Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 152
  1. #101
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    Anvers, wij betalen de onkosten voor nieuwe recensies wel niet terug !
    Maar we moeten u wederom danken dat gij u weer ten beste hebt gegeven en het wederom hebt aangedurft om de sprong in het ijle te maken en u op onbekend "teritoir" te begeven.

  2. #102
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zero
    Anvers, wij betalen de onkosten voor nieuwe recensies wel niet terug !
    dat is verdorie spijtig, anders had ik nog een bijverdienste! :p :p

    Anvers :wink:

  3. #103
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard


    heb toch een beetje de indruk dat wandelaars van SKW in Antwerpen op dit forum in slaap gevallen zijn!
    Witchmaster, ik weet dat je nog steeds in Uw verhuisperiode zit, doch ondertussen zal je de laatste dagen toch al wel in SKW geweest zijn veronderstel ik.
    Ground_Zero, U bent wel onze verslaggever van de AB, doch U kent de buurt van SKW toch evengoed om er ook nog eens iets te schrijven.
    Yesmadam, ik weet wel dat U momenteel nog steeds "inactief" bent, doch U vindt toch ook wel ergens iets om over te schrijven

    En voor alle andere wandelaars, hier niet vermeld, komaan jongens schrijf nog eens iets over Uw wandeltochten in het Schipperskwartier, zodat het hier niet een saaie boel wordt!
    Zal zelf weeral maar eens het voorbeeld geven en deze middag gaan verkennen wat voor vrouwelijk schoons er vandaag weeral te bewonderen valt.

    Anvers, :wink:
    die "NIET" in slaap gevallen is.
    Laatst gewijzigd door Anvers; 7 december 2005 om 07:04

  4. #104
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2
    Gisteren om 2uur(nacht) door SKW gewandeld.Twee meisjes gezien waarvan ik zou zeggen <<Doe een gok>>
    Verversrui 7(2-de raam links) Erena (rus)-werkt 3 dagen per week-30 jaar
    Schippersstraat 9(midden) Rafaela(lit)-werkt enkel maandag niet-21 jaar
    Jaja Coco,
    doe een gok, gij zijt goed gij!
    Lukraak een gok doen is toch een risico, nietwaar?
    Vermits U deze beide dames goed schijnt te kennen, hebt U niet wat meer info hierover?

    aNVERS :wink:

  5. #105
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    25 februari 2018 @ 22:28
    Locatie
    AB
    Berichten
    106
    Discussies
    18
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers

    Ground_Zero, U bent wel onze verslaggever van de AB, doch U kent de buurt van SKW toch evengoed om er ook nog eens iets te schrijven.

    Anvers, :wink:
    die "NIET" in slaap gevallen is.
    Ja Anvers, dat ik de buurt van SKW goed ken wil ik niet tegenspreken maar ik durf daar ni meer komen:D want als ik daar voorbij 1 bepaald adresje wandel ben ik de pineut ik weet het wel dat ik het toch ni zal kunnen laten (denk dat ik beetje massochistisch ben aangelegd) En zoals ik al eerder melde, mijn financiën zijn er belabberd aan toe:o denk dat ik aan't einde van mijn loon nog een stuk maand ga over hebben deze keer.. en dan nog de feestdagen die er aankomen,'k zal me serieus moeten inhouden denk ik.:D
    it was not me but my twin brother..

  6. #106
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ground_Zero
    ik durf daar ni meer komen:D want als ik daar voorbij 1 bepaald adresje wandel ben ik de pineut
    Dit is gemakkelijk op te lossen Ground_Zero, want de dame waarover U het hebt, werkt 's nachts, dus U kunt gerust overdag wandelen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ground_Zero
    En zoals ik al eerder melde, mijn financi&#235;n zijn er belabberd aan toe:o denk dat ik aan't einde van mijn loon nog een stuk maand ga over hebben deze keer.. en dan nog de feestdagen die er aankomen,'k zal me serieus moeten inhouden denk ik.:D
    Tja, dat is natuurlijk een ander paar mouwen :aan het einde van je loon nog een stuk maand over hebben (het is wel origineel gezegd, vind ik).
    En de donnaties waartoe werd opgeroepen op dit forum enkele weken geleden, hebben die werkelijk niets opgebracht?


    Anvers :wink:

  7. #107
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    25 februari 2018 @ 22:28
    Locatie
    AB
    Berichten
    106
    Discussies
    18
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
    Dit is gemakkelijk op te lossen Ground_Zero, want de dame waarover U het hebt, werkt 's nachts, dus U kunt gerust overdag wandelen

    En de donnaties waartoe werd opgeroepen op dit forum enkele weken geleden, hebben die werkelijk niets opgebracht?

    Anvers :wink:
    Ja Avers, zo gemakkelijk is dat niet op te lossen.. ik ben namelijk een "nachtdier" en zoals je weet slapen die overdag

    Er is daarnet wel een dame me komen begroeten en begon gelijk aan me te prutsen:p heb haar beloofd om haar nog wel eens mee te nemen om te "prutsen" maar 't zal voor ne andere keer zijn :o

    En ik val zo weer al in kosten.. mijn lievelingsdame is jarig en tja..etentje,kadootje.. en daarna "prutsen" natuurlijk, ge ziet ik zit wel ni stil ondertusen:teuflisch

    En nee van donnaties heb ik nog niets gemerkt die zijn ergens verkeerd terechtgekomen vrees ik
    it was not me but my twin brother..

  8. #108
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Het is woensdag, ik moest vandaag niet werken (afin had geen zin), dus maar naar SKW getrokken.
    Reeds om 11u30 ter plaatse: Het regende, was grijs en het leek alles zeer triestig vandaag, zeer weinig dames te zien, waarschijnlijk nog te vroeg.
    Dan maar naar mijn stamcaf&#233; getrokken, kranten gelezen, iets gedronken en om 13 uur terug in SKW.
    Van mijn favoriete dames zoals Sandra, Daisy, Beatrice, Maya en Antoinette niets te zien vandaag. Betty keek mij weer verleidelijk aan, doch heb haar weeral kunnen weerstaan.
    Enkele rondjes gemaakt, en uiteindelijk het idee om eens bij Tania binnen te gaan in Schippersstraat 5, waarvan ik reeds heel wat positieve info gelezen heb, doch waar ik tot heden toe nog niet bij binnengeweest ben.

    Toen ik bijna aan haar deur kwam, was er toch verdorie juist een gast voor mij die binnenging bij haar zeker!
    Had echter geen zin om te wachten in de regen tot deze buitenkwam en ben dan maar naar een andere dame geweest die al een tijdje op mijn verlanglijstje genoteerd stond.
    Een recensie vindt U onder Schippersstraat 35/3 Christina.

    Anvers :wink:
    Laatst gewijzigd door Anvers; 7 december 2005 om 17:26

  9. #109
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Ik heb gisteravond een uurtje in skw vertoefd en toen was de bezetting goed te noemen. Heb echter de verleiding kunnen weerstaan, en heb aldus alleen gewandeld.

    Ben een beetje aan het sparen, binnenkort rond de jaarwisseling een korte vakantie en dan kan ik ook eens overdag op wandeltocht.

  10. #110
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    4 februari 2017 @ 20:41
    Locatie
    Zeeland (NL)
    Berichten
    195
    Discussies
    11
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers


    Yesmadam, ik weet wel dat U momenteel nog steeds "inactief" bent, doch U vindt toch ook wel ergens iets om over te schrijven

    Anvers, :wink:
    die "NIET" in slaap gevallen is.
    Beste vriend Anvers,

    Ik slaap vrijwel heel de dag door de medicatie, in de uren dat ik niet slaap ben ik misselijk en voel ik me veel te slap.

    Groet de dames en zorg goed voor ze.
    J'aime deux choses:
    Toi et la rose.
    La rose pour un jour,
    mais toi pour toujours.
    ---------------------
    Omnia vincit amor

  11. #111
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YesMadam
    Beste vriend Anvers,
    Ik slaap vrijwel heel de dag door de medicatie, in de uren dat ik niet slaap ben ik misselijk en voel ik me veel te slap.
    Groet de dames en zorg goed voor ze.
    Ja Yesmadam,
    Veel beterschap en hoop dat je zo vlug mogelijk ter hulp kunt komen in SKW, want ik kan de situatie met de dames nauwelijks baas. :p

    En Witchmaster die is nog steeds bezig met zijn verhuis, moet ik ook al niet te veel op rekenen op dit ogenblik. :teuflisch

    Zal trouwens vandaag nog eens naar SKW trekken om te zien of het aanbod van dames wat beter is dan de vorige woensdag.

    Anvers :wink:
    Laatst gewijzigd door Anvers; 9 december 2005 om 07:44

  12. #112
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Sub
    Heb echter de verleiding kunnen weerstaan, en heb aldus alleen gewandeld.
    Oei, moet wel moeilijk voor U geweest zijn hé Sub ! :p

    Anvers :wink:

  13. #113
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Deze namiddag dus wederom weer eens op wandeltocht geweest in SKW.
    Het was omstreeks 15 uur, het regende niet, het weer was prachtig en dit had al onmiddellijk zijn invloed op het geheel. Bovendien waren er tamelijk wat wandelaars vandaag en was het aanbod aan dames ook redelijk.

    Vooreerst begint men zich al een beetje in de kerstfeer te wanen, aangezien heel wat ramen kerstverlichting en/of –versiering hebben.; in het grote pand Verversrui 20, staat achter elk raam zelfs een kleine kerstboom en voorwaar, in Schippersstraat 23/3 had een dame zich zelfs in kerstoutfit achter het raam gezet. :D
    Vandaag leek het ook alsof er een medische urgentiepost ge&#239;nstalleerd was in Vingerlingstraat 12/2, aangezien Cathy de Cannes er in wit (leder of lak, ik weet niet juist) verpleegstersoutfit zat, met rood kruis en al. Deze eer blijft dus niet enkel meer voor Stella weggelegd.
    Betty van Vingerlingstraat 5/2 kwam juist toe met haar hond, en toeval of niet Antoinette van hetzelfde pand 5/3 zag ik even verder in jeans kunstjes uithalen met haar Rotweiler : deze moest steeds op en neer springen. Nu ik weet dat zij een Rotweiler heeft, zal ik maar zeer braaf zijn wanneer ik nog eens in Vingerlingstraat 5 kom, want er zijn vooreerst niet alleen minstens 2 wulpse Dames Betty en Antoinette, maar ook 2 honden, waaronder dus een Rotweiler. :teuflisch
    Jennifer van Verversrui 20/2 stak zelfs op een verleidelijke uitdagende wijze haar tong uit naar mij. :p
    Aan de overzijde op VT 1 zat Chantal er in haar zwarte lederen SM-outfit vandaag tamelijk onge&#239;nteresseerd bij, vond ik.
    De deuren van Schippersstraat 41 (waar B&#233;atrice normalerwijze zit) waren afgegrendeld met kettingen, doch dit had te maken met het feit dat er werken aan de vloer bezig waren in het pand.

    Stella zat ongeinteresseerd haar krant te lezen, doch haar been (ik denk linker, doch ben niet zeker) stak vooruit waardoor ik een mooie grote tatoo op haar been kon zien en Maya zat vandaag naast haar, en lachte mij vriendelijk toe.
    De arbeiders van de aannemer waren stilaan de werken van de nieuwbouw Schippersstraaat 2 het voltooien, en hier zullen kortelings eveneens 3 ramen ter beschikking staan van de dames.
    Toen ik dan uiteindelijk aan Schippersstraat 7 toekwam en Daisy mij ook uitdagend vriendelijk groetjes deed , kon ik het niet langer aanzien vandaag en ben dan maar bij haar binnengegaan en heb er een heerlijke tijd beleefd.

    Kortom, het was een superdag voor mij vandaag in SKW, en mijn dag kan normalerwijze niet meer stuk.
    Verslag over Daisy vindt u onder haar topic.

    Anvers :wink:
    Laatst gewijzigd door Anvers; 9 december 2005 om 16:34

  14. #114
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
    Oei, moet wel moeilijk voor U geweest zijn hé Sub ! :p

    Anvers :wink:
    Was idd zeer moeilijk. Zo moeilijk zelfs dat ik er nog last van heb en vanavond toch nog maar eens die richting uit probeer te geraken. Eventuele avonturen of bevindingen worden daarna uiteraard hier weer gemeld.

  15. #115
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Heb me weer sterk in moeten houden. Had me voorgenomen om alleen bij die blonde in SS22 binnen te gaan, laat nou juist zij een snipperdag genomen hebben. Het is dan echter wel lastig om voet bij stuk te houden en nergens anders binnen te stappen. Heb Stella, Olga, Kyra (die voor de verandering tot ongeveer 22.00u werkte),Nancy,Jessica, Verena, Fiona, Anna, en nog vele anderen moeten weerstaan. Aan het rijtje zie al dat dat verre van een makkelijke ogave was, en ik zal nog eens terug moeten, want ik moet en zal weten wat voor dame het is en hoe haar service is. Dus wordt vervolgd zullen we zeggen.

  16. #116
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Tegenwoordig heb je in de Verversrui 11 geloof ik een dame met zeer grote borsten zitten , ze heeft zwart/bruin haar meestal in een paardenstaart, heeft 1 van jullie het reeds gewaagd om bij deze dame binnen te stappen ?

    Heeft er nog iemand iets gehoord van EVA die naar mijn weten van minstens zomer 2004 tot een stuk in 2005 op SS 7 tijdens de avondschift heeft gezeten?



    Neuk Ze
    099

  17. #117
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Sub
    Heb me weer sterk in moeten houden. Had me voorgenomen om alleen bij die blonde in SS22 binnen te gaan, laat nou juist zij een snipperdag genomen hebben.
    Zeg Sub,
    is dat de Nederlands-Mexicaanse Stefanie niet bij wie U wilde binnengaan?

    Anvers :wink:

  18. #118
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Nee, Ze zit wel in hetzelfde pand, maar Stefanie zit links en deze dame zit rechts. Heeft leuk koppie en is vrij lang. Ga zometeen nog eens een poging wagen.

  19. #119
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard wandeling SKW

    Vandaag weeral eens ALLEEN wandeltocht in SKW gemaakt.
    Witchmaster was er niet, en ik begin mij werkelijk serieus zorgen te maken over hem. Heeft iemand van de andere leden nog nieuws over hem?

    Het was vroeg vandaag, ongeveer 11 uur, aangezien ik in de namiddag een zakelijke bespreking had (ja gebeurt ook eens af en toe!).

    In VT was het een "kalmte tot en met" (ik schat dat 1 op de 5 ramen bezet waren), maar tja waarschijnlijk nog een beetje te vroeg voor de dames.
    De blonde Antwerpse Brenda was reeds paraat, ik kon haar "knappe benen" vanop afstand bewonderen, doch zij was haar krant het lezen in het raam, en scheen weinig ge&#239;nteresseerd in voorbijgangers.

    Op de Verversrui 24 stond Madeleine met haar "MEGA"-borsten te pronken en Jennifer van Verversrui 20 wou mij weeral voor de zoveelste maal bij haar "binnenlokken", doch heb weeral weerstaan. :p



    Vlg de "tamtam van SKW", en ja die bestaat nog steeds, zou deze dame aanwezig zijn vanaf 13 uur. Zal dus eens op een later tijdstip moeten terugkeren.
    Verschillende toppertjes zoals Tracy, Francesca, Tania, Maya en B&#233;atrice waren aanwezig, doch konden mij niet bekoren.

    Wat mij wel opviel was dat Jennifer op Schippersstraat 27/3 reeds om 11 uur aanwezig was, en dit is zeer abnormaal aangezien zij normalerwijze slechts rond 16 uur aanvangt.

    Uiteindelijk niet mijn gading gevonden en terug gekeerd naar huis.

    Anvers :wink:
    Laatst gewijzigd door Zero; 15 december 2005 om 02:00

  20. #120
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    20 november 2022 @ 11:13
    Berichten
    61
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    22 in 12 posts

    Standaard

    Vanavond nog eens gaan zien.

    Nicole zat er, en Nancy zat in VT19. Niet binnengeweest echter. Voor de rest was er niet veel te zien.

    Minder leuk was, dat toen ik begon te wandelen , iemand zie 'he, zijt ge hier weer ?'. Ik moest even nadenken voor ik hem herkende (heb er niks tegen gezegd). Dat was een jongen die ik daar dit weekend met een paar vriendinnetjes uit Cafe d'Anvers zag komen en die zei 'is dat niet xxxx uit ons dorp ?'. Nu was hij er echter alleen....


    Iets anders : vrouwen die ik nog wel wil testen die er tegenwoordig veel zitten :


    - De Nederlandse Gina (kan mijn nieuwe toppertje worden, zit in VT27 of Verversrui 8)
    - De Nederlandse Claudia wil ik wel eens testen
    - De Roemeense Claudia wil ik wel eens ZIEN (al veel over gehoord)
    - De Nederlandse Sandra wil ik nog wel eens bezoeken
    - Idem voor Nicole en de Brusselse Nancy
    - Ook die vrouw met haar grote borsten van Verversrui 11 wil ik wel eens testen, evenals haar magere vriendin met rood haar.
    .... het stopt maar niet

    Ik hoop maar dat er niet teveel vrouwen op vakantie gaan de komende weken.

  21. #121
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door den duvel
    Iets anders : vrouwen die ik nog wel wil testen die er tegenwoordig veel zitten :
    Ook die vrouw met haar grote borsten van Verversrui 11 wil ik wel eens testen, evenals haar magere vriendin met rood haar.
    Hey Duvel,
    hou mij op de hoogte h&#233; kameraad wanneer je haar bezoekt, want grote borsten interesseert mij ook wel.

    Anvers :wink:

  22. #122
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    20 november 2022 @ 11:13
    Berichten
    61
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    22 in 12 posts

    Standaard

    Laetitia wil ik ook nog wel eens testen.

  23. #123
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Sub
    Nee, Ze zit wel in hetzelfde pand, maar Stefanie zit links en deze dame zit rechts. Heeft leuk koppie en is vrij lang. Ga zometeen nog eens een poging wagen.
    Eindelijk geluk gehad en weer niet teleur gesteld. Voor de rest lees de topic Maja, Schippersstraat 22/3 die ik nu ga schrijven.

  24. #124
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard roemeense Claudia VT 49

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door den duvel
    De Roemeense Claudia wil ik wel eens ZIEN (al veel over gehoord)
    Zeg Duvel,
    Alleen maar zien ?
    En nu ga je mij toch niet wijsmaken dat U haar nog nooit gezien hebt he Duvel!

    Anvers :wink:

  25. #125
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    20 november 2022 @ 11:13
    Berichten
    61
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    22 in 12 posts

    Standaard

    Nog niet gezien nee, toch niet bewust op gelet. Ze is me dan nog niet opgevallen.

    Ik ben toch al zeker 3x op een weekdag in de namiddag gaan zien, en toen zat ze er niet.

    Gisteren zat er een blonde met een wilde krullenbol, dus ook zeker Claudia niet.

 

 
Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14.

  FKK Artemis 468*60