Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 144
  1. #1
    Geregistreerd
    8 november 2009
    Last Online
    5 december 2014 @ 22:17
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    345
    Discussies
    6
    Thanks
    156
    Thanked
    55 in 24 posts

    Beitrag Golden Dreams, Algemeen, 3e Kwartaal 2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Dan kom je toch al vrijdagavond naar GD ? Ben je mooi op tijd!
    hahaha, helaas heb ik ook verplichtingen zoals werk.
    Ik zal Zaterdag op tijd er zijn en zie je denk ik ook daar wel verschijnen

  2. #2
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Last Online
    8 april 2024 @ 17:19
    Locatie
    Omgeving Sauna clubs (warme nestelomgeving), bij voorkeur bosrijke omgeving
    Berichten
    407
    Discussies
    15
    Thanks
    704
    Thanked
    412 in 118 posts

    Standaard

    De transfermarkt in GD is nog niet gesloten.
    De dames weten inmiddels ook de weg te vinden naar het gastvrije Brabant in Duitsland
    Het was even schrikken bij binnenkomst je favoriet uit Livingroem in je favoriete club te zien zitten.
    Heet hier Nadia (Lougine LV) een prachtige vrolijke dame met een uitstekende servers. Na eerst wat geknuffeld te hebben de kamer opgezocht. Na bijgekomen te zijn van de inspanningen alles nog een keer overgedaan. Morgen bij de Groote party doe ik alles nog een keer over en de keuze voor de verdere avond zal moeilijk zijn alle toppers zijn dan aanwezig. Ben bang dat ik niet mijn hele programma kan afwerken dit moet dan maar in de verlenging op zondag .

  3. Onderstaande 2 leden hebben Koekkoek bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 ( 1 juli 2011),Golden Dreams ( 1 juli 2011)

  4. #3
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koekkoek Bekijk bericht
    De transfermarkt in GD is nog niet gesloten.
    De dames weten inmiddels ook de weg te vinden naar het gastvrije Brabant in Duitsland
    Het was even schrikken bij binnenkomst je favoriet uit Livingroem in je favoriete club te zien zitten.
    Heet hier Nadia (Lougine LV) een prachtige vrolijke dame met een uitstekende servers. Na eerst wat geknuffeld te hebben de kamer opgezocht. Na bijgekomen te zijn van de inspanningen alles nog een keer overgedaan. Morgen bij de Groote party doe ik alles nog een keer over en de keuze voor de verdere avond zal moeilijk zijn alle toppers zijn dan aanwezig. Ben bang dat ik niet mijn hele programma kan afwerken dit moet dan maar in de verlenging op zondag .
    Was het niet Koekoek die Stiffie een oude man noemde !!! Wel we zullen zien vreemde vogel zaterdag wie er oud is en wie niet
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  5. #4
    Geregistreerd
    19 mei 2010
    Last Online
    27 april 2015 @ 14:05
    Locatie
    Schüttorf
    Berichten
    706
    Discussies
    38
    Thanks
    557
    Thanked
    399 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    Was het niet Koekoek die Stiffie een oude man noemde !!! Wel we zullen zien vreemde vogel zaterdag wie er oud is en wie niet
    Oeeiii... ik zie een competitie hier
    Wie gaat bij wie de eieren uit het nest halen

  6. #5
    Geregistreerd
    8 november 2009
    Last Online
    5 december 2014 @ 22:17
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    345
    Discussies
    6
    Thanks
    156
    Thanked
    55 in 24 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koekkoek Bekijk bericht
    De transfermarkt in GD is nog niet gesloten.
    De dames weten inmiddels ook de weg te vinden naar het gastvrije Brabant in Duitsland
    Het was even schrikken bij binnenkomst je favoriet uit Livingroem in je favoriete club te zien zitten.
    Heet hier Nadia (Lougine LV) een prachtige vrolijke dame met een uitstekende servers. Na eerst wat geknuffeld te hebben de kamer opgezocht. Na bijgekomen te zijn van de inspanningen alles nog een keer overgedaan. Morgen bij de Groote party doe ik alles nog een keer over en de keuze voor de verdere avond zal moeilijk zijn alle toppers zijn dan aanwezig. Ben bang dat ik niet mijn hele programma kan afwerken dit moet dan maar in de verlenging op zondag .
    Ik stel me wel ter beschiking als je mij 50 geeft neem ik wel een vrouw van jou keuze voor een half uurtje naar boven zodat je wat meer rust hebt, win win situatie jij wat meer rust en ik kan mijn energie kwijt

  7. #6
    Geregistreerd
    16 juli 2008
    Last Online
    28 februari 2024 @ 17:57
    Berichten
    55
    Discussies
    0
    Thanks
    7
    Thanked
    13 in 6 posts

    Standaard

    Zo'n feestje is ook een goede aanleiding om die tent eens te verkennen, dus ik ben zaterdag 2 juli ook in GD.

  8. #7
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don418 Bekijk bericht
    Zo'n feestje is ook een goede aanleiding om die tent eens te verkennen, dus ik ben zaterdag 2 juli ook in GD.
    Je naam staat op de lijst. Je zult geen spijt hebben van je bezoek, kan er zelf helaas door andere verplichtingen niet bij zijn. Veel plezier morgen in GD.

    Tip: blijf overnachten of kom vroeg en bezoek dan het mooie plaatsje Bad Bentheim vlak in de buurt met een mooi oud middeleeuws kasteel! Hoewel zo'n tip op dit forum . Maar tis een hele mooie omgeving daar!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. #8
    Geregistreerd
    16 juli 2008
    Last Online
    28 februari 2024 @ 17:57
    Berichten
    55
    Discussies
    0
    Thanks
    7
    Thanked
    13 in 6 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Tip: blijf overnachten of kom vroeg en bezoek dan het mooie plaatsje Bad Bentheim vlak in de buurt met een mooi oud middeleeuws kasteel! Hoewel zo'n tip op dit forum . Maar tis een hele mooie omgeving daar!
    Ja, waarom niet, we houden er toch van om naar mooie dingen te kijken of niet?
    Ok, het liefst naar mooie vrouwen, maar afwisseling kan geen kwaad.

  10. #9
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Last Online
    8 april 2024 @ 17:19
    Locatie
    Omgeving Sauna clubs (warme nestelomgeving), bij voorkeur bosrijke omgeving
    Berichten
    407
    Discussies
    15
    Thanks
    704
    Thanked
    412 in 118 posts

    Standaard

    HA stiffmaster

    Ik heb gehoord dat je alleen het haar maar in de war maakt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Golden Dreams Bekijk bericht
    Oeeiii... ik zie een competitie hier
    Wie gaat bij wie de eieren uit het nest halen

  11. #10
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Last Online
    2 februari 2021 @ 08:54
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    is er morgen 3-7 wat te doen in GD?

  12. #11
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 11:21
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Party in GD

    Eindelijk was het dan zover: 2/7 party in GD, een datum die al geruime tijd in mijn agenda stond.

    Omstreeks 14:00 samen met Dupke gearriveerd in Schuttorf waar we ons opmaakten voor voor een tweedaags verblijf in het "paradijs".
    Na te hebben ingecheckt en verkleed betraden we de bar, waar al een behoorljk aantal gasten waren gearriveerd en een redeljk aantal dames in afwachting waren van de vele centjes die ze zouden verdienen.

    Terwijl Dupke een rondleiding kreeg van Mr GD Stiffmaster besloot ik om de feestdrukte niet af te wachten en te gaan kameren met de op afstand mooiste meid in de club: Isabella.

    Isabella, die waarschijnlijk de mooiste ogen heeft van alle DVP's die ik ken.
    Als zij haar mooie kijkers op je heeft gericht, ben je kansloos en kan een kamerbezoek niet uitblijven.

    Weer belandden we in kamer 12, waar ik tijdens eerdere bezoeken al menige uren met Isabella heb doorgebracht.
    Over haar kamerprestaties kan ik kort zijn: fenomenaal.

    Eenmaal terug in de bar waren er al een aantal bekende, minder bekende en zeer bekende ijsberen gearriveerd.
    MichelJ, Kinky Jan, Mr Big, Dupke, Pist ol Pete en uiteraard GD-monument Stiffmaster.
    Later vervoegde zich ook Koekoek tot dit illustere gezelschap en kon het feest beginnen.
    (ik zal vast en zeker enkele namen vergeten zijn, waarvoor excuses).
    Grote afwezige van de dag was een afgevaardigde van de forumleiding, jammer............

    De dames deden zeer goede zaken en enkelen waren zo gewild dat ze bij wijze van spreken geen tijd hadden om een drankje te bestellen in de bar.
    Ook Elena behoorde tot die laatste categorie,*
    Ik wist wat me wachten stond en ondanks dat ik Stiffmaster en Kinky Jan al gesloopt van de kamer zag terugkomen besloot ik om haar al vroeg uit te nodigen voor een kamerbezoek.
    Dit "Roemeens 1-mans sloopbedrijf" liet er ook deze keer geen gras over groeien.
    Nadat ik mijn badjas aan het haakje had opgehangen en me omdraaide om op het bed te gaan liggen, stond ze me al op te wachten en besprong letterlijk haar "prooi".
    Weer verliet ik moe, kapot en bezweet de kamer en moest even bijkomen in de bar.

    Inmiddels was de BBQ al klaar en was het tijd om de inwendige mens te verwennen.
    De BBQ was van meer dan uitstekende kwaliteit, waarvoor complimenten voor de "kok".
    Waar andere koks erin slagen om het het vlees keer op keer te verbranden, slaagde hij erin om een heerlijk mals stukje vlees te presenteren welke geheel vrij was van welke roetaanslag dan ook.

    Naarmate de avond vorderde werd het gezelliger en gezelliger en was het tijd voor de tombola.
    2 aanwezige forumleden bleken het goede lootje te hebben en vielen in de prijzen.
    MichelJ was de eerste die zijn prijs mocht afhalen: een half uurtje gratis fun met een meid naar keuze.
    De tweede geluksvogel was Dupke, die er met de hoofdprijs vandoor ging: Een gratis bezoek aan GD EN een gratis half uurtje fun.

    Als afsluiter van de avond kwam slechts een meid in aanmerking: Isabella., en weer viel ik voor haar mooie ogen.

    Na een kort drankje en babbeltje in de bar was het tijd om te overnachten.
    Ik moest een kamer delen met Dupke, op voorhand mijn minste kamerervaring van de dag !

  13. Onderstaande 11 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 juli 2011),Badslippers ( 3 juli 2011),Golden Dreams ( 3 juli 2011),kinky Jan ( 3 juli 2011),mammoet ( 3 juli 2011),MichelJ ( 3 juli 2011),Pistol Pete ( 3 juli 2011),rmjhexe ( 3 juli 2011),Rudi_NL ( 3 juli 2011),Stiffmaster ( 3 juli 2011),timjava ( 3 juli 2011)

  14. #12
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Daumen hoch GD 2-7

    Het was alweer een behoorlijk aantal maanden geleden dat ik in Golden Dreams geweest was, waarschijnlijk ergens in het najaar 2010. De keren dat ik er geweest ben heb ik het altijd prima naar me zin gehad. Echter, de afstand (2-4x zover dan bv. LR of GT) weerhoud mij ervan om regelmatig GD te bezoeken. Gisteren was het 1-jarig bestaan van Golden Dreams, een mooie gelegenheid om weer eens langs te gaan.

    Na de entree (slechts € 30,-) betaald te hebben kreeg ik een welkomst-drankje en een uitusting om me om te toveren tot een blauwe beer. Binnen trof ik direct een aantal bekenden ijsberen als Stiffmaster, Pistol Pete, Dupke en een paar voor mij nieuwe ijsberen. Even later zag ik ook Boy69 gesloopt van de kamer terug keren. Het aantal meiden was niet groot, maar prima in verhouding met het aantal beren, je kreeg er niet het gevoel dat je in een homo-tent zit zoals bv soms in de GT . MJ-meisjes waren er helaas niet veel, eigenlijk geen enkel 100%-MJ-meisje om eerlijk te zijn. Ik had vooraf mijn hoop gevestigd op Isabella, ze is een mooie meid, haar service schijnt er goed te zijn, maar ze had bij mij niet het WOW-effect.

    Ik moest dus verder kijken. Mijn oog viel op Louisa, maar ik twijfelde veel... Na wat gedronken te hebben besloot ik om maar wat euro's te verneuken in de gokkast. De theke kwam mij een drankje brengen en vroeg of ik vandaag geluk had. Nee zei ik...ik heb zelden gelukt achter die machines. Ze zei later heb je misschien wel geluk. Blijkbaar had ze in een glazen bol gekregen en zou later ook gelijk krijgen.

    Tegen een uur of 18 was het tijd voor de inwendige mens. Buiten was, ondanks het frisse weer, een barbeque. Een BBQ die zeker prima te noemen is, misschien kan de 'kok' van LR eens stage gaan lopen in de GD. De kip was zoals de kip hoort te zijn; heerlijk gaar en mals, zonder dat het aangebakken was. Ook andere soorten vlees smaakten heerlijk.

    Vervolgens in de whirlpool gedoken, letterlijk....ik lag gelijk goed . GD heeft een prima whirlpool, misschien wel de fijnste van alle pools die ik tot nu toe ken. Vlakbij was Louisa aan het biljarten met een blondine die me sterk deed denken aan een (ex?)-favorietje in de LR. Maar goed...in blondines ben ik niet geïnteresseerd, in Louisa wel steeds meer, maar het bleef nog bij een paar glimlachjes. Na een half uurtje gebubbeld te hebben werden er lotjes uitgedeeld voor een tombola. Leuk dacht ik....maar ik win toch nooit iets...

    Inmiddels zat het IJBF-groepje beren wat te relaxen bij de bar. We dronken wat, we ouwehoerden wat en ik besloot dat ik toch mijn geluk maar eens moest zoeken bij Louisa. Helaas...een andere beer was me net voor. Ik besloot een half uurtje te wachten. Ondertussen was de tombola begonnen. De 3e prijs (gratis entree) ging naar een kerel die vond dat hij erg nadrukkelijk aanwezig moest zijn, iemand die in VV niet zou misstaan . De 2e prijs (half uurtje met dame naar keuze) viel op nr 217...bingo voor MJ! De hoofdprijs (gratis entree + half uurtje) werd gewonnen door Dupke.

    Met een gratis half uurtje in mijn handen zat ik te wachten op Louisa, maar toen ze de bar weer binnenkwam viel ze al direct ten prooi aan een andere beer. Dit keer bleef ze een stuk langer weg, ik heb haar niet meer terug gezien. Helaas....te lang gewacht...de hele middag was ze vrij en juist op het moment dat ik met haar wilde was ze niet beschikbaar... Next time better luck.

    Rond middernacht besloot ik maar aan de lange terugreis te beginnen. Ook vandaag heb ik het weer prima naar mijn zin gehad, maar of ik op korte termijn terug zal komen dat weet ik niet. Na een jaar vind ik in Golden Dreams nog te weinig meiden die ik wel in LR kan vinden (ja...ik ben niet de makkelijkste). Ook de afstand van 180km speelt een factor, gezien mijn favoriete club 100km minder ver van mij vandaan is. Desalniettemin....het was een mooie dag.

  15. Onderstaande 13 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 juli 2011),Badslippers ( 3 juli 2011),Big30 ( 3 juli 2011),Boy69 ( 3 juli 2011),Golden Dreams ( 3 juli 2011),kinky Jan ( 3 juli 2011),mammoet ( 3 juli 2011),NikXXX ( 3 juli 2011),Pistol Pete ( 3 juli 2011),rmjhexe ( 3 juli 2011),Rudi_NL ( 3 juli 2011),Stiffmaster ( 3 juli 2011),timjava ( 3 juli 2011)

  16. #13
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    MJ-meisjes waren er helaas niet veel, eigenlijk geen enkel 100%-MJ-meisje om eerlijk te zijn. Ik had vooraf mijn hoop gevestigd op Isabella, ze is een mooie meid, haar service schijnt er goed te zijn, maar ze had bij mij niet het WOW-effect.

    Een BBQ die zeker prima te noemen is, misschien kan de 'kok' van LR eens stage gaan lopen in de GD. De kip was zoals de kip hoort te zijn; heerlijk gaar en mals, zonder dat het aangebakken was. Ook andere soorten vlees smaakten heerlijk.
    Leuk verhaaltje MJ. Wellicht dat een fusie tussen LR en GD de ideale club maakt.
    De faciliteiten van GD en de dames van LR, dan weet ik wel wat de favoriete club van MJ en mij wordt
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

  17. #14
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard De party in GD en een tantaluskwelling.

    Golden Dreams is een heerlijk plekje om te relaxen. De party was een uitgelezen gelegenheid om er weer eens naar toe te gaan. Ware het niet dat er zoveel goede clubs zijn (concurrentie dus) dan zou ik er veel vaker vertoeven. Maar ook gisteren is GD weer een beetje nadrukkelijker op mijn netvlies geprint. Helaas zat ik gister voor een deel in dubio. Enerzijds was het voor mij een beetje de day after (keigoeie sessies op de vrijdag in Finca Erotica gehad, maar ook diep in de buidel getast in Finca) anderzijds had ik zin in een party. En zo ging ik de party in GD in, willen genieten maar zeg maar een beetje met de hand op de knip. En dat kan natuurlijk niet .

    De middag verliep gladjes. De dames die ik had willen uitproberen liepen alleen zo hard dat ik dacht laat maar even gaan en dan heb ik het vooral over Isabella en Helena. Over Helena had ik zo mijn twijfels. Heerlijk gezicht waar je in weg kan dromen, body zeker strak maar niet geheel voldoen aan de Pistolcriteria en zo liep ik met mijn ziel onder de arm afwisselend Stiffmaster, MichelJ en Boy69 lastig te vallen met mijn twijfels. Ik besloot niet te kameren met Helena en vooral omdat haar mooiste onderdeel (wat een heerlijk gezicht) iets minder mooi was dan anders doordat ze een allergie had voor make up en net de dag daarvoor toch wat had opgesmeerd, resultaat rode oogjes...Maar toen ik haar 's avonds bij het verlaten van de tent tegenkwam in de lockerruimte net terug met een klant had ze me bijna alsnog in de pocket. Wat een brok sensualiteit en erotiek straalt die meid uit. Het was rond het midnachtelijk uur en ik moest de zeer snel opkomende libido met kracht wegdrukken. Ik had immers mijn kleren al bijna aan en wou ze subiet weer uitdoen en mijn badjas weer aantrekken. Brrrrr.....Helena dus. Overdag zag ik haar op en af lopen en dat is voor een GFE-er in hart en nieren als ondergetekende een signaal juist niet te kameren. Hoe je het ook wendt of keert, je blijft dan toch maar 1 van de 12 of 14 klanten voor haar van die dag. Hoe onjuist mijn gedachte op dit punt is bleek diezelfde dag.

    Ook Isabel liep op en af naar de kamer. Toen ik tegen half 10 al een uur of 7 ongepopt in GD zat kon vriend Stiffmaster het niet meer aanzien. Toen ik hem vertelde dat als een dame als Isabel topless zou rond lopen ze een grote kans had dat ik direct naar de kamer zou gaan. Stiffie liep naar Isabel en zei tegen haar: als jij topless rondloopt gaat PP met je naar de kamer. Zowel Isabel en ik moesten lachen. Onze eerste sessie was mij meer dan prima bevallen en het plan van Stiffie was, een beetje ongewild, zeker geen straf. Isabel ontdeed zich van haar topje en kwam op mijn schoot zitten. Haar strakke a-cupjes priemde ze in mijn gezicht en ik kon genieten van haar heerlijke body. Even later togen we naar een kamer. Isabella kon mij nog zeer goed herinneren van de vorige keer (toch zeker 3 maand geleden denk ik) en wist nog allerlei details te herinneren van die sessie. Hoezo ben je maar een nummer bij een dame die veel klanten heeft? Of was het haar mega goede geheugen? In ieder geval werd het een heerlijke sessie. Haar specialiteit is pijpen en ik liet het een minuut of 20 gebeuren. Nog ff gevraagd of ze inmiddels wel FT deed, helaas. Vlak voor het hoogtepunt gaf ik aan dat het zou gebeuren en maakte ze het werkje met veel gevoel af. Zelden zo een lekkere pijpbeurt gehad. Slechts duitse Denisa (ex- VV en Marisol) komt daar in de buurt. Handwerk tijdens het pijpen maar niet om de staaf te bewerken. Nee haar handjes werden elders ingezet: 1 om mijn tepels te bewerken en de ander voor mijn popo...zoals haar vingers mijn popo beroerden, vederzacht en intens. Tegen zoveel geweld kan PP niet op. Een knetterend ontlading volgde na een vechtpartij van ruim 20 minuten om het tegen te houden en te genieten. Een tantaluskwelling, maar een heerlijke.

    Na de sessie nog een paar keer de jacuzi ingedoken samen met MJ die meteen languit ging....Tegen het midnachtelijke uur verliet ik de tent, met een heerlijk gevoel de auto instappend door de natte tongkus van Helena die juist de kamer afkwam...Soi...Kinky Jan had vast niets vies met haar gedaan zodat haar mondje wel schoon zou zijn .

    Een heerlijk middagje en avondje en een geslaagde party. Met dank aan het gastvrije personeel van GD die zich werkelijk de benen uit het lijf hebben gelopen om het voor iedereen aangenaam te maken. En dat was voor mij zeker gelukt.

  18. Onderstaande 11 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 juli 2011),Badslippers ( 3 juli 2011),Boy69 ( 3 juli 2011),Golden Dreams ( 3 juli 2011),kinky Jan ( 3 juli 2011),Koekkoek ( 3 juli 2011),mammoet ( 3 juli 2011),MichelJ ( 3 juli 2011),NikXXX ( 3 juli 2011),rmjhexe ( 3 juli 2011),Stiffmaster ( 3 juli 2011)

  19. #15
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timjava Bekijk bericht
    Wellicht dat een fusie tussen LR en GD de ideale club maakt.
    Dat zou een economische crisis voor MJ betekenen

  20. #16
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard Enkele hoogtepunten in GD

    Geweldige ontvangst in een sfeervolle ambiance.

    Gezellig met wat bekende en mindere bekende ijsberen bijkletsen.

    Mooie dames met enkele echte toppers .

    Goed verzorgd eten en drinken, met een BBQ waar velen wat van kunnen leren, was top Dominic

    Lekkere muziek en op een sterkte dat je elkaar nog steeds verstaat, zonder de longen uit je lijf te schreeuwen .

    Taart en snacks in overvloed, well done Alina for your perfect pie

    Opvallende afwezigheid van onze forummoderators, wel of niet terecht

    Een nacht waar ik de eerste weken niet van zal herstellen

    Een vreemde vogel die zijn draai niet kon vinden nadat zijn eitjes al uit het nest waren geplukt, jammer Koekoek 37-1 voor Stiffie

    De rest volgt als ik weer ben bij gekomen van mijn eigen eenmans sloopbedrijf, ELENA
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  21. Onderstaande 7 leden hebben Stiffmaster bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 ( 3 juli 2011),Golden Dreams ( 3 juli 2011),kinky Jan ( 3 juli 2011),mammoet ( 3 juli 2011),MichelJ ( 3 juli 2011),Pistol Pete ( 3 juli 2011),rmjhexe ( 3 juli 2011)

  22. #17
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 04:38
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.896
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    golden dreams bezoeken,een excuus om thuis weg te komen had ik dus op naar duitsland. Na een reis van twee uur kwam ik bij de voormalige discotheek aan. Bij binnenkomst een welkomsdrankje :wink: Toen ik me om aan het kleden was stond stiffmaster met zijn onopvallende badjas naast me en aangezien ik hier voor het eerst was heeft hij mij eea uitgelegd,Veel bekende beertjes gezien ,kinky jan had de meeste kamergangen,zelf ben ik alleen met barbara meegeweest Conclusie,super service . Bedankt team van golden dream voor de leuke avondjullie hebben service hoog in het vaandel staan :
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  23. Onderstaande 5 leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 ( 3 juli 2011),Golden Dreams ( 3 juli 2011),kinky Jan ( 3 juli 2011),mammoet ( 3 juli 2011),Stiffmaster ( 3 juli 2011)

  24. #18
    Geregistreerd
    19 mei 2010
    Last Online
    27 april 2015 @ 14:05
    Locatie
    Schüttorf
    Berichten
    706
    Discussies
    38
    Thanks
    557
    Thanked
    399 in 204 posts

    Daumen hoch Golden Dreams 1 jaar

    Zaterdag 2 juli. De dag dat het feest zal losbarsten. Om 10 uur zijn alle voorbereidingen nog in volle gang. Iedereen doet zijn ding, en iedereen wil er voor zorgen dat alles spik en span is. Een dag als vandaag kan een club maken, maar ook breken.

    De dames die op dat moment aanwezig waren, en met het vooruitzicht dat er in het begin van de middag er nog een aantal bij zouden komen, stelden ons gerust dat dit geen min punt zou kunnen zijn. Echter, op het moment dat we dit dachten goed geregeld te hebben, komt het Hongaarse clubje naar ons toe, om mede te delen dat ze meteen weg gaan… Wtf denk je dan… Is er een moment om een leuk centje te verdienen, willen ze dat niet in zien. Nou goed, aangezien alle dames zelfstandig zijn, kunnen ze dus meteen vertrekken.

    12 uur, het moment van de opening. De eerste vroege ijsbeer had zich al in zijn pak gehesen, en het welkomstdrankje genuttigd, om aan de dag te beginnen. Niet veel later volgde Kinky Jan en kompaan, met Stiffmaster daar vlak achteraan. De eerste beren van het forum hadden zich gemeld, nu afwachten welke andere beren van het forum er nog meer zouden komen. En wellicht dat één van de forum-admins stiekem ook nog tijd en zin zouden hebben gemaakt.

    Steeds meer beren kwamen binnen gewandeld, en de sfeer zat er al vroeg goed in. Ondertussen waren er al een aantal beren totaal gesloopt naar beneden gekomen, en werd het tijd om is te kijken wie daar de schuldige van was. Na een kort, zeg maar, zeeeer kort onderzoek kwam ik er achter dat Elena “de sloopster uit Roemenië” daar de schuldige van was. Ondertussen waren er al 3 of 4 beren totaal gesloopt aan de bar gaan zitten, en zij liep vrolijk fluitend en lachend rond, alsof ze wou zeggen, can’t you handle more
    De lijst met aanwezige forum beren groeide, een Pistol Pete, MichelJ, Charlieh47, Dupke, Mr Big, JB48,Mammoet, Boy69, Don418, rmjhexe en even later volgde ook de befaamde koekkoek met in zijn kielzog Yves59. Ook Nicole ! kwam even een kijkje nemen, hoe het er hier aan toe ging, en heeft ook zij een leuke avond gehad.

    Tegen vijf uur / half zes, werd het tijd voor de kok om de barbecue aan te steken. En zoals een goede barbecue befaamd, is er vers vlees van de slager gehaald, en wordt het goed gebakken, echter zonder brandplekken. De barbecue vond gretig aftrek, en we kunnen jullie gerust stellen, als het weer het toelaat, dan wordt deze nog vaak aangestoken Er waren zelfs een aantal beren die dachten dat ze na de barbecue even tot rust konden komen, onder het genot van een koud drankje of een bakje koffie… FOUT… Elena, Fernanda, Izabela en ook de Duits/Russische Leona lieten er geen gras over groeien, en zorgde er bij een aantal beren weer voor dat ze wat actiever werden, zeg maar gerust, een stuk actiever!

    Helaas liet onze dj het afweten, waardoor we zelf de vrolijke beats moesten laten klinken. Dit was echter geen probleem, en zo geschiede het, dat er steeds meer sfeer in het gouden paradijs kwam. Tegen de klok van 10en was het gezellig druk en werd het tijd voor de verloting. Zoals al gemeld, kreeg een erg, laten we het enthousiast persoon, een vrijkaart voor een gratis entree bij GD, MJ won een kamergang van een half uur met een dame naar keuze ( echter kon MJ zijn pijlen niet goed richten, en word het misschien tijd om van zijn donkerharige Roemeense dames geloof af te stappen ) Of we verven Elena donkerblond???

    Tegen 1 uur werd het wat rustiger, en begonnen er een aantal beren toe te zijn aan een beren-slaap. Er zouden hier een 6 tal beren blijven slapen, zodat die vandaag weer fris en fruitig aan de nieuwe jacht konden beginnen. Ondertussen zijn er ook weer een aantal beren op de “afterparty” afgekomen, en is het ook nu alweer een gezellige bedoeling

    Wij willen iedereen bedanken die gisteren op het feest is geweest, en dit tot een succes hebben gemaakt. Helaas waren er ook een aantal afwezigen, wellicht dat die bij een andere mogelijkheid wel tijd kunnen vrijmaken. We hopen alle andere beren weer snel te mogen verwelkomen, om het nog eens dunnetjes over te doen.

  25. Onderstaande 7 leden hebben Golden Dreams bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 3 juli 2011),Boy69 ( 3 juli 2011),Koekkoek ( 4 juli 2011),MichelJ ( 3 juli 2011),Pistol Pete ( 3 juli 2011),rmjhexe ( 3 juli 2011),Stiffmaster ( 3 juli 2011)

  26. #19
    Geregistreerd
    8 november 2009
    Last Online
    5 december 2014 @ 22:17
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    345
    Discussies
    6
    Thanks
    156
    Thanked
    55 in 24 posts

    Standaard

    Gisteren weer naar Golden Dreams geweest (2de keer)

    Ik kwam erg vroeg aan op de parkeerplaats 12.00 uur en ik kwam stiffi daar ook tegen dus we hadden net zo goed kunnen carpoolen maar hij blijft overnachten en ik niet want ik moest vandaag om 6.00 uur uit bed om te werken en ben dus ook hellemaal gesloopt.
    Bij binnenkomst kregen we een drankje aangeboden ter ere van het 1-jarig bestaan na wat gekletst te hebben gedouched en wat koffie gedronken, maakte de vriend die met mij mee was gereden een rondje door de zaak en hebben we kennis gemaakt met wat ijsberen.

    Na 2 uur lang binnen te zijn vond ik het wel hoogtijd om een vrouw op te zoeken en ik zag toevallig Elena zitten en was eigelijk speciaal voor haar hier heen gereden (heb een paar erg goede ervaringen met haar gehad) en ging met haar naar de kamer een dik uur verder en hellemaal kapot moest ik even bijkomen (het blijft voor mij een topper).
    Na een bezoekje aan de sauna en een paar drankjes zag ik Delia aan de bar zitten en had oogcontact met haar en ben een praatje met haar gaan maken, ze kwam heel rustig over maar 1 maal op de kamer ging ze hellemaal los en moest het steed,s sneller en harder en ik dacht ik doe een beetje rustig aan met haar ze is een rustig persoon maar daar had ik me dus in vergist (rustige wateren hebben diepe gronden)
    Na deze sesie heb ik me even laten maseren en onder de massage even een praatje gemaakt met de masseur (ben zijn naam vergeten) en die gast wel releax

    IK ben toen wat gaan eten (barbecue) was zoals velen hierboven hebben geschreven erg goed en ben gaan zitten bij de andere ijsberen en heb een paar mooie verhalen gehoord van die beren.

    In de avond ging ik bij Fernanda zitten ben ben met haar uiteindelijk naar boven gegaan en heb erg veel gelachen met haar en ook goede sex gehad alleen geen happy end dat wilde maar niet lukken maar ik denk dat dat komt omdat ik het me al 2 keer gelukt was dus toen maar weer naar beneden geweest en wat pauze gehouden.
    Ik zag Elena weer zitten en als ik haar zie begint er eigelijk weer wat te groeien omdat ik dan weer moet denken aan al die passie die ze deelt met je op de kamer ging dus maar even naast haar zitten en heb een beetje met haar gaan ouwhoeren en vooral veel gelachen en ben uiteindelijk weer met haar naar de kamer gegaan en in de kamer spatten de vonken er weer vanaf, je moet geen zwak hart hebben als je met haar gaat want ze maakt je kapot.
    Na deze sessie heb ik afscheid genomen van iedereen en werd uitgelaten door Memmet.
    Ik had deze keer heel erg de moeite om mijn ogen open te houden tijdens het autorijden en denk er dus ook over om de volgende keer een kammer te boeken voor de nacht.

    Het was een erg geslaagde dag nog beter dan de vorige keer vooral het personeel is erg vriendelijk en je word altijd goed geholpen als je een vraag heb of er is je iets niet helemaal duidelijk mijn complimenten

  27. Onderstaande 7 leden hebben kinky Jan bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 ( 3 juli 2011),Golden Dreams ( 3 juli 2011),Koekkoek ( 4 juli 2011),MichelJ ( 3 juli 2011),Pistol Pete ( 3 juli 2011),rmjhexe ( 3 juli 2011),Stiffmaster ( 3 juli 2011)

  28. #20
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Last Online
    8 april 2024 @ 17:19
    Locatie
    Omgeving Sauna clubs (warme nestelomgeving), bij voorkeur bosrijke omgeving
    Berichten
    407
    Discussies
    15
    Thanks
    704
    Thanked
    412 in 118 posts

    Standaard Siffmaster uitgeschakeld

    stiff-slaap.jpg

    Na de eerste inspanning is Siff ingeslapen Jammer dat hij alles heeft gemist
    Heeft wel 36 keer van sex gedroomd.

  29. #21
    Geregistreerd
    29 mei 2011
    Last Online
    11 december 2014 @ 21:41
    Locatie
    het oooh zo mooie twente
    Berichten
    58
    Discussies
    1
    Thanks
    112
    Thanked
    111 in 25 posts

    Standaard

    Dit was een echt Visite Kaartje Om U tegen te zeggen

    Tegen 14.00 weg gereden om 20 minuten Later aan te komen op de zo verheugde Party van GD. er was nog net plaats op de parkeerplaats.
    auto geparkeerd en naar binnen gewandeld, kreeg gelijk een welkoms drankje en zat snel in mijn badjas.
    want was nieuwsgierig om ook de andere ijsberen te ontmoeten waar ik hier soms leuke info van lees.
    Nou....Stiffmaster was niet te missen, met zijn leuke badjas. stiffmaster stelde mij voor aan de rest van de ijsberen.
    Heren bedankt dat ik jullie mocht ontmoeten. vond het gewoon schitterend.
    Ik zou er ook een 2 daags bezoek van maken. alles van sfeervol versierd. complimenten hier voor heren GD.
    De Dames zagen er allemaal ook zeer aantrekkelijk uit. Mijn oog viel weer zeer snel op Elena en Isabella.
    Maar Elena nog vers in het geheugen van de vorige week, moest ik haar wel als eerste mee vragen.
    want aan het eind van de avond met haar naar boven gaan zou mij teveel kunnen worden.Het roemeense 1 persoons sloopbedrijf hoe ze ook wordt genoemd door boy69 is namelijk als een tornado. Ben dan ook maar als eerste met haar naar boven gegaan. Nou de wervelstorm ging weer door kamer 11een uur lang. en kwam met een behoorlijke rood koppie weer beneden. Happen naar zuurstof, gelijk maar aan de bar gaan zitten en op adem komen en na te genieten.

    Toen werden we ook gelijk uitgenodigd dat de barbeque open was. Nou heb veel BB mee gemaakt, Maar dit was echt de allerbeste BB die ik ooit gehad heb.
    verschillende heerlijke malse stukjes vlees, compliment aan de kok. heb heerlijk genoten van de verschillende stukjes mals vlees.
    de avond werdt alleen maar gezelliger, Met nog een mededeling over dat iemand zijn lichten had laten branden, Dat overkomt mij dus niet haha.
    Had ik beter niet kunnen zeggen, want mijn auto had een kleine 5 uurtje op stadslicht staan branden.

    Met heerlijke taart en vruchten bowl en kleine drankjes werd het alleen maar leuker en gezelliger, enkele gesprekken met leuke dames en enkele ijsberen was het gewoon perfect.
    nog met een hele lieve Marocaanse naar boven geweest en mijn avond met Isabella afgesloten want de blik in haar ogen is dodelijk. het leukste meisje van GD.
    heb al te vaak met haar gekamerd. en zal dit ook nog heel lang blijven doen. zit schatje is om op te eten.
    tegen 2.30 mijn kamer maar opgezocht, laat het nu nou net kamer 11 wezen waar ik met het roemeense 1 mans sloop bedrijf geweest was.
    dus ben in slaap gevallen met een big smile op mijn gezicht. en heb heerlijk geslapen.

    vanmorgen tegen 11 uur weer naar beneden gegaan, heerlijk ontbeten en ben tegen 14.00 als afsluiting nog een keer met Isabella naar boven geweest.
    want maakte weer de fout om recht in haar ogen te kijken. en dan ben ik gelijk weer verkocht. Maar het was weer fantasties.
    tegen 15.30 mijn kleren maar aan gedaan en naar huis gereden.
    Het was gewoon een fantasties weekend.
    Heren Gd en dames bedankt voor het perfecte weekend. en vooral superwoman bar vrouw Monica voor je perfecte bediening.
    het was echt een feest met twentse gemoedelijkheid. hoop toch snel weer langs te kunnen komen.

    Charlieh47

  30. Onderstaande 9 leden hebben charlieh47 bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 ( 3 juli 2011),Golden Dreams ( 3 juli 2011),kinky Jan ( 3 juli 2011),Koekkoek ( 4 juli 2011),mammoet ( 3 juli 2011),MichelJ ( 3 juli 2011),Pistol Pete ( 3 juli 2011),rmjhexe ( 3 juli 2011),Stiffmaster ( 3 juli 2011)

  31. #22
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard 1e verjaardag van GD

    Lang had ik er naar uitgekeken, maar eindelijk was het toch zover dat ik op zaterdag de 2e juli rond de klok van 10.45 uur de auto met zijn neus richting Schüttorf stuurde met de boodschap, zorg dat ik veilig aankomt mag je daarna gezellig een dagje rust nemen, wel dat was dus tegen de Stiffmobiel niet tegen dovemansoren gezegd, en hij zette me klokslag 12.00 uur voor de deur af op het parkeerterrein van mijn cluppie, tegenover mij een andere auto waar de portieren van open vlogen en KinkyJan en Mr.Big stapten met een enorme grijns op hun beider smoelen uit, zo van wij gaan eens lekker raggen, en dat hebben die twee geile beren meer dan genoeg gedaan .

    Bij binnenkomst werden de welkomstdrankjes al aan geleverd en de handen geschud, wat mij betreft kon het gaan gebeuren!! Mijn sleutel ontvangen en me omgetoverd tot de Stiffmaster, helaas deze dag zonder zijn chocoprinses die een enorme ontsteking had opgelopen en een gezichtje had van een bonte koe, Rebecca hoop dat je er weer snel vanaf mag komen, en die chocolade nog maar even mee wachten tot je gezicht weer gewoon is geworden Bij binnenkomst door diverse dames even geknuffeld en mijn eigen blonde kwam me begroeten door even diep mijn gehemelte op te zoeken, en dat met haar rode oogjes waar een ontsteking voor had gezorgd, maar het blijft een lekker brokje voor Stiffie, nu ik haar toch even dicht bij mij had maar gelijk geregeld dat ze een sleutel zou halen voor een kamer, ja Stiff dacht in vorm te zijn en dus hoppa, gaan met die banaan. Vijf kwartier later was ik dus de eerste beer die door de Roemeense eenmanssloopbedrijf gesloopt was, ja die naam kreeg ze aangeboden nadat ze er een paar uur later een aantal de hoeken van wat kamers had laten zien, stand was op dat moment wel 1-0 voor Stiffie tegen concurrent Koekoek .

    Een SMSje stelde hem op de hoogte door een onpartijdige jury, anderhalf uur later gevolgd door een tweede met 2-0, ja dit kon de Koekoek natuurlijk niet over zijn kant laten gaan en probeerde dus zo snel als mogelijk het werk te laten voor wat het was, het heeft niet mogen helpen, de oude vreemde vogel scoorde naar later zou blijken slechts een keer deze dag, terwijl Stiffie en let nu vooral goed op een hele nacht bij het slopersbedrijf Elena is geweest, de foto hierboven ergens geplaatst door een oude rancunese vreemde vogel laat wel zien dat de sporen erg diep zaten, maar Stiffie had de onderlinge strijd gewonnen met let wel 7x Elena en 1x Leona, verdeeld Elena en toen Leona en een lange en hete nacht met de blonde wervelwind, wat een kanjer is dat, gelukkig was het geld in mijn portemonnee niet meer genoeg aanwezig anders was ik bang geweest om deze nacht ook met haar door te brengen, maar dat wilde ik die vogel niet aandoen om op het scorebord te moeten lezen Stiffie 14 tegen Koekoek 1 .

    Maar goed terug naar de party, heerlijk om te zien dat een Boy69 en vooral Dupke zich zo goed vermaakten in the house of golden dreams, Pistol en Mj kwamen ook opdraven en vooral van Mj vondt ik het geweldig dat hij er was, er kunnen hier enkelen een voorbeeld aan nemen, de meest die zich hadden aangemeld zijn daad werkelijk ook gekomen, zo ook Nicole die Fun Garden even liet voor wat het was en hier gezellig met een beer aan de bar zat te praten, volgens mij had ze het zichtbaar naar de zin, Charlieh47, JB48, Mammoet, Don418, rmjhexe, Mem en even later volgde ook de befaamde koekkoek met in zijn kielzog Yves59, ja het werd echt een gezellige boel met voor de dames een meer dan prima avond, uitschieters als Elena, Isabella en Fernanda maar ook Leona die er rustig op los kamerden, geen enkel verkeerd woord, geen narigheid, alleen maar plezier en zo hoort het ook als je naar een feestje gaat. De arme Alina en zeker Monica liepen het vuur uit slofjes om het een ieder naar de zin te maken, een BBQ zoals ik zelden hebt gegeten, mijn complimenten aan Dominic, een management die overal bijsprong waar nodig, Hans het serveren zit er nog goed in maat, Mem als ik een bar ooit zou openen, jij zou mijn kastelijn zijn vriend. Maar laten we even vooral de masseur Mihai en de schoonmakers niet vergeten want zonder hun was het een bende geworden van jewelste

    In de loop van de avond kwam het steeds beter op gang, jammer dat de DJ het liet afweten, maar redding was nabij en de muziek speelde er rustig op los zonder dominant aanwezig te zijn en je het praten onmogelijk maakte, wat een sfeertje en vooral wat een lekkere taart was er gemaakt door Alina, was erg lekker. De loterij had een uitslag waar ik alleen maar van had kunnen dromen, want wat is mooier dan dat de prijzen naar forumleden gaan, eentje uit zijn dak, eentje in twijfel en de grote winnaar met een smile on his face :smile: Even moest Stiffie wat ijsberen helpen om over hun schroom heen te komen, ja als ze wat verder zijn zullen ze het waarschijnlijk wel zonder mijn hulp kunnen, of niet PP en MJ. PP kon ik helpen om de mooie Isabella even topless op zijn schoot te zetten, en weg was PP, maar ja MJ was een ander verhaal en ook de munt bracht geen uitkomst en ongepopt heeft hij het pand verlaten, wel maakte hij daarvoor nog even Boy69 blij, mooie geste MJ. Ik keek opzij en zag die verdomde Kinky er alweer met mijn slapie vandoor gaan, ik dacht ach ga maar je noemt haar vast ook Delia, voor de duidelijkheid Kinky je was niet met Delia maar met Louisa, so what, ik heb de hele NACHT Langzaam maar zeker naderden we het einde van een mooie en geweldige dag, de forumboys trokken langzaam maar zeker van leer richting huis en om 02.00 uur was het mooi geweest, ik zag ze stuk voor stuk naar hun kamertjes gaan en hun nestje of niet Koekoek, maar niet gewipt, alweer niet. Stiffie daarentegen heeft met Elena de nacht van zijn leven gehad, zoals iemand mij vertelde, als er ergens nog ene zaadcel is te vinden dan zal zij hem vinden, geloof me bij mij komt er echt niks meer uit .

    Ik zal vast nog het een en ander vergeten zijn maar de vermoeidheid slaat keihard toe, de weg naar mijn huis leek verder dan normaal, maar ik denk dat als ze nu bellen met Elena wil allen met jou vannacht doorbrengen dat ik een peppil neemt en teruggaat, ik zal dan waarschijnlijk morgen op de intensive vare doorbrengen maar met een meer dan gelukkig gevoel. Hans, Memmet, Danny, Dominic, Mihai, de schoonmaakster naam van vergeten, Alina en vooral Monica, bedankt jullie allemaal voor dit geweldige feest en een dame in het bijzonder en dan ga ik ervan uit dat Monica dat op zich neemt, Elena jij kleine blonde sexmachine, dankjewel je hebt me blij gemaakt en volledig gesloopt, maar ik had het vannacht ook nog wel gered, jij bent echt een toppertje. Zo en nu snaveltjes dicht en oogjes toe , en mijn gouden dromen kunnen opnieuw beginnen .

    Groetjes Stiffie
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  32. Onderstaande 6 leden hebben Stiffmaster bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 ( 3 juli 2011),Golden Dreams ( 3 juli 2011),kinky Jan ( 3 juli 2011),Koekkoek ( 3 juli 2011),MichelJ ( 4 juli 2011),rmjhexe ( 4 juli 2011)

  33. #23
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Last Online
    8 april 2024 @ 17:19
    Locatie
    Omgeving Sauna clubs (warme nestelomgeving), bij voorkeur bosrijke omgeving
    Berichten
    407
    Discussies
    15
    Thanks
    704
    Thanked
    412 in 118 posts

    Standaard

    stiff-slaap.jpg

    Eindelijk was het dan zo ver de lang verwachte party was een feit.
    De tot in de puntjes verzorgde party waar de gastvrijheid zoals altijd weer de boventoon voerde liet werkelijk niets te wensen over. Toen ik rond 18:00 het paradijs betrad was het al een dolle boel. Ik schat dat er zo rond de 20 vrouwen waren dus voor een ieder iets wil. De absolute smaakmaker was Ellena die niet moe te krijgen was in tegenstelling tot Stiffmaster (zie foto) Zelf met Leona de kamer opgezocht wat niets te wensen overliet herhalingsgevaar 100%. Deze avond heb ik de kamer niet meer opgezocht behalve dan voor de overnachting. In de afterparty met fernanda afgesloten wat zoals altijd uitstekend is. Deze party was dan ook meer dan geslaagd te noemen en zeker een gemiste kans van forumbeheerders om deze snel groeiende club beter te leren kennen.

    Verder wens ik Siffmaster van harte beterschap en hoop dat hij snel weer de oude is. Al kan dromen ook mooi zijn

  34. Onderstaande 4 leden hebben Koekkoek bedankt voor deze bijdrage:

    Golden Dreams ( 3 juli 2011),kinky Jan ( 3 juli 2011),rmjhexe ( 4 juli 2011),Stiffmaster ( 3 juli 2011)

  35. #24
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timjava Bekijk bericht
    Leuk verhaaltje MJ. Wellicht dat een fusie tussen LR en GD de ideale club maakt.
    De faciliteiten van GD en de dames van LR, dan weet ik wel wat de favoriete club van MJ en mij wordt
    @timjava: en als je moest kiezen tussen de dames van Oase en die van LR? Simona vroeg nog naar je gisteren, of je snel weer eens komt!

    @MJ: begrijp ik nu goed MJ dat je 360 km gereden hebt en GEEN sex hebt gehad?

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  36. #25
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    En als je moest kiezen tussen de dames van Oase en die van LR? Simona vroeg nog naar je gisteren, of je snel weer eens komt!

    Begrijp ik nu goed MJ dat je 360 km gereden hebt en GEEN sex hebt gehad?
    Klopt MiniMe, en volgens mij ook geen BECKS en dat ze toch een pallat hadden ingekocht voor hem
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

 

 
Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50.

  Diamond 468*60