Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    Geregistreerd
    5 maart 2006
    Last Online
    8 februari 2024 @ 08:40
    Berichten
    18
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    17 in 9 posts

    Standaard Eindhoven, Yu & Mi, Leenderweg 135, Christel

    Naam: Christel
    Haarkleur/-lengte: Blond/halflang
    Lengte dame: 1.70
    Postuur/Cupmaat: Slank/mooie C
    Nationaliteit/Taal: NL
    Leeftijd: ca. 23
    Tatoeages/Piercings: Geen (gezien)
    Service: Zeer goed; massage, TZ, PZC, FT
    Voordelen: Mooie meid, lief en vriendelijk
    Nadelen: Geen
    Tijdsduur: Ruim 1 uur
    Prijs: 200,- (kamer 50,-/dame 150,-)
    Extra’s bij het bezoek: PZC met FT
    Bijzonderheden: Wellicht ook NMC mogelijk




    Onlangs was ik voor zaken in Eindhoven. Vanwege het geboekte succes heb ik mezelf op een heerlijke massage getrakteerd. Bij aankomst in de massagesalon viel mijn oog op een mooie blonde volborstige schone, Christel.
    Ik heb haar gekozen samen met een hete olie-massage. Eerst even lekker douchen en op de massage-mat gaan liggen. Na een paar minuten was ze terug. Toen ze haar kleding uitdeed zag ik haar goddelijke lichaam. Mooie volle borsten en een kaal geschoren kutje. Gewoon een genot om naar te kijken.
    Na een korte rug massage mocht ik me omdraaien. Waar ze als snel met de warme olie mijn harde paal ging bewerken. Ze zei dat ik een mooie paal had die wel de moeite was om een keer te pijpen. Tegen extra betaling natuurlijk.
    We waren het al snel eens over de prijs. Maar dan wel tot ik in je mondje klaar kom, zei ik. Dat was geen probleem. Nou mannen, een van de zaligste pijpbeurten die ik ooit heb mee gemaakt. Even een korte rook-pauze ingelast maar voordat het uur omwas heeft ze me nog een keer lekker afgetrokken.
    Ook het tweede orgasme was zalig. De volgende keer zou ik haar ook lekker mogen likken, wanwege haar maandelijkse gedachtenis kon dit nu niet.
    Ik denk dat ik bij een volgende bezoek aan eindhoven zeker weer Christel bezoek. Voor mij was het een heerlijke ervaring. Gegroet
    Laatst gewijzigd door Willem2; 25 mei 2006 om 07:57

  2. #2
    Geregistreerd
    5 maart 2006
    Last Online
    8 februari 2024 @ 08:40
    Berichten
    18
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    17 in 9 posts

    Standaard Geil weerzien

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door doggystyle
    Naam: Christel
    Haarkleur/-lengte: Blond/halflang
    Lengte dame: 1.70
    Postuur/Cupmaat: Slank/mooie C
    Nationaliteit/Taal: NL
    Leeftijd: ca. 23
    Tatoeages/Piercings: Geen (gezien)
    Service: Zeer goed; massage, TZ, PZC, FT
    Voordelen: Mooie meid, lief en vriendelijk
    Nadelen: Geen
    Tijdsduur: Ruim 1 uur
    Prijs: 200,- (kamer 50,-/dame 150,-)
    Extra’s bij het bezoek: PZC met FT
    Bijzonderheden: Wellicht ook NMC mogelijk




    Onlangs was ik voor zaken in Eindhoven. Vanwege het geboekte succes heb ik mezelf op een heerlijke massage getrakteerd. Bij aankomst in de massagesalon viel mijn oog op een mooie blonde volborstige schone, Christel.
    Ik heb haar gekozen samen met een hete olie-massage. Eerst even lekker douchen en op de massage-mat gaan liggen. Na een paar minuten was ze terug. Toen ze haar kleding uitdeed zag ik haar goddelijke lichaam. Mooie volle borsten en een kaal geschoren kutje. Gewoon een genot om naar te kijken.
    Na een korte rug massage mocht ik me omdraaien. Waar ze als snel met de warme olie mijn harde paal ging bewerken. Ze zei dat ik een mooie paal had die wel de moeite was om een keer te pijpen. Tegen extra betaling natuurlijk.
    We waren het al snel eens over de prijs. Maar dan wel tot ik in je mondje klaar kom, zei ik. Dat was geen probleem. Nou mannen, een van de zaligste pijpbeurten die ik ooit heb mee gemaakt. Even een korte rook-pauze ingelast maar voordat het uur omwas heeft ze me nog een keer lekker afgetrokken.
    Ook het tweede orgasme was zalig. De volgende keer zou ik haar ook lekker mogen likken, wanwege haar maandelijkse gedachtenis kon dit nu niet.
    Ik denk dat ik bij een volgende bezoek aan eindhoven zeker weer Christel bezoek. Voor mij was het een heerlijke ervaring. Gegroet
    GEIL WEERZIEN

    Ja inderdaad, na het eerste bezoek heb ik afgelopen week wederom Yu&Mi aangedaan.
    En gelukkig was de dame van mijn eerste bezoek ook weer present, en vrij.
    Lekker in bad (Jacuzzi) met een komplete massage.
    Ze bracht me naar de kamer, waar ik me eerste even snel douchte.
    Na een paar minuten was ze terug met een drankje en handdoeken.
    Samen in de jacuzzi, begon ze me al een beetje op te geilen!
    Ik vroeg: herrinner je onze geile ontmoeting van de vorige keer ?
    Ja, zei ze, zo'n mooie grote glanzende paal herken ik uit duizenden.
    Nou, zei ik, dan ga ik voor het volledige menu, voor- hoofd en nagerecht.
    Ik ging op de rand van de jacuzzi zitten. Daar kreeg ik de eerste pijpbeurt.
    Heerlijke deep-throat bewegingen, en zuigen als de beste.

    Daarna op de massage-mat, standje 69, lekker lang likken en wederom heerlijk gepijpt worden. Tijdens het pijpen pakte ze een condoom en deze vakkundig om mijn paal gedaan. Mijn stille droom werd werkelijkheid! Ze draaide zich om, kwam bovenop met zitten en begon me hevig te zoenen. Ze keek me diep in mijn ogen en zei: Ik ga je neuken schat. Heel langzaam voelde ik mijn lans in haar neukgrotje glijden. Ze ging rechtop zitten en begin als een heerlijke geile meid mijn paal te berijden. Terwijl ik haar mooie volle borsten masseerde werd ik door deze hollandse schone gruwelijk geil geneukt. Je mag niet klaarkomen schat, zei ze, ik wil je zaad weer in mijn mondje!.

    Ze zag aan mijn ogen dat ik al snel op exploderen stond! Ze haalde mijn paal eruit en het condoom eraf. Ga maar staan, dan kniel ik voor je. Je moet me ALLES geven, Ik pijp je helemaal leeg! Met lange geile bewegingen werd ik tot ongekende hoogte klaar gemaakt. Ik spoot alles wat ik opgespaard had in haar mond, maar het geile nazuigen was ook super geil. Wat een ondeugende, maar vooral geile meid. Ik stond na mijn orgasme te trillen op mijn benen.

    Lekker samen onder de douche en nog wat nagekletst.
    Sex met deze vrouw is gewoon een super-ervaring.
    Het kost wel wat maar je krijg een beurt uit duizenden!
    Ik hoop haar binnenkort weer te zien, en dan wil ik ze een keer op z'n hondjes neuken, een van mijn favoriete standjes. (en volgens mij ook van haar, ze liet in ieder geval wat doorschemeren in die richting. !?!)
    gegroet

  3. #3
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    En wat kostte het dit keer??

    grt
    tiga
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  4. #4
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga
    En wat kostte het dit keer??

    grt
    tiga
    Neuken en FT in een massagesalon als bij Yu & Mi ......ik zou minimaal € 250 à € 300 meenemen.:teuflisch :teuflisch

  5. #5
    Geregistreerd
    14 december 2006
    Last Online
    9 mei 2007 @ 02:04
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ken jullie die andere meid met die krullen die is ook heel lekker,ze is denk ik marokaans ze heet noual of zo iets die is ook harstikke geil, was bij haar geweest voor een uur maar die dag zal ik nooit vergeten...

  6. #6
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Hi mister7,

    Schroom niet en schrijf gerust een wat uitgebreide recensie over je ervaring met Noal !

    Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #7
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Christel

    Vanmiddag even bij yu&mi langsgeweest. Een vijftal dames stelde zich voor , men keuze viel op Christel. :p Ik was beperkt in tijd , dus maar een half uurtje plezier gehad. Zeer tevreden over de warme olie massage. :thefinger
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  8. #8
    Geregistreerd
    16 juli 2006
    Last Online
    7 december 2018 @ 08:56
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Unglücklich

    Christel is helaas gestopt. Ze staat ook niet meer op de website en telefoniste/receptioniste van Yu&Mi heeft het ook nog eens bevestigd.

    Christel had me al eerder verteld helemaal te gaan stoppen, dus zullen we het (helaas) zonder haar moeten doen...

    HH

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04.

Babylon 468*60   Living Room 468*60