Haarkleur/-lengte : blond / half lang
Lengte dame : 168 cm
Postuur/Cupmaat : slank / kleine stevige b-cup
Nationaliteit/Taal : Duits / Duits, beetje engels
Leeftijd : 24 jaar (lijkt echter max 19 jaar, geloof me ik ben expert...)
Tatoeages/Piercings : enkele kleine tattoo op arm en been geloof ik / navelpiercing
Service: fantastisch mooie meid, 1 van de mooiste die ik in de scen ben tegengekomen. GFE ++, TZ, PZC , NMC, FT (?)
Voordelen: Dame die garant staat voor de ultieme GFE-ervaring.
Nadelen: geen
Tijdsduur : 2 sessies van half uur
Prijs : 2 x 50 euro



Agina is een bloedmooie, mysterieuze dame met een heel aangename warme babbel. Al kort na binnenkomst met de dame in gesprek geraakt en haar fraaie lichaam kunnen bewonderen.

Nog geen uur later trof ik Agina weer en na een uitgebreidere kennismaking kwamen we op een kamertje terecht. Waar ik nog even twijfelde tijdens de banksessie omdat het kussen een beetje werd afgehouden was het op de kamer zeer dik in orde. Ondanks dat penetratie niet mogelijk bleek vanwege een wanverhouding tussen de omvang van pielemans en haar muschi werd de sessie 1 van de beste van dit jaar. Je an zoveel andere dingen doen op de kamer en neuken is zo banaal met zo een fantastische dame . Het was een genot met Agina samen te zijn. Na een perfect half uurtje verliet ik de kamer meer dan tevreden.

Het was echter nog lang niet afgelopen met de pret. Agina kwam namelijk achter mij in de rij staan bij het avondeten en we besloten samen te eten. En ja, van het een kwam het ander. Toen ze mij tijdens het eten een aanbod deed dat ik niet kon weerstaan belandden we voor de tweede maal die dag in de kamer. Een herhaling van een prima sessie volgde.