Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 143
  1. #76
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Ausrufezeichen Wijze raad...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Beste IJsberen,

    Ik heb besloten enige berichten nu weg te halen omdat ze beledigend en bedreigend zijn. Ter zijner tijd plaats ik ze in gekuisde vorm weer terug (uiteraard reakties op bedreigingen en de bedreiging niet).
    Op iedere club kan je kritiek hebben maar het moet wel binnen de perken blijven en enige onderbouwing hebben.

    :wink:
    Een toepasselijke stelling in deze patstelling:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joop slim Bekijk bericht
    ....-8- Hij is wijs, die van een vijand een vriend kan maken......
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  2. #77
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    Een toepasselijke stelling in deze patstelling:
    Ik zou graag opnieuw het originele bericht van Villa Vertigo in het Viva la Villa topic willen zien. En dit als blijk van waardering voor al deze ijsberen die in goede en slechte tijden nog altijd over het beste hopen en dromen in de Villa Vertigo (= de shareholders :D)
    The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive
    Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide

  3. #78
    Geregistreerd
    12 maart 2007
    Last Online
    2 juli 2009 @ 18:49
    Berichten
    300
    Discussies
    59
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln

    Ik vraag mij af waarom uitspraken van een lid hier wat berucht is om zijn relnichtige postingen zo serieus worden genomen. Eerder brandde hij Yin Yang tot de grond toe af omdat hij wat gezien had en wat ik in mijn velen bezoeken daar nooit iets van herkend of gemerkt heb en velen met mij. Nu is hij opeens van zeer positief tot zeer negatief over de Villa en denkt alles te weten terwijl het algemeen bekend is zoals Extince o.a. ook aan gaf dat vele dames vaak klagen over hun laatste werkplek. Ik merk juist dat de kwaliteit van dames in de Villa in een jaar sterk verbeterd is en dat de sfeer uitstekend is in de Villa.

    Ik hecht dan ook generlei waarde aan uitspraken van types als RPlover die het een sport vindt om rellen te veroorzaken door zeer scherp te formuleren en zelfs over de grenzen van fatsoen heen te gaan. Geen aanwinst voor het forum als je het mij vraagt, maar misschien ben ik nu door deze uitspraak de gebeten hond. Ik wil alleen even mijn mening hierover verkondigen.

    Waarom kan men zich hier niet richten op goede inhoudelijke recensies van dames daar hebben we als lid veel meer aan toch?

    Vriendelijke groet,

    Frank:smile:

  4. #79
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln ik vraag me af

    Ik vraag me af waarom jij hier nu een grote teut komt opzetten.
    YY?
    Het is makkelijk een posting als de jouwe hier vlotjes uit je mouw te schudden, maar het vergt meer moed toe te geven dat er destijds wel degelijk rare dingen aan de hand waren in YY.
    Het is uiteraard nu het makkelijkste me af te branden.


    Ik heb de Villa een jaar door dun en dik gesteund, ik bleef hopen dat het goed zou komen, maar het gaat met de Villa van kwaad naar erger.
    In plaats van de fout te zoeken bij een relnicht, kunnen ze beter eens de hand in eigen boezem steken, en kijken wat er kan verbeterd worden. En als ze goed lezen, in diezelfde postings staan tips genoeg.
    Maar zoals een wijs man ooit vertelde: wij zijn de klanten, en wij schrijven hier op ons forum, en het management moet hun problemen maar oplossen. Of kijken wat ze met (al dan niet terechte) kritiek doen. Niet meer en niet minder. Zij worden vet betaald (door ons) om hun clubje draaiende te houden.

    Ik zou ook graag hebben dat je je wat minder laagdunkend uitlaat over me. ik ga ook niet uitwijden over wat jij hier en op hookers al allemaal hebt uitgespookt. Is totaal niet aan de orde en naast de kwestie, beste.

    Jouw grote probleem is, dat wij hier nog vrij schrijven, over de clubs en over de Meiden, en als dat in een bepaalde, door de club bepaalde, sfeer moet, dan heb je een tweede hookers, en wie zit daar eigenlijk op te wachten.

    Met een vrij forum voor en door leden als dit krijg je rellen, krijg je onenigheden, en krijg je nu eenmaal conflicten. Wij weten dat als leden, het wordt tijd dat de clubs dat ook beseffen, en ons ons ding laten doen.
    Al vind ik de reactie van Stephan op zich niet slecht, behalve dat dreigement dan toch. iedereen heeft het recht zich te verdedigen, en dat was een zeer nette posting, totdat hij AT SIR WANKALOT schreef. Toen was het hek helemaal van de dam. En Sir Wankalot wacht nog steeds, en geheel terecht, op excuses.

    erpee
    Laatst gewijzigd door Willem2; 10 juni 2009 om 08:04 Reden: ter bescherming

  5. #80
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Ausrufezeichen TO STEPHAN

    Local, I write this in English, to give Stephan also the chance to read this.
    He totaly misunderstood the posting of SirWankalot, the poor man was just making a joke.
    Do I have to translate such a joke? Ok, no prob at all, I will.
    I was telling in a former posting (you can all read that posting, of course, no mod will ever delete that posting), that a manager has to be on the workfloor (and no, Stephan, I never told that your wife has to work as a prostitute, never). Sir Wankalot replied to me, as a joke: when can we expect Beate at the other side of the bar :teuflisch, clearly with that devil, it was his joke, Stephan. A joke from a client. He defended the villa in his former postings.

    We were talking about managing a club, and why the business is so bad at the moment in the villa of hope and dreams. We are concerned about your exclusive club (believe it or not, I am)

    You can blame me for everything I wrote about the management, I do not care about that. You can blame me and tell me that I am lying, I really do NOT care.
    I know what I wrote, and at least one thing happened, you are awake, and I hope you read between the lines, and get lessons out of it.
    It is not done, Stephan, to shoot on SirWankalot, it is not done, Stephan, to blame other people for what is going wrong in the villa. A part of your reaction was very stupid and dangerous, you do not tell you gonna kill a member of this forum. No one has that right, not even the right to use violence against humans. The only thing you can do is read and try to understand why people write those things down.
    I came for over one year to that fantastic club (I never told that the villa was not a fantastic club), and I defended the club with all my heart, over one year.
    But, and of course I am too hard (I am always too hard in my conclusions), I saw a lot, and I complain about it, like I complain about a lot of things that go wrong in the clubs.
    When i did the same thing with YY, just one year and a half ago, the mods here were happy, because I was one of the only ones who dares to tell the truth. Now they wanna shoot me, because I am a liar, I am crazy.
    Well, let every single person judge. I stand behind everything I wrote, no doubt about that.

    I understand that some postings are not a pleasure for you to read.
    And on your question, I am sorry, I can give you names, but you can keep your 500 euro, I will never do that. Those girls who are complaining, do not want their names here (I hope you also understand that). They do not want to be afraid of anyone, their life is more then hard enough the way it is.

    I do not say that one girl cannot be wrong, but if you hear from every single girl the same story.... if there is smoke.....

    I wish you all the best, I wish your wife all the best, and I wish the villa of hope and dreams all the best, and I mean it.
    I hope you will understand that SirWankalot has not done anything wrong, the poor guy just made a joke. Thanks for reading this anyway.

    erpee :wink:

  6. #81
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    16 april 2024 @ 10:24
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Wanneer je de recensies van de heren leest op dit forum en andere forums over de villa dan klagen ze al een jaar dat het met de dames pet is vooral het blasen met condoom en de tegenzin van de dames als ze eenmaal op de kamer zijn.
    Niet kussen en niet vingeren en het vlugge afwerken maar er zijn wel een paar uitzonderingen die goed hun best doen.
    Alleen daar kan een club niet op draaien en komen er steeds minder bezoekers.
    Ondanks dat het eten er goed was en de kamers mooi gaat het de laatste tijd toch weer slechter worden dat komt door de regeling die ze getroffen hebben om meer klanten te trekken.
    Een gewone dag doordeweeks betalen dan zondags vrij entree dat levert zondags natuurlijk een zeer volle bak die de dames niet aan kunnen en het eten zal ook wel in kwaliteit achteruit hollen om al die beren te voeden en te drinken te geven zonder entree geld.
    Dus zondags geen geld van de beren maar wel uitgaven aan drank en eten kost een hoop maar gaat altijd ten koste van de kwaliteit en de sfeer want dat trekt natuurlijk de drinkenbroeders en de vreters aan maar geen neukers.
    Daarbij komt nog als de beren dronken worden ze ook lastig zijn en indien ze eventueel de kamer opgaan om met een dvp te neuken die dame alleen maar trammelant kan verwachten omdat meestal het neukgerief bij teveel alcohol weigert in de houding te springen.
    En zodoende de aardige dames daar ook gauw verdwenen zijn daar de werkomstandigheden niet goed genoeg zijn.
    Het pakt allemaal verkeerd uit voor de villa dat kan voorkomen worden door de dames goed te behandelen en de beste naar zich toe te trekken.
    Je kan beter de dames gratis in de club laten dan de beren want die beren daar moet je het van hebben.
    Reken maar uit 150 beren zondags gratis dat is een bedrag van 7500euro wat weggegooid wordt.
    Daarbij komt dan nog de drank en het voedsel ongeveer 35 euro per persoon weer 5250 euro weggegooit,dat is een bedrag van 12750 euro daar kan je heel wat mooie vrouwen voor in de plaats krijgen.
    Villa indien je een goede bedrijfsleider in dienst had genomen was dit nooit gebeurt met de villa want die bezit de uitstraling van een top club en vooral het sauna gedeelte en de wihrpools is een aanfluiting voor je bedrijf.
    Ga eens kijken bij livingroom een kleine club met een fantasties saunagedeelte waar de dames en heren graag gebruik van maken en de massage is daar ook zeer goed.
    Voor de rest heb je een klasse zaak maar verbeter hem op de goede manier en niet door dronkaards aan te trekken.

  7. #82
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 april 2024 @ 19:09
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    totdat hij AT SIR WANKALOT schreef. Toen was het hek helemaal van de dam. En Sir Wankalot wacht nog steeds, en geheel terecht, op excuses.

    erpee
    Ik denk dat Stephan simpelweg deze smiley :teuflisch in de posting van Sir Wankelot over het hoofd heeft gezien. Daarmee maakt Wank toch voldoende duidelijk dat hij het niet ernstig meent mag ik hopen!

    Wie zei er ook alweer "A dirty mind is a joy forever". Houden zo Wank. :wink:

  8. #83
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.443 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Local Hero Bekijk bericht
    Ik zou graag opnieuw het originele bericht van Villa Vertigo in het Viva la Villa topic willen zien. En dit als blijk van waardering voor al deze ijsberen die in goede en slechte tijden nog altijd over het beste hopen en dromen in de Villa Vertigo (= de shareholders :D)

    Beste Local Hero en alle andere IJsberen,

    Ik heb het volgende antwoord gegeven :
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Beste IJsberen,

    Ik heb besloten enige berichten nu weg te halen omdat ze beledigend en bedreigend zijn. Ter zijner tijd plaats ik ze in gekuisde vorm weer terug (uiteraard reakties op bedreigingen en de bedreiging niet).
    Op iedere club kan je kritiek hebben maar het moet wel binnen de perken blijven en enige onderbouwing hebben.

    :wink:
    wacht dus even rustig af totdat ik met alle betrokkenen in contact ben geweest. Anders zijn er misschien alleen maar verliezers (club, forum en heel wat ijsberen)

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. #84
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Wanneer je de recensies van de heren leest op dit forum en andere forums over de villa dan klagen ze al een jaar dat het met de dames pet is vooral het blasen met condoom en de tegenzin van de dames als ze eenmaal op de kamer zijn.
    Niet kussen en niet vingeren en het vlugge afwerken maar er zijn wel een paar uitzonderingen die goed hun best doen.
    ...
    Heeft ZL toch mooi geluk gehad blijkbaar. Tegenzin van dames merkt hij nooit. 1 dame was wat ZL betreft niet zo geschikt voor dit werk, maar deed wel haar best ZL een goede tijd te geven. PZC is standaard, slechts 1 dame gaf op de kamer aan alleen PMC. Afwerken is bij ZL nooit aan de orde geweest.

    ZL staat niet alleen. Lees de recensies van bijv. Sonny, Jansen, Extince, Erpee, Local Hero, Edding om maar eens wat namen te noemen.

    Misschien heb jij andere ervaringen, en vind jij LR veel en veel beter. Prima toch?
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  10. #85
    Geregistreerd
    2 april 2006
    Last Online
    6 augustus 2017 @ 18:56
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    326
    Discussies
    16
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Reken maar uit 150 beren zondags gratis dat is een bedrag van 7500euro wat weggegooid wordt.
    Daarbij komt dan nog de drank en het voedsel ongeveer 35 euro per persoon weer 5250 euro weggegooit,dat is een bedrag van 12750 euro daar kan je heel wat mooie vrouwen voor in de plaats krijgen.

    er klopt iets niet in je berekening...... je telt plus plus terwijl je plus min moet tellen............:teuflisch

  11. #86
    Geregistreerd
    23 december 2007
    Last Online
    20 september 2017 @ 16:24
    Berichten
    3
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    @ SirWankalot

    I am very sorry for missunderstanding your joke. My netherland language is not so good and I was very very angry about the complete thread. Somebody explained this to me!

    So, please take my excuse for the missunderstanding! Please be so kind and ask for me at your next visit. I would like to talk to you personally.

    Best regards,

    Stephan

  12. #87
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:18
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Villa Vertigo Bekijk bericht
    @ SirWankalot

    I am very sorry for missunderstanding your joke. My netherland language is not so good and I was very very angry about the complete thread.

    So, please take my excuse for the missunderstanding! Please be so kind and ask for me at your next visit. I would like to talk to you personally.

    Best regards,

    Stephan
    Applause Stephan.
    Don't worry too much about written critics. That won't lower the number of visitors.
    Only when people don't write anything more about VV (whether it's positive or negative) is when you should be worried .

  13. #88
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    1 juli 2016 @ 13:18
    Berichten
    540
    Discussies
    24
    Thanks
    68
    Thanked
    248 in 75 posts

    Standaard

    indeed applause @ Stehpan.

    Ik takes a lot of courage to admit a mistake caused by misunderstanding.

    reading dutch is hard enough, understanding jokes even harder as a not native speaker.

    is it possible to repost the 'good' part of Stehpan's message as it contained important info !

  14. #89
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Standaard one word only

    Dear VV,

    It only takes one word for me to go to VV, it's NILO.

    Regards, Foots :wink:
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

    * Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

    Hoeren neuken, nooit meer werken !

  15. #90
    Geregistreerd
    13 april 2008
    Last Online
    24 juli 2013 @ 19:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    329
    Discussies
    20
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    I commend you Stephan, for doing the right thing here .

    Furthermore, I agree with Dupke and would ask the mods for the other part of your detailed response to be reposted here, as it allowed you to set the record straight on some perceived issues.

    My last visit to your club, two weeks ago, was excellent and I look forward to visiting the Villa again this week :D.
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

  16. #91
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:26
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Blinzeln @ Stephan

    I think you do the right thing here Stephan, but I can also understand your anger at some point when somebody makes a joke like this. I would flip as well when it was my wife being made such a suggestion about, but after all what can you expect in a saunaclub where Icebears fantasize all day

    I come to the Villa a lot and I can see you and Beata really working hard lately to keep everbody satisfied, so please regard all this as positive criticism.

    Hope to come soon again and hopefully you found some interesting "neuzugange" :wink:
    FT-beer!

  17. #92
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Stephan,

    Thanks for your answer on the forum (and also via PM).
    I'm happy to hear that a misunderstanding caused your emotional reaction.
    It's understandable that you were defending your wife, because she could not do it herself.
    Most of the visitors of VV know that management is working really hard to make the club a big success, so hearing a lot of anonymous critics can piss anyone off.
    When I come back to the villa later this month I'm looking forward to shake hands again.

    One final note to everybody writing and reading forums:
    Keep in mind that people online say different things than face to face irl.
    I've been visiting forums for around 15 years now, so I'm pretty much aware of everything what's going on online.
    Don't take everything to serious and thank God for smilies...

    Best regards,
    Sir Wankalot (photo attached)


  18. #93
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    Best regards,
    Sir Wankalot (photo attached)

    Je had geen foto van jezelf er onder moeten zetten S.W.

  19. #94
    Geregistreerd
    12 maart 2007
    Last Online
    2 juli 2009 @ 18:49
    Berichten
    300
    Discussies
    59
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch

    Good work Stephan!

    I can understand your emotion and reading the posting from Sir Wankalot with wrong understanding.

    Good to see that you make a bow to Sir Wankalot.

    Dutch is not so simple and writing on internet is also different because we all can read different the same posting what gives wrong communication.

    Let's start the summer, so we can have party time in the Villa!!

  20. #95
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 14:28
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch let the summer begin....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frankkinky Bekijk bericht

    Let's start the summer, so we can have party time in the Villa!!
    yes indeed, let the summer begin! When now I look outside, it's raining cats and dogs. No pussies, you're right,that's a pitty.

    In Dutch we say "zand erover" . please do not translate, your beautifull swimming pool would become a pool full of mud....
    Well, that reminds me, would be nice to organise a "mud fight" ( this is probably not the same when written in proper english). A play with mud in the pool with girls and icebears.....becoming brown bears.....mmmmm


    No more rubbish.

    Let's all look ahead for summer to come and then enjoy the good life in Villa Vertigo. I still remember the summerdays last year in the Villa...they were one of the best in my clubvisiting...

    Gustomass gusta sol, muchacha's y cerveza y....:littleang:remybussi
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  21. #96
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 17:40
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard The sooner the better.........

    Dear SirW and Stephan from the Villa,

    I have heard the story about and gave a reaction personally to polar colleague Sirw via Instant message...............

    First of all I am not defending anybody! So I am also not doing that here right now........

    Secondly I am happy to see that at the end the regrets are given on the failure that has been made, by misunderstanding a stupid joke from the beginning.

    I really do think that it is better in future to talk to each other in private when something is not understandable, i.e. don't put it here on this forum.

    Thanks and cheers.

    Rex.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  22. #97
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:25
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht

    I really do think that it is better in future to talk to each other in private when something is not understandable, i.e. don't put it here on this forum.

    Thanks and cheers.

    Rex.
    I could not agree more Rex! Communication is the key for understanding!

    Ik spreek de hoop maar ook de verwachting uit dat de brood nodige rust in dit topic na de berichten van Stephan en Sir Wankalot weer zal keren!

    De regen periode is morgen gelukkig ten einde en er wacht ons een weekend met veel zon en wie weet vertier aan een mooi zwembad !

    Vanaf nu weer Villa Vertigo berichten!

    Groet,
    Big30
    Laatst gewijzigd door Big30; 11 juni 2009 om 17:23
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  23. #98
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:18
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Goed dat er rust ontstaat. Hoop alleen maar dat terechte kritische geluiden wel gegeven blijven worden (wel natuurlijk een bepaalde respect naar personen in acht nemend). Zo niet, dan is er door dit gedoe verlies opgetreden.

  24. #99
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 14:28
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch critics...what more do you want??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Goed dat er rust ontstaat. Hoop alleen maar dat terechte kritische geluiden wel gegeven blijven worden (wel natuurlijk een bepaalde respect naar personen in acht nemend). Zo niet, dan is er door dit gedoe verlies opgetreden.
    Yes indeed, I hope that all realistic and profound critics will be made by all of us, that we will continue doing so. What more could an enterprise want. This forum will give a saunaclub, any saunaclub or Partytreff critics ...for free. As a club you do not even need to interrogate your visitors. No expensive marketingsudies..They are giving their vieuw for free, giving it when and as they experience things both positive as well as the more negative things. Both are important.
    What more can one wish.???

    I know of few dutch clubs or clubs that are managed by Dutch people that they simply closed their eyes and ears and their internet and simply do not listen to critics.... well, look around and see what has happened and what still is happening.

    If critics are not picked up properly, if they are not valued to their real meaning. What is the use then??
    We as guests can be very optimistic looking forward to a very nice summer to come.Dreaming about sitting at the pool in The Villa this summer and about the beautifull club, which it definitely is.....!!!!!!

    If the critics are not dealt with in a proper way, we might be sitting at the pool this summer, only surrounded by collegue icebears and but not by enough women....
    Let's be realistic!

    just one example...
    Everybody knows how bad food used to be in Golden Time.
    Those who did visit in past year they could see and taste the effects of all critics made by us...Golden Time is now serving very good food, if not the best of all....
    Finally they have listened to our critics.
    Just an example.

    So management of The Villa, our Villa of Dreams, please make use of the many many positive and negative critics that we icebears have made and that we still keep on making....hopefully...

    wish you all the best and hope to enjoy the Pool soon.


    Gustomass.
    Laatst gewijzigd door Gustomass; 12 juni 2009 om 09:46
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  25. #100
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    I think the key to succes is good line up...with good service of the girls... that is first of all the reason why all the bears are going..that the location is superb everyone knows... so the service of the ladies and quantity should go up also during the afternoon more girls..

    with such a beautiful place there should be good opportuntities ! So hope that our tips are taken in consideration... and better spend the money not on free entrance etc.. but on extras for the girls ? if you spend money better spend it then on quality

 

 
Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31.

Living Room 468*60   Babylon 468*60