Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Kyra (Katalin)

  1. #1
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard Kyra (Katalin)

    eerste keer voor mij in dit paradijs en ik ben verkocht. Ik vind het een fantastische club. Groot genoeg dat men er lekker anoniem kan vertoeven. Wel af en toe moet je van je af slaan en de meisjes zijn erg bedreven om een klant te verleiden.

    Zeer goede ervaring gehad met Kyra een 20 jarige Hongaarse. Ze is volslank zeer zeer mooi lichaam naar mijn smaak met een super knap gezicht. Geweldig meisje ik zou zo weer heen willen. Ze werkt naar eigen zeggen 8 maanden daar.

    Verder viel mij een jonge ik denk Roemeense op. Ze was duidelijk nieuw en liep in het begin met een handdoek om. Ben haar naam vergeten en ze wilde niet vertellen waar ze vandaan kwam. Toen ze haar handdoek afdeed was mij onduidelijk waarom ze een beetje preutsig deed. Erg mooi slank lichaam met een heerlijk kontje. Nog erg onwennig, werkt er pas 3 dagen. Helaas niet meer met haar gekamerd. Veel werk te verrichten nog in Oase Vele mooie meiden.

  2. #2
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    13 mei 2024 @ 21:35
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    54
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
    eerste keer voor mij in dit paradijs en ik ben verkocht. Ik vind het een fantastische club. Groot genoeg dat men er lekker anoniem kan vertoeven. Wel af en toe moet je van je af slaan en de meisjes zijn erg bedreven om een klant te verleiden.

    Zeer goede ervaring gehad met Kyra een 20 jarige Hongaarse. Ze is volslank zeer zeer mooi lichaam naar mijn smaak met een super knap gezicht. Geweldig meisje ik zou zo weer heen willen. Ze werkt naar eigen zeggen 8 maanden daar.

    Verder viel mij een jonge ik denk Roemeense op. Ze was duidelijk nieuw en liep in het begin met een handdoek om. Ben haar naam vergeten en ze wilde niet vertellen waar ze vandaan kwam. Toen ze haar handdoek afdeed was mij onduidelijk waarom ze een beetje preutsig deed. Erg mooi slank lichaam met een heerlijk kontje. Nog erg onwennig, werkt er pas 3 dagen. Helaas niet meer met haar gekamerd. Veel werk te verrichten nog in Oase Vele mooie meiden.
    Alleen nog een paspoortje aan maken van deze dame.
    Met de vermelding haar kleur,lengte haar,leeftijd,land van herkomst,lengte lichaam,gewicht,leeftijd enz...

  3. #3
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    Naam: Kyra, Kira (kort voor Katalin)

    Haarkleur/-lengte : Donkerbruin / half lang heel sluik haar

    Lengte dame : 1.70

    Postuur/Cupmaat : VolSlank/ C+

    Nationaliteit/Taal : Hongaars / Engels

    Leeftijd : 20

    Tatoeages/Piercings : Geen tattoo wel piercing

    Service: PZC, beffen, NMC

    Voordelen: Ze loopt helemaal naakt rond :P:P

    Tijdsduur : 30 minuten

    Prijs : 50 euro

    het gewicht zou ik niet durven schatten, onlangs al door m'n rug gegaan dus heb haar maar niet opgetild. Er zijn bepaalde mannen die haar dik durven noemen maar ze is gewoon erg lekker vol. Persoonlijk houd ik niet van dik, ze is slank met wat meer lekker vlees. Ze is geboren in een plaatsje nabij het Balaton meer in Hongarije. Om dit soort mooie vrouwen naakt te zien rondhuppelen is de entree al waard :P:P

  4. #4
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Kyra is een heerlijk meisje. Vooral haar hoofd is super (die ogen!)! Ze is mij idd wat te zwaar (schat 65 kilo), maar haar vriendelijkheid en goede service maakt veel goed.

    Goed te horen dat ze weer terug is!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  5. #5
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    10 april 2024 @ 22:47
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Kyra is een heerlijk meisje. Vooral haar hoofd is super (die ogen!)! Ze is mij idd wat te zwaar (schat 65 kilo), maar haar vriendelijkheid en goede service maakt veel goed.

    Goed te horen dat ze weer terug is!
    Gisteren toevallig met haar kennisgemaakt: ze zat op het bankje voor de sauna een sigaret te roken samen met haar blonde landgenote vivien.
    Haar bruin haar is in carré op dit moment en idd ze heeft prachtige ogen.
    Ze is een echt lachebekje: we hebben heerlijk een 20 tal minuten onnozel gedaan op het bankje. Eigenlijk is ze een echt saintmeisje: helaas kwam ik haar gisteren altijd tegen op de verkeerde momenten (juist na een kamerbezoek).
    Laatst gewijzigd door The Saint; 7 augustus 2010 om 21:00
    Het doel heiligt de middelen

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:15.