekomen,kwam ze bij mij heel erg verlegen over,en was ze terughoudend. Toen ik daar met haar over praten bleek dat ze me aardig goed kende(zoveel kom ik toch niet in Gt) en dat ze wist dat ik erg close was met bepaalde dames en dat de dames daar ook een bepaalde afspraak in hebben om jaloezie te voorkomen onderling.
    Effe met haar en uiteindelijk werd ze wat losser. Ze heeft ze me eerst super oraal verwend en vergeet dan ook geen enkel plekje:p top.toen de rollen omgedraait en heb ik van haar mogen proeven,wat een genot en wat een mooie natuurlijke verschijning is ze nog. uiteindelijk haar haast met een hand opgetild(zo ongelooflijk licht) en de cowgirl positie in genomen:p op zijn beide heerlijk zwetend tot gekomen.
    en nog lekker na .Ze is een mooie natuurlijke meid waarvan ik zeker nog vele malen van ga genieten. Tevens de gehele avond nog heerlijk aan haar blijven plakken. een zeker genoten van haar after sales,of was het weer een GFE oei ze komt in ieder geval in me top 3.

    saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  13. #13
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard GT 23 november

    Pijpen was erg matig, tijd geleden dat ik zo gepijpt ben in GT. Wel was ze actief, en ook enthousiast, maar het voelde niet fijn.
    ...
    Maar goed, al met al toch een 7tje. De uitstraling, en het lekkere neuken compenseert de mindere punten. Toch vermoedelijk geen herhaling voor mij.
    Bovenstaande schreef ik na een kamerbezoekje met Angela vorig jaar in augustus. Maar ach, Angela blijft een leuk meisje in de bar, altijd in voor een geintje en een giechel. Een paar weken geleden zaten we elkaar ook te teasen, dus was het geen verrassing dat er toch weer een kamerbezoek gevolgd is. En de klik was duidelijk beter dan de 1e keer.

    Na enig geknuffel in de kino vlot naar de kamer, en daar hebben we een half uur flink pret gemaakt. Haar pijpkwaliteiten zijn fors verbeterd, en het neuken met haar is erg prettig. Niet een type waar ik vaak mee op de kamer zal gaan, maar zo af en toe is zeker geen straf.

  14. #14
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Reden

    Eindelijk haar weer eens na lange tijd en wat doet ze dat toch lekker meerdere keren was ze in extase:D ik kon het gelukkig uitstellen tot het laatste moment Angela zal weer niet zo lang blijven jammer genoeg,ze overweegd zelfs om naar oostenrijk tegaan omdat er te veel concurentie is in the house:o zou erg jammer zijn want ze is niet alleen mooi maar nog veel belangrijker ze gewoon hemels en ze heeft nog een echte GFE klik,en daar zijn er steeds minder van in the house.


    @ ze blijft nog tot donderdag

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  15. #15
    Geregistreerd
    23 augustus 2006
    Last Online
    9 januari 2012 @ 23:13
    Berichten
    35
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Omdat het maandag was en erg rustig ook met dames maar weer eens voor Angela gekozen, ik had haar een jaar geleden een paar maal gehad en vond het wel weer tijd, helaas had ik het beter niet gedaan want ze was weer in een haast bui waarschijnlijk want ik werd snel afgewerkt geen zoenen meer en de rest was ook niks aparts, voor mij hoeft ze dus niet meer ........

  16. #16
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Lächeln Angela 19.06

    Afgelopen donderdag met dit zeer mooie kleine opdondertje voor een half uur de kamer opgezocht. Ik had haar nog nooit eerder gespot in GT maar Angela valt voor 100% in mijn "Beuteschema". Service viel zeker niet tegen (goed pijpen, zoenen en verschillende standjes) en ik wilde 's avonds nog wel een keer op herhaling maar helaas had ze GT al rond 19 uur verlaten. Hopelijk zie ik haar snel weer eens in GT om er alsnog herhalingsoefeningen mee uit te voeren.

    Jack42

  17. #17
    Geregistreerd
    8 november 2005
    Last Online
    11 januari 2023 @ 08:58
    Locatie
    amsterdam
    Berichten
    97
    Discussies
    2
    Thanks
    3
    Thanked
    18 in 6 posts

    Standaard donderdag 14 juni 2007

    De volgende keuze viel op (poolse) Angela. Wie kent haar inmiddels niet. Ik twijfelde heel even of ik Angela mee naar de kamer zou nemen. In het verleden had ze me al eens binnen 7 minuten afgewerkt en ik wist niet of ik daar weer zin in had. Toen ze tijdens eens gezellig gesprekje met haar handjes onder de badjas terecht kwam, was de beslissing snel genomen. Ik wilde ook dit heerlijke lijf(je) van dat ondeugende giechelend blondje weer eens proberen. Wat is het toch een genot om helemaal naakt met haar bezig te zijn. Opvallend was dat Angela veel meer praat dan bijvoorbeeld 2 jaar geleden. Toen was het echt alleen maar giechelen. Ik vind de orale kwaliteiten van Angela niet bijzonder, echter het neuken in meerdere standjes is prachtig om te zien. Het was een bevredigende sessie die langer dan 7 minuten heeft geduurd.

  18. #18
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 12:07
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard Angela Donnerstag 14.06.2007

    Ich wartete lange auf meine erste Runde, wurde schon ganz unruhig und lief oft umher. Das lag daran, dass die Damen, die ich buchen wollte, nur Dreier anboten, das darf echt nicht wahr sein, die haben tatsächlich auf eine Solonummer verzichtet :thefinger . Schreibe im anderen Thread noch was dazu.

    Schließlich sprach ich kurzerhand die kleine, blonde Polin Angela an, die mir eigentlich bisher nicht bekannt war. Sie arbeitet aber schon ewig im GT, erzählte sie mir.

    Die Nummer mit Angela war ordentlich: Nachdem sie meinen Schwanz noch per Tuch gererinigt hatte (macht sie wohl immer), fing sie direkt ordentlich an zu blasen, und das nichtmal schlecht. Ich mußte sie bremsen und vertrieb mir die Zeit mit Lecken ihrer süßen Muschi, um selbst etwas runterzukommen. Nach Montage eines Gummis ritt sie meinen Großen dann klein. Das hat Angela ganz passabel gemacht.

    Sicher nichts Besonderes, aber doch solide positiv.

    flens

  19. #19
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Daumen hoch Angela 31 juli en 9 augustus

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack42 Bekijk bericht
    Hopelijk zie ik haar snel weer eens in GT om er alsnog herhalingsoefeningen mee uit te voeren.
    En of ik deze Angela nog eens gezien heb.
    Gisteren en vorige week met de verjaardagsparty van Caligula heb ik de herhalingsoefeningen kunnen uitvoeren.
    Beide keren een heerlijke ervaring met haar gehad en voor mij is het allemaal erg lekker ook al weet ik dat er soms anders over haar wordt gedacht.

    :wink: Jack42

  20. #20
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Angela hangt nog steeds rond in GT en is nog steeds verrukkelijk om naar te kijken. We hebben een beetje zitten kroelen in de kino en kleine TSB steigerde reeds behoorlijk....maar toch niet naar de kamer gegaan. In het verleden ben ik al eens gevallen voor de charmes van deze dame en dat was toch niet echt super.

    Wel zeer lieve meid met superstrak lichaam.

    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  21. #21
    Geregistreerd
    15 april 2008
    Last Online
    26 augustus 2018 @ 19:59
    Berichten
    86
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 6 posts

    Daumen hoch Angela

    Woensdag was ik in GT en zag Angela uit Polen zitten. Ze liep met blote borsten en een heel uitdagend broekje. Ik kreeg het al gauw erg warm van haar. Ze weet je wel te teasen zeg. Ze keek me steeds aan en al gauw wenkt ik haar om bij me te komen. Zoals ze je aan kan kijken. Het is een bloed mooie meid met een perfect figuur. Ik zei dat ik FT wilde. Dat is goed zei ze in het Duits. We gingen naar een kamer en daar heb ik haar eerst nog gebeft. Al gauw zat mijn pik in haar mondje en begon ze me lekker te pijpen zonder. Dit was de eerste beurt vandaag, dus ik hield het niet langer dan 20 minuten uit. Toen explodeerde ik en spoot haar mondje lekker vol. Alles hield ze in haar mondje. Ik zei dat ze niet moest ophouden en ging door tot de laatste stoot en het laatste drupje zaad eruit was. Nou ik was behoorlijk in de stemming.
    Ik vond het een heerlijke sessie met een zeer mooie meid. Zwaar herhalingsgevaar.....

  22. #22
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Nellie die anaal doet en Angela aan FT? Dit moet toch echt super mario zijn zo te lezen? :green_smi

  23. #23
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Earth Wind & Fire heeft daar een heel mooi nummer over geschreven... Dat was van ver voor de tijd van Mario Bros

  24. #24
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man Bekijk bericht
    Earth Wind & Fire heeft daar een heel mooi nummer over geschreven... Dat was van ver voor de tijd van Mario Bros
    Fantasy.......maar dat gaat niet op voor deze kwestie. (voor mij tenminste)
    Laatst gewijzigd door Jack42; 18 april 2008 om 17:28

  25. #25
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    Fantasy.......maar dat gaat niet op voor deze kwestie. (voor mij tenminste)
    Speciaal voor Jack42 :teuflisch

    http://nl.youtube.com/watch?v=b0iC5J_WnYw
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12.

Diamond 468*60